寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

すべてはお前のごとく

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2007 年 12 月 10 日 星期一 【晴】

呃...有咩唔多講啦...
睇小說就夠啦~=V=
...
只係好唔識死咁睇左個the Last name者....
雖然只係到佢死o個度....
あ~~都無理到邊個先好囉...
只知....電影版都有d地方cut左...
始終...咁樣既場面...唔夠保險嘛....
呀...講少左...原本可能係以去到大事先講既...
22號...我一定要響屋企....orz
原來唔知唔覺去到最後八集囉...orz
我都係響度諗..
我係咪唔好睇會開心好多...
但無辦法嘛...即使係第二部既都好....
即使係...動畫版既都好...
都要同佢地....同佢...幫佢睇埋落去....
有無咁既需要......呢d係當然係有答案...
但...我要做我想要做既事....

星期一呀!!!更乜鬼新呀XDDDDDDDDDDDDD
因為上星期五更新得少??
唔係...係因為アラモード講左先決定更新卦...
多左兩個角色...
終於知道...同埋夠唔夠膽估??
佢地係青龍同朱雀??
我就夠膽啦!!XDDDDDDDDDD
反正第三輯都已經XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ネオアン!!!!!!!
アニメ化!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ルネ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

大事以上....(竟話我知做Brang power(?))

>>December 10, 2007 at 10:06:24 PM GMT+8


2007 年 12 月 7 日 星期五 【晴】

入到黎又唔知打唔打到日記..
但死人網絡又慢得要死...
所以先係死人網絡?XDD

呢幾日完全係完美既晚間生活XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
...但要講既野好似好少....
kero又出歌囉@@
下星期就要去伊館啦= =+
XDD
發現電腦用唔到共用資料夾....
原因不明(係咪太舊啦XD)
發現錄影機好死...
呢排響度懷舊(?)
去睇返d以前中學所睇既動畫片頭片尾XDDD
好正XDDD
仙魔2000...原來咁耐既事啦...2002....TVB.......
依家都黎左個新既祝仙魔囉~=V=XDD
先發現自己...原來係睇過守護月天...
TURBO...ベイブレード(?)..yoyo...(可愛地かっぺい都拎返出黎玩XD)...sugar...yogioh...
仲有好多好多....
連自己都忘記左既作品...陪住我.....過左呢世人最無煩惱既生活......
依家既我已經失去左無煩惱呢回事....已經只可以由呢d動書所知道....
過去既感覺.....
同時亦都已第無數次對住幽遊.....
發現....我鐘意TOUGH既原因...

唔係你...我唔會認識自己既世界...
唔係你...我唔會認識自己既追求...
唔係你...我唔會認識到你既勇氣...

不是你...我不會認識自己的勇氣...

ありがとうと言わない…さよならと言わないように…
優しさは眠れない…だが…その優しさに眠る…

>>December 7, 2007 at 4:42:22 PM GMT+8


2007 年 12 月 2 日 星期日 【晴】

好啦!好幾日無搞過電腦啦XDDDD

呢幾日都唔知點過..做過d咩又唔記得XDDD
尤其係尋日...噢算啦...

星期六買到BASARA...
佢係無故事囉!!
無計..佢呀嘛..orz
睇住銀玩完佢個外傳都無加...
好啦~~當我係doro又好puru又好啦..orz

大事...めがねめがね~~唔見左..orz

>>December 3, 2007 at 7:01:27 AM GMT+8


2007 年 11 月 26 日 星期一 【晴】

...orz又要再打過....算啦!!打呢d算啦!!
你要我係返黎我咪返黎囉!!!
點解要咁玩我呢??XDDD

星期五更新左總網....咪住...好似係星期六啦XD""
雖然只係有三個重點人物咁...
但我同銀都覺得佢地係神子同天青...
仲有一個...唔好話我知係浜田就係啦XDDD>//////<
佢個網開始似RPG多d囉..orz
有少少背景..就比左呢個感覺我....
佢唔會好似ST或SF之類咁卦...orz....
背景音方面係好正...我直情當左係歌咁聽XDD
有多少似迷宮囉.....迷宮..........
ま~依家可以點講都唔知啦..只可以期待?
其實我又期唔期待呢隻game呢?
有d人話係期待...
我就期待佢會搶我眼淚多d嘛...orz
現代既地玄..orz....會講英文既地玄...orzXDDD
地玄一直比人一種神秘耶~~~
今次會變成點黎打破傳統啦??XDDDorz(咪呀你!!)

