寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2004 年 5 月 18 日 星期二 【乍寒還暖】

心中已有數
打敗仗....
就要..........執好包伏離開.........
硬碰的話......就落得好此下場~~身心重傷~~
Let it flow Let it flow
I can't control
So let it flow
Let it flow Let it flow
I lost my soul So I'll let it go ............

>>May 19, 2004 at 3:16:26 PM GMT+8


2004 年 5 月 17 日 星期一 【陰】

今朝搭巴士時...跟本訓唔到~~ 一"咪"埋眼個腦就不停轉...不停諗諗諗諗好多野~~~
想到頭都痛埋....心都實埋!=(
但...估不到.......好日係朝早都唔會打黎....竟然冇神神打左黎woe~? ! !
唔通...好似....上當年咁...係有d意思....定係佢有特異功能呀 ~? ! *.*
成朝首"思覺失調"係我腦海中不停播~~~
問太多 根本不會講 束縛不來 如人馬座 亦因愛你令你不安 才離開不再講
願明天 能不再為你痴纏 明白改不變 你亦離開很遠 就算花光心機守每一個諾言
最後誰又會可憐 極危險 連思覺像也失調............

琴日見到一個 I.T 喔噢尾 ~~~ hahahaaa.a....

>>May 18, 2004 at 1:31:19 AM GMT+8


2004 年 5 月 16 日 星期日 【晴】

今朝一起身聽番"六樓後座"同"放生"
哇~~~簡直係到自殺呀!!
HeeHeee琴晚呢....夢到"虛擬人"wor~~幾日前我都夢到....
冇啦啦又會夢見既......真奇怪啊!但.....開始...對佢有d模糊Lu....
日日返工都會行過條天橋....日日都會係橋上望到山頂~~~
好想對你講....直到依家....都只有你就我kar ja~~~~ =(

>>May 17, 2004 at 2:42:24 AM GMT+8


2004 年 5 月 15 日 星期六 【晴】

哈哈~~好耐都冇試過夜媽媽上大陸Lu~~真好玩~~ ^0^ 果晚係酒樓仲見到一個好可爰既細路女~~^.^~~ 真係好可愛ka! ! ! 真係一見到d咁可愛,咁得意既小朋友,我個人就好興奮,好開心 ^0^
嘩~~~今晚呀~~~哇~~~我舖爆棚呀!我隻三萬呀!!真係記住半年呀!!嗚嗚嗚~~~冇左~~~訓唔著....訓唔著呀真係!!!!!!激死我喇!!!!!! >< "
今朝見到呀嗄......仲有好幾個喔噢wor~~~HeeHeeHeeHeee.....真係精神為之一陣啊 ^0^ ! !

"....就算花光心機守每一個諾言....最後誰又會可憐 ? ! ?極危險 連思覺像也失調 *
無辦法接受現實 自製假想能延續故事 ..............


>>May 15, 2004 at 7:08:19 PM GMT+8


2004 年 5 月 10 日 星期一 【晴】

今日放工係巴士我隻左耳同右耳都聽到唔同既事
我既右耳聽到個男人對住電話入面既人用粗聲氣,敷衍既態度講"放左啦~~返緊黎lor~~~~"
之後拜拜都冇就收左線Lu....
右面既男人下車後冇耐.....我聽到左邊既男人接了個電話...語帶溫柔咁講:"我依家過緊黎接你呀,你今日累ma~? ...............(下刪十句體貼既說話)"
說話能傷害心靈亦能帶給人喜悅,甜蜜......
其實....開心快樂係有得揀.........幸福..都係自己揀的........
而我亦好明白.....事實...真相....永遠都係令人難受的

今晚..........睇唔到彗星.....可惜極了~~~~~

今晚冇啦啦click開我表弟仔既YahoO相簿睇~~~哇~~~~佢唔同晒呀.......
唔再係一個小孩子呀~~~~ 哈哈...唔知佢係唔係受左我感染....佢都愛上攝影呀 !!!!!!!!
仲TooK得幾有水準wor ! ! ! 起碼識囉境...識focus.....好有sense ar @ ! ! 我好感動呀 ~~~~
好感謝神呀......
慈愛既天父求您一路保守我呢位表弟仔....知佢既童年..成長可能唔係太開心...太快樂....
但....唯獨您......永不會離棄我地
我深信我依一個表弟仔內心都有燦爛既一面.......希望我姨姨都懂得欣賞佢既所有


