寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Mei'z

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >>

2006 年 2 月 14 日 星期二 【晴】

 



       今日真係好開心好開心 ,, 有得見到 Eason !
       仲有 Caca 添 ,, 我地又傾左好多野喇 *v*


       唔講咁多喇 去片 !



       Budweiser Eason Chan Get A Life

       
       
       
       
       
       



       陳奕迅唱歌真係好好聽 真係聽到如癡如醉  
       我不嬲都覺得佢唱 live 係仲好聽過 CD 既
       因為 live 更加有感情 而且可以表現到實力

       佢今次仲跳埋舞 真係精彩
       三個鐘頭內講野唔夠三分鐘 又唱歌又跳舞
       但係佢氣都唔喘下仲唱得咁出神入化
       究竟佢係點做到架 ?

       同埋成個演唱會所有野都配合得天衣無縫
       浮誇做開場俾我既感覺係好震撼 帶動左全場氣氛
       燈光 dancer band 又係好配合好華麗
       嘉賓都好 雖然係 EO2 但係表演跳舞唔搵佢地都唔知要搵邊個

       最後佢話多謝佢愛人幫佢 design d 衫 ..
       好 lum ..
       

       但遺憾既係 ..
       我俾人搣爛張飛同埋冇 encore !



       next time 想睇側田



 

>>February 17, 2006 at 2:49:14 PM GMT+8


2006 年 2 月 7 日 星期二 【晴】

 



       今日聽聞我俾萬人迷連桷璋搞到一身蟻



 

>>February 8, 2006 at 1:33:28 PM GMT+8


2006 年 2 月 3 日 星期五 【晴】

 


 
       拜年個個親戚見到我第一句都係問

                        你個頭真定假架 ? 

       其實我個頭既有生氣 又有活力

                        邊忽似假 ?

       -________________________-"



       唐裝六星 ******

       



       

       



       家居勁有 feel 新年擺設

       



 

>>February 4, 2006 at 1:05:22 PM GMT+8


2006 年 1 月 24 日 星期二 【晴】

 



       本年的音樂比賽是一個很好的回憶

       Good show ! !



       製作花絮 :)

       
       
       



       音樂比賽過後影相時間 .. d 相朦到阿媽都唔認得

       
       
       
       
       



       同場加映 ,, 六合彩入飛仔阿嬸 ------ 周慧敏

        



       麻煩大家都 send 番 d 相俾我丫唔該哂 ~



 

>>January 25, 2006 at 5:28:11 PM GMT+8


2006 年 1 月 15 日 星期日 【晴】

 



       今 日 正 宗 發 台 瘟



 

>>January 16, 2006 at 1:13:49 PM GMT+8


2006 年 1 月 10 日 星期二 【晴】

而家 free 堂起 mmlc ..
好悶呀起  mmlc .. 又有人監堂 又係鄺小娟 ....
個個都起度睇日記 無聊到喊


我係孫樂庭, 不如大家泥下我日記la
蔡宇媚 sing con 加油呀~

其實 .. 唔係個個都有孫樂庭日記囉

我覺得我個日記好睇過佢果個廿倍
所以淨係黎我呢個都 ok 囉我覺得。


未必!!!


未必係你果個好睇我都知


陳綺貞咁好睇!!!!

陳綺貞上 coolmanmussic 都睇到啦。


我日記題材多元化而有趣味, 仲好有教育意義tim~~


不過十年都唔打一次呢 .. 發毛 !

>>January 11, 2006 at 6:42:09 AM GMT+8


2006 年 1 月 9 日 星期一 【晴】

 



       始終都係要靠自己 ..
       信自己點都唔會跣得咁甘 ,, 一切後果自負
       咁樣好似抵玩好多 !
       起碼唔駛下下睇人面色搞到自己都唔開心


       真係好多謝孫樂庭先生起百忙中抽空聽我咆哮
       而家舒服左好多
       不過今天我們講的是高度機密 .. 請勿外洩 ! !
       我地今日爛尾 -______________________-"
       算啦都係 睇黎你仲未好了解我


       有時真係好唔明 ..
       當你鍾意一個人既時候 ,, 隻眼見到既全部都係好野
       但係你唔鍾意一個人既時候 ,, 就可以咩都覺得係唔好
       總之對每一樣野既感覺都可以根據喜好而放大多一百倍 ...


