寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Mei'z

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >>

2005 年 9 月 2 日 星期五 【晴】


 




續 8 月 24


放榜果日真係好驚好驚
驚到成個人都已經唔想講野 ,, 我驚一開口就會喊
我係咁捉住佢地隻手

之後就宣佈 d 勁野
我聽到阿 lo 都有份真係好開心好開心
後來知道今年 18 分都有表羅直頭放下心頭大石

上到課室冷靜番好多
但係到派果陣又開始驚喇 我捉實斤斤隻手
哈哈佢俾左愛的鼓勵我呀搞到我幾咁唔好意思呀真係
總之就錫哂你 Lar

then 知道自己 21 分都幾放心喇
我既估計應該唔會差太遠掛 ..
思思喪喊 ! 但我好冷靜 ,, 淨係係咁意咇左 2 滴眼淚

跟住就去睇下其他人點

我地當中有好多都考得唔好 ..
見到佢地喊哂真係覺得好震撼 其實知道佢地既成績我都呆左
因為我從來都認為我呢班朋友其實好醒 讀書根本唔係問題
不過事出必有因 .. 可能我地真係玩得太癲啦 ..
始終會考都係唔可以靠小聰明

我由始至終都冇安慰過佢地
根本見到佢地就會講唔出口
其實我真係會唔明佢地當時諗乜
我唔想佢地覺得 " 你又唔係我 ,, 你點會明我點解咁唔開心喎 "
所以我選擇用行動去幫佢地 ,, 陪下佢地搵學校都好

擔心好多人 ..
why 盈盈 melody minda linda 妮妮 kiki 唐ling 何子 bobo 羅文鍵 好多好多
但係又唔知可以幫到佢地 d 咩 ,, 好驚搞到佢地做錯決定
真係好想好想俾到實質既幫助佢地
果時真係會諗如果可以嘔幾個學位出黎俾佢地就最好

我覺得我明明地點解陳冬敏唔想咁多人幫佢手
愈多人幫手即係代表愈多人已經 settle down 左
但係偏偏就係自己仲未搞得掂
所以果幾日我都幾 dislike 十幾人堆埋一齊幫人搵學校

好好彩而家個個都有書讀
我地一定要好好咁珍惜呢個機會 全港冇幾多個人有架咋
就算你地去到 d 陌生既環境都唔駛驚
因為你地去既目的係讀書 做好自己本份兩年後就有得入大學

放完榜就到 15 號 黃可恩走
呢個陪伴左我 2 年既好朋友要離開我我真係接受唔到
為左佢走我都喊左十幾次
點知佢真係要離開我喇 真係好傷心好傷心

送機既前一晚我地去左佢樓下吹水吹天光
入面夾雜左唔少 dead air 完全唔係我諗既一回事
我之前仲諗住果晚會講 d 好 deep 既野講到個個喊哂
但係我地浪費左呢個夜晚

直到去到機場先真正 sense 到佢真係要走喇

好諷刺 !
上一次係呢個機場係台灣之旅
當時我地既心情真係好興奮 ! 無牽無掛仲可以周圍搵野玩
但係今次 ..
個個都靜哂一片愁雲慘霧 我可以隨時喊出黎

我真係好鍾意呢個朋友 ..
佢走左之後我都仲係喊到吧吧聲
唔知點解一諗起佢 d 眼淚就會忍唔住咁流左出黎
我一諗到連錄音俾佢呢 d 咁少既事都做唔到我就覺得好愧疚

上到巴士
聽住孫樂庭個 mp3 播住男生圍 forever friends 果 d
我真係覺得佢唔知羅景定贈慶
一路聽一路喊又一路逼自己唔好諗真係好辛苦 !

佢走左一個禮拜我都仲係未接受到



又待續




  


>>September 3, 2005 at 2:06:25 PM GMT+8


2005 年 8 月 23 日 星期二 【晴】


 




哇原來我已經好耐冇打過日記
上一次應該係 8 月 6 日 ,,
其實我唔係懶呀 -0- 而係唔知要由邊度講起好 ..

咁就大概講下咁多日黎既大綱啦

係 8 月 10 日之前
個個終於都 feel 到放榜既來臨
日日都會同人 discuss 到時要去咩學校
其實愈講會愈驚 ! 不過我覺得果幾日好似又同好多人聚番埋

當時我只會諗入唔到 Mst 咪入恆商囉 ,, 兩樣都咁好

原來我都真係好膚淺 人講我又講
去到恆商真係發覺完全唔係果回事 我都係鍾意 Mst 多 d
我鍾意果種親切感 一種令我覺得返到屋企既親切感
我唔駛日日去諗點樣去識新朋友點樣去討好佢地
而且我唔會係 Mst 蕩失路

雖然好冇出息咁 ,, 不過我就係咁鍾意 Mst

就算有 d 朋友會離開
我覺得只要我地仲有人係 Mst ,, 佢地就會繼續番黎
仲會繼續同 Mst keep contact
所以我如果入得番就應該要留番低黎發揮呢 d 作用

果幾日我就係咁為左恆商同 Mst 而不斷掙扎
而家諗去覺得自己好似一個白痴呀 ..
我為左呢個抉擇唔開心左咁耐哂左咁多時間仲要咁多人擔心
最傻既係我仲為左佢發惡夢 ...


睇電視 待續




  


>>August 28, 2005 at 5:41:20 AM GMT+8


2005 年 8 月 9 日 星期二 【晴】


 

希望放榜可以得償所願

  


>>August 9, 2005 at 5:38:43 PM GMT+8


2005 年 8 月 2 日 星期二 【晴】

 




      Image hosted by Photobucket.com


      愉快的一天  *



 

>>August 4, 2005 at 4:42:08 AM GMT+8


2005 年 7 月 21 日 星期四 【晴】


 




嗚而家日日都係屋企吽 .. 我唔制呀 ><"
之前病左十幾日 ,, 真係曬左我個 holiday 囉
病得耐 搞到好耐都冇返芭蕉 佢而家都唔搵我嚕

no job ,, no money ,, nothing to do ..
錢對我黎講真係好重要 ,,
如果而家有人出錢包起我我諗我都肯 @@"
如果 Starbucks * 請我就好喇 *Q* $ 3X / Hour

算 呢幾廿日係屋企休養下先唯有
我每日既生活都非常有規律
十點半起身 ,, 一點三訓覺  because i am a 電視迷
爸爸媽媽歡喜到不得了 我日日都可以留係屋企做家務

不過勁恐怖呀 .. 屋企唔知幾時多左好多螞蟻
我唔怕佢地 不過又唔想殺佢地 ..
佢地咁勤力做野 ,, 如果我殺佢地實在太殘忍喇
不過媽媽話我白痴 -.-"
剛才媽媽就係我個 keyboard 上面殺左幾隻

唔知盈盈係點過呢 d 生活架呢 ?
我好似坐唔定咁既 ,,  但係佢過得好優遊咁喎 ~
擺明佢係適合過 d 少奶奶既生活 Lar 真係令人羨慕

今天又上了盈盈的家
哈哈哈我係最勁架一日見哂佢所有屋企人
佢地個個都識哂我架喇 ~ 仲讚我好好笑容架
我諗官惠雯幾鍾意我添呀哇哈哈哈哈哈哈

上完佢屋企就去了醫院覆診
架 71k 真係兜路兜到我火都黎埋 趕時間家嘛
記得曾幾何時我同 ca 姐好鍾意搭佢遊車河 -_______-
then 搞左一大輪野就走得喇

我獨自由拿打素行去大中
原來一個人慢慢行去都幾舒服架喎 我喜歡這樣 。
之後係大中周圍睇周圍行 入左好多未入過既鋪頭
真係好鍾意呢種感覺呀 ! ! 想去邊就去邊唔駛同人交待
大個一定要一個人咩住個背嚢去旅行 ! 老土 ? aha ..

