|
2009 年 7 月 18 日 星期六 【驟雨】
岩岩掛八號風球,近呢一兩年d風球都咁"巧合"地出現係星期六日~
wow~告別二字邁向三字頭lu~
十年前plan定自己依家會已經係兩個小朋友既媽咪.........之但係依家...........
唔開心野唔再講喇...
今年生日,揀左一套嚇餐我飽既戲賀自己生辰 =.=" MURDERER
一入戲院搵到全院至中位黎坐,一開始冇trailer,又好在彩我一入去就擔天望地,所以冇比開頭既shot嚇倒~呵呵呵~d女生嚇到we wa 鬼叫,d男生驚到以笑遮羞~kakaka
之後成張seat都好震撼,好似入左4D戲院咁,d音響勁強勁我就知開始唔對路,so搵定位lay,嘻嘻,我又避過左第二個驚嚇shot喇~yo~
其後陸陸續續我都避過晒~連個女人係木屋再爬出黎果幕我都skip埋~
哼!我唔會比套戲嚇倒的!成功了!!!
套戲真係好正!故仔真係估佢唔到!佈局,音樂,節奏,氣氛,人物演繹都頂呱呱
尤其個死肥仔!睇完後兩晚都仍有寒意,仍感恐怖~
唔知有冇第二集呢~?
好耐冇去肥天使了,今次都係第一次食肥天使buffet~好唔掂咩?搞到要變buffet?!
琴晚同左d姊妹出黎食飯~又係去食上海野,今次就去左新吉士~好好味~
米需米紅棗推介之品!
食完飯去左大坑精精~好耐冇精精了~好開心~
工作上,好忙好忙好忙好忙好忙好忙好忙好忙好忙好忙
果日仲急到胃痛~~~~~
明天打風,留在家工作工作工作工作工作工作工作工作
>>July 18, 2009 at 5:16:56 PM GMT+8
2009 年 7 月 12 日 星期日 【晴】
共識就是 - 可一不可再.
可幸是,當我一直以為自己的原則同心態都變晒時候
原來發現原本的我仍然在,過去的一個月我還能做得到
只是因素+配合令我喪失了一段長時間~
近排發生太多事,工作繁忙;屋企出現一個怪客,嚴重影響我地人身安全;自己身體又唔爭氣唔知發咩神經;感情又一敗塗地,孩子不死的信念,就會落得如此田地~哈哈哈哈.......唉............
頭痛又再次出現了~冇動力工作,冇動力食野,什麼也冇動力.....
大大力,深呼吸
大大大大大力,深深深深深呼吸
大大大大大大大大大大力,深深深深深深深深深深呼吸 >0<
>>July 13, 2009 at 4:48:42 AM GMT+8
2009 年 7 月 8 日 星期三 【酷熱】
假象了數星期
什麼也是空歡喜
我已盡了最大力氣
卻什麼再也拿不起
很痛
到現在仍被人誤解,感覺......真係好難受........
其實,多次的經歷話我知,這統統都只是導火線而已...........我明白的......
>>July 9, 2009 at 2:18:11 PM GMT+8
2009 年 7 月 6 日 星期一 【晴】
岩岩過左既星期六,去左豆屎魚塘下左水禮喇~歷時四十分鐘~kakaka...
游兩步都索晒氣,最似樣叫游水係臨尾果5回~
好.\~/. 今次係WARM UP姐~下次一定開行TURBO..發發發發發...成隻潛艇咁呀!
身體上有d變化,多左d可有可無,最好無既「小東西」
呢個「小東西」令我好不安,琴晚仲因為佢而發惡夢 =(
雖然睇完醫生,心理都輔導左一陣,但個心仍然好不安...
唔通身體呢副機器,自動識到某一個時間,會啟動RANDOM d 病出黎?
唉~~~~~~~~~
生日願望:身體健健康康,小病好了~快快樂槳~
>>July 7, 2009 at 2:56:48 PM GMT+8
2009 年 7 月 2 日 星期四 【微雨】
忙裡偷閒,就到午飯~
生日月打響第一頭炮就係.......................
