|
2003 年 2 月 18 日 星期二 【陰】
我真係可以光榮退休了...!^^
我今日終於可以報星期五0既一戰之仇...!
我0係葵青區學界鉛球比賽之中...擲出12.37米,拎0左金牌...!
係顧中第一金,亦都係我0係公開比賽中0既第一個金牌...!!^^
好開心...
今日心情特別唔同...!!^^
(PS: 我真係好累...好彩完哂比賽...唔係都唔知點死?!?!?!)
>>February 19, 2003 at 2:09:06 PM GMT+8
2003 年 2 月 17 日 星期一 【晴】
終於都完哂兩日0既聯校比賽...!!
我0地學校拎到全場總亞軍...!^^
我0地本身0係4X100 0既男乙可以有金牌...
點知0係三四0個陣出現0左問題...
搞到最尾過終點...>.<"
唉...男甲,阿銘竟然接得唔好...慢0左好鬼多,搞到黑仔第四棒點追都追唔到...>.<
好彩,4X400 0個陣,謝紹邦好似爆咁,第一個交棒,到第三棒,江志衡0係最後200米狂追兩個人,第二個交棒俾潛水鏡...到150米處俾王中過0左,但係潛水鏡0係最後150米上身,就好似食0左禁藥咁,追番王中之餘仲放多20米...
勁呀...!!!
全場歡呼...^^偶像...!!!
返到屋企...十點就失去了知覺~
>>February 19, 2003 at 3:51:07 AM GMT+8
2003 年 2 月 16 日 星期日 【陰】
我今日學界鐵餅比賽...!
狀態有點不好...!!!
唉...!?!!?
擲極都唔好...!!?
連我自己個紀錄都去唔到...!!!
得30.11米...唉..仲要第四...!?!?>.<
下午就返0左學校...!?!?
^^不過真係好累...!
>>February 19, 2003 at 3:45:35 AM GMT+8
2003 年 2 月 15 日 星期六 【晴】
在我角度去睇愛情...
唔係每一個人都贊同我呢一套做法...
但係,我有我做...這才是我...
==================================================================================
感覺詳寫(一):
我?她?
以前的我,曾經誤會了愛情的定義...
我喜歡每天都見住同一個人...
每天都上學,坐在身邊的同學,或許真的有點美...
令我都像給她迷住一樣?!
回家就想上學見她...
這就是我小時候的"愛"...
人大了,不同了想法,或許不再想見住自己的"同學"...
因為我知道我不應這麼簡單去找我的最愛...
第一次的"她"(以前D"同學"唔計了...)出現在我的班...
正好做了"同學"...^^哈...還好,佢真的令我改變了!
接下來的三年,我就像與在玩遊戲一樣...!!
她可能遇到好多問題,我就學習了如何和她分享,又可以說,我從未與她分享過!
"她"是我的初戀,自己每件事都做得不如意嘛...
又不可以怪我自己...更不可能怪她...!
但是,我現在回想起以前...
我或許真的太笨,因為每一個男仔都會做一個步驟...我卻沒有做...
我還記得我自己,說: "我愛你"...都只是在ICQ...
我太失敗了...因為我未曾親口向她說過一句...
最後,我做的好像一個"最好的朋友",但我對她存著了愛...
這時的愛,變了...不再是"同學",是"關心的對象"...
大概開始了兩年後,我突然放棄了她...
因為她的男朋友,對她很好,我就覺得這是我放手的最好時間...
誰知,不久之後,她與她的男朋友散了,我又不忍心不關心她...
所以我又回頭了...!!
可是,這並不長久,可能我甘心只維持這個關係...讓我又把她放棄了...!!!
我向她說過...
"可能,你曾給我機會,但我並不知道...我知我做得太少,當你覺得我好的時候,都反而覺得不可靠...
這對我也好了,雖然不容易放得下這三年...可是,這是好好的經驗!"
雖然,她明顯在我的"愛情"上起了個很好的開始,但我反省自己當日的做法...!!
我知道,如果我想"愛情"的故事變得美好...我定必要改變!!
所以,第一次的"她"...讓我真正地懂事過來!
慢慢,因為這些經驗我把"我的最愛"的定義改得更加不同...
我會對她很好,我會關心她的一切...
不再像以前般被動...
我會對她很好,我會給她知道...我有多愛她...
以前的我更不做...
我不希望有一個情況出現...
我朋友曾同我說一些...我卻非常認同...
"你已經十八歲了,若果你要找一個一生一世的,那麼就應該要做好準備了..."
