寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

すべてはお前のごとく

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2009 年 3 月 8 日 星期日 【晴】

あれ以来どれぐらい過ぎただろう?
心には棘があるけど
もう向けるから

新買回來的game..完了一個故事..
而且也開了新一個故事..
昨天...
很有空地看了很多東西...
重新看到"聲優"這回事...
果然是很夢幻的工作...不...是遊戲吧..(?)
然後今日一口氣看完ova..
昨天還在想自己的じれったい....
所以今天想找他們來治療一下..
(ま~勝手にこんなことをするのもどうかなと思うけど
彼らはいい人だからな~
やっぱ優しすぎたな...あたしには)
已經完全沒事了.....昨天的痛楚...
而今天呢!!!!!

大事...今日は一年に一度の3月9日
さんときょう!だからサンキュウ!!
ありがとう!!!!

>>March 9, 2009 at 1:11:11 PM GMT+8


2009 年 2 月 26 日 星期四 【晴】

星期四..尋日..
打完佢故事後就已經變成無感覺...
已經到左訓教時間....自己已經活動十二個鐘..
都仲係唔想訓...
靜落黎......安心訓響床度...
只係咁樣都會諗起...
係一個唔好既故事.....
呢個故事壓住我既思維...
完全思考唔到既感覺..
就連想講乜....什至講野...諗野係點既感覺都唔記得...
フン...考えるのはどうやったっけ?

係點都唔緊要嗎??


應該係我變得只緊張一件事嘛....

>>February 26, 2009 at 10:01:17 PM GMT+8


2009 年 2 月 21 日 星期六 【晴】

好吧....我是這麼麻煩...這麼令人討厭..
不想理我就不要理嘛!!
我現在告訴你!!我已經討厭你們的所有!!
但你們放心!!我們雙方也不會再煩到對方!
現在起!我將會消失在你們所存在的世界!!!!!!!


なんてウソ~︿▽︿


係變得唔鐘意打日記...
星期二k左半年前既故事後...到最新既game...
尋日兩隻cd到手...
唔....有咩感覺都打左...唔再講啦~~
但可以肯定就係變左想打佢故事多d...

講起黎呢排好眼訓..
點訓都唔夠..
而且希望響中午打機..
所以自己既作息時間都變得正常...
硬係唔覺得舒服orz

大事??兩隻cd同game既開始..無乜喇卦..

>>February 22, 2009 at 3:43:36 PM GMT+8


2009 年 2 月 11 日 星期三 【晴】

終於成功打敗啦!!

>>February 12, 2009 at 9:13:39 AM GMT+8


2009 年 2 月 8 日 星期日 【晴】

上星期三...出去信和遊完後...
本來都無乜野...
但之後唔知點樣比我睇到本$350既野...
手上原本只係想買少年サンデー..
(最後竟然出左柯南62...遙15....要自己倒貼$orz)
所以尋日出左去抱佢地返黎....
.....連埋1080既game......
返到黎...去完百佳買完野就返黎食飯..
食完就拆....
ま~無必特別野就係啦XD>/////<
嗯...星期六打完コルダ既感想..
然後諗住星期三晚返黎打機=V=
呀~~~~~~~~~~
大事...尋日係$350同$1080入手日子...orz

>>February 9, 2009 at 10:48:14 AM GMT+8


2009 年 2 月 2 日 星期一 【晴】

ダークラーイ♪ダークライー♪
呢幾日無咩野發生咁...
但我已經又少左個家姐....
自己走左年幾兩年...返黎想同我講你係我姐??咪傻啦好無??

呢排同銀一齊太多..
依家佢要返學反而我唔知做乜好...
就好似又有事忘記咁...
嗯...但其實自己都對住畫板多啦..
話說.......點解我自己d畫咁差都會畫野?
明明做到既事...一件都講唔到出黎=~=
但....我就係鐘意畫......
....應該唔係呢個原因.......
而係我愛吧.....愛佢想畫佢....即使自己幾咁差都想去試畫....
愛....嗎....
大事...我要努力上黎打日記~♪

>>February 2, 2009 at 7:17:29 PM GMT+8


2009 年 1 月 31 日 星期六 【晴】

半月も書いてねぇってどうゆーこと!!

この間はいろいろがあったから…
一々覚えてないな…
ただ昨日少年サンデーを買ってから
あいつ好きになった
それと今日はうちに帰った…
先生たちはまだそのまま…
こっちはかなり変わったけどね…
ふん…

大事…彼たちは帰ってた!!CDにも参加するって、このことを聞いたらすごくうれしかった~^V^

>>January 31, 2009 at 8:18:46 PM GMT+8


2009 年 1 月 18 日 星期日 【晴】

八時四十五分左右...銀發現出現的紅火..
很美..........
時大時小....看來蠻麻煩...

看來今個星期六日又會在家..
沒錢...orz

大事...我竟然忘記了這集柯南的集數.....

