|
2005 年 1 月 2 日 星期日 【乍雨乍晴】
yO!n年冇唱k~今day終於破左界~已經冇再缺堤lu~
仲唱得好好好開心tim bor~~呵呵呵)))
”來 記憶已流不出眼淚
現我再不想深究誰的對不對
甜蜜過去逐少遍提取
不想記憶關起古堡裡
回頭望我望你是誰
從前合照亦記得起放於那裡”
”從來你沒有為愛委屈求存 為我心軟都避免
為你花光所有心機徒勞白費 你竟不睬不理
原來你沒有做到刻骨銘記 夜半跟那位入戲
若你卑鄙我都堅決留住你
明白愛你就會令我辛苦自己 ”
b女同佛頭唱功好勁呀 *o* )))))) 尤其佛頭tim呀~誇啦啦~~
heeheee....今晚最最最開心同埋最興奮都係去左睇kelly演唱會呀!!!!
yeah!!好開心劇興奮呀~~yo!!!yo!!!yo!!!
我次次都有捧場kar~~kekeekekee....
好多歌都好好正呀~
*對你太在乎 沒甚麼抱負 只想這心花不會枯
我要你在乎 沒甚麼真心喜惡 只想彼此都不厭惡*
*學到今天應該會 多麼欣賞喜愛 完場便離開 我願鳴謝你不想說後悔*
好多回憶啊...................................^.^
>>January 2, 2005 at 5:47:40 PM GMT+8
2005 年 1 月 1 日 星期六 【乍雨乍晴】
WoW 2005年lu~~yO!yO! ^0^
今年又係傻o下傻o下咁又倒數完喇~
公司係"拿屎"果日發生大變動,雖然唔關我事,但個心好唔好受
阿Da姐原來已經執晒野走左tim~我都蒙乘乘咩都唔知tim~
仲以為佢annual leave ja.....連assy.manager都走.......=(
我連一句拜拜都冇對佢講~對我黎講.....佢走得好突然.....好唔想................
到左差唔多一點鐘放工時,見到auntie喊~我唔知咩事,只知阿Head話過佢
跟住阿Head對我講....auntie岩岩辭左職 *.* WaW~咩事呀~
雖然我十級同auntie好唔岩,但唔知點解我個心真係唔好受
眼見一個二個成日都冇啦啦會即時走左.....
之前健仔啦,Eric啦,Andy啦,Kein啦,Da姐,auntie啦........................唉~~~~
heeeheee..今晚去左利景彎癲拿lu..
都唔知有幾耐冇去lu...之後仲去埋明記食糖水
曾幾何時不知幾咁驚去明記~因為...怕左冇啦啦撞見小飛象lor>m<
琴晚發大惡夢,夢見阿寶,寶媽同埋寶GF.........................................................................最後......我係夢入面不停喊而喊醒了.................
>>January 1, 2005 at 6:27:15 PM GMT+8
2004 年 12 月 30 日 星期四 【乍雨乍晴】
哇~哇~哇~凍到人都癲呀~~日日得7c 8c Ja~~~
之前仲驚死佢唔會凍~~依家Day Day 都I'm Faling~~@@”
yeah~係公司mull多兩個鐘就可以放工Lu....yO yO~~
好驚~條蘇眉岩岩同我講咩都會管下我~屎啦~會唔會好似小飛象咁對我KaR~@﹏@”
咁又一年Lu............
今年過得好好好快~~仲記得一月...二月....三月............每個月所發生既事都令我痛死,
樣樣事都仍瀝瀝在目~唉~~恐怖可怕不如意既2004快d過啦!!
~唔係我小器,而係太傷我既心,所以永遠要忘記你!
>>December 31, 2004 at 2:59:25 AM GMT+8
2004 年 12 月 28 日 星期二 【乍雨乍晴】
妖~臨尾係公司都要搞到我燥既!!!
成班marketing都係仆街婆黎架!!!
同阿寶又傾完電話....唉!!!
男人個個都係咁九樣!!!
好火呀!!!!
>>December 29, 2004 at 10:19:24 AM GMT+8
2004 年 12 月 27 日 星期一 【雷雨】
WoW~凍Lu....凍Lu.......雖然遲左好好好多日,但都總算趕得切係大除夕前凍丫~~ ^v^ heheheheee.e.....
今日又去左書局Lu....heheheee.e..襯個銀包仲有銀兩我又買左幾本Lu...hehee...^v^
有幾米既"遺失了一隻貓".....
"昨夜的夢還未醒
今夜的夢又來襲
真的,假的,我也分不清。
星期天的早晨
有人在唱歌,我醒來又睡去"<==幾個月前的我,現在的我不會了!!
仲有一本係"感謝折磨你的人"....
「折磨是一件對人最有用的東西,
因為,它有看起來有點像牡蠣,
雖然會噴出擾亂你前途的沙子,
但體內卻隱藏著一顆顆可以讓你邁向成功的珍珠!!"
