|
2003 年 2 月 8 日 星期六 【晴】
唉,尋晚都無乜訓過咁,三點幾先訓得著,但係就成晚發夢,就好似醒住咁...
中午十二點左右,阿媽打電話番0黎問我食乜,我先真正醒0左...
下午,我姨丈,表姐,表哥都循例0黎打牌...我就好懶咁...無做過功課!
打0下機,睇0下VCD...咁就過0左個下午...痴線...!!
唉!仲有份"I CAN FLY"作文...中文剪報...死人了...
我實在太懶了...
[PS: 仲係好擔心你呀,唔知你今日點呢...?!]
今日康復指數: 42% (-_-")
[PPS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
距離第一場比賽仲有 : 五日
>>February 10, 2003 at 12:08:33 PM GMT+8
2003 年 2 月 7 日 星期五 【晴】
今日,甚麼都不會有...
就只有以下的一封信!
=====================================================================================================
給XX的話:
你俾電話我0個陣,我真係好驚你發生0左咩事...你喊住咁話:"無0野!",我真係唔知點呀?!>.<
不論你宜家有咩事都好啦,都唔會無人要你0架喎,至起碼仲有我嘛...係咪?!雖然,我真係唔知可以幫到你D乜,我可以做0既就只可以安慰你,希望你唔會因為咁而影響到你?當我接到你電話0個陣,我真係好擔心你有事呀...不論件事關唔關我事都好啦,我都一樣咁擔心你...
我知道你可能有好多0野會諗,但係正如你所講,天意嘛...但係當你需要我時,我一定會來找你!!因為我知道,我會這樣做!
From: W a y n E
=====================================================================================================
今日康復指數: 40% (-_-")
[PPS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
距離第一場比賽仲有 : 六日
>>February 8, 2003 at 12:00:27 PM GMT+8
2003 年 2 月 6 日 星期四 【雨】
今日,四娘(COOKIE新名)約0左彭慧A出0黎,諗住食0下0野睇0下戲咁喎...
約1:30PM 0係旺角MTR等喎?!點知我遲0左五分鐘先去到...!
最好笑0既就係...我係第一個到囉...
咸濕仔大概1:40PM到,THEN四娘同世宗就1:45PM到...最"正"0既就係...四娘到0左之後打俾彭慧A同林淑B先知道...佢0地0岩0岩0係屋企出門口...>.<
唉!!!結果我0地離E出口,行0左成個鐘左右,佢0地先去到兆萬搵我0地...^^
佢0地話睇戲,我就同阿B睇0左"007-死另一日"(Die Another Day),世宗就睇0左"行運超人","Catch Me If You Can"...咁好正常就去買"百年好合"!!!但係我同阿B都聽過人0地講套戲好悶...所以都驚$60會0徒0左...^^ANYWAY,我0地0係無其他選擇之下,都係要睇...!!爽...
買0左4:20PM,見到只係3:00PM左右,就去0左"山"跡岩飲0野...世宗0係度係咁講笑0野,搞到阿A同阿B笑到頂唔順...^^哈哈哈...(e.g. "Thanks So Fucking Much","如果係,除非唔係"...)
套戲都唔錯呀,點解D人會話好悶0既...!!
古仔真係有潛質做笑片囉,都真係OK好笑0架喎...SAMMI個滅絕LOOK好正...
結果,大概7:00PM左右返屋企...^^
TO: Someone
Promise is a promise!
你放心,我唔會唔記得0既...!!
記住我INFO講0既0野!
[PS: 擔心...]
今日康復指數: 37% (-_-")
[PPS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
距離第一場比賽仲有 : 七日
>>February 8, 2003 at 10:26:40 AM GMT+8
2003 年 2 月 4 日 星期二 【陰】
今日去0左李SIR屋企,大概都係逗留0左十五分鐘,之後就去0左BBQ...^^
阿SIR 0個度0係黃金海岸,真係好正...雖然唔係最正0個D...但係都好夠啦...
李SIR同MISS羅好大手筆呀...一人一份燒烤包再加埋好多0野食,好似龍蝦丸,獅子狗同多春魚呀!!!
真係好正..好多0野食..呀...仲有芝士腸呀!
但係阿風同IVY好早就走啦,唔知係咪約0左仔呢...?!?^^
哈...
我又試過踢過波,打波籃球,都唔係好痛...但係就撞一0野>.<唉...標眼淚呀...!!
十一點左右,我0地執好0野就上返阿SIR屋企,坐0左一陣,去0左個TOILET,MISS羅原來都識玩結他,都好勁0架,真係唔睇我都唔知呀,佢仲自彈自唱呀...!!唔知我幾時先可以到呢個地步呢.....?!
