寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

*揮著翅膀的女孩*

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  >>

2003 年 2 月 3 日 星期一 【晴】

哩幾日過住超級無聊既生活......差唔多日日都係屋企~
好鬼悶呀!d舖又唔開喎.....想去街都唔得......
我尋日落街買野,嘩!好鬼多人啊~迫-ˍ-
我買左個好靚既hello kitty紙盒(好大個)
用o黎裝住我d雜誌既~唔唔....好整齊啊~
  我o係小販堆中見到有綿花糖賣....勁開心
我買左一個呀......粉紅色既~好靚ga....唔捨得食啊
真係好甜好好食呀^^
之後我執執下雜誌.....原本我真係有好多關於
祖兒既野~我忽發奇想....結果用左成晚時間整左一
樣野......好鬼無聊呀~不過幾靚ga!!
嘩!!我真係勁有創意呀!!!!hahaha
, 我之前睇左"貓之報恩"入面有首歌好好聽ga
叫做"幻化成風",唔唔~好好聽啊!

>>July 9, 2003 at 3:40:07 AM GMT+8


2003 年 1 月 31 日 星期五 【晴】


新年快樂
唔~羊年喇..........happy new year
  我尋晚又去行花市喇~今次去左維園.....我地已經成11點
  先出去,未入到去已經12點喇~真係超多人啊!
排左好耐隊兜左好多個圈....終於入到去喇多人到爆
唔好話行啦,連郁都郁唔到呀.....我地一入到去就見到一個好
騎呢既野~"叮噹空氣炮" 嘩!!個人拿住佢係咁拉.....
之後就有好大風喇.......幾過癮喎,不過我梗係無買啦!!haha

  我地行左無幾耐就買到第一個戰利品~羊仔啊!
(我o個個係白色,潔雯子個係粉紅)好靚ga!

之後我地見到個風車,好靚ga....不過好貴但係我地
志在必得ga~$20啦.....我地就買喇~
(結果梗係買到啦! ! haha不過係5個鐘後既事喇......)

後來我地去到一個公仔檔~嘩!有一隻滿口血既Gloomy啊~
very cute!!!!!我同潔雯子都好想買呀~不過好貴啊-ˍ-’’所以無買
(不過最後我地都買左隻無血既.....都好得意ga,
我係黃色,Nickit個係紅色.....好靚ga)

跟住呢~我買左o個晚o係元朗見到但最尾都無買到既”香包仔”
好靚喎......但都係$10/2囉!(最後竟然$1/1....$15一排-ˍˍ-’’)
唉~實在太蠢喇!!

  買完玩既野梗係買花啦~行左好耐......買左扎桃花~
(係呀!真係買ga︿︿....hehe)不過我都有買其他花ga....
一粒粒紅色o個d呢....好似好好咪咁既~唔唔.....好為食啊

其實呢~小玲好想買個”楊受成”ga.....但太大”舊”喇!
我地係咁行.....係咁行....結果行到6點呀!好倦呀~

我地仲見到杜德偉,周汶錡同Wyman添呀~佢地買左好大扎桃花啊......
>ˍ<’’ 唔制呀.....我行行下跟住覺得隻手好痛呀!
嗚嗚......原來個男人支煙掂左落我隻手度呀~
嘩!痛到爆呀!(潔雯子竟然拎左支潤唇膏出o黎,佢話搽完就無事喎)
hehe~又真係好d喎

好開心啊~hehe.....行花市真係好好玩啊~︿︿
我諗今年一定會好開心既~

 我睇電視見到董建華買左扎花~嘩!成千蚊喎!
佢擺明俾人”昆”啦~我阿媽就話唔”昆”佢”昆”邊個喎~
我話直情係搶啦....董建華都傻ga...(仲有董太個妝好濃)


  

>>July 9, 2003 at 3:41:08 AM GMT+8


2003 年 1 月 30 日 星期四 【晴】

今日好開心呀~同d同學仔一齊行花市
去之前我入左嶺南搵潔雯子(搭車好辛苦-ˍ-"....個司機竟然用mickey既水壺...haha)

我地去左鋸扒~好好食啊.......︿︿開心....之後潔雯子去左百佳掃貨
帶左我去佢個宿舍度玩~嘩!唔錯唔錯.....我下年都要住!!
為左宿舍加油!!

