寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2009 年 3 月 16 日 星期一 【陰晴不定】

依家日日放工都回歸睇警察叔叔...真係寫意~
如果有埋住家飯就正lu~好懷念九王抄旦,茄汁大蝦,炆牛腩,芒果布甸~KAAKAAAA
岩岩去左馬交公幹~感覺多麼多麼之好~
仲去左一個令我"哇)))"一聲既莊嚴宏偉大教堂......就係 - 聖約瑟教堂
除左松山燈塔係我第一最愛之後,非聖約瑟教堂莫屬了*v*
我都好想繼續編埋我去做野啊*v*啦啦啦~~~
同工場經理傾計先知我公司除左大學生外,仲有好多個"萬事達"人
真係睇唔出,估都估唔到*0*
我對自己既學歷真係感到羞愧........只是有心冇力.......
我既理想係摺埋心水嫁個勁錫我全心全意愛我一個的好男人,所以我認為唔需要讀太多書養自己
但.....我仲未接受到自己冇幸福線既事實...唔通真係要嘔筆錢出黎養自己?唉~~~~

呢排HIT講咩"港男"又"港女"~哈~自問係中女!
由拍拖以來,我都絕不要男友拎手袋!男人拎手袋真是勁大恐怖既一回事!似咩丫~
更不會遲到,就算遲都會一個電話講聲,因我都好憎人遲!守時是一種美德~
買名牌手袋?更加NOWAY!絕對係"容"俗既感覺,一d都唔襯自己~
自拍扮Q?更加救命!!!
岩岩今日睇報紙,一個男作家講時下"港男"
佢話時下仍有好多賢熟既女仔,唔好一wall粥打一船人,
佢反而係叫"港男"檢討一下,究竟自己係爭取唔到定係自己冇力能去追求!?
而冇能力去追求果d只唯有貪就手揀左"港女",之後又大呻跌入"港女"圈套~
哈哈哈哈哈哈哈..........XD XD XD XD XD


她始終不能盡信他,因他的行為,曾經的行為,令她卻步;一而再,再而三的說話或態度,亦令她難於信服;時常都對他感到疑惑,時常都感不到坦承的認識,完全看不通摸不透,她對他的猜疑,亦感到很累很累..........很辛苦的感情......好朋友,放手吧~生活是應該充實而又精彩的

>>March 17, 2009 at 7:07:31 AM GMT+8


2009 年 3 月 10 日 星期二 【暴雨】

又寒又冷又濕又"lup"~好鬼討厭的天氣!
洗左既衫又唔識乾!乾左既衫又感覺濕濕地~!

琴日出左去其中十一間分店進行品質審核!滿懷興奮雀躍既心情......
都係我揀呢間公司其中之一最感興趣既環節~
撞鬼丫~雖然係有車坐,但我又搭到暈車浪@﹏@" 直頭係香港東南西北遊!
最難頂係由元朗去銅鑼灣果程!簡直想嗌出口叫佢地停停車比我抖抖=.=" 幸好冇失禮係到ur ur ur .......
食完一間又一間,好似快閃黨咁,一團人殺入去,閃下眼一台都係野食,琴琴六每樣試一口,比完分又即走
食到第三間......大家已投降了.........喊晒口><.........我唯有係每間店都嗌一杯熱茶消消滯!
我已知道未來兩三個月都唔會幫襯返自己舖頭!xyz@#$%u!

今日比好離譜既中銀(BANK OF CHINA)激到全公司上上下下既同事到震!
我首次同佢合作我已經媽聲四起,佢次次黎既保險單一定有錯漏!十次九次都有野錯!
做得銀行唔係樣樣野都跟足?唔係樣樣野都會謹慎處理?完全係離Q晒大譜!!!
依家仲過份!唔知老闆同佢地傾左D咩野啦~搞到依家"法定"用中銀做出糧戶口~
問題係.....出糧戶口要有十萬蚊最底?痴q左咩線?
唔好講前線員工啦~我都冇十萬啦!如果唔係扣你六十蚊!賤!!!
仲有,提款咭有年費!五十蚊!!!唔拿係呀馬!!!xzy!@#$%u!!!=..=凸
唔係出糧咁簡單,有埋外幣買賣,投資買賣,全部不動戶都收你費用!
問左勞工處,咁算唔算mok sirt 僱員又或者合唔合法,點之..................只要同僱員agree就冇問題=.=即係幫唔到手
呢間中銀手段賤到爆!!!!
八達do公司,中銀已經Bad List In My Heart !!!凸=..=凸

