寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

すべてはお前のごとく

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2008 年 10 月 13 日 星期一 【晴】

之前颱風所以聽日要返多一日學...

尋日晚上開始睇新一輯既..
預告比我問係咪預告XDDDDDDDDDD
好攪笑耶XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
不過我鐘意...只係又要睇埋個預告先可以下一集..orz
新歌係好聽啦..
影片都唔差...
只係話....飛田你又多左角色耶..
櫻井加入耶...
十點幾晚上睇到早上八點幾...
講起黎好似好耐無聽過佢把聲啦...
係黎到呢度之後??
ま~集數既感想通常都係ノーコメント嫁啦XD
只係話訓前醒後滿腦子都係個結果XDDDDDDD
話說我已經係迫自己訓啦~~XD

不過原來佢地係有出一隻咁既cd...
銀問點解鹿丸唔直接做歌手囉XD
ま~原因都係o個兩三個嘛=~=
.......XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
有時間得閒我先打我既感想...
反正...呢堆歌唔係我自己會有第一個感覺既歌啦~~
天空打...都可以卦= =""

basara出アニメ...
都唔係估唔到啦XD"

大事...想睇.....但要先停停自己XD"
然後又想睇GB...saiyu...之類好多好多..........
.......點解都係有hosi orz

>>October 14, 2008 at 12:34:09 PM GMT+8


2008 年 10 月 10 日 星期五 【晴】

....
星期五時銀出左去交收...
出門口前同我一齊睇動畫...
....所以響佢出左門口無幾耐就睇完...........叫做啦orz
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD累死我啦XD
然後諗緊繼唔繼續落去好.....
點知因為銀交收既人又係hosi飯...
講起gb...orz
今日睇左一本我封印左既orz
...或者睇都係個好事..orz
想要睇返神記既...但手上無...........
要買第三本既15集嗎?= =+XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ま~要好用腦就當然嫁啦XD"
睇完可以即刻訓教既程度...嗎....
可能亦因為銀聽緊マル啦~~

響銀出去交收時...我就無事做咁睇左三鼎第一集......
比主題曲電死左orz
歌都曉發電耶...銀次..你都唔係獨特嫁XDDD
人家唔響無限城都得耶XD"
但無歌詞係痛苦d...

腦子內好似百感交集咁...
一時黎返naruto既..
一時TB既...おまけに仲黎多個GB既...
然後又比銀交收返黎既野入腦咁...
XDDDDDDDDDDDDDDDDD好亂呀~~~好豐富呀~~~~~~~~~
仲有キノ仲有.......ま~ネオ係當然嘛=V=
講起黎..隻pp因為區域碼睇唔到orz
ルネ..睇黎我地真係仲有遙か咁遠耶XD""
以上為大事.

>>October 11, 2008 at 2:38:40 PM GMT+8


2008 年 10 月 7 日 星期二 【晴】

好似有多少唔夠訓orz

早兩日因為我部腦有問題..
dad拎左黎插線...
...到最後要銀開先開到...orz
物似主人型嗎?XDDD
總之聽之少少裏面既歌...好出奇XDD""
的確係"係喎...我識呢個喎.."既感覺....

話說我呢幾日卦住睇naruto orz
睇到唔肯訓XDDD
由42集.....一晚就睇到126集XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
....無辦法..中間唔跳唔得...
太高興既劇情啦XDD""
銀都話"算啦~~之後既你都抽睇啦..."XDD

呢兩日硬係好易傷風...
睇黎係因為我依家先食正餐既原因XDD

諗住準備又睇啦XDDDDDD

大事.....あ~りがとう~を奏で奏で
遠く離れたとしても~

>>October 8, 2008 at 3:00:25 PM GMT+8


2008 年 10 月 4 日 星期六 【晴】

話說到今日都仲未有玩返pp既意思orz
呢幾日都無乜既變化..
直到星期四都係睇緊d熱血既..
今日星期六就睇左幾集アリソン.....
リリア既意思知道啦...
原來係咁既意思...
素敵な~
的確係好共鳴...
但マミ既感覺好搞笑...
真係好有衝動想要聽埋佢響キノ度既ティXDDD
キャ~~~!!

