寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2005 年 7 月 24 日 星期日 【晴】

7月23日 星期六

Happy birthday~


柒頭的大壽,祝大隻如牛,肥胖如豬 --> 掌上肥豬
交換禮物,無間地"換"
o......細細尖牙仔+尖牙魚 --> 特大尖牙仔+尖牙西瓜 kawaii呢~
32還是32......玩野 一"一
牛 "趙" 牡丹,狼吞虎嚥

向大沖進發 (團員 --> 我 + 國會議員 + bibi)
總算見識到絕跡香港多年既地鐵狂奔搶位技倆......O咀

有人嗌肚餓 --> 國產雞記,兒童餐.....田園脆雞包 +叮噹巨石,合皮非常
鄧鄧公車~急不及待到超市逛逛......嘩~正
終可一嘗麥香餅家出品 --> 牛肉餅 + 蔥油餅 = ¥4(好得呀......值得推介)
黑白咖啡雪條,始終不如那種失落了的味道
白石洲 --> 喪平過膠,"呀丫丫"精品,俏皮的名字
是日晚餐 --> 非一般海洋快餐 (皮旦瘦肉粥,三絲炒米,冰鴛鴦) 剩惠 ¥20
百逛不厭的超市 (香甜潤口王....哈哈~好名好名 + 百合花紙巾 + 枕頭包豆漿 + 微波蛋糕粉)
好熱鬧的夜市,一個連一個的小食攤,別具風味
可惜由於之前太努力既關係,肚子已經容不下它們了~逛逛也是好

門不了的鎖,原來佢係馬騮精

7月24日 星期日

豬級生活 (食,玩,訓 旅行團)

早餐 ( 不知名肉包 + 豆沙包 + 麥香的芋頭餅 + 冬瓜茶)
是日行程 : 書城~(大偵探遊戲.張小嫻,辣味腸)
萬象城,國產又一城 (麥當當--> 波蘿批?蘋果批?)
晚餐 --> 味千 ( 味千拉麵 + 咖哩雜菜拉麵 + 串燒鰻魚 = ¥52) 舒適出色超級超值 ! !
美輪美奐的日本超市 --> 咖啡 + 香草雪糕批

地鐵偵探團,999誰是凶手?!
民間工藝 --> 麵粉公仔,厲害啊~
生日蛋糕,精緻的小盒子
甜品 --> "不二碗" 西米露 + 清補涼 = ¥4 美味可口~

是夜拍不停 --> bibi的自述,生日狂吹,西方木,自己嚇自己.....哈哈哈~
電視驚魂......邪呀 ! !

好明顯,我已經食到失控,大象身形指日可待

thank you baby >3< 來吧 ! ! 一起肥仔 ! !

7月25日 星期一

我的雙二年華

願望 --> 甩掉豬的陰影,擺脫豬膽身形,改掉豬的惡習,除卻胖豬之名

潔雯子 ~ happy birthday to you and me >3<


賴皮臭人一睡不醒,自己落街買早餐
尋找腸粉的故事~終於俾我搵番上次檔"櫃桶"腸粉,好味到震,都係2蚊咁大把
仲有麥香牛肉餅 + "鹹"的"甜"的?! + mr.juice蔗汁

開心時間過得特別快,又係時候講byebye ~收拾細遠,準備回程

個肚又打鼓 --> "不二碗" (西米露 + 椰汁西米露)
食完甜品再黎個正餐 --> 嘉美快餐 ( 濕炒牛河 + 沙爹牛肉麵 + 紅豆冰 = ¥23)
超市最後一擊 ! ! ! 掃呀掃呀......

微涼帶熱的冷氣公車~ X_X"

游走羅湖商業城......LV,GUCCI.....我的西方木發源地 一"一?!
回歸香港 --> "凍感之都,就o係哩度" ,爽呀 ! ! !
有所頓悟 --> 香港同大陸最大分別係冷氣 (e.g. 香港廁所d冷氣,分分鐘勁過大陸d百貨公司)

豬不停腳,卸下行裝,再次上路
四人聚餐 @ 西九龍,等左2個幾鐘終於食到自助壽司
雖然款唔多兼賣相核突,轉來轉去2~3樣,不過真係好開心呢
鯨吞四十幾碟~勁呀 ! ! !