大事.....過左一個半月既無animax生活...
又要體驗佢既黑腹生活啦..~~~XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
我終於可以唔駛再睇o個集啦!!!(播左12次呀大老!!)

>>November 27, 2007 at 4:50:43 AM GMT+8


2007 年 11 月 23 日 星期五 【晴】

打日記~~~~~~~
星期三小說一本...七貴到達...
dn又要再睇o個集...睇死左...
由20號開始聽たけ既聽到今日..
但尋日早上聽過neo...
因為搶眼淚既事要發生..
所以先返到佢地度嗎?

大事..沒...

>>November 24, 2007 at 11:04:22 AM GMT+8


2007 年 11 月 19 日 星期一 【晴】

1.あなたのH.N.と出身地を教えて下さい。
翠、香港人

2.誕生日&血液型は?
10月31日、O型。

3.動物占い(アニマルマニア占い)の動物は? (わからない方は調べてみてね→http://www.d-uranai.shogakukan.
co.jp/uranai/index.html)
もういけないですけど…

4.趣味・特技は?

ACGではもう全部かな?

特技…寝ることでも良いかな?


5.職業は?
ない

6.ネットを始めたキッカケ&いつ頃始めたか教えて下さい。
中学校のとき

7.どこの携帯を使ってる?
わからないが…韓国のみたい

8.好きな食べ物&嫌いな食べ物は?
PASS

9.好きな色&嫌いな色は?
いっぱいですけど。。。嫌いな色はない

10.好きな音楽&映画は?
どう答えばいいの?

11.草尾さんを初めて知ったキッカケは?
遅いな…犬夜叉の蛮ニィ

12.草尾さんにハマったキッカケは?また、ファン歴はどれくらい?
そう聞かれてもな~ん…03の七人隊?

13.どんなところが好き?魅力を語って下さい。
彼の全部でもいい?(変ないいかたな~)

14.普段、草尾さんの事をなんて呼んでる?
草尾…たけッちゃんと呼びたいけど

15.草尾さんから一時期離れていたけど、また戻ってきちゃったっていう経験は?
ないね。。。ま~ただの三年…そんなことまだ起こってないかな…
 ていうか。。。させないや!

16.初めて見た草尾さんが出演してる作品(キャラ)は?
言っただろう?

17.好きなTVアニメのキャラは?
いや~草尾さんの役なの?そうだったらもう言わないよ。。。(なんか言わせる気?)
 他のもいっぱいから言わないXDD

18.OVA作品のキャラは?
あまり見たことない

19.洋画吹替えのキャラは?
見たいが…

20.CDドラマのキャラは?
……

21.一番好きなセリフは?(上に挙げたキャラに限らず)
へ?そういえば草尾のセリフっで覚えないね…
 (声だけでわくわく。。。冷静できないや~)

22.やってもらいたい役柄は?
智者==+


23.好きなオリジナル曲は?
全部だけど…本当に言えば水晶のベル!

24.好きなアニメソングは?
全部だけど…うん…ロードスのも好き

25.一番好きなCDは?(オリジナル曲、アニメソング、ドラマCDのどれでもOK)
全部を持ってるわけではないから…
 …やっぱりどれも好きや~

26.ライブに参加したことはある?好きなライブは?
傷です…

27.ライブで今後歌って欲しいアニメソング、オリジナル曲は?(3つまで)
ライブで何の歌歌ったの?

28.握手会に参加したことはある?
キズナンデス!

29.その他トークショーなどのイベントに参加したことはある?
きずなのです!

