|
2011 年 3 月 1 日 星期二 【颳風】
Wednesday, 02 March 2011
·是日一早心情大佳!
感恩,一切順利~"關芝琳"好令女啊~非常之NICE啊~仲講d說話令我很鼓舞添~犀利啊*v*很POWERFUL啊))))
回顧二月..........忙。
整個月每星期都只係返兩日半工 =P 夾夾埋埋都有11日既~嘻嘻嘻~
從前對大眼的dog會更加鐘意死,近期見到好多蝦米同冬瓜都係豆屎豬,反而覺得可愛左~
而且見到d豆屎豬爆喊扭計更加可愛~kakaka...
發現e+d人好似同我一樣都愛上左去馬交...
但...我既喜愛程度比十年前大大大大大的減少好多
原因,太多賭場,太多國內人,遺產亦開始失色,幸好的是,我至愛既教堂未被催殘~
又發現e+d人係唔係都講鐘意影相
其實一部機勁d,有$d買個鏡頸就叫識影相?
d人用勁機係色呀,景深呀影得靚~但構圖、個人風格、影出黎既感覺,係完全冇=.="
一到夏天,d人又講鐘意去游水,我就問對方可以操幾多個堂
點之,唔係答唔識游去浸下水就係答去沙灘曬,不如你直接d講夏天鐘意去沙灘曬太陽算啦,又或者坦白d講去目及女目及人身材啦,講乜鬼鐘意游水丫~簡直侮辱左游水呀!
今晚收到小天使長途電話,傳來一個壞消息...
之前仲同小天使講,我會抽空去代為探望,一日拖一日,一日拖一日,結果一次都冇去過
就是這樣,離開可以很快
雖然不是自己的親人,但見到心裡都同樣難過,亦什麼都幫唔上手,更唔識去安慰別人
只懂祈禱.......
回到家,跟包租婆舒發舒發.......卻得來嚇一跳既反應......
唔知係米依家先識去睇通人,又或者識睇人地既真心,發現多了很多表面溫柔好人,卻是一個大自私人,他們總是有一大籮漂亮的借口去遮掩他們的自私,而又能令人心服口服~
anyway, for me, 去醫院,到大酒店,從小開始我都不感懼怕,雖然我信有鬼,但我知道我有天父保護我,所以一點也不怕,更不怕世俗所講的"野到d衰氣"
占卜問米算命這世人愚昧的行為,更加抗拒
父啊,就求你讓我有能力為你去撒種~阿們~
12:25 AM
Sunday, 27 February 2011
真的瘋狂~kakakaa
六小時內,三正餐;一小時,救心肝定;三小時內,嗌破喉嚨;六小時內,通頂十二圈;五小時,小睡;然後畀人摷醒去飲茶=.=" we暈暈@﹏@ we暈暈~~~
"為一個不愛我的壞人......我早得到教訓........給我自信....給我地位.....這叫幸福....不怕流逝........一句說話一個決定...清清楚楚乾乾脆脆.....你我永遠不拖不欠......無謂煩惱....寧願自保.........當沒有跟你遇到...."
小天使為滿足我慾望,判死通頂mj!好耐未試過喇!仲有一桶新束束發晒金光既落街痕人糖!好滿足呀!!!
多謝小天使陪我din左全日~!
乜星期日既晨早地鐵咁多人既?!
今日同左得意公公去飲茶,哈哈~好開心~至鐘意同家人一齊~全程搵公公講笑,笑到佢見牙唔見眼~
條友仔冇牙食牛柏葉 XD,原條吐出黎 XD;叫佢食甜到漏既綠豆沙,又唔食,我就望住佢副假牙講「你唔係怕蛀牙呀馬~」哈哈哈哈哈
我想...跟家人,跟小天使一起就最能看到我真面目~哈哈哈
收到七姑婆同三姑婆既利是,唔係因為那十元八塊開心,而是知道他們仍安康健在~
之後去左幸福女人二號果度,多謝佢給我自信
這份讚美,唔止佢,仲有姑婆呀,小天使呀等等.....我自己都覺 (或者街上路人甲乙丙丁既反應),我會保持下去
10:37 PM
Friday, 25 February 2011
感恩,感恩天父琴日俾了個很好的機會我,而且在各方面上都很順利~
之後就趕往那不再陌生,從不感到害怕既地方...
十年前,時時去朋友既生日party;五年前,開始去朋友既婚宴;近年,開始去朋友既滿月或者出席老人家既離別...