11:25PM走人啦,阿SIR驚我0地無車搭...^^
本身我諗住唔返屋企住0架,但係我又有點累...所以就搭53M去到葵芳MTR!
中途有件趣事,PEEGY同TERRY後面條友好型,我上車0個陣見到佢訓住0係最後,但係我聽聽0下歌,PEGGY走埋0黎話 : 條友自己0係度笑呀...
哈...我都唔聽歌,點知佢係咪傻佬過0黎打我,我實一拳KO佢0架...!!
去到葵芳,諗住問MICLUI去唔去長發食宵夜,但係佢又無錢...!?CHER...搞到我仲要搭地鐵...哼...
有時發覺一個人行番屋企真係有D感覺不好...!!!
今日康復指數: 35% (-_-")
[PS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
>>February 5, 2003 at 5:49:47 PM GMT+8
2003 年 2 月 3 日 星期一 【陰】
好耐都無寫過感覺0野...!!
等我今日又...!!!
就講一講我0既直覺啦~
===================================================================================
感覺短寫(四):
直覺 係我懂事之後
最幫到我的...亦係最煩惱的
直覺說 : 喜歡的人是她
我就向她說
直覺說 : 她遇上煩惱
我就拼命去幫她
直覺說 : 放棄吧!她不會愛我的
我就一意放手離去
直覺說 : 她...會活很好
我就放心不再想...
直覺說 : 失去了她,還有另一個她,因為...出現了...
我...
當直覺向你再說起"她"時...
希望你不要告訴我...!
因為我已不想再把"她"放在我的直覺中...
"她"不是直覺說出來的
是我因為愛"她",才走出來的...
===================================================================================
今日康復指數: 35% (-_-")
[PS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
望咩呀...小傻~
哈...
>>February 4, 2003 at 6:29:19 PM GMT+8
2003 年 2 月 2 日 星期日 【陰】
七點先訓就係咁...一起身都成四點...^^
之後就準備出去,去世宗屋企打邊爐...
頂...佢屋企養0左隻狗女...成日一見到未見過0既人就瀨尿...都未見有咁0既狗...!!!
成日訓底要人摸佢...
都唔知咩狗...
不過,食0左一陣0野,我都入鬼0左世宗房同BILLY揪WINNING...
打0左一個鐘左右就走...
(PS : 痴線0架,長發0個D宵夜檔多到行唔到...發神經!)
今日康復指數: 32% (-_-")
[PS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
>>February 4, 2003 at 5:57:12 AM GMT+8
2003 年 2 月 1 日 星期六 【晴】
因為屋企無人...^^就叫0左屎蟲,佢細佬,咸濕仔,MICLUI同錦民過0黎...!!
頂鬼佢0地,屎蟲同佢細佬九點半就到0左,因為佢0地要一點走...但係其餘0個D就成十一點先到...>.<搞到屎蟲佢0地玩得兩個鐘左右...
佢走0左之後,我0地打麻雀...咸濕當哂旺咁...舖舖都係佢食...>.<
四圈我都只係食0左兩舖咁大把...輸0左成十三蚊...
好彩之後,鋤D贏番D...咸濕仔就慘啦,俾錦民狂炒...^^
最後睇埋場NBA,七點幾訓...佢0地就十二點半左右走人...^^
我?!?!搞0左D 0野之後繼續訓...
今日康復指數: 30% (-_-")
[PS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
>>February 3, 2003 at 8:32:13 AM GMT+8
2003 年 1 月 31 日 星期五 【晴】
恭喜發財!願每一個人都身體健康...
今日係年初一,但係我繼尋日0既市宵之後...死0左好一陣子...!
累得要命...
抖0左成個下午,之後6:00pm左右就去0左我表哥屋企過夜...
我發覺隻腳好似又痛番D...可能因為我年宵0個陣企得太多...
曼聯真係好鬼勁...特別係Beckham,Giggs同Van Nistelrooy,真係好鬼好波...^^
2-0俾哂面修咸頓啦...至少都炒番三四球啦!!!
宜家曼聯都算完整...
我諗0既最好陣容應該係咁...
Formation : 3-4-1-2
GK : Barthez
DF : Brown,Ferdinand,Silvestre
MF : Beckham,Veron,Keane,Giggs
AM : Scholes
ST : Van Nistelrooy,Solskjaer
Reserve : Carroll,G. Neville,Forlan,Butt,Chadwick
今日康復指數: 30% (-_-")
[PS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
>>February 3, 2003 at 8:24:03 AM GMT+8
2003 年 1 月 30 日 星期四 【晴】
早上奇遇:
一早就俾阿媽嘈醒,佢竟然個鐘唔響,因為佢0地要8:10am上車返大陸...但係7:20am先起身...!!!
好搞笑...