  跟住我地飛車去元朗花市~搵左一輪先搵到B仔涼粉咋~
咁我地就向住目的地進發喇~︿︿
我地一開始行就有人大叫楊受成.....啊~原來係羊羊吹氣呀...haha
之後行左一陣就搵到妙同may choi個檔喇~我有幫襯呀
買左may choi親手做既粉紅海豚電話繩~佢仲打左個8
折俾我添呀!我一定會好好keep住佢ga...多謝may choi
仲有~小玲不禁講一句:妙!你好靚呀!

  之後潔雯子話要買貓~我地勁幫佢講價.....最後佢買左隻腸型既貓
一個貓坐墊(最後慘被光他patpat壓扁)and一個粉紅貓貓袋仔(送左俾我︿︿)
好開心啊~

  最開心唔係買到野,而係可以見番班朋友.....我發覺原來陳生既講價(應該係
壓價)投倆真係一絕~唔單止有氣勢,方法仲陳出不窮添呀!勁~

  今日我同潔雯子都收到第一封利是~係鬼佬光仔俾ga...
(雖然係硬野,但好開心~多謝你啊),下年要金色o個d︿︿

玩完又要再努力喇!!唔知幾時再有機會再一齊玩呢?
你地都要努力啊~我地下年一齊升大學....去哂嶺南再做同學仔!!
潔雯子,妙,may choi,人妖and不羈~GPA要過3啊~ ^^


多謝你地~今年一定會好過上年既~YEAH!!


  

>>July 9, 2003 at 3:46:29 AM GMT+8


2003 年 1 月 28 日 星期二 【晴】

我的驕傲 (廣東話版)

Pride in you eyes
為我改寫下半生
眉目裡 找到我 失去的 自信心
才明白 被愛的 能活得這樣勇敢
榮幸眼神能替我 雲上旅行來點燈
See me fly
I'm proud to fly up high
不因氣壓搖擺 只因有你擁戴
Believe me i can fly
I'm singing in the sky
假使我算神話 因你創更愉快

Pride in you eyes
為我閃爍像最初
唯獨你 欣賞我 比我更多
埋頭做 願你可 能為我驕傲更多
無論有誰嫌棄我 投入卻無人可阻
我盼有一天 將你抱入懷
昂然地對著宇宙說 是借著你的風
Let me fly
I'm proud to fly up high
不因氣壓搖擺 只因有你擁戴
Believe me i can fly
I'm singing in the sky
假使愛有奇蹟 跟你創造愉快
我覺得光榮 因為你擁戴


新ga~勁好聽呀︿︿開心

>>July 9, 2003 at 3:42:32 AM GMT+8


2003 年 1 月 27 日 星期一 【晴】



今日終於拎番個電話喇~開心.......不過銀包重傷-ˍ-”
算啦~見到佢原好無缺都值得既.......希望唔好再整爛啦!!


前幾日我玩左個心理測驗,結果係估計我24
就嫁得出.......如果係真就好喇....唔駛買姑婆屋囉~︿︿
最好係好有$o個d啦︿︿



>>July 9, 2003 at 3:42:59 AM GMT+8


2003 年 1 月 25 日 星期六 【晴】

今日心情極度惡劣...........U-ˍ-''U

唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
 
嗚嗚......慘慘,好心痛呀我~
  我今日行街既時侯......跌爛左個電話,裂左....連d字都睇唔到......
<我買左四日咋>之後即刻去灣仔整......要$450呀!!
我之前已經買貴左好多(做左水魚)依家又要俾咁多$喎~慘呀!!!

唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心唔開心
 


夜晚同潔雯子睇"行運超人"
好好笑呀真係~睇完成個人開心哂^^......
唉~如果楊千嬅係"行運超人"咁小玲一定係”衰運超人"啦~-ˍ-"
希望下一年唔好咁多烏龍野同慘野啦~

>>July 9, 2003 at 3:47:20 AM GMT+8


2003 年 1 月 22 日 星期三 【晴】


今日好好好開心呀~~點解呢??因為我今日終於
作好左我今年既第一篇作文喇~~無錯係第一篇~~
唉~~我都覺得自己好鬼無用...但點都好啦!我今日
終於踏出左成功既第一步喇!!!(好鬼誇張呀!!!!)但我真係好
開心嘛^^....

我今日試下入歌仔....點知我搵極都搵唔到d ringtone譜喎~
激氣呀!!!!最後只係搵到一首~~"我的驕傲"咋!
!而且又唔係咁得...-_-" 唉~~

我好想好想睇"行運超人"呀.....唔知呢~~總之好想睇!!!!

