|
2005 年 5 月 5 日 星期四 【晴】
乖孩子
好難得我同媽媽一齊放假,要好好咁預祝媽媽節
一早(其實係11點)全家去飲茶
哈......記憶中細妹好似第一次請我地食野喎
之後同媽咪行街街,帶佢去泰國食品展
佢仲興奮過我,結果......零食一大袋囉~
跟住去睇衫,買左2條褲,做咩成日都唔俾我出$$?可惡......
下午茶 --> 仙桃源食吐司~哈......知你未食過,囡囡的口味不錯吧?
街市買"食送"......呵~有榴槤啊 ^^
媽咪話有人陪佢行街好開心,但佢呢,又唔俾我出$$,又驚阻住我溫豬
又唔俾我拎咁多野(佢話我抽住一袋二袋成個師奶咁喎)
好傻啊~ >.<
你知道嗎?只要有能力我都樂意為你做
見到你為個家做得咁辛苦,我會內疚咁大個都幫唔到你分擔
見你一日比一日瘦,我會擔心 (雖然你會為哩個身形沾沾自喜,而我又有d羨慕)
欠你既實在太多
只要你開心,玩少一陣,做下師奶仔又有咩所謂喎
我絕對樂意的 ^^
唔單止母親節,希望你每一日都咁快樂
如果第日有自己既BB,我會唔會係個好媽咪呢?
做媽咪真係一d都唔易
薯條占卜......窩心的廣告 I'm lovin' it
屋企隻奀豬,屋企隻傻狗,屋企隻恐龍,屋企隻暴龍
>>May 6, 2005 at 1:08:09 PM GMT+8
2005 年 5 月 2 日 星期一 【晴】
孩子
唔知做咩,今日無間地做錯野,攪到小敏都有d燘......
麻木,
小魔怪雲集 --> 笑騎騎既阿福 + 牙牙學語既達達 + 瘋癲fing波既傻b + 一見我就喊既怪b
整左好多波波,聽住佢地怪叫
不期然的雀躍~好多了
到你地大個dd,仲會唔會記得我ga?
值得開心的還有好多好多
被人不停攻擊我個 -->雙下"爬"
咩事呀依家?! 哩d野好正常o者,就等如阿媽係女人一樣
係人都有1,2,3,4,5,6,7個ga啦......大驚小怪
你叫肥龍丫~佢隨時成打拎出黎添呀......有咩好"卒"?
Individual Revolution
學習離開
>>May 3, 2005 at 2:32:45 PM GMT+8
2005 年 5 月 1 日 星期日 【晴】
堅
好開心呢~喜歡今日既combination......正 ! ! !
志堅駕到,意想不到的事再次降臨
命運會唔會就此改寫呢?!
Free Independent walk,敗家本性再次暴發,買個不亦樂乎
無法啦~好耐無買衫喇,
哩幾日又白做lu......
動物仔pattern背心,wow....靚啊
雖然有dd貴,唯有對錢包仔狠心d啦
錢包要捱餓喇
仲有車仔背心,kawaii~
發記又大發偉論喇......
發記 : 我地唔係公眾人物,所以公眾假期無得放假.......
我 : ......一"一原來公眾人物係咁解ga? (滴汗)
唉......
>>May 2, 2005 at 2:25:02 PM GMT+8
2005 年 4 月 30 日 星期六 【晴】
"I don't like being afraid, it scares me."
深層動機: 認同
表面形態: 靠近
應對手法: 反應
深層動機和表面形態都屬於"移向" (move toward),形成第六型人和環境緊密的聯繫。他們很需要安全感,而希望融入群體裡來得到安全感。
第六型的人忠誠,負責,喜歡群體生活。他們很需要信任,在感到安全的群體裡會很溫和,好玩,很會關心身邊的人。而在其他地方會顯得比較防衛,拘謹。
因為他們對自己有很多疑慮,不喜歡受人注視,所以未必是出色的領導者。他們很需要一個可信任的群體或者一個明確的敵對目標來集中自己的注意力。
他們小心謹慎,警覺性很高,很會察覺危機出現,而面對危機也很懂得處理。例如他們可以很敏銳地看出別人言行舉止背後的動機。可惜第六型的陰謀論作風也會讓他們跨大危機的可能性,甚至會擔懮不存在的危機。這形成不健康的第六型人的行為變得極端。他們有總會被迫害的念頭,常質疑,否定身邊的人。當他們發覺(或者開始懷疑)被背叛,會變得更惡劣。
安定/受壓方位與側翼
安定方位﹕第九型
第六型安穩的時候會變得順其自然,相信別人,放下自己的拘謹。
受壓方位﹕第三型
受壓的第六型會變得反應過敏,魯莽衝動;為求達到目的,會不顧一切。
第六型人的側翼﹕
擁有第五型側翼的人傾向只觀察,不行動;收集資料以支持自己;常試探,質疑別人。
擁有第七型側翼的人比較活潑開朗,肯嘗試創新。
其他關於第六型的資料
最渴望﹕安穩, 有保障
最恐懼﹕缺乏安全感
最難達到的美德﹕勇氣 (Courage)
最難克服的執念﹕猜疑 (Doubt)
跟第六型的人相處...
