寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  >>

2003 年 1 月 11 日 星期六 【晴】

"由愛字通到哀字,出脫空華不就成"
"我夢見你的闌珊,簷溜滴穿的石階,繩子鋸缺的井欄,時間磨透於忍耐"
"可是你回顧道旁,柔嫩的薔薇刺上,還掛著你的宿淚"


經歷長時間的洗練為何苦痛猶在?令人感痛苦的回憶還清澈無比~
要忘記很難.........說真的
一個人的時候還是會記起.....我到底怎麼了?真的很清楚
還是會心痛,還是會流淚


>>January 20, 2003 at 12:38:02 PM GMT+8


2003 年 1 月 9 日 星期四 【晴】

我終於又可以好專心咁讀番書喇,
我真係放低左d書好耐喇!諗諗下,
作為一個A-Level既 考生(仲要係repeater)喎,
竟然有成兩個月無認真咁讀過書,真係好過份呀!
好衰啊~依家遺有急起直追啦!

其實要讀哂d書唔太難,而最難既就係作文囉,
以前我都未試過一篇文諗幾日都作唔出ga,
但依家我就係有哩個問題.....
一篇文重複又重複咁去寫,
但作到一個位就作唔到落去喇,
所以到依家我都未成功作好一篇文.....
我好似唔識寫野咁,我真係好怯呀....
唔知應該點好,每次諗起d文我個心都好唔舒服
唉~慘啦!!救命!!

我哩排都幾開心呀~
不過就成日都會驚作文呀,oral o個d野囉..............
今日我個同事話俾我知佢買左手信俾我....
唔~真係好開心呀︿︿多謝你呀
Harry Potter,如果你真係識魔法既話,
不如你俾我可以好似以前咁,可以作
到d好既文啦~
  

>>July 9, 2003 at 10:43:22 AM GMT+8


2003 年 1 月 7 日 星期二 【晴】

從大氣輸送著 經光纖再飛到
橫越百千里路 屏幕亮著了想我看到
誰在那一邊廂 期待看直接 問我現時好不好
但這號碼很生保


(怎麼捨得聽它)
這一分鐘 寂寞大氣下 誰願為我講段情話
(心中喜歡得他)
這組號把 像對獎卷 來電示號中嗎?


我在聽候誰 又要避誰
就算打錯又怕是誰
誰在掛念誰 來電約會誰
當我也有一個 陌生者芳心暗許


號碼是誰 內裡是誰
但我反正未有伴侶
無論這是誰 來電約會誰
誰會怕號碼不對
先聽聽他想找的 Shu~~ (是誰/別催)


遲十秒鐘接吧 想多心跳幾下
還是這刻筆劃 疑惑又害怕失去了他
人在亞拉斯加 還是日內瓦 願這是談心專家
撥錯號碼結識他


號碼是誰 別理是誰
動聽聲線便說下去
無論這是誰 誰在慰藉誰
無論對象對不對 這刻都不必空虛


我好鐘意哩首歌....好鐘意好鐘意~好想跳舞....yeah!!

>>January 20, 2003 at 12:35:25 PM GMT+8


2003 年 1 月 5 日 星期日 【晴】


尋晚同潔雯子去左睇"金雞",雖然無得睇勁歌(有d可惜),
不過"金雞真係超級勁攪笑~~hehe
睇完成個人都開心哂!!不過就鹹鹹地囉!!
之後我地去左長發食宵夜同傾偈,
我地講左好多野....有個可以咩都講得既朋友仔真係好呀
我將自己屈左o係心度好耐既野講哂出o黎......我明ga
"Just take it easy ma"
多謝你呀~潔雯子^o^,到依家我都好慶幸考文學o個日撞到你,
如果唔係我諗可能我地都唔
會搵對方.......可以同你好似以前咁真係好呀!!

