|
2004 年 6 月 13 日 星期日 【晴】
尋晚大失眠! ! ! 整晚完全眼碌碌...又唔係精神wor..只不過不能入睡....
跟手打左兩個電話.....頂! ! 我發誓以後XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ! ! ! 令我更加訓唔到 ! ! !
訓到又發個超級大惡夢wor~~~~夢到打仗.....要走難.......仲有支好長既槍指住我............
又話熄電話前打一次黎....三日Lu.....
>>June 14, 2004 at 1:46:15 AM GMT+8
2004 年 6 月 12 日 星期六 【晴】
想想下....阿Kein既說話同巫師係一鬼樣kaR~~
阿Kein話我會閃電...巫師都係咁講wor;
阿Kein話我對男友冇要求,巫師都係咁講wor~~~~~巫師話就算係都係佢地連基本野都冇做<==又係wor真係 *0*"
阿Kein話我份人好在唔識嬲人唔記仇,巫師又係咁講BoR~~~
阿Kein就話算係識我姐...但巫師第一次見ja bor.....果然係高人呀!!
好多消息呀,冇啦啦話比我知志堅結婚*0*”!<==呢件事我真係唔識比反應..個心有d...唔知黠形容咁....
小學同學仔MOk WinG YaN話比我知佢同佢男友已買左樓,計劃一年後結婚!又話比我知羌慧燕準備就快結婚<==呢個有d意外爆大冷!我估Wynne咁叻女又咁靚又咁獨立,一定係做女強人啦~~
中學同學MaY May 生埋Tim~~阿塢上年底結埋!Vicky話比我知蕭蕭上個星期日岩岩結左!哈..我估.."饅頭"都就快到佢呀!唔知幼稚園同學仔”明明”幾時到佢呢~~~~~~
係wor...都好耐冇搵阿YinG <==Very MiSS,仲有阿MinG BoR....
LaiC 同佢既肥肥好好..肥肥買好多野比佢,我叫鼠鼠買支開學筆比我,佢就牙痛到幾乎入急症..我都怕左Lu............
>>June 13, 2004 at 3:28:34 PM GMT+8
2004 年 6 月 12 日 星期六 【晴】
今日冇啦啦搵左個巫師~~~搞到自己.....囉囉攣囉囉攣囉囉攣囉囉攣囉囉攣囉囉攣囉囉攣囉囉攣囉囉攣囉囉攣囉囉攣囉囉攣囉囉攣....咁Lor.....................@.@" ~~~
你講左一句話"你愛佢就要比佢自由,比佢走,佢愛你的話,佢唔會放你走,會將你留係身邊"
扯~~~~~~~~~兩句說話都唔會並存既 ! !
heheeheee.....好多呀嗄同喔噢!! XD 開心死啊!!!WatcH OnLy ~~~
>>June 12, 2004 at 9:06:00 PM GMT+8
2004 年 6 月 8 日 星期二 【晴】
HuH~~~尋晚我倒霉到成粒"霉炭屎"咁呀!!
一上巴士轉左個彎就大塞車......係巴士入面個臭男人仲要飲醉酒wor!!!一身啤酒味..不特止wor~~~仲要嘔~~~~O Shit!!!!!!!!! 一出獅子山架巴士變左架火箭....快到心都離.....個死佬用完既Tissue袋係空中飛.....我幾怕佢嘔過....抹過俾佢"dum"落地既Tissue都飛起埋呀~~~~~
之後條路仲要封左路.....架巴士...唔係係架火箭突然剎停...全車中前lor...後面架巴士dup到應...我睇見後面果個巴士司機都一額汗呀~~~~~卒之dull左個大大大圈先返到屋企......
都仲未霉完wor~~~~~ 諗住播呀楊千嬅啦~~~~~頂~~ !!!!!!!!!!!! 跳線加埋打格仔 !!!! 正版黎kar ~~~~~~
..................唉.................臨尾...........摷開張書台.....發現有張statement 過左期未交 Tim ........................唉.......................................................................................
感恩....個衰佬冇嘔落我度......
感恩....架巴士開咁快都冇撞車....
感恩.....仲有一隻碟係聽到又睇到.......
感恩.......因為忘記交一張咭數..令我即刻交埋其餘果三張咭數.............
感恩........仲有機會去感恩
>>June 9, 2004 at 8:59:51 AM GMT+8
2004 年 6 月 6 日 星期日 【雨】
阿老細short Q 左!竟然將佢個 "Doy"介紹比我~~~~
整個Boat Trip我會覺得只有老細一個感覺好好玩LOR !___! "
認真係大整古呀!!
仲諗住開多一個日記做我既神秘花園...chur......點知唔比開..... > < #
琴日係書局睇到本書..幾好kar....好好好想買 ^0^...但我依頭恨心清左書架既書,冇理由果頭又買到一本二本回家ma~~~一本叫"Why Men Lie and Women Cry"..一本係叫"蟬"...一本係幾米既新書...仲有本有啟發性既,唔記鬼得左叫咩名Tim~好似係...改變人生觀<==something like that la~~~
HeeHeee..HEeee....買左死人頭楊千嬅隻演唱會隻VCD Lu......hohohoohohoo....我要聽死佢為止!