今日有多少想睇返キノ...但就唔知睇邊集會好d..
反正...無一集係最鐘意既=V=

大事...アリソン既新op&ed好正...
亦對新男角好有興趣..........
至於リリア..都唔知佢係似邊個囉XD

>>October 4, 2008 at 6:36:16 PM GMT+8


2008 年 9 月 30 日 星期二 【晴】

=V=
係時候要轉歌啦XD

唔知點解...睇返鬼太郎..
都好多集無睇啦~~
加左d好得人驚既野(?)XDDDDDD
唔..ついに浜田もな~

然後就唔知點解連naruto都睇埋XDDDDD
話說我睇黎係仲熱血呢~~
...哦...我唔駛佢既熱血...orz
但就係好興奮啦XDDDDD

話說我早兩日又返左去例の壇..
o個面幾乎無乜點變啦~~~
...只係畫板已經唔存在orz

大事...停左兩日..今日可能會繼續開始pp

>>September 30, 2008 at 11:43:48 PM GMT+8


2008 年 9 月 27 日 星期六 【晴】

白金同pp既進度一樣好慢...
硬係唔知口痕想食野...
但其實已經覺得好飽...orz
星期六早上十點幾就要訓...
但十一點幾先食野...
一直到六點幾先訓orz
醒左就星期日既早上十點....orz
到兩點幾先食野orz
我尋日既午晚餐..同今日既早餐就只係麻油一個...
加多個冰極XDD

大事...又眼訓啦@▽@

>>September 28, 2008 at 11:07:32 AM GMT+8


2008 年 9 月 25 日 星期四 【晴】

好耐無打日記...
都係響仲上到黎既時間打打會好d...

過去幾乎一星期上唔到網...
但乽無乜大問題..反正我唔常用..
星期一知道隻game黎左...
星期三拎..
返到黎當然開心啦XDD
依家仲努力中...
但睇黎我已經行錯路...orz
可能要返早d改寫歷史XDDDDDDD
總之~
rene仲係會第一個打啦...
雖然...
三次夕食會...第一次得ジェイド黎(點知係必見orz)
第二次係ジェイド+レイン+ニクスorz
選左レイン...
第三次...二クス+ヒュウガorz
今次二クス
好啦~諗住差唔多嘛...咪去拉ヒュウガ去聖都囉..
...點知比佢電到我兩次orz
睇黎我同佢親密好高..orz
的確有多少想打完佢先打レイン啦~~=~=

新cd...感想好彩打左..依家無乜第一感覺嘛..
遲d聽完會再打天空XDDD

大事...
比銀話我留意到佢既事...係咪要開心??

>>September 26, 2008 at 4:14:12 AM GMT+8


2008 年 9 月 13 日 星期六 【晴】

中秋日...
泰明生日快樂~~

今日出左去拎原画...台本....同銀既墊板
原画好正...睇到有好多佢畫野既性格...
然後響天瑞睇左月亮後就返黎..
因為夜晚所以見到有小可愛orz

翠VS回歸(不歸)路
第一回合--

同行者受驚嚇
效果一般

翠被同行者驚嚇
防禦稍為減少
命中率增加
速度稍為增加

第二回合--

小可愛跳出來
小可愛使用挑釁,翠受驚嚇
防禦大幅減少
命中率下降
速度大大增加
翠被迷惑

同行者被翠驚嚇
命中率下降
速度增加
同行者被迷惑

翠使用自爆
翠消失
敵人消失
同行者受驚嚇被迫加速
同行者消失

對戰結束--

呼~咁上下啦XDDD
星期五買到pokemon既白金..
都係咁早買orz
アリス好正...
上左去作者日記睇..銀有多少愛上......佢個庭....