行番屋企果陣
我突然好有衝動要擁有一個 B or 一隻小狗
我好想可以帶住佢地去散步或者推住架 BB 車周圍去
呢個伴唔會令我有任何既束縛 佢地亦都唔會對我有意見
求神保祐我家姐快 d 結婚生仔 Lar ~

返到屋企 訓 .. 電視 .. 食 ..




  


>>July 22, 2005 at 4:12:11 PM GMT+8


2005 年 7 月 19 日 星期二 【晴】

 


copy from minda'z diary .. sori i m 2 lazy -0-"





我覺得我地是但一個再唔打台灣日記



遲D就無人會打架喇



所以我決定... 我打!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 



 



THE FIRST DAY~~~~~~~~ 23/6



今日天不朗氣不清.. 係一個討厭既天氣..



落大雨.. 響香港.. 真係好唔開心架..



約左BOBO 譚港雄 唐拎5點45分響 大埔墟等~



係朝早呀.. 唔係眼就~~ 所以我根本無訓過......



BOBO 個媽咪 SANDY姐都黎埋~



BOBO個唿有雨衣架.. 全場最威係佢!!!!!!!



搭車LU.. 上車.. 一個位都無..



被昆了.. 都話響太湖上車架啦... T_T







之後去到廣福 MEI MEI都上埋車..



我地一行五人就響架巴士到吹水.. 唔記得吹咩LU..







但係我記得好開心好開心好開心~~~~~~~~*









 



到左機場... 七點到啦~



勁開心. 一落車就響到飄移.. 重唱埋飄移首歌



真係勁鍾意玩機場D車..~~~~~~~~~*



我地重一架推住一架咁. 勁過引~



不過後尾比人鬧...







去M記食完早餐.. 就上返去. 羅文健用一個不知名號碼打黎搵我~



YEAH~ 淨係記得我電話咋~ 都話我電話好好記架啦~~~~ 61368100 61368100 61368100 GREAT~~~~



去到我地集合果到.. 遠挑已經見到 一個着住藍色制服既KAI仔..



一個傻仔.. 不過有少少淫既.. 呢個就係我地對佢既評論..



佢係我地既領隊... 一個悶到喊既領隊~







之後見到我地D團友..



有『假肥西‧真瘦西』夫婦



有OL情侶



重有兩個青少年...



成團十二個人



一開波MEI MEI就話佢地係MK小子...



重響到講~ 你估下我地話佢地MK.. 佢地會唔會話我地KAI丫拿~



之後重響到話.. 佢兩個男仔去.. 其實佢地係咪有龍陽之癖.. 哈哈.. 勁好笑@!!!!!



跟住就又飄移過LU~~~~~ BOBO 戴住我同唐拎送比佢頂帽



狂響到YO YOYO CHECK IT OUT。



一O一””””潮童一名!!!



呀MEI重正。。 佢戴住我頂帽之後話。。



我全身散發着一陣潮味。。 超頂引

























狂鋤D。 狂等。 就上機LU。。









上左機。。 等左好耐先開機。。 期間發現原來飛機好多野玩架



有電話啦。麻雀啦。電視啦。林志玲啦。 GREAT~



成架飛機無人講野架。。 淨係聽到我同MEI同譚講雄把聲。。



真係唔係好明點解D人唔講野架。。



之後BOBO發現左原來個位果到有個電話。 可以打去第二個位到。



之後我地六條友狂響到打電話。 笑到我喊!!!!



MK小子(傻果個)見到我地都響到笑。。。。。



我同譚講雄目睹佢地響到笑。搞到我地兩個狂笑!!!!!



過到台灣。 我第一時間就諗到呀添響呢到同田寧咀喇~ 創世紀呀。。



我都係鍾意葉榮添以前果個爛仔頭多D~



繼續。。



去唱錢... 我ARM ARM睇單先發現原來要手續費.. 早知一齊唱啦..



BOBO放D錢響個GIP到囉..



佢帶左四千..但係唱得二千咋..



之後見到我地個導遊。 側面同黃怡靜相似度高達99%



佢叫小慈



之後就去左小人國LU>。。



我想出街喇。。 遲下再打。。。。。。。。。。。。。 哈哈哈哈哈哈哈哈



今日7月10喇.. 我再繼續打!!!



上左車. 架車超大. 係平時我地幾廿人去海洋公園旅行果D車黎架



但係我地加埋導遊領隊都唔夠廿個人..............



行左入去小人國. 小慈帶我地去行個公園 話要入到好入先有野玩



要搭所謂既火車架!!!



一落車MK小子就問我地去邊玩. 跟住好奇怪但係又好自然咁就成班人一齊玩喇...



一入到去就見到有個成十層樓高既滑浪飛船



又話玩又話唔玩



成班行左去條橋到諗住睇下人玩..



跟住條穚有個牌WOW.. 寫住.『小心,你個被淺濕』



跟住我響到話: 喂.. 唔好企呢到啦.. 會濕架



譚廣雄響到話.. 唔會架. 唔會架. 你信我啦



跟住我地成班友企左響果條穚到..



我同呀MEI淆底. 所以開左把遮



架船終於衝落黎喇!!! 淺起左三、四層樓既水花..



譚港雄同BOBO及時開左佢地把遮..



但係D小迫力爸喇 咁打落我地兩把遮到..



有遮都無用



我地成班未玩就濕曬!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



之後話最後先玩呢個.. 就走左去玩其他野LU...



我地行到一個外型似D乜乜館既一間野到



寫住唔知咩外星人唔知乜架..



去到佢個門口諗住佢係自動門. 但係又無開播..



之後我地DOU過果間野..經過佢後門..



見到原來係未整好架囉... 一.一"""



響室內玩左D勁低能既野..



旋轉木馬!!!!!!!!!! 有長頸鹿架









碰碰車.. 我地玩左兩次呀!!



有一個係坐住架車.. 入到有D懶恐怖既公仔響到嚇你...架車行得重慢過你行路 玩到想喊



我SURE譚廣雄呢個樣重恐怖過D怪獸囉









有一個係室內過山車.. 不過一D離心力都無.. 不過算係好玩架喇!!!!



有一個好搞笑既野. 佢係圓型一舊野架.. 跟住呢.. 果舊野會轉啦



打斜咁轉WOW.. 有一個人坐圓型既出面.一個坐入面..



打斜轉果陣.. 入面果個會擲落出面果個到架!!! 有離心力架呢個!!!



羅文健坐入面..BOBO坐出面



唐拎坐入面.. 譚港雄坐出面..



我同呀MEI自己坐~~~*



點知一到打斜轉果陣.. 譚港雄用左高16度既聲音尖叫.. 笑到我同呀MEI玩唔到!!!!