小時候有個超無聊既想法,就係當時消防措施未太監管,所以新聞時時都有大單火警發生,自己又係住舊區,時時都聞到火竹味,又聽到bebu車聲,睇新聞d人會走晒落街,所以果時開始竟然會留意自己既睡裙要見得人=.="
後來大大下,又見到有個女人著睡裙走火警時,條睡裙lup住左個消防員,自此......改晒為睡褲~
又再大d,應該係mummy出事之後開始,就留意到,最突發時要有一套容易著既衫出街同埋荷包一定要有最少五十蚊...
好似mummy果次,婆婆果次,到依家麻麻呢次,通通都係半夜三更消防員救火速度換衫、出門、再飛的
又走了一位老人家...很多....很多感慨....................
第一次見爺爺流淚............................
琴晚好似n年第一次跟高傲既家姐吹咁耐水...感覺不錯.......
見到ML.....九年了......九年前認識佢,首次見面就係黑漆漆既天空及滿天繁星下雞啄唔斷,一見如故咁,為我祈禱,為我解憂,可是九年後既今日,我仍然沒有進步~
因環境場合關係,只跟他微笑拍拍膊頭而已,希望下次有機會再佢詳談啦~佢仍然咁靚女啊~
麻麻,你真的很幸福啊~我們一家三十多多多人送別你~
麻麻,個個都很團結,主動分工,很齊心,場面令人動容~
麻麻,我問左爺爺,佢去完個旅行好開心,一路講一路笑出黎,佢話中國既地方又大又靚,一座座好多山,又第一次見白雪~
感恩,感恩天父係我地家撤種,妹妹真的很細心,吉儀封用左基督教果d,後面仲有message畀未信主既親友添~
一切一切...亦令我想起婆婆........
婆婆,麻麻,對唔住,我唔爭氣,請唔到你地一直都好想飲我果餐 :T﹏T:
琴晚走時,很失落,個個都一家家人或者一pairpair人走,而我孤零零餓住個肚走
今早,與麻麻既肉體辭別了~
個個都哭或者雙眼通紅,始終...是離別...討厭離別既感覺
英雄宴上,一個疏堂姑姐對住老豆講「喂,大哥,二哥都做埋阿爺喇,你催下你幾個女啦」「..............」
小時候被薰陶做女仔唔洗要靚,只要有好既品格,有內涵修養,唔貪慕虛榮,加上識打理屋企識煮飯就會唔怕冇人要
所以小時候生到成面爛牛肉,著衫九唔搭八兼夾土氣,我都唔會side$理
但大大下,經歷多次,才知道呢個世界並唔係咁,男人要女人靚,要夠lan妹,識打扮,拖到出去威才是好
我想,我要一個真心愛惜我內在及尊重愛懂得愛的修養人
所以好似xx,xxxxxx呢d講既野,我根本唔會上心
算吧......很累喇...
P.S 感恩,有希望,求保守尤其將我既弱項同埋冇自信繼續交上,求天父完全既拖帶。阿們。
10:47 PM
>>March 2, 2011 at 4:26:26 AM GMT+8
2011 年 2 月 24 日 星期四 【陰】
>>February 24, 2011 at 4:39:33 PM GMT+8
2011 年 2 月 22 日 星期二 【陰晴不定】
昨晚真的比骨骨更爽,可以再encore!
更是我最愛的fitfitfit!
不過呢..........以我觀察..........我覺得d大學生連玩都要咁認真,玩都要嬴,我想我真係唔係佢地世界既人
fit幾下又要記分,又要記企位,最搞笑fitfit下唔記得左,竟然討論返打左幾多,邊個開.....=.=" 我接得黎,打得黎,我仲邊有ram去記喎=.=" 次次都問返隊友,我估人地心諗我唔係白痴就低能,咁都唔去記...chur~玩針馬~
行過泳池,聞到漂白水味,好想勁想超想大激想游游游游游游游游游游游呀!!!十個堂丫唔該!!!!
冇端端閃出呢首歌..................
是你故意欺騙 怪在我太過心軟
你的真話就 等於夢囈 與謊言
無奈你說得太自然 令我聽了也能熱暖
甜言蜜語 原來又一次食言
是你對我改變 你別說世界轉變
解釋得混亂 千絲萬段 太多糾纏
誰沒興緻守這諾言 但卻對我再全心詐騙
胡言亂語 任你講足百天
為何永遠放不低? 為何錯愛咁多位?
但求仍然維繫 不惜一切 我為你執迷
為何永遠放不低? 任情愛控制身體
任誰關心 仍未可把你代替
....又再被我推中...所以眼淚已流乾........