30.やってほしいイベントはある?(例えばアルバム製作とか)
アルバム製作?だったらあたしと関係ないでは?
 DVDにするイベント…

31.草尾さんと一緒に行くスキーツアーに参加したことはある?どの年に行った?
傷なんですけど!!

32.沖縄ツアーやバスツアーに参加したことはある?
…何回言わせる気?XD

33.スキーツアーなどで2ショット写真を撮ってもらったことはある?
PASS

34.写真や切抜きなどを肌身離さず持ち歩いてる?
うわ@@そう言う手もあるな~

35.公認ファンクラブ(T.B.T.やMS930)に入っていたことは?
ここは香港ですけど!

36.周りに草尾さんファンはいる?
ネットでもいい?

37.(草尾さんを知らない)友達や知り合いなどに、草尾さんのことを熱く語った事はある?
ない…そうするのはあたしではないからXD

38.草尾さんがパーソナリティーのラジオを聞いた事はある?どの番組?
ない

39.そのラジオにハガキを出した事はある?また読まれたことは?
しつこいな

40.草尾さんが出てる雑誌はつい買ってしまう。
雑誌買わないよ…

41.草尾さんが出てる作品(CD/DVD/ゲームなど)はつい買ってしまう。
高いし…草尾だけが好きなわけもない

42.携帯の待受画面に草尾さんやキャラの画像を使ったことはある?
今でも蛮ニィXD

43.携帯の着メロに草尾さんの曲を使ったことはある?
草尾だけが好きなわけもない

44.草尾さんグッズは持ってる?お気に入りや思い出深いものは?
あの…草尾は何のグッズがあるというの?

45.キャラクターグッズは持ってる?お気に入りや思い出深いものは?
へ?いまは2007だから。。。DOROのはあるけど

46.歌ってる曲は、オリジナル・アニメに関わらず全部知っている。
自殺してくるほうがいいだろうな

47.出演作品は全てチェック済みだ。
上と同じ

48.エッセイ本「EGO(イーゴ)」は持ってる?
上と同じ

49.草尾さんの曲をカラオケで歌ったことはある?どんな曲?
XDD唯一のあれかい?

50.夢に出てきた事はある?それはどんな夢だった?
草尾ならないな

51.言ってもらいたいセリフは?
何でもいいでは??

52.街で偶然草尾さんと出逢った。さて何と言って声を掛ける?
ええええ??何故香港に????<かな。。。

53.1日デートするならどこへ行きたい?
@@””あたしはバカだから…草尾が行きたいところ?

54.草尾さんファンだということを回りに公表してる?
ない

55.ファンレターやプレゼントなどを贈ったことは?
ちょっとやろうかな

56.イベントなどで出待ち(入り待ち)をしたことはある?


57.1日に1回は草尾さんのことを考えている。
いまXD

58.草尾さんが出てるものは、基本的に録音・録画を欠かさない。


59.ボーイズラブCDに出て欲しい?
ドラマやラジオのはちょっと

60.草尾さん関係で当選した経験は?(どんなものでもOK)
何の当選だ?

61.伝言君(草尾さんの声の目覚まし)は持ってる?どんなバージョン?
欲しいけど…くれる?

62.これだけは自慢出来るエピソードがあったらノロけてみて下さい。
へ?ないね。。。
 そもそもあたしっで自慢できないよ

63.逆に辛かった・悔しい思いをしたエピソードがあったら教えて下さい。
たくさんから言い切れない

64.ドラクエやFFなどのゲームで草尾さんの名前をつけたことはある?
ORZ

65.PCの壁紙やサウンドの設定を草尾さんにしたことはある?
草尾だけが好きなわけもない

66.自宅に草尾さんのポスターを貼ってる?
@口@あっても貼らないや!

67.草尾さんの同人本を買ったことがある?
え?あるの?

68.っていうか同人本を作ったことがある。
ないXDDDDDDDDDDDDD

69.大予想!!草尾さんは40歳までに結婚すると思う?
この問題いつできたかな…(あたしっでばかばかばか!)

