寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Mei'z

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >>

2006 年 6 月 11 日 星期日 【晴】

 



       今日蘇汝豪話夠鐘果陣 ,, 我就知我趴左街

       今日符國忠話夠鐘果陣 ,, 我就知我奶左野




       我是憤怒 \口/



 

>>June 12, 2006 at 2:46:01 PM GMT+8


2006 年 6 月 11 日 星期日 【晴】

 



       上個月做既
       

       平和型(隨和豁達,樂天知命)

       您通常是溫暖、友善、忍耐、隨和、不好競爭,以及愛說話。
       您偏好和平、有組織、可預期而舒服的生活。
       您喜歡配合環境,因而很難知道自己的優先次序,變成跟隨別
       人所希望而去做事,有時候甚至模仿別人說話的腔調、用詞,
       以及身體語言。

       優點:
       非常主動,具有眾多興趣和嗜好。您喜歡與人為伍,可以為了
       別人而發揮最具生產力的工作成效。

       缺點:
       您會「自我遺忘」,失去了什麼是對自己真正重要的覺察力。
       您很容易分心,即使一個人時,亦有可能把高度優先的事情留
       到最後才做。看起來很像是拖延,但並不故意。

       愛情:
       您一旦擁有了關係,不會想到分離,而且會承諾去經營恆常不
       分離的關係。您既忠誠又慷慨,可以不帶妒忌或競爭心去支持
       並慶賀伴侶的成功,當伴侶的需要浮現時,更能給予回應。

       您的憤怒最有可能在親密關係中顯現。因為當您迎合別人時,
       自己就消失了。
       「我有好長一段時間不知道自己的感覺,總是一片空白。當她
       投射出她所認為我感覺到的事情時,我們便陷入爭吵。我痛恨
       這種情形,但是對於引發我找到自己想要什麼確實有幫助。」

       安定方位:成就型
       在安定的狀態下您會變得很專一,能在短時間內完成許多傑出
       的事。

       壓力方位:忠誠型
       當面對感情的壓力或情緒對抗時,您會變得充滿恐懼,意識到
       所潛在的威脅,不但變得退縮,甚至唯命是從、好鬥、彆扭而
       且更頑固。

       建意:
       問問自己的想法,而非顧慮別人的意見
       注意您對改變的不適感,學習歡迎新事物。
       注意您的頑固和被動式抗拒

       最渴望:和洽相處
       最恐懼:有紛爭,有衝突
       最難達到的美德:果斷 (Right action)
       最難克服的執念:懶惰 (Sloth)

 

       今個月做既


       付出型(和藹慷慨,富同情心)

       您是外向、快樂、活力充沛、友善、自信、討人歡心,尤其是
       樂於助人。
       您自願為他人提供時間、精力及物質,而且您所贈送的禮物總
       是經過精心挑選。
       您的世界是以人際關係為主,面對別人的需要和感覺有天生的
       同理心,能調整自己以迎合他人的需要。甚至更徹底地成為別
       人想要認識的那種人。
       您會因應不同的人而有不同的表玩,卻不帶任何欺騙成分。

       優點:
       您會給他人無條件的愛,讓人覺得溫暖。對別人和善,並且經
       常給別人鼓勵。

       缺點:
       當人們對您的不斷付出不以為意,或是視而不見時,您會表達
       出強度足以震驚他人的情緒或憤怒。

       愛情:
       專注於一對一的關係,一旦選定和某個人交往,會以精心設計
       又而深具誘惑的手段攻擊目標,直至「追到手」為止。

       您對自己能讓人人都想和您成為情人的能力感到洋洋得意。
       「我能讓每個男人感覺自己就像個國王,即使只是共處一夜。
       我能讓他因為我拿酒杯的特定方式,就永遠都忘不了我。若這
       是一段較為長期的關係,我會深入調查他所喜歡的一切,驅使
       這個人上癮。」