咁怏一個月喇...將明天交上,求天父帶領~
希望大家都和和氣氣,亦唔好太傷心
好想去xxxxxxxxxxxx呀))))))
10:32 PM
Monday, 21 February 2011
b喇~三個月喇~比人善意提點添~
cc,乖啦~唔好再放縱喇!又side$又比人講,唔好比魔鬼插旗!
好!定三個月內工作態度目標!.\~/. @ nomore炸炸弟!nomore AL (冇晒)!nomore SL!nomore 八折!
b!一次過四個目標......真...係........有...d.......難...道.... 0﹏0"
個人態度目標~學會接納!學會溫柔!學會健康!.......不過慢慢來啦~唔急得~嘻嘻嘻~
今日炸炸弟所以真係好經過好順便咁望兩望~kakaka...
阿事頭望一望我「哦~岩岩畢業?你理大?」kakaka...細細粒真係呃得下人~「哦~都唔係,畢左幾年業喇 (其實係畢左幾個幾年!)」WAWkakakaaaa.a.......
望一望,都嚇死...唉~無望
冇咩心情,打算買舊蛋糕tum下自己happy~dull左兩圈都仲係15/16~
唔理喇!十幾蚊就十幾蚊啦!食一舊芝麻!
點之...丫~丫~~丫~~~$16個大洋!!!0﹏0" 唔係$12既咩!縮沙!累我dull左三個圈!口古月!!!
10:09 PM
>>February 23, 2011 at 2:47:13 PM GMT+8
2011 年 2 月 19 日 星期六 【乍雨乍晴】
冇啦啦又十二三度~仲毛毛魚...凍到deedee震震震震震震震~
今晚非常之滿足!焗西米布甸!kakkaa...佢地仲就晒我,比塊大皮我食~kkakaa...
今次出黎果d,上次冇出;今次冇黎果d,上次有出~哈~
大家又講返十三年前既往事......真係好開心!
因為今次有12號係度,所以又講返FORM4那年旅行...哈哈哈哈
果次比人左推右推推左上艇仔,撐撐下,撐左去天涯海角,哈哈哈哈哈,真係好深刻,又曬又熱又口渴!果時既我,只有傻笑!依家講返回想都係笑!點解可以咁架?!
最笑死我就係......(當年直到今日我都冇公開講)......人人以為12號唔識撐,其實條友仔...哈哈哈...之後佢地搵左"李克勤"同41號撐黎營救,當然12號唔比"李克勤"過艇,kakaa...12號想撐開,但"李克勤"又义緊隻腳埋黎,41號又撥撥下,哈哈哈哈哈..."李克勤"準備擘開跌落水...哈哈哈哈哈,我當然打完場啦,但已經唔記得自己講過咩了~哈哈哈哈哈..."李克勤"同41號護船咁撐回去........
又講GEOG堂outing..................
今日見到佢地,做晒媽媽爸爸,真係替佢地感到幸福開心~
「喂,有冇介紹呀?」「邊個要呀?」「佢呀!唔煙唔酒唔po喎」「唔煙唔酒唔po但滾呢?hahaaaa...」「凸」「你冇?靚得滯卦?」.....唔係丫馬....咁既安慰說話都up得出.....=.="
見到瑪姬個老公同12號傾臭女經就好搞笑~FUNNY DADDY~
走時同阿型一齊~我仲好記得上當年我地係義氣仔女~呵呵~一齊反擊E.T!
HAPPY NITE! HAPPY DINNER!!
>>February 19, 2011 at 5:17:10 PM GMT+8
2011 年 2 月 16 日 星期三 【陰晴不定】
Thursday, 17 February 2011
五時多收工後便慢慢步行回家.......
適逢d冬瓜放學,令我整個人都開心過來,臉上更掛上由心發出來的微笑~
一個五,六歲紅著臉既可愛豬,面上兩行大淚珠,口中咬住個麵包仔...「xx,個包包唔好食呀?做咩喊啊?」「嗚嗚~好食」「做咩喊啊?」媽咪在旁微笑不發一語....可愛豬即時流左一粒好大粒既水珠出黎,可愛得意死喇!!!兩位媽咪對望微笑,「要有禮貌答人架~」可愛豬咬住個包停左,邊咬邊講野「我冇做功課」另一粒大珠流埋落黎!可愛可愛死喇!!!然後媽咪對另一位阿太講「我冇鬧佢,老師亦冇鬧佢,佢自己喊~」
wow~咁細個細蚊仔已經識悔疚,識知錯,加上咁可愛既慘豬樣,哈哈哈真係抵錫到爆晒燈燈燈燈燈燈燈!!!^3^
再行過遊樂場,有個小冬瓜好努力爬上一個唔多岩佢玩既sir滑梯,突然有兩個比佢大些少既中冬瓜,扮左右門神,樹左係sir滑梯個platform.....哈哈哈,個小冬瓜立時定左型!上又唔係,落又唔係...不過如果比著我呢d人仔...我一定...一定....一定想盡辦法 tun 太......吊頭走~
然後經過石春路,撞鬼...個小冬瓜著住對襪仔係咁行係咁行,完全唔知痛!
