|
2009 年 6 月 7 日 星期日 【酷熱】
手震、心痛、透唔到氣、工作不到
心跳都聽得到,咁.....心痛聽唔聽到架?
好多晚都訓唔好,開埋冷氣都無補於事
星期六去左"飯橙頭"屋企,連我最感興趣既mj我都搞到溫溫鄧鄧@@
連從未係我身上發生既事都發生左,小相公呀,拎錯牌呀,真係痛住打
依家一聽到電話響會心跳,聽到有sms就會嚇呆
果晚回到家,仲收到個恐怖電話,搞得我又崩潰起來
我已很努力了,真的很努力了
琴日下午,我說了很多很多,不知道他吸收有幾多?信心有幾多?
有愛就可以勝過過錯,勝過自尊,所以我仍深信有愛就是萬能的!
而且我識得諗呢d風浪唔一定成為日後既"翅",我認為係大家獨有既經歷
一齊成長,一齊承擔,要做一個好堅固既感情盤石
到了今日,打電話問功課時,好FU HIN既聲音,好驚,再次心跳手震起來
到依家冇心工作,信心呀信心,唔好震散我既信心呀~求神玻璃佗罰 =(
仲有19日咋!加油!A ZA ZA FIGHTING!
>>June 8, 2009 at 9:31:27 AM GMT+8
2009 年 6 月 4 日 星期四 【晴】
淚...
>>June 5, 2009 at 3:24:30 PM GMT+8
2009 年 6 月 1 日 星期一 【晴】
想死,透唔到氣,心跳手震!
個個都咁對我!由我死!我係垃圾咩?
騙我回來後拍拍屁股走!
個個男人都係咁對我!!!
一開始開口埋口一生一世!又話比最幸福我!屁話!
玩殘我呢個老女人之後就講誠心祝福我!
傷盡我!!!!
如果我上左天家,請告訴我mummy同我家姐,我係愛佢地的
只是依家我太憎我自己了
我亦接受唔到自己
我唔想迫任何人,我受夠了呢一種痛苦!
>>June 2, 2009 at 2:03:12 PM GMT+8
2009 年 5 月 31 日 星期日 【晴】
本來心情叫做冷靜左d,可是佢既說話.....令我再一次受傷.....好痛......好痛.........
最傷最盡最絕的說話,每年我都飽受過喇!
第一個人說完最盡的說話後的三星期,有個好索好有米既竹星女友
第二個人玩完後不出一星期,同返佢舊女友一齊
第三個人玩完後不出兩日,同左個卡哇衣妹一齊
第四個,不出兩個月,同左佢同事一齊
今次,我相信已經發生左d野我唔知了
我唔想亂估,可是我心爛晒喇,好痛
我唔想又喊,我雙眼好痛喇,好辛苦
詩詩乖啦,唔好喊啦,雙眼好腫好痛架喇~
父啊~我心好痛,好爛呀~好辛苦呀~我唔想再喊~求你幫我,求你愛我
>>June 1, 2009 at 3:08:43 PM GMT+8
2009 年 5 月 31 日 星期日 【晴】
今日一早發左個小巴司機爛渣凸一.一凸 因為....我的心情真的極之非常不好~
尋晚崩潰缺堤.....一床都係鹽田.........好辛苦........
仲聽埋d會死得人既歌..............
係公司,就差d比人跣左 xyz@#%$!呢啖氣本來都"骨"左去算數,當睇清一個人既底牌
點之原來呢條死八婆o係我星期六DAY OFF時四圍唱 凸.\/. 凸丫!
公道自在人心架!八婆!你周圍唱,米比緊機會人地更加替我不值ja!ondogdog!!!
其實我自問真的醒了少許,比著從前既我,我可能真的會聽呢個本來係傾得埋既同事講唔會回去CHECK,但可是我本身責任心強既底,你吹得我脹跣我唔倒咩!
上次人地講佢係度搞屎棍,我半信半疑,但我都仲係人面幫佢講好話,我當時仲覺得人地離間我同佢
依家咩都睇清楚晒啦!日久見人心!正八婆!有兩個銅錢係身,有個好老公錫好巴幣?!
我睇你冇左你老公時你點扇!!!你米繼續瞞你老公出去勾三搭四囉!我睇下仲有咩on9既男人比百幾萬你亂咁fing!!!!!
唉......我仲想有個高人指點我迷津.....我真的唔想再比人蝦.......
好在上次多得高人講我知呢條友已經有問題...我仲好想高人講我知我可以點應對呢d人..............
腦海一整日都反反覆覆在想.......
「無人完美 無人如己 何妨容納雙方對比.......」
今晚我打算狂聽SAMMI,聽死自己為止!
好辛苦 :T﹏T:
不想再哭了.....很想......很想.....................