有件事..很想講出口...不吐不快...但...我知...變了就是變了!因為我始終找不到一個籍口去安慰自己 =( 其實當我聽到聲時,心中已經想唔會卦~?!?! 點之當我親眼見到時,我唯有硬住頭皮頂硬上,但心中極之難受,我知我唔可以同其他人申,因為一定會聽到係負面既說話....................... ~>.<~
我都好想去旅行架~~~~~~~~我要好努力好努力好努力......"草"$$$$$ 先得~~~~ 唔好懶低我啊~~~ >0<
>>June 7, 2004 at 2:46:37 AM GMT+8
2004 年 6 月 3 日 星期四 【晴】
我琴晚第一次親眼看到~~螢火蟲~~ *0* 啊~~~~ 令我太興奮喇 ! ! !
本來由琴晚開始心情好好....感覺好舒服.............
但..今朝收到+Sing既msg...講到...李牧師患左肝癌........
我Down 晒~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一個我敬愛,為我施浸,陪我地班年青人一齊癲過既牧師......
我知我依一刻不能做什麼......只能依靠天父.....為佢及佢既家人禱告......
>>June 4, 2004 at 1:51:11 AM GMT+8
2004 年 5 月 28 日 星期五 【颱風】
因為停電..我今晚係黑漆漆既環境下沖涼.....想了很多....很多既事...................
今日我見到一個老伯....大概六十多歲
佢一打開銀包,我就見到佢同佢太太既黑白結婚相
我想..如果佢太太已經不在人世,那麼佢一定日日都想念佢太太
又如果佢太太仍在,那麼佢一定係冇時冇刻都在想念佢太太!
當我下了車後...我又看見一對老人家大家拖住手慢慢慢咁行.....我係度諗~哇~好幸福呀
試問有幾多對情侶可以由拍拖到結婚到生B能夠做到”執子之手,與子偕老”?!
點解上一輩既人咁幸福既..我早一輩面世就好了~~~~
今日同阿寶傾左好耐計,佢已經唔會因為一隻手揸電話一隻手揸遮而想收線
佢反而會搵個地方傾埋先..因為..身份唔同左
仍然會叫我做雀仔~~~仍然會因為我成日冇記性而變得燥...heeeheee.....
真係好喜歡同佢傾計,因為佢每句說話都好似我既明燈~~
佢話:係因為裁員,而唔係因為自己既能力有問題 <==好認同
我就諗.....有時要分開..唔係因為自己唔好.....可能係人地對自己唔好,唔錫自己或者做得唔夠人地好吧了.................................
今晚下很大雨,媽咪係巴士站接我;沖涼時冇光,佢都留下陪我沖埋涼...
愛我的人..就在家裡
今日所發生既事,我好感恩
>>May 28, 2004 at 4:41:38 PM GMT+8
2004 年 5 月 24 日 星期一 【晴】
嘩!!真係好搞笑呀~~~好似拍戲咁wor~~
今日放工經過”土哇哇”..諗起佢..嘩!估唔到今晚就收到佢既CaLL
仲不突止....佢仲有講左我知一個大家估都估唔到,諗都諗唔到既事,
真係”天下冇奇事”呀! ! !
如果唔係一早識佢..即係..星期四會係第一次見面LOR?~!?!?
世界真細小小小~~~小得真係妙妙妙~~~ ^0^
今晚有餐住家飯食落肚LU....真係好鬼滿足kar lar......
公公仲借左一部五十年代既相機比我玩下...
真開心我仲有公公呀~~~ 婆婆煮既飯送永遠都係一流呀!
>>May 24, 2004 at 4:25:48 PM GMT+8
2004 年 5 月 23 日 星期日 【晴】
WaH~~HAHAHA~~太開心喇~~~爽爽爽爽爽爽爽爽~~~正呀~~~
我UpGrade左....做左阿太呀~~~哈哈哈~~ 同佢地一齊...我真係好開心呀~~
未曾試過留咁長時間kar~~~足足係果度留左十四個鐘頭呀~~~
死火lor~~唔通以後一到weekend都要上一次?~!?~!? *.* !! ! HEeeHE.ee.e..e.. :0P
我地仲去埋書城wor~~愛上書城Tim~~~ 我又買左書...
呢本書有d似幾米既感覺.....好多公仔..有幾隻字...但好...meaningful lor~~ ^0^
整個trip好好好....極之RelaX Ar!!!!!!
我都要買香薰油!!!!!! ^0^
>>May 24, 2004 at 2:30:42 AM GMT+8
2004 年 5 月 19 日 星期三 【晴】
嘻嘻~~我真好希望可以Keep住依一刻既感覺
因為有個老頑童指點左我迷津~~~令我個心得以好放鬆...好平靜~~ ^v^ ~~ 下左火 Lu~~
因為我都深信總有日會有人對我真心真意說出~~魔咒~~
係好似細路仔咁好心急..好想快d......但.....我已學到...忍耐......等耐........
>>May 20, 2004 at 6:44:29 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|