寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2011 年 3 月 30 日 星期三 【陰晴不定】



>>March 31, 2011 at 3:26:31 PM GMT+8


2011 年 3 月 29 日 星期二 【暴雨】

Wednesday, 30 March 2011
真的要哭了.......................
今早返工時雖然有一隻粉紅色既細小綿羊係我面前行過.....頓時醒一醒神......真係可愛得意死...
......一返到去........開會@.@" 仲係con. call.......由那一秒開始,我突然化身成一個又聾又啞的人
阿姐仲叫我 drop低d key point......結果一粒字都catch唔到.......佢地講野快到冇輪又道地......
恐怖過明珠台或者ATV world.............全程笑唔出...........呆了..........很不開心.............
很頹........................................................................
仲發現全公司都九成九都係大學生....埋單時唔係中大、港大便是城大或科大..............
而我............都係博士credit card .......... I.Q 博士囉 =(
突然變了一隻鵪鶉C..............................
迫了自己上一個不屬於自己世界的地方................很想辭去................很吃力..........完全冇晒ram................
去BAND ONE 地方做BAND 5 學生定去BAND 5地方做BAND ONE 學生?我選擇了前者
為何我行的路永遠是兩頭唔到岸既......工作係咁....感情又係咁......好既男人我又高攀唔起.....低質男人自己又唔喜.......
可能我睇人真係仲未到家......以前以為艾美同我差唔多大,原來已經係一對16歲孖仔既mummy.....
岩岩識雪榚妹時覺得佢似22/3,頂盡24/5,原來.......
今天,又以為後面係小妹妹,原來只係細我一年=;=
唉~~~~~~~~~~~~~
e貓一隔隔點用架??? :T﹏T: 英文點講架???英文點寫架???
花了很多時間睇email....回email......making schedule......我以前見狗公都係做lee d 野,乜大學生係咁ga?
回家時,又想了很多...如果有個dodo企係我面前,我想我呢一刻咩狗屎垃圾都會say yes....
冇啦啦又十一點了...又要訓了....
11:12 PM



Tuesday, 29 March 2011
琴晚訓得唔太好....太緊張了.....又早了出門.....真係.........
今天一早收到阿肚既提神加油咩食處....什麼"have a nice day".......
原來係"瀨屎day"就真..........
一開始埋位,畀一堆高科技野過我...丫~丫~丫~~~
為何有兩個電腦既?!點解播既野一樣既?!我應該用邊一個電腦ga?!咦?個電腦主機呢?
哇...冇老鼠既?!!搞到我係本notebook上面好似gur扒咁.......用兩隻手指係勢咁摔><
IT人睇唔過眼......終於醒了我冇線老鼠一大隻喇.......
一打開電腦.....開個e貓.........@.@" 分左萬七咁多隔,點用?點睇?點回??
anyway.....開心自己有幸認識新野.....從前冇一間公司係咁的.......只係見過狗公用過而已,但見到都感到頭痛的。
從細開始已覺得靚仔只係靚仔,會認同佢地係靚仔,但唔知點解唔會鐘意/ 暗戀/ 愛上.......
硬係覺得佢地在放電,扮晒魚蝦蟹我就至憎!
第一次見"二家姐"時已覺得九分似樣....當然呢一個nice d...權骨冇咁高又冇咁惡更加冇咁ugly啦~
食完lunch,見到佢拎張中大卡出黎wor,親戚?!
唉...今天真的很難渡過...十一點開始已經大頭痛大爆炸.....完全感受返"食風"既感覺........
跟BABY、脆屍、飯橙頭等人吃過癲拿後便快快趕回家了...很頭痛呀))))
清蒸必利痛、清炒必利痛、人參燉必利痛PLS!!!!
回家路上,九點半已覺得似十一二點 =(
突然.....好想有個大shoulder比我抖抖............
好....快d訓喇.........
11:13 PM

>>March 30, 2011 at 3:26:39 PM GMT+8


2011 年 3 月 26 日 星期六 【陰晴不定】

今晚係F2A2F3A2 Gathering........又係笑笑笑笑笑不停!嘈到拆晒天!
真開心?假開心?我懂得分...

Saturday, 26 March 2011
一直話要買份尿壺獎勵下自己,今晚就履行承諾喇~
kkaaa...小部屋!很平啊!比定下既BUDGET平了一半!仲幾令wor~
呢d野都唔知係獎自己定獎人地=.="

今天最後一次帶團去舖頭AUDIT Lu...又係咁...暈晒大車浪!
就好唔鐘意新同事不停講好辛苦、好煩、想死等呢d說話
佢有冇理人感受呢?!佢職責就係要做呢d事ga喎!更何況我咁比心雞過經驗比佢,省去佢撞板機會.......真的令我唔開心
唔知點解都有d唔捨得......反而食豐果時係都冇呢d感覺......
依家最唔想自己呢2.7年黎build up既工作比人浪費糟塌.......但又可以點呢........
收工後,跟新同事同車,同佢吹左好耐水
佢話佢同PK Siu講話我個人好盡責,好多方面都好creative....亦幫公司諗好多野不過唔知點解同公司配合唔到,覺得有可惜
我真係口快快up句:哇,你咁講,一陣PK Siu以為我叫你講,以為我唔知搏乜!
新同事即答:我係銀行做咁耐見咁多人,傾幾句就知對方係咩人啦,更何況同你都對左兩個星期.....
話口未完,收到風...HR地震後既新血...又係....咁喇....
原來兩位老細都好有心機想搞泡自己公司~哈哈哈~!
12:06 AM



Thursday, 24 March 2011
又暫代女主人lu~又可以gegegelu~~~
今日同喵喵食晏,真係入黎做第一次撐台腳ja~
佢講左好多妖女既事比我知,估唔到外表純過綿花既喵喵識睇咁多野*.*"
佢講當妖女一入黎做已經對佢感覺唔好,個零月已經見到佢既高章手段,我既回應就只係講:又令又叻,十個十個都識手段架啦~果d男人又會受落ga wor....仲覺得佢地係天仙添~只係我又死白痴,次次比人跣完利用完先識睇人......
妖女既人品,只有膚淺既狗公埋佢身........

