|
2006 年 8 月 3 日 星期四 【晴】
琴日睇軟硬 :D
感覺非常良好 !
起初我仲係咁話 Bjorn 買埋 d 爛位
因為連個 mon 都睇唔到 -.-"
兼且要全場睇背脊
但係原來起我地果邊仲有個台仔
軟硬間唔中都會走過黎 咁我都冇咁唔鋸
成個 concert 都勁開心勁 warm
全晚都好老朋友聚舊 feel
草蜢做嘉賓 ,, 成日起度互串對方老
個個 fans 都勁大年紀 over 30
我地係小數後生既一群 -v-
好彩細個有跟家姐聽軟硬
所以佢地講 d 野我都會聽得明
真係好慶幸我都有份飲軟硬既奶水大
佢地真係好高 lv 既 DJ ,,
好好笑唔脫節果時已經勁潮而家睇番都唔 out
相信艾粒將來一定唔會有 d 咁既野 。
川保久齡大戰山本耀司 - 件衫靚到丫
廣播道 fans 殺人事件 - d 燈牌勁個仔
你睇我地遠到 ...
>>August 4, 2006 at 4:32:22 AM GMT+8
2006 年 7 月 31 日 星期一 【晴】
今日開始 .. 閉關 ! ! !
>>August 1, 2006 at 10:06:25 AM GMT+8
2006 年 7 月 26 日 星期三 【晴】
我冇返到大陸 .. 原因 -x-
佢地實係玩得好開心 Lar ...
都係自己衰 次次都係咁 ! !
前日去左睇四條腿 ,,
好好笑 .. 恆美勁得意 !
then 行 Ikea
我地狂試 d 梳化超梳乎
之後返何姑屋打牌
譚肇峯勁好人
佢唔食我糊 ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
嬴錢嬴埋友誼 高章 ! !
琴日陪阿君整頭
條友聽到我話都想整負離子即刻變面
好彩阿君個頭終於整番好
見佢當堂心情靚哂
之後我地去左影貼紙相
佢同 ellen 走左我就同阿妮行街
再落 TST 行
行完去左姨姨屋企食飯
今日又係去何姑屋打牌
我跑去 -.-"
阿 ming 大殺三方
後尾阿君黃可恩阿飛黃盛麒都黎埋
何姑屋 d 人種真係雜過廿三座勁多
阿飛打牌 輸左佢既嬴左我既
所以我做左大嬴家呵呵呵 ^O^
>>July 27, 2006 at 3:20:11 PM GMT+8
2006 年 7 月 22 日 星期六 【晴】
江結君
我覺得我絕對有必要睇下你個頭再俾意見你
十分 urgent ! !
見字速聯絡。
>>July 23, 2006 at 6:15:42 AM GMT+8
2006 年 7 月 20 日 星期四 【晴】
琴晚出左深宵外展同夜青傾計
第一堆係幾個女仔
佢地都係放左工同 fd 係街吹下水
雖然對話之中夾雜唔少粗口 不過都冇咩野
但係俾我知道其中一個起 2 % 做
搞到我想買泳衣都唔敢去 -.-"
同佢地都幾好傾 佢地又幾 nice 咁
之後見到果堆就相當嚇人
成七八個男仔坐哂起欄杆度 外加兩條女
真係淆到講唔到野 要佢地聊番我傾計 @@"
佢地入面好多都係犯左法等社工寫信擔保
仲有會吸毒濫交同埋同黑社會有關係 ..
睇戲就見得多 今次都係第一次親身接觸佢地
唔 ..
