|
2004 年 8 月 19 日 星期四 【清涼】
"****有緣千里能相會,無緣見面不相逢*****"
我依一排先諗緊一d關於磁場既野~~~我好想深入研究下呀...............
阿尼同我講...你既磁場係咩..就會見到咩...識到咩....接觸到咩..............
我開始諗又好似係wor.................我成日係街都撞見"陳奕迅".."低Billy"..."甘詠賢"....仲有...仲有.....
係唔係因為我地係同一磁場層面...?? 唔知磁場有冇分時間性既ne????
好似我以前係王仁曼跳Ballet...我上星期就係Toilet遇見王仁曼....一次就遇見Fiona's mummy喇...我係度諗..如果我當年唔係識左佢地..今日係toilet就係第一次碰面...換句話講....係一生入面係唔係都會一定遇上啦....又好似"Eason"咁..不論係大圍...尖咀....沙田....咩地方都會成鬼日撞見佢wor....又好似上次跳跳虎黎我公司見工....if我一早唔係識佢...咁...米又係一樣lor?
琴日.....真係難忘......離遠望到鼠鼠....佢即刻 lay入橋底.....好HURT~~~佢既行為令我.....都唔知等唔等到中秋tim~~~~~
咁快就一個月喇...U記返左黎Lu..........
>>August 20, 2004 at 8:01:36 AM GMT+8
2004 年 8 月 17 日 星期二 【清涼】
今晚我又有新體驗....如果唔係識左佢地...我估我都冇機會去果d地方...同埋見識新既野....heehee.e.e...我都怕怕地咁都試左兩,三啖......但都係唔識食LoR .. hee.e.e...士多啤梨味既水煙...好香KaR~~
岩岩睇左少少"千平"既過去....唔知點解....好唔開心.......好唔明.....唔知點解..人地既事...我都會唔開心埋一份tim.....真唔明白點解人係咁貪心....咁唔懂得珍惜....係唔係因為依家個個都好易識朋友呢~?!? 見一個...就會心多一個....??!?!?! 結左婚都可以離婚呢一個概念真係悲得很.....依家個個都好似唔識去維繫關係..冇一個根基....係冇晒道德 ~~ <===呢一句...我認同了~~~ 因為..............識左跳跳虎LoR.................
>>August 17, 2004 at 5:02:59 PM GMT+8
2004 年 8 月 15 日 星期日 【晴】
我依家一路聽緊周杰倫...一路打緊日記....d眼淚一滴滴流晒係keyboard 面
我一定要睇周杰倫演唱會 ! ! 愛在西元前.....開不了口......安靜........簡單愛.....半島鐵盒
.....星晴............
上年係WaKeBoarD年.......今年係BoaT Trip年......由六月到依家都去左四次Lu......九月又有兩次tim bor.....癲左了~~~~呢幾個禮拜日日累積既都係"疲勞"..."累".....琴日boat trip 搞到傷痕累累...左右波羅蓋都撞到瘀鬼晒...左腳又界鬼損左wor...大脾內側兩條筋痛到爆......左右手脾到兩邊博頭完全好似比人打斷晒咁 ! ! 拎個folder都痛到咩咁呀~~~
以前就有屎提芬同我傾計..比好多意見我.....依家..日日都要問跳跳虎....
今日...我竟然連果d問題都問埋佢.....
佢比我既意見...令我心情..情緒..都可以大起大落.....因為我信佢
佢話有可能我就開心到彈起...個咀笑到合唔埋
但..佢最終都係叫我唔好...制唔過....我簡直唔開心到坐係度想喊.....
都唔知係佢既說話影響我情緒....還是係因為件事影響左我.....
我好亂.........咩都亂晒.....思緒好亂...好辛苦 ! !
>>August 16, 2004 at 3:15:31 PM GMT+8
2004 年 8 月 14 日 星期六 【晴】
跳跳虎應承左我....到佢下月出糧..佢會買一對小吉比我....heeeeeheee...YeaH~~真開心~~~geeegeeee.... ^v^
原來都幾耐冇去吉野家食牛肉飯Lu....我問左跳跳虎一條佢話答唔到問題..........................................
今晚同左B女..鄧建宏佢地一團人打BanLo~~ 唔知點解..一望見鄧建宏我就想哭喇...........
希望明天唔好下大雨啦........
>>August 14, 2004 at 4:10:17 PM GMT+8
2004 年 8 月 12 日 星期四 【晴】
heeheee...睇左小Q Lu...GooD~~hahahaaa..... XD
我都好想似我d同事咁...一盤盤花仔放係台面啊~~~~
>>August 12, 2004 at 5:04:15 PM GMT+8
2004 年 8 月 10 日 星期二 【清涼】
嘩~~哈哈哈~~~我又爬上一層樓喇!!keekeeeeee.."強~~人是你....能..飛天遁地...........了不起" ! ! ! HaHaaHaaaa.....琴日係出面果度竟然撞見"飯橙頭","腩榮"佢地一班~~見到佢地我個心開心到尖叫~佢地永遠都係我最好既老死!永遠都識 tum我開心,tum我笑,大家一齊成長既朋友~~感恩認識佢地啊~~~ *v*
識左老翻志堅n老翻旨祈之後...真係見識多左好好好多呀~~琴日都係負責聽同笑~~笑笑笑笑笑笑不停~~kakakaaa...佢地好厲害~~*v*嘉利大廈...八仙嶺.....巴士跌落橋都有佢地份啊~~我依家先知差佬呀,消防員啊,民安隊既分別~~~~好鬼死厲害呀~~~*o*
前幾日喎...我沖沖下涼..冇神神想起就黎見"奧比"wor...跟住聯想到識"奧比"時我係做緊part-time賣遮仔n Blythe lor...再諗到"大衛"....哇~~~薯不知....琴日佢就打左比我喇!!