>>July 9, 2003 at 10:46:28 AM GMT+8


2003 年 1 月 3 日 星期五 【晴】

今日真係好開心呀!!有得睇 Joey.....好好睇呀 ~^o^~
佢唱左好多歌呀~
1.抱抱 2.痛愛 3.電我 4.再見我的初戀 5.他都不愛我 6.誰來愛我 7.特別嘉賓
8.怯 9.逃避你 10.全身暑假 11.阿門 12.早有預謀 13.舊日回憶的山丘
14.流沙 15.啜泣 16.隆重登場 17.爭氣
好勁呀.....好似CD咁 ^O^
啊~原來謝西嘉真係幾靚ga!!又高又瘦好似model咁~西嘉姐姐好得呀你!
Mandy都幾肥~不過好靚....番o黎個陣係地鐵站見到個女仔真係好靚
ga....有似韓君婷,佢d friend都一樣好靚仔靚女,望住佢地我有一種感覺
咦~好鬼醜呀!!我原來我係一個不折不扣既醜女~ >_<

>>January 20, 2003 at 12:29:08 PM GMT+8


2003 年 1 月 1 日 星期三 【晴】

1月1日

我已經唔緊要喇~


1月2日

今日係屋企呀....睇哂31號借番黎d書,不過仲有本小說未睇
今日潔雯子買左星期日夜晚既飛睇"金雞"嗚嗚~我唔記得左個晚
有勁歌,慘~無得睇祖兒添!!不過算啦同潔雯子睇戲一樣會好開心^o^
我諗"金雞"一定好攪笑....haha
聽日可以同小強,妙佢地去街,之後仲會去祖兒既mini concert添
真係好興奮呀,我諗聽日一定會好開心ga
  尋晚睇緊電視既時侯,祖兒出埸個陣,我個friend打俾
我話俾我知有祖兒睇.....我記得上年1月4號,祖兒都有上電視
我記得佢都有打俾我叫我睇,我真係好開心....佢平時表現到自己
好唔鐘意祖兒,但係佢竟然......可惜今日打o黎既唔再係哩個人
佢唔再記得我,而我都唔識佢喇!曾經好好既人,今日唔係喇...
佢淨係會傷害我令我失望,曾經我真係好傷心好傷心...........
依家唔會喇!!!不過過左就係過左,我明白ga
但依家就有第二個人對我好,咁已經好好! 唔記得唔記得喇

  

>>January 20, 2003 at 12:28:00 PM GMT+8


2002 年 12 月 30 日 星期一 【晴】

尋日睇左無間道....唔~一個字「正」!!
勁好睇呀!!!劉德華真係型到震呀.....d劇情又好緊湊...好睇!!
我都好想睇金雞呀,尋日睇到個預告片真係好笑到人仰馬翻~haha
之後去左唱可能太耐無去啦,多左好多新歌......尤其係祖兒歌仔...開心
唉~我最怕買禮物架喇....尋日差唔多行哂成個荃灣都買唔到咩...好鬼煩呀!!
夜晚去左補習,俾佢地三個叫到我頭都暈埋,一個教三個真係有吃不消....好
在佢地都幾乖,唔係我真係死俾你睇.....


今日已經係今年既最後一日喇~其實今年係我身邊都發生左好多野
好似呢,


2002.1.1妙同光拍拖,佢地感情好好ga...聽日佢地就一年喇!!開心^o^祝福你地呀!!

2.我考左A-Level

3.去同潔雯子做番好朋友

4.去左美心做暑期工

5.A-Level衰左升唔到大學做左個好大既決定..repeatF.7

6.第一次幫人補習(d學生好曳)>ˍ<

7唔見左兩樣好鐘意既野~唉

8睇左第一套三級片(無名死嬰The Nameless)