       安定方位:自我型
       在安定的狀態下您會增強情緒的一面,有從親密關係中抽身而
       出的傾向。

       壓力方位:挑戰型
       當面對感情的壓力或情緒對抗時,您會變得專制、易怒,最後
       勃然大怒。
       不願遭受控制的慾望會擴大至對自由的渴望,為了維護自己的
       立場,以平常不曾表現過的方式去抗拒他人的要求。

       建意:
       注意個人的成就及價值
       告訴別人您的需要,並讓他們為您而做
       注意「多重人格」的衝突

       最渴望:被愛,被別人需要
       最恐懼:孤獨,不被喜愛
       最難達到的美德:謙卑 (Humility)
       最難克服的執念:奉承 (Flattery)


       http://www.parttimelove.com/Assessories/NineType/Paper1.aspx



 

>>June 11, 2006 at 5:58:15 PM GMT+8


2006 年 6 月 10 日 星期六 【晴】

 



       聽日就要考試喇仲刺激過世界盃 @@"


       連續考八日
       其實淨係得四日係要真正溫書
       但係我而家連一日既野都未溫哂 /.\
       唔想考得好差咁升班呀嗚 ..


       Try my best no regret ! !


       今日同芹芹傾計
       我地有相同既諗法
       其實呢樣野我從來冇同人講過
       不過咁岩佢同我一樣 situation
       有人明真係好開心 :)

       最緊要開心


       希望考完個試之後唔會成面瘡
       考完要認真咁執下自己個 look
       呢期醉心學業 成日都爛躂躂咁落自修室
       我覺得自己好核突 -_-


       考完試同 Dalu 睇 grad din 衫
       好興奮 ! 有得去高級地方 :D
       順便吸收下當地靈氣


       快 d 到六月二十一號 Lar


       好野考完試黃可恩都就黎返黎 !
       記得第一個要通知我喇嘿嘿


       A A A 我地拎哂 A ! XDD



 

>>June 11, 2006 at 3:34:52 PM GMT+8


2006 年 6 月 8 日 星期四 【晴】

 



       嘩世界盃開鑼呀好緊張呀 :D














       其實我只係個湊下熱鬧既茂李黎姐 :P



 

>>June 10, 2006 at 3:17:08 PM GMT+8


2006 年 6 月 4 日 星期日 【晴】

 



       今天忙得很

       一返學就要抄兩個 lab report 同 task 1
       無間斷咁寫野聽書扮聽書
       仲要犧牲埋 recess 既時間 ..
       真係人都癲 我支力到好似通左晚頂咁

       但託賴 ..
       一切既野已經迎刃而解
       搞到 3 點先至放得學
       同芹芹盈盈去大家樂慶功
       大家都很快樂 :D

       傾左好耐計 又係冇結果
       最好既話題永遠都係唔會有結果既
       所以先會不斷重複羅黎講又唔覺得 out
       傾到五點幾終於收手 去左自修室自修

       唔知點解好鍾意暗 caan 偷睇人地溫咩
       如果佢同我讀同一樣既野我會好開心架
       好似人有共同進退咁 :)
       今日我隔離係黃肇枝 form 6 女 佢溫 Bio 呀 yeah

       之後 Dalu 放工同佢去食飯
       其實係佢食飯我同佢吹水
       鬥難捉摸 .. 我已經摸清你底細估到哂 Lar ahaa
       條友聽日去見工 ,, 祝你好運 !
       最最最緊要係有 discount 記得預我 -v-

       返去自修室再搏殺過
       我隔離換左個體臭佬 -______________-
       搞到個人異常鬼火咁精神

       之後返屋企睇情陷夜中環 Lu
       好好睇 強烈推介 !
       wow 陳寶轅好型好 man ! !

       



 

>>June 5, 2006 at 4:03:25 PM GMT+8


2006 年 6 月 4 日 星期日 【晴】

 



       遲左好多 都係要講句
       李豪儀生日快樂 ! ! !
       唔緊要啦 sms 準咪得囉 ~v~

       我地去左八號餐廳度食
       由於再度陷入窮困既關係
       我同 Bobo share 全餐廳最平既野食 - 奶凍
       本身都充滿住熱切期待既心情架

       不過睇下 ..

