|
2007 年 9 月 14 日 星期五 【晴】
キャ~~~!!!
嘩!!真係一個好華麗既星期....
噢!!總之嘛....
日版dn手指頭公仔>/////////////<
メロ&ニア!!
dn14アニメ字典!!
......卡!!
拍賣=V=
噢係好啦...
大事.......................
いろいろ
>>September 14, 2007 at 7:01:37 PM GMT+8
2007 年 9 月 9 日 星期日 【晴】
...orz點解訓左咁耐都仲.....
上星期一原來更新左...
多左一個版本既廣告...
佢....XDDDDDDDD都係好可愛唔係咩??XDDD
星期六...我為左趕返黎睇dn...
所以出左去一陣....
銀就幫我買左個dn返黎(?)
中左メロ....>////////<
但無位...佢又好似好易有事...所以放左響佢隔離....
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
好可愛XDDDDDD
然後尋日.....再買左一個...
中左二アXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
好謎既組合XDDDDDDDD
所以亦放左響o個度黎XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
我要放到o個左名信片咁嗎?XDDDDDDDDD
雖然好似怪怪..但都係唔打緊啦XD
今日就係訓左成日...
依家仲好眼訓...好想訓...
但又訓唔到...orz...
>////////////<
大事嘛...........佢隻碟先出到6....
我要op2呀!!!
講起...星期六返左黎後整左兩個dn gif...=////////=+
速度係快左d...但都唔差呀~=_,=
我要做佢op2既o佪下gif!!!
>>September 10, 2007 at 3:11:25 PM GMT+8
2007 年 9 月 6 日 星期四 【晴】
orz.....好眼訓....
我竟然比一個香港人更香港人!!!
我要返貓頭鷹時間呀!!!!!!\口/
知道佢做完第一部後的確好傷心....
但知道佢可以配ヒコザル時開心得~
尋日.....幫姐錄音....佢好似睇小左錄音呢回事...
咁佢之前究竟係點錄嫁啦=口="XDDD
只係......我真係無辦法錄嗎???勝平さん既歌...
orz....好傷心囉...
尋日....想話轉背景歌...但轉唔到....
其實都想大執個日記嫁啦...
但.........唔知用咩圖...
我又真係好鐘意呢張圖嘛= =""
所以諗住只係用歌...
點知.....佢up左歌....play唔到...><""
想用chichiri既都唔得......
明明咁正啦.....
不如話呢個日記係廢啦= =""
大事......不思議なサルと呼べ
そして…明日頑張って!!
>>September 7, 2007 at 2:29:59 PM GMT+8
2007 年 9 月 5 日 星期三 【晴】
今日好唔願意咁出去....
返到黎聽cd book....
>/////////<
天呀!!!知道有cd book存在開始就想要啦!!
終於(而且竟然)入到手!!!
開心得~~~
都係當時既畫好d啦XDDD""
我同銀一致認為...呢個miaka好d...
可能又只有歌啦...又可能係因為日高小姐啦....XD"
正到...orz....買左係無後悔!!都怕有咩事啦...
tama.....點解會由佢黎配嫁!!XD""""
真係唔襯囉....
可能只係黑腹...想要佢唱呢d歌...= =+
...不....黑腹o個個好明顯係我XD""
其他嘛......nuri既イメージ都咁上下...唔差...
但...佢就一定係慘既感覺嗎??
hotohori?.....唔似係....orz....
tasuki嘛.....好野...的確好似係草原上騎馬奔跑既感覺XD""
chichiri飛~
chiriko嘛.....好大個...十年後既佢??= =+
當然愛さん係唱得好...只係嘛....=~=
合唱都好正全てに我愛你都係....
合聲合得好可愛>////////////////<
nakago ok呀...因為之前都聽過= =""
雙子....飛...一直都有既歌.....
係karaoke o個首特別d...
因為好似係大家喝醉既感覺...
所以係有d佢地做既聲音.....
我要聲出chichiri!!!燚_燚
大事.....正到...orz
>>September 5, 2007 at 4:53:20 PM GMT+8
2007 年 9 月 2 日 星期日 【晴】
好耐無打心情記囉~
呢個暑假好似過得好多野咁...