>>June 1, 2009 at 2:15:04 PM GMT+8
2009 年 5 月 30 日 星期六 【晴】
痛
>>May 31, 2009 at 2:11:24 PM GMT+8
2009 年 5 月 30 日 星期六 【晴】
呢幾日天氣唔錯,可是我既心情卻非常之麻麻
好多晚都已經劣質睡眠...........
岩岩過左既星期,其中有兩日都係出去左上training coures,感覺很好,因為真的又大開眼界,又學左好多野,又有得著 ^v^
由於公司係從事飲食業,而我既職位亦需要對食品安全衛生有一定既知識,所以上個FOOD & SAFETY - HACCP既course
哇)))我平時平嬲都有少少潔PIG架啦,聽完個course即時打晒冷震 @﹏@"
睇果d從食具到食物上既細菌、真菌、寄生蟲...etc......真係嚇到我唔敢再食d唔標準既野.....
同埋洗手既嚴重性~!
另一個course係講處理客人既投訴,果個講師好POWERFUL.....我聽得好入神!我仲嫌唔夠時間tim bor!
其中佢講到:"掌握自己既情緒,無謂挑戰自己既免疫力","唔好執著對錯、要跳出對錯既框框","「岩+岩聽」即係對既事+岩用詞既說話先會有人願意聽你講"
~哈~好似有d野要叮一聲咁囉~
上星期祟光大減價,被喪傑奉命一齊出去出血...結果....
一d都冇大量出血,感覺仲打勝仗!kakaka...因為執到抵到爛!!!
一套保濕BIOTHEM都只係三百幾!有媽屎,有洗面,有潤唇膏、仲有強力保濕GEL!wow!!!平時一dull保濕GEL都要三百幾啦~geeegee
之後又買左件睡衣~嘻嘻~好似買上癮~
婆婆呀~今年好似係第一年端午節圍埋一齊食飯啊~
婆婆啊~我上左黎摸門釘wor,個心不停諗,你會唔會開門比我~
婆婆...........跟你最後的日子,真的很難忘
今早打敗左魔鬼,感恩,得著了很多
一路聽個心好多雜念,不停想為何我要辛辛苦苦一個人搬出黎住?為何我同男人好似世仇咁?只因多得一個廢柴!呢個結我都唔知點先會打得開,可能要佢信左主,真心係天父面前悔過我先能夠打開這個多年來的心結?!他令我有好多心理唔平衡;我記得中一某日轉堂的時候,坐我前面既男同學唔知講左咩說話令我好火滾,我二話不說立起台頭幾吋厚既MATHS書就咁dull頭拍落佢個頭度,當時全班鴉雀無聲,個個都睇到呆了,而果個男同學唔敢放聲的喊了出來,我是內疚唔開心的,後來我跟我老師講左件事,老師叫我私下向佢say sorry,我當然冇啦~到了中二,好想學壞,專登講粗口,去睇人打交,可是卻壞唔起,反而返左教會...........從始開始了教會既生活,亦除了教會裡的男生外,我都謝絕所有男生埋身,係好憎!到左YR 1仍然未放開,經朋友,老師既鼓勵,又可能祈禱多左,開始接觸異性,開始慢慢的放膽跟異性相處,亦慢慢開始第一次既PUPPY LOVE,直到一路路的痛下去,跟我拍了半年的兩個男人,我是後悔極,這兩個統統都是一腳幾船,背著同第二個女人鬼混,我所有信心都失去,對男人既恨亦隨之而來!今天的一首歌「曾經踏遍路途千里,途中跌倒過攀不起;無望的心感困累,全然交瘁;無助身軀早已沒有力氣...........」真的想哭出來...........當遇上良善的,我卻嫌他不長進不能照顧我更做了背判他的事,我是後悔自己所做的,可是什麼都不能回頭,就算回頭,我可能同樣地討厭他的不長進懶洋咩既性格;遇上聰明的,卻有一副自大,小氣,火爆既特質,相處真的令我很頭痛,我完全不懂應付,初時感到時常渣頸就命,後來發現他的心,但可能我經歷太多太多,令我很迷惑,時時爭吵,不論大小事都是火爆的吵,曾經我都跟自己說過,要比耐性同愛心,不知何解,他的挑釁經常令我火上加油,他的小氣令我感到頭痛,他的自私令我感到冇將來,只有他的聰明才能保護我;不斷的禱告,今天我領悟到一點東西,就是我沒有好好的行出基督既樣式,我在不斷絆倒別人,我更沒有好好的做見證,不一定要揀個基督徒去生活,我都可以令一個人歸主,我卻沒有好好的做好;可能我的大女人性格累事,我從沒有溫柔過,希望今後做回小鳥,開開心心嘻嘻哈哈咁充滿信心,力量同盼望的面對未來;今天,講員講到的問題,我記得幾日前跟那人分享過,就是地上賺到的財富又如何?一個金融海嘯就能化為烏有;講員說不要單一投資,你應投資在家庭,夫妻關係,子女關係,人與人既關係之上,他更對坐在的男人說:「你搵既錢,你一定係講比最好既生活太太同子女,當自己死後,我愛既人可以唔洗受苦,但你知唔知你太自私了,你將你自己認為係好的給他們就叫愛?你有冇問佢地係想要什麼?天父給你們地上的東西的,一定夠用。」我時常都認為那人的聰明是天父給的,可是佢未發現,都幾心痛,更受到challenge...........回想,我都不應再為唔夠錢用而煩惱,因為每當我需要時,必定有天父照,神既恩典夠我用。
>>May 31, 2009 at 9:58:52 AM GMT+8
2009 年 5 月 25 日 星期一 【暴雨】
女夭!痴拿扇的!!!!