開心返晒~多謝咁多個冬瓜出現係我眼簾內~
5:50 PM
心....突然很沉......
(下刪數十字)............真的百般交集..........
(下刪六十多字)...呆了...痛了...憎到自己不之得了,憎自己一次又一次又一次又一次冇戴眼鏡識人,可能依家d人恐怖到到戴高清放大鏡...
透唔到氣.....
12:49 PM
Tuesday, 15 February 2011
xxxxxx
真的....真的......最後一次了..............................
求天父帶我走出這幽谷
上年既今日同樣有脆屍陪著我,真的輕鬆了很多~又係多騎呢野發生囉~
「電池成日熱,又hang機,開機後又冇啦啦自動上網囉」「你要放低整,你backup好左d資料未?如相片,sms,電話,歌等」
「口下!!!back咩up!?!點backup?!@﹏@"」「哦~好方便,係電腦搞就ok」「口下!!!點搞?!?」「果面有個教學中心,有專人教你,你去果面學就得架喇」=.=""""哦!!!
懶醒地另轉頭比唇語人「無單」「無敵?」「無單」「無底?」「無單呀!!!」
脆屍一臉茫然問c傅「點解你唔洗問佢攞單既?」「哦~我未問佢攞姐,係要單架」「口下!!我冇架喎!」阿c傅即時倒返d野比我=.="""""" 「唔係喎,我之前黎過,你地唔洗單既?!」「本公司由2006年起,跟單服務」「哦。。。。。。。。。。。」
去到教學中心...人很多...全都係...上年紀 =.=" 哈~靈機一動~發揮小聰明本色~原始backup法!kakakaa....搞掂!!!!call me 陳勁琪!!!kkaakaa...
至於sms........真是感恩,天父唔想我再留d唔開心既野,順便幫我DELETE埋去lu~
真真正正,一天光晒
我問心無愧,一直單身為咩自己知,對得住天父同自己,行每一件事都光明磊落
認真的人對任何事也認真對待,不是自己世界的,別再义隻腳入去了
我的幸福在我手,不會再給別人耍弄
就讓懂愛的人為我燃放下去....................................
2:06 PM
Monday, 14 February 2011
(下刪數百字)
Sunday, 13 February 2011
今日真的很感恩,每一次當我心軟又心亂時,天父總會提醒著我
感恩,認識啤梨,所以今日帶我去睇影片
我又重新得力喇!!!!
別再看重自己想要的東西,應看重天父已給你的恩典~
感恩,一直以黎天父真的很眷顧我,從兒時開始有機會入優質學校,以致一出世便去認識你,甚至在品格道德上都非常正確;
感恩,讓我在中學時代藉著老師既帶領,令我靈命根基打得非常深
感恩,讓我修讀我喜歡既室內設計,更讓我成了自己兒時既夢想
感恩,讓我知道我自己既身子應付不來,而讓我認識自己另一項天賦
感恩,讓我在一間優質公司上班,學識很多管理,最大感恩,讓我認識一班非常愛錫我既好同事
感恩,讓我在一間混亂的公司認識好同事,而且離開CP後職位升左兩級,對我日後發展很大幫助
感恩,再轉工後學既野更加多,見識更加廣~
今日套影片,九成九女士出席,男士都係陪下女友或老婆~
睇到我眼zipzip,十個共嗚.....kerokerokerokerokerokerokerokerokerokerokerokerokero........
每一幕就像天父在回應我近日的胡c亂想
「你放唔低唔開心,因為過往既人做錯了事,何必因為人地做錯事,而懲罰自己,日日自己唔開心?」唔開心果個應該係做錯事的人
羅乃萱:「贈各位姊妹四個字"寧缺勿濫"」wow!!!!心中拍爛手掌!!!我簡直想企埋起手拍手!!!米一直係我宗旨囉!!!
「我...我要走喇,今日陪唔到你,因為我男友依家陪完佢老婆,依家有時間搵我;o下?!你有冇搞錯呀,人地有老婆架!;你唔好咁高要求啦........」道德就是如此敗壞了,基本的愛,被人看作為"要求",聽到呢段對白,唔小心...xzy#$%&出黎!
