寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2008 年 8 月 24 日 星期日 【酷熱】

一唔打風,就熱到我死死o下~
東奔西跑,左騰右撲,忙足一星期終於病倒了...
唔通真係d累氣走晒出黎...喉嚨痛咳咳咳仲有微燒 @﹏@"

一早八點幾就擘大對眼,咁早起皆因尋晚九點幾就寢lu~
一起身就洗衫,long衫,掃地,係咁2撩下個TOILET~熱到我發晒癲!我係病人啊~
點豬...一大舊wu雲飄過黎比我睇!.\~/. 頂丫!
之後又炸炸臨收返晒d衫入屋...到依家一滴雨都冇!哼!嚇鬼!

岩岩響"面書"有個中五同學add我~哈哈哈...十年了!
仲post左果張"leung"到震既相出黎!真係好開心~十年了~真的好快十年了~
好多都結左婚生埋b~唔知佢地仲記唔記得我呢?
十年了~十年了~一轉眼便十年了~
真的百般感慨...
雖然這十年有開心有唔開心,有失意有無助,感恩我有這十年既人生經驗
真的好寶貴好寶貴,感恩
我愛我家人,我愛我身邊每一位出現過既朋友,我愛曾令我跌倒既人,我愛一直幫助支持我既人,我愛每一事一物,我愛我天父,感恩


>>August 25, 2008 at 4:12:52 AM GMT+8


2008 年 8 月 22 日 星期五 【驟雨】

勁秋啊*0*" 鸚鵡打香港啊~九號波波是也!
整個星期都係忙忙忙忙忙.......攰攰攰攰攰.....................x﹏x
睇高清奧運KaKaKaKaKa......睇中國籃球!多左好多靚仔~睇到我呢個ee暈佗佗~哈哈哈
"阿聯"好波!"酸完"三分球!睇到我we哇鬼叫!

19 Aug 2008 Tue
唸日一早擘大對眼就要同準新娘子係尖沙咀左騰右撲
去拎婚莎,拎晚裝,拎裙掛,拎花球,拎頭飾同手飾...............
又熱又曬....攰到作病.......睡前食左粒藥先敢訓~
乜結婚真係要七手八腳,三頭六臂架!
叫人幫手又真係唔好2c~但自己又真係好鬼頻撲wor~要真係好frd先唔會介意~
講講下,真係要一年時間預備就會好好多...

20 Aug 2008 Wed
晨早六點三彈起身~換衫食早餐再食定粒藥打底~
七點三,大袋細袋,伴娘衫打的去popo家了...
一去到,濃烈既開心興奮熱鬧氣氛!*v*
玩過新郎哥 --> 返男家 --> 到行禮 --> 去酒店
每一分每一秒係冇停過,食野飲水真係冇,不是誇張!真係冇時間!
第一次做伴娘,好似自己drop look屎咁,睇定第時自己要留意d咩~哈哈哈
行禮時,唔識聽拍子,我完全唔跟拍子行入去,真係瘀鬼死 =.="
好在八成人都識我,但都係瘀丫馬~
見到新娘子既family....真係好感動......全家人POPO舅父ee八家人~
淨係d表弟妹都一圍台,個個都真係好真誠為新娘子
每一家都表演,有唱詩歌,有吹笛,有彈琴,完全係一種力量,好濃郁有愛既家庭
好團結,每家人都從四方八面返黎香港,真係一個好令人感動好溫馨既大家庭
從小都係新娘子照顧我 (縱然我年紀比佢大)..... 今日輪到我全程照顧佢了~
係飲宴我都好開心,真的由心由腦輕鬆開心出黎~雖然好辛苦又胃痛,但真的係開心~
一個個好耐冇見既教會朋友...mi mi....淑貞......涼粉..........樂兒.....................
最令我感到老....就係上當年見Brian仔昤只係六七歲......依家同我既逸倫仔咁高咁大了........
真係唔認得佢地啦~月兒幼稚園到依家.....WoW........
真係好開心好開心好開心..........真的樂在佢地既家庭入面........
其實應該係講......樂在主既家庭入面.............