做既唔多..只係過既多者....
真係....有好多開心傷心既事....
從未試過既感覺...
咁耐以黎無過過一d咁既日子...
日後.....都係要咁好囉...
我究竟做乜要報考試呀...orz
>>September 2, 2007 at 9:49:37 PM GMT+8
2007 年 8 月 27 日 星期一 【晴】
= =+
前兩日cw...用左既錢係..orz....
呢日都買咩啦XDDD
點知響咁既情況下玩到好夜先走...
仲要係諗住入第二個場時話我知唔入得...
好失望XD""
第一次行cw行到唔想走嘛...
然後返黎前食左野....
食完發現德福(?)有野睇...兵馬俑??@@"
銀就入左去睇...
咁唔駛錢嘛..我都去啦=V=
去左就聽埋講解...當然我好有衝動問銀....
你記唔記得佢講既野...
但點知佢係全場最留心o個個..所以都係無問佢...
睇完九點幾十點...返黎囉...
朝早仲比姐話十四號早d返XDD
點知返到屋企都已經XD""
但我竟然仲唔訓走做搞呢搞路.....
都唔記得自己做過咩...
好似返到屋企無耐就開始分野...
分野後銀離房都三四點...
我仲要上網上到六點幾先上床...
去到娘出廳時都睇小說....
所以差唔多二十四個鐘無訓先至話想訓...
因為其實想食野= =""
星期日響早上飲左盒荳奶...
仲有夜晚一個餐...再一盒荳奶....
所以本來諗住九點幾起身....點知去到五點幾先知醒....
眼訓嘛..再訓過.......
九點幾dad入黎問我食唔食野時先醒...
所以星期一係食左一個餐!!XDDDDDD
依家餓死中XDD
等佢地起身再叫個面...
所以話...做乜放個野響入面= =""
大事....
有野想做唔知做乜好~(/_;)/~
>>August 27, 2007 at 10:03:36 PM GMT+8
2007 年 8 月 19 日 星期日 【晴】
信我...
我真係唔係咁like呢d野...
但都係想做做...
可能有一種唔做唔係fans既感覺???討厭呢個自己...
山口勝平さんFAN100の質問と回答
1.あなたの名前を教えてください。
草蝶翠
2.ファン歴はどれくらいですか?
ん…ファンだとはね…今でもそうではないと…
3.勝平さんの声をはじめて聞いたのは?
意外とコナンではなくて幽白でした
4.その時の印象は?
かわいくて…情熱…かな
5.勝平さんの名前をはじめて知ったのは?
コナン…かな…
6.その時の印象は?
ホントに新一の声を聴くのは随分時間経った。
7.ファンになったきっかけは?
姉ちゃんが幽白のCDがあって、勝平さんの歌があるとわかったから…(うわ。。。いつだろう)
8.勝平さんの本名知ってる?
知ってますが…平仮名は…
9.誕生日は?
覚えます!
10.血液型は?
え?それはねf^^
11.お子さんの名前は知ってますか?
勝平さんは勝平さんだから~
12.勝平キャラの中で一番好きなのは?
え???そんなのはないと思う。。。て言うか。。。何故こんな問題が?
13.その理由をどうぞ。
みんなも勝平さんのキャラではないかと
14.そのキャラはどれくらい好きですか?
@口@
15.勝平さんの顔を知っていますか?知ってれば、何で知ったかもあわせてどうぞ。
写真とか…秘密とか…(?)
16.はじめて顔を見たときの感想をどうぞ。
うわ…カッコ…元気…@////@
17.勝平さんの顔は「かわいい」「かっこいい」どっち?
どっちも…
18.では、勝平さんの声は「かわいい」「かっこいい」どっち?
どっちもあるでは??
19.勝平さんの歌の中で一番好きなのは?
よく聴くなら…何曲もあるけど…soundofsilenceはいつでも聴いてもいいと思うから
20.その理由をどうぞ。
信じられない…ではないでしょう…信じたくないんです
21.勝平さんの歌は上手いか下手か?
