|
2009 年 5 月 1 日 星期五 【晴】
琴晚盡興到今早四點先達落床,依家被出面既嘈音嘈聲左...
咪唯有起身睇下H1N1單野同埋心癢癢間曙U~哈哈哈
自從前日家姐介紹左個曙U比我之後,我就著了魔咁.....kakaa依家一開電腦除左入EXPENSES外,仲會務必巡下業務!kakakaaa...
琴晚預祝"健力士"生日,約左班闊太去銅仔既"鼻長"........
果然名不虛傳........去到尾聲,有個扮晒魚蝦蟹既o靚仔幫我地影相......薯不知........
聽到一聲英文....:"one......two......."SMELL"!" o下?!哇哈哈哈哈)))哇哈哈哈哈))))
我真的忍不住爆笑出來,再而到主角,之後橫掃去到"TAZD".......個個礎nPO屎都笑到散晒!
"one two three"米"one two three" / "one two cheer"米"one two cheer"囉!
"SMELL"咩姐!? XD XD XD 要聞d咩啊???笑到眼水標~>v<~果然係"鼻長"!!!
之後小女子提議去MJ~YO~!N年冇打了~多謝大家相就我啊 =)
細細地八番32~因為舖槓上自摸混對紅中八番而成了嬴家 =P
琴晚仲比大家游說左我買我心儀已久既西裝褸,上次係葵芳睇果d普通到周街有都要三五零
而呢一件既料唔係西裝料,而且個款加cutting都好合我STYLE~加上多人幫襯,議價後都係三五零,赤.....赤......痛...........不過總好過葵芳唔值既貨仔~
開始發覺跟朋友既節奏追唔上
個個唔係旅行,買樓,結婚就係生仔...依家...有人買Bu BU CAR
有時悶悶不樂呆坐......又不想掃朋既慶........
真的一直都感到我身邊既朋友係好幸福,跟自己比較時就會感到有d........唔識講
依家令我最煩憂既事係錢同感情問題,追求開心快樂已經係我既"車齒"欲望~
講返單H1N1單野~真係要求天父插手喇~
真係好恐怖~依家朝早搭巴士返工果班人,都係低D水平
平時呇a咳到有啖既聲都唔會掩口掩鼻...
前日有個C NINE係我身邊,仲又咳又鼻水唔見囥甓SSUE拎出黎,又唔掩
我望一望坋犮艤ii得戚!真係想大把大把星埋去!xyz@#$%!
>>May 2, 2009 at 3:47:14 AM GMT+8
2009 年 4 月 27 日 星期一 【晴】
經過星期五,六,日既煎熬,真的身心疲累,崩潰,精神虐待
幸好~今日阿SUN哥出黎撐撐我~
星期日晚係惶恐之中零晨三時扎醒了,一直眼光光到天光 =(
尋晚...竟然零晨兩點扎醒~早左?搞到四五點先可以再訓返~咩事啊))))))
唔知呢d係唔係叫心有靈犀呢~已經plan左打比家姐傾下計,點之,妠N打左黎了:T﹗: 一定係天父的工作!
婆婆呀~點解好似你走左之後家裡既人都好似排住隊入院既?啋啋啋~
唔通真係關上次公公多多手件事而起?
父啊~求您保守帶領我地一家既健康同感情,如果真係有邪惡既東西,就求您用您既光同大能去清除~
同家姐傾,我將呢一年發生既事精華濃縮版咁講晒,我也哭了出來~
第一次腥d咁鬼肉麻既野比家姐~嘻嘻 =P
都係果句,最緊要錫自己,同埋有底線~忍受得到的唔等如條底線set得岩
一段感情係唔應該有自殘或受傷害,更加唔應該受到威脅
我很累了~亦真的被嚇怕了..................受夠了..............
發現遇上過好靚仔的、偏門的、背判我的、不上進的、很愛我的、為我付出的、很聰明的、年紀大過的的、年紀細過我、花心的.....
但發現一個天大既共通點....係......就係.......全都唔係神所揀選的囉!
