寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  >>

2003 年 6 月 7 日 星期六 【晴】

NIKE選拔...我0黎啦~~~

>>June 8, 2003 at 1:44:25 PM GMT+8


2003 年 6 月 4 日 星期三 【晴】

事件完結...
唔知會唔會因為咁而衍生出另一件事!?

最終...我知道有人會關心我的,有人會支持我的!
多謝哂...
阿風 - 第一個睇得出我唔開心又明白我心情
ROY - 多謝你一直咁撐我
TOMY - 無特別,受了我太多的氣
ELAINE - 你明白我0既謝意了...好朋友不多說了...我欠你太多了!
PEGGY - 可能你知道乜事0既...不過,因為你...我0係學校唔再驚了...
我阿妹 - 呢幾日咁容忍我

仲有一D聽我呻0左好耐0既人...多謝!

(無排次序啦...)

===================================================================================
給各位的信:

SORRY! 可能我太小氣了,竟然弄出這樣的事! 我相信你們不會受到太大的影響!
因為我把所有罪名都擁上身了...
自此之後,我會抱著他們過人世...希望終有一日,有人會把我釋放!

整件事之上,辛苦了特別人士.
SORRY,可能因為我的反應來得太遲,未有及時把他們阻止...讓你苦了!

我的身體, 一天比一天不如我所願了.
希望大家見諒,脾氣也因此變得不好了,也希望大家可以容忍容忍!

還真的要多謝你們,讓我找到了好朋友...

唔開心已經過去了,希望你們不會介懷...
我會一個人把唔開心扔開...
希望有人會明白,我不是你想的那種人...!

失望的感覺把我的心情完全覆蓋了...
容許我休息一下,好嘛?

2349 05062003
Wayne
===================================================================================
給Ealine的信:

多謝...心內藏了很多感激的話...
好朋友,我不會忘記你...

2351 05062003
Wayne
===================================================================================
給自己的信:

這些日子,為了自己的小小意願,苦了自己...別要再在別人的面前裝蒜!
別人不要知道你的苦!

2358 05062003
Wayne
===================================================================================

>>June 5, 2003 at 3:59:16 PM GMT+8


2003 年 6 月 3 日 星期二 【晴】

呢兩日...竟然因為件咁0既事...令到我本身想做0既0野...都唔係全部做哂.....!!!
尋日,我游完水番0黎.....我見到一個咁0既INFO......!!!!!
我唔可以當無睇過囉...!!??

阿晞...我唔係唔想做大人,我都想我可以大量囉...但係...當我身邊0既人都覺得佢玩得過份0既時候...?
佢又有無諗過自己有幾咁唔0岩呢?!
我真係擺到明係寫俾佢睇0架啦......!!!!
唔好意思囉,我唔可以好似你咁講得咁容易囉...!?

我自己已經煩0左好一段時間,功課成績都唔好啦...
麻煩你0地唔好搞我啦...好唔好...就當係放過我好了...!!!!

===================================================================================
TO 特別人士:

我唔清楚你想點!
最好你同我由頭到尾講番清楚囉,我唔想所有0野都要我0係人0地身上聽番0黎!
我亦唔想因為李X宜咁講法,令到你都受害囉...?!
我覺得咁會係無意思0架囉...?
你自己又唔阻止佢,又要由得佢咁繼續...

如果你係認真0既
我只可以同你講,我唔會接受你...
或者你可以話我扮0野...

如果你係玩0既...
我更會同你講,你已經玩到我0既底線了...

如果我做0左任何影響你0既0野,我願意講一聲SORRY!!!
===================================================================================

===================================================================================
給我真心說對不起的人:

真的很對不起,我真的不知道你這樣忙!

對不起!

請原諒我個MESSAGE是善意的,真的沒有惡意!

你的身體要好好健康下去,一定要...
原諒我的身體不在你身旁為你擋風雨...
但你一定要比以前活得壯健...

對不起!

對不起,我不知道你的身體正在抱恙...

對不起!

請原諒我害怕你不再理會我...
請原諒我對你不好...
請原諒我...