今日我得到左兩樣關於"雙喜"既野~~第一樣係雙喜揮春
(自製ga~做法:用兩張"喜"字揮春貼埋一齊咪係囉~~haha)
第二樣係雙喜糖....係大陸貨我估....但我好鐘意呀~~
(不過唔敢食.....我諗一定好難食...ee~嘔>_<")

>>July 9, 2003 at 4:03:23 AM GMT+8


2003 年 1 月 20 日 星期一 【晴】

今日唔開心......我個friend今朝打俾我,
本來佢約我星期四食飯, 不過佢話唔得閒喎
  
  之後我就問佢幾時出去睇戲(佢一早約左我叫我唔好同其他人睇,
我問佢既時候佢吞吞吐吐.....跟住我同佢講,如果佢約左人可以唔同我睇
佢竟然話同我睇另一套好唔好....我問佢點解,佢話唔記得約左我,所以約
左其他人睇喎~~唔知點解我覺得好唔開心囉....佢成日都係咁既,次次佢
約我先之後又話唔得閒喎~激氣呀!!!!!

  我以前同佢好friend ga, 好似孖公仔咁成日一齊~差唔多日日都講電
話既,我地以前仲話就算唔係同學都要成日出o黎見,唔好生疏......唉~呃人既
佢依家有自己d同學仔都唔理我喇~~唔開心>_<" 嗚嗚~~
我真係好珍惜哩個friend ga~佢真係對我好好ga...
不過依家唔係喇~ 失落.......

>>July 9, 2003 at 3:50:00 AM GMT+8


2003 年 1 月 20 日 星期一 【晴】

開心開心~~今日買左容祖兒個電話
唔~~真係好靚靚呀︿︿,不過買貴左>_<"


>>June 1, 2003 at 10:33:46 AM GMT+8


2003 年 1 月 14 日 星期二 【晴】

今日小玲好乖乖啊!去左兩次自修室,
朝早同夜晚都有去,唔錯呀~溫左兩課書
文學都差唔多溫完...但中史未讀過>_<"
哩幾日都好倦,唉~無辦法啦!!
我d學生考緊試,所以日日都要補習,
補完之後又要去自修室,有時真係好眼訓啊~
而且嚴志威真係好鬼衰ga!!又唔肯溫書喎~成日"蝦"我
真係激死我呀!!!好彩聽日已經係最後一日喇~
之後o個幾日可以休息o下....
咁就可以專心溫書喇!!!!加油啊~~

我今日本來約左個朋友仔一齊溫書
不過我地勁白痴囉.....一個以為約左o係青衣個圖書館,
一個就以為o係葵興圖書館喎.....
結果咪分開溫囉!!!
d咁白痴既野真係十年難得一見呀!!!!! haha .......


我今日借左一本書......好好睇!!
叫做<魔法蛋糕店>入面有一句說話幾好


~*愛情總是在患得患失的時候最美好,
如果不去開始的話,也永遠不會消逝
可是,誰又會按捺得住不去開始呢?*~


真的嗎?

今晚半夜訓唔著~搵左隻出o黎睇....
係<賤精先生>,o係戲院上o既時候我都好想去睇,
叫我個friend陪我去睇,佢話無聊喎~
我話佢約左人就真...所以咪無睇到囉!!
未睇之前,我諗套戲應該係純粹攪笑,
睇原之後,我發覺套戲都幾有意思同幾感動喎~
當然都好攪笑啦~^o^~ 唔錯


>>July 9, 2003 at 10:45:55 AM GMT+8


<< 51  52  53  54  >>

 




