|
2005 年 1 月 15 日 星期六 【乍雨乍晴】
極....極.....極....度寒~寒寒寒冷冷呀~~
唉~~~
次次睇英浩我都好好興奮又開心
但次次又係睇到一半就好失落.............缺堤了
*離開....不應再打搞愛人......對不對.......*
唉~~英浩真係好鬼死似英浩~~
莫非佢走左去韓國拍韓劇?.?” kakakaka....
究竟去左邊呢~~~~~~
>>January 16, 2005 at 3:36:38 PM GMT+8
2005 年 1 月 15 日 星期六 【乍雨乍晴】
哇~原來瞓教熱得滯真係會發惡夢o架!@﹏@”
痴鬼鬼鬼線o架~五點幾發完第一個惡夢就喊醒左~
再瞓.....七點幾又醒又係一個惡夢.......
再瞓......十點幾又醒又係一個惡夢...........
再瞓.........十二點幾又醒都係因為一個惡夢......
頂唔順太驚....死都唔再瞓@@打比蘇眉啦....講講o下又眼瞓.....
再瞓.................... ><都係惡夢嚇醒!!
第一個惡夢係遊輪,逃生,救生衣,有mummy,我 n E E.....
但....我想救E E.....佢冇晒知覺....我捉唔實佢....眼白白眼住佢沉左入海底...死左....
我又夢到一個好光猛,有太陽既停屍間,見到大舅父佢話已經搵到E E條屍.....公公係入面同佢修緊腳夾.....我就攬住大舅父係咁喊喊喊喊........喊醒左喇.....真係眼濕左Ga Wor !!@@
第二個夢.....夢見鼠仔.....係土瓜灣既地方......佢同我入左一個好古老既樓梯口..
仲係黃色燈炮果d.....都幾黑.....當我一咪埋眼再擘大眼我就唔左佢
我以為佢走左....我米行去巴士站take 85B回家Lor.....冇啦啦又見到佢...
佢話佢冇走...只係上左二樓同佢女友傾一傾電話....我唔開心極了........跟住又係見到佢個樣好Fu Hin....好串咁唔理我又走了.........=(
第三個....dream到小學同學...Maragart Wynne...仲有利嘉穎<==呢一個真係無離啦姦喇~~佢地話唔鐘意我wor....
第四個.....dream到阿寶媽入黎叫我同阿寶起身....但當我一行出廳....竟然係我婆婆屋企既環境...
有好多人都係度....婆婆公公舅父....仲有E E...我就問E E"仲咩你會係度,你唔係死左既咩"~
佢答我太掛住逸倫wor....我係夢中想緊...我知我係發惡夢...點解到左呢個夢我又會問番上一個夢既事......想想o下...就想醒左喇.............
又有一個夢....身在類似蘭桂芳既地方...我同另一我唔識既女仔係PoLice...我同佢要捉賊....
點之係夢中我係識個賊....現實中我唔識呢一個人ga wor....
又係追到係好舊既樓梯口...我急...去左個好好舊式既公廁
仲係木門...綠色既.....入面既牆身係黃色....又係得個燈炮......唔係好記得呢個夢tim.....@@"?
好似仲有......但......忘記了 Lu........
>>January 16, 2005 at 8:13:19 AM GMT+8
2005 年 1 月 15 日 星期六 【乍雨乍晴】
@@ 這就是我~好準呀!@@
你是個感情豐富的人,個性不太穩定,比較常往外跑,喜歡搞人際關係,在人群中會運用各種關係得到你想要的,並且常會居於領導地位,在不同的範疇裡都可以成為主要的領導人物,扮演起事件的核心角色。
有些人做事的壓力會來自於周遭人過度期待,而你卻能反抗這種壓力,並且人氣超旺,獲得上司的肯定,一路爬升,在競爭的社會中,你能夠較早成為團體的中心份子喔!
你又要感情,也要自由,因此本身的感情充滿矛盾,對感情也不太專一,一面想要取得平衡,另一面卻也容易破壞平衡,而一旦你的平衡被破壞,則會為情所困了,因此通常你的感情穩定下來會晚一些,但在人緣上算不錯,受歡迎,只是稍缺乏一點耐性。
你的生命目標是首先建立起一個穩定的生活和穩定的家庭,然後加強你的領導力,帶動越來越廣的周圍力量,聚集越來越多的人脈,慢慢拓展成一個自己的勢力範圍,最後完成自己的事業王國。
你的個性特徵是很有自己的想法,也可能是你很早熟,在很年輕時就知道什麼事情該怎麼做,如何去加強自己的能力,落實自己的執行力,也知道要務實才能一步步經營穩固的未來,因此你在工作場合裡面,非常有能力。
你的優點是可以自我訓練,在年輕時就會努力學習專業的才藝、技能,知道往後可以靠著這些專業的技能謀生,甚至創出一個事業,同時你擁有管理的能力,是個知道如何發號司令的領導人才。
你的缺點是對任何事都不會很在意,或特別去關心別人,有時會太固執自我,太過辛勞也不曉得做些適當的娛樂放鬆自己。
你的人生運勢是老是被自己限制住,在圈圈裡打轉出不來,孤獨時追求熱閙,熱閙時又想追求孤獨,比如明明不是很想跟朋友去唱歌,卻會想很久,被思考限制住,沒有辦法當機立斷做決定,勉強答應後,卻一直覺得心裡不滿足,不自在。提醒你心中存在著太多不同的價值觀,這是形成你的思緒混亂和分裂的原因。你的天賦潛能是語言的表達,因此除了當領導者或在固定的環境工作以外,成為企業經營的主管或學校、補習班的老師會更適合,因為學問這種知性的領域,有太多可以開拓的空間,透過你的如珠妙語來做知識方面的傳遞,可以好好發揮你的潛能喔!
