|
2007 年 1 月 1 日 星期一 【晴】
又無打日記既一月一日...
都係睇書...
係想睇電影....
但都好似無乜時間...
重要既係得朝早先想睇...
依家夜晚時間好似少左d....
中午十二到夜晚十二...
訓教時間...
電腦好明顯好耐無搞過...
雖然...佢既最後一件防具拎到囉~~
但就越黎越難打囉...
去到五十...
不過......銀拎到最後一件武器囉XDDD
靚到爆囉....
係好有一種衝動拎埋佢o個件...
不過....用佢黎打你估打到幾時XDDDDD
呀!!!!!!!!!!!係想要...但靠佢好似死左d囉...
所以都係重左書o個面...
死就死左...一睇書就想買糖糖....
但....個瑞士糖都好似仲未食完嘛...
雖然...係好想好朼XDD""
大事??夢裡是誰~~~
好似見到某d人~=////=
>>January 1, 2007 at 6:23:38 PM GMT+8
2006 年 12 月 26 日 星期二 【晴】
竟然唔駛返都得...
明明得返兩堂左右XDD""
o個隻cd早響星期六拎左返黎...
masako既都好聽...只係聽得多左少少..
另一首就........= =+
總之嘛....好想努力咁練囉...
而銀響尋日做左一件我以為我打晒先會做既事...
佢竟然玩neo安琪..@@""
J.D同hyaga...仲話我知唔知打邊個故事好@@""
所以咪~= =+
大事...佢既歌之餘仲有game??
>>December 27, 2006 at 12:43:59 PM GMT+8
2006 年 12 月 21 日 星期四 【晴】
佢竟然話我知佢有イベント
多左24小時既麥仔...=V=
又有粉用=V=
呢排睇小說...
訓教方面仲係咁....
明明眼訓到死...
只係半個鐘...
大事?無卦...
>>December 22, 2006 at 3:27:14 PM GMT+8
2006 年 12 月 18 日 星期一 【晴】
日子愈來愈過不了
去了兩天的活動
的確又累又痛
不論身還是心
但竟然睡不了
感覺就像,很久很久沒睡
睡這個動作,已經不再懂得了
為的所有開始由清楚變成矇糊
自己究竟在星期六前是如何過,做過啥...
有什麼想法...希望...
等待的...期待的...
已經遺忘了...喪失了....
這些日子可以再如何過...已經不清楚...
是病了的原因..還是...
生活對我這生命體來說太困難?
>>December 19, 2006 at 3:14:52 PM GMT+8
2006 年 12 月 10 日 星期日 【晴】
呢兩日都係因為個party而鬧情緒....
煩係煩...但唔知點解就唔鬧都想鬧..
又係...想人注意吧...
仲以為自己改得好好之際....
一到呢個日子又將我拋返去起點....
但想注意...定唔好忘記呢??.....
星期六~~= =+敗左!
星期日....死左!
星期一....復活中...(用jigoku黎復活??@@"")
大事.........又敗又死....
但我還真想好似知盛咁死得咁痛快....= =
>>December 11, 2006 at 3:00:24 PM GMT+8
2006 年 12 月 5 日 星期二 【晴】
今日じゃなんや意味ない!
今日はあんな日と思わなかった!
おめでとう!!
やっぱあたし言う機会がないな。。
悔しいけど。。。
実に。。。ほんっとにびくしちゃった
悪い意味なんかしてないけど。。。
まあ~という訳で!
大事はこれだ!!
>>December 6, 2006 at 5:17:35 AM GMT+8
2006 年 11 月 28 日 星期二 【晴】
樣衰既廣告....="=
呀!!呢排仲死..
為睇佢就幾乎無上黎...
今日覺得太密...聽日都差無幾...
後日仍太密...久而久之嘛...
呀~~點解我要將佢變成週記???
game方面= =+
我到最後都係打左佢出黎..XDDD""
好快就加到三十幾lvXDDD
故事方面都老早k左...
先生既cd...都係二代多d..
但因為佢無放歌...
想聽佢既cd又無歌詞...
講實嘛...我真係唔知邊首打邊首...
對我黎講!!!
你睇左歌詞唔代表我睇左呀!!!!
你唔睇都得我唔係呀!!!!!
老早幾日前拎返黎到今日都未up!!!
咁既話老早拎把鬼咩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
大事...あぁぁぁあああああぁぁぁあぁーーーーーーーーーーーーーー!!!!!!!!!!!