>>January 19, 2009 at 3:18:18 PM GMT+8


2009 年 1 月 10 日 星期六 【晴】

物資豐富了..
就連價錢也豐富了..............
今回も普通語で書かせてもらうぞ

嗯...我不信什麼命運的...
但...一年的開始就有預感今年是不好的一年......
是說運程書的...講的是依西歷還是農歷??
語無倫次得自己也嚇一跳的程度...
是說總是覺得怪怪的...
想要做的事大一堆...但又這又那的麻煩得要哭...
好吧.....何時變成心情記的啦??

這幾天都是不定時的休息...
所以也不知道自己何時累...
是說早兩天畫了個gif...很可愛啦XDD
然後因為熒保...msn登出了...
想要登入時卻說"請下載新版才可使用"......被迫down了新版..
所以說幹麼要走潮流??不下不行了啦~
下了十多分鐘...看見也不錯...頭像也可用到gif耶...
之類的好像都聲明可以..但就不知怎的用不了...orz
所以為了這頭像而畫了這gif....
這時候才發現了....我並不止因為那電腦是在我放所以特別喜歡用....
而是那兒的頭像是對我而言每個都是我愛的...
像踊る之類的...都是用心為頭像而造的...
但現在只是隨便找張蠻正常的相片就放上的...
沒愛....
所以今次畫了這頭像是很高興啦XDDDD
..難道說那個火柴人....都不是用心...~"~
大事.......
我不懂畫獸的....就是說...絕望感覺??orz

>>January 11, 2009 at 1:12:48 AM GMT+8


2009 年 1 月 2 日 星期五 【晴】

訓過去既兩日...................

31日晚因dad收到禮物包..
分後我地三個爭著玩XDDDD
1號有講生日快樂..
然後31號試新動畫XDDD
終於有心睇啦...
今日就去左mamo既日記睇返...
嘩..原來都有幾篇..
但睇黎對佢黎講佢係深愛dnXDD
大事...="=

>>January 2, 2009 at 5:37:29 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

我是仙境防禦的斌哥,特來留個言。
>>October 19, 2008 at 10:41:07 AM GMT+8

della佢地30日都有去漫節,
>>August 1, 2005 at 3:56:05 AM GMT+8

翠=v=
>>June 7, 2005 at 5:13:44 AM GMT+8

我打錯字~哈哈~~
>>November 24, 2004 at 10:04:20 AM GMT+8

你想咩堂呀@@?
>>November 22, 2004 at 11:32:00 AM GMT+8

=陳呂重德=無天理,無左去旅行日
>>November 2, 2004 at 1:53:34 PM GMT+8

生日@@? <br>係既話~ <
>>October 30, 2004 at 1:40:56 PM GMT+8

點解呀柯南兄變左哈利波特-.-"
>>October 11, 2004 at 11:43:05 AM GMT+8

我尋日去會場,你唔去=.=""
>>August 2, 2004 at 7:12:56 AM GMT+8

個日記早幾日黎唔到= ="
>>July 19, 2004 at 6:30:04 AM GMT+8

http://cgi.educi
>>April 24, 2004 at 6:43:04 AM GMT+8

我好想去你畫板留言--" <br
>>April 12, 2004 at 5:39:29 AM GMT+8

你放左好多野係電腦度咩? <br
>>March 27, 2004 at 10:40:11 AM GMT+8

無左多啦a夢睇呀><" <br>
>>March 16, 2004 at 2:06:02 PM GMT+8

哈哈~ <br>你知我係冰個架啦
>>March 13, 2004 at 5:55:55 AM GMT+8

心情好差...講完...
>>September 27, 2003 at 5:42:36 PM GMT+8

8月12日的日記 <br> <b
>>August 12, 2003 at 7:31:30 AM GMT+8

8月9日的日記 <br>好hap
>>August 10, 2003 at 2:32:27 AM GMT+8

................
>>August 7, 2003 at 2:10:20 AM GMT+8

呀...我睇到喇...好似係個日
>>June 18, 2003 at 2:54:54 PM GMT+8

咦咦??妳delete晒d日記咩
>>June 18, 2003 at 2:51:48 PM GMT+8

又頂妳吾順.... <br>喂喂
>>June 14, 2003 at 5:36:13 PM GMT+8

哈哈....行到...bb呀~!
>>June 13, 2003 at 3:26:32 PM GMT+8

今日既留言......... <
>>June 12, 2003 at 1:56:15 PM GMT+8

哇.....頂妳吾順....=
>>June 6, 2003 at 12:08:05 PM GMT+8

吾知妳有冇興趣玩"交換日記"呢?
>>June 5, 2003 at 9:57:39 AM GMT+8

呀呀~~我黎左喇~~^0^ <b
>>June 2, 2003 at 2:26:02 PM GMT+8

人氣: 43387

Design & Scripting by ShowHappy.Net