感謝送上祝福的每一位~超級開心呢 ^^

大個女~面對困難,我要勇敢一點

>>July 28, 2005 at 3:25:28 AM GMT+8


2005 年 7 月 18 日 星期一 【晴】

關於愛


How fast can I grow up to see what is love ?
Wait for my dear prince to show up.
Some said loving with heart could teach you a lot.
Please tell me is it true or not.

關於愛 太複雜 它總是千變萬化 
能讓人偉大 也讓人頭昏眼花

愛有時像是陽光 照亮了希望 
這看很暖和一抱卻被燙傷
愛有時像是星光 遙遠而迷茫 
在某天卻指引我一個方向 找到他

你想快點長大 不用看童話 
等王子帶你騎白馬
是不是有淚光 愛才更閃亮 
幸福前公主會悲傷

愛有時像牛奶糖 越吃就越想 
太多的甜蜜變成痛的蛀牙
愛有時像杯苦茶 剛喝會害怕 
最後卻品嚐出了清雅的香

>>July 19, 2005 at 6:57:47 PM GMT+8


2005 年 7 月 17 日 星期日 【晴】

7月16日 星期六

brave

Don't worry,I always be there,stand by you
明天會更好

7月18日 星期一

過渡期

踏入第四天,還未完全適應,苦啊~
正因為自己低智商兼低效率,超級緊張
面對\compo機,如臨大敵,錯漏百出,日日新鮮,獲獲精彩 一人一"
皮質醇不斷標升,崩緊的臉,好嚇人呢~

房姐駕到,興奮不已......排排坐,飲杯茶,食個包又出去搏殺
心情好多了,謝謝 ^^

pre-counter,團團轉,洗個不停
特別鳴謝阿肥出手相助,我會努力試下獨立 >3<
失蹤驚魂,自己嚇自己,我諗我梗係食懞左......

thank you~

>>July 18, 2005 at 8:48:31 PM GMT+8


2005 年 7 月 14 日 星期四 【晴】

closing


第一次收close,有點緊張呢
發記急call~咦.....衰鬼唔好咁心急啦
糧期一拖再拖,遙遙無期......灰

好學的細細粒,commercial and customer service forum 一一"
臭腳之謎......風趣的平平

好不容易才捱過營業時間
作戰開始,史史親自教路 --> 好pro呀~果然不負組長之名
粗口橫飛,咸濕笑話......O咀

夜鬼生活,再度迷上黑白影畫......ZZz
一日五餐......河馬之形不遠矣 >_<"

面形似方飽,樣子既不甜美,身材未見出眾 = 十足安全
你明ga啦~謝謝

唔駛擔心,無論結果如何,我一直在這裡
沒甚麼大不了,再努力一點就好了~

>>July 15, 2005 at 2:46:26 AM GMT+8


2005 年 7 月 10 日 星期日 【晴】

7月2日 星期六

夜遊

悠閒的放假,o係屋企hea左大半日
6點出去食飯~途經青衣城,O......雙眼發光
遮仔big sale.....雖然近排經濟有d拮据,
但最後都買左想要好耐個袋仔~開針啊 ^o^

晚餐在老地方,好味依然 >o<
夜遊廟街,千里尋親 ?一一"
唔知做咩好口渴,沿途喝不停

藍色甸狗仔仔......kawaii ! !

7月3日 星期日

戇直的阿平"初到貴境",我們的新經理~
多多指教啊~

回到過去......break time有幸與房姐共渡 >3<
收皮阿嬸
3對鞋子開步走~

露天晚餐,kitty鏡仔
"o靚仔,唔好考阿叔啦! " ?!.....