       不過點都好 ,, 我而家真係接受唔到呢個人
       唯有盡量避免見到佢啦 ,, 我驚我會愈來愈憎佢



       講番 sing con. 先
       我 feel 到我聽日會咳到半死 ,,
       因為而家咁夜都仲未訓 .. 聽朝又要早起身
       希望唔駛做陪跑果炸人啦



       對我好 對我好 好到無路可退
       可是我也很想 有個人陪
       才不願把你得罪 於是那麼迂迴

       一時進 一時退 保持安全範圍
       這個陰謀讓我 好慚愧
       享受被愛滋味 卻不讓你想入非非

       就讓我們虛偽 有感情 別浪費
       不能相愛的一對 親愛像兩兄妹
       愛讓我們虛偽 我得到 於事無補的安慰
       你也得到模仿愛上一個人的機會
       殘忍也不是慈悲 這樣的關係你說 多完美

       眼看你 看著我 看得那麼曖昧
       被愛愛人原來一樣可悲
       為什麼竟然防備 別人給我獻媚

       不能退 不能要 要了怕你誤會
       讓我想起曾經 愛過誰 我所要的她不給
       好像小偷一樣卑微



       最後我揀左佢 ..
       好似好奇怪呀可 ? 唱男仔歌 ..
       但係唔知點解突然間好想唱佢


       正當我要搵佢既時候竟然 download 唔到 !
       起度要特別鳴謝吳學銘係危急關頭仗義相助



       而家真係要訓喇唔係聽日實聽 PK ,, bibi



 

>>January 9, 2006 at 5:56:34 PM GMT+8


2005 年 12 月 26 日 星期一 【晴】

 



       21 - 12 - 2005


       今日係聖誕聯歡會 :D
       好開心呀捱左三個月終於都可以休息下喇
       仲有好多好多野食

       今年起 hall 度搞 同其他兩班一齊真係好熱鬧 ! !
       成張台都係野食真係令人興奮
       不過 Party 未開始我地已經 KO 左一盤壽司 -@-

       我地今年仲有得打邊爐添呀 鄺達熙好好呀帶個爐
       我同唐 Ling 阿婆收起左盒肥牛同山根起張大台度
       諗住 Party 過後隊哂佢 點知唔記得左 ......
       -__________________________- 點解吳學銘唔提下我地 ?

       阿腸同雄仔 hold 收買佬 hold 得好好呀
       個個玩得好盡興 ,, 不過收呔比較 lea hea
       d 小朋友要 A 班同學逐個俾佢檢查條呔 @@

       Party 散左就同唐 Ling 去大中買布整 Minda 份禮物
       then 上左去小芹家睇史迪仔
       小芹一路睇一路背 d 對白出黎 仲扮埋聲
       但係盈盈睇到訓著左 -0-"

       整到六點佢地就上左我屋企繼續
       繡字真係好難 ! 繡左我兩個鐘先繡到個 M 字 .︵.



       22 - 12 - 2005


       由於尋晚太過用神所以今日兩點半先起身
       起身繼續整個 cusion ,, 發癲拆哂 d 繡字 ..
       用布整真係快好多架 !
       不過約左 Minda 同阿腸所以漏低哂 d 野俾唐 Ling ,,

       多人到逼爆戲院 !
       最後我地決定睇 8 點幾果場 King Kong 。
       買完飛就周圍閒逛 ,, 其實人少少行街都幾開心丫

       之後佢地陪我去買 Eason 演唱會飛 點知遲左個字 -x-
       十一月果陣已經 miss 左林子祥 我一定要睇到 Eason


       


       then 就去食芝士火煱
       叫左兩個芝士一個普通交換黎食 超好味 ! >v<
       我地仲食到火燭 認真難得 !
       個培訓員工勁好人 又幫我地搵位又照顧周全又幫我地救火
       食得相當愉快

