|
2005 年 2 月 21 日 星期一 【晴】
4
>>February 22, 2005 at 8:33:20 AM GMT+8
2005 年 2 月 21 日 星期一 【晴】
4
>>February 22, 2005 at 8:33:20 AM GMT+8
2005 年 2 月 21 日 星期一 【晴】
4
>>February 22, 2005 at 8:33:20 AM GMT+8
2005 年 2 月 21 日 星期一 【晴】
4
>>February 22, 2005 at 8:33:20 AM GMT+8
2005 年 2 月 21 日 星期一 【晴】
4
>>February 22, 2005 at 8:33:20 AM GMT+8
2005 年 2 月 21 日 星期一 【晴】
4
>>February 22, 2005 at 8:33:19 AM GMT+8
2005 年 2 月 21 日 星期一 【晴】
4
>>February 22, 2005 at 8:33:19 AM GMT+8
2005 年 2 月 21 日 星期一 【晴】
4
>>February 22, 2005 at 8:33:16 AM GMT+8
2005 年 2 月 5 日 星期六 【晴】
5
>>February 6, 2005 at 4:34:38 AM GMT+8
2005 年 1 月 21 日 星期五 【晴】
4
>>January 21, 2005 at 5:55:00 PM GMT+8
|
![]()
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
penguin_cheung@y
>>January 23, 2005 at 4:50:46 AM GMT+8
ur ID give peopl
>>January 23, 2005 at 4:44:49 AM GMT+8
我好想要梁漢文stephy
<b
>>August 31, 2004 at 4:07:02 AM GMT+8
岩岩先睇番你2月23日日記...
>>July 28, 2004 at 6:38:14 PM GMT+8
唔好意思..我想問你向26/3個
>>July 18, 2004 at 4:15:27 AM GMT+8
24339609
>>June 17, 2004 at 10:45:14 AM GMT+8
sfadgag
>>June 17, 2004 at 10:44:47 AM GMT+8
24339606
<br>ur
>>June 17, 2004 at 10:44:16 AM GMT+8
................
>>June 17, 2004 at 10:42:53 AM GMT+8
f
<br>u
<br>c
<b
>>June 16, 2004 at 1:02:26 PM GMT+8
你真係好q乞人憎law!!
<b
>>June 16, 2004 at 12:56:19 PM GMT+8
仆
<br>街
<br>啦
>>June 16, 2004 at 12:47:04 PM GMT+8
有一隻狗係度吠~
<br>又唔知
>>April 17, 2004 at 10:09:40 AM GMT+8
咦~
<br>點解有隻口臭臭既生
>>April 15, 2004 at 10:08:11 AM GMT+8
咩叫三年零兩個月
<br>我唔明
>>April 14, 2004 at 10:34:26 AM GMT+8
仲有係fd番比你ge言
<br>
>>April 14, 2004 at 10:30:36 AM GMT+8
01 月 11
<br> 01
>>April 14, 2004 at 10:28:58 AM GMT+8
12 月 31 日 11
>>April 14, 2004 at 9:33:18 AM GMT+8
我同你講
<br>好改左留言板g
>>April 13, 2004 at 7:00:43 PM GMT+8
一早就應該放手la
<br>ki
>>April 13, 2004 at 4:53:40 PM GMT+8
你自己做過咩你自己知
<br>正
>>April 13, 2004 at 4:32:42 AM GMT+8
小你全家r
>>April 13, 2004 at 4:31:37 AM GMT+8
小你老母
>>April 13, 2004 at 4:30:49 AM GMT+8
87仔
<br>f
<br>u
>>April 13, 2004 at 4:29:48 AM GMT+8
你知唔知點解你咁耐都冇女r...
>>April 13, 2004 at 4:29:13 AM GMT+8
真一白癡仔
<br>粉人
<br
>>April 13, 2004 at 4:27:54 AM GMT+8
又唔知自己肥,個look又7
<
>>April 13, 2004 at 4:26:43 AM GMT+8
食m記都要同人AA
<br>唔係
>>April 13, 2004 at 4:25:27 AM GMT+8
你份人無聊,樣衰同埋好cheap
>>April 13, 2004 at 4:23:33 AM GMT+8
你合唔知你個名真係好難聽r
<b
>>April 13, 2004 at 4:21:47 AM GMT+8
好心你得閒就溫下你d屎片la
<
>>April 13, 2004 at 4:19:57 AM GMT+8
人地個女朋友女,關你咩事呀
<b
>>April 13, 2004 at 4:17:06 AM GMT+8
請你不要太醒吧, 唔該你唔好以為
>>March 23, 2004 at 6:00:17 AM GMT+8
之前個留言..我打少左"多謝"2
>>March 23, 2004 at 4:03:12 AM GMT+8
真的好你們的支持!
<br>收到
>>March 23, 2004 at 4:02:11 AM GMT+8
多謝你喎~~AL加油呀!~
>>February 10, 2004 at 9:18:22 AM GMT+8
又睇理七身安呀
<br>
<br
>>January 9, 2004 at 4:10:03 PM GMT+8
冇我份ga........
<b
>>November 25, 2003 at 12:08:29 PM GMT+8
最近好ma??
<br>俾心機l
>>September 19, 2003 at 6:51:49 PM GMT+8
個留言唔俾超過1000字
<br
>>September 9, 2003 at 8:51:44 AM GMT+8
生日快樂!!!!!!!!!!!!
>>September 9, 2003 at 8:50:15 AM GMT+8
我是一名路人看到你的不妨妨來看看
>>August 27, 2003 at 1:51:41 AM GMT+8
哎呀,秋秋啊....
<br>l
>>July 2, 2003 at 3:12:55 PM GMT+8
開心返就好喇~唔好再因為d無謂人
>>June 6, 2003 at 9:42:51 AM GMT+8
阿秋唔好咁激氣啦!!
<br>我
>>June 4, 2003 at 3:19:37 PM GMT+8
哎呀...搞到我好似追得你好緊要
>>April 21, 2003 at 10:36:05 AM GMT+8
你寫的野....好似身邊成日發生
>>April 13, 2003 at 5:27:48 PM GMT+8
我睇左啦........
<br
>>April 12, 2003 at 5:36:52 AM GMT+8
係啦 .... o個日我先同我
>>March 21, 2003 at 5:48:49 AM GMT+8
咁快考試 gei ????
>>March 11, 2003 at 3:53:28 AM GMT+8
|
|