|
2004 年 3 月 27 日 星期六 【雨】
今天,就是這樣!
你還想如何?
===================================================================================
轉載故事一:請不要愛我
他,他是一代課老師;
他,他有一習慣,愛在每天下課後,當操場寂靜過來後,獨坐沉思。
這天,中六女生嘉嘉走到他跟前說了聲:我愛你!
他當然一直知道嘉嘉的存在,只是,他不能行差踏錯,不能失去這教職,他不能離開這操場,
他不捨。為了避開嘉嘉,他連到操場的習慣也停止了。
一晚,龍門旁他慣習坐著的地方,坐了一個人,是嘉嘉,她提起界刀,往手臂割下去。他撲
前,把嘉嘉擁在懷內,他的心很痛。曾經,在這片地,他的心淌下了一滴血,那點痛仍刺在心
上,可是,這次的來得更甚,原來為別人而心痛,還不及看見別人為自己而痛,來得更痛。他
一直擁著嘉嘉,他哭了。
===================================================================================
>>March 28, 2004 at 7:18:35 PM GMT+8
2004 年 3 月 25 日 星期四 【陰】
今天因為精神不好,令我悟出一條公式來。
精神不好 + 心情很爛 = 我
===================================================================================
我腦海中的那些回憶的血跡
在血跡的旁邊多了些甚麼
很細小的
不是血
是眼淚
那會是誰的眼淚
我看見了誰的眼淚
這是我的
我是嘉嘉
你為甚麼避開我?
你為甚麼避開我?
無膽鬼 無膽鬼 無膽鬼
我曾經在這片地上
吻了一張雪白的臉龐
但這一吻 卻換來一直在滴血的心
我再次看到了她的眼神
停留於我的眼前...
===================================================================================
>>March 26, 2004 at 6:16:08 PM GMT+8
2004 年 3 月 23 日 星期二 【晴】
近期發現...
原來蒙嘉慧又真係幾鬼靚...
不過,我覺得佢太瘦了...
好累,今日溫0左成個下午書,累死...可能尋晚睇波睇得太夜0既關係...
阿媽好早就搞醒0左我...
唉....死掉了...
尋晚,AC米蘭真係好勁,前後大概十分鐘十0左四球...
你都咪話唔勁...!!
卡卡真係好勁...如果佢0係曼聯就好囉...
===================================================================================
搞笑的一角:
TO: 吳思慧
你收手啦,無人會信你0架啦...
大家都知道你係因為想拎ANGEL簽名,但係你又無錢,要同我同SEND一個SMS...
得啦...
ANGEL會俾簽名你0架啦!!
FROM: Wayne
===================================================================================
>>March 24, 2004 at 10:58:50 AM GMT+8
2004 年 3 月 21 日 星期日 【晴】
今日真係好舒服...
好耐都無試過囉...
我記得對上一次打波打得好爽好似差唔多係半年之前....!!
雖然真係打得好累...
但係,真係好開心...
今日下午去0左自修室,SEND 0左個SMS俾ANGEL...
因為佢今日考ORAL...
哈...思慧好奸,唔想俾錢要我打埋佢個名....
哈哈哈哈...
不過,知道佢考得唔錯都好開心...
但係...我自己就唔好了...
上星期四,我去到路德會呂明才考ORAL...
鬼Q咁X遠....但係一程312就到...仲要早到0左三十幾分鐘...
哈...
唉...本身可能會好D...
因為我睇錯0左我個考生編號....
所以MISS 0左佢第一次叫名...
一般0既Waiting Room Examiner都會快手....
咁如果夠人就會先去第一GROUP 12人...
點知...
我MISS 0左...>.<
去到尾二0個GROUP...
SHIT...我組人...三個都勁到瀨屎...
兩個女仔講得順+用詞好...
另一個男仔就用詞好+傻+講得唔係咁好...!!
點知...我做CAND. C,A同B講完...我已經謝哂....
我聽到佢0地咁勁...
我望住自己張NOTE CARD...開始驚...!!
結果,個Presentation已經輸哂...
去到Group Discussion,條傻仔好似白痴咁...!!
我0地題目係講D父母幫仔女揀學校...我0地要俾D我0地覺得父母應該考慮0既0野....!!
咁我話,學校可以個別咁製作D CD-ROM俾家長有詳細0既了解...