佢話唐拎擲到佢好爽WOW.. 一.一" 變態







係播.. MK小子都有玩架...不過(傻果個)玩到暈WOW.........



我同呀MEI同唐拎玩左兩次之後重想玩....!!!!!!!!!!



之後出左去. 玩左一個過山車...我地架旅遊車響山路落斜重好玩過佢..



重有見到個唔知好似轉轉下既野.. 不過無玩到



就去左玩水喇!!!!!!!! 好爽呀!!! 我同呀MEI同BOBO玩左八次呀!!!



MK小子..正常果個陪足我地玩八次呀!!!



本來諗住玩一兩次架咋.. 點知好似玩上引咁!!!



跟住我同BOBO有一個策略.. 因為唐拎同羅文健好想玩..



但係佢地着長褲.. 所以費事玩



買雨衣又好Q貴WOW... 四十蚊呀... 台幣







於是我同BOBO就話玩多N次.. 等佢地比我地引到佢地玩!!!!



之後當然唐拎同羅文健都比我地引到佢玩啦!!!!











我地玩左勁多次.. 開機動果個人啤行我地



我地又唉又西 叫曬佢美女 佢先歡容D咁比我地玩咋..



唐拎玩左三次..



羅文健玩左兩次..



譚廣雄玩左六次..



我同BOBO同MEI都玩左八次..



係播.. 傻果個無玩過..一.一"""



我地響玩八次途中知道左正常既MK小子係叫嘉豪呀!!!



呢個我諗係我台灣之旅之中第二個好玩既機動遊戲黎架喇!!!

















之後六點鍾係最後一班火車!! 我地唔搭火車就要行勁大段路返去...



而我地玩完就係5點58分...



D男仔響到跑響到跑.. 着濕左既鞋響到E E聲.. 勁恐怖



我同呀MEI一開波就除左對鞋.



拎住對鞋響到赤路跑 XDDD



好彩趕得切..成班人坐到人地架火車濕鬼曬!!!



坐完火車重要行一大段路先到餐聽.. 我同媚媚赤腳行左幾公里!!!!



之後去到餐聽食飯.. 小譚(我地個領隊)同小慈 被我地嚇親囉



食飯.. 無野好食.. 應該話唔好味囉D野...



不過BOBO同呀MEI食到勁姿味.. 重叫人添飯.. 不過間野無侍應架..



叫極都無人應!!!!!!!!!!!! .\"/.



我地十二個團友一台呀.. OL朋友無講過野囉



但係真瘦西都有同我地講下野..



狂有DEAD AIR.. 好似型仔現身咁.. 超恐怖



跟住上車.. 我地諗住會返一返酒店先.. 點知佢話唔返..



去101到WOW... 101係一棟101層既樓.. 商場黎架..



我地就拿拿聲換三.. 不過都擔誤左人地D行程



羅文健開唔到佢個GIP...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



架車行下. 小慈又解說咁.. 突然間BOBO話:頭D首映禮呀!!



跟住我地6條友既焦點都去左BOBO講既方向囉



真係首映囉.. 諗都無諗過.. 我地竟然咁好彩!!!!



呢日係香港都係首映架!!!



好興奮 我地一落車.. 聽完小慈講野就跑左去睇周杰倫LU~~~~~~~~



我見到 周杰倫. MEI MEI個呀B. EDISON!!!. 余文樂. 黃秋生!!!!! 重有D導演果D~



勁HURT.. 陳小春同杜文澤無黎.... 不過都好開心架喇



我地竟然見到佢!!! 我果陣真係好想即刻打比陳冬敏架!!!!!!!!!!!





















我地個個都拿住部相機影囉.. 影影下.BOBO部相機神左.. FOCUS唔到..



之後我同佢交換左部機.. 跟住我吹下部機.. 部機又好返喇!!!!!!! 超神奇!!!



我地台灣咁多相.. 起碼有40%都係頭D囉....



之後返左酒店.. 再去西門町. 行行行.. 諗住買CONS比陳冬敏架..



睇ARM左.. 一到得六號.. 一到得七號半.. 諗住買果對六號比冬敏架



點知轉個頭 九點半都未到....就山左喇...... SO HURT!!!! 果到D CONS都OK底架



跟住見野就買黎食.. 杯雪糕超大杯..係香港D軟雪糕既四倍高度 廿蚊 台幣咋!!'



食到我同唐拎死咁濟.. 重有D串燒呀.. 麵線呀.. 芒果冰呀.. 好多好多.. 重之又平又好食



行行下重見到一間貼紙相鋪!!! 超好玩呀!! 果到有道具有三免費公應架!!!



超過引.. 最後我地影左囉!!!! ^^^^^^^











果到D人呢. 無論你幫唔幫襯都好 都好有笑容架.. 姐係你響佢身邊經過佢都會對住你笑咁濟..



痴線架.. 香港人絕對唔會囉. I AM SURE!!!!!!!!!!



響西門町乜野都無買過囉.. 我地



得MEI MEI買左對勁浮誇既耳環!!!!!!!!!!!



台灣痴線架.. 10點條街呢.. 就好似香港兩三點咁.. 乜Q都山曬囉...



BOBO響途中已經去搵左佢既親友羅荔枝喇...



我地重好巧合咁響返架捷運到見返TIM~~~



之後又返酒店.. 跟住我地自己去左誠品書店買書 佢廿四小時開架



冬敏叫我幫佢買三本書架..



我寫低左響張紙到.. 袋左響褲袋!!! 不過玩八次飛船濕到煤到乜都睇唔到LU...一.一"



好彩我重記得一本書個名.. 帶一本書去巴黎..



好想去書展同漫畫節呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



之後買左D名信片



搭LAST果班台灣地鐵就返酒店喇







我地好似D麻甩佬咁MOU曬響人地個捷運站到等車囉..



重要響地個站到飛拖鞋!!!!







返到去.. 續個續個沖涼..



我地將兩張雙人床拍埋左做一張 勁大張..



佢部電視係放響個櫃到架



個櫃係YIM門黎架



我地打開左果道櫃門黎睇電視



成班堆曬響個電視機正前面.. 因為道門擋住斜D就睇唔到喇



睇睇下果兩個MK小子走左上黎我地間房到玩WOW



嘉豪一上到黎就問: 重乜你地堆曬響個電視機前面既..



跟住就走上黎我地D床到.. 再一腳將個櫃門YOUNG左入去



唐拎驚嚇到O曬嘴



之後又鋤D又睇電視.. 真係勁難以想像果兩個人就係幾個鍾頭前我地唔識既人..



我地果陣先知傻果個原來叫TAKSON!!!!



跟住佢地想落床 話走喇.. . 我地成班就響到話.. 玩喇玩喇.玩咩好呀? 勁好笑..



人地都未走.. 我地勁狗!!!



之後睇電視.. 麻辣天后宮. 超好笑.. 呢晚係講 大波 細波架.. 重之好好笑..



佢地用詞超正!!!



係呀.. 你很機車係話你串咁解呀



你很屌係話你好型咁解呀



我地諗住去KTV架.. 點知原來台灣呢



你未夠十八歲過左十二點出街.. 去D公眾場所係犯法架囉



跟住唔知點樣吹吹下水就訓左LU..



我地六個人訓左響張大大床到..