結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你


台 北 諸 事 拍 >(oo)<



bearballie's photo from 4/5/08

bearballie's photo from 1/8/08

廣告

讀者留言

路人留言   |

幾時得閒雲雲食飯啊?
>>November 10, 2008 at 3:38:25 PM GMT+8

halo, baby, pls
>>September 27, 2008 at 4:42:21 PM GMT+8

Slipping through
>>September 22, 2008 at 4:34:09 PM GMT+8

沒事嘛朋友, 隨時可找我啊>3<
>>September 13, 2008 at 4:34:29 PM GMT+8

你結了婚0拉 ? <br>好意外
>>August 30, 2008 at 6:24:41 PM GMT+8

d 相冇加 soft 效果, 有
>>April 8, 2008 at 3:56:21 PM GMT+8

感謝你的日記為粗心的我記下了一切
>>January 14, 2008 at 2:01:43 AM GMT+8

每次外遊 最快樂的時間 就是一起
>>December 20, 2007 at 1:27:28 AM GMT+8

傻婆, 唔開心又唔搵我, 我的
>>July 8, 2007 at 5:10:14 AM GMT+8

我也很喜歡這首歌呢, 振作加油,
>>May 4, 2007 at 2:19:33 PM GMT+8

我站到街中聽鬧市聲音 <br>我
>>February 25, 2007 at 12:26:11 PM GMT+8

有緣呀, 見相如見人, ha~
>>January 11, 2007 at 3:42:12 PM GMT+8

居然公開我老婆張玉照 >o< <
>>December 15, 2006 at 3:09:18 PM GMT+8

連不&#35210;都黎BBQ
>>December 12, 2006 at 4:06:23 PM GMT+8

暫時覆實去BBQ既人有: Miu
>>December 11, 2006 at 4:43:25 PM GMT+8

昨晚謝謝你, 能有著你這個朋友,
>>November 1, 2006 at 9:29:41 AM GMT+8

報告報告! <br> <br>原
>>October 7, 2006 at 5:54:40 PM GMT+8

個兔仔好慘ar ..>.< <b
>>September 25, 2006 at 2:49:22 PM GMT+8

你日記中ge斌哥係邊個先?打清楚
>>September 25, 2006 at 12:40:51 PM GMT+8

我也接受不了, <br>願他安好
>>September 1, 2006 at 3:42:07 PM GMT+8

你又買鞋呀? 有$人啊^O^ <
>>August 18, 2006 at 4:22:20 PM GMT+8

總有我地一齊去佐食久別重逢ge抹
>>August 14, 2006 at 2:37:45 PM GMT+8

唯有等多10日啦, 佢再唔同你考
>>August 12, 2006 at 2:51:45 PM GMT+8

天空海闊任我們闖, <br>加油
>>July 30, 2006 at 3:33:12 PM GMT+8

同你一齊去邊度都冇所謂la...
>>July 27, 2006 at 12:51:57 PM GMT+8

難熬的日子總會過去的,雨過便會天
>>July 21, 2006 at 7:03:06 AM GMT+8

ha~ 好快就適應到個newr
>>June 11, 2006 at 8:50:49 AM GMT+8

好叻女bor^^
>>June 10, 2006 at 9:12:09 AM GMT+8

underweight??唔得.
>>May 22, 2006 at 2:20:38 PM GMT+8

Always be with u
>>May 13, 2006 at 5:18:47 PM GMT+8

錯別字更正: 係"寶刀"唔係"實
>>May 10, 2006 at 1:24:51 PM GMT+8

傻豬仔....我都好開心ar..
>>May 9, 2006 at 12:42:52 AM GMT+8

Miss ip話好掛住你,問你幾
>>May 6, 2006 at 7:45:34 AM GMT+8

will you join th
>>May 4, 2006 at 5:39:55 PM GMT+8

惡??對你不知幾溫柔....ha
>>April 30, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8

熱烈恭賀超級 ger 王誕生!
>>April 20, 2006 at 3:20:45 PM GMT+8

讓明日更加耀眼^3^
>>April 14, 2006 at 4:59:00 PM GMT+8

Mr & Mrs 豬都要加油啊^
>>April 8, 2006 at 5:25:14 PM GMT+8

傻豬仔加油!!!!
>>April 5, 2006 at 9:53:33 PM GMT+8

愛人頂呱呱!
>>March 31, 2006 at 3:36:00 PM GMT+8

"如"豬"如寶","紅粉姻豬"一
>>March 10, 2006 at 2:29:21 PM GMT+8

冇佢ge督促, 我來督促你 <b
>>March 1, 2006 at 10:42:27 AM GMT+8

好 sweet sweet wo
>>February 28, 2006 at 2:44:13 PM GMT+8

me2! <br>"ThaNk 
>>February 27, 2006 at 3:48:47 PM GMT+8

wa.你d金句好正wor....
>>February 23, 2006 at 6:00:44 AM GMT+8

wakaka~你個樣真係好Q,得
>>February 22, 2006 at 4:26:05 PM GMT+8

Stand by you^^
>>February 21, 2006 at 3:23:27 PM GMT+8

咁好笑ge野, 你今日唔爆比我聽
>>February 14, 2006 at 4:35:28 PM GMT+8

晴天陰天孩子天, <br>小玲天
>>February 11, 2006 at 6:44:42 PM GMT+8

睇唔到d相ge? <br>
>>February 6, 2006 at 9:14:56 AM GMT+8

人氣: 26627

Design & Scripting by ShowHappy.Net