去左全亞洲最大4D影院睇ICE AGE 3 *v*V
有噴煙、有灑水、有噴泡泡同大風吹效果~都係六十五蚊一張飛!!!抵到拍爛手掌!!!!
好多人都講車資都係返到,哼~我來回都係三十蚊,即係九十五蚊~
出面一張飛都九十蚊啦,仲唔係四丁院之餘又唔係全亞洲最大影院bor~kakakaa...
之後貢左去東涌癲拿~又係抵爆燈!
有餐湯有包、有三款扒你鋸、有餐飲又有甜品,環境又唔洗迫又有feel,都係六十蚊!
我自覺今次既plan我比九十分!!!kakaaa...
十二年前的七一,我在醫院陪媽咪
第一年的七一,為了倒董,我行到腳bike!
其後冇晒共同目標,雜崩lung的遊行,我已冇晒意欲去參與了~
加上,我唔認為有英殖底班子既煲呔會願意親中,只因我明白,中方要面子,有d野夾硬迫佢只會更加硬~
婆婆呀)))又有事喇~ee入左院呀))))
>>July 3, 2009 at 4:56:11 AM GMT+8
2009 年 6 月 30 日 星期二 【酷熱】
情緒極down,都唔知唔開心在公事問題定係因為自己問題
呢一種感覺同難受係自從中一那年,今次係第二次出現係我人生裡頭
從前自己的優點,從前的信心與自豪,從前別人的讚賞,如今成了眾人之敵
究竟要保持原則?謹守職責/岡位?定係要隨波逐流?迎合大眾?
原則同執著是否一線之差?
有改善之處卻被人看成異類,有進步既空間被人看為搞屎棍..........
開始我都討厭自己了.................................
另一樣既可怕感覺,搞到我好似一隻蠻牛咁亂衝亂撞...好可怕....
>>June 30, 2009 at 5:06:00 PM GMT+8
2009 年 6 月 28 日 星期日 【晴】
>>June 29, 2009 at 1:48:27 PM GMT+8
2009 年 6 月 27 日 星期六 【溫暖】
都唔知咩事,個幾星期都唔夠訓,縱然十點上床,第二日都係辛辛苦苦爬起身,可能返工太費神了~
開始想自己多d了解舖頭既事,所以都安排自己多左出舖頭睇問題
哈哈哈....好在老闆都非常"十pop"仲嗌good,話我好有主動性~
好似北角舖問題一直都存在,我係大熱天時貢落去了解,仲去埋污租辣tat既後巷......點之......
好在自己親身去睇,完全同承辦商講既係兩回事囉!不知幾乾淨!
六月二十發生既事.........又係自己衰.....上次已經衰一次....就係著錯衫.....今次又係重覆犯錯
今次好dd,唔係短褲,係牛仔褲姐~唉~
但感覺非常之on膠囉~唉~
六月二十一日跟公司去兩日一夜旅行
真係撞鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼!!!呢個PARK簡直係把鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼野!凸=x=凸
所謂的歐陸只係一段仔!個向日葵花園,又細又少...仲熱屎辣辣~曬傷左個心口!
隔離團既老婆婆都忍不住up左句:"無端端坐足一日" XD XD XD XD XD
阿婆你平時好忙既咩?
我完全明白d內地人到海洋公園時,為何 mull 晒係路邊等睇海洋劇場囉~
食既野同上次跟力豐旅行差唔多~所以冇失望~
最正最發達就係間酒店!*v*~除左威尼斯人,呢一間係我咁大個女第二次住令令令令令酒店了~話晒都係連鎖五星集團丫~
大海景露台,大浴缸,大照頭淋花灑,大大大床~從前接受唔到既大玻璃BATHROOM!
呢間房既規劃好過威尼斯人~
第二朝仲係池畔早餐~我騰去夾我至愛既美式早餐~有牛角包,橙汁,荷包旦,牛油多士,腸仔,火腿,仲有新喜愛粟米片,生果~wow~非常之GOOD MORNING!