そんなこと関係ないでは?
22.お芝居見に行ったことありますか?
香港にいるあたしが??
23.頻度は?書けるならどのお芝居を観たか。
もういいだろうT口T
24.山口勝平さんのことをあなたはどう呼んでいますか?
かっぺー…かっぺいさん…山口はあのときから呼んでなかった…
25.「かっぺー」って最初から読めた?
うん
26.女性の声と間違えたことある?
どうやって??
27.勝平さんが結婚している(する)と知った時の感想は?
ちょっと羨ましい…それだけ…と信じますか??f^^(でもホントだよ~)
28.ファンレター出したことありますか?
こんな日本語で?(驚き)
29.勝平さんがパードナリティを務めるラジオ、聞いてる?
ひとりはラジオになれない。が、他の人はちょっと…それに日本語ですよ
30.それに投稿したことは?
聴いてると言ってもそんなことしません
31.勝平さんの夢を見たことがある?
あるのような…
32.勝平さんのサイン持ってます?
ないならくれる?==+
33.もしかして、勝平さんにお会いしたことありますか?
……愚問だな…
34.声優になりたいと思ったことありますか?
夢です!
35.勝平さんにプレゼントを贈ったことは?
どうやって?
36.贈った物は何?贈ったこと無い人は、贈るとしたら何?
こんなことした事ないな><””何がいい?
37.勝平さんのどこが好きですか?
全部~(変態では??)
38.また、どれくらい好き?
それ…計れないことだ…(この問題嫌い)
39.一番好きな勝平さん関連のTVアニメは?
見ているアニメ…かな
40.一番好きな勝平さん関連のCDは?
全部くれたら答えよう。。。
41.一番好きな勝平さん関連のOVAは?
全部見たから答えよう
42.一番好きな勝平さん関連のゲームは?
もちろんネオアンです!
43.一番好きな勝平さん関連の本は?
へ??
44.KON!世紀FOX、入会してますか?
香港のあたしが?
45.劇団21世紀FOX、入団できるものならしたい?
やってくれる?
46.びっくりした役は?
ルネでした…声というより…かっペイさんもネオに入るのは驚いたんです
47.勝平さんのボーイズラブ系出演どう思います?
それ。。。なんですか?
48.勝平さんの18禁系出演どう思います?
関係ないでは??
49.勝平さんと仲が良いと思う人は?
誰とでも仲がよいでは??
50.勝平さんと声が似てると思う人は?
どんなときの勝平さんですか??
51.勝平さんとデュエットしてほしい人は?
@口@
52.勝平さんの恋人役を演じてほしい人は?
勝平さんが欲しい人
53.この人と勝平さんで漫才ができそうだ、という人は?
…勝平さんだと言っていい??XD
54.勝平さんを家族にするなら?(例:兄、弟、旦那、父、嫁(笑)など)
どっちも…ていうか…遠い親戚もいいんです
55.兄にしたい勝平キャラクターは?
誰でもいいと思う
56.弟にしたい勝平キャラクターは?
上と同じ
57.父にしたい勝平キャラクターは?
上の上と同じ
58.結婚したい勝平キャラクターは?
上の上の上と同じ
59.恋人にしたい勝平キャラクターは?
しつこいです!
上の上の上の上と同じです!
60.勝平さんに演じてほしい役柄は?
似合うキャラ
61.勝平さんに言ってほしいセリフは?
たくさんですから。。。選べません!
62.勝平さんの名台詞と言えば?(キャラクター、本人どっちも可)
……そうね……
63.ハマリ役なのは?
うん。。。そうではなかったらしないでは?
64.アニメ化してない漫画や、違うキャストのアニメで、勝平さんに演じてほしいキャラは?
期待しちゃうから…
65.勝平さんにしてほしい格好は?
あまり見たことない格好
66.その他勝平さんにしてほしいことは?
上の上と同じ
67.今一番見たい勝平さん出演作品は?
デスノート以外全部もOK
68.今一番ほしい勝平さん関連のグッズは?(CD、本含む)
全部…かな
69.こんなCDあったら買うのになあ、というものは?