今日公公入院大搜查...
婆婆,公公都係住係法國啊~
一出LIFT,望見熟悉既環境,那張會令人哭既sofa,打開房門既電動門聲,再經過婆婆在世最後的一間房816B.......又是那班姑娘.........
我知道大家心裡都不好受.........
現在都只係將公公交上,唯有天父帶領...
公公真係越黎越搞笑~望住佢既一舉一動每一句說話,都令我發笑~
佢係請教問大舅父個電話點key lock and unlock......舅父一而再,再而三講已經教了好百萬次,佢仍唔識仍忘記
點之公公又搞笑又不忿咁講左句:"車~~你唔比我依家精左架"
依家回想佢既答法,佢既態度,佢既神氣,我真係可以笑十年!
佢又諗埋d無聊野,咩相撲手扎法!kakakaa.....XD
感恩,我有一個好可愛既公公,亦有一個好美麗又企理既婆婆^v^


>>March 11, 2009 at 4:18:59 PM GMT+8


2009 年 3 月 7 日 星期六 【乍雨乍晴】

今日去左探婆婆~
果種感覺又湧出黎~好多好多好多回憶同感慨~
冇了婆婆好像已習慣了,是...接受了
依家見到公公都幾cute丫~成鬼日講埋d爛gag~
另一方面...可能真係好耐冇關心家人了
明明日日有睇新聞,都完全想唔起家中有老人家可能食緊果隻受感染既藥物
唉~我太唔細心,可能......我真係自私 =(
有個叔叔叫我多d回家陪下家人,唉~我都好想好似從前咁,係星期日搵媽咪飲下茶傾下計
可是...依家冇人陪而且我唔想一個人回去面對另外果個人麻~
今晚食完飯,回左娘家同媽咪傾左個半鐘頭計

想講下女明星淫照果件事~唔知時下年青人吸唔吸取到教訓?
定係仲係用說話去欺騙自己?在我立場認為這種行為絕對不是愛
男女朋友之間不應有這可恥既事發生,男哄騙這是愛的行為?而女認為是為青春留下回憶?
我想統統都是不可接受/不可理喻的行為,更甚的是把自己的尊嚴完完全全的散盡
為何能夠如此不保護自己?什麼情到濃時?什麼二人真心相愛?
就算係夫妻間,大家已有一生一世既承諾,也不能容許此種荒謬行為發生
愛裡是要有尊重!有道德!亦有尊嚴.......
女士們不懂尊重自己身體或尊嚴,就是自甘墜落,不能怨
就像現今既少女,拋波露PAT晒腳,是驕傲嗎?
這種打扮不是fashion,只是用身體去吸引異性去進行不道德交易既本錢吧了
還記得上當年見到d女仔姣屎鄧篤會比人排劑,依家......好似係一個風氣
希望我第時個女純純品品,簡簡單單,生生性性

父啊~我把公公既健康交上,我亦為自己成日冇緣冇故既頭痛交上,求父神帶領~阿們


>>March 8, 2009 at 4:18:58 PM GMT+8


2009 年 3 月 6 日 星期五 【乍雨乍晴】

個天痴左線@﹏@" 得果十四度又大風~
今日一早約定北上骨骨sorfu團~kakakaa(男賓止步)
終於人齊啦~四個女人由火車嘈到去關口,由關口嘈到去骨場,由更衣室嘈到沖涼房,再由沖涼房嘈到去清蒸房..............
清蒸完果一刻好好好好好正~整個人感覺輕了很多~一身累氣突然消失左*v*完全忘記自己生存係地球~
血液運行得極好~面色紅卜卜~愛上清蒸啊~~~~~~好想有個太空型清蒸房係屋企啊!
之後再fu個急凍媽屎~hehehee真係女人既天堂~~~~啦啦啦~~~
清蒸完終於可以去sorfu了~
揀左我愛上既日式香薰油推拿~玫瑰味丫唔該 ^v^ V
可惜遇上一生人第一次極差手勢既cfu!xyz@#%u!!!全程用死力!痴左線!!!
比人"鍊"完,再貢多次清蒸~~heheee~~不捨得離開個清蒸房啊~~~~~
一身重力,壓力輕了五十公斤!
可是...一上到火車冇位...d老骨頭又累,又痛起來!