今晚一條友睇左套<我的最愛>.....真係撞鬼......
睇到我眼火爆又喊到一句句.............
"我冇安全感,只因我太愛你"
"有d說話依家唔講,dill淡左之後就冇"
"每年既生日咭..........誠實既說話,係虛偽既謊言"
原來......係唔可信...........什麼都有機會係假象.......................

好了,下星期一開始,就要努力搵工!


>>August 22, 2008 at 5:57:43 PM GMT+8


2008 年 8 月 16 日 星期六 【晴】

曲終人散lu~唔知係唔係咁講既呢~?
咁快就過左一年零四個月了...臨別果一刻始終都有d唔捨得~
"艾美"眼淺到眼紅紅~哈哈哈...
其實呢間公司令我有好大感慨~令我失去很多,變了許多,而呢種是轉變我不情願的變..........
好似失去左從前簡單既頭腦,失去左簡單既心.....失去左做事既信心............失去.........................
得到的是.....開始懂得看到人性面孔另一面;明白你待人好,人地未必待你好之餘還會加多你一腳;
好了...不再留在爭鬥既地方,不再頭痛,不再嘔,不再流淚吧~
還記得上年辭去工作,滿懷大志,滿懷信心,一點不安煩憂也沒有...
今年,一交信後就忐忑不安,好像欠了支持,感覺空洞洞似的
可能人大了,人老了,像我這個要一百零一份安全感既人,唯有靠天父既帶領吧~

15 Aug 2008 (FRI)
去左銅仔dinner....為左慶祝Hellokitty b-day.......
一去到銅仔~嚇見"葡雞".......*.*" 曾幾何時我覺得"葡雞"係一個高佬~
但今次見佢,覺得佢一d都唔高,仲好似矮左一個頭~點解既?
見到佢既感覺真係懷緬又陌生,最終都係冇打招呼的~
冇情情又想起當年一行八日個個星期貢出去遊山玩水,周圍食食食既日子~

跟住行到去食野地方既附近,驚見"森森"~佢都認得我,仲好似嗌左我個名出黎
可惜事太突然,而我果一刻又嗌唔出人地個名,所以只係傻傻下望住佢
可能佢見我冇厘反應,以為自己認錯人啦~最終又係冇打招呼~哈哈哈...

這個星期真的太忙了~仲會忙忙忙忙忙.....到去星期三~
比自己抖一星期就要努力發功搵工搵工搵工!
要搵一份人事唔煩,個個都心底好既地方~*v*~


>>August 17, 2008 at 1:07:43 PM GMT+8


2008 年 8 月 12 日 星期二 【晴】

冇情情鐘意左奧運wor~因乜解究呢???
係因為中國既大PROJECT?愛國??定係自己老左???

今日一放工就標去"衰人"度睇佢個bb女~wow~
撞鬼!**" 一抱上手,再望一望...同佢果個貌似江湖大佬既老公一模一樣長相~Oh my 角~
個個都話一抱佢個女就好似抱佢老公咁~多陰公喔~~~~~
又係我地呢個組合,有高妹,天拿同威哥~
同佢地一齊,真係咩都可以講一大爛餐,咩都可以暢所欲言,亂up廿四~kakaaa...
"天拿"仲講有日"則卷千平"問起我*.*" 因為"衰人"想請多個幫手~想搵我回巢...
點之"天拿"同"衰人"一唱一和講我依家有好好既發展,係大大公司,下面又有"o靚"........=.="
我都想回巢架如果冇左果條嫁唔出冇拖拍既"din"婦~
人工高,14月糧,朝九晚五點半,唔洗OT,冇壓力,返五日,假又多,又有medical , dental , 意外保....每生一個b有5位數字既利是...........
算!唔會回頭!唔可以衰比佢睇 .\~/.
走時"衰人"又醒左一set名牌護膚品比我,點解?點解??點解???


