|
2011 年 4 月 20 日 星期三 【晴】
Wednesday, 20 April 2011
今日全日都吽吽豆豆
今日做既野,從前都見過人地搞...突然...好想share下添...
嘗試唔開心時食多d野
今日第一次不停食食食,食到好似有d想反胃 =(
是日餐單......吞拿魚麵包-->肉醬意粉-->朱古力奶-->雀巢牛奶紅豆味雪榚-->蘋果-->旦tat-->洋蔥蘿蔔忌lim湯-->波菜南瓜意大利粉
幸好,one of my angel陪著我,情緒就像吊鹽水般吊吊啦~
11:44PM
Monday, 18 April 2011
好肉痛呀))))))))我忽肉呀)))))))))))))
比上次更更更更更更更更更更金呀))))))))))))))))))))
woo~~woo~~~
btw,又拎左公司productsssssssssssssss...嘻嘻,今次四舊幾水...呵呵呵
計計條數先
第一次,五舊幾水;第二次,四舊幾水;第三次,三舊幾水;第四次,兩舊幾水
今次,四舊幾水~呵呵呵
計計埋埋兩千多個大洋....kakkakakaaaa
要開始計劃分派比愛人了~呵呵呵呵~人人有份,永不落空~kakakaaa
10:31PM
Sunday, 17 April 2011
call鬧yea丫!琴晚雙腳酸痛到我睡不了!口古月!
一年一次呀,真的好掛好掛好掛,更好多好多好多感慨
ee一見到我,就話我個面容好開心,成個人都好sharp,後期加工小玩意之後就更加係~哈哈哈哈
真係好想答佢,少左憂慮賤人既事,同埋見到全家人丫ma~!
其實是真的,自己包伏問題自己都唔識處理,已夠晒累,仲要每日擔驚受怕又折磨既感情,真係一件酷刑事
之後舅母同我傾肥仔d野,做表姐既我,當然有同佢傾下啦,我都唔想睇住我既表弟仔比有機心既大六妹擔走去
一講起d大六妹,真係可以雞咳唔斷;原來唔止我一個人知,全人類都知大六女人幾有機心
婆婆,佢地好恐怖架,打扮超性感又有身材,好多冇腦既香港男人會為佢地死心榻地架,只為佢地副身材同後生女多囉~!希望肥仔識揀啦,但我見到個大六妹同佢去名店呀)))
btw,我記得果時好多人都講我同家姐都冇,我唔明白,都唔知係煲定貶,成日問返mummy,mummy解完都係唔明,都係近呢三年先真真明白"機心"為何物,都唔知好事定唔好事
唔知我依家有冇變~?!
婆婆,今日我全程幫手照顧公公同三姑婆,嘻嘻有份搭老人lift上山
婆婆,公公同埋姑婆都老了很多很多......
婆婆,我又拎左我同你都中2食既合桃so呢~heeheee
今日,拖住頑皮的公公同埋三姑婆,她大讚我乖女又孝順,那一刻我感動得想喊,我孝順你地不是賺取你們的一聲讚賞,而是每一個行為及說話,cc都出於真心真意的
婆婆,公公今日好似個細路仔,佢好心急上山去找你,每一層我都要喝停佢抖下,飲下水
上到山,得我、公公同三姑婆,佢地兩個好得意,三姑婆:信唔信我用水噴你丫喇
頑皮的公公:我唔係好信呀~
而我:哈哈哈哈哈,你地小時都係咁架?
公公:唔記得lu
婆婆,我開始為佢地計劃分發免費公司product喇~舅母舅父都大讚令啊~
婆婆,mummy,ee舅父佢地好大唔透啊,我地今日飲茶點左六大條錦鯉,不過唔好食,淡某某又冇芒果味;又五dull綠豆沙,超好味!好香臭草,你一定都中2姐!仲有雷沙湯丸!非常之滿足!!!!
今日,全日都做左親善大使~ I LOVE THIS JOB!
求天父繼續保守我一家~阿們~
11:52 PM
Sunday, 17 April 2011
今日真係大爆HIGH))))哈哈哈哈哈哈))))全身內外都好充滿!!!
原來舊居果面有咁多野行咁多地方可以貢架wor*0*" 真係有一種....柳暗花明又一村既感覺~hahaahahaa...