       

       杯野細到蟻咁 .. -_________________-"
       搞到思思係咁笑我地 ..

       全晚幾乎冇同壽星女交流過 ,,
       冇計阿虹人緣太好 

       終於搵到機會攝位同佢影相 ..

       

       之後佢地去 hea 我早走左


       同場加映 台灣美男子賀君翔

       

       嘩真係靚仔到嚇死人 @O@


       今日同老母鬧交
       好蝕呀我次次都唔會同佢火併由得佢自己發癲 ..
       今日仲鬧到唔記得左要補習 吼 !
       心情極度惡劣 

       唔鬼理佢落左 infinity 溫書
       唔知點解 bad mood 溫書勁有效率
       次次都係咁 個人會突然間好專注
       以後唔開心都要記得寄情溫書
       想溫書都要整到自己唔開心先

       結果都溫左六課 econ ,, 不過全部都係上學期既
       我 d concept 真係好唔清
       有冇人願意打救下我呀 T口T 



 

>>June 4, 2006 at 6:04:25 PM GMT+8


2006 年 6 月 1 日 星期四 【晴】

 



       連續落左兩個禮拜雨 ..
       就算有幾鍾意落雨 而家都會覺得厭煩

       返學日日都 up 住對腳
       我懷疑而家搞到有風濕
       對腳長時間好酸又隱隱作痛咁
       唔係咁快就有老人病雅 ..

       今朝返學唔算話大雨
       等過馬路果陣俾架車濺左 d 水埋黎
       下身濕透 
       好唔抵冇戴眼鏡連俾邊架車整到都唔知
       他媽的私家車


       晏晝先黎紅雨
       我著住對水鞋走 
       真係好不顧形象 自從中六都係咁

       好天落雨都擔遮 ,, 唔係遮雨就係遮太陽
       咩個核突書包 ,, 防止高低膊
       唔著冷衫返學 ,, 因為返學熱所以唔著
       著開胸冷衫 ,, 方便開冷氣忽冷忽熱
       唔 gel 頭 ,, 訓多陣唔好 ? !

       細個果陣一律唔會做既野而家做哂
       以前重美觀 而家重實用 

       究竟因乜解究而家會有咁既轉變 ?
       唔通真係大個左自信心多左冇再咁睇外表 ?
       定係自我中心左唔理人地點睇 ?
       呢個問題好值得探討


       去左好味道食
       d 師奶問我係咪想做少年股神
       如果我有咁既 quali 我一定會 !

       我既夢想係起廿五歲前儲夠首期買樓
       為左呢個夢想一定要努力賺錢儲錢做少年股神
       呢個夢想你地都應該聽過唔少次哈哈


       食完飯上左 Dalu 度 hea 左陣
       第一次親身見到小黃狗 :D


       

       小 黃 狗 巧 kawaii 耶 ! 十 扑 唷 *      -_-



 

>>June 2, 2006 at 5:20:08 PM GMT+8


2006 年 5 月 31 日 星期三 【晴】

 



       星期二晚去左打邊爐
       明明就冇乜胃口
       不過都食左好多野
       其實我地係咪蝗蟲 ?

       食完就不斷吹水
       其間係咁飲茶
       唐拎叫我唔好飲咁多唔係會訓唔著
       結果我真係訓唔著
       仲做功課做到五點半

       起身龍舟都划完
       呢次係我十八年第一次冇睇龍舟
       好唔開心呀

       不過夜訓原來都幾好
       可以充分咁運用時間

       今日鄺達熙好好
       佢叫我努力 d 考好個試
       chem 有八十分就私人醒條新裙
       不過其實機會係近乎零囉
       除非我同 bobby 換腦 ..

       之後又係搵羅鄧
       卒之搞掂哂
       佢叫我以後俾人記都去搵佢拆
       佢個樣仲好開心搞到我好驚

       中銀上市升左一成
       但係淨係賺得果三百
       正所謂 買得大嬴得大
       我決定高追 !