左起.. MEI LING BOBO TAM MINDA ERIC



 



 



 



第二日 THE SECOND DAY~~~~ 24/6



果晚我訓訓下醒左.. 我諗果陣五點幾六點到..



我發覺我隔黎無左個人.. 跟住我又乜都無理到又訓返..



第二朝..我醒左..坐左響張床到. 吽下吽下..



羅文健無啦啦走過黎.. 響到話. MINDA 你知唔知你尋晚做過D咩黎呀!?!



跟住我話. 咩呀? 我打你呀???



佢話. 係呀. 你打左我落床呀!!!!



OH SO HURT 哈哈



之後就落去食早餐喇



我地一路食一路訴說尋晚發生既事..



完來唐拎係拉筋咁訓...



BOBO一野LAM住左唐拎...



唐拎熱得濟將張被一野且走左.. 凍醒左BOBO.. 勁好笑勁好笑



係播..間酒店D早餐難食到喊!!!!!!!!



益力多係假架!!!! 唉.



最好食係D煎蛋OR奄烈囉



呢間係天成飯店囉.. 四星級都咁難食...:(



跟住我地就出發喇.. 我地日日都換酒店.. 勁煩!!!



搭車.. 見到有D車勁好笑..



後面貼住D野架











我地一開波就去左中正記念堂.. 係咁影相..



果到唔比人着拖鞋入架...



但係BOBO 唐拎 呀MEI 同 譚廣雄四個唔知想點囉..



着曬拖鞋..



重要響人地個"禁止"果個牌到影相 XDDDDDD











小慈係咁講蔣介石D野.. 一D興趣都無.. 但係MK小子好似聽得津津樂道咁..*O*



亂咁影相. 係又影唔係又影.. 我響果到買左支羽毛筆~~ 靚到喊!!!

























係呀..第一晚BOBO肚柯呀.. 柯到佢瘦到呀媽都唔認得..



但係譚廣雄就食左好多野好多野. 肥到死!!!!!!!!!!!!!! ^^^^^^^^



哈哈哈哈哈哈哈哈









 



跟住就去左打邊爐LU... 打一個好奇怪既邊爐..



我地六個人一枱.. :D



一開波佢就將D料放曬落個BO到.. 咁我地以為好似盤菜咁食啦.









我地諗住夾野食既時候..



D待應竟然同我地講.. 還不行 還不行...







都明明熟曬架啦...



原來係佢夾比我地食. 一碗碗 一份份咁..



有番茄同飯TIM架.. 諗都無諗過



一D都唔似打邊爐.. 間野響點水樓樓上!!!



食完就閃左去故宮博物館...



搭車果陣小慈請我地食雪條..



好好食呀!! 係紅豆粉果.



係紅豆雪條有D姐利咁... 好好食架真係.. 十蚊台幣一支咋!!!!







去到故宮



小慈又係一路行路講.. 我同呀媚都勁攰又悶.. 行下又坐下咁..



但係又唔比佢發現我地咁..



MEI MEI勁響到羅人地D介紹紙黎留念囉.



不過又真係幾靚既...



其實故宮D野好靚.. 不過佢唔比人影相.. 呢個最HURT!!!!!!!!



重要係新立例架!!!!!



果到有好多字畫架.. 有唐伯虎真積..



我唔係古代人.. 唔知佢靚定唔靚呀..



不過我見到有幅野... 有我地學校禮堂咁闊囉....



重有呀.. 我覺得古代人係神囉



無間尺但係畫D直線直到你喊囉...







重有呀..有串野呢.. 係用一枝象牙雕成.. 雕左三代 五十年..



波中有波咁.. 重要郁得... 有十七層... 真係痴線架!!!!!!!!!!



重有舊雕出黎既燒肉同白菜.. 真係真假難分.. 好靚好正!!!







我地重同出面果個孔子像影相..



扮曬好學生咁呀











我好記得小慈講左個爛到無人有既大爛GAG囉...........



關於色加矛妮架呢......



跟住就過九份喇...



小慈一路講一路行.



佢一路行我地一路勁多試食.



跟住有間舖賣D一塊薄皮包住d即磨花生碎加上2舊雪糕重有D鹽西既野.



小慈介紹比我地.. 個老闆娘就送左一份比佢



譚港雄厚顏無恥咁申出佢隻手



點知小慈真係送左比我地食... 勁開心!!!!!!!







跟住自由活動



我就搵李英睿果舊野.. 點知原來好多間舖都有



買左好多野.. 食左好多野... 買左勁多無聊野..



不過好後悔唔記得左買貝殼燈!!!!







買左果D陶器黎吹..



勁好笑.BOBO唔識吹又亂咁吹..



唔知邊個叫佢收聲費事佢嘈親司機搞到撞車! ^^"



食到勁飽.



食左醉雞啦. 芋圓豆花啦.. 重有好多.. 唔記得左既野食...



跟住我地就過士林夜市喇..



途中小慈叫我地自我介紹呀...



我話我叫MINDA.. BOBO係BOBO啦.. 唐拎話自己係唐佩玲... MEI都係MEI.. 羅文健係ERIC...



而譚港雄呢.. 佢話自己係老譚囉...



NOW.. 嘉豪打日記都係打佢個名做老譚囉.. 超正!!!!!!!!!!!!!!!!



我地一人買左一杯苦瓜汁.. 人地話清熱WOW



跟住就買左塊勁大既炸雞扒... 唔知重乜八個人圍埋一個圈一人一啖咁食..



諗起都恐怖...



不過塊雞扒勁大塊... 塊雞扒行左三個圈我地先食曬咋...













之後我地響果到行左幾圈.. 發覺原來我地係好飽.. 飽到乜都食唔到囉.



得個睇字..



我重聞果D油煙味聞到我想嘔 :(



呀MEI同MK小子玩料理大師.. 勁開心



佢地上左榜重留埋名!!! ~



之後過左隔黎條街行... 行左一陣就夠鍾上車返酒店LU..



我地去夜市但係無食過野咁濟... SO HURT







返到酒店.. 又睇麻辣天后宮



肚餓WOW..



落左去買野食.. 一間妨OK既便利店..



唔記得佢個名LU....



我同MEI MEI重響一間唔知咩到買左D蛋包.. 好平呀..



又好好食!!! 幾蚊咋.



之後諗住買生果架



果D山果好大粒好似好好食咁



又混種WOW. 有蘋果芒咁...



點知七十幾蚊一個梨...



最後得譚買左個蘋果芒



重買左D雪條



食野果陣響到睇普通話片既周星馳.. 今晚打老虎!



訓覺LU...



我同唐拎同呀MEI一間房..



BOBO同譚港雄一間房...



羅文健自己一間房..~



 



 



 



第三日.. THE THIRD DAY~~~ 25/6 陳冬敏生日快樂



一早起身.. 又起唔到身.. 又遲到LU我地..



起身就執野喇..



D雪條食唔曬.送左條比酒店...



我地約好曬着沙灘褲呀今日



不過羅文健唔着囉.... SO HURT



我地變左五星戰隊 XDDD







呢間野D早餐算係咁上下喇...



但係又勁小款...



我地多野到好似走難咁...



出到去見到架車... 呆曬囉.. 勁想喊...



得返架二十座既車.. 重要無下面放行李果格架



比完希望我地又要令我地失望...