1. 要對他們真誠,坦白;如果你在行動中顯露到你在掩飾自己的動機,他們一定會猜疑並拆穿你。
2. 聽他們的忠告和意見,不要聽到一半就說明白,了解,他們會不信任你。
3. 他們會經常提出一些問題,來安撫他們內心的猜疑;要小心處理這些問題,及不厭其煩的向他們解釋。
4. 不要把人們弄成眾人焦點,他們會渾身不自在。
5. 跟他們相處/合作,你越焦慮他們就會越放心;這樣他們才會相信你有心理準備去面對問題/困難。
好準呀~exactly係形容緊我
畏首畏尾,船頭驚鬼船尾驚賊 一"一?!
>>May 1, 2005 at 3:37:28 PM GMT+8
2005 年 4 月 30 日 星期六 【陰】
釋然
好支力......豬骨痛 一一" 散左
因為人為錯誤關係,2點竟然有2場BP同時進行
加埋有成百人,大家嚴陣以待,不敢怠慢
lobby八成被hold,謹餘座位18個
廚房有 --> 我 + Winnie + 文仔 + Sunday
我地極速"隊"爆左條邊,之後一直都好悠閒
Winnie問起我走d野,同佢傾左一陣
面對哩幾日既唔開心,竟然有釋然既感覺
佢同o個班令到我唔開心既人唔同,唔會一般見識
如果我好似佢咁思想成熟d,
面對哩班人,相信我會處理得好d
事實上,對於佢地既反應,始料不及之餘,就只有手足無措
逃避,無論o係學校定167,盡量唔提哩件事
同學問我d同事咪好唔捨得你囉......
我唔知點答,難受
根本由頭到尾,唔捨得既只有我一個......
Winnie係我o係167入面最欣賞既人
直率,做事認真,思想成熟
比起她,我實在自愧不如
所以我好放心咁將自己既感受話俾佢知
我知佢會明白......
仲有鬼馬既小敏,唔捨得啊~
有隻無賴馬騮迫人送佢去送外賣,收你$$ga . \ / .
>>May 1, 2005 at 2:01:37 PM GMT+8
2005 年 4 月 29 日 星期五 【晴】
豬腳走天涯
走了很長很長的路
荃灣 --> 海濱 --> 經北橋番青衣
放工到荃灣逛逛,看母親節禮物
沿途滿是意想不到的驚喜
"三聯"執笠無敵sale,buy 1 get 2 free
現場一片淩亂,尋寶遊戲,打書釘,左摷右摷 --> 結果係攪攪震無幫襯
(有個細路o係度e嘩鬼叫,百無聊賴的我嘗試接近佢,
超級kawaii呀~我仲幫佢抹口水添呀) >v<
經過一間齋舖,頓足凝望......被小巧可愛的點心吸引
紅蘿蔔,青蘋果,桔仔,啤梨 --> 維肖維妙的造型
細路時候就一直想試,好想試好想試啊~
結果係 --> 難食到嘔...... -ˍ-"
吉之島的日本零食節,找到抹茶味桃哈多
好貴的零食,100分包裝,味道一般,太膩了一點
相比之下,泰國零食展經濟得多
特別推介 --> 香蕉古力百力滋,掂呀 ! !