       食完 dinner 就去睇戲

       我相信 King Kong 應該係今年最好睇既戲
       好緊湊 ,, 三個鐘頭入面冇眼訓位廁所位 好想估下一幕會點
       特技好逼真 d 蟲核突到令人毛骨悚然 especially 百足同蛔蟲
       同埋個 story 都好感人同發人深省

       睇完返去大埔

       返去 Rainbow join 埋其他人
       吹左陣水送埋禮物就同何子返屋企



       23 - 12 - 2005


       Minda 生日快樂 !
       好對唔住呀我地陪唔到你 ..
       不過我地唔起度都仲有咁多人陪你就證明你有幾多朋友 Lar

       雄仔 i want to say sorry to you too !!
       真係好對唔住呀 .. 好唔嬲笑番啦 ! :)

       9 點 3 起 infinity 集合
       一齊人就開賭檔鋤 dee
       之後起廣崇樓下玩集體遊戲 好多熟口熟面既 auntie
       玩完戶外又玩番戶內

       起麥當勞食 lunch
       我認住果個四眼仔經理 .. 
       見我地人少少就懶兇話我地 見我地多人就挾著尾巴逃走
       食 lunch 之餘我地諗埋隊名同埋 slogan

       我地叫 好 cute 早 !

       slogan :  cute cute cute 我地好鬼 cute
            早早早 我地好我鬼早
            我地好鬼 cute ,, 我地好鬼早
            我地又 cute 又早 好 cute 早 ! !

       好名好名 ..

       返去集合就玩搭車仔 .. 是日焦點
       我真係好鍾意呢個 game form 4 果年玩完番尋味
       羅正牌發癲喎 .. 又有 adventure 又有歷奇 ..

       超犀利呀我地既隊員個個都係 top sales 
       係咁意賣下手上既零食俾路人就賺左成五十蚊 ! !
       仲有我地真係好投入做咩都唔怕燸
       真係好 appreciate 佢地

       不過好可惜
       我地竟然漏低左個人起上水 .. 我真係覺得好差呀 ! ..
       一聽到基基話唔見左個人既時候我地個個都 dup 哂
       就好似 sims 入面既人既 mood index 由綠轉紅 ..
       點解可以發生呢 d 事 ? ....

       好彩 ,, 彤彤冇怪我地
       但係我地就係呢個 game 入面汲取左一個好好既教訓
        
       經過呢件事之後
       我地成 team 人就更加團結
       玩運水果陣氣氛真係好好 ! 又有 d 男仔起度造勢
       仲有反台布真係唔係人玩 個個都 lur 埋一舊

       食完 dinner 就係營火晚會
       大家都玩得非常盡興 尤其係跳舞環節
       唔知點解突然有個時段係 for 社長們教跳舞
       真係好 high ! sports day 隻超人迪加係冇哂到架 ! !
       個個都玩到火辣辣興爂爂 完全 feel 今日係最凍

       營火之後就係 Mission Impossible III
       好好玩好好笑 ,, 因為我地既目標係 最緊要好玩

       密室搶旗果個 mission 最好笑
       我地係門外面傾左好耐要點搶番枝旗 個個都好認真
       到我地傾好哂羅哂架生開門入去既時候
       入面 hold game 果個甘岩又開門同我地話夠鐘玩完
       -_____________________________-" 愕然 x 100

       仲有個 game 我地睇極都睇唔明 d instructions ..
       hold game 果個不停話 請留意指示 我地都仲係唔明
       佢嘔哂血囉