~哈~現正期待一星期後既澳門公幹之旅~哇kakkakaka)))))


>>March 7, 2009 at 3:15:37 PM GMT+8


2009 年 3 月 2 日 星期一 【陰】

dull dull轉轉....重臨舊地~
行李又多了四大袋,執屋(房)執左我兩日=.=" 很很很很很很累~~~~~~~~~~~~
仲質爆左個衣櫃~明明當年走時唔係咁架~仲有位架~個衣櫃細左既?
我決定今個夏季唔買衫(如非必要) .\~/.

琴日睇左套五星戲<一百萬零一夜>!超正!
活生生由最基層睇出印度,有印度既色彩,有印度既音樂,有印度既特色(洗衣房),有印度既貧窮........好簡單又好細膩既戲~
係,好多殘忍既位,有好多令我睇到心痛既位,但這就是落後國家既"真"~

冇心返工~好想中六合彩呀))))))))))))


>>March 3, 2009 at 3:17:22 PM GMT+8


2009 年 2 月 28 日 星期六 【暴雨】

最後的六小時屋村生活~真的很捨不得~
嘻嘻~琴晚第一次係二月份開冷氣~亦係最後一次開辛辛苦苦fight回來的新冷氣~
唉~討厭搬家~可是三年搬三次!
哼!.\~/. 你米俾我中六合彩!我三樓連天台都買起你!
琴晚專登行小橋,可是天氣唔好,星星又冇,阿moon更加冇~
搬屋先黎落魚~魚魚魚魚魚魚.....

BABY.....因我遇上一班有問題的roomates,她們break commitment又無教養
她們食煙不在話下,我洗廁所佢地都唔執廳,仲串講"咁大個廳佢一個人打掃唔黎~"


>>March 1, 2009 at 2:07:14 AM GMT+8


2009 年 2 月 22 日 星期日 【暴雨】

最後一個星期係村屋生活lu~
曾幾何時都up過,係結婚前都希望有過自己搬出黎住既生活,
但是……我冇要求有咁多年呢!
亦曾幾何時都up過好想住村屋,又有車又有汪,但是,冇想過咁快又要搬呢!
DULL DULL轉轉又要搬回那處了~
今晚繼續同d老朋友聚聚~老班底衰人啦,天拿啦,泰利啦同埋孫耀威!
哈~仍有機會接四大封利是wor*v* gegegeee…geeeeee..geee…
聽左一班"專家"意見~哈哈~我的觀念與堅持是正確的 .\~/. @
人家不明白或不會改變的事,我也不再說什麼,反正也沒用,心中有數
講講下又講回舊公司,真的變了很多,有部門同部門既鬥爭,亦有內亂
~哈~感恩,我走得徹!
自己想通左一d野~好鬼勁~就算再有幾多"菜農瓜""菜農瓜""菜農瓜""菜農瓜""菜農瓜"菜農瓜"……我都不再理會,不會嬲,不會介懷,不會上心
因為經歷多了,感受到的也受過了,知道的事也都知道了,唯有心境轉
轉轉下……就會tum tum轉到再轉轉轉囉~慣了吧~
究竟我有咩魔力令人認為打機緊要過我呢?又有咩法力令人do do我呢?
結論或者可能就係……T A N M C O T / I M N T C O T

婆婆~唔記得講你知,你係我第一個同人剪指甲既人,依家每次自己剪指甲,
我都仍想起那個最後的星期六下午,我為你的右手指甲bok bok bok~
你話唔好剪得太入ma~我依家都學唔會剪到掘雷鎚呀~

感恩~每日主與我同行


>>February 23, 2009 at 4:25:24 PM GMT+8


2009 年 2 月 20 日 星期五 【陰晴不定】

工作量,感情,搬竇所有都令我筋疲力竭
朋友既嘻哈飯聚就是我依家唯一放鬆既做法

>>February 20, 2009 at 5:27:56 PM GMT+8


2009 年 2 月 15 日 星期日 【暴雨】

~哈~今日好開心好開心同好感動~
琴日情人節跟上年一樣”照舊”同”例牌”,日光先黎個抄大大鑊飯,湯丸晚間才上~
仲瘋狂玩X-GAME!有令我狂心跳既賽馬!有打到我手抽筋既打鼓達人!有踩到我差d缺氧既踩單車!有草地滾球式既碌LING!仲有日本果d九格大挑戰!最令我勁興奮既賽車!一百蚊成個鐘抵到爛呀!!!
今早,貢左上去上水~ST. ROSE 1C 班GATHERING!*v* 有阿莫,SUKI,同”唔笑林”,主角當然係阿莫既B女啦~
超可愛!係十級無敵可愛既bb女!!!我都要生個咁可愛既bb女!!!
大家都係一年班矮得得既同學仔~呵呵呵~好開心好開心~
由酒樓嘻嘻哈哈到佢家都係充滿嘻嘻哈哈,bb女聲同狗汪汪聲~真係好快樂~*v*
阿莫由拍拖結婚到生b,SUKI拍左八年打算出年結,”唔笑林”一係唔拍拖一拍就出年結婚,真係聽到我好開心~好感動~
我又要再說一遍(((我真心誠心衷心祝福我身邊的每一位朋友啊)))))))))))