"你絕不可找一個你在街碰到的人做你的女友..."
反而,我朋友有一句我卻極不贊同的是...
"你是不可以和你的朋友做情侶的...因為,當你不成功及分手以後,她就不再是你的朋友了..."
在我的角度,我絕不可能找個全不認識的人作我的女友,我更不可能找我的好好朋友做我的女友...
我會從我的朋友中找過來...
這並不代表著甚麼...
我最害怕的是...我不認同我朋友的一點...!!?
當我真心去愛一個人的時候...
我不是想用盡一切去表現的...
我更不會做造作的事...!!!!
我想說的是...
我對你好,從來都不是有著目的...
我對你緊張,擔心,憂慮...一切都是因為我早對你存有愛...
我不後悔我做的事,因為全都是我覺得應該去做的事...!!!
即使機會失去,正如人們所說"Every Moment Is A Chance!"
每一個時刻都是機會,只在乎我們有否把這機會掌握過來,成為自己的新機會...!
我真的擔心,我會因為這個決定令到其他人因此反感...!
亦擔心...我會因為這個決定令我的朋友都失去...!!
這是我給予第二個"她"的話...
我不想這會破壞了我倆的關係...!
==================================================================================
>>February 16, 2003 at 2:19:56 PM GMT+8
2003 年 2 月 14 日 星期五 【晴】
今日真係好累...!
我起身已經係12:00了...
成個下午就係咁睇DVD,例如"Catch Me, If You Can","007-Die Another Day" and "無間道"...
睇哂,足足由12:00差唔多睇到6:00...^^HAHA...!!!
我姨丈4:00左右0黎到打麻雀...
但係阿媽就差唔多5:00先番到...!!!
中間0個D就唔講啦...無聊咁...!!!
我又打0左一陣麻雀...
食完飯,打0左一陣機,無啦啦雙腳又痛...
結果搵D冰去敷0下佢...
入到房,仲諗住打俾你睇0下你覺得我份禮物如何?!
點知係你有意OR無意地CUT 0左兩次線...
我有D見無奈就打電話俾ELAINE...!!
ELAINE真係好鬼死FRIEND囉...!!!^^
[PS: ELAINE係我好朋友之一^^(ELAINE你睇唔睇到呀?]
哈哈哈~~~~~~
雙腳敷0左好耐都仲係痛...!!>.<唉都唔知係咪0個日又整到添0架..!??!
十二點左右,ELAINE話會打番俾我...但係又等唔到,就去0左訓覺...
唉...咁又聊地過0左無奈0既一日...>.<
[PPS: 有意無意,你可能因為呢件事,令你不想再做我的朋友]
今日康復指數: 33% (-_-")
[PS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
距離第二場比賽仲有 : 兩日
>>February 16, 2003 at 11:23:13 AM GMT+8
2003 年 2 月 13 日 星期四 【晴】
今日係聯校田徑賽,我差唔多五點四十五分就起0左身...因為要八點半去到小西灣運動場...
真係荒謬,我約0左COOKIE七點十五分係荔景等,但係我六點半出0左門口...!!!>.<
唉...搞到早0左成十五分鐘...>.<
去到杏花村,當諗住搭小巴0個陣,有個新世界巴士0既人叫我0地去搭84號...因為可以直到運動場喎,結果咁佢就帶走哂小巴D客...!^^
都只不過係五分鐘0既車程...好快就到...
開幕禮我要負責帶隊出場^^威呀!
飛走整個上午,太悶,我又無比賽...
同潛水鏡同魔術師去藍灣半島食飯,又貴又多人...好彩都唔係好多次0者...
下午番到運動場就開始熱身,諗住佢好會好快開始...
點知?!?!佢搞到我個都凍哂都未開始...
我第一次試擲就擲到最遠0個個...唯一一個同我鬥得0下0既就只係梁植偉個肥仔...!!
好順利咁入到決賽,之後我就開始出力...!!!
決賽0既第一次就再擲到遠0左一米,諗住都好大機會拎冠軍之際...!!
個肥仔佢0係第二擲擲得比我還要遠一D,搞到我0係第二擲都好緊張,最衰係隻腳痛,真係唔可以出得太盡力...!
佢第三擲FOUL 0左,最後一個機會,我又係最後一個,全部人都睇住我呢一擲...
"呀................................."
都係咁上下遠...但係隻腳就痛0左一下...!!
結果,我最遠0個一擲有12.30米,個肥仔就12.80米...
仲諗住我可以幫顧超文拎第一個金牌添...>.<
不過都OK啦,我覺得我交足功課...