       而家諗起都仲覺得好好笑我地真係好白痴

       玩左成日就到左分享同檢討既時間
       搞到點幾先肯放人 真係身心疲累
       所以我第一個就跳左上床訓覺



       24 - 12 - 2005


       一早就起身去沖涼
       好鬼眼訓 吽下吽下咁 
       原來佢地尋晚開會開到四點 真係覺得好對佢地唔住
       仲有雄仔病危 

       朝早玩左 d 無聊遊戲 我同芹仔訓哂

       食埋 lunch 就玩放飛機同執飛機
       執飛機真係好難 ! 要好信 d 隊員先可以訓哂身去執
       執到果下都真係幾感動

       咁就玩哂成個 Bright Camp 喇
       其實我覺得有學到野 講出黎又會好行咁 都係唔講
      
       返到屋企即刻痴住張床

       訓到七點幾食埋 dinner 就出動喇
       成十點先出到去 join 埋大夥兒就朝 Harbour City 進發
       又見到 Lolita 同佢條佬
       個個好似發哂癲咁追住 Lolita 仲嚇親路人

       之後同佢地失散左
       我同 Minda 同嘉欣一齊 好似舊年咁 :)
       又係周圍盪又去影貼紙相 仲係用番舊年部機添呀

       

       影完就 join 埋阿腸同麒 三五知己 !

       我地起 Harbour City 一帶影相 多人到丫
       跟住行去前面 
       見到有個人 同阿腸撞衫撞到啪啪聲 唔止撞一件
       佢地都知道對方既存在 個男仔仲係咁偷望阿腸 ,,
       阿腸係咁閃 我地係咁笑 :D

       我地起果度影左好多相 .. 
       紫色既閃燿愛好靚 .. 但係我仲係好掛住舊年既金色 ..

       

       Minda 一定要快 d upload 呀
       走既時候我地同果個撞衫男 say goodbye 
       佢都有同我地 bye 呀 ,, 佢應該都幾好人

       走梗既時候無啦啦就倒數無啦啦就聖誕節
       周圍都聽到 Merry Christmas !
       好喜慶真係 .. 我地仲爭 d 上埋電視 @@

       then 我地離開 tst 搖船仔去中環

       船上好風光 所以又影相

       中環又係好靚 棵聖誕樹好搶

       

       我地見野就影 個聖誕歡樂小鎮仲大過舊年果個
       但係影左個零鐘就熄哂燈喇 仲未影夠呀 ..
       
       影完中環我地就搭叮叮去 cwb
       等車期間有個貌似蔡一智既金毛巴士佬話前面撞車
       我地俾佢動搖過諗住唔去 但係最後一致裁定佢係痴線既
       所以我地都係唔理佢上左車

       去到 Time Square 差唔多熄哂燈
       其實冇咩野影 所以影左少少就去左 Sogo 果邊

       

       影完就一齊搭 MTR 返去
       返到屋企差唔多四點



       25 - 12 - 2005


       又到聖誕 又到聖誕 Merry Chrisrmas !
   
       訓到晏晝五點半先起身 ..
       救命 日夜顛倒 .......

       起身上下網聽下歌

       Minda 冬敏 嘉欣上左黎食 dinner
       仲有聖誕蛋糕 .v.  
       幾個女仔食下野吹下水睇下電視渡過左呢個聖誕

       仲有新城頒獎禮
       分豬肉味甚濃 .. 連 Cream 都有獎羅 ?!
       都係等叱吒果個好 d 

       十二點幾佢地去左何姑屋開聯歡會
    


       26 - 12 - 2005


       Happy Boxing Day !
       晨早就起身同阿 Lo 周圍約人唱 K
       仲有斤斤 Ceci 鯨魚 Riri 

       我地去左百老匯 Neway
       唱八人終極優惠有得唱到八點 ! ! 抵到爛

       勁辛苦 幾日冇食藥 Bright Camp 又嗌嗌嗌 ..
       完全唱唔到歌 .. 好擔憂唱唔到歌玩唔到 sing con.
       唱到扯哂蝦仲可以點唱歌 ? 我唔想呢世都係咁 ..
       神呀求你賜番把聲俾我 ......

