寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

すべてはお前のごとく

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2008 年 11 月 17 日 星期一 【晴】

今日..
牧場黎既精靈始終唔係心頭好..
..其實佢黎既都唔係我咁鐘意..
可能係帶d我地未捉既所以先咁啦XD"
聽日係紫色既..但個影又似背背龍..
都唔知係咩囉XD""
依家又睇返dTV集數..
都係唔夠既感覺...
拍左十年....但成品睇三日就睇晒..
心機呀...=口="

大事..倒數兩日...後日就係啦>//////////////<

>>November 18, 2008 at 11:28:04 AM GMT+8


2008 年 11 月 16 日 星期日 【晴】

今日黎既pokemonミミロル...
已經有60隻精靈啦XD
好多...
發現原來250隻都有送精靈...
如果係無問題就算好啦~~
聽日既pokemon係ピンク色既..
而且又會加大牧場XD
努力中...

イープイ響珍珠大量生產中XD""
點解我要咁努力都唔知XD"
只係想睇下有無色違既..
今日咁上下啦=V=

大事...倒數三日..

>>November 17, 2008 at 12:15:20 PM GMT+8


2008 年 11 月 15 日 星期六 【晴】

ぶぶぶぶぶぶぶ~~~~
今日又睇左次第二集電影...
然後打左陣機...
話說wii down個隻game啦XDDD
好好玩..
大家都好可愛..
睇得好開心XDD

然後白金方便就打得好努力..
完左第四個場館啦..
都係好想要返之前既精靈耶><""

大事...仲有四日...

>>November 16, 2008 at 1:27:35 PM GMT+8


2008 年 11 月 14 日 星期五 【晴】

尋日改左首歌...
其實想用其他歌啦..
但始終呢首既感覺d..
或者用水晶之鐘都唔差..
.....いけないね...
其實今日無咩特別要記啦~~
只係想要倒數返仲有五日=V=
大事...呢排個腦好似鈍鈍既....
數獨都玩唔到TVT

>>November 15, 2008 at 10:19:05 AM GMT+8


2008 年 11 月 13 日 星期四 【晴】

有幾多日無打日記=~=
呢幾日好像過得有夠唔同XD""
一時早上訓一時夜晚訓...
但唯一一樣既..就係一直睇著同一套作品....

噢...早幾日開始..知道香港有日本karaoke..
所以做好個list日後有機會就去玩XDDD
雖說..其實應該唔多歌啦XDDD
但...たけ既歌就真係少左d..
而且全部都係動畫既歌...
人家想要佢個人歌耶><"""
但其實...たけ既個人歌黎講..我會最想玩邊首呢...
夜を抜けたら...係喊歌既XDDD
just mine...完時會傷心やっぱやめよう~
水晶のベル...太靜...
....果然無歌會想唱嗎?XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
首首都想唱...但首首都唔會唱....
唔!咁上下啦XDDD
呃...或者我繼續聽歌好啦..反正差唔多20號啦...

大事...我睇左12集後訓著前都會笑XDDD
仲有6日....

>>November 14, 2008 at 11:45:00 AM GMT+8


2008 年 11 月 9 日 星期日 【晴】

要努力打日記啦..
但都變得唔係想打先打囉...

星期五開始..我又睇返d好耐無睇既野...
知道下年又再新一套電影...
然後星期六早上七點幾定八點先訓.....
到星期六晚上六點幾醒...
星期日早上六點幾訓返........
.....今日早上一點先醒orz
唔怪得想訓都訓唔到...

呢幾日仲係遊魂...
就係唔肯返去聽歌既感覺...
然後唔知點解銀突然聽返nao既...
好開始卦XD""
大事...10號啦...

>>November 9, 2008 at 9:27:35 PM GMT+8


2008 年 11 月 5 日 星期三 【晴】

又好幾日我都唔肯打日記=~=

話說我都係發現...
都係響屋企過生日會開心d...
相比夢幻般..我情願同一d鐘意既事物一齊..感覺實在..
亦因為咁所以31號入去見到naruto佢地而開心吧..
真係想要撲過去XDD
話實...佢地出現係好有另一個意義..
好きだな~

今日都係咁過啦~~
只係兩隻水滴都改左樣...
...可能唔改會開心dXDD
努力咁養就係啦XD"

話說今日終於搵左d歌黎聽啦XDDD
大事嘛.........
都係覺得有趣啦~

>>November 5, 2008 at 5:39:48 PM GMT+8


2008 年 11 月 2 日 星期日 【晴】

今日係ST四週年喎~~~~~~

文突然叫我教日文囉.......

家姐好開心又好開心囉...

我星期四交到幅畫囉....我星期四要十點先返到屋企囉......

尋日isida生日...前日係イクティパパ生日....
...唔係...

星期四....中午出左去...
去左屯門唱k...感覺無乜歌唱啦~~
但最後都唱左好幾首XD
然後晚d就出左去銅鑼灣交收...返到黎試左衫就好興奮..想話整完指甲就訓...
...點知因為姐既原因三點先訓orz
六點四十七分起身後.....
打仗......
我就好快ok啦~~只係姐啦~~
又話會影相...點知遲左成個鐘先出去XD""
出左去就見到姐既fd....點知一齊出去XD"
去到之後就入去玩啦~~係好玩啦~~
見到唔少人影相..但同行者好似唔係好想去影orz
不依...但沒法子orz

玩野既過程唔講..太多...