咁我又的確因為隻腳先拎唔到金牌0既...
所以呢,拎到銀牌我已經好開心...
本身係全部都唔去比賽...
我同佢兩個一齊搭118,搭0左成個鐘,我就訓0左咁耐...
去到西九龍行0左一陣先搭車番去...!!!
累死了...!!
十一點幾就訓0左...
再次失去知覺~
今日康復指數: 30% (>.<)
[PS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
距離第二場比賽仲有 : 三日
>>February 16, 2003 at 4:44:32 AM GMT+8
2003 年 2 月 12 日 星期三 【陰】
聽日...?
唉...
===================================================================================
給你的話:
今日,我忍住痛都要買一支花俾你,因為我知我所向0既方向係你呀...!
本意聽日先會搵你,結果你有事...咁只好今日俾你...!!!
最可惜0既就係,我俾你0個陣,你又忙緊0野...>.<
真係見你都咁難呢...!?
唔知你會點去睇我LU...!?我可能應該等你OK,我再親手俾你...!!
但係,我隻腳真係好痛啦...!!!
希望你原諒我啦...!!
我宜家話你知...我係鍾意你0架啦...^^
===================================================================================
今日康復指數: 33% (>.<)
[PS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
距離第一場比賽仲有 : 一日,聽日就係~
距離向你表白: ...希望仲有一日!
[PPS: 願所有有情人都情人節快樂!!]
>>February 13, 2003 at 3:00:31 PM GMT+8
2003 年 2 月 11 日 星期二 【晴】
今日放學上台對住全校講0野,都係第二次,不過都唔驚.....!!話哂都係中六生嘛...!!!
但係就俾黃SIR話我講得太快喎...但係D人個個都覺得OK,最好笑林SIR同我講,你相對於校長已經好慢...^^哈~
今日終於要煩0野啦...Elaine你好0野,我有0野煩呀......係有0野煩啦....!!!!!!!!!!!!>.<
唔知你星期五得唔得閒...!?
唔知你鍾意咩花?!?!?
更加唔知你...知唔知我鍾意你了?!?!?!
今日康復指數: 35% (>.<) 突然痛了很多!
[PPS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
距離第一場比賽仲有 : 兩日
距離向你表白: 都係兩日
>>February 12, 2003 at 4:35:21 PM GMT+8
2003 年 2 月 10 日 星期一 【晴】
苦...準備台詞中...>.<
苦苦苦...
慘...太多功課積了下來~
今日康復指數: 45% (-_-")
[PPS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
距離第一場比賽仲有 : 三日
>>February 12, 2003 at 4:33:00 PM GMT+8
2003 年 2 月 9 日 星期日 【陰】
我決定我會參加今年0既學界同聯校!!
雖然我隻腳未完全好番...但係我唔想連拎獎0既機會都放棄...!!!
今日,都呆呆地咁過0左一日...PE堂我嘗試踢波!左腳都唔係太痛,但係當我放番鬆條綳帶,就發覺都唔係我想像中咁好!!!
放學之後,我又去0左練鐵餅,但係都係唔FIT...狀態真係唔好...!!!
但係,阿SIR話我有機會,鉛球同鐵餅都會拎金...^^
哈...
番到屋企,諗住睇ALL STAR,睇到第一次OT,俾阿媽話我自私,佢都痴線!
===================================================================================
感覺短寫(五):
我可能失去了一個機會
有人說 : 每一刻都是機會
可是對於我卻不對!
我相信,我的確錯失了一個最好的機會...
我很後悔,我怕我不會再有機會了...
假若機會再來,我定必掌握得住!
===================================================================================
[PS: 係Elaine你點醒了我!]
今日康復指數: 44% (-_-")
[PPS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
距離第一場比賽仲有 : 四日
>>February 12, 2003 at 4:26:54 PM GMT+8
|
![]()
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
penguin_cheung@y
>>January 23, 2005 at 4:50:46 AM GMT+8
ur ID give peopl
>>January 23, 2005 at 4:44:49 AM GMT+8
我好想要梁漢文stephy
<b
>>August 31, 2004 at 4:07:02 AM GMT+8
岩岩先睇番你2月23日日記...
>>July 28, 2004 at 6:38:14 PM GMT+8
唔好意思..我想問你向26/3個
>>July 18, 2004 at 4:15:27 AM GMT+8
24339609
>>June 17, 2004 at 10:45:14 AM GMT+8
sfadgag
>>June 17, 2004 at 10:44:47 AM GMT+8
24339606
<br>ur
>>June 17, 2004 at 10:44:16 AM GMT+8
................