       唱到唔想唱
       跟住因為錢既問題都擾攘左良久
       係 Neway 唔岩

       之後就返 Minda 屋企打邊爐
       得幾個打既 ?!
       睇左童夢奇緣同埋寶貝智多星一
       then 打牌同埋鋤 dee

       玩到兩點半走
       我同何子送完雄仔返屋企再 back home
       


 

>>December 29, 2005 at 12:30:03 PM GMT+8


2005 年 12 月 19 日 星期一 【晴】

 



       星期日朝早去睇如果.愛
       好對唔住呀我遲到 .. 不過好彩趕得切入場 ..
       我會改遲到呢個陋習架喇 .. 其實我都唔知係幾時染上惡習 @@

       好好睇呀如果.愛 十字街頭果 part 我俾一百分 !
       套戲 d 歌舞片段好 match 劇情 劇情因為而咁豐富好多
       陳可辛真係好勁 將 d 畫面拍到好華麗
       總之值回票價啦


       睇完之後就去睇阿婆份禮物
       佢地諗住買件波衫 但係行左陣都係搵唔到
       咁我地就去左 Neway 食 lunch 喇


       食完野佢地返大埔開發佈會
       我自己一個就去左行街 行左勁多間美芝同美姿
       好耐都冇行過呢 d 出口店 真係平到死 !
       係咁意買左件冷衫同埋小帽子 ,, 但係始終都係買唔到 target !



       琴日終於都去左睇中醫
       咳左足足三個月喇 唔識我既實以為我肺癆定啦 ! ..
       一見到個後生靚仔醫師即刻精神為之一振
       佢話我氣管敏感 ..

       好慘 真係好慘

       唔食得煎炸野甜野生冷野
       即係我唔食得薯片麥當勞雪糕許留山糖凍華田 BBQ ..
       我要捨棄我的最愛 /.\ 連橙都唔俾食

       仲有佢叫我短期內唔好過度勞損喉嚨
       即係唔好尖叫唔好嗌唔好大聲講野唔好扯哂喉唱歌
       %&%@&*!%#^!$^!^%*&^#(*

       最後 ,,
       我一日要食五十蚊藥 ,, 至少食兩個禮拜
       之後要再視乎情況睇下要唔要繼續食 xyz

       唔講衰野


       睇完中醫就 join 埋腸同雄仔搞聖誕聯歡會 d 野
       行左好多間睇到會既野 ,, 原來真係幾貴 ! 
       班會費少得可憐 將將就就幫襯左華輝

       then 去左買抽獎禮物 都話蔡詩偉錫我地架啦
       好開心 我地起屈臣氏 shopping 見野就買唔駛睇價錢
       盈盈黎埋就去好好多買野食
       真係買左好多好多野哇 !


       返去屋企擺低野就落去拍戲
       好好笑真係好好笑 但係進度認真麻麻
       好想快 d 拍哂佢咁就 well done 喇


       拍完佢地同阿婆慶祝生日
       我返屋企食藥加包禮物



       今日返左學校影團體相
       等左好耐 其實等係佔左一個鐘既 而影就五分鐘唔夠
       好鬼曬 都唔明點解一定要對住個太陽影相 ?


       影完相去街市飲茶 之後買料上盈盈屋企整野食


       嗯我地整 d 野食好好味 !
       不過有好多蝦碌野呀 ,, 李豪儀 ...... :D

       好衰呀佢地 .. 唔俾我食野 ! ! ! 
       尤其係雄仔 ! 壞人黎架佢 ,, 逼我入房唔俾我見到 d 野食
       咩都話我有病唔俾我食 -x- 連 auntie 個 蛋糕都唔食得 !
       我好想快 d 好返呀 ,, 咁我就可以食我鍾意食既野喇


       整完野食就鋤 dee
       麥子杰同潘煒延喪嬴 唐拎怒放笑彈
       七個人鋤一副 dee 好過癮 爭 d 跟左潘煒延姓
       玩完搵埋吳婉儀一齊回家



 

>>December 20, 2005 at 3:56:11 PM GMT+8


2005 年 12 月 16 日 星期五 【晴】

 


       五兒考完試喇 !
       一唱完就同阿蓓盈盈 Icy 標去唱 K
       起 Neway City 唱到五點先肯走

       個 keyboard 都 denature 左 .. 好彩岩岩蔡爸爸換個新既
       考完試又病左又成面瘡 .. 都唔知幾時先 recover .︹.
       我想要皮膚又白又滑 ! ! ! !