かっペイさんのCDなら買うから。。。”こんなCD”とは関係ない
70.こんなビデオ・DVDあったら買うのになあ、というものは?
かっペイさんのビデオ.DVDなら買うから。。。”こんなビデオ・DVD”とは関係ない
71.こんな本があったら買うのになあ、というものは?
かっペイさんの本なら買うから。。。”こんな本”とは関係ない
72.その他作ってほしい勝平さんグッズなどは?
かっペイさんのグッズなら買うから。。。”作ってほしい”とは関係ない(爆)
73.続編が見たいアニメとかある?
前編のほうがいいと思うけど…キッド…かな
74.「TENMUS」って?
何です?(その英語がわからん><”)
75.「さんにんのかい」って?
高木渉さんと関智一さんとのこと?
76.早乙女乱馬に一言どうぞ。
続くがあるなら見るからさ~
77.犬夜叉に一言どうぞ。
あっちこっち行くって、お疲れ様~
78.工藤新一に一言どうぞ。
(コナンと同じでは?)ファンの手紙なら。。。受ける?
79.怪盗KIDに一言どうぞ。
青子もキッドが好きだと思う
80.ウソップに一言どうぞ。
(あまり知らないキャラなので)あのこのことも面倒してる?
81.ジャコビに一言どうぞ。
。。。
82.草間大作に一言どうぞ。
。。。
83.アルスラーンに一言どうぞ。
。。。
84.榎木拓也に一言どうぞ。
。。。
85.その他一言、言いたいキャラにどうぞ。
。。。
85.勝平さんの高い声と低い声、どっちが好き?
何でそんな問題ばかり?
86.もしアニメや漫画のキャラクターになれるとしたら誰になりたい?
。。。
87.もし勝平さんの身近な誰かになれるとしたら誰になりたい?
かっぺいさんファンであり、友達になりたい~
88.勝平さんの出演する番組を見逃して悔しい思いをしたことがある?
香港のあたし??
89.周りに勝平さんファンはいる?
会いたくないな~
90.勝平さん布教活動してる?
しない~
91.その成果をどうぞ。
しないと思わないで…この問題作ったんですか??
92.勝平さんは全部で何役ぐらいやってると思う?
勝平さんもわからないと思うが…
93.勝平さんの性格は?(想像もふくらませて★)
勝平さんのブログ行って見てたまえ~~(翡翠モード)
94.勝平さんに関する面白いエピソード、何か知ってる?
どれほど?エピソードって
95.「私と勝平さん」というタイトルで何か語ってください。
歌のタイトルを使うでしょう。。。
96.ここだけの話、これはちょっと勘弁して……と思うことは?
うわ。。。
97.勝平さんのイメージカラーは?
夏の色@V@
98.勝平さんを一文字で表すと?
猿…でもいい??XDD
99.勝平さんにメッセージをどうぞ。
こんなのはみんなも言ってあげたから…あたしなら…そうね
Lさん…あなたの気持ちを…きっとわかってますよ
100.質問を終えて、何か一言。
いいよ。。。あたし。。。勉強してくる…
>>August 20, 2007 at 12:18:03 PM GMT+8
2007 年 8 月 15 日 星期三 【晴】
好似好耐無打過日記....
又真係好耐無打過日記.......
.......
尋日買左Lを継ぐ者
訂左mini best...
唔知做過d咩....
呀!!小說.......
睇完...=口=T口T
係咁多~=V=
轉左oped......orz.....
差唔多一百%出場率...
大事.......轉左oped...
>>August 16, 2007 at 6:41:18 AM GMT+8
2007 年 8 月 11 日 星期六 【晴】
尋日出左去元朗...搵game買...
見到有アニメ祭....
2003既gameXDDDDDDDD舊得嚇死...
唔好話我知ミニゲーム都無呀XDDDDDDD
....失眠同失眠...orz
大事...
girp....真係好可愛啦XD
>>August 11, 2007 at 10:14:13 PM GMT+8
2007 年 8 月 9 日 星期四 【晴】
報告一下先!