第一站去左毛家公主到睇野喇..



果個公主係昭族既人黎架.. 大地震傷亡慘重.. 所以政府幫佢地開鋪做生意 整返好D屋WOW...



佢地響日月潭住架



有D鹿胎果D.. 醫哮喘架WOW... 我覺得好恐怖.. 但係唐拎MEI MEI拿住黎影相囉....o_●







跟住開車.. 要去忠烈祠呀



睇阿兵哥WOW>.. 姐係 軍佬 囉..



響架車到又講D明星服兵役之後點點點..



周杰倫逃兵役果D野!~~~



去到一落車就見到兩個兵人響門口喇



佢地着左勁多件三..



拿住支聽講有十公斤既槍..



企響烈日下既一個鐵台到...



D汗好似開水喉咁流落黎



重要郁都唔郁得..眼都唔斬..



抺汗都要人幫佢抺...



但係我地響佢前面影相囉..



呀MEI重響到研究人地隻眼係唔係起曬紅根囉 XDD













唔知幾時開始我地D團體照已經由六個人變左做八個LU...



之後就入去LU



入到去見到條路又長又闊.



我地D飛拖鞋隱又黎喇



我同BOBO同譚港雄飛囉..



點知BOBO同譚唔出力飛囉.. 但係我用盡全力飛..



飛到勁遠.. 羅文健重要踢走我隻鞋.. .\"/.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



我同羅文健同譚港雄又響人地個祠堂前面響到跳囉..







之後愛盡台灣人士既怒啤...!!!





五星響到狂影相







跟住就入入面LU..



入面有一個幾舊好似廟咁既野.. 就係果個祠堂喇



個廟門前又有兩個軍人企左響個台到..



又係拿住支槍咁



廟門又有條繩咁..



譚港雄就想入去參觀下咁..



點知隻腳一踏入..



個軍人就用佢支十公斤既槍一野擊落個鐵台到!!!



呯. 勁大聽



我地成班第一野嚇到呆曬..



第二野笑到喊..



痴線架.. 完來有 禁止進入果個牌架



之後我地過左隔黎果座廟.. 係五十烈士架..



我見到黃忠澤呀.. 嚇死狗.. 一無一樣樣架!!!!



閃水LU....



去左睇珍珠.. 本身佢講到好有功效咁.. 我都有D心郁想買架..



點知後尾勁恐怖.. 響到狂SELL狂SELL咁..



嚇死我...令到我覺得佢人呃人囉.



最後BOBO同譚廣雄一人買左D粉送比媽媽WOW..



下一站係圓山大飯店..



主要目的係影相.. 實際都係得影相..



途中小慈係咁講佢D歷史..



風水呢家野真係唔到你唔信架!!!!



我地影左我地唯一一張團體相..12個人齊曬



我同唐拎重影左D無聊相.



















上車.. 發現原來有K唱架!!!!



勁開心勁開心!!!



我地無得去KTV. 但係都有得唱呀..



好多歌都有架... 最正係個司機都同我地一齊唱..



不過唱左兩首就開車LU..



台灣法例又話開車唔準唱K WOW.... /.\



之後去左食野..



食左個唔知咩餐.. 又係12個人一枱呀



有一隻假龍蝦響到囉



得個殼架咋... 其實有一兩肉到囉我諗...



我地默謀緊要整爛佢個殼架..



點知默默下佢就收左喇...



呢間野都幾好食..



食完我地就拿拿聲諗住上車



點知架車遲遲都未到..



BOBO又買雪條食..



之後唔知去左D乜野公園..



乜鬼切C都無架果到.. 痴線架..



JUST FOR WALK!!! 拍拖最ARM...!!! 夠曬浪漫...一.一"



我地緊係無落車咁蠢啦.



我地留左響架車到唱K喇又.. 唱左好多好多..



勁興奮勁興奮..



不過D MV好過引架.. 唔知搵D乜人黎拍架..



重有D字幕重正!!!







NEXT 又係一個公園...



我地被迫落左車LU...



不過見到有MODLE響到拍緊唔知咩.. 都幾靚女架..'



不過無偷拍到佢..



之後有個O靚妹仔走埋黎我地到TIM呀..



譚港雄又響到聊女仔..



個O靚妹勁受落重好開心咁TIM呀..



之後重LAM住譚廣雄 XDDDD



BOBO影左張好X姣既相







之後就去左第二到LU...



果到係一個唔知乜野購物中心



行街..



但係D野好似唔ARM我地行咁..



MEI MEI買左茶葉



最後我.MEI.唐拎同嘉豪去左果到既惠康..買左D台灣先有既食物...



又食雪條LU~~~



跟住去我地今日既中心!



烏來溫泉..



之前D男仔諗左好耐架..



諗左好耐響房浸定係去大池好..



去大池多好多野浸.. 但係要肉白相見.. >O<



最後佢地簡左肉白相見... >~<



我同MEI MEI 同唐拎去浸房..



不過黃君賢黎探唐拎..



所以唐拎淨係可以浸腳咋!!!!!!!!!



好開心.. 又凍又熱.. 勁好玩!!!



D男仔肉白相見之後FRD曬囉....一.一""""""



跟住又周圍行.. 買下手信食下野咁..



就走LU~~~~~~~~~~~







返到酒店途中... 我想去士林夜市行架..



跟住佢地話好遠 車錢貴又唔去LU.. SO HURT.....................................



又睇 麻辣天后宮.. 今次講同居呀.. 好好笑好好笑..



有一對情侶呀..



個女仔叫個男仔跪.. 個男仔真係跪呀..



條仔真係好LUM條女...



係播.. 我地呢晚個酒店好得意架..



個格色好似廣福咁架.. 吳婉儀果棟既格色囉..



中間係串洞架!!!



我地有兩間房重係打通架TIM!!!!



將一間房原本果兩張單人床拍埋.. 再響隔黎搬多張床過黎..



超開心



係咁睇電視 係咁睇電視..



睇電視途中



呀MEI由頭到尾都訓響同一個位架...



本來唐拎響佢隔黎.



之後嘉豪黎左.. 唐拎去左沖涼.. 嘉豪訓左響MEI隔黎..



跟住TAKSON都黎埋.. 又訓響呀MEI隔黎.. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈..



其實係咁ARM果到有位比佢地坐落去。。 坐坐下變左訓響到姐。。



BOBO變態架。係咁LOOK過黎我到擲我..



譚廣雄重要擲落BOBO到.. 重到我喊..><



BOBO同譚廣雄重無聊得濟玩倒立TIM呀..



MEI MEI重勁.. 蜈蚣彈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



唐拎又拉筋...一.一"



羅文健重識瞬間轉移 XDDDDDD



我地響到睇戀上你的床..



又睇下百萬富翁.. D問題易到喊都唔識答..!!!!



之後我地無聊得濟響到狂轉台..



轉到一個台 佢話 12至18歲兒童需由家長陪同下收看此節目



我地響到睇.. 不過譚港雄已經訓到隻豬咁喇



重有TAKSON同嘉豪唔知幾時已經走左喇



姐係我地有五個人響到睇..



好無聊架.. 係一個有劇情既四仔..



但係又唔係四仔架播... 因為乜都無得睇架..