       聖誕又就黎到喇
       有好多戲上呀 不過好彩唔係套套都想睇
       我淨係想睇 如果.愛 King Kong 四眼雞丁
       聽日睇如果.愛 禮拜一睇 King Kong 平安夜睇四眼雞丁
       咁就 perfect 喇

       三套戲咋 應該唔會破產掛 ? ..
       早果輪出左糧 但係而家已經冇得再洗份糧喇 ..
       不過諗諗下黎梗又真係會又有好多洗費 /.\
       曾慶蓓真係要彈 d 私補過我 !


       廿一號係聖誕聯歡會
       今年非常特別 因為三班聯搞
       我地呢 form 其實真係好團結對學校好有歸屬感
       起中四果陣已經咁覺得
 
       考梗試果陣竟然會有人專登改 slogan 去鼓勵大家
       玩遊戲既時候會特別投入特別嘈
       放榜果時可以為左入唔番既同學不眠不休咁搵學校
       仲有好多好多 ..

       我覺得而家呢班朋友都會係我一世既朋友
       點可以唔記得佢地 ? 點可以係條街度扮見唔到扮唔識 ?
       有 d 人我真係會咁樣對佢 但係對住呢班人一定唔會
 
       -______________________-" 無啦啦好感性

  
       廿三號係文達既生日呀
       但係屆時社長團起哂 Bright Camp -x- 點算好呀 ?
       我真係好想廿三號果日長伴 Min 身旁 !
       我曾經考慮過夜晚偷走出去 .. 但係到時已經好夜好夜架喇
       不如 Minda 你入埋黎個 Camp .. -_-

       then 出 Camp 已經係平安夜喇
       i want to go out for one day only !

       跟住就係陳嘉欣生日
       有邊個敢唔同佢慶祝生日 ? aha ..

       三十三十一就去觀星營
       希望可以開開心心玩下音樂

       一號安坐家中睇叱吒
       岩岩 sms 去投票 ,, 誓要做到果五百個幸運兒 !
       係就發達咯 *Q*

       二號又點少得大光謙爺既牛一呀
       大眾既朋友 ! 最為得人果個 ! 好人 !
       一定要大搞


       個 Christmas Holiday 既大事就係呢 d 喇
       其他日子如果冇咩事既話應該都會係溫書
       經過呢個 Exam 我真係覺得我有好多野都唔識
       好想有 d improvement 呀



 

>>December 17, 2005 at 3:31:14 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >>

 


msn : [email protected]