我阿媽不斷咁呻 : 點解你(我老豆)唔校鐘呀??
老豆食住支煙坐0係沙發講 : 都係來不及的...!!
我阿妹就 : 幫我放件衫去XX度呀...
煩完一輪,又要我起身開門,關門...!!打俾佢0地上唔上到的士,上唔上到架車...
唉...8:15am先可以再訓,但係就再訓唔著...!
市宵最後一日:
今日我諗我0地係第一檔正式收舖走人0既一家...
(點解咁講?隔離個潮洲糖大叔十一點就走人,因為佢話將軍澳0個邊無貨喎...)
我0地0係二月一日4:00am左右正式完結...
粗略估計可以償還學校借俾我0地0個$3575...!!!
總括呢幾日,我真係叫0左廿幾個鐘頭...
一月二十九日 : 十蚊一隻"運財福星吉吉鳥",原價$98宜家只售$48會唱歌0既羊,全場獨有0既閃燈風車...
一月三十日 : 最後一批"吉吉鳥"啦要買就快D揀啦,"要買就襯早,千祈唔好等年廿九"...
一月三十一日 : "一蚊一本細簿,兩蚊一本大簿,三蚊有個大FILE,統統都係買五送一","傳統中國功夫茶茶具原價$108,宜家只係$68","真係唔怕你貨比貨,獨有閃燈風車,包電芯,十八蚊!"...
無睇錯,我宜家都係背出0黎,我已經記到熟哂...!!!
夜晚11:00pm左右,所以我0地入0既貨全數售出...!!!之後就係落力SELL張晴老師0既貨...!!!
二月一日:
踏入農曆新一年,我0地用倒數迎接...5.....4.......3...........2.................1...................新年快樂~~~
此外,為0左SELL一套茶具俾一位女士,阿賴同我都一齊講0左半個鐘...!!
真係連團年飯都未食...啪"得果定"好似食飯咁...
其實最後有一個小風波...
有一檔人,佢0地賣唔哂D假花(好靚0架喎),要求我0地幫佢...
(在商言商...佢0地都係當我0地係豬咁囉...開頭佢俾八蚊一隻,我0地賣十蚊就可以賺兩蚊...OK FINE...兩蚊一隻都OK...但係我覺得有D怪,我諗小賢都係有同感...之後,佢0地賣八蚊,中間人話五蚊賣俾我0地...OK,好...都照賣,但係最後佢0地賣五蚊,請問我0地仲可以減得去邊...?!有個話識得我同我阿媽0既女仔同我講,俾四蚊我0地...但係我0地只係剩餘51隻...咁我0地賣五蚊,賣哂都係得$51...你以為我0地真係傻0架...?!阿賴好似爆"POW"咁爆條女!!全場都有D火藥味...我0個陣先諗到,佢0地係陰我0地,要我0地同佢散貨!好...我同你玩,阿賴一火之下,全數用八蚊回哂俾佢0地...條女就好似SA LUM 咁,講哂SORRY...)
最後,我0地所有賺0既錢都俾0左李SIR拎番屋企...一來,為安全,二來,保持一個神秘...
5:15am左右,去到荃灣百德飲早茶,阿晞媽媽仲俾0左一人一封利是...佢係我0地第一個拜年0既人...!!!
合共17個人...就算$10都成$170...慘...^^
7:00am左右完成所有任務回家...!沖涼之後寫埋呢個日記....
Then?
ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz...................失去知覺...
(PS: 我手機有成十個未接來電,屋企電話無聽不計其數...)
(PPS: 我喉嚨一起身之後出唔到聲...)
今日康復指數: 25% (>.<")
[PS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
>>February 1, 2003 at 7:27:00 AM GMT+8
2003 年 1 月 29 日 星期三 【陰】
今日好勁呀...^^
佢0地賣出0左好多0野呀...
差唔多全部都賣哂啦...真係好勁呀...!!!
今日佢0地仲要研究聽日入多D貨再賣~^^
徐少,阿LOK同豬仔都有0黎幫手...^^
(PS: 今日又突然有D直覺浮現0左...)
今日康復指數: 35% (-_-")
[PS: (-_-") 沒有太多的好壞改變, (^^) 有好進展, (>.<) 傷勢惡化 ]
>>January 30, 2003 at 6:33:50 PM GMT+8
|
![]()
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
penguin_cheung@y
>>January 23, 2005 at 4:50:46 AM GMT+8
ur ID give peopl
>>January 23, 2005 at 4:44:49 AM GMT+8
我好想要梁漢文stephy
<b
>>August 31, 2004 at 4:07:02 AM GMT+8
岩岩先睇番你2月23日日記...