>>June 17, 2004 at 10:42:53 AM GMT+8
f
<br>u
<br>c
<b
>>June 16, 2004 at 1:02:26 PM GMT+8
你真係好q乞人憎law!!
<b
>>June 16, 2004 at 12:56:19 PM GMT+8
仆
<br>街
<br>啦
>>June 16, 2004 at 12:47:04 PM GMT+8
有一隻狗係度吠~
<br>又唔知
>>April 17, 2004 at 10:09:40 AM GMT+8
咦~
<br>點解有隻口臭臭既生
>>April 15, 2004 at 10:08:11 AM GMT+8
咩叫三年零兩個月
<br>我唔明
>>April 14, 2004 at 10:34:26 AM GMT+8
仲有係fd番比你ge言
<br>
>>April 14, 2004 at 10:30:36 AM GMT+8
01 月 11
<br> 01
>>April 14, 2004 at 10:28:58 AM GMT+8
12 月 31 日 11
>>April 14, 2004 at 9:33:18 AM GMT+8
我同你講
<br>好改左留言板g
>>April 13, 2004 at 7:00:43 PM GMT+8
一早就應該放手la
<br>ki
>>April 13, 2004 at 4:53:40 PM GMT+8
你自己做過咩你自己知
<br>正
>>April 13, 2004 at 4:32:42 AM GMT+8
小你全家r
>>April 13, 2004 at 4:31:37 AM GMT+8
小你老母
>>April 13, 2004 at 4:30:49 AM GMT+8
87仔
<br>f
<br>u
>>April 13, 2004 at 4:29:48 AM GMT+8
你知唔知點解你咁耐都冇女r...
>>April 13, 2004 at 4:29:13 AM GMT+8
真一白癡仔
<br>粉人
<br
>>April 13, 2004 at 4:27:54 AM GMT+8
又唔知自己肥,個look又7
<
>>April 13, 2004 at 4:26:43 AM GMT+8
食m記都要同人AA
<br>唔係
>>April 13, 2004 at 4:25:27 AM GMT+8
你份人無聊,樣衰同埋好cheap
>>April 13, 2004 at 4:23:33 AM GMT+8
你合唔知你個名真係好難聽r
<b
>>April 13, 2004 at 4:21:47 AM GMT+8
好心你得閒就溫下你d屎片la
<
>>April 13, 2004 at 4:19:57 AM GMT+8
人地個女朋友女,關你咩事呀
<b
>>April 13, 2004 at 4:17:06 AM GMT+8
請你不要太醒吧, 唔該你唔好以為
>>March 23, 2004 at 6:00:17 AM GMT+8
之前個留言..我打少左"多謝"2
>>March 23, 2004 at 4:03:12 AM GMT+8
真的好你們的支持!
<br>收到
>>March 23, 2004 at 4:02:11 AM GMT+8
多謝你喎~~AL加油呀!~
>>February 10, 2004 at 9:18:22 AM GMT+8
又睇理七身安呀
<br>
<br
>>January 9, 2004 at 4:10:03 PM GMT+8
冇我份ga........
<b
>>November 25, 2003 at 12:08:29 PM GMT+8
最近好ma??
<br>俾心機l
>>September 19, 2003 at 6:51:49 PM GMT+8
個留言唔俾超過1000字
<br
>>September 9, 2003 at 8:51:44 AM GMT+8
生日快樂!!!!!!!!!!!!
>>September 9, 2003 at 8:50:15 AM GMT+8
我是一名路人看到你的不妨妨來看看
>>August 27, 2003 at 1:51:41 AM GMT+8
哎呀,秋秋啊....
<br>l
>>July 2, 2003 at 3:12:55 PM GMT+8
開心返就好喇~唔好再因為d無謂人
>>June 6, 2003 at 9:42:51 AM GMT+8
阿秋唔好咁激氣啦!!
<br>我
>>June 4, 2003 at 3:19:37 PM GMT+8
哎呀...搞到我好似追得你好緊要
>>April 21, 2003 at 10:36:05 AM GMT+8
你寫的野....好似身邊成日發生
>>April 13, 2003 at 5:27:48 PM GMT+8
我睇左啦........
<br
>>April 12, 2003 at 5:36:52 AM GMT+8
係啦 .... o個日我先同我
>>March 21, 2003 at 5:48:49 AM GMT+8
咁快考試 gei ????
>>March 11, 2003 at 3:53:28 AM GMT+8
|
|