「我依家一個人,只有信你靠你;我會照顧你一生一世」
「係米因為我蠢,所以要呃我?點解?:T﹏T:;乜呢個時代出黎拍拖玩下都要解釋既咩?!我未試過同基督教拍拖,覺得d女仔乖同純米試下囉,點知自己都認真左,不過發現你地太純,咩都唔得,唔好玩」......雙眼通紅了................................
明天就是第四年不用過的日子了.......
10:15 PM
Saturday, 12 February 2011
咁大個女,第一次晨j...人都癲=.="
一早落街,見到蝦米,我深信蝦米第一日回家,因見到baba一秋二能野,而mama就未消腫地行得緩慢.....
以後都唔會再預埋家姐,每年每次都會令自己激心
學瓜皮話齋,佢覺得世界得佢一個人,係自私類...
咁快又一年了.....還記得上年既依家係唔開心的.....
心太軟左兩日,今晚終於被大北風再次吹醒了,或者不是一個北風,而是......實在的行為態度......
每一次,每一次也令我心碎及絕情
cc你不是已說了當送走那東西,就是新的了嗎?不是說了n次什麼也夠嗎?
對真正的騙子還能有期望既??!你真是死胡同!!!!抵比人話你蠢蠢蠢蠢蠢蠢蠢蠢,人家在耍你,你心知道的
不要想,好!咀咒自己,在想多一刻,就冇男友多一刻!我要完全倒晒出黎,才完全裝著下一個他!
今晚跟媽子又談了很多,(下刪三十多字)
係!因為我很喜歡大家庭,我很喜歡熱鬧~我很喜歡小朋友~
媽媽又說表弟仔既女友,講佢得果十零歲咁識做,係一個攻心計既女人,好聽d就叫善解人意wor~
又講我同家姐係咁既年紀仲係wu啄啄,一d雞心都冇...唉...咁好咩,你都識講啦,比人蝦都唔知
我就回應,但男人喜歡丫ma~
我依家好明,咩叫各取所需;個女人為左$可以對男人隻眼開隻眼閉,仲之個女人有$洗就得;個男人為左女人個身材/樣貌,對那女人可以百般野蠻無理的千就;而我...就只會看重真誠,所以一直在追尋,在等待...
其實我依家睇得出朋友k見$"閉"眼,有次佢自己嘲笑自己說"係呀我好現實架,比$我啦,比$我就咩都睇唔到ga lar...."
今日朋友j講介紹男仔比我識,我只講唔要po要乖仔要專一,朋友k就講做果行好有$架wor....有$?!唔好喇,我驚,我冇信心...
跟手扯開話題講土炮製168......朋友豬講,一定係扮野,其實經過呢兩年既特訓,我都領略到dddd了...
當第一個、第二個、第三個、第四個都讚你乖,純,心地好,得意...到第五個,真係已經唔再相信,仲覺得很虛偽
係,我都覺,屍否喎~唔叻都唔得ga wor......so,一定係扮晒魚哈crab!
anyway反感了~
11:54 PM
Friday, 11 February 2011
今個星期工作上忙得又緊張,以致出現胃痛又頭痛
離譜到每日總有兩件事又緊要又急;兩件事唔緊要又急;兩年事緊要又唔趕;N件ad hoc.....
overwork load真的令我time management能力上升,但時間確實唔夠分,唯有OTOTOTOTOTOTOT><
同事唔明白大家既工作,就只有埋怨.....催促........大量誤會衍生........
凍了...又再凍了......下星期一"鬼"節仲得果九度~天呀~為何咁多年都撞唔到咁凍,今年先黎凍ga~口古月~!
等我仲懶係快手洗鬼晒d羊毛衫呀,樽領衫呀,收晒d羽絨~真係要拋一句「未食五月粽,寒衣勿入籠」
終於今日收到朋友豬既回音,依家又期待又害怕...真係為此事擺上求天父帶領啦~
近日,真係有種拿屎上身既感覺 .......火頁火頁火頁火頁火頁火頁火頁到頂點!
今日lunch時,真係頂那24 / 25的妙齡少女唔順,開口埋口見人都嗌"悲be".....=.="
「"悲be"...我要魚柳飽餐丫~」.....「唔該晒你啊~悲be..」...「有coupon去拎xx丫ma...我一陣比你喇悲be...」
我真係唔覺lee d 叫熱情....,只感到浮誇又作狀,假到爆晒燈就真,連男友同佢傾電話都係叫"悲be".......
