|
2004 年 10 月 15 日 星期五 【微冷】
係時候要睡......但...仍流著淚打我今日的日記
我今日的心情
<15:30> 我前日已經uninstall個 ICq...今日阿HeaD走埋黎剷走多一次....這次連History都冇晒...仲搞到我上唔到網...收唔到email ! ! 我頂佢個肺 ! !
<15:45> 開始同阿寶互send sms ..... 火鬼滾
<16:45> 煩左好多人...終於上到網...
<17:15> 開始心跳....手震..心情又興奮...又緊張......
<17:30> 唔開心....好驚......感覺......有d難面對.....因為....思路開始清晰...但..自己卻一意孤行....
<17:45> 個心震得好厲害....好難呼吸....每一啖都好用力吸氣.....感覺...香港..好似冇左氧氣咁...
<18:00> 去左拎野...心情平伏左一陣
<18:25> 出現了...... 心中好甜...不停要控制自己....好想喊....不停控制住自己......"眼看手勿動"
<18:30> 一個大話
<18:40> 又一個大話
<18:55> 分開了.......唔捨得...十萬個.....十萬個唔捨得
<19:00> 忍不了........過馬路....哭左...等巴士.....亦哭......
<19:10> 上錯車.................
<01:30> 輸左..........................
<02:00> 再哭.......................................................
腦海又重播呢首歌
"如果需要 耗光最後積蓄
才可得到你的半張感動眉目
挨多少的苦我都 不會哭
#這個世界裡我太渺小 生命在溶掉
無心看戰亂有多少 什麼比你的緊要......................
努力不懈 愛便生還
我為你何妨上刀山
不管已用幾年時間 一刻躲懶 情便永不返
帶著傷患 最後生還
我願意受多少的白眼
失去感情才慘 時間便過得慢 永久是夜晚
.................................................................................
>>October 15, 2004 at 7:12:12 PM GMT+8
2004 年 10 月 12 日 星期二 【晴】
HeeHeeee.e..開心番晒Lu...
鼠鼠打左黎....傾左幾耐電話...^v^ 可以有機會比佢..好開心..好感動~~~~~~
kakakahehee.e.e...次次我唔開心..小天使都真係會冇啦啦出現.....知道佢好勤力..又好努力..
hee.e.e..e..又咁稱呼我...tum死我喇 *v* 呵呵呵
今晚..kakakaa.a...我一去就爬穴洞位喇.....好有成功感呀!!!!!!!!!! 之後..我仲....**Mission Impossible III ** kakakaa... 我爬埋九十度呀!!!!! 好勁呀我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
感恩........
>>October 12, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
2004 年 10 月 11 日 星期一 【晴】
依家谷住道氣坐係公司!!!!!!!!!!
又比marketing班八婆捉到我痛腳!!!!!!!!!!
跟手比我阿頭知!!!!要cut我命根==ICQ!!!!!!!!!!
我頂丫!!!!!!!!!! @@@@@@
堂堂一個Assistant Admin.&HR Manager 講咩粗口呀!!!!!
好chok 呀!!!!!!
>>October 12, 2004 at 7:51:04 AM GMT+8
2004 年 10 月 10 日 星期日 【晴】
今日買左一樣好貴貴貴貴貴貴既野....不過我係開心既....三年都冇買咁貴既野比人Lu......
今日騰左去PaGeOne....打算Page完One就拿拿林回家爭取時間訓 ! ! 點之...比人夾左去打八圈@@@@依家四典幾喇.....
我都講過..我大概每三個月就會冇啦啦識一班新朋友~~~~~~~~~~係呢四,五個月我真係識左好多新朋友....個個唔同階層....唔同職業....唔同性格.......今晚依家一個...勁似阿寶LoR~~~係同一類人~~~~我講我既故仔..佢都up左好多故仔出黎......有d笑到我地拍晒台.....有d....令我好感慨..................
今日去PaGeOne睇一d about咩孫子呀...咩諸藹亮...有本叫"求人妙計"....好多..好多..策略既書.....因為我係依一方面係唔識諗..所以我開始覺得好有趣...好想識多d..知多d......^v^
>>October 10, 2004 at 8:21:58 PM GMT+8
2004 年 10 月 9 日 星期六 【微冷】
都係寫埋個日記先訓.......岩岩滴左d香薰油.....家陣陣味攻緊出黎 @@@@
一返到家....又d down down 地....因為...家姐又唔係家Lu...有d失落感....唔知點解依一排我好"痴"家姐....今早同佢講我會做d無聊低b事...佢好關心我..好緊張我.....我心中感覺好甜..好感動.....依家好想打比佢..話佢知我好掛佢tim..................^ ^
今日做左兩件好耐未做過既事.....唱K La <==高消費玩意...之後..kakakakaak 騰左去KowLooN City 打冷再加食糖水...kakakaa..好耐都未咁飽飽喇 ^v^ 有得食食食...真開心 ^0^
原來"大衛"見到我....佢女友話我又un左....係呀...阿寶之後...一直未開心過....以為鼠鼠係我既幸福人.....點之...又係hurt我既人.....三月得番八十八磅既我.....依家........九頭叫做好左Lu......
