寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2005 年 6 月 23 日 星期四 【颱風】

6月21日 星期二

我的快樂假期 --> 長洲之旅

乘著嘩啦嘩啦的傾盆大雨,向渡假屋仔進發 .\ /.
大踏步邁向小屋,肚子有點忐忑
先到"允升"拜訪一下,(每次來必到的)買下甜品一大堆

我們的小屋 --> 簡單間隔 + 無敵海景露台 wow~
天雨關係,我們的活動 --> 狂煲 "蠟筆小新"
雨停了,到沙灘小覽 (嘩...成腳沙 >_<") 填窿窿 kaka......

海邊晚餐,一嘗西檸雞的味道,不錯呢~熱氣指數 100 >o<

閒逛超市,任務 --> 搜購零食......勁奶抹茶糖,嘔~

秀才遇著兵大結局,第一次睇就大結局lu
繼續煲 "蠟筆小新" Zzz......


兔子GO ! GO ! GO !



6月22日 星期三

尖牙旅行團 ~ day 2

早睡早起精神好,買早餐~
早餐過後都係無間地煲 "蠟筆小新"
12點撤退......唔捨得呢~byebye

快船......嗚~想嘔

餘興節目,抵呀~

開心......謝謝

迪士尼優先團


>>June 24, 2005 at 2:54:44 PM GMT+8


2005 年 6 月 23 日 星期四 【晴】

6月19日 星期日

一_一?!


肥肥的morining call,驚's~

久違了的房姐,bom bom ! ! 大放笑彈
依然白痴同低B......哈~小別勝新婚呀~ >3< 開針

起來 ! ! 齊齊歡送大壞旦退役
普天同慶,普世歡騰 (奸笑...有尖牙的) kaka......

6月20日 星期一

table for 4

好不容易又捱過左opening......開廚房雖然無counter咁煩
不過熱到滴哂汗仲要極速地落野,真係有d辛苦 一.一"
而通常我都係唔夠時間,一開舖就down野

first教左我好多野,度OJ + 糖漿 + HOTCAKE 粉 --> 充實既一日

放工後尋找我們的渡假小屋~靚啊 ^^
High Tea @ 朗豪坊,金莎吐司 <-- 好食到不了 (見異思遷的人 一一")

"Mr and Mrs.Smith" 獲大家一致好評的,我諗我實在點與眾不同 一o一Zzz

4人夜會, 有點被騙的感覺,不過今天還是很高興

眾裡尋它千百度,我的小褲子 >3< <-- 有志者事竟成 (竟 = 終於)

>>June 23, 2005 at 4:50:34 PM GMT+8


2005 年 6 月 12 日 星期日 【晴】

世界真細小


哩個世界真係好細......哈~

發記背心look~好大舊......肚dum......驚's 一"一

發記滅鼠部隊 一一"

暑假有好多新野,有新衫仔,好多隻色ga~yeah ^^

- 朱古力咖啡奶昔
- 芒果 + 紅豆新地
- 青蘋果 + 熱情果新地樂
- 夏日繽紛Hello Kitty and friends系列

雖然暑假唔係好關我事~
每年暑假都有咁多新野,好期待呢 ^^

>>June 14, 2005 at 4:41:09 AM GMT+8


2005 年 6 月 10 日 星期五 【晴】

夢幻列車


早左少少放工,列車到站的一剎,我決定 --> 游車河~
很想搭到尾站看看~
途經連接迪士尼的欣澳站,對面月台竟然有米老鼠卡車呀 ! !
好好好....好靚啊......好想搭好想搭~ >3<
往東涌的一段沿途都是連綿的山與海,樓很少,天很藍
和熙的陽光,自然的風景
我想同陽光玩遊戲  \>o</
堤岸上有釣魚的人,有踏單車的人,還有拿相機的......好悠閒的樣子

聽日要做哂廚房dsoc......d溫度,warm up time背死人 xˍ x"
要溫下豬先得,加油啊~

一個亂糟糟的姐姐 + 一個愛整齊的弟弟
開locker既時候,竟然無山泥傾瀉
一看之下......wow~史無前例咁整齊
哈......唔該哂 ~ ^o^

有時候孤獨也可以是自由



原來出左成績,我竟然懞然不知,果然係好學生 一"一

ELC302 ENGLISH IN THE WORKPLACE C+

HTM3003 SPECIAL EVENTS/BANQUET CATERING C+

HTM327 INFORMATION SYSTEMS MANAGEMENT IN HOTEL,CATERING AND TOURISM B

HTM328 SERVICE MANAGEMENT IN HOTEL, CATERING AND TOURISM B

HTM347 BEVERAGE OPERATIONS AND MANAGEMENT IN CATERING B+

HTM3701 CHINA HOTEL & TOURISM C+


我都知過唔到3 ga喇~好在都唔係最差既一個sem
好多C呀...差勁 ! ! 哈~白頭P o個科竟然有B+
都話唔上堂都考得好ga啦~因為佢d堂 + 佢個人真係好廢 ! ! ! kaka~
不過我要求好低,哩個成績對比起我既努力,賺左喇