70.一緒にデュエット出来るとしたら、どんな曲を歌ってみたい?
ロードすのはダメかも…あ!Odyessyは別…後は。。。あたし歌詞を覚える歌

71.草尾サンタ(笑)があなたの願いを1つだけ叶えてくれるとしたら、何をお願いする?
@//////@もう死んだや!考え時間もなくて

72.草尾さんがインターネットにハマる時が来ると思う?
嵌る?

73.草尾さんが初めてのカキコ。さて、あなたの反応は?
カキコの意味が…

74.どんな女の子がタイプなのか知ってる?
え?知るかそんなモンXD

75.そのタイプになれるよう何か実行したことはある?
まずはあたしが日本へ行くか草尾が香港に来るか

76.草尾さんに似ている人を見つけて、つい目で追ってしまったことはある?
ない

77.っていうか草尾さんに似てる人を好きになったことがある。
そんな人いないから

78.直筆サインをしてもらったことはある?
ないならくれる?

79.何をしていても、草尾さんの声が聞こえると過敏に反応してしまったことはある?
もちろんや~

80.草尾さんの演技に泣いた事はある?
泣けるではないかな…草尾の演技

81.草尾さんの曲を聞いて涙したことはある?
泣きたいはあるけど

82.草尾さんの影響を受けているなぁー…と感じることはある?
詳しくいえないが。。。ある

83.ディズニーランドでデートということになったらどうする?
誰と?XDDDDDD

84.手作り料理を食べてもらえるとしたら、何をご馳走する?
しないよ料理

85.草尾さんにメールを送ってみたいと思う?
思うよ~でもただの“思う”

86.誕生日や血液型などのプロフィールをソラで言える?(YESかNOで)
NO…

87.好きな食べ物&嫌いな食べ物を知ってる?(YESかNOで)
NO

88.仕事(学校)より草尾さんを優先したことがある(イベントなど)?
当たり前だろうが

89.「はな金データランド」の『アニメグランプリ』を見たことはある?
何それ

90.「スーパーファンタジー文庫」のCM(草尾さん生出演)を見たことはある?
泣いて見せるぞ!

91.「NG5」って知ってる?メンバーや人数もソラで言える?(YESかNOで)
知ってるけど…何人はちょっと…

92.「NG5」のCDを聞いた事はある?好きな曲は?
ORZ

93.「NG5」に関するビデオ(ライブ・TOKYO CITY めるへんなど)を見たことはある?
90と同じ

94.「NG5」のイベントやコンサートに参加したことはある?
90と同じ

95.「地球発19時」を見たことはある?
あ!そうよ!あたしはそんなやつだから!

96.今後地球はどうなるでしょう?
@@

97.宇宙人に会ってみたいと思う?
DOROは宇宙人では?

98.怪しい話(イベントなどで草尾さんがする宇宙人や地球の話)についてどう思う?


99.草尾さんに一言!
好きだ!

100.お疲れ様でした(^^) 感想をどうぞ。
泣かせる気?==

>>November 20, 2007 at 1:11:01 PM GMT+8


2007 年 11 月 19 日 星期一 【晴】

今日嘛....唔駛講啦~~=V=

今日聽既歌全~~~部都係佢既XDDD
四隻碟咁聽完又聽XDDD
呢個係好機會嘛= =+
令我再聽多次o個d歌...
唔駛覺得...呃...悶....
41首歌嗎??減返15首就係首歌後到既數目...
廿幾首...睇黎其實唔係好多= =+
但o個15首有三首都唔同版本XDD
所以都抵晒啦~~

Odyessy中...
o個個版本係好正啦XDD
不愧係CD既最後一首歌...
銀竟話(都唔係竟嫁啦XD)無歌詞可當交響樂XDDDDDDDDDDD
感覺好有完場feel呢...當時好想正係企起來同佢一齊大唱=V=
ポカポカだ>V<
お誕生日おめでと=>

>>November 20, 2007 at 11:39:06 AM GMT+8


2007 年 11 月 18 日 星期日 【晴】

又入到黎啦= =""