我依一排發夢....五日有三次都夢見鼠鼠既....... =(
>>August 11, 2004 at 1:45:00 AM GMT+8
2004 年 8 月 8 日 星期日 【晴】
哇..我好累呀.....申請放假又唔鬼批!!激鬼死我喇!!
heeee.hee.e. 又去左西貢....geegeee...我最喜歡既地方.....可惜厚雲,個天又唔清....
星星同阿MooN都唔見左啊~~
我都好想住係"瓜皮"果度呀....又有星星..又有MooN MooN...仲有好多好多狗woR~~~真寫意****
發現自己大概半年就識一班新朋友.....真係好喇~~個個都Come From不同種類tim wor....真係好呀~輔警又有...消防員又有....路政署人又有.....民安隊又有....VJ 又有....謢士又有.............聽佢地up野...都真係令我大開眼界呀!!!
琴日阿SiR講左句野....令我頭上既燈”燈燈燈燈”著晒!佢話"揀錯唔緊要,最幣就係唔識放手"
嘩!!本來好好好眼訓既我,一聽到呢句野簡直頭係直入我心臟呀!!揀錯最多放手再揀過,係生機;揀錯又唔識放手呢,就係行入死胡同喇!其實佢教緊marketing但我將佢呢番說話套左係第二樣野上lor... ge.e.e.e.geee.....YeaH~好喜歡返學呀~!
我要努力"草"$$..還$$...我要學車!!!<===由小學講到今日.......唉~~
我信我自己有天一定可以一TaKe過既~~~~geegeee..e....
呢期冇ClubbinG Lu...因為發現去左都係唔開心既......^v^
>>August 9, 2004 at 4:55:55 AM GMT+8
2004 年 8 月 6 日 星期五 【晴】
今日好太陽呀~~唔知幾時到我出太陽呢~~~期待中秋 ^.^~~~~
heeee....比人話我地班小學同學個個都一式一樣~~kakakaaa.....都係咁靚女 (geegee又真係wor..我都up唔出,想唔起邊一個唔靚既)..仲有個個都係平頭一樣高...一樣咁瘦..一樣咁乖....hahahaa.又真係wor..搵個高少少,肥少少都冇既~~~~hahaa.a.a.梗係啦~~~St.Rose 出品,必屬佳品呀!!!! kakakaaaa....不過...我又邊"鼠"有佢地咁幸福wor.....個個都有咁好咁幸福既另一半....明明啦..施得貓啦...莫wing恩啦....huh....蚊蝦嫁埋tim..ha連羌慧燕都係tim wor~~~~~ 我又唔似得Wynne 同嫻嫻咁女中豪傑wor.......唉......一事無成的我............
>>August 7, 2004 at 1:53:05 AM GMT+8
2004 年 8 月 6 日 星期五 【颱風】
妖~~~都唔明點解我身邊咁多賤男人既!!
唔係呃錢,呃感情,就係多手多腳既!!
頭先遇上個仆街醉酒'污""所"佬!挖佢對眼出黎呀!望!!
踢爆佢雙腳呀!企咁埋!!好憎男人飲醉!好拿臭!!又博Q晒大霧咁!
heeheee,,,呢兩日都食日本野~~~hohohoho....好耐冇食過ma~~~不過我知道夠了............
heee,e,,今日上堂......學左好多野.....又知左好多野....好開心呀~~~~~"天祐"同"虛擬人"好似呀~~~
>>August 6, 2004 at 6:13:38 PM GMT+8
2004 年 8 月 3 日 星期二 【晴】
geegeee...I'm a SpideRGirL ar!!!! WaHaHaaHahahaaa...爬第一轉時真係好好好好鬼死驚...又冇力又唔夠氣wor...heee.e..卒之爬左層零樓要落返黎~~嘩~~落番黎仲驚...完全放鬆唔到既.....成條彊屍咁款....一到地成個人軟晒...企都企唔到呀!!第二轉時終於係"張國強"既鼓勵下爬到上頂喇~~~Wahhahaha.a..太開心喇....又係去度果個交乂位我停左係度,又係好爭扎,好想放棄,又唔夠氣力爬上wor....但個心又諗如果連呢個交乂位都爬唔到,我以後仲洗爬其他更高難度既........兩層Lu......我真係又愛上左呢個玩意呀....完全明白爬左上去時冇人救到自己,冇人幫到自己,仲要自己搵生路爬上去.....太好玩喇~!!!!!!!!
我好開心..好感恩係我到依一刻既生命旅途入面過得好充實........
話學Ballet就有機會學.....話學柔道,又有得學......想打Tennis又有得學.....由細細個已經鐘意畫畫,大左又入左Interior Design......又玩過Wild Camp......話想騎馬,都叫做騎過下.....話想玩下WakeBoarD,又咁岩有機會上年有得玩......細細已喜歡槍,又有得去打WaR Game......話想爬石,都up左成年..hahaa.a.今日終於有得玩喇~~~~~~我仲想潛水啦........去希臘,去埃及..........heeee...我信我有日一定可以做得到既~~~~ ^v^
>>August 4, 2004 at 2:18:02 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|