佢CUT曬果D囉.. 淨係得影住條女個樣.. 跟住條女狂響到陣既畫面..



跟住我地響到諗.. 如果D呀爸呀媽陪D細路仔睇會點..



D O靚仔問.. "爸爸.為什麼那個女的不斷在搖動呀?"



唔知D老豆會點答呢...



跟住我地又響不知不覺間訓左LU.....



六個人訓三張床..



左起.. MIN BOBO TAM LING ERIC MEI



 



第四日.. THE LAST DAY 26/6



今日去六福村呀... 小慈第一日就講明喇..



佢諗呢間飯點D野一D都唔好食..所以叫我地訓耐D.. 唔好食早餐WOW...



所以我地十點先起身喇..



係播. BOBO訓覺真係好反訓架..



訓訓下.. 佢無啦啦一野COO住我.. 嚇到我醒左...



我重郁都郁唔到..你知佢幾大份架啦...



佢既威力直迫陳嘉欣!!!!!!!!!!!



去CAMP佢兩個訓埋一齊會係最好架囉... ^^



一起身諗住去食完野就去六幅村.. 點知都唔係既. 勁HURT!!!!!



首先去食野..果到就係點水樓



食上海野.. 好好食架.. 果到D野.. 不過好多野都係得粒食囉..



有一舊野個樣好食...但係實際唔好食囉..



跟住去左睇D貔貅...



好正架..果間野我真係覺得



:)



然後去睇茶葉喇.. 又飲茶又羅禮品..



佢果到D綠茶聽講好有功效.. 但係好鬼貴囉... 痴線架..



400蚊港紙一盒......



重有果到有D好似豬肉鬆咁緊野架.. 好好食..



不過我無曬錢囉.. 因為陣間重要鳳梨SO果D..



果陣得返六百七十蚊台幣.. 姐係二百蚊港紙都無



但係羅左人咁多野又唔好意思唔幫襯.. 最後就買左D柑吉喇..



之後去買鳳梨SO LU..



我重買埋綠豆糕... 因為D錢使得七七八八..



買得兩盒咋...



得返110台幣...



跟住先去六幅村..



去到已經三點半LU............... SO HURT...



六點半就要走喇... 因為七點半要到機場,..



入到去就去左玩個濕身既..



唔知咩激流...



好似海洋公園一個既.. 有得比人射水果個呢..



當然.. 台灣呢個都有得比人射水...



我地緊係中曬招啦...



入去果陣唐拎好驚濕身呀..



因為王君賢重未走... :)



我地排隊果陣.. 唔知點解每一個人都係同一個好平靜加興奮既心去玩架..



無人有小小驚咁架.. 姐係驚玩機動遊戲果隻FEEL呢.. 無人有架!!!!



我地響一個彎位既時間.. 成班男仔響到搖架船..



搞到落果野D浪勁大.. 淋到我地三個女仔背肴濕曬囉...





不過.認真.. 真係幾好玩既..



之後就去排本世紀台灣之旅最剌激既一個機動遊戲..



一個過山車...



好正架.. 個過山車係U字形架...



首先向前衝.. 之後係直落咁落返黎..



跟住向後移... 之後又係直落咁落返黎..



咁相來來回回幾次!!!



我地排左48分鍾隊. 但係玩就玩得48秒囉..!!!!



不過真係好正好正



我同BOBO重坐第一個位TIM呀!!!



佢地班友仔淆曬底 個個坐曬中間位



不過老老實實.. 我都坐低左果陣好鬼淆囉..



佢未開始我已經尖叫喇... 我聽到佢地響到笑囉... 一.一







但係我無後悔!!!!



我同BOBO因為坐得前呀... 條軌最頭果到係180度LAU轉左架..



超激架!!!!



我地玩果陣重響到落雨..



玩完出黎 你係未試過見到D三一點點咁.. 點咁咁圓架囉..



D雨係直落咁打落黎架!!! 真係好好好好好玩... 無得彈..



 





果個係我同BOBO黎架..







如果果日唔係禮拜日就好喇.. 唔係禮拜日.. 就無乜人.. 可以玩多次...



不過D台灣人都好賤架.. 都會打人尖架!!!



譚廣雄睇到想打人囉...



我地日日都響到YO YO YO囉.. 超好笑!!!!!!!!!!!!



成班HIP HOP仔咁!!!







之後玩一個好似小人國我地玩左N次咁既激流..



不過矮好多..~~~



BOBO同呀MEI勁大水花.. 哈哈哈哈哈











跟住又玩無聊海盜船... 玩到真係麻目囉



之後玩左個轉黎轉去既GAME.. 超過引..



佢將你個人成個360度倒轉左既野..



呀MEI要COO實果個安全器囉..



因為佢可以跌到出黎囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



呢個野我同嘉豪坐.. 我先知.. 原來佢地兩個一D都唔熟架..



佢兩個係上網識架叨@O@!!!!!!!!!!!!!!



我即刻講左比MEI MEI聽.. 佢嚇到呆左!!!!!!!!!!!!!!!!!



之後玩左個慢到可以影相既野囉... 不過勝在可以睇風景姐..



好多野都無玩就走LU.. SO HURT!!!!!!!!!!!!!



係播.. 果到有個超矮既跳樓機.. 佢維修..



不過唔玩都罷... :)



搭車去機場LU...



搭搭下SEAT位上面D野無啦啦跌落黎囉.. 嚇鬼死..



我同MEI MEI坐WOW.. 超好笑..



佢坐左邊我坐右邊



我地兩個都訓覺WOW..



跟住呢.. 好搞笑..



我個頭向左邊跌



佢個頭向右邊跌



我地一程車有好多好多次都撞親個頭而醒左囉..



有幾次係呯咁架TIM呀...



好過引呀!!!!!!!!!!!!!!!!



跟住我地又走難LU..



台灣個機場真係好鬼UPDUB



重衰過香港啟得..



我覺得D外國人黎到我地個新機場一定好鍾意囉!!!!!!!!!



我多野到連伴我出生入死兩年既黑色袋都寄埋艙囉!



跟住又影相..











































派機票..



小譚同我地講. 如果唔知邊個位無人坐既話呢..



你地八個就可以坐埋一行架喇..



三日前.. 你地六個前面三個後面六個咁.



三日後.. 你地八個可以坐埋一行架喇..



好恐怖呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









出發前..





台灣機場..



六個..變成八個喇.....







跟住去左食野.. 我連我最後既110台幣都用埋



上機之前小譚同我地講台灣D CONDOM響香港好好賣架



因為台灣D CONDOM好得意.. 響果到賣幾蚊個.



響香港可以賣成三十蚊個...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



不過我地一個都無買到囉



吹吹下水我開左電話.. 我先發現冬敏響佢生日 25號SEND黎果個MESSAGE囉!!!



上機LU.. 呢架飛機又無獨立電視.. 又無機打.. 又無電話.. 又坐譚港雄隔黎



勁HURT..







狂鋤D.. 我重食左人地兩個飛機餐!!!!



譚港雄話人地舊紅豆糕唔好食.



跟住響到玩.. 不過好得意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







到香港喇..我未出飛機就打比冬敏喇!!!



之後打過比嘉欣.. 重有何子呀腸佢地.



諗住打邊爐.但係人地收左爐..