尋日拎左七隻碟XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
六隻たけっちゃん既...全部都係千禧年前..
當然開心啦!!
熱帶夜...冷たい口づけ....another moon...既另一版本耶!!
但可惜無奈...
聽住d歌時唔係睇住歌詞= =""
但唔緊啦..
依家好似有兩首都係爆鐘意既...
其中一首我都問過銀...
佢都認同我既說話...
係好似幽助既fight...
なんと心地がいいだろう…
呢兩首歌都係千禧年前..
但都比到一種依家既歌..任何一首都比唔到既感覺我...
係因為...響小學就聽幽幽卦...
以前就好鐘意佢o個首歌...
我明明鐘意既有唔少人...
但就係佢呢首比到我心地いい既感覺...
雖然聽耐左既依家...無左呢個感覺...^﹏^
感覺..相信係唔會變嫁...
好驚訝自己仲鐘意たけっちゃん...
たけっちゃん係我第一個唔係因為細個時已經鐘意所以鐘意既人...
亦好開心重新發現....重新肯定...
たけっちゃん....我係會繼續鐘意...

CD既事耶=口=""
嗯...入左五隻...發現有一隻竟然話我知係讀既...orz
エッセイ就唔好玩我啦嘛XDDD""
仲有兩隻CD未聽...
其中一隻係聲優雜錦嘛...
所以響車度都睇左歌詞XDDD
我都算無讀錯字呀..
至少係讀得九成o岩呀...
しあわせが待つ明日...
因為一直聽..都無咩想要講..
只係要重申...我得到首歌既歌詞係好開心~~

大事...七隻既CD..(竟然把左七本..orz唔打七貴??)入手後聽左五隻....
比ナナキ入侵..orz

>>November 19, 2007 at 12:16:02 AM GMT+8


2007 年 11 月 14 日 星期三 【晴】

依家入到黎就打左d先啦XDD""

今日睇左兩隻dvd...
あらしのよるに...同hp5...
依家係眼訓..但唔想咁快訓..
我既假期咁就過左...orz

あらしのよるに係好正啦...
畫冊變成既電影..唔差...
中村都好正XDDD""
又的確係蠻感人啦...

hp5又係咁啦...要我有咩感想耶XDDD""
總之就覺得可以慢慢睇佢既一切啦XDDDD
果然..睇hp係要咁嫁嘛XDDDDDDDDDDD

今日就係睇電影過活嗎??????
...
錄左隻山口既...
死MD竟然用唔到!
好彩只買左一排..orz
但想錄ふしぎ都唔得..orz
我仲有好多野要你搞嫁!!
....又唔想買過部機嘛><""
就係話我要忍??

桌面轉左...早兩日先轉成係白色一遍既..今日就轉左hp5既XDDD
連個gif都唔要好似好絕嘛XDDD
唔係啦...只係......ま~好似藉口啦..雖然...
然後頭先搵野先知あらしのよるに(呢套野有無短名嫁XD"")有game..
所以就玩左玩...
XD好可愛啦~~
ま~睇黎我的確要知道自己想要留咩game囉XD""
隻隻都留好似好多...
明明自己都知道唔夠位嫁啦嘛~

大事.....好似無乜特別野...
可以話今日睇到6:30既dn嗎?
還是話今日早上凌晨既dn係1:00做??

>>November 14, 2007 at 6:28:42 PM GMT+8


2007 年 11 月 11 日 星期日 【晴】

嗯..好似好多日無打日記...
呢幾日....
星期六做過d咩?...
呢排因為訓得多左XDDDDDDDDDDDDDD

星期六...呀!係睇左kero電影嘛...
尋日就出左去..
銀又係既..搵埋咁多cd比我做乜??
有d的確可以訂得到都唔奇..
有d又唔係cd..只係カラオケ...(銀:仲正呀!!)
有d又係ドラマ....(有op&ed嫁!)
orz
仲有一個拍賣係成六隻碟..orz4800
所以出去拎碟就訂埋呢幾隻碟啦=V=
買左幾本漫畫就返黎...
聽隻碟..orz大家都好正嘛=///=
到今日...睇埋隻hp5既特典...=///=
係好好玩嘛....
本來想要睇左dn先嫁..但因為銀又未返..先睇返未睇既hp5...
睇完特典都未返..所以先睇佢既電影...
點知睇左少少就話我知返囉...
所以就一邊食薯片一邊睇dn...
到左少少先話我知係有字幕....えっ!
睇住リューク想像中村XDD"""
呢幾日狂食薯片耶= =""