歌舞...唔知點解出左去跳XD""
發現手腳唔協調XD"
到三點幾巡遊..好多人...無乜位..
對住太陽睇巡遊..
都係咁正啦~XD
睇住佢地出黎既感覺..
因為今次係第一次咁近..
所以覺得好正XDDD
當然...我帶住既pin無可惜到啦XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
得到d咁令人羡慕既野已經好好啦XD

唔夠就一定嫁啦XDD
但...已經係好充實既一日...
...其實唔太覺XD"
睇左兩次巡遊...係好正啦~~
鬼屋方面...亦係好玩啦~~
只係話..完全唔可怕耶XDDDDDDDDDDDDD
而係好靚耶~~*V*
十一點幾到西鐵站..去左新北江食野就返黎...
差唔多兩點先訓orz

星期六...完全唔覺自己過左31號既1號
對腳斷左orz
發生咩事都わけわかんないorz
總之好似都好早就訓囉XD"
星期日....點左銀去買vcd=V=
所以就睇左vcd....
總於知道點解被話劇本差d...
沒頭沒腦卦...
但歌都唔差既...
如果睇左先過31..可能會好玩d...
然後響今日凌晨三點幾聽返isida既歌後就訓到今日六點orz
話就話星期五講得太多日文...但好似最重要既野完全無理到....
以上..呢幾日死左既前因後果..
大事...睇黎我係唔適合比咁多人恭喜XDDD

>>November 3, 2008 at 2:25:42 PM GMT+8


2008 年 10 月 28 日 星期二 【晴】

本來諗住尋日打日記...但都係唔記得左orz
星期五既野仲未準備好...
唔知點解同暑假時既心情一樣......
...訓唔到.....
可能因為d野唔係自己整..
自己整都可以分心一下嘛orz

我原來對新呢批歌都未熟嫁=口=""
然後係...呢排好多事...
過左係咪會靜返d......
大事....柯南60出左唔知幾時出61...

>>October 29, 2008 at 3:38:18 AM GMT+8


2008 年 10 月 18 日 星期六 【晴】

好似訓左好耐都唔夠耶...

因為呢幾日都係過住d起身用電腦..睇完就訓覺既生活..
所以其實都無咩改變..
只係聽歌都係呢d吧..........
......=~=好似有好多野都變左結晶...orz
不過星期四返左隻cd....
今日聽左...覺得好多野都變左...
至少..譲既感覺係咁啦=V=

話說尋日好唔識死咁飛左去睇アリス既一話.........
orz
...都算有出呀...ペル....
なる...唔記得囉..
因為只知道なる佢地所發生既事就有得睇.......
....
.............
.........................
咁既情況下先話我知.....
下一本下年初先有@口@
orz好...又係等之嘛...
阮等慣啦!等咪等燚口燚

大事......譲好似少左d..
ドラマ好玩XDD

>>October 18, 2008 at 9:19:07 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

我是仙境防禦的斌哥,特來留個言。
>>October 19, 2008 at 10:41:07 AM GMT+8

della佢地30日都有去漫節,
>>August 1, 2005 at 3:56:05 AM GMT+8

翠=v=
>>June 7, 2005 at 5:13:44 AM GMT+8

我打錯字~哈哈~~
>>November 24, 2004 at 10:04:20 AM GMT+8

你想咩堂呀@@?
>>November 22, 2004 at 11:32:00 AM GMT+8

=陳呂重德=無天理,無左去旅行日
>>November 2, 2004 at 1:53:34 PM GMT+8

生日@@? <br>係既話~ <
>>October 30, 2004 at 1:40:56 PM GMT+8

點解呀柯南兄變左哈利波特-.-"
>>October 11, 2004 at 11:43:05 AM GMT+8

我尋日去會場,你唔去=.=""
>>August 2, 2004 at 7:12:56 AM GMT+8

個日記早幾日黎唔到= ="
>>July 19, 2004 at 6:30:04 AM GMT+8

http://cgi.educi
>>April 24, 2004 at 6:43:04 AM GMT+8

我好想去你畫板留言--" <br
>>April 12, 2004 at 5:39:29 AM GMT+8

你放左好多野係電腦度咩? <br
>>March 27, 2004 at 10:40:11 AM GMT+8

無左多啦a夢睇呀><" <br>
>>March 16, 2004 at 2:06:02 PM GMT+8

哈哈~ <br>你知我係冰個架啦
>>March 13, 2004 at 5:55:55 AM GMT+8

心情好差...講完...
>>September 27, 2003 at 5:42:36 PM GMT+8

8月12日的日記 <br> <b
>>August 12, 2003 at 7:31:30 AM GMT+8

8月9日的日記 <br>好hap
>>August 10, 2003 at 2:32:27 AM GMT+8

................
>>August 7, 2003 at 2:10:20 AM GMT+8

呀...我睇到喇...好似係個日
>>June 18, 2003 at 2:54:54 PM GMT+8

咦咦??妳delete晒d日記咩
>>June 18, 2003 at 2:51:48 PM GMT+8

又頂妳吾順.... <br>喂喂
>>June 14, 2003 at 5:36:13 PM GMT+8

哈哈....行到...bb呀~!
>>June 13, 2003 at 3:26:32 PM GMT+8

今日既留言......... <
>>June 12, 2003 at 1:56:15 PM GMT+8

哇.....頂妳吾順....=
>>June 6, 2003 at 12:08:05 PM GMT+8

吾知妳有冇興趣玩"交換日記"呢?
>>June 5, 2003 at 9:57:39 AM GMT+8

呀呀~~我黎左喇~~^0^ <b
>>June 2, 2003 at 2:26:02 PM GMT+8

人氣: 43386

Design & Scripting by ShowHappy.Net