唱完錢. 同小譚影返張相









孫樂庭神奇咁出現!!!



返大埔.. 食糖水~ 返屋企LU~~~~~~~ 返到屋企3點!



BOBO竟然將D荔枝遺漏左響廣福酒店囉..... SO HURT..

早知一路睇AV一路食啦









響台灣所見的有趣事...













果三隻係狗黎架....











嘩.. 咁就講完去台灣D野喇..



我實有講漏野架WOW.. 放心..



講漏左D咩快D講返比我聽啦.



D相係好細張架..



你想要大相去呢到 呢到2 呢到3啦...



有曬我兩部機.唐拎部機.羅文健部機.重有嘉豪部機架喇...~

左邊重有LINK去..BOBO部機到架



不過次敍會好亂架..



如果台灣團既朋友想要我就SEND比你地啦.. 唔使咁麻煩嘛~



我其實覺得自己去左大陸多過覺得去左第二達地方囉..



台灣.. 下次去就半跟團啦..



因為買飛平.. 但係自己去玩好D喇.. 中文我地又識既... :)



我地要為下次旅程草錢喇!!!!!!







好. 我下一個目標係衝出香港..



去日本. 去瑞士!!!!!!!!!!! 哈哈哈哈.. 我記得我某年某月某日吹水約過你地架





終於打完台灣之旅喇... 好感動呀!!!



之前我一路都唔肯打日記..



我想打果日我做過D咩架... 但係呢.. 我未打呢篇野我又覺得勁賤WOW自己..



宜家放下心頭大石喇..



呢篇野都唔知曬左我幾多個鍾..



成日都唔小心咁左上一頁無曬D野... 唉............. 嘔心力血之作!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






minda i luv u -3-

>>April 28, 2006 at 1:52:15 PM GMT+8


2005 年 7 月 9 日 星期六 【晴】


 


2004 - 2005 年度聖公會莫壽增會督中學中五級謝師宴


 


>>July 9, 2005 at 6:19:11 PM GMT+8


2005 年 7 月 3 日 星期日 【晴】


 




呢幾日都俾 grad din 煩住 ..

我之前買左條裙 ,, 係係行左兩個鐘頭既情況下購入既
好似有 d 倉促咁 .. 不過我到而家都未後悔架
但係就仲爭對鞋 我想買二百五果對 死就死啦 ! !
其實我最鍾意係 IT 果對 .. 但係四百幾 -.-"
最煩應該係買鞋囉

快 d grad din 啦不如 ,, 好期待呀 ! !
唔知其他人會著成點呢
我對好多人都充滿住無限興趣 *Q*


好野我同芭蕉果邊請左一個禮拜假
因為恆基果邊有得返 yeah yeah yeah

禮拜六已經返左一日 黎梗既五六日都有得返


禮拜六果日放工去左尖咀搵人
好唔開心呀俾個阿伯搏懵 今年成日發生呢 d 野 ..
流年不利 .. 睇黎真係要搵個相士睇睇相趨吉避凶
好彩我都一野批踭窩落佢個雞心度 咁都冇咁蝕

之後去左元綠食野
芝士蝦好味到暈呀 我自己食左四客囉
跟住又叫左酒 呢排成日飲酒 好味道 ! >v<

食完野都十一點幾 但係我地都去左行街囉
香港真係好呀 d 鋪頭可以開到夜一夜
西門町九點半就收檔 ..


星期日去左斤斤家
我十年冇見過佢喇 ! 都話我好憎 RiRi 架啦 ,,
馮志遠都係 ! .\ /.
同斤搞左個頭 成個人 elegant 哂 ~ 假象黎架其實

then 好趕好趕趕返芭蕉
呢晚有好多野做 好彩有阿腸 part 住咋
但係我地都好似痴左線咁係咁做錯野 冇人發覺不過 -v-
做到點半先收工
原來梁生唔係我想像中咁好架 好失望呀


今朝 8 點 10 先起身 但係約左 9 點架囉
睇黎我真係要的起心肝戒遲到呢個壞習慣

本來係要睇頭文字 D 架 但係之後變左睇龍咁威 2 ..
我完全冇諗住睇龍咁威架其實
但係睇落都幾好笑架喎 我覺得好睇過上一集
不過頭文字 D 都係唔睇住 lu 我已山窮水盡嗚嗚

睇完食完就去行街街
好耐都冇試過咁盡情行街喇 之前成日都要較鬧鐘
唐 Ling 買左 2% 條裙 我誓要幫佢營造清新 look @v@
效果非常好
我地仲發現自己已經中哂高踭鞋毒

6 點幾就返去傾 grad din 既野喇




  


>>July 4, 2005 at 3:28:15 PM GMT+8


2005 年 6 月 21 日 星期二 【晴】


 


聽日我就出發去台灣喇 ! ! !
好興奮呀我驚今晚會訓唔著
大家祝我一路順風 Lar 哈哈哈哈哈 ~


我諗我決定左既野係唔會改變架


遲 d 見拜拜


 


>>June 22, 2005 at 3:54:47 PM GMT+8


2005 年 6 月 14 日 星期二 【晴】


 




恆基果邊愈黎愈少野做
所以而家都係返芭蕉茶座
其實兩份工我都幾鍾意

恆基果邊夠清閒
加上靠把口搵食完全開正我果瓣
而且返中環好似好型
不過真係好遠 樣樣都貴

芭蕉個老板好好人
又有阿婆做同事 同婆 kit joyz 一齊放工好開心
仲可以話出糧就出糧 話請假就請假
但係人工就少 d

如果可以俾我日日隔住黎返就好嚕
其實暫時我都玩到 saturated 架喇
日日有工開就已經好 perfect


講返呢幾日做既野先


星期四大堆頭唱 k 要左個 8 人套餐
多野食到丫 ,, 又拼盤又蛋糕又香檳又雪糕
咁多野食加上可以唱到 8 點 都係 $ 45 咋 !

neway 仲要屈我生日
出蛋糕果陣仲要播埋生日歌 medley
等我真係覺好似生日咁笑到停唔到口
我仲偷哂佢地 d 香檳黎飲 好好味架真係

唱完 k 就去大尾督見工
見哂成辣 不過我諗機會都幾渺茫
之後仲見埋 333


星期五平平凡凡咁返恆基


星期六本來約左阿君既
點知佢又話 7 點就要返工 最後都係冇出去
之後撩人出街 但係諗諗下冇錢又冇出
所以就係屋企 hea

突然之間芭蕉打黎叫我返工
我真係好開心架 悶悶地冇野做佢叫我返工
又可以有收入

搭車果陣婆 annie 相繼上車
我同婆係果度幾乎冇野做 要自己搵野黎做
斌仔咩都做哂咁濟
所以基本上我地係呃飯食既
反觀 mali bu 果面就踢哂腳 joyz 支力到唔識講野