頭先睇住hp時...
諗住話上去L度睇下可唔可以啦...(順便上上hp5個網..佢話有野玩嘛..orz點知都係無..)
食住野上上下..
睇到啦~~!!!!!!!!@///////////////////////////////////////@
キターーーーー!!!!
叫左聲...就立即停機影左佢...
點知禁錯制...只影到細既...orz
雖然都好滿足..好開心..但都係想要埋全畫面..
所以就再上去...
上左幾下...到銀返黎睇hp5特典時又中左@////////////////////////////////////@
所以立即叫左聲又再影佢....
開心到..依家仲開緊o個個網既狀態=///=

大事...以上就係大事啦~~一日入到兩次耶=////V///=

>>November 12, 2007 at 1:17:48 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

我是仙境防禦的斌哥,特來留個言。
>>October 19, 2008 at 10:41:07 AM GMT+8

della佢地30日都有去漫節,
>>August 1, 2005 at 3:56:05 AM GMT+8

翠=v=
>>June 7, 2005 at 5:13:44 AM GMT+8

我打錯字~哈哈~~
>>November 24, 2004 at 10:04:20 AM GMT+8

你想咩堂呀@@?
>>November 22, 2004 at 11:32:00 AM GMT+8

=陳呂重德=無天理,無左去旅行日
>>November 2, 2004 at 1:53:34 PM GMT+8

生日@@? <br>係既話~ <
>>October 30, 2004 at 1:40:56 PM GMT+8

點解呀柯南兄變左哈利波特-.-"
>>October 11, 2004 at 11:43:05 AM GMT+8

我尋日去會場,你唔去=.=""
>>August 2, 2004 at 7:12:56 AM GMT+8

個日記早幾日黎唔到= ="
>>July 19, 2004 at 6:30:04 AM GMT+8

http://cgi.educi
>>April 24, 2004 at 6:43:04 AM GMT+8

我好想去你畫板留言--" <br
>>April 12, 2004 at 5:39:29 AM GMT+8

你放左好多野係電腦度咩? <br
>>March 27, 2004 at 10:40:11 AM GMT+8

無左多啦a夢睇呀><" <br>
>>March 16, 2004 at 2:06:02 PM GMT+8

哈哈~ <br>你知我係冰個架啦
>>March 13, 2004 at 5:55:55 AM GMT+8

心情好差...講完...
>>September 27, 2003 at 5:42:36 PM GMT+8

8月12日的日記 <br> <b
>>August 12, 2003 at 7:31:30 AM GMT+8

8月9日的日記 <br>好hap
>>August 10, 2003 at 2:32:27 AM GMT+8

................
>>August 7, 2003 at 2:10:20 AM GMT+8

呀...我睇到喇...好似係個日
>>June 18, 2003 at 2:54:54 PM GMT+8

咦咦??妳delete晒d日記咩
>>June 18, 2003 at 2:51:48 PM GMT+8

又頂妳吾順.... <br>喂喂
>>June 14, 2003 at 5:36:13 PM GMT+8

哈哈....行到...bb呀~!
>>June 13, 2003 at 3:26:32 PM GMT+8

今日既留言......... <
>>June 12, 2003 at 1:56:15 PM GMT+8

哇.....頂妳吾順....=
>>June 6, 2003 at 12:08:05 PM GMT+8

吾知妳有冇興趣玩"交換日記"呢?
>>June 5, 2003 at 9:57:39 AM GMT+8

呀呀~~我黎左喇~~^0^ <b
>>June 2, 2003 at 2:26:02 PM GMT+8

人氣: 43386

Design & Scripting by ShowHappy.Net