佢地其實好單純都唔係壞人黎既
外表好似好兇咁 其實都係想保護自己
你對佢好時佢又對番你好
而且無論你講 d 野有幾無聊佢都會俾反應你
所以我都幾鍾意同佢地傾計
經過呢晚我真係有 d 想做夜展社工
之前都有少少興趣
同佢地傾完計之後更加有衝動想幫到佢地
>>July 21, 2006 at 10:07:36 AM GMT+8
2006 年 7 月 19 日 星期三 【晴】
琴日晏晝同 Dalu 周圍 hea
救命好耐冇咁樣 hea 過勁唔習慣
周圍又要熱又要曬
成功逼到佢入許留山 ^O^v
之後 Bobo join 埋我地
搵埋佢又係食野 琴日我生左大食積
好野下個禮拜北上遊玩 :D
我地仲去埋得興問價 勁有組織。
最好就係叫佢俾車俾飛我地 唔要導遊同司機
北上之前要買件靚靚泳衣先哈 .. @v@
 
可愛的波波
>>July 20, 2006 at 5:40:21 AM GMT+8
2006 年 7 月 14 日 星期五 【晴】
琴日同兩位摯友慶祝生日
我地放棄左以往唱 k 既習慣
去左碌 ling
之後去左睇戲
再食飯
然後吹水
我真係好鍾意好鍾意好鍾意呢個組合
總之我地會係一世既朋友
到左五十年後
你地六十八歲既時候
我都會繼續同你地慶祝生日
這是我的承諾。
>>July 15, 2006 at 5:35:48 AM GMT+8
2006 年 7 月 8 日 星期六 【晴】
琴日起潘綺琪既引誘底下
再一次去左打麻雀
我去到吳婉儀屋企果陣係發現冇人兼且冇麻雀囉
之後打俾吳婉儀求救
結果由何子自己帶埋麻雀黎 -_-
苦戰八圈之後返歸食飯
頂佢望住炸港男食當堂冇哂胃口
超核突個個都好似臘鴨咁 錯哂 ! !
十二點幾出去 join 埋岑景隆去 minda 家
見到側田同 kary 拍 mv
為免入鏡我匿左起岑景隆樓下禁密碼果度等佢
突然間有多三條茂李企左入黎逼鬼住哂
我望一望隔離條友啦 條友戴住頂 cap 帽 !
痴線側田企正起我隔離呀 ! !
係輕輕郁一郁都會掂到佢果種距離 近到嗌救命
我勁處之泰然囉一路都勁平靜當佢係普通人
then 扮哂唔耐煩係咁催岑景隆落黎
就係咁我企係側田隔離 over 5 分鐘 ..
期間掂到佢 over 廿次 ..
岑景隆終於都落黎 仲帶埋送俾 minda 既砌圖
咁岩佢又有支 marker ,, 我地就叫側田簽個名喇
我同佢講話係生日禮物黎 佢話 " 咁堅 ?! "
跟手就簽左個名兼且寫埋 " HAPPY BDAY "
             
佢簽完名我地諗住鬆人啦
點知副 puzzle 係呢個時候碎哂跌哂落地
d 工作人員呀助手呀超唔耐煩直頭想講粗口
側田足否低左幫岑景隆執番 d 碎片
之後仲擺落我隻手度 我掂到佢隻手 ! !
之後我地就好滿足咁走嚕
雖然唔係話好鍾意佢不過都超 high !
我地兩個係咁有多餘既幻想     
去到 minda 度 minda 收到份禮物都好開心
勁唔開心局然冇波睇 !
hea 下 hea 下就過左晚
頂佢連桷璋襯我去聽電話果陣訓左我個位 !
搞到我唯有好黯然咁離開
>>July 9, 2006 at 8:03:20 AM GMT+8
2006 年 7 月 7 日 星期五 【晴】
1 傳俾你既人係邊個? 妮
2 佢同你既關係? 好朋友
3 寫出你對佢既5個好印象?
1 . ) 心地善良
2 . ) 我見猶憐
3 . ) 笑口常開
4 . ) 人緣極佳
5 . ) 有錢買衫
4 佢對你做過最深刻的事? 細個果陣成日起尖咀遊蕩
5 佢同你講過最深刻的說話? " 我細佬話我 " 點解你咁樣衰 ? 你係點做到架 ? " "
6 如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢? 咩都可以同我一齊笑
7 如果佢變成你既情人, 佢有咩要改? 慢吞吞食雲吞
8 如果佢變成你既敵人, 你會對佢做咩? 唔俾佢買衫
9 如果佢變成你既敵人, 佢咩野令你咁憎佢? 肯定係遲到到我頂唔順啦
10 依家你最想佢對你做既一件事? 認真打番 32 圈 !!
11 對傳這份卷給你的人的印象? 傻妹
1 傳俾你既人係邊個? 何子
2 佢同你既關係? 好朋友
3 寫出你對佢既5個好印象?
1 . ) 慷慨大方
2 . ) 隨傳隨到
3 . ) 朋友至上
4 . ) 熱心助人
5 . ) 內裡感性
4 佢對你做過最深刻的事? 次次夜走都堅持送我返屋企
5 佢同你講過最深刻的說話? " 阿 may 你醉喇 ! "
6 如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢? 細心體貼
7 如果佢變成你既情人, 佢有咩要改? 要多 d 為自己著想
8 如果佢變成你既敵人, 你會對佢做咩? 絕交你死硬
9 如果佢變成你既敵人, 佢咩野令你咁憎佢? 邊有人會好到咁架 ..