好懷念啊~e然咁清優~仲介紹班團友食出面好少地方有既耳麵囉~
今天真係好感恩,雖然出發時的一刻阿sun哥都多多事走埋出黎八八卦卦
但沿途有好多好多好多好多好大既樹蔭護住我地呢一班唔pro又勁渣既團友~
團友次次都對我充滿信心,搵我做領隊,但每一次我都要找他們跟我去探險般~hahhaa...更感恩既就係冇mi lu =P
但其實今次.....去到果個三乂位,我真的由入面騰到出黎,因真係唔知行邊
原來走最窄最冇人行的就是正路......哈哈哈哈.....突然想起首歌.....走那生命窄路~
出左一身大爛汗,濕水雞仔咁~正呀!!!
最開心莫過於,又係去食扇貝啦,仲有兩大大隻!仲有新寵兒椒鹽大大大隻瀨尿蝦!!!
真係超級大滿足...仲未停wor...一出門,見到大大大個阿moon呀!!
之後,班大低能團友又狂din一番,令到我同雪榚妹笑到標晒眼水 XD XD XD
什麼出夫撈,搵花易d!!!什麼psp、唇膏粉底、沖涼用品係求生用品!!!XD XD XD
個個都chi晒線咁!!!XD XD XD
最後,由焗荔茸西米布din結尾
今天,真是多麼大快樂,大滿足的一天~感恩~
btw,腳痛呀))))))
12:32 AM
Friday, 15 April 2011
~哈~今日都仲係四月,但已感到熱了
最厲害的是.....我竟然.......雖然冇好似今日d街邊妹妹仔既露拿拋波大露背幼帶熱褲露pat既mk雞look,但只係...穿....中袖既通花上衣.....但嚴格黎講....只係著件背心....而我一d都唔覺凍,even係公司*.*" 搞咩...........
從前的我,一定唔會敢咁樣著出街,因真的唔想引人犯罪;更加唔會咁樣著返工,覺得有種成何體統既罪惡感
但...我要突破自己!從前男仔頭的我,現在我要好多好多好多女人胃!
更何況依家公司咩都可以!就比自己放肆下吧!哈哈哈哈哈.......(犯罪既人總是多多借口)
今日同事啦,朋友啦都跟我討論我的突破呀~全都正面的,嘻嘻~成功!
btw,兩件起,三件止啦 =P
今日去左補後期加工小玩意,愛上了~嘻嘻~cc斯文d喇~補死人咩...
早早仲問我點解依家咁貪靚,識我時24,25歲又唔化妝,著衫品味又"獨特",一講fashion美容化妝品我就爬係度訓覺...
哈哈哈哈哈,真係想答佢,唔通廿幾歲人就搞到自己似老人精咩,依家三十才出女人胃丫ma~嘻嘻嘻嘻嘻....
人地部門個阿head說話簡而精又到point
為何我果個...重覆重覆又重覆......又長又冗........又擺晒款..........
怪唔之得四個月內走兩個......
累......快d訓.........
~期待明天~
11:41 PM
>>April 21, 2011 at 8:47:12 AM GMT+8
2011 年 4 月 13 日 星期三 【晴】
hehehee...阿ger唔返!身心安泰!!!kakakaa...
死啦,咁快就有"食風"既感覺了...哈哈哈哈哈
HR又派野喇,有FREE的有五折的有七折的~呵呵呵
要set個list比自己,自己及家人用FREE的,好朋友用五折or FREE,SOSO或小朋友用七折啦~
真開心,大快樂,我最愛與人share!完全唔介意朋友問我拎discount / coupon!只希望佢地用得著~
依家台下一堆公司product...好搞笑.......唔do時都唔知點搬走...
>>April 14, 2011 at 3:48:10 AM GMT+8
2011 年 4 月 12 日 星期二 【炎熱】
......當我認為係花弗,唔專一,愛po多女,徙外型、說話態度、各方面都以為佢係與XXXXXX為同一類人........
發現從佢行為,小動靜上,令我又再想起XX了
為何每一次我也能錯看人,尤其男人?當我以為佢係不專的一,卻不是;當我認為佢係好的人,卻每次都撞大板...