>>July 28, 2004 at 6:38:14 PM GMT+8
唔好意思..我想問你向26/3個
>>July 18, 2004 at 4:15:27 AM GMT+8
24339609
>>June 17, 2004 at 10:45:14 AM GMT+8
sfadgag
>>June 17, 2004 at 10:44:47 AM GMT+8
24339606
<br>ur
>>June 17, 2004 at 10:44:16 AM GMT+8
................
>>June 17, 2004 at 10:42:53 AM GMT+8
f
<br>u
<br>c
<b
>>June 16, 2004 at 1:02:26 PM GMT+8
你真係好q乞人憎law!!
<b
>>June 16, 2004 at 12:56:19 PM GMT+8
仆
<br>街
<br>啦
>>June 16, 2004 at 12:47:04 PM GMT+8
有一隻狗係度吠~
<br>又唔知
>>April 17, 2004 at 10:09:40 AM GMT+8
咦~
<br>點解有隻口臭臭既生
>>April 15, 2004 at 10:08:11 AM GMT+8
咩叫三年零兩個月
<br>我唔明
>>April 14, 2004 at 10:34:26 AM GMT+8
仲有係fd番比你ge言
<br>
>>April 14, 2004 at 10:30:36 AM GMT+8
01 月 11
<br> 01
>>April 14, 2004 at 10:28:58 AM GMT+8
12 月 31 日 11
>>April 14, 2004 at 9:33:18 AM GMT+8
我同你講
<br>好改左留言板g
>>April 13, 2004 at 7:00:43 PM GMT+8
一早就應該放手la
<br>ki
>>April 13, 2004 at 4:53:40 PM GMT+8
你自己做過咩你自己知
<br>正
>>April 13, 2004 at 4:32:42 AM GMT+8
小你全家r
>>April 13, 2004 at 4:31:37 AM GMT+8
小你老母
>>April 13, 2004 at 4:30:49 AM GMT+8
87仔
<br>f
<br>u
>>April 13, 2004 at 4:29:48 AM GMT+8
你知唔知點解你咁耐都冇女r...
>>April 13, 2004 at 4:29:13 AM GMT+8
真一白癡仔
<br>粉人
<br
>>April 13, 2004 at 4:27:54 AM GMT+8
又唔知自己肥,個look又7
<
>>April 13, 2004 at 4:26:43 AM GMT+8
食m記都要同人AA
<br>唔係
>>April 13, 2004 at 4:25:27 AM GMT+8
你份人無聊,樣衰同埋好cheap
>>April 13, 2004 at 4:23:33 AM GMT+8
你合唔知你個名真係好難聽r
<b
>>April 13, 2004 at 4:21:47 AM GMT+8
好心你得閒就溫下你d屎片la
<
>>April 13, 2004 at 4:19:57 AM GMT+8
人地個女朋友女,關你咩事呀
<b
>>April 13, 2004 at 4:17:06 AM GMT+8
請你不要太醒吧, 唔該你唔好以為
>>March 23, 2004 at 6:00:17 AM GMT+8
之前個留言..我打少左"多謝"2
>>March 23, 2004 at 4:03:12 AM GMT+8
真的好你們的支持!
<br>收到
>>March 23, 2004 at 4:02:11 AM GMT+8
多謝你喎~~AL加油呀!~
>>February 10, 2004 at 9:18:22 AM GMT+8
又睇理七身安呀
<br>
<br
>>January 9, 2004 at 4:10:03 PM GMT+8
冇我份ga........
<b
>>November 25, 2003 at 12:08:29 PM GMT+8
最近好ma??
<br>俾心機l
>>September 19, 2003 at 6:51:49 PM GMT+8
個留言唔俾超過1000字
<br
>>September 9, 2003 at 8:51:44 AM GMT+8
生日快樂!!!!!!!!!!!!
>>September 9, 2003 at 8:50:15 AM GMT+8
我是一名路人看到你的不妨妨來看看
>>August 27, 2003 at 1:51:41 AM GMT+8
哎呀,秋秋啊....
<br>l
>>July 2, 2003 at 3:12:55 PM GMT+8
開心返就好喇~唔好再因為d無謂人
>>June 6, 2003 at 9:42:51 AM GMT+8
阿秋唔好咁激氣啦!!
<br>我
>>June 4, 2003 at 3:19:37 PM GMT+8
哎呀...搞到我好似追得你好緊要
>>April 21, 2003 at 10:36:05 AM GMT+8
你寫的野....好似身邊成日發生
>>April 13, 2003 at 5:27:48 PM GMT+8
我睇左啦........
<br
>>April 12, 2003 at 5:36:52 AM GMT+8
係啦 .... o個日我先同我
>>March 21, 2003 at 5:48:49 AM GMT+8
咁快考試 gei ????
>>March 11, 2003 at 3:53:28 AM GMT+8
|
|