超龍1.5同3.5
1.5>甲蟲獸>迪路獸>合體之天女獸
3.5>食夢獸>火焰獸>合體之獸人加魯魯....
中秋既遲d打...咁上下啦XD

>>September 14, 2008 at 1:32:46 PM GMT+8


2008 年 9 月 5 日 星期五 【晴】

自己唔係已經打過文字嗎?
點解仲咁耐無打日記??
原來另一個係天空..orz

尋日睇完銀盤...
完全係失落..
仲搞到失眠...
訓得唔係咁好..orz

今日一整日係睇返d pokemon既料..
因為13號又有一隻game玩...
期待啦~~
大事...點解我d精靈仲咁既lv?XDD

>>September 5, 2008 at 6:12:15 PM GMT+8


2008 年 9 月 2 日 星期二 【晴】

星期二早上...
我仲訓緊既時候...
銀因為放學返黎整電腦...
所以比佢嘈醒...
雖然...我實係發緊夢...

見到一d八葉...
最大印象就係詩紋...賴久...
彰紋...左右...
聽到有銀髮兄弟=V=
又再係咁樣聽佢地既聲...
有多少懷疑係咪聽到醒XDD

今日整左電腦...都係聽唔到歌..
大事...平安日..

>>September 3, 2008 at 3:16:16 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

我是仙境防禦的斌哥,特來留個言。
>>October 19, 2008 at 10:41:07 AM GMT+8

della佢地30日都有去漫節,
>>August 1, 2005 at 3:56:05 AM GMT+8

翠=v=
>>June 7, 2005 at 5:13:44 AM GMT+8

我打錯字~哈哈~~
>>November 24, 2004 at 10:04:20 AM GMT+8

你想咩堂呀@@?
>>November 22, 2004 at 11:32:00 AM GMT+8

=陳呂重德=無天理,無左去旅行日
>>November 2, 2004 at 1:53:34 PM GMT+8

生日@@? <br>係既話~ <
>>October 30, 2004 at 1:40:56 PM GMT+8

點解呀柯南兄變左哈利波特-.-"
>>October 11, 2004 at 11:43:05 AM GMT+8

我尋日去會場,你唔去=.=""
>>August 2, 2004 at 7:12:56 AM GMT+8

個日記早幾日黎唔到= ="
>>July 19, 2004 at 6:30:04 AM GMT+8

http://cgi.educi
>>April 24, 2004 at 6:43:04 AM GMT+8

我好想去你畫板留言--" <br
>>April 12, 2004 at 5:39:29 AM GMT+8

你放左好多野係電腦度咩? <br
>>March 27, 2004 at 10:40:11 AM GMT+8

無左多啦a夢睇呀><" <br>
>>March 16, 2004 at 2:06:02 PM GMT+8

哈哈~ <br>你知我係冰個架啦
>>March 13, 2004 at 5:55:55 AM GMT+8

心情好差...講完...
>>September 27, 2003 at 5:42:36 PM GMT+8

8月12日的日記 <br> <b
>>August 12, 2003 at 7:31:30 AM GMT+8

8月9日的日記 <br>好hap
>>August 10, 2003 at 2:32:27 AM GMT+8

................
>>August 7, 2003 at 2:10:20 AM GMT+8

呀...我睇到喇...好似係個日
>>June 18, 2003 at 2:54:54 PM GMT+8

咦咦??妳delete晒d日記咩
>>June 18, 2003 at 2:51:48 PM GMT+8

又頂妳吾順.... <br>喂喂
>>June 14, 2003 at 5:36:13 PM GMT+8

哈哈....行到...bb呀~!
>>June 13, 2003 at 3:26:32 PM GMT+8

今日既留言......... <
>>June 12, 2003 at 1:56:15 PM GMT+8

哇.....頂妳吾順....=
>>June 6, 2003 at 12:08:05 PM GMT+8

吾知妳有冇興趣玩"交換日記"呢?
>>June 5, 2003 at 9:57:39 AM GMT+8

呀呀~~我黎左喇~~^0^ <b
>>June 2, 2003 at 2:26:02 PM GMT+8

人氣: 43386

Design & Scripting by ShowHappy.Net