廣告

讀者留言

路人留言   |

hey <br>係我呢~ <br
>>November 17, 2008 at 2:34:22 PM GMT+8

我都好想知自己果條有幾低,, <
>>July 25, 2008 at 4:40:04 PM GMT+8

阿May <br>我好想同你唱
>>April 29, 2008 at 2:19:59 AM GMT+8

喂 呀媚 ,, <br>你唔好
>>November 20, 2007 at 1:52:22 AM GMT+8

meimei~ <br>點解會
>>September 23, 2007 at 10:26:14 AM GMT+8

蔡宇媚呀      .. <br
>>September 4, 2007 at 8:15:27 AM GMT+8

冇可能唔記得你! <br>不知幾
>>August 9, 2007 at 4:25:19 PM GMT+8

你做咩打d唔打d嫁...
>>July 18, 2007 at 5:01:20 AM GMT+8

靚女,, <br>你張cert
>>July 12, 2007 at 1:46:43 AM GMT+8

阿宗麵線我都有食呀~要企係到食,
>>July 6, 2007 at 4:15:32 PM GMT+8

# WHY <br> <br>我
>>June 28, 2007 at 12:12:54 PM GMT+8

Mei!!!好番未ar??
>>June 26, 2007 at 12:08:04 AM GMT+8

# tungman <br> <
>>June 8, 2007 at 3:17:13 PM GMT+8

拿拿臨啦,好想睇相 !
>>June 8, 2007 at 3:55:44 AM GMT+8

# 寶雯 <br> <br>勁開
>>May 20, 2007 at 4:10:19 PM GMT+8

waaaaaa...考完喇~~~
>>May 9, 2007 at 9:42:26 PM GMT+8

# 寶雯 <br> <br>你咁
>>March 28, 2007 at 3:42:27 PM GMT+8

# Lei <br> <br>好
>>March 28, 2007 at 3:39:48 PM GMT+8

媚媚~~~~ <br>妳幾好嗎﹖
>>March 27, 2007 at 4:56:22 PM GMT+8

Mei姐 <br>^V^ <br
>>March 25, 2007 at 4:03:01 PM GMT+8

# Lok <br> <br>t
>>March 21, 2007 at 4:05:26 PM GMT+8

don't worry and
>>March 20, 2007 at 5:41:10 PM GMT+8

# 君 <br> <br>江結君
>>March 14, 2007 at 4:37:21 PM GMT+8

yeah 我而家好開心呀 <br
>>March 12, 2007 at 10:50:04 AM GMT+8

# 斤 <br> <br>語帶相
>>March 11, 2007 at 5:01:38 PM GMT+8

# 君 <br> <br>有架有
>>March 11, 2007 at 5:00:06 PM GMT+8

我知! <br> <br>係最唔
>>March 10, 2007 at 4:21:06 PM GMT+8

搵&#21873;有冇&#228
>>March 9, 2007 at 1:55:44 PM GMT+8

# 君 <br> <br>你係真
>>February 1, 2007 at 4:28:08 PM GMT+8

今年終於可以拉banner喇 <
>>January 25, 2007 at 5:55:30 PM GMT+8

Yeah <br> <br>今
>>January 25, 2007 at 5:54:12 PM GMT+8

# WHY <br> <br>我
>>January 24, 2007 at 3:34:04 PM GMT+8

原來我無你album ga..
>>January 20, 2007 at 11:02:41 PM GMT+8

# why <br> <br>咁
>>January 20, 2007 at 6:22:19 PM GMT+8

我settle down哂啦(c
>>January 17, 2007 at 11:40:29 PM GMT+8

# 朱朱 <br> <br>朱朱
>>January 17, 2007 at 2:39:23 PM GMT+8

我o係屋企都聽到愛社好大聲 <b
>>January 13, 2007 at 10:03:27 AM GMT+8

# 潘綺琪 <br> <br>你
>>January 12, 2007 at 4:02:38 PM GMT+8

蔡宇媚 <br>我想平反一下 <
>>January 7, 2007 at 12:22:29 PM GMT+8

# 鯨魚 <br> <br>鯨魚
>>January 6, 2007 at 5:34:45 PM GMT+8

# 何子 <br> <br>哈哈
>>January 6, 2007 at 5:32:39 PM GMT+8

Mei ...
>>January 2, 2007 at 9:35:07 AM GMT+8

Mei <br> <br>估唔到
>>January 1, 2007 at 6:05:17 PM GMT+8

# 君 <br> <br>睇怕我
>>December 29, 2006 at 4:34:12 PM GMT+8

我要睇實物!
>>December 27, 2006 at 12:52:00 AM GMT+8

# 斤斤 <br> <br>ye
>>December 25, 2006 at 12:11:26 PM GMT+8

# ctm <br> <br>佢
>>December 25, 2006 at 12:08:30 PM GMT+8

 哈哈  <br> <br> 
>>December 22, 2006 at 3:18:44 PM GMT+8

哈哈你死喇你爸媽唔係屋企 <br
>>December 19, 2006 at 10:38:23 AM GMT+8

# 何子 <br> <br>唉
>>December 8, 2006 at 3:28:42 PM GMT+8

人氣: 82269

Design & Scripting by ShowHappy.Net