好想去郊遊啊)))))我要出汗)))))我要發洩)))))))))))
不過......今個月d錢.......fing快左....fing多左...........
>>April 28, 2009 at 8:25:36 AM GMT+8
2009 年 4 月 24 日 星期五 【溫暖】
天氣跟心情一樣極差!
呢一個blog真係好鬼死麻煩!成日"腎"!
幫襯左七八年,第一次同我冇左幾日既blog!成個四月同埋BABE既留言冇左!xyz@#%丫!
琴日又同人嘈交,激心到上腦,收左線之後又頭痛又暈,有種想死既感覺
之後......都唔知頭痛到訓左定暈左~好恐怖~
如果自然send上天家幾好呢~我唔想再激心辛苦喇)))煩事激心統統離我而去)))
如果send唔去,究竟我用三千蚊做BODYCHECK好?定用左六千蚊素腦做左個磁力貢震好?$$$$$...
婆婆呀~我呢期好掛妳,掛妳掛到眼紅紅~
婆婆呀~每朝妳都會睇住我返工架~
婆婆呀~真的真的好想跟你同公公一齊去我公司食野~
婆婆呀~我好唔開心呀 :T﹗:
婆婆呀~我相信最後既時候同妳一齊祈禱之時,天父係我地既入面的;如果依家你係天父身邊,可唔可以叫天父快d接埋我上去呀~我很累了~~~~~
婆婆呀~果日同公公飲茶時,妘ㄦQ妳想到眼紅紅,鼻紅紅
唉~講開果次飲茶,飲得我都好唔開心 =(
一個人計較同自私真的會令身邊既人同自己都好辛苦~最幣就係影響埋人地既思想~
有好多好瘋狂既言論,聽到我銀心銀肺~唉~為咩呢一家人~
冇啦啦唔小心無意睇到一d野~睇到阿欣~去左長隆.........哦~
給我靜~我也想尋回由心開心出黎既感覺~
>>April 25, 2009 at 2:41:37 AM GMT+8
2009 年 3 月 29 日 星期日 【陰晴不定】
琴晚又失眠了,都好......起碼係清晨五點幾先醒~
好凍~呢兩三日都好寒意~朝早返工唔夠暖,返到屋企又凍冰冰,凍到腳板都白晒,有病~!
有時回到家想懶下,都凍到唯有沖個大滾水涼先~
訓前又卷埋一舊取一陣暖先訓到,呢一度我估得十六度,我體溫再低一度,即係得十五度咋@﹏@"
今日感到全日都冇空氣,好似缺氧咁,不停大大啖吸氣~噴~~~~吸氣~噴~~~~~~~
個頭又痛到開花...父呀~不如您快d接我上天家啦~我)好)辛)苦)呀)))):T﹏T:
可能呢幾日缺堤太多,搞到眼又痛,頭又痛,作嘔又想暈@@"
本來想係LUNCH時訓一陣,點之比人"的"左入房密針 =_="
人事既問題好煩呀)))我唔識對付架)))><"
公司冇啦啦既人事變動,令我好唔開心好唔開心好唔開心,又令我好擔心
次次都係一波未平一波又起!我都話我承受唔到洛!係米要我返去天父到先信我既能力係唔得呀)))))))))))
哇)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
點解世上咁鬼死死死死死死死多既死奸人架)))))))))
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖!!!!
雖然有心軟既一刻,但當每次再睇返d"咩食處"就好似打返支強心針咁
加倍力量去防禦心軟既一刻!我得既!我得既!我一定得既!!!
呢~打打下字又凍喇我,真係痴鬼鬼鬼鬼線!唔通搬返件羽絨出黎咩=;="
唉~
係公司又冇朋友又傾唔埋冷又唔開心又啞又聾又盲
返到屋企又冇人可以share野~
好唔開心......=( 我喜歡開籠雀,我喜歡share,我喜歡嘈,我喜歡熱鬧,我喜歡溫暖.....=( 我喜歡........