>>June 11, 2005 at 11:33:51 AM GMT+8


2005 年 6 月 9 日 星期四 【晴】

豬級生活 >(oo)<


番左三日opening,終於有假放喇~支力啊
opening後遺症 --> 作息時間受到嚴重影響
10點就好眼訓,咁就早d訓啦......點知3點幾醒左
雖然有小小睏,但都起身睇左隻DVD
五點幾再訓過,但八點又醒左,到點幾又眼訓,再訓 一一"
2點幾終於醒哂......喪玩RO,執拾一下~咁又一日lu~
越來越似一種動物 一(oo)一



越來越超出不想意料 幾多錯了 然後方知我渺小
什麼都想不要 愛令我 支力 到醒了 越明白得失奧妙
怎可每日還在困擾

是我太相信感覺嗎 或是我太想有完美的選擇
若愛到順其自然好嗎 就算似滿天浮雲
隨意飄散 都不怕 若天這樣藍 誰也不應喊
看一切都過眼 而由誰付代價

天光了 終於開竅 不想了
讓我再不會驚破曉 要每次醒了便微笑

心頭緊緊的,突然覺得哩首歌好好聽,好舒服

>>June 10, 2005 at 3:12:44 PM GMT+8


2005 年 6 月 9 日 星期四 【晴】

吃在麥當勞


麥當勞,一個既熟悉又親切的名字,相信無人不曉。在我們的成長中它是不可或缺的。彷彿有一股魔力 ,不僅取得小孩子的歡心,就連成年人也無法抵抗它的吸引力。於香港更是無處不在。它能夠深入民心,相信除了歷史悠久外,更重要的是它能歷久常新,不斷為人們帶來驚喜。

早上,城市還在沉睡時,它已急切投入服務。冷清的店裏,我坐在舉行生日會的場地內,那兒有我鍾愛的傻氣大樹,在這裡彷彿聽到一群小朋友愉快地哼著生日歌。歡樂的感覺縈繞心頭。曾幾何時,我是如此渴望在這裡舉行我的生日派對。直至現在,我這個超齡兒童對那個生日會還是滿心響往的呀 !

遙望轉角處的一張桌子,幾個老伯伯正悠閒地享受著早餐。一副悠然自得的樣子,絮絮不休地話當年。一份早餐,一份報紙足夠消磨一個早上。這樣閒適的生活,相信是很多人夢寐以求吧 !

食物售票處那邊,一個母親拿著滿盆子食物,輕輕地把套餐附送的玩具遞到兒子的手中。安坐下來後,母親小心翼翼地把漢堡分成數份,放在兒子的面前 ;又拿起餐巾為兒子擦嘴。這一連串微細的舉動,盡顯母親對孩子無微不至的關懷 溫馨之情不言而溢,看著他們,不自覺被感染了,心頭暖暖的。

午膳時間近了,一群學生蜂擁而至,餐廳的職員嚴陣以待,準備應付洶湧的人潮。餐廳頃刻熱鬧起來, 學生們有的只顧埋首苦吃,有的拿著參考書邊吃邊看,大慨是午後有測驗吧 !
此時, 旁邊傳來一陣喧嘩, 一看之下,驟覺似曾相識。幾個學生正以猜拳形式來分配吃剩的薯條。見他們玩得樂不可支,我也不期然雀躍起來, 心裡暗說我也有過一段這般無聊但有趣的回憶呢 !

相比起老伯伯和學生們的悠閒,快餐店內有著更多匆匆忙忙的過客。他們的時間像是永遠停留在求過於供的狀態, 忙的連用膳也倉卒了事。 坐下來快速地吃完,轉身就走。莫說對周遭的事無暇細顧 ;我想他們大概是食而不知其味吧 ! 看著他們,我只感到無限惋惜。或許你會說這才是快餐的真正意義呀 ! 但試想想,我們每天營營役役到底所謂何事? 不正是為了過愜意舒適的生活嗎? 現在卻被工作弄得連吃一頓飯也如此倉卒,不是很可笑嗎?