===================================================================================
我發現我的身體真的大不如前了...
可能...或者太多心了...
希望這不會發生!
===================================================================================

>>June 4, 2003 at 4:31:02 PM GMT+8


2003 年 6 月 2 日 星期一 【晴】

我真係好唔鍾意我身邊有一D咁0既人囉...
我已經好唔想見到你.....!!!!!!
所以我決定.....要用今日0既日記鬧一個我好憎0既人..........李X宜...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
===================================================================================
TO XXXXing 李X宜:

本身,我根本唔當呢一件係咩特別事,但係一切都係因為你,而形成一個無可補救的局面!

我可以同你講,你所做0既一切都係極度弱智0既舉動,所以我只會可憐你身邊0既人要面對一個無時無刻都唔識得認真0既人!

我係男仔,我先會咁同你講0野!!
原本我諗住你會收歛,點知原來我係睇錯0左囉...
我真係對你呢個人好失望...我真係無哂0野講!!!

我鄭重同你講多一次...
(一) 我係玩得,但係絕對唔係無底線咁去玩
(二) 我係未拍過拖囉,咁又點呢?!係咪可以用呢一個作為你0既取笑話題...
(三) 我將"愛情"睇得好重,所以我更唔希望人0地將我睇得咁重0既0野,作為笑柄!!
(四) 如果你係當玩,你今次已經好成功啦,請你以後諗清楚你自己所做0既每一件事!
(五) 我願意為今日我所講0既0野,講一聲"對唔住"!!
(六) 口雖然0係你面上,我無可能阻止你講任何0既0野,但係口德會令你自己丟架!

你成績好,你做乜都得;但係我唔同你呀...姐姐!
你成績好,你可以成日煩,只你煩唔到我,我好滿足啦...我都唔指意你收聲啦!!!

希望你識得自己收歛,如果唔係只好收皮!!!
===================================================================================
TO 有關人士:

你0地所做0既已經好過份...
我忍...唔代表你0地要得寸進尺...
我唔想最後搞到大家無癮啦~

===================================================================================
TO 另一名特別人士:

我唔清楚你想點,我亦唔想知道...
可唔可以俾我過番一個正常0既中六,七生活!!!
即使你係真定假都好...
都唔重要了.....
因為我有我自己的一套想法!
亦希望由你自己將件事搞番好佢......!!!!!!

===================================================================================
Thank You Corner:
=> 風

多謝你關心我,我知道你感受得到我心諗0既0野!!
我知你可能會係我以後好好0既一個朋友...
希望會係...

=> ELAINE

如果唔係你...今日我唔會做到一件爽事!

=>Roy哥仔同DJ Tomy

係你0地做0左我幾日氣袋,俾我出0左好多氣!!
多謝你0地無怨言地承受!

===================================================================================
肺腑之言:

我最希望你0地可以放過我,我呢一排已經好辛苦啦...我唔想每一日返到學校係仲要應付你0地囉!!
我成績已經唔好0架啦,我唔想日日都因為你聽唔到書囉!!

===================================================================================
後記:

你0地可能覺得我咁做好激...但係我唔想大家認為我會因為遷就別人去忍受囉!
呢D係我0既做事手法,不管你0地覺得怎樣...
我只會依我自己的想法去做!!
更不用別人來管我的事!!!!!!
===================================================================================

>>June 3, 2003 at 5:44:36 PM GMT+8


2003 年 5 月 30 日 星期五 【晴】

我一定會學識游水0架.....!!!!!!
今日游0左11次來回......累死了....

>>May 31, 2003 at 7:29:47 PM GMT+8


2003 年 5 月 27 日 星期二 【晴】

開始有點累...唔知咩原因,令到我唔想去理有所0既事...
每天所諗0既就只係...

今日聽錦民講,社際球賽會搞番喎,我即刻開心都0黎唔切...
但係心又諗0左一0野...

===================================================================================
"宜家咁肥...跳都跳唔起啦!"
"隻腳好番啦咩?!仲打波..."

每日我都盡量會去射波...就係唔想因為我隻腳而搞到我完全唔接觸籃球!!!!
我更加驚我以後打唔到以前咁FIT~
呢兩日,我自己試過跳0下...但係因為我之前又整到隻腳...
所以都都係好痛...