無事的,好快過~十年又如何?
>>March 30, 2009 at 2:25:48 PM GMT+8
2009 年 3 月 28 日 星期六 【陰】
dull dull轉轉,兩年前既今日坐係度完完全全冇想過兩年後既今日仍是這樣
越是去追求越是遙不可及
不等了,我決定放棄所有
***************
沒法掌握戀愛是個 宿命的主義
我最終 不敢放任至此
在倒數的戀愛是個 生命的諷刺
很可能 天意
***************
回頭望 伴你走 從來未曾幸福過
赴過湯 蹈過火 沿途為何沒愛河
下半生 陪住你 懷疑快樂也不多
沒有心 別再拖 好心一早放開我*
重頭努力也坎坷 統統不要好過
來年歲月那麼多 為繼續而繼續
沒有好處還是我 若注定有一點苦楚
不如自己親手割破
***************
明白叫你太煩的 不是愛
>>March 29, 2009 at 3:09:23 PM GMT+8
2009 年 3 月 27 日 星期五 【陰】
以下係我朋友A小姐一星期內遇到唔開心既事
因為A既男友B先生一直都唔會將A介紹比B既身邊人包括同事,朋友....
當有日B問我呢位朋友A去唔去佢同事既GATHERING時,我朋友A好開心仲以為B已經唔同左
B仲同我朋友講有MJ玩,我朋友A一口應承出席
唔夠兩分鐘,她的男友講俾A知,佢既同事打好大架喎
A就問咁即係打幾大啊?佢男友竟答佢千千聲
我都估唔到我朋友A既男友群左班富豪;我朋友A當時都冇話唔去,心想最多米玩第二樣野囉~
薯不知,佢男友又轉頭同佢講冇同事攜伴侶出席喎,如果我朋友A去既話就會好odd喎
好明顯,我都識睇,佢男友擺明唔想我朋友去啦,講比佢知只係有件咁既節目,表面扮邀請佢,實情要佢知個實情後令我朋友心甘命抵知難而退
我朋友A當時火爆,而佢男友仲講一係一齊去OR一齊唔好去
結果呢?大家都估到啦~就係我朋友冇去,佢男友自己去左囉~
另一件事,我朋友A又係為左工作而唔開心,同我一樣失眠
因為A返早,所以果晚佢都同佢男友B講左睇完電視十五分鐘就會訓
A上床前收到B既短訊話沖涼,A即時打電話比B啦,已經冇人聽
所以A就留左個短訊比B知佢要訓了,唔洗回電
因為A工作發生左d問題,一直都冇講件事比佢男友知,因為怕佢男友吃草又會誤會佢,又因為次次A同B呻完會得唔到支持關心,反而係責罵,所以A今次學下唔再跟B分享
點之A就失眠了,為免嘈醒佢男友,佢就打左好長好長既短訊比佢男友,話佢知佢失眠,又交代少少工作上既問題
到了朝早返工前,一如以往,A都只是收到B既文字短訊
而第一個文字短訊都只係問我朋友A返工搭的士搭左幾多錢!!!
三個短訊後他們就只有網上溝通,到了午飯,到了我朋友收工,B仍沒有一個電話去開解或關心我朋友
當然我朋友A梗係有打比B啦,只係B冇聽,開會/行開我朋友A永遠都唔會知,因為B太神秘了
我真係想問問A,究竟B係唔係撈偏!
到了晚上七點幾,我朋友都回到家,仍冇音訊就打比B,結果傳來FU HIN的收線
即係由果晚睇電視前21:46 既20秒電話,到第二日A放工回到家19:20既15秒電話
即係二十二小時裡只有唔夠一分鐘既電話
唉...我朋友哭得崩潰了
我同A講不如休息一下,相處好大問題,忙根本不是一個借口,忙就可以什麼也不需要理咩?
忙都可以同身邊最愛既人講句說話,返工前會忙?午飯時會忙?