食過早餐,快快脆仆出去個私人沙灘~d沙幼滑到呢.....*v*五星真係五星~
可是...個雷公伯伯好快殺到,迫返上房浸多次泡泡溫泉~relax~~~~~~~
六月二十四日 ST ROSE GALS GATHERING
小學同學阿莫叫左出去癲拿,事因EMMA返左黎,而且今次嗌左令女Wynne添~
大家一齊由幼稚園講講講.....老師啦,課室啦,同學啦....咩都講
不知不覺十點散了
講好左...下次再黎過!!!
七月公司做apprisal.....好似.....有d眉目........
P.S. 豆屎說:"他們hurt你的,我會十倍令番你幸福"
>>June 28, 2009 at 6:46:02 AM GMT+8
2009 年 6 月 16 日 星期二 【晴】
近日唔知搞咩野,可能工作太忙碌太用神
依家就算唔過十一點便上床訓,但第二朝都係唔願醒,唔夠精神,累到d皮膚乾晒,黑眼圈勁深黑,冇晒光澤
近期遇上好多好多巫婆!淋淋種種既巫婆都有!xyz@#%$丫!
次次有咩新措施,果個xyz第一個企出黎咩都反一大爛餐!正一無知肥女人!
唉...個個都話我傻,駛乜應佢
但...我又衰在唔抵得頸丫ma~
近期新聞令我最痛心唔係架van仔剷埋去舖頭事件
而係「正生」既學生,第一次睇果段新聞時,真係心痛,個心酸酸的,係想喊~
記得當有年參觀「正生」時,我已感到佢地果份意志同堅忍既心,親眼眼到佢地既努力
佢地訓既地方係木板,沖涼既地方係簡陋冇熱水,冇冷氣,要行山先到宿舍,洗衫冇洗衣機,食飯要自己靚手煮,日用品所有東西都係自己由長洲搬上船再自己搬上山,絕對比監獄更加自律更加嚴厲既地方
佢地只係在曾經走錯路,又不是做了傷天害理殺人放火既事,為何要咁對一班小朋友?
什麼"吸毒妹""吸毒仔",聽後都心酸
父啊~我都為到「正生」既朋友獻上禱告,就用父您既大能去幫助呢班曾經錯過,依家真心悔改既人~阿們
期待既野.....好似永遠都有阻滯......係黑仔?定係大挑戰?魚~~~~
>>June 17, 2009 at 1:53:54 PM GMT+8
2009 年 6 月 11 日 星期四 【乍寒還暖】
希望成熟過後不會再哭
又上了一課後,學懂了更多,好似......第一次更加認識自己......
一直都知自己大女人.....卻不知嚴重性
一直都知自己不夠溫柔.....卻不太明白呢個需要性
一直都知自己脾氣差.......卻不懂得控制
我會"的"起心肝....改了lee d唔應有既態度,會學做一隻小鳥
唔知做一隻溫柔成熟既小鳥個功效有既強勁呢會?
今日比同事話我風"so"晒~希望可以開開心心下去~
係工作上,果日搵左老闆傾,成個人輕鬆晒~呼~
佢話我主動性好高,係每件事上都HANDLE得好好,做野都好有交帶
唔...我會覺得可能因為佢唔想我冇左信心,所以用左鼓勵性說話對我
可是,我都好想知自己工作上有冇d咩大問題,我都好想改善,更想學下人事管理
婆婆呀,依家又有一種新既流感叫甲型H1N1,世衛宣佈升上最高級別了
婆婆呀,冇時冇刻咁掛你既?
婆婆呀,有一日我夢到你,你坐係上當年大舅母果間房張床上,間房係粉紅色,你坐近窗邊,係度派利是,利是上面印左你同公公後生時既畫像,我不停大嗌好令,一路拎住兩封利是行去你房......
婆婆.......我仍然好記得你最後的一口氣...............:T﹏T:
期待公司旅行篇之和頭六星TRIP~
感恩,感恩豆屎有機會返教會,求天父繼續係佢入面作工
亦將我家人未信的都交上,求父神賜予我同家姐力量,引領佢地歸向您
叫佢地明白您既愛,您既恩典,叫佢地明白得救得永生,阿們
>>June 12, 2009 at 3:48:20 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|