我諗我都係有D氣餒...今次係第一次...
我每日都會迫自己去射波...
直到兩隻手再舉唔起投球,直頭到我隻腳痛得我站不起來...
我全身的肌肉痛得動彈不得!!!
好痛好痛~

打波時的我...瘋得要很...
雖然技術不好,但我會盡全力去打...
因為我視每一次的球賽是最後一場...!!!
所以累得我全身都是傷...都只可以說我是一個這樣的人...
這就是我...

當我停下來,我就覺得自己好傻...因為...痛得都是自己...
為何要弄得自己苦了...痛了...
受不了...所以這一個星期都停下來了...
有時真的要多謝自已,若非,我今天不會把籃球變成我的快樂!
1345 28052003
===================================================================================

>>May 28, 2003 at 3:34:28 PM GMT+8


2003 年 5 月 25 日 星期日 【晴】

心情還是有點欠佳...
有朋友問我...你點解成日都要笑笑0下咁對住人0者?

因為,人們心目中的我...永遠都不會唔開心的!

有D 0野想講(無目標對象的):
我會樂於這個世界之中
因為我有我的目標...
假若一天,我失去了目標...
我會倒下的~

>>May 26, 2003 at 3:37:13 PM GMT+8


2003 年 5 月 24 日 星期六 【雨】

心情依然不好!
不想做任何的東西......

本身打到幾個小時波...結果一個"非及時雨"搞破...!!!!!!
火得要死...

傻事~!+_+ ---> 今日為0左聽沖廁聲...特登沖0左十幾次~


>>May 25, 2003 at 4:41:54 PM GMT+8


2003 年 5 月 23 日 星期五 【晴】

我都真係好耐無寫過日記...!!
因為我日日都好累...!!!
>.<早兩日,我又再一次整到隻左腳...
尋晚...我沖涼0既時候...撞0左落浴缸邊...痛到我"標"哂眼淚...

唉...真係唔知幾時先會好~

希望SHOWHAPPY可以一直KEEP住全日都可以LOGIN啦...
如果唔係我都寫唔到了~

>>May 25, 2003 at 5:21:31 AM GMT+8


2003 年 5 月 23 日 星期五 【晴】

久違的沖廁聲...壞了半年的廁所終於都整好了...
我的故事已改到 -=與阿碌共舞=- 這裡了...
===================================================================================
感覺詳寫(二):

這幾天來,我都想著一件事...

我當日是否真的做錯了?!

這一年來,我只可以說...
身邊的朋友已經不如以前的多...
知心的都不知有幾多個,我很苦...因為我不希望這會一天一天的減少下去...

縱然,我當天決意向你表白,因為我不想再像以前一般被動...
即使我有機會,我都不敢去爭取...
所以很多時候,可能別人給了我機會...
我都錯過了...
我很後悔...我不想過去了才會去內疚~

那天起,我和你就像斷開了的電話線...
我的說話,你再收不到了...
你的想法,我更收不到了...

你連回我的SMS都沒有了...
我絕望了...我知道我真的錯了...

我每天起來都拿起電話看一看...
但我都失望的放下來...
我很想每一天都收到你MESSAGE...
可惜,我再也不會了...

我想哭...真的......想哭...........
===================================================================================