>>May 10, 2004 at 4:32:14 PM GMT+8


2004 年 5 月 8 日 星期六 【晴】

突然間情勢好down...down......
又好肚餓喎~~~好似好耐....冇食過甜品呀~~~~
唔知幾時再會有機會到西貢同埋山頂呢
~~~"凡"~~~保祐 !!

>>May 9, 2004 at 2:39:13 PM GMT+8


2004 年 5 月 8 日 星期六 【颱風】

WooOOOOOooo.....又一年既母親節呀~~~~Sausalito~~~~
I can't believe I could be the one
To be with you under the morning sun
See the moon and the nightingale
Sing along with us Oh baby baby
You're the only one
Fills my fantasy room
Never gonna stop
All that fantasy
I'll live my live
I'll live my live for you..................................

今日買左條鍊比媽咪~~~今晚入左赤柱~~~~~食左美利樓~~~去左沙灘~~~~

>>May 8, 2004 at 6:35:21 PM GMT+8


2004 年 5 月 5 日 星期三 【陰】

琴日雖然唔好天...仲下雨....但到左晚上....阿Moon竟然走左出黎搵我....
佢好光好圓好靚...我個心劇興奮......因為真係冇諗過佢會出現~~~
雖然睇唔到彗星.........但阿Moon都已經係一個Bonus La~~~ ^0^
好耐日子冇到過西貢..n 山頂喇
很有意思的文章,我所想的,我想講的.....都與呢篇文章一樣~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我不是一個會魔法的老婆,而是一個很愛你的小女人。

當我佯裝不經意地問道:「你早上去載女同事J上班,對不對?」

你張口結舌,驚訝地說:「老婆,你怎麼知道?」我笑了笑,有一點釋懷
你的坦白,也有一點沮喪事情的真相。

你開始解釋,因為你們前一晚去看流星雨,將摩托車停在別的地方,剛好
上班的路線會經過她家,所以她打電話來請託,你便答應了。

其實,這也不是什麼值得大驚小怪的事,因為你不是第一次載她。

每一次公司出遊,大部分都是你去載她─因為你有車,你順路。

以前,總是我陪你一起去,直到我懷孕後,不再熱衷參與你們的活動。

可我還是認真的幫你準備行李、打點一切,讓你高高興興的出去玩;而
我,安分地待在家看電視、寫稿子賺錢‧‧‧

我自認是個大方的老婆,但是這並不表示,我默許你三不五時成為她的專
屬司機。

同事之間的溫馨接送情,原本不是大事吧。

你說那晚十點多的電話就是她打來,請你隔天去載她的,你怕我會生氣,
才說是一個我相識的男同事要你幫忙拿資料。

原來你也料想我會不高興。你說我一向討厭她,關於這一點,我必須否
認。對於一個不甚熟稔的年輕女孩,怎麼談得上「討厭」這樣的字眼?
我只能說,我不欣賞她的某些作風。

我總以為異性之間應該有一些分寸的,比如,不應該常常打手機跟已婚的
男同事聊天、不應該經常要求人家順道去載她、不應該在人家老婆面前熱
絡地叫你名字‧‧‧

我看在眼裡,一直提醒自己必須有風度,因為你說,這也沒什麼。

只是,如果是我,我不會這樣做。

你說,最愛是我,我應該對你有信心。

我笑了笑,我一向很相信你,因為你善良而單純,甚至沒有說謊的天份。

我不是擔心你對於愛情的忠貞度,而是憂慮別人曖昧的態度.

況且,巨蠍座的你,欠缺拒絕別人的勇氣。

我不願意在懷疑中度日,所以選擇和你說清楚。

我的確吃醋,你車子前座的位子,我堅持唯我獨享。

至於我為什麼知道你去載女同事這件事,無關魔法,也不是有人打小報
告,只能說,一切都是偶然。

就像你在隔壁房間關起門、靠著窗外抽煙,在另一個房間的我,仍然知道
你正在吞雲吐霧一般。

這,也沒什麼。

男人們~~別把女人當白痴,做壞事一定都會被發現的,無一可倖免,永遠
忠於你的老婆,不留僥倖的心態,這樣才有幸福喔~~