條傻仔問我 : 係咪間學校自己整呀...!?
我心諗 :咁唔通我整咩?!
.....之後...
佢0地又話有D咩錯誤資料...
咁我咪叫佢0地去睇每間學校0既WEBSITE同有關方面0既官方網頁...!!!
佢又問 : 你係指0學校0既網頁呀...!?
我心諗 : 係呀...仆街...!!
我點咁惡...因為,佢好似要刻意0係Examiners面前,塑造到我好似講得唔清楚咁....
SHIT.....
咁就中哂招...!!
仲有,條傻仔搶哂INTRO,ENDING同每一PART轉另一PART 0既0野....!!
我諗如果我FAIL,好大原因係因為佢...!!
>>March 22, 2004 at 4:32:35 PM GMT+8
2004 年 3 月 15 日 星期一 【陰】
今日特登去打0左一個鐘波...成個人舒服哂....!
希望,以後都可以...
===================================================================================
忽然聽起容祖兒0既舊歌...
有一首歌,令到我開始鍾意佢0既歌...
宜家諗番起D歌詞都幾有意思...!
未知 容祖兒
我近來被某事煩住 這事情自覺甚奇異
我未明白當中的用意
誰個行為令我懷疑 眼內藏住了暗示
疑惑問我如何處置
* 多麼想知 想要知
我想叫他索性 將心聲寫上白紙
他的所思 他的故事
通告我想知他怎過日子 *
# 未知(Ah...) 尚未示意(Crush)
要我推測 他真正意思
未知(Ah...) 尚未示意(Crush)
相信他很想跟我可賣個關子
Sha la la Sha la la #
這段情是最合時 或這段情尚要延遲
愛共情是猜心的玩意
挂念時沒法自如 我為何不敢試試
應開始將這困局終止
Repeat * #
情像似詩 還是謎語
極欠奉清楚的指示
還像個夢的開始
Repeat #
@ 要我推測 他真正意思
未知 尚未示意
相信他很想跟我可賣個關子
未知
有咩意思...我自己都未知!?
可能無乜特別...只係聽番舊歌0既感覺拾回了...
又或許,新感覺因為聽這些舊歌而勾起了!!
===================================================================================
PS: 今日打波,右手中指無啦啦起0左個水泡...但係入面全部都係血...
本身都唔係好大粒...點知打多一陣,竟然大0左好多,諗住射多一陣波就走...
點知,爆哂...勁流血...SHIT...迫住要走...!!
>>March 16, 2004 at 9:48:41 AM GMT+8
2004 年 3 月 14 日 星期日 【微冷】
近期,心情爛得連寫日記都沒心情了!請原諒!
不過,也沒有誰會看我的日記!
除了無聊的你!
===================================================================================
處女座的男子:
瓊瑤式愛情小說中的男主角,絕對不會是處女座的男子,抽象的觸電感覺,對一個典型的處女座男人來說實在是太不實際了。那 種四目交接,立即就會勾動天雷地火的事情,只會發生在封神榜之類的神話故事裡。所以如果你遇上了一個處女座的男人,如果你愛上他,請不要期待一份激情浪漫的感覺,更不要一下子熱情如火的把他給嚇跑。處女座的男人不會喜歡這種戲劇化的情緒。
這絕對不表示他不懂得「愛」,從小,他對於家庭,父母、親人、朋友都有著濃厚的感情,對於可憐的人更是深具同情心。他的感情必須是慢慢累積,或是有明確出發的。對某些處女座的男性來說,追求愛情甚至是一種自私的表現。
許多有成就的單身漢都是處女座的,擁有廣大讀者及觀眾的趙寧就是其中之一。一方面可能是曾經有過愛的傷痕,因而從此埋守於工作,或服務人群的事業。處女座的男人在受過感情創傷之後,會倍加小心,如果想再敲開他的心門,可能就難上加難。