10 依家你最想佢對你做既一件事? 認真打番 32 圈 !!
11 對傳這份卷給你的人的印象? 一個好人
1 傳俾你既人係邊個? Minda
2 佢同你既關係? 好朋友
3 寫出你對佢既5個好印象?
1 . ) 開懷大笑
2 . ) 不拘小節
3 . ) 兩脇插刀
4 . ) 愛好熱鬧
5 . ) 容易熟絡
4 佢對你做過最深刻的事? 我地一齊經歷宏福苑之役
5 佢同你講過最深刻的說話? 喂蔡宇媚 ! 去玩咯 !
6 如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢? 鍾意玩玩玩
7 如果佢變成你既情人, 佢有咩要改? 冇腦
8 如果佢變成你既敵人, 你會對佢做咩? 讀書唔同佢玩
9 如果佢變成你既敵人, 佢咩野令你咁憎佢? 自己玩哂 !
10 依家你最想佢對你做既一件事? 一齊離港外遊
11 對傳這份卷給你的人的印象? 癲喪豪玩
唔傳喇 冤冤相報何時了
>>July 8, 2006 at 3:35:06 PM GMT+8
2006 年 7 月 7 日 星期五 【晴】
禮拜二放學之後去左做 Bio project
痴線架明明考完試放鬆哂仲要人做 project !
由於 Ceci 唔係度既關係 ,,
我地做得非常頹兼且冇效率 兩點幾就放棄左
之後去左何姑屋打牌
好恐怖呀佢地要打錢 但係我又好想打 ..
結果我就處女下海同佢地打錢喇
好驚輸錢 .. 因為一輸錢我實會發癲沉淪賭博
有驚無險地我冇出銃 仲嬴左十蚊 ^O^
Jerry 家下冇野撈都黎搵番筆幫補下家計
夜晚再去吳婉儀屋企打牌等睇世界盃
哈又嬴左少少錢
亦都全憑打牌我起吳媽媽度挽回不少形象 @@ "
then 一齊睇世界盃 ,, 德國 vs 意大利
勁煩打加時 我地超驚要十二碼
真係睇到嗌哂救命 個個都支力到唔得
好彩意大利最後兩分鐘入波 我地癲哂大叫 !
睇完又掙扎返唔返學
為左要返到學我直頭逼自己唔訓 好支力
超無聊返學校做果 d 野
放學繼續做 project
去左 Infinity 做 頂佢部部電腦都壞既 !
好辛苦我個腦冇左 上左 Joyce 度做輕 kan 野
真係辛苦哂 Ceci 同盈盈 默默耕耘
返到屋企大昏迷
三點再去身睇法國 vs 葡萄牙
好野法國都嬴埋 ~
訓到第二日就返學睇 paper fashion
原來我返到去已經係比賽尾聲 不過都影到好多相
其實我個人黎講都係比較支持 T - stylish
佢地 d 衫真係整得好仔細好用心
只係唔夠人童真姐 個個都係衰呢瓣包括我地
真係俾個 topic 玩死
之後我同吳婉儀周圍搵人影相
好似癲左咁囉 ,, 周圍搵 d 唔識既人影 -_-
好靚呀佢地全部都 ! !
06 Paper Fashion
琴日去米埔
頂佢遲到 ! 等我仲專登飯都唔食跑出去
熱到有講粗口既需要 又曬又悶熱 搞到好 dirty .\ /.
去完即刻瘦成個圈 又支力又肚餓
夜晚仲要去開會學做會考輔導員
呢個禮拜認真 exhausting
不過琴日收到個電話 開心到彈起 ! 精神哂 ^^
>>July 8, 2006 at 7:12:27 AM GMT+8
|

msn : [email protected]
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
hey
<br>係我呢~
<br
>>November 17, 2008 at 2:34:22 PM GMT+8
我都好想知自己果條有幾低,,
<
>>July 25, 2008 at 4:40:04 PM GMT+8
阿May
<br>我好想同你唱
>>April 29, 2008 at 2:19:59 AM GMT+8
喂 呀媚 ,,
<br>你唔好
>>November 20, 2007 at 1:52:22 AM GMT+8
meimei~
<br>點解會
>>September 23, 2007 at 10:26:14 AM GMT+8
蔡宇媚呀 ..