本來想搭巴士番歸,點知個站搬走左
行下行下過左西鐵站,一望之下,海濱竟在數步之遙
沿海傍一直走,對面是青衣海傍
重遇長洲公園仔的小玩意,有好多野玩呢
像發現新大陸般按捺不住的興奮
喜歡,這裏比青衣恬靜,人流疏落,寬闊
在橋上走,危機意識響起......提心吊膽
士多啤梨汽水 --> 粉紅新地樂的味道, 好味啊~>v<
豬腳受罪
近期熱衷於豬頭扭蛋,已經有6款喇~ so cute 豬頭生活
>>May 1, 2005 at 1:44:46 PM GMT+8
2005 年 4 月 26 日 星期二 【陰】
一向暢銷的魚柳包買一送一,銳不可擋
warm邊只有藍色,其他包包退避三舍
人郡蜂擁而至......包包被搶購一空
5:00pm --> 所有小麥product停售 - 除了魚,連帶孖芝,burger亦受牽連
準時收工, 散左 一o一
我們的第九個紀念日 ^^
o~my god......雪糕豬頭失宗了 >.<
無錯~我係一個好記仇既人
>>April 28, 2005 at 6:25:44 PM GMT+8
2005 年 4 月 24 日 星期日 【晴】
I'm lovin it
我竟然唔知今日既麥當當promotion
可惡的大雞......>.< --> 重拾舊歡
看看不同地方的麥當當websites
其中最愛日本的一個 ~wow......kawaii 呢~(>o<)
http://www.mcdonalds.co.jp/
圈圈包系列~
咁哩個係咪真ga?? 一""一?! 咁玩野既...驚s'~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
咩你咁唔知醜ga....係都要人提你~
係都鐘意d咁表面既野...
不過其實我都好想多謝你 ^^
你讓我快樂的想跳舞 也讓我感動的好想哭
最近的心情起起伏伏 還好有你 不孤獨
我只要擁有這一點點 小小幸福
在你的懷裡大笑大哭 平凡所以滿足
>>April 25, 2005 at 4:59:42 PM GMT+8
2005 年 4 月 20 日 星期三 【晴】
4月20日 星期三
抹不乾
充滿矛盾與掙扎
想到在這裡的日子,那個已作的抉擇
心不期然的沉下去,眼淺了
事情說得再明白沒有,不是要恨那一個
我只想保護自己
可以的話,讓我走得開心點
4月21日 星期四
偶遇
test完之後同阿詩去太古簽約,途中收到Delifrance電話
佢地俾offer我,迷惘了好一陣子
最後,約還是簽了......
地鐵上,久違了的來電,好耐無見喇~
帶點騎呢的衣著配搭,你還是老樣子呢
子承父業?!出奇地,現在的你還會有這個打算
加油啊~的士佬......哈
夜探華潤,靚仔+靚菜......正呀 一"一
海傍,閑話家常,樂而忘返
謝謝
>>April 24, 2005 at 5:06:14 PM GMT+8
2005 年 4 月 17 日 星期日 【晴】
向叔叔進發
一個期待已久的電話,夢想似乎實現了
實在有點不可思議呢......
偏偏這個時候我卻矛盾起來,得此失彼
想接受,唔想走
渡過了執笠大關,我想我會一直留下的
可惜......
我會努力試著適應新的環境
謝謝 ^^
可喜可樂 kaka......
離開是為了回來
kawaii
>>April 18, 2005 at 4:19:11 PM GMT+8
|
![]()
結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你
台 北 諸 事 拍 >(oo)<


|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8
halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8
Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8
沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8
你結了婚0拉 ?
<br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8
d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8
感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8
每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8
傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8
我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8
我站到街中聽鬧市聲音
<br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8
有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8
居然公開我老婆張玉照 >o<
<
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8
連不覊都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8
暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8
昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8
報告報告!
<br>
<br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8
個兔仔好慘ar ..>.<
<b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8
你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8
我也接受不了,
<br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8
你又買鞋呀? 有$人啊^O^
<
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8
總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8
唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8
天空海闊任我們闖,
<br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8
同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8
難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8
ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8
好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8
underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8
Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8
錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8
傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8
Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8
will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8
惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8
熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8
讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8
Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8
傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8
愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8
"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8
冇佢ge督促, 我來督促你
<b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8
好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8
me2!
<br>"ThaNk
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8
wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8
wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8
Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8
咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8
晴天陰天孩子天,
<br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8
睇唔到d相ge?
<br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8
|
|