今晚..又聽到首歌~~~~ 我好好好好鐘意aR!!!!!!!!!
"FatheR, FatheR, FatheR heLp uS.....SeNd SoMe GuidAnCe frOm AboVe
'CauSe PeoPLe GOt mE, GOt Me QUestioNiN'""
>>October 9, 2004 at 5:56:30 PM GMT+8
2004 年 10 月 7 日 星期四 【微冷】
唉~~好累喇.........但.....我要撐住...努力.....頂硬上!!
尋晚.....夢到"雪倫"n "Intergra"..........................
好累喇...訓喇.....明天再黎過!!!
感謝天父比機會我.....雖然勁辛苦.....但我知係我求返黎既
>>October 7, 2004 at 4:43:36 PM GMT+8
2004 年 10 月 4 日 星期一 【晴】
HeeHeeeheee...今晚好開心呀~~~~一行十七人浩浩蕩蕩一齊去食韓國BBq aR~~~~YeaH~!好耐都未試過咁開心Lu....... ^0^
尋日打邊Lo.....今日Korea BBq....真開心~~~~~
今晚仲去左公園放狗仔....moon moon 今晚..都好靚呀~~~
>>October 4, 2004 at 4:58:05 PM GMT+8
2004 年 10 月 3 日 星期日 【晴】
KaKakakaaa....今日仲諗住全日扮"婦孺"...用善良之槍..WaH Kakakaa.a.a.a..點之....我開槍打死人~~~kakaaa... YeaH~!
尋日又冇啦啦抽起條筋......上左去dup骨骨........geegeegeee.e. ^v^ 鬆晒.....爽晒........geeegeeeee...想起有次唔知咩事嬲左阿寶...之後我跟左班朋友上去玩....geee.e.阿寶打鑼咁搵我.....又有次凍冰冰...又係冇啦啦抽起筋上左去..食腸粉! ! ! kakakaa.a.a....無聊又低B既開心之旅.......
>>October 3, 2004 at 4:49:53 PM GMT+8
2004 年 10 月 1 日 星期五 【微冷】
哈~~今朝一早好低能....諗左好好好多野............
今朝既感覺....好TI feel......好"陳奕迅"feel.......好"幸福摩天輪"feel.....kakaaa...好..廣州feel......好澳門feel......好大埔feel....kakaaa.a.aa......
又係見到"鄧建宏".....又係想左好多野........如果鼠鼠都係度..就好好Lu.......
琴晚夢見Babe wor ~~~ 佢話"爬達"有個show 係HK..so 返左黎~~ kakaa.a.a.......
>>October 2, 2004 at 2:16:02 AM GMT+8
2004 年 9 月 28 日 星期二 【晴】
尋晚阿MooN moOn 好圓好光好靚......好多人都靚佢wor ^v^
尋晚帶住班表弟仔落街玩時.....又想起太婆喇...三年Lu....
以前我同家姐小時...年年中秋都係太婆帶我地落街玩蠟燭既....始終....我都係喜歡兔兔..同埋..金魚既紙紮燈籠~~靚靚********
尋晚去左果個"T Oh" 既ParTy.....哇~~~~嚇死我.....我始終都不是那個世界既人....
唔知點解我琴日一去到個感覺好唔舒服....個心好寒...感覺好虛...好唔知點形容.....總之渾身都唔自然,,,,
見到d人個個都迷晒...中黎中去...好恐怖....又不停咁對住我語無倫次... @@@@@@
想了好多野.....
知心朋友就係知你心入面既朋友...唔一定日日見...但..佢會明白你......係....望下你個樣...或者聽下你既語氣就已經知道開心..知你唔開心..係明白自己既...會關心自己...會緊張自己....會分享....我心中有...Babe la....飯進恩......Tazd .....阿尼.......
酒肉朋友大把..玩樂朋友都大把...
今日起左身後...我感恩....
>>September 29, 2004 at 7:41:53 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|