<br
>>September 4, 2007 at 8:15:27 AM GMT+8
冇可能唔記得你!
<br>不知幾
>>August 9, 2007 at 4:25:19 PM GMT+8
你做咩打d唔打d嫁...
>>July 18, 2007 at 5:01:20 AM GMT+8
靚女,,
<br>你張cert
>>July 12, 2007 at 1:46:43 AM GMT+8
阿宗麵線我都有食呀~要企係到食,
>>July 6, 2007 at 4:15:32 PM GMT+8
# WHY
<br>
<br>我
>>June 28, 2007 at 12:12:54 PM GMT+8
Mei!!!好番未ar??
>>June 26, 2007 at 12:08:04 AM GMT+8
# tungman
<br>
<
>>June 8, 2007 at 3:17:13 PM GMT+8
拿拿臨啦,好想睇相 !
>>June 8, 2007 at 3:55:44 AM GMT+8
# 寶雯
<br>
<br>勁開
>>May 20, 2007 at 4:10:19 PM GMT+8
waaaaaa...考完喇~~~
>>May 9, 2007 at 9:42:26 PM GMT+8
# 寶雯
<br>
<br>你咁
>>March 28, 2007 at 3:42:27 PM GMT+8
# Lei
<br>
<br>好
>>March 28, 2007 at 3:39:48 PM GMT+8
媚媚~~~~
<br>妳幾好嗎﹖
>>March 27, 2007 at 4:56:22 PM GMT+8
Mei姐
<br>^V^
<br
>>March 25, 2007 at 4:03:01 PM GMT+8
# Lok
<br>
<br>t
>>March 21, 2007 at 4:05:26 PM GMT+8
don't worry and
>>March 20, 2007 at 5:41:10 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>江結君
>>March 14, 2007 at 4:37:21 PM GMT+8
yeah 我而家好開心呀
<br
>>March 12, 2007 at 10:50:04 AM GMT+8
# 斤
<br>
<br>語帶相
>>March 11, 2007 at 5:01:38 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>有架有
>>March 11, 2007 at 5:00:06 PM GMT+8
我知!
<br>
<br>係最唔
>>March 10, 2007 at 4:21:06 PM GMT+8
搵啱有冇ä
>>March 9, 2007 at 1:55:44 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>你係真
>>February 1, 2007 at 4:28:08 PM GMT+8
今年終於可以拉banner喇
<
>>January 25, 2007 at 5:55:30 PM GMT+8
Yeah
<br>
<br>今
>>January 25, 2007 at 5:54:12 PM GMT+8
# WHY
<br>
<br>我
>>January 24, 2007 at 3:34:04 PM GMT+8
原來我無你album ga..
>>January 20, 2007 at 11:02:41 PM GMT+8
# why
<br>
<br>咁
>>January 20, 2007 at 6:22:19 PM GMT+8
我settle down哂啦(c
>>January 17, 2007 at 11:40:29 PM GMT+8
# 朱朱
<br>
<br>朱朱
>>January 17, 2007 at 2:39:23 PM GMT+8
我o係屋企都聽到愛社好大聲
<b
>>January 13, 2007 at 10:03:27 AM GMT+8
# 潘綺琪
<br>
<br>你
>>January 12, 2007 at 4:02:38 PM GMT+8
蔡宇媚
<br>我想平反一下
<
>>January 7, 2007 at 12:22:29 PM GMT+8
# 鯨魚
<br>
<br>鯨魚
>>January 6, 2007 at 5:34:45 PM GMT+8
# 何子
<br>
<br>哈哈
>>January 6, 2007 at 5:32:39 PM GMT+8
Mei ...
>>January 2, 2007 at 9:35:07 AM GMT+8
Mei
<br>
<br>估唔到
>>January 1, 2007 at 6:05:17 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>睇怕我
>>December 29, 2006 at 4:34:12 PM GMT+8
我要睇實物!
>>December 27, 2006 at 12:52:00 AM GMT+8
# 斤斤
<br>
<br>ye
>>December 25, 2006 at 12:11:26 PM GMT+8
# ctm
<br>
<br>佢
>>December 25, 2006 at 12:08:30 PM GMT+8
哈哈
<br>
<br>
>>December 22, 2006 at 3:18:44 PM GMT+8
哈哈你死喇你爸媽唔係屋企
<br
>>December 19, 2006 at 10:38:23 AM GMT+8
# 何子
<br>
<br>唉
>>December 8, 2006 at 3:28:42 PM GMT+8
|
|