另一方面,處女座的男人是很挑剔的,能夠符合他要求的女性,恐怕不太多。但是如果你不能合乎他的條件,他怎麼可以愛上你呢?所以,想要和一個處女座的男人建立男女的關係,你必須先具備讓他喜歡你的理由,然後再進一步的培養你們之間的感情。
首先,你一定要是很潔淨的,無論是外表或是心靈。穿著邋遢,行為放肆的女孩幾乎與他無緣(多數處女座的男子都有點潔僻傾向)。
第二,你要有接受批評的雅量。他的分析批評雖然有點吹毛求疵,不過多半都很客觀而準確。
第三,你要懂得上進,學習思考,因為他實在難以忍受一個無知又粗心大意的女人。發表任何言論前,請三思,不要常說些意氣用事,不經大腦的話,處女座男人對於女人常說一些短視、不客觀的話,感覺很不耐煩。他對你的批評可能會讓你無法招架。
對處女座的男人來說,美麗的頭腦要比美麗的臉蛋重要的多。當你慢慢的習慣了他的個性,而他也愈來愈喜歡你,你們之間的愛火就開始慢慢燃燒了。處女座男子的愛火一旦真正被點燃,那將會燒得很久很久,甚至一輩子。你只要想到這一點,你就會認為所有的努力都是有代價的了。
他可能會讓你等待很久,才向你表白。不過處女座的男人一旦認定你之後,他會很清楚的表達他對你的感情以及他未來的計劃。很多處女座的男人都為了結婚訂下三年、或五年計劃,存錢、買房子、買車子,他的愛很誠懇,很持久。
嫁給一個處女座的男子真的很幸福。我有一個好朋友,當初跟她那個處女座老公談戀愛的時侯,我們大家反對的要死。每次一起出去吃飯的時侯,也總是東挑西嫌的,一會兒說盤子洗的不乾淨,一會兒又說菜不夠新鮮。我們一群三姑六婆在聊天,他每次都唱反調,反正你下的任何結論,他肯定都挑得出毛病。當然,最後我的朋友還是不顧我們的反對,嫁給了那個處女座的男人。他們辛苦了幾年,買了房子、車子,而且在家裡他會幫忙她做家事,很少應酬,忠實可靠。我們很慶幸她當初沒有聽我們的餿主意。
處女座的老公真的有很多優點:他不像多數男人那麼不愛整潔,他不會亂發脾氣,他不會到處留情,讓你擔心。當你生病的時侯他會給你細心的照料,他很勤勞,很踏實,你不必煩惱今天吃完牛排之後,明天會不會連陽春麵都沒有了。
他的記性很好,幾乎不太可能忘記你的生日,或是結婚紀念日。只要你記住自己作妻子的本份(把家弄乾淨,把他肚子餵飽),他不是個太苛求的丈夫,而且他很願意幫你的忙。你可以發展自己的事業,他會經常給你很好的建議,就算偶爾嘮叨瑣碎,我想也應該是可以原諒的。
處女座的男人不會表現的像個醋罈子,但是內心卻有這強烈的佔有慾,「忠實」他而言是最重要的。你的任何一點點背叛的行為,他都不會原諒。處女座男人的妻子,最好不要經常晚上出去遊蕩。當一個處女座男人決定與你斬斷情緣時,他可是乾淨俐落的讓你心碎哦,很多做妻子的人都會羨慕你擁有如此勤奮、細心、忠實又體貼的好丈夫,只要你保持著當初他選擇你的那些「美德」,你的未來就是一片坦途。對了,最好不要隨便邀請朋友到家裡來玩,尤其是帶著一串小孩或是抱著小狗的朋友。
處女座的男人與「性」
挑剔的處女座男人,在性愛上也是追求完美的,因而很重視技巧。他非常在意自己的表現,擔心自己做得不夠好,不能讓對方滿意。處女座的男人在性的表現上很少是自私的,他們往往把女方的感覺擺在第一位。所以你的反應對他來說太重要了。如果能在他很有信心的情況下進行,或許會有比較激情的表現。
處女座的爸爸
他是一個很有責任感的父親,他會不惜犧牲自己的嗜好多花一些時間在孩子身上。教他們功課,送他們去學鋼琴,帶他們去看展覽。他的耐性恐怕連你都自嘆不如。處女座的父親通常也會給孩子很嚴格的管教。他會認為孩子不只應該在知識上得到教育;生活的禮節習慣,也都非常重要。有了一個處女座的老公,你真的可以輕鬆做個母親,你唯一要做得就是讓孩子知道爸爸、媽媽都愛他,因為處女座求完美的個性可能給孩子壓力太大。你得做他們之間的緩衝。
不過,很多處女座的男人都沒有強烈的「作爸爸」願望。
===================================================================================
>>March 15, 2004 at 6:57:07 PM GMT+8
2004 年 3 月 7 日 星期日 【晴】
四點訓.....