>>August 13, 2008 at 4:11:00 PM GMT+8


2008 年 8 月 10 日 星期日 【雨】

判左"刑"- "監守行為"........
真係"玻璃佗罰"............唔知有冇"留案底"tim.........

琴日單新聞真係大件事,果d咸濕竇真係累死人!
真係憎到爆晒燈!.\#/. @ xyz#@$%
d死咸濕竇自己有x病就算啦,做咩要累死人!
真係每睇一次新聞,個心就"up"一次;每睇一篇新聞,個心都震;
願天父保守兩位殉職消防員地上既家人及朋友,叫佢地唔好難過,天父就用您雙手醫治佢既心靈同創傷,阿們.

9 Aug 2008 六
果晚去左進恩既新居~真係勁搞笑!
完全好似住左係個玻璃屋入面!因為路上行人(佢地住5/F) ,對面屋既人都可望通望透佢地室內既活動情況
好似玩LEGO咁,人家可以由窗外望通佢個廚房,客飯廳啦,書房,甚至乎係主人房!
因為度度地方都冇窗簾遮掩!點解佢地可以咁"OPEN"既???
+ yee聖誕都結婚喇~哇)))唔通每年十二月既節目就係去佢地既婚禮?*.*"

某日睇左一本國際女性雜誌,睇到人都down埋~講一夫多妻~
其實依家,就算係香港法例上唔得多重婚姻,但好多人既心態同行為上都行了出來
返大六包二奶,出去滾,有第三者
睇睇下,睇到竟然話男人有幾個老婆,係權威地位既象徵,係證明自己各方面既能力
好似d富豪咁,賭王...多老婆係身份象徵
而果d男人既阿媽就更加開心,認為自己個仔係好有能力照顧好多頭家咁話
真係睇到火鬼滾!
再睇到講d男人最開心就係遇上有夫之婦,因為大家都知道對方都唔會爆響口,玩完走冇手尾跟咁話!
我本來真係冇想過leed問題,不過想想下,又講得好岩wor!
男人可以背住個心愛的而多個"隱形人"
男人向心愛的說:"你睡先啦,我放左工就過黎搵你" 原來係同個"隱形人"翻雲覆雨,免得愛人突然打來"so"擾....
男人向心愛的說:"今日好慘,要一個人吃飯了" 原來隻手攬住個"隱形人"嘆紅酒......
睇到冇晒信心......
加油!魔鬼你好同我死開喇wor!!!


>>August 11, 2008 at 3:54:07 PM GMT+8


2008 年 8 月 8 日 星期五 【晴】

忍.忍..忍...我定能做得到
吹眠自己...忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍
我不要再為這些事而唔開心而喊而痛哭
因為原來什麼都只是過眼雲煙
什麼承諾都是假,為何還要為這些假人假事而唔開心
let it go, let it fly away, let it disappear, let it over ....................

>>August 9, 2008 at 1:58:25 AM GMT+8


2008 年 8 月 8 日 星期五 【綿綿細雨】

開始知道自己既脾性,不過我都知道自己已有好大的進步
我自己感到最開心就係....我竟然用盡腦汁一次又一次,一日又一日想到解決方法
起碼自己領會得到,下次唔洗再犯嘛~無悔,因為有得著~

今日終於去左百利拎條伴娘裙~wOW~*v*
就快三十歲人第一次著晚裝!快d省令個膊頭先!要令立立的!呵~
之後去左金都買埋去飲鞋~wow~花多眼亂!
左試試,右試試~兩吋原來真係太矮,唔好睇;三吋又太高,企到條腰都"luen"
~哈~果然係cfu!竟然係鞋入面加高一吋比我,個斜度係吋半,兩吋左右,但個爭依然係三吋!勁!裝假狗!哈哈哈哈哈.........
依家好似又係"草"緊d經驗留黎第時用咁既???
唉~lee d 地方越大個行越多感慨..........
還記得兩年前黎係幫老闆印壽咭時,果時係超興奮,好似自己要去印帖咁
果時左騰喜帖街,右騰金都,一d都唔累,仲狂想日日返工做lee d 野都好筍我~
到左做姊妹又黎一次睇裙時,個心仍然有d幻想........
到了現在........我感到我真的可能只係需要"草"下,唔需要用;又或者叫做每個階段我都試過了,唔會再有............
唔知到左行禮果日,我會感動而喊?定係因感概而喊?