9.十九歲喇我

10.第一次整homepage....好白痴o個d呢


>>January 20, 2003 at 12:21:52 PM GMT+8


2002 年 12 月 28 日 星期六 【晴】

我睇左"貓之報恩"都幾好睇......
不過太短喇~仲要全場都係細路,
佢地成日怪叫....好鬼嘈呀!!!!
你估下我隔離個小朋友係度做乜??
佢竟然一路睇一路食豬柳包呀!!!!!救命~~
不過如果成家人一齊睇真係好warm ga....
我依家o係internet上整緊一d野,
今次我又學左好多野喇!!!
因為要寫好多野o既關係,所以我嘗試唔用手寫板,
自己打字.......我依家識打好多字喇,
仲唔會慢吞吞添呀!!!!我要打多d...咁我份文員就有望喇!!!我要做OL呀!!!!
魚~我仲睇"無間道"呀.....好似好out咁....我要快睇左佢先得

光仔我知你好關心我.....不過你唔駛見我一次提我一次ga!!
其實我都唔急,哩d野都係順其自然好d.........係咪?
學你咁講,小玲咁靚女怕咩無人要喎.......haha
(係你講咋!!我無讚自己ga)
多謝你呀~
係喎!!唔經唔覺你同妙都一年喇!!!恭喜哂.......haha
希望你地長長久久啦!!! ^o^
我會減定肥o黎做姊妹ga!!!

>>July 9, 2003 at 10:56:07 AM GMT+8


2002 年 12 月 24 日 星期二 【晴】

12月23日

今日好開心....買左好多野,有衫,褲,褸同禮物添呀~~^o^
尋晚download左容祖兒o個首新歌仔,即係泓景臺首廣告歌呢(我的驕傲)
真係好好聽呀!!!勁開心~~
仲有今日收左3張e-card,係郭詠雪,Karen 同Eva send俾我ga...Thank you~好耐無見你地喇!!!
得閒出黎見下la~
唔~仲有兩日就Christmas lar...開心開心

12月25日

哩兩日都好開心......收到好多禮物....多謝你地呀!!!
尋日同小芳,雲雲佢地去左食飯同行街,之後去補英文,我訓著左....
跟住同潔雯子食宵夜....成4點幾先番屋企.....眼訓zzzz
今朝本來去睇貓之報恩ga....不過買唔到飛,所以買左聽日
今日終可以同polly去街街喇....佢仲送左本書俾我添呀....開心
不過小玲最最開心同最大既禮物就係...我竟然抽中左容祖兒既點唱會飛呀!!!!
實在太開心喇!!!!!!!Yeah~~祖兒,小玲又可以捧你場喇!!!!!!!!
多謝聖誕老人!!!!!!!^o^


>>January 20, 2003 at 12:13:57 PM GMT+8


2002 年 12 月 21 日 星期六 【晴】

尋日去左工展會,真係好好玩,
有好多野賣.......勁開心^_^,我地買左好多野食,
仲有我最鐘意既咖啡添呀!!
雖然我同polly都買左好多野,但最勁都係Wing Wing 啦,
佢真係買左超多呀,不過大部份都係俾文哥哥ga.....
真係服左佢....haha

夜晚同以前班同事去食韓燒
,之後去左尖東睇燈飾~~好靚呀!!我仲見到千色許願樹添呀...
好開心........好開心........
最後我地去左Teddy Bear Kingdom...
嘩隻Bear真係超大呀....好得意..
我仲扮貞子俾阿Lo影,一睇番d相我都嚇左一跳呀.
點解噤似既...由此可以肯定,貞子一定整 過負離子........haha

阿Lo..其實有好多野,過左去咪算law,
唔好耿耿於懷la,對依家個女朋友好d呀,
成日掛住以前 你唔會開心ga
仲有呀!!你唔好因愛成恨先得ga......
聽完Eva同停車場既故事.....
我都好有同感呀,拖拖拉拉始終係辛苦既,
不過又唔係自己可以控制得到...唔好理佢law
(你話因為停車場個info度打左"有人"哩首歌,
所以你先知有Juno哩個人?仲話佢又型又靚仔
添加!?唔係掛......)Juno喎...

尋晚我見到佢....佢係好靚,好值得人錫o個種,
個個男仔都鐘意哩種ga la.....

>>July 9, 2003 at 10:37:39 AM GMT+8


<< 51  52  53  54  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26627

Design & Scripting by ShowHappy.Net