六點醒....
七點再訓著...
十點再醒...每日就係咁過...
>>March 8, 2004 at 6:42:26 AM GMT+8
2004 年 3 月 1 日 星期一 【晴】
今日BISCUIT佢好慘呀!
佢CALL我,我幾驚以為佢有事,原來...
佢老豆竟然俾0左一張假一百蚊紙佢呀!!
佢試過用出去,但係又唔得喎!!
佢白白唔見0左一百蚊!
你唔好咁唔開心啦!!
你0個一百蚊會番呢0架!
仲有呀,你要俾心機讀書呀!
有咩事記住搵我!
我一定會幫你呢...!!
仲有,你同學0個單0野,如果有我需要0既時候...CALL我...
即幫~
>>March 2, 2004 at 2:58:40 PM GMT+8
2004 年 2 月 28 日 星期六 【酷熱】
今日,我同我表哥去0左西貢踢波呀...!!
本身對方0個隊唔夠人,我表哥叫我過去幫佢0地..
結果,我表哥自己去0左幫佢0地...
我就留番0係原隊...!!
佢0地叫我去打前鋒...
佢0地話我有身型...總之一有機會就射...咁就OK...
到上半場0既中段,我0地已經輸到三比零...
竟然有一個奇景...!!!
就係.....
我隊友TICK個波向前,對方個長髮後衛控唔到,漏0左俾我...
我一控向前去十二碼點,佢埋0黎,我一個身型食哂...
右腳一篤...
GOOOAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLL....
哈哈哈哈...竟然俾全場最後生0既一個無名小孩入波...!!
哈哈哈哈....!!!!
我表哥仲話: WOW!!入波喎...!!
打完上半場,我覺得有D唔妥...
我雙腳0既腳掌都好痛...
先發覺原來我紥D繃帶太緊...!!!
下半場佢0地有兩個比較老0既隊友唔踢住...
局住我都要踢...
好...死頂...!!!!
又係到中段...
我隊一個叫BILLY 0既人從右路傳0左個直線高波...
點知個波早0左落地...我跣0左一下...
左膝即刻拉傷0左少少...!!!
我死頂...我用膞頭頂住個位...然後起番身....!!!
推橫...一下假腳再大步向前推...!!!
我引0左兩個後衛過0黎...
見到BILLY上番禁區頂...我一扣再回傳...!!!
佢斬去六碼左右....隊友一TICK入網....!!!
個個都話見到我0個一下落底...!!!
話要訓練我...!!
可惜我雙腳真係好痛...!!
我要求換人...
雖然後0黎輸多一球...2:4不敵...
但係兩個入球我都有功勞..
開心死...!!
===================================================================================
對唔住,我無聽你講好好咁小心...
又整親雙腳...!!!
>>March 1, 2004 at 8:42:16 AM GMT+8
2004 年 2 月 25 日 星期三 【晴】
今日...做0左D好事...!!!
希望可以成人之美啦~
===================================================================================
好朋友的話:
也許在你心中已有答案
以前或者會叫你只憑自己的感覺
但是人大了,要顧慮的東西也多了
不能再自私,再任性......
只知道朋友永遠在你身邊
永遠支持你的決定~~~~~
===================================================================================
多謝BISCUIT的話!
>>February 26, 2004 at 6:19:50 PM GMT+8
|
![]()
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
penguin_cheung@y
>>January 23, 2005 at 4:50:46 AM GMT+8
ur ID give peopl
>>January 23, 2005 at 4:44:49 AM GMT+8
我好想要梁漢文stephy
<b
>>August 31, 2004 at 4:07:02 AM GMT+8
岩岩先睇番你2月23日日記...
>>July 28, 2004 at 6:38:14 PM GMT+8
唔好意思..我想問你向26/3個
>>July 18, 2004 at 4:15:27 AM GMT+8
24339609
>>June 17, 2004 at 10:45:14 AM GMT+8
sfadgag
>>June 17, 2004 at 10:44:47 AM GMT+8
24339606
<br>ur
>>June 17, 2004 at 10:44:16 AM GMT+8
................
>>June 17, 2004 at 10:42:53 AM GMT+8
f
<br>u
<br>c
<b
>>June 16, 2004 at 1:02:26 PM GMT+8
你真係好q乞人憎law!!