琴日LUNCH時,更發現佢做了男生難得的行為,真的令我對佢刮目相看
今晚睇左古生VS吳生,真係睇到我we暈暈~
一路睇一路kaka大笑.....一路睇一路共嗚一大餐,好彩唔係同d新戲伴去睇,如果唔係都唔知收埋d眼淚去邊......
人物、劇情、音樂,每一part都令我心中哇哇大叫!每一樣都是我最愛~!
陶吉吉啦~仲有阿菲!!!
思念是一種很玄的東西 如影隨行 無聲又無息出沒在心底 轉眼 吞沒我在寂寞裡
我無力抗拒 特別是夜裡 想你到無法呼吸 恨不能立即 朝你狂奔去 大聲的告訴你
願意為你 我願意為你 我願意為你 忘記我姓名
就算多一秒 停留在你懷裡 失去世界也不可惜
我願意為你 我願意為你 我願意為你 被放逐天際
只要你真心 拿愛與我回應
甚麼都願意 甚麼都願意 為你
「很喜歡他,但他卻是一個不能信任的人,很辛苦」
男人犯錯後總是一大堆歪理去"證明"自己仍是一個真君子
申然當然是賤男,但在我的經歷裡,X的行為比申然更為賤,所以一路睇我心中一路講唔認做錯的更為賤
冇錯,我也在等待"ELEVEN"或者"火星人"出現吧~
幾米又有新作了...買定唔買好ne?!
激死自己了又=.=" 我發現我真係不合做女生,後期加工的東西,給粗手粗腳的我,弄到.....甩鬼晒.....side$$$$$$
我要溫柔!!!!!!!
12:20 AM
>>April 13, 2011 at 1:28:19 PM GMT+8
2011 年 4 月 10 日 星期日 【炎熱】
已經好多晚阿moon都出左黎,乜你都陪我一齊開心呀? ~*v*~
一見到早早同桑呢亞就講:呢幾年都冇見過你笑到開心,咁甜wor
哦~係咩係咩~哈哈哈哈哈~已經放下又唔會再比人精神虐待係輕鬆丫ma~
之後一場冷水潑埋黎:定係跳完一個火圈,再跳入另一個火圈呀
=.="真係衰...
食完個超平寫意飯就去左精精...wow!!!!!!!簡直high爆我)))))
終)))於)))))黎))))左))))喇))))wow!!!!!好令啊)))))
對我黎講一d都唔貴!果兩盤甜品仲冇得頂添呀))))必定再encore!!!!
可是.....到最後.....比那杯天拿水KO了自己........
我一百%肯定唔係醉,醉既人一定係發din大吵大鬧大嘔,行路都唔直架馬.....
anyway那一刻真係好驚,因為對身邊既朋友冇信心,而第一刻閃出既message就係....佢地點樣去通知我mummy呢?第二個message就已經諗係米會死ga喇.....
之後......跟13年前情況一樣,一片雪花,四肢發軟...........
感恩,很快便醒了過來,一身冷汗,心跳,頭重...怕死既我,很驚
那一刻很想打電話比人去關心我,照顧我,可是...揀選不下,如果打比mummy只會令佢很擔心...
快快飛的回去,就叫包租婆照顧著我吧
感恩,翌日一早擘大眼返教會
又得力了!!!好似有dmessage想講我知wor...我知喇...我明白架喇...
之後,哈~同雪榚妹一齊,好開心~
終於買左由前年開始已經想要既聖誕尿壺了~啦啦啦~其實一d都唔貴~
最最最唔好2c,由食飯到食yo吉都係雪榚妹請,衰妹係都唔比我請返一樣野=.="
嘻嘻...做了後期加工既死lan妹~kakakaka...~*v*~
第一次....很強呀~哈哈哈哈哈)))))
>>April 11, 2011 at 3:17:03 PM GMT+8
2011 年 4 月 8 日 星期五 【炎熱】
一星期內睇第二套三丁卡通片喇~大開心大快樂呀))))))
we暈暈we暈暈....
cc...冷靜d~!!!we暈暈we暈暈
很累了,找天再打~呵呵呵呵呵呵哈哈哈哈哈哈KAKAKAKAKAAAA.......
>>April 8, 2011 at 5:10:43 PM GMT+8
2011 年 4 月 4 日 星期一 【陰晴不定】
今日好開心啊~
好耐冇見阿TWO喇~!一齊睇戲一齊食飯!可是睇英文版...=.=" 從未試過.........