 

>>June 1, 2006 at 4:03:58 PM GMT+8


2006 年 5 月 26 日 星期五 【晴】

 



       家姐做左激光矯視 
       好彩 .. 佢冇盲到
       但佢居然直視盞燈啤飛蟻 正一白痴 !
       睇黎黎梗呢個月都會俾佢有排煩


       家中屎塔工程終於完成
       認真需要賀一賀
       但係個馬桶俾 d 死裝修佬整到歪哂
       仲要漏水添 wth


       今日無啦啦羅番枝畫筆出黎畫畫
       功夫退步左 靈感無哂
       覺得自己好廢 以前最自豪既野而家變左垃圾
       曾幾何時我既志願係做一個畫家 .. bullshit !

       理想呀理想 ,, 志願呀志願 ,,
       你地匿埋左起邊度呀 ? .. 
       我搵得你地好辛苦呀 .....

       但係呀能力毅力你地出番黎先啦好冇 ?


       18 歲 ,, 原來就係咁既一回事



 

>>May 27, 2006 at 3:57:58 PM GMT+8


2006 年 5 月 26 日 星期五 【晴】

 



       「 MEI家姐, 很是18
       原因: MEI 87 , 還有, 大"使"
       HAHA, 唔係話你呀, 搵得黎, 洗得去
       一派尖咀OL本色

       點解唔係中環OL?? 因為你仲未開始行LANDMARK 」

       :D

       何禮信你好耐冇打過日記喇
       我個名更加耐冇出現 所以而家好開心 ! !

       我同阿 Lo 雖然好少見而家又少左一齊玩
       但係感情深厚唔駛用呢 d 野黎衡量 :)
       我當正佢親細佬咁鍚架哈

       我要努力行中環路線 !



       好堅
       同吳婉儀兩個 KO 左雄仔同阿蓓件衫
       攪盡腦汁架真係 但係點解少左咁人架會 ? ?
       覺得有 d 孤軍作戰 :\

       其實吳穎儀都幾可愛丫 有時
       頭先同佢傾左好多劇集 條友癲架 背哂對白
       佢係咁求我打牌 其實我都想 *Q*



       

       巴士阿伯單野沉底多時呢兩日又浮番上黎
       今日學校 d 先生一齊睇 議論紛紛 @@
       蔡詩偉表現得非常亢奮 成日扮個阿伯

       原來單野國際化左 新加坡有新聞報導
       仲登埋上紐約時報 


       
       今日 bio 又打爛野
       最恐怖係打爛野十幾秒後我仲未意識到 ..
       究竟當時我做梗咩諗梗咩 ? .. 撞鬼 ~       



 

>>May 26, 2006 at 4:31:06 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >>

 


msn : [email protected]