一放工就問老板出糧 d 野
佢叫我星期日返工然後出俾我
我話星期日唔返叫佢星期一俾我佢依然好順攤
個老板真係好好好好好好好人


星期日返恆基
由於星期六企左成晚加上星期日企 10 - 8
都真係有 d 支力 加上呢日喪多人
搞到個人都吽吽地 好彩 Alec 撩我吹水
佢仲借左成套鋼鍊俾我

呢日終於體會到香港賓賓既人強馬壯
食飯係完全冇位個囉
周圍都充斥住賓賓 唔講仲以為自己係菲律賓

放工 Evan 請食飯
去左 cwb 和民 都點左好多野食
食飽就玩 truth or dare
話題完全不適宜兒童收聽

then 搭亡命小巴返家
好鍾意搭亡命小巴 好有打機 feel
到我有牌兼且手車幾好既時候我就會去飛車


星期一同 minda 去沙田
我地由約十二點約約下變左點半

行左陣街 佢買左頂貨車帽
其實我都想買頂貨車帽同埋漁夫帽
之後去睇旅行團 新華果個似乎比較好

睇完就去左吉野家食 tea
仲去左睇阿妮同阿蓓
好神奇我地個個都成為上班族 !
個零月之前我地仲係會考生

俾左訂俾 minda 就返工
我成副身家得番 $ 1.8 同埋張八達通嗚嗚

好彩老板守諾言出糧俾我
婆同 joyz 份糧都係我度 ,, 我又有番錢


星期二同 kit 佢地唱 k
去 city 唱 lunch 超衰唔俾我地唱到 4 點
唱完就係朗豪坊行左陣

我發現我真係冇乜物欲
一黎 d 衫唔多 ok 二黎冇乜錢
我其實想一次過羅住幾千蚊買好多好多靚衫

then 又去返工

去到鋪頭超驚 ! 落哂閘一個人都冇
即刻去左 mali bu 搵 joyz 求救
仲見到浮秀嵐同佢條仔添
原來斌仔病左 阿婆又要考 oral ..
即係得番我一個人 老板叫我自己開住鋪先

正當我對住 d 閘束手無策既時候
龍記既猛男甲過左黎幫手 痴線佢好似唔駛用力咁
係咁意就開左鋪喇

呢晚有 7 台客 點解會有咁多人架 -.-"
但係偏偏斌仔就唔係度 !
我勁驚要洗碗囉 所以一到 11 點就即刻走人

夜晚同老板食左成斤蝦
好野今晚有得食牛扒




  


>>June 15, 2005 at 6:34:30 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >>

 


msn : [email protected]

廣告

讀者留言

路人留言   |

hey <br>係我呢~ <br
>>November 17, 2008 at 2:34:22 PM GMT+8

我都好想知自己果條有幾低,, <
>>July 25, 2008 at 4:40:04 PM GMT+8

阿May <br>我好想同你唱
>>April 29, 2008 at 2:19:59 AM GMT+8

喂 呀媚 ,, <br>你唔好
>>November 20, 2007 at 1:52:22 AM GMT+8

meimei~ <br>點解會
>>September 23, 2007 at 10:26:14 AM GMT+8

蔡宇媚呀      .. <br
>>September 4, 2007 at 8:15:27 AM GMT+8

冇可能唔記得你! <br>不知幾
>>August 9, 2007 at 4:25:19 PM GMT+8

你做咩打d唔打d嫁...
>>July 18, 2007 at 5:01:20 AM GMT+8

靚女,, <br>你張cert
>>July 12, 2007 at 1:46:43 AM GMT+8

阿宗麵線我都有食呀~要企係到食,
>>July 6, 2007 at 4:15:32 PM GMT+8

# WHY <br> <br>我
>>June 28, 2007 at 12:12:54 PM GMT+8

Mei!!!好番未ar??
>>June 26, 2007 at 12:08:04 AM GMT+8

# tungman <br> <
>>June 8, 2007 at 3:17:13 PM GMT+8

拿拿臨啦,好想睇相 !
>>June 8, 2007 at 3:55:44 AM GMT+8

# 寶雯 <br> <br>勁開
>>May 20, 2007 at 4:10:19 PM GMT+8

waaaaaa...考完喇~~~
>>May 9, 2007 at 9:42:26 PM GMT+8

# 寶雯 <br> <br>你咁
>>March 28, 2007 at 3:42:27 PM GMT+8

# Lei <br> <br>好
>>March 28, 2007 at 3:39:48 PM GMT+8

媚媚~~~~ <br>妳幾好嗎﹖
>>March 27, 2007 at 4:56:22 PM GMT+8

Mei姐 <br>^V^ <br
>>March 25, 2007 at 4:03:01 PM GMT+8

# Lok <br> <br>t
>>March 21, 2007 at 4:05:26 PM GMT+8

don't worry and
>>March 20, 2007 at 5:41:10 PM GMT+8

# 君 <br> <br>江結君
>>March 14, 2007 at 4:37:21 PM GMT+8

yeah 我而家好開心呀 <br
>>March 12, 2007 at 10:50:04 AM GMT+8

# 斤 <br> <br>語帶相
>>March 11, 2007 at 5:01:38 PM GMT+8

# 君 <br> <br>有架有
>>March 11, 2007 at 5:00:06 PM GMT+8

我知! <br> <br>係最唔
>>March 10, 2007 at 4:21:06 PM GMT+8

搵&#21873;有冇&#228
>>March 9, 2007 at 1:55:44 PM GMT+8

# 君 <br> <br>你係真
>>February 1, 2007 at 4:28:08 PM GMT+8

今年終於可以拉banner喇 <
>>January 25, 2007 at 5:55:30 PM GMT+8

Yeah <br> <br>今
>>January 25, 2007 at 5:54:12 PM GMT+8

# WHY <br> <br>我
>>January 24, 2007 at 3:34:04 PM GMT+8

原來我無你album ga..
>>January 20, 2007 at 11:02:41 PM GMT+8

# why <br> <br>咁
>>January 20, 2007 at 6:22:19 PM GMT+8

我settle down哂啦(c
>>January 17, 2007 at 11:40:29 PM GMT+8

# 朱朱 <br> <br>朱朱
>>January 17, 2007 at 2:39:23 PM GMT+8

我o係屋企都聽到愛社好大聲 <b
>>January 13, 2007 at 10:03:27 AM GMT+8

# 潘綺琪 <br> <br>你
>>January 12, 2007 at 4:02:38 PM GMT+8

蔡宇媚 <br>我想平反一下 <
>>January 7, 2007 at 12:22:29 PM GMT+8

# 鯨魚 <br> <br>鯨魚
>>January 6, 2007 at 5:34:45 PM GMT+8

# 何子 <br> <br>哈哈
>>January 6, 2007 at 5:32:39 PM GMT+8

Mei ...
>>January 2, 2007 at 9:35:07 AM GMT+8

Mei <br> <br>估唔到
>>January 1, 2007 at 6:05:17 PM GMT+8

# 君 <br> <br>睇怕我
>>December 29, 2006 at 4:34:12 PM GMT+8

我要睇實物!
>>December 27, 2006 at 12:52:00 AM GMT+8

# 斤斤 <br> <br>ye
>>December 25, 2006 at 12:11:26 PM GMT+8

# ctm <br> <br>佢
>>December 25, 2006 at 12:08:30 PM GMT+8

 哈哈  <br> <br> 
>>December 22, 2006 at 3:18:44 PM GMT+8

哈哈你死喇你爸媽唔係屋企 <br
>>December 19, 2006 at 10:38:23 AM GMT+8

# 何子 <br> <br>唉
>>December 8, 2006 at 3:28:42 PM GMT+8

人氣: 82269

Design & Scripting by ShowHappy.Net