還有,男人們,如果你的女人已發現你的不軌時,千萬記得早早回頭,如
果想說女人應該不會介意而繼續下去,相信我,你們一定會死的很難看
的。

大部分的女人都會先給先生一些時間做了斷,她不計較不是因為她默認
了,只是想給彼此機會,讓你有回頭的台階,請各位男人們在女人將梯子
收起來前,快點回頭,錯過了第一時間,不管有沒有將來,日子一定會非
常難過的喔~ !!

一段愛情 當然對對方都很信任...不過卻對別人的態度不是很喜歡

尤其那曖昧不明的態度,或許你會覺得沒有什麼只是...

看在眼裡 就是蠻不是滋味的,這個不算是不信任你

只是對於你之外的他人 存有著...憂慮感

不過這種情形下~多少都被解釋成為不信任吧. ...

不管是男或是女,當你有了另一半時,你就有那個責任給你的另一半安全
感,或許你會覺得你和那個人不可能會有什麼事發生,但你確定另一個人
也同你一樣的心態嗎???

在這樣的世界.......什麼事都有可能發生..不要等到問題來了才悔不當
初……

勸告大家..如果有了男(女)朋友,就一定要跟異姓朋友保有一段距
離,雖然有人會說:我的另一半一定會相信我的,可是你反過來想,如果
他跟異姓朋友很要好..是不是你的心裡也會很不是滋味阿?

又或許有人不在乎吧~~!!可是只要有愛情就有一個東西存在,就
是"醋",只是看他表不表現出來,多多少少一點都會有一些...

大家要做什麼事之前,就在心裡反過來想想

如果是你的男(女)朋友做這件事時,你會有啥感覺?

雖然會有點覺得很沒自由,可是如果你在乎對方的話,就替他多少想一
想...

在愛情裡最重要的是要給對方一個安全感,這也是一份責任

>>May 6, 2004 at 2:46:53 AM GMT+8


2004 年 5 月 3 日 星期一 【微冷】

偏偏自己猜得中,估得準,比別人講得出
看不見的,不等於不存在
不知道的,亦不等如冇發生過
當看不見月亮時,只因它被烏雲遮住吧了
當看不見月亮時,也許因為望見太陽

今晚阿MooN好光好光...好圓........但....我都哭了

"是你故意欺騙 怪在我太過心軟
你的真話就 等於夢囈 與謊言
無奈你說得太自然 令我聽了也能熱暖
甜言蜜語 原來又一次食言
是你對我改變 你別說世界轉變
解釋得混亂 千絲萬段 太多糾纏
誰沒興緻守這諾言
但卻對我再全心詐騙
胡言亂語 任你講足半天
為何永遠放不低 為何錯愛這一位
但求仍然維繫 不惜一切 我為你執迷
為何永遠放不低 任情愛控制身體
任誰關心 仍未可把你代替
(是明知的 仍願將心意白費)"

跳跳虎買左隻Beijing Dog ~~~ BB DoG真係可愛極呀 ~~~ 傻傻的 ~~~
有機會探下佢

>>May 4, 2004 at 3:54:47 PM GMT+8


2004 年 5 月 2 日 星期日 【酷熱】

哈哈~~好彩係去廣州幾個鐘前退左燒姐~~~ HeeeHeee.....
一去到....個心有一種好莫名既興奮!!^0^
每經過我曾到過既地方....仿似琴日發生....哈哈哈~~~
始終...未能一再品嚐番果"dull"~豬腸粉煲~ 遺憾.......遺憾..........
我終於到過書城喇~~~~不過冇行晒....唔緊要......最緊要係.....哈哈我買到"幾米"既書啊 ^0^ YeaH ! ! ! ! 係好好好好開心呀.....因為實在係平平平!
因為病左既關係...我未能帶我既朋友仔周圍盪...有d.......可惜啊!

琴晚..阿MooN整晚伴住我.....由佢朦朧開始到好光好光....雖然未圓......
我真好想知....伴住佢隔離果粒好光既野係咩星呀~~~
有時......只要轉個彎.....或者....企去另一面諗野....就會開心d
都唔知係安慰自己....或是......真的想通~~~ 我也不知道
"如何笨到底
但到底 還是我
誰人待我好
待我差 太清楚
想繼續裝傻
卻又無力受折磨
心裡羨慕那些人
盲目到不計後果"

>>May 3, 2004 at 6:35:38 AM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77938

Design & Scripting by ShowHappy.Net