廣告

讀者留言

路人留言   |

hey <br>係我呢~ <br
>>November 17, 2008 at 2:34:22 PM GMT+8

我都好想知自己果條有幾低,, <
>>July 25, 2008 at 4:40:04 PM GMT+8

阿May <br>我好想同你唱
>>April 29, 2008 at 2:19:59 AM GMT+8

喂 呀媚 ,, <br>你唔好
>>November 20, 2007 at 1:52:22 AM GMT+8

meimei~ <br>點解會
>>September 23, 2007 at 10:26:14 AM GMT+8

蔡宇媚呀      .. <br
>>September 4, 2007 at 8:15:27 AM GMT+8

冇可能唔記得你! <br>不知幾
>>August 9, 2007 at 4:25:19 PM GMT+8

你做咩打d唔打d嫁...
>>July 18, 2007 at 5:01:20 AM GMT+8

靚女,, <br>你張cert
>>July 12, 2007 at 1:46:43 AM GMT+8

阿宗麵線我都有食呀~要企係到食,
>>July 6, 2007 at 4:15:32 PM GMT+8

# WHY <br> <br>我
>>June 28, 2007 at 12:12:54 PM GMT+8

Mei!!!好番未ar??
>>June 26, 2007 at 12:08:04 AM GMT+8

# tungman <br> <
>>June 8, 2007 at 3:17:13 PM GMT+8

拿拿臨啦,好想睇相 !
>>June 8, 2007 at 3:55:44 AM GMT+8

# 寶雯 <br> <br>勁開
>>May 20, 2007 at 4:10:19 PM GMT+8

waaaaaa...考完喇~~~
>>May 9, 2007 at 9:42:26 PM GMT+8

# 寶雯 <br> <br>你咁
>>March 28, 2007 at 3:42:27 PM GMT+8

# Lei <br> <br>好
>>March 28, 2007 at 3:39:48 PM GMT+8

媚媚~~~~ <br>妳幾好嗎﹖
>>March 27, 2007 at 4:56:22 PM GMT+8

Mei姐 <br>^V^ <br
>>March 25, 2007 at 4:03:01 PM GMT+8

# Lok <br> <br>t
>>March 21, 2007 at 4:05:26 PM GMT+8

don't worry and
>>March 20, 2007 at 5:41:10 PM GMT+8

# 君 <br> <br>江結君
>>March 14, 2007 at 4:37:21 PM GMT+8

yeah 我而家好開心呀 <br
>>March 12, 2007 at 10:50:04 AM GMT+8

# 斤 <br> <br>語帶相
>>March 11, 2007 at 5:01:38 PM GMT+8

# 君 <br> <br>有架有
>>March 11, 2007 at 5:00:06 PM GMT+8

我知! <br> <br>係最唔
>>March 10, 2007 at 4:21:06 PM GMT+8

搵&#21873;有冇&#228
>>March 9, 2007 at 1:55:44 PM GMT+8

# 君 <br> <br>你係真
>>February 1, 2007 at 4:28:08 PM GMT+8

今年終於可以拉banner喇 <
>>January 25, 2007 at 5:55:30 PM GMT+8

Yeah <br> <br>今
>>January 25, 2007 at 5:54:12 PM GMT+8

# WHY <br> <br>我
>>January 24, 2007 at 3:34:04 PM GMT+8

原來我無你album ga..
>>January 20, 2007 at 11:02:41 PM GMT+8

# why <br> <br>咁
>>January 20, 2007 at 6:22:19 PM GMT+8

我settle down哂啦(c
>>January 17, 2007 at 11:40:29 PM GMT+8

# 朱朱 <br> <br>朱朱
>>January 17, 2007 at 2:39:23 PM GMT+8

我o係屋企都聽到愛社好大聲 <b
>>January 13, 2007 at 10:03:27 AM GMT+8

# 潘綺琪 <br> <br>你
>>January 12, 2007 at 4:02:38 PM GMT+8

蔡宇媚 <br>我想平反一下 <
>>January 7, 2007 at 12:22:29 PM GMT+8

# 鯨魚 <br> <br>鯨魚
>>January 6, 2007 at 5:34:45 PM GMT+8

# 何子 <br> <br>哈哈
>>January 6, 2007 at 5:32:39 PM GMT+8

Mei ...
>>January 2, 2007 at 9:35:07 AM GMT+8

Mei <br> <br>估唔到
>>January 1, 2007 at 6:05:17 PM GMT+8

# 君 <br> <br>睇怕我
>>December 29, 2006 at 4:34:12 PM GMT+8

我要睇實物!
>>December 27, 2006 at 12:52:00 AM GMT+8

# 斤斤 <br> <br>ye
>>December 25, 2006 at 12:11:26 PM GMT+8

# ctm <br> <br>佢
>>December 25, 2006 at 12:08:30 PM GMT+8

 哈哈  <br> <br> 
>>December 22, 2006 at 3:18:44 PM GMT+8

哈哈你死喇你爸媽唔係屋企 <br
>>December 19, 2006 at 10:38:23 AM GMT+8

# 何子 <br> <br>唉
>>December 8, 2006 at 3:28:42 PM GMT+8

人氣: 82269

Design & Scripting by ShowHappy.Net