<b
>>June 16, 2004 at 12:56:19 PM GMT+8
仆
<br>街
<br>啦
>>June 16, 2004 at 12:47:04 PM GMT+8
有一隻狗係度吠~
<br>又唔知
>>April 17, 2004 at 10:09:40 AM GMT+8
咦~
<br>點解有隻口臭臭既生
>>April 15, 2004 at 10:08:11 AM GMT+8
咩叫三年零兩個月
<br>我唔明
>>April 14, 2004 at 10:34:26 AM GMT+8
仲有係fd番比你ge言
<br>
>>April 14, 2004 at 10:30:36 AM GMT+8
01 月 11
<br> 01
>>April 14, 2004 at 10:28:58 AM GMT+8
12 月 31 日 11
>>April 14, 2004 at 9:33:18 AM GMT+8
我同你講
<br>好改左留言板g
>>April 13, 2004 at 7:00:43 PM GMT+8
一早就應該放手la
<br>ki
>>April 13, 2004 at 4:53:40 PM GMT+8
你自己做過咩你自己知
<br>正
>>April 13, 2004 at 4:32:42 AM GMT+8
小你全家r
>>April 13, 2004 at 4:31:37 AM GMT+8
小你老母
>>April 13, 2004 at 4:30:49 AM GMT+8
87仔
<br>f
<br>u
>>April 13, 2004 at 4:29:48 AM GMT+8
你知唔知點解你咁耐都冇女r...
>>April 13, 2004 at 4:29:13 AM GMT+8
真一白癡仔
<br>粉人
<br
>>April 13, 2004 at 4:27:54 AM GMT+8
又唔知自己肥,個look又7
<
>>April 13, 2004 at 4:26:43 AM GMT+8
食m記都要同人AA
<br>唔係
>>April 13, 2004 at 4:25:27 AM GMT+8
你份人無聊,樣衰同埋好cheap
>>April 13, 2004 at 4:23:33 AM GMT+8
你合唔知你個名真係好難聽r
<b
>>April 13, 2004 at 4:21:47 AM GMT+8
好心你得閒就溫下你d屎片la
<
>>April 13, 2004 at 4:19:57 AM GMT+8
人地個女朋友女,關你咩事呀
<b
>>April 13, 2004 at 4:17:06 AM GMT+8
請你不要太醒吧, 唔該你唔好以為
>>March 23, 2004 at 6:00:17 AM GMT+8
之前個留言..我打少左"多謝"2
>>March 23, 2004 at 4:03:12 AM GMT+8
真的好你們的支持!
<br>收到
>>March 23, 2004 at 4:02:11 AM GMT+8
多謝你喎~~AL加油呀!~
>>February 10, 2004 at 9:18:22 AM GMT+8
又睇理七身安呀
<br>
<br
>>January 9, 2004 at 4:10:03 PM GMT+8
冇我份ga........
<b
>>November 25, 2003 at 12:08:29 PM GMT+8
最近好ma??
<br>俾心機l
>>September 19, 2003 at 6:51:49 PM GMT+8
個留言唔俾超過1000字
<br
>>September 9, 2003 at 8:51:44 AM GMT+8
生日快樂!!!!!!!!!!!!
>>September 9, 2003 at 8:50:15 AM GMT+8
我是一名路人看到你的不妨妨來看看
>>August 27, 2003 at 1:51:41 AM GMT+8
哎呀,秋秋啊....
<br>l
>>July 2, 2003 at 3:12:55 PM GMT+8
開心返就好喇~唔好再因為d無謂人
>>June 6, 2003 at 9:42:51 AM GMT+8
阿秋唔好咁激氣啦!!
<br>我
>>June 4, 2003 at 3:19:37 PM GMT+8
哎呀...搞到我好似追得你好緊要
>>April 21, 2003 at 10:36:05 AM GMT+8
你寫的野....好似身邊成日發生
>>April 13, 2003 at 5:27:48 PM GMT+8
我睇左啦........
<br
>>April 12, 2003 at 5:36:52 AM GMT+8
係啦 .... o個日我先同我
>>March 21, 2003 at 5:48:49 AM GMT+8
咁快考試 gei ????
>>March 11, 2003 at 3:53:28 AM GMT+8
|
|