5:16 PM
>>February 17, 2011 at 9:58:42 AM GMT+8
2011 年 2 月 16 日 星期三 【陰晴不定】
>>February 17, 2011 at 4:38:03 AM GMT+8
2011 年 2 月 14 日 星期一 【乍雨乍晴】
>>February 15, 2011 at 5:39:55 AM GMT+8
2011 年 2 月 7 日 星期一 【晴】
激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣激氣
福街丫!你地部門同人地傾唔掂數搵我黎發爛?!cc比九萬人睇都算!!!cc 比我下屬?!!食忽得忽上腦呀?!!!
落人面好威?!?!
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
>>February 8, 2011 at 10:40:57 AM GMT+8
2011 年 2 月 7 日 星期一 【炎熱】
心肝定出事了...待救中...
Monday, 07 February 2011
第三十年既新年就咁過去了..........
今次入大澳既感覺又雙重滋味.........原來打算留係度食埋飯先出黎.....點知佢地打邊爐...冇野食..唔岩食...冇興趣........
點知約左公公後妹妹才告知有我至愛既bb燒呀)))))))
最後...拎左一罐糖環及一袋角仔滿足地走了~~~~~
呢晚比真係比硬頸的公公嚇死,真係好嬲佢,好激心!咩都死撐,有咩事咁點算,佢自己辛苦之餘,我地又會好傷心!愛惜自己都係一種責任架!!!
面青口唇白,hehehaha扯氣,流晒兩條鼻水既樣,真係瀝瀝在目,好驚,真係好驚 =(
父啊~求你叫公公乖啦,聽人關心啦~
今年終於比我 lur到人"的"埋我去lu~做回自己喜歡做的事,感覺多多多多多好!!!
好在小時候同拍拖仔果時掃晒所有所有大小教堂及名勝景點,依家集中火力掃新地方!yoyoyo!!!
從前喜歡搵地道野食,依家人多多,可以試多d唔同野食lu~
但......其實戀愛既程度比四年前少左d,再比八年前又少左d,再比十年前又少左半大截了
原因太多太多太多福街PRC!又多人食煙!搞到烏英章氣!破壞晒d遺產同埋果d風味!我最鐘意既燈塔啊><從前唔會影到周圍景物,依家,多多事,影到d大廈,好討厭呀~~~~~
今年第四次去"睇"煙花,我發現當我遇上一次陰影後,就不會磨滅...............記得7,8年前第一次,膽粗粗跟埋入煙花區 (都係冇伸手玩) ,已經見到人渣差d比突如其來既走火射爆頭;從此.......就絕跡放火區,一直停留購買區了....
今次又點會例外呢,只怕掃了朋友既慶~ anyway......佢地都有同樣遭遇,WHAT!?!?耳邊辣過?!?如果我在場,我一定大喊大叫!!!!又或者左衝右撞,嚇到唔小心接住個煙花!死左去好地地,唔死既話..........以後就會慳返晒D化妝品呀,護膚品錢.........多恐怖~但.....楝左係購買區....都好驚......>﹏< 有一幕,d煙花向後噴,個個都we哇鬼叫!!!真係「只可遠遠遠遠遠s觀,而不可褻玩」!
今日比脆屍笑死!土炮製型號168!!!XD XD XD
今晚食完飯,罕有地一手抱起唔可愛又超曳唔叻既人仔,佢已經夠un,但短短行出餐廳門口既路程,我...我竟然心跳......喘氣!死得了!點三個呀!?!?!
那晚享受緊有五位數字進漲既史力加請客任食日本野之時,聽到...........
明明伴著你走 我怎麼要和你鬥
難道共聚太久 已經不想向前走
無奈共處的一刻都懶得補救
大家終於都變做兇手
明明伴著你走 怎麼跟你如困獸
然後望望四周 已經到達盡頭
時光怎倒流 難道來共你說
誰全部都不追究
如果我有五位數字...我一定we暈暈.....即時棄船而揀發發發*v*
七年前!返左去七年前!從前既飲歌.......不曉得了....
11:01 PM
Wednesday, 02 February 2011
今日年三十
因為心情仍然很沉重,所以只係出左舖跟一跟d野就算了...
本來擇左日子送走那藏在衣櫃裡的東西,但見今日又係有上年陪我一齊買既小天使,所以就決定今日行動吧,由佢見證這一刻
好了,終於送走盼望,送走了幻想,送走了自己的一廂情願,唔再chichi等,已經唔再覺得浪費~感覺良好~
今日聽到小天使講食湯丸,我聽完都好想食,所以即刻轉去超市買黎食~
嘻嘻,自家炮製杏仁露底+花生湯丸*v* 第一次整~唔識睇火,粒湯丸發到好似權頭咁大=.="
哈哈哈....唔緊要,失下手才知問題才會進步~
我要保存傳統,以後年年年三十都要guo湯丸!!!!!
btw,發現冇可能168了,原因外在因素太多幾分似了,主觀地討厭,加上狂chur我,更加反感,就連生日都差幾日,真係上身!