>>November 29, 2006 at 7:29:53 AM GMT+8
2006 年 11 月 18 日 星期六 【晴】
....今日嘛....唔算打左日記XDDDD
知既就係家呢個時間就係煩左D
出黎敗家之餘仲未浪費囉...
意料之外就係....
呢度有得上網...
只希望返到屋企就可以上到網....
但得銀一個ok嗎??
唔在啦~~= =+
>>November 19, 2006 at 3:58:11 AM GMT+8
2006 年 11 月 12 日 星期日 【晴】
好耐無打過日記...
天空都好耐無up...
希望...可以響睇完就願意思考啦..
依家....連簡單既事都做唔到...
而且又響度頹...
廢到死囉...
尋日ari同柯南既最新一期買左返黎...
ari算吧啦...
柯南...又係講以前既事...(又?)
呢排發現我開始唔likeバカ....
而係父親般既角色....
....可能想了解佢地思考方式吧..
不...以上係開始湧入心中既感覺....
o個個バカ仲可愛...
都話左佢地有關...
好開心一睇後面既圖就估到係盜一囉....
否則真係枉為睇過快斗既人囉...
ari...算吧啦~
大事.....
陽一同?!好正~~!!=//////////////////////////////////////////////////=
>>November 13, 2006 at 9:07:31 AM GMT+8
2006 年 11 月 8 日 星期三 【晴】
竟然咁耐先打返日記..
而且又仲未k...
主要因為佢啦XDDD
我又響書堆(?)中生活啦!!
悪くないと思うけど
大事??係開心...但好似更頹囉
>>November 9, 2006 at 12:34:24 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
我是仙境防禦的斌哥,特來留個言。
>>October 19, 2008 at 10:41:07 AM GMT+8
della佢地30日都有去漫節,
>>August 1, 2005 at 3:56:05 AM GMT+8
翠=v=
>>June 7, 2005 at 5:13:44 AM GMT+8
我打錯字~哈哈~~
>>November 24, 2004 at 10:04:20 AM GMT+8
你想咩堂呀@@?
>>November 22, 2004 at 11:32:00 AM GMT+8
=陳呂重德=無天理,無左去旅行日
>>November 2, 2004 at 1:53:34 PM GMT+8
生日@@?
<br>係既話~
<
>>October 30, 2004 at 1:40:56 PM GMT+8
點解呀柯南兄變左哈利波特-.-"
>>October 11, 2004 at 11:43:05 AM GMT+8
我尋日去會場,你唔去=.=""
>>August 2, 2004 at 7:12:56 AM GMT+8
個日記早幾日黎唔到= ="
>>July 19, 2004 at 6:30:04 AM GMT+8
http://cgi.educi
>>April 24, 2004 at 6:43:04 AM GMT+8
我好想去你畫板留言--"
<br
>>April 12, 2004 at 5:39:29 AM GMT+8
你放左好多野係電腦度咩?
<br
>>March 27, 2004 at 10:40:11 AM GMT+8
無左多啦a夢睇呀><"
<br>
>>March 16, 2004 at 2:06:02 PM GMT+8
哈哈~
<br>你知我係冰個架啦
>>March 13, 2004 at 5:55:55 AM GMT+8
心情好差...講完...
>>September 27, 2003 at 5:42:36 PM GMT+8
8月12日的日記
<br>
<b
>>August 12, 2003 at 7:31:30 AM GMT+8
8月9日的日記
<br>好hap
>>August 10, 2003 at 2:32:27 AM GMT+8
................
>>August 7, 2003 at 2:10:20 AM GMT+8
呀...我睇到喇...好似係個日
>>June 18, 2003 at 2:54:54 PM GMT+8
咦咦??妳delete晒d日記咩
>>June 18, 2003 at 2:51:48 PM GMT+8
又頂妳吾順....
<br>喂喂
>>June 14, 2003 at 5:36:13 PM GMT+8
哈哈....行到...bb呀~!
>>June 13, 2003 at 3:26:32 PM GMT+8
今日既留言.........
<
>>June 12, 2003 at 1:56:15 PM GMT+8
哇.....頂妳吾順....=
>>June 6, 2003 at 12:08:05 PM GMT+8
吾知妳有冇興趣玩"交換日記"呢?
>>June 5, 2003 at 9:57:39 AM GMT+8
呀呀~~我黎左喇~~^0^
<b
>>June 2, 2003 at 2:26:02 PM GMT+8
|
|