>>May 24, 2003 at 7:18:50 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

penguin_cheung@y
>>January 23, 2005 at 4:50:46 AM GMT+8

ur ID give peopl
>>January 23, 2005 at 4:44:49 AM GMT+8

我好想要梁漢文stephy <b
>>August 31, 2004 at 4:07:02 AM GMT+8

岩岩先睇番你2月23日日記...
>>July 28, 2004 at 6:38:14 PM GMT+8

唔好意思..我想問你向26/3個
>>July 18, 2004 at 4:15:27 AM GMT+8

24339609
>>June 17, 2004 at 10:45:14 AM GMT+8

sfadgag
>>June 17, 2004 at 10:44:47 AM GMT+8

24339606 <br>ur
>>June 17, 2004 at 10:44:16 AM GMT+8

................
>>June 17, 2004 at 10:42:53 AM GMT+8

f <br>u <br>c <b
>>June 16, 2004 at 1:02:26 PM GMT+8

你真係好q乞人憎law!! <b
>>June 16, 2004 at 12:56:19 PM GMT+8

仆 <br>街 <br>啦
>>June 16, 2004 at 12:47:04 PM GMT+8

有一隻狗係度吠~ <br>又唔知
>>April 17, 2004 at 10:09:40 AM GMT+8

咦~ <br>點解有隻口臭臭既生
>>April 15, 2004 at 10:08:11 AM GMT+8

咩叫三年零兩個月 <br>我唔明
>>April 14, 2004 at 10:34:26 AM GMT+8

仲有係fd番比你ge言 <br>
>>April 14, 2004 at 10:30:36 AM GMT+8

01 月 11 <br> 01
>>April 14, 2004 at 10:28:58 AM GMT+8

12 月 31 日 11
>>April 14, 2004 at 9:33:18 AM GMT+8

我同你講 <br>好改左留言板g
>>April 13, 2004 at 7:00:43 PM GMT+8

一早就應該放手la <br>ki
>>April 13, 2004 at 4:53:40 PM GMT+8

你自己做過咩你自己知 <br>正
>>April 13, 2004 at 4:32:42 AM GMT+8

小你全家r
>>April 13, 2004 at 4:31:37 AM GMT+8

小你老母
>>April 13, 2004 at 4:30:49 AM GMT+8

87仔 <br>f <br>u
>>April 13, 2004 at 4:29:48 AM GMT+8

你知唔知點解你咁耐都冇女r...
>>April 13, 2004 at 4:29:13 AM GMT+8

真一白癡仔 <br>粉人 <br
>>April 13, 2004 at 4:27:54 AM GMT+8

又唔知自己肥,個look又7 <
>>April 13, 2004 at 4:26:43 AM GMT+8

食m記都要同人AA <br>唔係
>>April 13, 2004 at 4:25:27 AM GMT+8

你份人無聊,樣衰同埋好cheap
>>April 13, 2004 at 4:23:33 AM GMT+8

你合唔知你個名真係好難聽r <b
>>April 13, 2004 at 4:21:47 AM GMT+8

好心你得閒就溫下你d屎片la <
>>April 13, 2004 at 4:19:57 AM GMT+8

人地個女朋友女,關你咩事呀 <b
>>April 13, 2004 at 4:17:06 AM GMT+8

請你不要太醒吧, 唔該你唔好以為
>>March 23, 2004 at 6:00:17 AM GMT+8

之前個留言..我打少左"多謝"2
>>March 23, 2004 at 4:03:12 AM GMT+8

真的好你們的支持! <br>收到
>>March 23, 2004 at 4:02:11 AM GMT+8

多謝你喎~~AL加油呀!~
>>February 10, 2004 at 9:18:22 AM GMT+8

又睇理七身安呀 <br> <br
>>January 9, 2004 at 4:10:03 PM GMT+8

冇我份ga........ <b
>>November 25, 2003 at 12:08:29 PM GMT+8

最近好ma?? <br>俾心機l
>>September 19, 2003 at 6:51:49 PM GMT+8

個留言唔俾超過1000字 <br
>>September 9, 2003 at 8:51:44 AM GMT+8

生日快樂!!!!!!!!!!!!
>>September 9, 2003 at 8:50:15 AM GMT+8

我是一名路人看到你的不妨妨來看看
>>August 27, 2003 at 1:51:41 AM GMT+8

哎呀,秋秋啊.... <br>l
>>July 2, 2003 at 3:12:55 PM GMT+8

開心返就好喇~唔好再因為d無謂人
>>June 6, 2003 at 9:42:51 AM GMT+8

阿秋唔好咁激氣啦!! <br>我
>>June 4, 2003 at 3:19:37 PM GMT+8

哎呀...搞到我好似追得你好緊要
>>April 21, 2003 at 10:36:05 AM GMT+8

你寫的野....好似身邊成日發生
>>April 13, 2003 at 5:27:48 PM GMT+8

我睇左啦........ <br
>>April 12, 2003 at 5:36:52 AM GMT+8

係啦 .... o個日我先同我
>>March 21, 2003 at 5:48:49 AM GMT+8

咁快考試 gei ????
>>March 11, 2003 at 3:53:28 AM GMT+8

人氣: 15303

Design & Scripting by ShowHappy.Net