繼續為爺爺禱告,叫佢唔好咁傷心,更加希望爺爺有日能歸向你~阿們~
11:05 PM
Tuesday, 01 February 2011
今早一擘大眼又見到個超福街既咩食處,什麼叫「雖然已有女友,但真的不可替代心中位置.....我不是仆街....」?!有女友但仲想住第二個,不是福街是什麼?!歪理到爆!!!給了長久的機會卻冇好好珍惜過!真係side冷氣!!!
今日很忙,xx打黎叫我請假去睇麻麻,因為朝早拔左喉,聽完個心沉晒
mum講拔左之後有5至7個鐘左右
所以先上公公家放下年榚,又跟婆婆傾左陣計計
婆婆~舅婆d豆沙角仔燶晒...哈哈哈,我仲問問公公做咩放雞翼比你,原來係豆沙角 =.="""
婆婆~個雪櫃爆晒棚呀,公公塞左好多野入雪櫃啊!好恐怖~哈哈哈哈哈,咩都有~~~
之後收到老豆急call,麻麻情況很壞了,但公公老是雞啄唔斷,唔願放我地走咁,唯有狠心講我哋要走喇~
又再飛的過去...係車上,唔小心語氣差對mum,因佢又諸多借口,講話阿麻都想有個佢鐘意既人為佢清潔,我即時篤爆佢借口,真係聽到我無名火起!!!
到喇...等部死人公立LIFT!等...等...等左6分鐘!!!收到已走了...仍等緊LIFT!!!我火起!正人死人乞衣LIFT!!!!
有咩事我一定唔會入公立醫院!!!!!!
麻麻拔了喉,臉是安祥的,就像睡覺般,全身白色...個個都哭了,我亦眼zip zip............麻麻,天家見喇~
令我最感恩,就是天父在我家撒種,知道姑姐有機會去認識你,更跟我同妹妹一齊禱告,真的開心到我不之得了
佢地幾大細兄弟嘈既事我都唔想再講,老媽子周圍搬弄是非我亦唔想再提
只知道,天父既大能真係好奇妙~請繼續帶領姑姐吧~
上次婆婆衫呀,袋呀都好靚,包到好似手卷咁;今次麻麻被包到似一折折既年耦。
完後,再同影帝影后去公公果面食團年飯喇~公公好可愛,lup左頂福爾摩斯既帽~而影帝,不用多講了,大家心照!!!
朋友豬打黎,話比我知有天地,真係好開心朋友咁幫我留意,但講講下先問我介唔介意,會唔會驚
其實我依家講緊係唔驚啦,不過,點都要睇過先知既...如果佢唔講我知個事實,我估我唔會凝住會好d囉
但都希望...成事既~交比天父安排啦~
11:58 PM
Monday, 31 January 2011
今日收工O左少少T,一路落山時都諗緊毛胃野...
仲差兩步入閘之際,就收到緊急電話,即時轉身奔落電梯,再急步搵車,再危險地跑過七條行車大馬路,為左驚架的士開走
第三次感受到的士大佬既do do(唔識形容);第一次係婆婆果次,個的士大佬仲會安慰我;而今次睇得出司機叔叔左穿右插,盡量爬頭、衝燈
一去到,個個都雙眼通紅,見到麻麻臉色非常之瘡白,上下壓很不正常,嗌佢仍會望一望我...
後來情況又回恢正常少許,各人分批去食晚飯
我地一行七人,佢地三兄弟啦,xx又發溫!又敦起個死人大佬款!挑!又唔聽人講野!淨係識發溫!
我覺得佢唔應該講返上次二嬸同五姑姐單野黎講囉!吊轉係佢老婆丫,佢老婆米又係唔會做!話人地時,睇睇自己啦!
阿姑婆對住mum講,佢係大嫂,萬一麻麻走,佢要幫麻麻清潔,你老婆黑住面態度勁差答哦哦哦啦!
但我睇到呢個情境覺得真係好好笑,成日都要扮做大嫂角色丫ma,依家米係你做大嫂出場既時候囉~我即時同返家姐講,大家都笑唔停!
都唔知mum發生咩事,c奶八婆格上身!每樣事都要加把咀!又成日講d說話去踩老豆家果面既人黎抬高自己,又成日對住阿嬸佢地搬弄是非,見人講人話,見鬼講鬼話!真係好唔鐘意!冇黎貴格大方!
真係抵鬼佢被老豆當住阿嬸佢地面前叫佢唔好咁多聲氣架!