海傍 --> 新袋子遭殃,o......我隻腳呀 >o<"

7月4日 星期一

opening,第一次自己set哂部機 --> 6:50分完成
雖然都係慢,不過好有成功感呢~

人手緊拙,利用有限人手,發揮最高效率? 一個高深的學問

opening的日子接近尾昇
緊接連綿不斷的closing.....唔想變夜鬼,救命 ! !

Trainee的生活,一點也不易呢

7月6日 星期三

飲茶,喪食鳳爪.......一∪一"?!

"龍咁威2"笑笑笑......死我喇

7月7日 星期四

上堂

今日係program commuication,要去TDC
見齊哂20個trainee,我發覺佢地有個共同點 --> 超級外向+嚴重健談
最慘就係得4個男丁
唔靚仔不突只,仲係清一色騎呢怪......沮喪 一_一
student forum --> 一個爭論異常激烈既section......(面紅耳熱o個隻)
結果由一個鐘變兩個鐘~zzZ 天狗食日,慘無人道呀 ! !
串柒柒training manager --> kelvin Ip ~真係$%#@x
你d答案真係聽到我O哂囉......唔開你名都對唔住自己啦~廢柴 ! ! !

暢遊太古城,暴食症患者--> 再一次O咀
嘩 ! 大佬,你真係好擦得呀

恐龍展覽會?!....得棚骨而已
你既所作所為...我...我見到哂喇......哼~ .\ /. "

生活創庫 --> $1500的方形西瓜,$2xx巨峰提子......O.
見到日本野"E嘩鬼叫"的豬 --> 崇日分子
樂而忘返 kaka~

7月9日 星期六

慌失失奇兵,咬patpat,一舊骨肉扒,摺埋條頸既長頸鹿
大眼水汪汪男聲B仔一"一
屋企開放日,隨便參觀啦~

7月10日 星期日

番埋今日,暫別opening,投入夜鬼生活
成功地完成任務,最佳時間 6:40
與房姐同場,拍住上喇喂~
可惡既first.....>_<"
大昏迷,食完訓,訓完再食,豬級生活

7月11日

一個電話,一把好斯文既聲音
自我介紹如下 -> "小玲,我係你個中學同學郭詠雪呀"
問問大家既近況
殘忍的問題 -->"小玲你係咪仲係好似以前咁瘦?" ...o咀
我d同學大部分都係今年畢業,學有所成
難以置信 --> 我既中學同學竟然做左大學助教......o咀
鏡片回不了李賢堯?!

突然覺得自己有d失敗,究竟我哩幾年做緊d咩?
而佢聽到我既近況,反應係 "嘩....好厲害呀?!" 一_一"

--> 人睇我好,我睇人好啦~

>>July 11, 2005 at 4:01:40 PM GMT+8


2005 年 6 月 29 日 星期三 【綿綿細雨】

6月29日 星期三

郁動日

放假,打羽毛波......真係...支力...支力.....支力死我 x_x
散喇......豬骨瓦解危機

下午茶,水準持續下降,跌入black list邊緣

危坐海傍......腰骨痛呀,被壞旦扣留,動彈不得

晚餐@靚靚麥當當~罪孽呀
暴亂?! 哼~八卦仔

十分反斗反轉反斗城,童心未泯,不亦樂乎


我的粗眉與大嘴,kawaii呢~

6月30日 星期四

Hello Kitty and friend公仔推出了
獨愛藍色甸狗仔仔~ >3<
非常核突既XO 一"一 <--預計是滯銷之最

發記的迷你小傘子~so sweet

巧遇May Choi,行政人員look
大家也在為將來而努碌,忙著找合適的工作
而我呢......看不見

再次收到潔雯子既postcard~miss you so much
hope to see you soon >﹏<

>>June 30, 2005 at 2:18:44 PM GMT+8


2005 年 6 月 28 日 星期二 【晴】



無聊小作品, 應用程式 :小畫家
喪玩小畫家~技癢呀

>>June 28, 2005 at 4:29:09 PM GMT+8


2005 年 6 月 27 日 星期一 【晴】

6月26日 星期日

噠噠噠 ! ! !