我知道A已經累透,慨然B咁鐘意短訊,那就用短訊對待這段感情吧
我建議A好好休息,靜靜的想清楚他們的關係,你是否想要咁既生活?
忙,根本不是借口
我也有經驗,忙就係感情尾聲既開始
如果真是咁忙既朋友,我建議你別自私,請忙完先拍拖先去愛人吧!
>>March 28, 2009 at 7:31:56 AM GMT+8
2009 年 3 月 26 日 星期四 【雨】
係唔係好奇怪點解我會冇情情係朝早八點幾打日記呢~
只因........工作壓力大.......記錯時間返工囉 =( 即係我依家係公司了...
我真係好渣,真係好鬼渣,我真係好鬼死渣~多dd,大dd,重dd既工作都令我有無形壓力!
星期三開員工大會,要企係台上面對百多人,共兩層既小型演講廳講野,仲要係分上下兩場@﹏@ 好緊張,又不停心呼吸~
第一場比人笑我講野悶,第二場順左啦~最後總算成功完成
多得係CP LAND時既training,成日有prenstation skills training~
果日唔知做咩,明明果日兩點先食LUNCH,仲係飲茶食得飽飽
到左傍晚六點半等人之時,我突然頭暈暈,心跳,手震,全身發冷,一身大汗,有種要死既感覺
即時打比豆屎求救,經電話診症後表面估計係餓過龍 @﹏@" 餓過龍?明明兩點半食得飽到碌黎碌去架?
唔理了,即時放下睇緊既書,跑出三聯搵野食,見到熱辣辣一底底既雞旦仔,面青口唇白咁講:"一底丫唔該!"
哇)))跟住我就係街頭表演手震震,勁心跳,又一身大汗又凍咁狼吞虎嚥雞旦仔喇!
之後仲去左波士頓剧扒喇~
尋日為左一單野,令到自己失眠,今早四點幾扎醒為左呢件事 =(
好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心
比一個持住自己令,持住自己幸福,持住自己有學歷,持住自己少年得志既妖女擺上台!
真係好唔服氣!
個contractor只係同呢個妖女有不合作,並唔代表呢個contractor同我行政部或對分店唔合作囉!
而佢即時誇大咁向大老闆投訴呢間contractor,搞到大老闆要派個SENIOR MANAGER同我傾計
以為我真係咩都唔識,唔比較,比人踩住做野?!
年頭時,我都自己向我大老闆匯報左有關呢間contractor既事,而老闆都叫我黎年搵下第二間做比較
我當然會做,因我都係有同一想法,我有我工作時間表同安排,我需唔需要同其他部門交代我自己要做d咩呢?
你反映左呢間contractor既問題,我收到,我都表達過我都有計劃去處理
為何條妖女要同佢大老闆誇大投訴?仲要係佢地既會議公開講?
我又錯信人!MARKETING個個都係世界仔女!奸爆!!!!
就係因為呢單野,琴日搞到我好頭痛,作嘔,仲失眠!
>>March 27, 2009 at 12:31:54 AM GMT+8
2009 年 3 月 23 日 星期一 【雨】
呢頭話佢熱,佢呢頭就又凍返加黃雨!痴鬼鬼鬼鬼鬼線~
不過算啦,上年復活節既假期都係凍冰冰的,都係得17/8度
正所謂:"未食五月種,寒衣勿入籠"
~哈~今日係最滂沱大雨,最橫風橫雨時上班............竟然............
從巴士望出去,個個都由肚臍下都濕透,冇一幸免
最誇張就係好似搭緊船咁,水花四濺,d"浪花"有一層巴士咁高,睇到個個we we wa wa*0*"
而我竟然遮都冇開過,身都冇濕過,乾爭爭咁返到公司 ^v^V 犀利呀))))
雖然早左五分鐘出門,但都遲到左十分鐘~第一次遲到~
hehee...星期日終於"lur"到年幾既豆屎尿壺喇~有志者事境成 .\~/. YES!