入夜,勤奮的學生總愛三五成群地聚在這兒溫習。他們邊吃邊研習, 難得的是餐廳能容納這班勤奮的顧客,就算他們不予任何光顧,亦樂意滕出地方,決不會下「逐客令」。餐廳與顧客間存在深厚的人情味,
在這個以金錢掛帥的社會,實是難得。

除了麥當勞以外,其實只要我們願意放慢腳步,細味周遭的事與物。你將會發現更多,甚至會有意想不到的收穫。讓我們加添一份耐心,將平淡刻板的生活變得多姿多采。


今天執拾時無意間發現的,陳年舊文一篇而已

>>June 10, 2005 at 2:31:22 PM GMT+8


2005 年 6 月 8 日 星期三 【綿綿細雨】

多數是晴天


今天有少許阻滯,精神陷入崩緊狀態
皮質醇偏高 一一" 烏雲密佈
只因對這裡多了一份承擔,一份使命感

唔緊要~聽日一定會好天既 ︿︿

有點疲憊,不過學到好多野,值得既~當減肥囉

謝謝傻子的傻子......食到傻 一"一

努力的試著很冷靜的生活

>>June 9, 2005 at 2:57:34 PM GMT+8


2005 年 6 月 6 日 星期一 【陰】

Opening


今日第一次番opening,有點忐忑呢~
3點起身,4點出門口,涼風陣陣......好舒服啊 ^^
毛毛雨,原來淩晨既旺角都好熱鬧ga,
路邊擺賣的婆婆,盡歡而散的夜遊人,還有好多趕著上班的人呢~

開廚房,錯漏百出,第一次係咁上下啦.....哈 一"一
介辣槍依舊可惡 >_<" 嚕唆的老人家~
時間過得好快......好好玩呀

tea time --> 甜到漏西米紅豆布甸 一一" black list呀

有時發覺我真係好鬼"騰雞"......累你擔心了
多謝你呀~雖然抵銷左,但都有少少感動 >3< 辛苦哂

小心身體

早睡早起身體好~

>>June 7, 2005 at 2:33:36 PM GMT+8


2005 年 6 月 5 日 星期日 【晴】

6月5日 星期日

秘密?!

今日番11-7,對於番慣早既我黎講......簡直係折磨
Ricky day off,所以今日無人理我
又係好似平時番工咁,好在佢地都有俾時間我做功課
好悶,無心機,被散漫的感覺佔據了 一0一"

第一次自己換糖漿 <-- 力大無窮 kaka......

精緻的生果公仔,充滿夏日色彩,不期然想起上年暑假的貓咪
相信定必掀起搶購熱潮

走來走去,哈...希望唔會蕩失路啦~ 一"一

交換秘密?!
小火龍......哈~正呀 (心如鹿撞)



6月6日 星期一

清潔女工

dayoff,放假既感覺唔錯
充足睡眠,活力充沛,老當益壯
懶洋洋的躲在家裏,打掃一下
好污槽呀 >o< , 花了一個早上,三大袋垃圾
狠心地將所有文學notes丟掉(大多已經發黃了)
寫得密密麻麻的字......實在有點心痛

看見"稍微"整潔的房間,心情好得很 ^o^
令人苦惱的是翻箱倒篋,失蹤多時的尖牙仔,貓咪schedule+發光印仔還是下落不明
可愛的尖牙仔......心裡有個缺口,佢地可能已經遭遇不測...... >.<

聽日開始番opening,有點擔心......一一"

P.S. 小強,我點會唔記得你喎~
你地大多數都係今年畢業,我仲有一年呢
你諗住點呀?會唔會做社工姐姐呀?

>>June 6, 2005 at 8:21:31 AM GMT+8


2005 年 6 月 3 日 星期五 【晴】

學習


最近,同學仔既日記都在講實習情況,似乎大家都好好呀

今日同first講左我既諗法同憂慮
其實我猶豫左好耐到底講唔講好,怕佢地覺得煩,覺得我扮野
比著係以前我一定唔會出聲
但諗諗下如果一直都唔出聲,佢地真係唔會理我
而且我覺得first會明白的,結果佢無令我失望
即刻拎我個training schedule出黎做planning
原本哩幾日我要學既野有好多
我以為自己識,但佢一問我即刻啞哂囉......
佢話你識做係唔夠ga,人地邊有咁多時間去睇你做野
問你唔識答,做得幾好都冇用
之後佢知我擔心,仲拉我入廚房,教哂我opening d野
咁先係學野丫嘛~
慶幸我有勇氣講出自己的不滿,好慶幸我有一個咁好既經理

另外有一樣野佢講得好o岩
唔好因為驚得失人而咩都唔敢做,
你自問話個crew係因為佢做得唔好,而唔係針對佢,你無做錯ga
佢要嬲你話你係佢自己既問題,唔關你事
佢仲話,我夠知背後有好多人鬧我話我衰,但哩d係責任問題,其他唔理得咁多

Ricky多謝你呀~你消除左我既不安
我覺得o係你身上一定會學到好多野 ^o^
(雖然你有時真係幾煩......)

大家都在進步,我唔會俾自己停滯不前既~

溫豬@麥當當
蠟筆小新 + happy meal --> 土包子卡車 + mango dip
巧遇安哥,167's 廚房位置圖 thx >3<

>>June 6, 2005 at 8:00:31 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26624

Design & Scripting by ShowHappy.Net