"柒頭"媽的涼茶,好味道啊~ >o< 謝謝

我知道唔應該太在乎人地既說話,我有努力的
但裝聾扮啞一d都唔易,還是會很難受呢~
討厭自己無心裝載,成日做漏野
冷靜......

因為有dd沮喪,我又失去理智亂咁買野 (荷包陷入飢饉狀態)
買完之後真係舒服d喎,
咁敗小小家點都好過搵個頭黎玩啦......哈~
因為財散人安樂,所以無事lu~

新鞋子 --> 告別冰上滑行的日子

"通風口" I like this term ! !

房姐 >3<



6月27日 星期一

全身無力症後群

今日學set機,師父小發子 + 同學仔Winnie
好複雜啊 >﹏<......一頭煙
平安過渡
強力去蹟提子水,鞋子光潔如新 --> 哩d咪叫善用公司資源

買左好多o古力~抹茶 + 士多啤梨,我又失控喇
死 ! 我個肚dum生長速度驚人......內疚啊~
繼續青衣一帶浮游,反轉遊樂場,老當益壯 kaka :-D

"頭文字D" 徹底領略到個"飄"字

dinner@華潤,我個baby又番黎喇
好靚仔啊......(流口水)

大放笑彈,我我......我無力喇,饒命呀

627-727=336->11



6月28日  星期二

晴朗

今日被迫獨戰新地機,好多好多問題
得各人施以援手,大功告成( 所需時間->1小時30分鐘)
好有成功感呢~>o<
經過哩一役,我會形容 --> 哩部機都唔係人set既.....
師父,徒兒下山喇~請呀 ! !

小發子= 小honey 一一" ?!
自古高層都係鐘意攪小職員,鬼叫我係惹火尤物咩

午後的約會,目的地->東涌
喜歡沿途的路,美不勝收的景緻
海天一色,亮麗的天藍,貼上朵朵白雲,配以綠水青山~ (作文咁)
平靜的小鎮,自成一閣,踏進去步伐不期然放鬆了......難得的悠閒
裝潢別緻的food court~好靚好靚好靚,好鐘意好鐘意好鐘意啊 >o<
桂花蜂蜜茶,好味道 ! ! ! ☆☆☆☆☆
綠樹成蔭的大道,滿載電影感
打從心底的愉悅~喜歡這個地方

鏡中的反映,樂此不疲 ^﹏^

感覺 ->五星級的家,就係哩度 (樓盆廣告腔 一人一")

甸狗baby~好趁青春留倩照 .人.



黑白"漂一隻馬" ? ! x 2 一_一"

開針的一天~謝謝 >3<

原來海洋公園,長者可以免費入場ga~你就好啦發記
人地都好想要張長者卡呀

靚靚貓咩玩具,等我呀~六折卡爆炸

>>June 28, 2005 at 3:00:13 PM GMT+8


2005 年 6 月 24 日 星期五 【綿綿細雨】

透明


遠方來的問候~萬分感動 >o<
Take care,see you soon~
精彩的生活,有點嚮往

從他們身上感受到去年暑假的一切,看見了當時的自己,奇怪的感覺

沉悶的日子沒完沒了 一_一......好浪費啊~

>>June 25, 2005 at 2:12:24 PM GMT+8


2005 年 6 月 23 日 星期四 【綿綿細雨】

6月23日  星期四

笑談客家話

天黑黑的早晨 --> closing team 
鬼馬既發記又有新攪作,無線電話扮手提電話 一"一 仲要抆天線......

放工去葵芳行街街
靚靚日本零食品
甸狗頭髮紮 --> 狗甸人不癲 >v<
愛不釋手 kaka~

客家話教授時間,樂不可支
"連宰"......哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈



6月24日   星期五

再見陽光

紅雨高掛,忙個不停
飛機繼續起飛......可惡 .\ /.

發記親授收爐絕技~ so sweet >3<
推卸責任的壞旦......哼~

受詛咒的21原來係......

喜見太陽出來了 ^^

>>June 24, 2005 at 2:55:31 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26624

Design & Scripting by ShowHappy.Net