喪傑講我知佢做業主了~wow~真係十萬分替佢高興同興奮!
今晚去左個飲宴,節錄我聽到一位中年老女人同一個鬼佬既對話:
女人:” SEE YOU LATER”
鬼佬:”下次飲杯茶”
真係想起身拍手!kaakkkakaaaaa……………

感恩


>>February 15, 2009 at 5:15:06 PM GMT+8


2009 年 2 月 11 日 星期三 【晴】

好唔開心好唔開心.....好屈住屈住.....好chok氣好辛苦 :T﹏T:
老媽子生日,佢包括我都想一家人一齊食個便飯
奈何又係有人做到"不能同不為"!
個心已經好唔開心,亦聽到mummy既失落......不停用說話安慰自己,令自己冷靜下來...
因為知道佢怕出面野貴,好少機會出去食唔同既野,所以帶左佢地去食<小南國>........
事源零七年生日,珍珍健力士同TAZD為我慶祝生日既地方,第一次已經愛上了這地方
今次老媽子生日都一早表明想食中菜,嗌了STAR WAR雲吞雞, 鮑菇扒小棠菜, 蟹粉小籠飽, 蝦仁旦抄飯同埋糖醋排骨
點之......頂條死爛坦個大臭肺丫!咩都食一啖就唔食!嫌三嫌四!又左彈又彈!
"條渠撈米"丫!!!我依家同mummy食生日飯,我都唔想你黎架!!!
大o至好!大o咩蘭野都最好!大o舊屎你都嗌好味!!!井底之蛙的on夠夠!!!
食到大家鞋口鞋面為咩?你老婆最想見到咁?
你真係好叻咩?婆婆都係我地面前講你只識認屎認屁ja!結婚都係問公公婆婆借ja!
你叻咩呀?叻在識問人借錢呀?!

今日最激氣最唔開心就係"保姆"永遠對我既態度
係人前人後永遠都好似嘲笑我!我的男友佢又彈!我的衣著佢又彈!做什麼佢都係彈!
我深信大家都視對方係好朋友,我都忍左去,唔會同佢嘈,咩都就佢,定係我on夠?
佢既說話同待人態度就知道佢有幾多朋友lor
但今日真係過份,令我好傷心
二月我會好忙,schedule都排得密密,佢今日先講月底佢仔擺滿月
但我一早都約好左舊同事既gathering......如果係普通gathering我當然識推人改時間啦!
但今次係因為舊同事就我,而已經調動左時間次,加上都推左人大家都係左夾右夾先夾這一日!
而且我都應承左人在先~所以我係會推佢既滿月酒~
係唔係我都要學人爽約?然後講世事多變!切合你就唔會世界亂啦!
佢把口即時唔收地傷我,叫我咁大個人自己衡量!叫我唔識問下我媽媽!
咩事呀?要咁講野?你即係唔係邀請我啦?!即係命領我去?
係唔係要我既朋友同朋友既朋友都就晒佢時間?
又講咩一生人一次滿月,我都提議過兩日我settle好再搵佢食,佢都嗌唔可以!
結婚都係人生大事,都係一生人一次,如果真係有事去唔到,米預早比禮人或者前前後後日子食個飯囉!乜蘭野咁大個人衡量?乜蘭野問下媽媽?
係唔係個個都可以對我唔客氣?!!!!!!!!!!!!!!!!!

最後一樣令我火上火!
鑊蘭鑊一有同事同朋友就冇尾飛佗!尤其餐餐北上咁!咩蘭野事呀!
咩蘭野都唔講!!!唔問唔講!!!只會問人咩都唔蘭講!!!!
行開左走左都唔蘭講!!!!一定荷蘭安全?!
咩都唔好講啦!!!!有咩事唔好搵我!!!!!

好想收埋自己..........

>>February 12, 2009 at 1:30:44 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77934

Design & Scripting by ShowHappy.Net