>>January 16, 2005 at 7:36:06 AM GMT+8
2005 年 1 月 13 日 星期四 【乍雨乍晴】
尋晚冇啦啦夢見小飛象
真撞鬼~~係夢中竟然夢三千班co....真變態
連發夢都係夢見佢自私tim~
係呀~我自己都好覺自己變左好好好多呀@
從前既我遺失了,我需要尋找遺失的我嗎?
上年五月打後,我是嚴重了...................... =(
>>January 14, 2005 at 1:50:05 AM GMT+8
2005 年 1 月 11 日 星期二 【乍雨乍晴】
女夭!火@火@火@
屋入面果條死爛燈又係咁樣樣呀 .\"/.
又係當我入去沖沖下涼又嗌要入黎toilet呀!
~我臨入去前已經問左佢一次啦!!!
佢去左啦;過左三個字都唔知有冇...我都係岩岩擦皂液
又黎拍九我門叫我沖快d,佢又要用
仆佢個街丫@@@@火@火@火@
我嗌番出黎未得,唔夠一陣佢又好Q勞嘈拍門嗌我出黎
佢都痴九線既!
我拿拿林搞掂出番黎,前後四個字
佢入左去一粒聲都冇...都唔知佢係入面搞乜撚野既!!打XX呀!!
次次...鑊鑊...餐餐...都係當我一沖就要我比佢入黎toilet咁
又唔見佢會咁對家姐!!
佢根本就係報復!!十年喇!足足十年喇!!
想點撚樣呀!!!十年都要拍我門去toilet!!女夭
我有能力我洗mull係度同你住!
>>January 12, 2005 at 2:44:01 PM GMT+8
2005 年 1 月 11 日 星期二 【颳風】
點.點.點..................
火頁@火頁@火頁@
從前既AXX從前既B,現在既BXX現在既C
咁~~現在既C米等如從前既B囉~~
我明喇~~我明白喇~~~我終於完全明白喇..........................
>>January 11, 2005 at 4:39:09 PM GMT+8
2005 年 1 月 9 日 星期日 【乍雨乍晴】
點解會咁既@@
死喇................................幣喇..................我唔會為lee d事而唔開心既............................
冇事~~~冇事~~~冇事~~~
唉~~~係唔係我次次都會咁Kar???
清醒o下啦Cc !
珊珊姐姐結婚Lu....
真係替佢開心呀~我知我明,只有依靠您先會有幸福,有喜悅
但..我............越黎越軟弱喇..........我都好好好想返去您身邊!
但好似.....反而.....越黎越遠既~?!??!?
一日覆一日....一年覆一年.............=(
>>January 9, 2005 at 5:56:26 PM GMT+8
2005 年 1 月 7 日 星期五 【微冷】
HeeHeeHaaHaaHaa..^0^ yo yo yo!..同三隻大鱷mj~
keekekee....羸wor!!!呵呵呵~~~^0^
真係興奮啊~呵呵呵~~我有"煎包"呀~yeahyeah*********
前幾日因為份圖問題,老細又up過下叫我搵Design firm n designer
我就冇啦啦諗係大衛喇~仲打算叫佢接呢頭 job tim~
點之琴日就冇啦啦打左比我~真係邪爆呀~
但好可惜,阿老細已經有御用designer~車~~~~~
不過都好好..我果日已經係eddy身上學左野喇~
不知幾咁令我興奮呀~~~yoyoyoyo!!!!
>>January 7, 2005 at 5:26:30 PM GMT+8
2005 年 1 月 4 日 星期二 【陰晴不定】
哇哇哇~我瘋了~做咩今日個鐘冇左三點n四點o架? +﹏+”??
我一訓完個Lunch覺就做做做…不停做…..依家望一望個鐘已經五時三十分喇!!
我今日好工作日呀@@好有返工feel呀~又好鬼屎充實呀~~
出Debit Note啦,做Medical claims,checking 啦,出票啦,對數啦,開會啦,仲有搞埋新年既野wor….春銘呀~舞C呀~唉…….
我今年係公司既重頭節目..燈燈燈~~燈!!!Redesign公司個floor plan喇~都仲未傾得掂亦未搞得掂~不停改改改….又改…..再改…..又再改……未完了係咁改….@﹏@”! 我都係未畫得完…….
我阿Head冇啦啦呢兩日都對我笑口西西~
係唔係佢都做到short Q左呀~?__?
我同佢都好好好忙@@@@
我由琴日開始感覺到阿感冒菌黎搵我
唔好呀><我唔要病呀><病左返唔到工,會屎人能樓架><
打倒感冒仔!唔病!唔病!唔病!唔病!
>>January 5, 2005 at 9:32:55 AM GMT+8
2005 年 1 月 2 日 星期日 【颳風】
岩岩沖完涼就嘔番今NiTe既癲拿~@@
又係咁,我每次沖涼個死爛坦都一定拍我門嗌要入黎去TOILET!都冇解既!
好聲好氣都還好!但每次佢都都係踢爛道門咁滯,嘈晒交咁大嗌要我即刻比佢入黎TOILET!
佢都忽既!!!火~火~火~
本來家姐已經閂左門上埋床瞓左
當我一路嘔而個死爛坦又一路嘈之際,家姐起左身嘈九佢
好感激家姐撐我,佢都問做咩次次我一入去沖涼佢都要嗌入黎
次次佢一返黎都見我同條死爛坦為左個TOILET而嘈生晒
而mummy次次都係幫佢講好說話!算!我都麻木了......................
希望家姐可以多d留係家撐我........................................
>>January 3, 2005 at 4:04:07 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|