用左廿年既被,床單,枕袋都換上有味道的,有TASTE的~
我發現自己未能係OFFICIAL叫做自己搬出黎住,皆因每次都有roomate
唔知真正的一個人住,係會悶丫?係自由丫?定係享受寫意?
我估我會精神分裂!因為我把口係唔可以收的!
丫~~~~果時仲記得同Baby講話一齊住姑婆屋,我仲起左個名叫"姑婆之舍"
哈哈哈...睇怕依家樓市低迷,都應該入返一間啦~
好想出下一身汗~水又未夠熱,未游得;
羽毛球又打到手軟軟,又冇人夠我打;
想YOGA下,又係$$$$$$;
heheee......都係清蒸最簡單~*v*
開始覺得冇學歷令我失自信,曾幾何時覺得有個Dip同High Dip已經係唔錯
依家.......有冇d又平又能夠一年完成既Degree 賣啊.........
xyz@#$%丫!Accounting, Decisions and Accountability <-- 已經死刑!
qu evip
>>March 24, 2009 at 3:54:12 PM GMT+8
2009 年 3 月 21 日 星期六 【暴雨】
又熱又濕又焗~都話唔鐘意春天同夏天架啦~
最好一年九個月係冬天~呵呵呵~
真係一熱時好易發惡夢架,尋晚就唔斷氣連發四個惡夢嘞,有一個仲要係夢中夢~痴左咩線....
怕自己忘記有個深刻的夢,所以都係快快手記下先
夢中主角:婆婆,我,公公,隱隱約約好似有舅父媽咪.......
係日光日白既時間,同埋婆婆一齊去拜山.....係拜返婆婆......
婆婆話要睇下我地搞得好唔好,有途人望下婆婆又望下靈位張相,婆婆自己解釋講係佢睇定自己個位O唔OK......
有一幕婆婆好炆憎鬧公公,鬧d咩又忘了
仲有一幕婆婆好嬲好激氣,問點解冇人救佢,點解仲有錢都唔救佢
之後就醒了
另一個夢我係酒店浴室沖涼,lock左好多重,又鎖錬,又扣,又SHUT......
點之.....條變態豆屎係TOILET門底果d百葉位訓係地下望入黎!
仲有一個夢係黑蚊蚊,好多水又似雨,好多英國人被綁起,其中一個係Mr. Bean.....
之後係夢中自己睇新聞,發現係新聞係事實
就係我所講既夢中夢
仲有一個夢......忘了.....
>>March 22, 2009 at 6:46:02 AM GMT+8
2009 年 3 月 18 日 星期三 【陰】
今早一起身真的由心笑了出來,因為以為上左天家~
一望出窗白蒙蒙一片,好似雲海,完全咩都睇唔到,三十三樓已經係咁
國金唔知會點呢???
琴日無端端收到飯橙頭既留言:
愛一個人
要了解,也要開解;要道歉,也要道謝;
要認錯,也要改錯;要體貼,也要體諒;
是接受,而不是忍受;是寬容,而不是縱容;
是支持,而不是支配;是慰問,而不是質問;
是傾訴,而不是控訴;是難忘,而不是遺忘;
是彼此交流,而不是凡是交代。<--十萬個認同!
是為對方默默祈求,而不是向對方諸多要求;
可以浪漫,但不要浪費;可以隨時牽手,但不要隨便分手;
以上我完全明白的,亦十萬分認同,更是理想既做法...........
可能我既靈命在深淵好多好多好多年......好似冇法重整 =(
好想重新有個基督既生活,有天父有愛在中間,有個充滿歡欣基督既家~
可是......時時得把口.....魚~~~~~
脆屍)))唔該你落力d督促我!我地要互相鼓勵同支持的!
我唔想弟時上到天家做守門口,我要入去食葡萄)))))
今日回家途中又想起了婆婆.......最後的一口呼吸仍瀝瀝在目
好唔想好唔想十萬個唔想冇左婆婆
為何這麼快離開我地? :T﹏T:
今年的母親節會怎麼樣?
>>March 19, 2009 at 2:58:51 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|