晚上,本來極之,極想,極"恨"睇開幕~
唉~結果被新娘子扯左出去睇傢私...........十萬個不願意..........
睇住身邊既朋友幸福快樂我應當感恩,卻有不尋常既失落...
果種失落令我又狂想咁諗我會唔會出席唔到佢既婚禮.....................
可能我會著住條裙搵天父?
好多野湧出黎.......
唔開心喇,唔講喇...希望還有明天

離開,不應再打搞愛人,對不對


>>August 8, 2008 at 4:53:39 PM GMT+8


2008 年 8 月 5 日 星期二 【驟雨】

八號波波是也!

>>August 6, 2008 at 1:49:43 AM GMT+8


2008 年 8 月 3 日 星期日 【驟雨】

返返o下工,一號波波wor...幾時先得黎八婆波丫~唉~等......
今晚真係大頭蝦,輪鬼盡,騎呢死,倒霉爆,黑仔琪!
一放工Fing Ling焚林換件短衫,柚條短褲,tat對人字拖,仲扮勁"立"埋把遮就咁標落街....
為左拎自己整爛左既愛衫比人修補 =﹏="
砰埋門!雞咁腳走呀走呀衝呀,務求係人地閂門前收留埋我件衫啦~
B喇!*.*" 個老虎袋....冇晒聲氣既???"long"都唔"long"下???
B.B..B...喇!又冇拎鎖匙 X﹏X" oH mY DOG!!!
人生第二次!望一望自己一身既造型.......我仲可以去得邊.........丫~丫~丫~
美麗在望 *v* 打比大孖.................話要O多陣T先返 :T﹏T:
結果...成個大嬸咁就去個凍冰冰既商場發tee 騰左成粒幾鐘!都米話唔辛苦,又凍又冇地方.....
免費巴來,免費巴去
唉...都話左應當習慣一個人吧!
這就是我的孤獨晚年生涯既序幕......?


>>August 4, 2008 at 3:22:42 PM GMT+8


2008 年 8 月 2 日 星期六 【酷熱】

~c覺失調~

仍好嗎 重會每天失眠到 天光嗎
大頭蝦 沒帶門匙也許很勞氣吧 仍關心你願每天問
最後也明白角色時已不相襯 還由他去代我為你緊

問太多根本不會講 束縛不來 如人馬座
亦因愛你令你不安 才離開不再講

願明天 能不再為你癡纏 明白改不變
你亦離開很遠 就算花光心機守每一個諾言
最後誰又會可憐 

極危險 連思覺像也失調
無辦法接受現實 自製假想能延續故事
你的聲線還仍言猶在耳 已分不清楚我位置

問太多根本不會講 束縛不來 如人馬座
亦因愛你令你不安 才離開不再講

願明天 能不再為你癡纏 明白改不變
你亦離開很遠 就算花光心機守每一個諾言
最後誰又會可憐 
極危險 連思覺像也失調還是我太犯賤
或是我太介意 太過膚淺 
百篇短訊留言徒然又試
始終得不到你在意 

留低即使很多的透支 如今已做錯
記下了只有缺點 太心痛是我的一手包辦令你心變酸
彌補如何還是太遲 

若然你 如果有日說婚期 我這生福氣
也用來祝福你 仍收起曾同渡過一齣戲飛
而這票尾 還應否捨棄

我幾時先可以爬返起身?用一生既時間?

>>August 3, 2008 at 12:06:43 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77934

Design & Scripting by ShowHappy.Net