好辛苦呀))))))))))))))
放!過!我!吧!!!!!!!
chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!chigusin!!!
>>May 26, 2009 at 12:27:57 PM GMT+8
2009 年 5 月 17 日 星期日 【晴】
這星期做了好多事~
首先星期二果日個死人腦又係痛到大爆炸,死死地氣仆去MRI
因為第一次,好驚青所以炸炸林急call媽咪出黎定定驚
世人只有媽媽好…………啦啦啦~
入到房,心跳加速,最衰果日冇戴con.,入到房白蒙蒙一片,只係見到一個好大既床同好大既窿@﹏@
訓係度,好嘈~嘈到轟轟轟,打晒樁咁~搞了半個鐘~
照完都冇打顯影劑,即係….應該….都冇咩事卦?!
MRI完就嗌左公公一齊出黎飲茶~好開心的茶~
同公公妙問妙答一番,笑到標眼水
公公懶醒咁問:你今日照米今日要請假囉?做咩唔星期日去照啊?side左一日假~
CC扮勁的回應:阿公,星期日果d檢查唔開門架
媽咪笑到癲咁補充:阿女,唔係星期日開唔開門問題,你依家係星期日頭痛咩?你都係今日痛所以今日先去照ja ma…真係比你兩個激死~
哇哈哈哈哈))))) XD XD XD 又係wor!!!比公公fake左!
星期六原本打算CC一日遊就算,即興去左一生人第一次既CC酒店~
WoW)))比想像中好好多倍~無敵無遮無掩大海景~仲有個有少少東南亞feel既房~正爆登~
行完山,周身酸痛,沖過涼後爬係張床,嘆著冷氣,望住藍天白雲同沙灘,寫意死~唔願走唔想走~~~~
~哈~仲臨近三十歲人,學人著異國風情look~好令啊 ^v^ we V we V!
好鐘意自己呢一個異國風情look啊))))爽屎~令屎~kakkaa
果晚仲搵埋阿TWO食屎夫~扇貝yoyoyo!!!芝士龍蝦wawkakaka))))
一朝早,比自己力量起身就係……一定要係露台著住件異國風情,嘆美式早餐!yoyoyo!!!
全部都係我至愛既早餐,獨欠牛角包~
SB?LFKY?HND?唔好再諗喇))))好想好想好想.....
有人問:「老老實實,你會唔會幫我手娶你?」
我不懂回應,並O了咀,統計我近身的朋友:
50%男家比晒
33%女家出少於一半
17%女家出一半
>>May 18, 2009 at 9:34:00 AM GMT+8
2009 年 5 月 10 日 星期日 【晴】
感覺勁奇怪的一年母親節~少了一個人,少了一個屋企話事人-婆婆~
還記得上年母親節送左條印度手織粉淡紫色既大披肩比mummy…..婆婆卻講了一句:"灰灰沉沉…" =.=" 口牙~
今年…多多事幹…個個都輪住入院,細表弟….二表弟….大舅母既情況仲令人擔心…仲有公公,醫生話有收縮既現像~
唉~咩事啊~令我都沉沉地......最緊要身體健康~
飲完茶,mummy唔想我走住,想我留低多一陣,所以我就襯廢柴未回來前跟左mummy上樓同佢傾計喇~
唉~mummy既心態你估我唔知咩,我都想一家人啦~唉~
咩都忍唔到講晒出黎,傾到成個人都down down地~
上星期日,同左"脆屍"去睇戲~勁搞笑~只係睇姐,嚇到我地兩個鼻哥窿都冇肉~
最搞笑一開場睇左五分鐘TRAILER,之後熄晒燈黑晒媽媽播緊故仔五分鐘倒…..
場內d人開始摸黑離場wor*.* 前面一pair情侶起身走,再而側面,後面d人陸陸續續起身走
如果我唔出聲,都唔知果個"脆屍"知唔知出左問題~
後來隔多五分鐘,全場開晒燈,有個經理走入黎大嗌…………:「唔好2C,播錯片」
呢套死人片,睇到我地兩個縮埋一舊!大家輪流擘大眼睇~!痴鬼鬼鬼鬼鬼鬼線的!
我要做件開心事令自己開開心心舒舒服服寫寫意意!
>>May 11, 2009 at 6:50:46 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|