仲有一本係"智在生活好輕鬆"
太多好正既句子喇.....quotet唔晒出黎~~
印尼有百年九級大海嘯~影響好多沿海地方~
布吉島~PP島~斯里蘭卡.....仲有好多地方............好慘~
睇到心都好UP~~~~
真係每每下一秒鐘都唔知會發生咩事
開開心心去玩~可能就冇左至親既人...
祈禱..........
>>December 27, 2004 at 6:13:56 PM GMT+8
2004 年 12 月 26 日 星期日 【乍暖還寒】
哇KAKKAKAKA.....今晚玩得好開心呀~^0^~
笑到標鬼晒d眼水出黎tim Bor~~ XD hahahaaaa......
阿權碌企真係好正~係一幢唐樓頂樓連天台~
入面好有七,八十年代懷舊feel~
最正係個天台可以望到阿moon同埋閃星星***
真羨慕**
呢一,兩年既聖誕都過得特別騎呢......
>>December 26, 2004 at 7:46:45 PM GMT+8
2004 年 12 月 24 日 星期五 【乍暖還寒】
今日同往年一樣,係公司收左好多尿壺~ ^0^ ~
今Day公司Party~抽唔到Xbox...又抽唔到 iPOD mini....CASH又抽唔到~~
上星期六公司既Christmas Lunch Party我都同佢講左有$$$....hehehehee..e...
唔知點解好似年年都會慣性講比阿寶知我會抽左d咩~
佢send左佢d大作比我睇~睇到我心震震~
唉~~令我又諗起九日八夜既創舉.................................................
今年既商場室內佈置好令***又一城啦~賓妹廣場啦~Ocean TernimaL 啦.......~ *v*~WoW~可惜,,,,,,,,,,,,冇咩點影過相...................
我收到有小飛俠同埋有鼠鼠既公仔~~
感覺...........好似......送番晒d回憶比我~~~
鼠鼠真係好得意~好可愛.......
我依家上唔到msn........我好想問你點搞~我唔識~唔知我既ftp account仲有冇ne...............
舊年今日............................................................................................................前年今日.............................................................................................大前年既今日................................................................
討厭熱辣辣既聖誕~~~~~~
>>December 24, 2004 at 9:20:39 PM GMT+8
2004 年 12 月 22 日 星期三 【晴】
HEEHEEKAKKAKAKA.....好開心呀~奧比帶左我去打哥夫~
打到我手掌巢晒皮~oOooOOOoo.....
今日好多喔噢呀~心情大大佳呀~~哈哈哈~~ ^0^
依期我要打哥夫纖腰~呵呵呵呵~~~
我玩咩都咁有天份既啦~~HeeHEeeHeee...啦啦~~啦~~
真係好憎人唔聽電話,講大話同遲到!><
我又睇清楚一個又係利用我既人!
成日搵我著數~有jetso就痴埋黎~冇jetso就一定搵唔到佢!
真係火@@ 依家明白佢點解冇朋友喇!!
>>December 22, 2004 at 5:17:51 PM GMT+8
2004 年 12 月 16 日 星期四 【乍暖還寒】
好燥呀!!火~火~火~火~火@@@@@
係公司做到燥!!做到我鞋口鞋面
大老細要我redesign公司個plan!!八千幾呎~
我次次畫畫下我阿HeaD就會叫我做lee樣做果樣!!
點呀~佢In我時都知我係正常人!手就得一對Ga La!!
我又唔係七頭六臂!!
成個Christmas Lunch Party 阿八婆乜都唔駛做!!
我阿Head話佢幫唔到手,又怕佢飲醉酒喎
頂@佢做唔到野學咩人坐呢個位呀~我share埋佢份糧好冇!!!火~火~火@@@@
我一畫圖佢又貢埋黎~
又LEE樣又果樣~又問party佢自己坐邊~又問有咩獎品
你米自己問Jenny Lor!!又唔做野又要搞住做野既人
咁大個人都唔化既!!!!!
係屋企又係咁!一見仆街飲醉酒就好燥!!!一身臭味~妖~~
見到家姐就憫!不停買衫!買鞋!真係忽上腦!!!
有$$$都唔係咁KaR!!離Q晒大譜!!!
好火火火火火火火火火))))))))呀 @@@@@@ 妖 !!!!
>>December 16, 2004 at 4:50:48 PM GMT+8
2004 年 12 月 14 日 星期二 【炎熱】
尋晚同女強人n爹豬聚聚~~ ^0^
我地係魚一丁由七點又傾又食再傾再食到十點半~WaW~
萬八蚊一個Dip.真係好好抵~我都好好好想讀~
唉~~$$$$$$$$$$$$$$$$ ??????
次次鑊鑊餐餐同女強人傾計我都獲益良多~~勁呀!!!
"從一個人既言行舉指就可以睇得出佢成功與否"!!WoW!!
講講o下~大家又講到人生既另一階段?ˍ?”
咩叫幸福.....比到咩你......照顧.....計劃...將來.....
WaW聽到我丫~一籮感嘆號~唉~~~
呢一,兩年好似冇搵咩新地方去.....又冇搵咩新野食既地方...... =(
都係以前開心d....日日出街都好似探險咁~~
好~我要去白泥!!
>>December 15, 2004 at 3:51:42 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|