之後食飯既combination真係第一次發生~哈哈哈哈哈,anyway阿TWO家姐多左個小蘋果令我超級開心!!!
我發現我真係好識tum小朋友ga!!!wawkkakakaka!!!!
三四年間,可以發生好多好多好多意想不到既事...
If I were her....我一定collaspe......
btw,冇啦啦又有"甜品",搞咩..........丫~丫~丫~~
>>April 5, 2011 at 3:39:20 PM GMT+8
2011 年 4 月 4 日 星期一 【暴雨】
琴晚凌晨冇啦啦又收到狗公皇既咩食處
係一個示威咩食處,傷害得我咁深又羸晒仲想點?為何仍要繼續去傷害我?
點解可以做人做到咁冇良心又賤都唔覺有問題既?!
很心痛自己待他的如此白費心機,那人冇藥可救
今日瘋狂加班後死去拎公司product~
開始"草"公司product喇 =.= "
之後去左舊舖頭食野.....仍然有種懷念既感覺.....
見到關於自己從前跟既事,仍然都好想提點下
最開心莫過於同事終於唔用支筆去篤個芒,真係老懷安慰...
分店舊同事本來叫我唔洗比$,但我真的十萬個唔好2c,叫佢地唔好客氣,當係....我支持佢地...支持佢地分店既營業額囉~
婆婆~我去左第二間做呀,又係有公司貨品拎呀~我都預左公公份~
婆婆~麻麻都剛剛走了,唔知你地有冇相遇ne?
辛辛苦苦加班後又收到阿肚咩食處,突然頭上開花,心中開花~pokpokpok~
咩野唔開心都突然冇晒~勁呀!!!
btw低能下而已....
今天有佢地三條din友陪我豉油雞,日子真的易過很多~
為左你地既freegift,請keep住支持我啦~!
感恩,今天有"甜品"我食~
>>April 4, 2011 at 4:32:50 PM GMT+8
2011 年 4 月 2 日 星期六 【炎熱】
Sunday, 03 April 2011
(下刪十數字)
但....今晚心情仍吽吽豆豆
(下刪八十多字)
12:53 AM
Saturday, 02 April 2011
今日阿姐全日出舖.....感覺好了很多很多很多.......
我完全不同意不停立野返黎做又不停加班叫有價值
我只覺得是time management差得很~!
以我觀察佢,佢係唔放心人地做野,咩都要親力親為,邊得ga~!
發現公司既男裝product很不錯!!!只可是.....暫是要益下我班小天使既男友/老公先了~
排下priority先,mummy、自己、家姐、表弟、公公 --> 家姐男友 --> HelloKitty男友 --> 阿積 --> 媬姆仔女 --> 喪傑 ,向我拎籌暫時係咁多
數數埋埋.....即係要做一年先有咁多貨=.="
今日,HR又比Voucher我地去拎貨......唔do時洗唔洗還架~?!
從始冇面書,冇msn,只有.....豉油雞....
迫朋友開豉油雞 .\~/. @
1:08 AM
Thursday, 31 March 2011
今天過的日子比昨天好了少許.....
(下刪三十多字)
很累,累透
很想找人倚傍......
(下刪數十字)
其實,唔通我真係要求太多?
從一拍拖開始我只追求專一、坦誠的真愛;外貌、家底對我來說根本從沒有考慮之內
完全不明白何解個個都覺得我係花心,只求高大令仔既女人
(下刪五十多字) 今日見到前面位lan仔既台面,發現蘇眉從前都係咁,男人放女人什麼位置,其實當時人必定會感受到的
今日,阿yiu搵左我食晏,好多唏噓........
明明果時我地四對人一齊玩一齊mj,依家各散東西了....
今早又有(下刪二十多字) 低能兩日冇問題的~
父啊~誠心向你祈求給我需要的,我答應你我會成熟去對待,孩子很累了...阿們
11:24 PM
>>April 3, 2011 at 2:45:33 PM GMT+8
2011 年 4 月 2 日 星期六 【炎熱】
>>April 2, 2011 at 4:53:53 PM GMT+8
2011 年 4 月 1 日 星期五 【陰】
>>April 1, 2011 at 5:25:27 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|