食完餐飯,行回去途中,mum又搵左二嬸講是非,我米跟三嬸行囉...唉......問埋d野...我都唔知點答...問我係米因為靚女所以花心喎!!!如果佢唔係三嬸,我估我發左火囉!!!我係一個專一的人,曾經拎過專一牌坊的!擔屎唔偷食ga!!!!不過冇再對佢解釋,只係講如果個男人唔係專一我情願一個人,寧缺勿濫係我一直既宗旨。
anyway,將麻麻交上~求天父照顧,叫佢唔好太辛苦~
11:40 PM
>>February 8, 2011 at 5:47:09 AM GMT+8
2011 年 1 月 29 日 星期六 【乍雨乍晴】
Sunday, January 30, 2011
今日探完麻麻,自私地希望令自己安心點才外出
感恩,麻麻可以擘開眼...嗌佢時,仲望一望我,真的令我很興奮~
但係米真係值得開心呢?!留多一刻,痛苦多一刻...
只要凡事交託,凡事禱告,神必會看顧
仲跟爺爺傾了很多話,知道爺爺既年歲,原來公公大過爺爺4年的,我告訴爺爺我的朋友讚他高大,身體非常健康又精神~我仲轉述其中一位朋友講......我老豆個樣仲老過爺爺你添啊~哈哈哈
爺爺聽後當然笑了出來啦...我發現,我都幾識跟老人家說笑
婆婆啦~公公啦~麻麻啦~爺爺啦~
哈哈,每次一到新年,麻麻爺爺總是記得我呢角仔糖環CK,太深入民心了吧~真的很珍惜你倆親手造的愛心,每次我都毫不客氣幫襯一大袋 =) 更會跟我深愛的人分享呢~
希望呢門手藝唔好失傳,哈哈哈,所以跟平日甚少閒談既五姑姐講,叫繼續整下去~~~
遺憾,我既仔女食唔到婆婆親手造,我地爭餐飽,時時偷食既炸排骨
爺爺問我返唔返去食齋,我心入面搭多句,真係lur飯應會返呀!!!我仲冇聊到係度諗好唔好買個大罐裝糖環~嘻嘻嘻...
今晚做左件事,唔知天父喜唔喜悅...
我只知超爆笑囉!!!笑到我同喪傑眼壇壇!!!癲人拍住癲的!!!十多分鐘 XD XD XD!!!
我又係咁了,很快便透露自己...... =( 幸好,喪傑喝停我,我幾時才會學懂保護自己呢?其實我自覺已經有進步ga lar...
每事都有兩方面去睇;正如,佢是一個悶人,另一方面佢會較為穩重;佢係個聰明醒目人,另一方面佢會識利用人;佢係個口才很棒的人,另一方面非常受異性歡迎;佢為人細心風度,另一方面會到處留情.................
但其實,我怕了....而且更加懶惰了.....
某日係公司多咀問問老朋友既近況,點之佢冇啦啦自爆,爆到我火起!!!要爆粗!!!煎佢幾巴果d!!!
上當年一個雨田、之後老友TAZ、到今日funky Vv!!!呢d唔會再係我朋友!!!
什麼叫人地女人知道你存在,所以佢要生要死迫個男人結婚?!咩叫做個女人得到佢軀體,而唔係靈魂真愛?!?!什麼叫個男人係真心愛自己,而唔係那拍拖多年的女人?!?!! 什麼叫唔係佢地有問題在先,男人都唔會搵我?!!!!咩叫同你既日子唔係白過?難道佢跟那女人比你更長的日子是白過?!!!!歪理到咁?!!!!咩叫為自己爭取幸福?咁人地既幸福呢!?!!(以上歪理福街對白,上述三人都講過!)
呢d人真係拎晒去打把啦!!!!!!!福街自私精!!!男人愛你?愛搞你炸!!!賤格!!!!
依家d人既品德直頭係冇!比人鬧狗公呀,賤格呀,人渣呀,覺得係榮耀?!
鬧佢狗公,自以為深受女歡迎兼床上高手!鬧佢水性陽花,就認為係馬得住男人既心!鬧佢賤格,就話係人家既錯!
我深信一句話,「近朱者赤,近墨者黑」,所以我要多親近天父~!
從前我會時時講「不能同不為既分別」;近日,對一樣道理很深刻...
事情是否取得成功,乃出於「盡力以為」或是「全力以赴」
當然呢d道理唔係今時今日才知道啦,但有多少人能真正做到?
我對感情自問每一次都全力以赴,卻每次都一仆一碌...
1:15 AM
>>January 30, 2011 at 11:37:28 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|