睇完銀盤後發現大和屋既功力未退XDDDDDDDDDDDDDDDDD
定係我係真係咁易喊啦XDDDDDDDDDDDDDDDDD
今日做左d唔應該做既事..
無計...都係想八卦...
又唔講得上係地雷既...
只係有多少.....呃.............................禁忌??
又無らんま咁...=~=
即係呢個禁忌係唔掂會好d??XDDDD
ま~係好事又好壞事又好我都唔鬼理囉= =""
今日...做過d咩啦=口=""
只知依家突然好眼訓...
仲要唔識死咁聽緊kusao=口=""
..咁既時間早知睇好囉= =""
幽幽有妖狐耶~~XDD""""
好傷心點解之後會係緒方配返...
因為話比人知呢個係南野嗎??=口=""
尋日嗎??搵因早兩日搵手機鈴聲而上左d網...
發現好多好@口@既鈴聲......
就如.........
有乜可能one day都有嫁XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
係正爆呢件事又真既XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
going??都唔差啦...
都係鐘意reload既片尾2XD""
可愛得XD"">/////////////<
ガンXソウド??都有囉..
諗到都基本上有嫁啦XDDDDDDDDDD
大事..........
發現有唔少碟想買...orz
>>August 10, 2007 at 12:08:14 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
我是仙境防禦的斌哥,特來留個言。
>>October 19, 2008 at 10:41:07 AM GMT+8
della佢地30日都有去漫節,
>>August 1, 2005 at 3:56:05 AM GMT+8
翠=v=
>>June 7, 2005 at 5:13:44 AM GMT+8
我打錯字~哈哈~~
>>November 24, 2004 at 10:04:20 AM GMT+8
你想咩堂呀@@?
>>November 22, 2004 at 11:32:00 AM GMT+8
=陳呂重德=無天理,無左去旅行日
>>November 2, 2004 at 1:53:34 PM GMT+8
生日@@?
<br>係既話~
<
>>October 30, 2004 at 1:40:56 PM GMT+8
點解呀柯南兄變左哈利波特-.-"
>>October 11, 2004 at 11:43:05 AM GMT+8
我尋日去會場,你唔去=.=""
>>August 2, 2004 at 7:12:56 AM GMT+8
個日記早幾日黎唔到= ="
>>July 19, 2004 at 6:30:04 AM GMT+8
http://cgi.educi
>>April 24, 2004 at 6:43:04 AM GMT+8
我好想去你畫板留言--"
<br
>>April 12, 2004 at 5:39:29 AM GMT+8
你放左好多野係電腦度咩?
<br
>>March 27, 2004 at 10:40:11 AM GMT+8
無左多啦a夢睇呀><"
<br>
>>March 16, 2004 at 2:06:02 PM GMT+8
哈哈~
<br>你知我係冰個架啦
>>March 13, 2004 at 5:55:55 AM GMT+8
心情好差...講完...
>>September 27, 2003 at 5:42:36 PM GMT+8
8月12日的日記
<br>
<b
>>August 12, 2003 at 7:31:30 AM GMT+8
8月9日的日記
<br>好hap
>>August 10, 2003 at 2:32:27 AM GMT+8
................
>>August 7, 2003 at 2:10:20 AM GMT+8
呀...我睇到喇...好似係個日
>>June 18, 2003 at 2:54:54 PM GMT+8
咦咦??妳delete晒d日記咩
>>June 18, 2003 at 2:51:48 PM GMT+8
又頂妳吾順....
<br>喂喂
>>June 14, 2003 at 5:36:13 PM GMT+8
哈哈....行到...bb呀~!
>>June 13, 2003 at 3:26:32 PM GMT+8
今日既留言.........
<
>>June 12, 2003 at 1:56:15 PM GMT+8
哇.....頂妳吾順....=
>>June 6, 2003 at 12:08:05 PM GMT+8
吾知妳有冇興趣玩"交換日記"呢?
>>June 5, 2003 at 9:57:39 AM GMT+8
呀呀~~我黎左喇~~^0^
<b
>>June 2, 2003 at 2:26:02 PM GMT+8
|
|