今晚去左一個地方岩岩正正一個月前來過的..........又有d感慨...........
人大了......好似時時都對身邊既事特別易產生感慨既?!?!

嘻嘻~babe送左樣sweet sweet 疏fu用品過我!!!
kakakaaa...極之喜愛呀~~~~~
好想快d用左去呀~
我已經好瘋狂咁幻想點去用喇~~~~hahahaaa...

很累...快d訓喇~
11:15 PM


>>March 26, 2011 at 4:57:04 PM GMT+8


2011 年 3 月 20 日 星期日 【陰晴不定】

今日濕度ne~一出門差d跣直我呢個老太婆 =w="
一返到公司就急不及待打開e貓看個究竟~wow~
呢兩個老細呢.....真係呢..........同事質素井底是有因的!
連我呢個唔太識野既小女人都非常極之覺得呢兩個老細真係未見過世面咁,做既行為真係好唔大方,小家之極!
佢地依家既行為很野蠻,完全唔講道理!咩利益都要歸比佢地先叫岩?!
唉...只怪我自己蠢上蠢,當年為左維護你兩井底老細,而跟井底同事搞得很不和,出現很多人事問題...
依家真相大白,我仆心仆命為公司著想又如何,真的....真的很心淡!
為何我對感情同工作都係咁ga?!成日以為做好自己本份,盡心盡力,專專一一就會有好回報,原來結果都係失望,心淡,撞晒大板~!
anyway,你地慢慢係井底"瓜~瓜瓜~"叫吧~
初時都唔明點解要兩個星期HANDOVER?!係我唔知自己職位高丫?定係新人白痴!
原來...新人係零Admin 經驗,零ISO concepts!凸!
一如以往,我都好比心機打份幾頁既工作大岡,連個file放係邊都寫得好仔細.........
今天,新人過份了!竟然叫我寫埋比佢四月份要做d咩、五月份做d咩、六月份做d咩..........最後叫我比一年工作計劃表比佢參考!!!!
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火!!!!呢個TABLE都係我自己造ga!上一手冇教ga!上一間公司都冇教ga!!!!!
ISO咩都唔識都算,連ADMIN CONCEPTS都冇既?!?仲要講一句" 我見ADMIN都係訂下文具,整下FAX機...乜呢度咁多野做既?!"
我聽完即時起鋼,心中一連串粗口!得返佢"我唔會做一個hea既Admin!好多人唔明白Admin米覺得佢地唔重要囉!"
又講我成日都咁整齊,佢一定唔得!頂丫!大嬸!連自己做Admin都唔去整齊,咁即係會計同人講對數字有混亂感啦!
真係好火呀!兩年七個月既心機就比佢敗到一塌糊塗?!
原來...呢間公司唔需要人才,只需要廉價勞工而已~
...心...淡.......就是要離開的時候......


>>March 21, 2011 at 2:15:23 PM GMT+8


2011 年 3 月 19 日 星期六 【陰晴不定】

因為麻麻入伙,所以今早回左家鄉
係巴士站遇上MUMMY....一齊傾東傾西........講起d大陸女人...............
唉~真係十級恐怖......
如果我再對d男人講大六女人有幾恐怖,冇內涵既男人只會覺得香港女人妒忌
只怪香港男人太自大,當一頭家散左,甚至父母反對時,都只會覺得全世界人在蝦一個"冇知"大六女人
真的,真的很想知道大六女人既求生技能係點學返黎?!
真係一個$字就變得冇尊嚴、不擇手段既?!
如果我係男人,我一定唔會貪大六女人既便宜,我更會鄙視她們,因為當佢地打唔成我呢個獵物,總有下一個傻佬甘願踩地雷

今天,行到腳都bike
由麻麻新居再行到去食滑到直sir入喉嚨既豆腐花,hea左陣就走去一間食左三十年既超捧齋舖食晏,路途上同細妹傾左好多計,很感動,很感恩~
去到齋舖,因為我兩行得最遲最慢,所以兩台人望住我地,卻大家分台坐,突然有d失落,明明是同一父母的一家人吧 =(
因為家姐遲大到,所以陪佢再行返去麻麻新居參觀
~哈~見到四個四至六歲既豆丁!個個都得意冇比!真係好熱鬧啊~
一定係d孫孫塞塞吧~
可能我地小時候六個豆丁都好嘈~
由於冇所事事,所以由麻麻新居行另一面路,dull去姑丈公舊居走
再而去木屋搵淋zizi好多餡權頭咁大只係四蚊個既law米滋!yummy!!!
真係飽到傻左......
回巢上左樓zzz左陣,很寧靜既環境~望見天花紙既patten.....回想小時成日唔願訓就會望住個天花望望下就會訓左...今日都係=.=" 迷暈天花紙~!
訓醒,細心既慈母,仲醒左我一個綠豆砵仔榚,仲有陣陣椰汁味~
好多野食~太幸福喇~~~~~~

由於很想食主家飯,極累下都冷去街市買送~
今晚第一次煮新野~唔錯~geegee~!
係街市,見到個豆丁拎住個比佢大既送籃,超搞笑!
其實一直都唔敢睇果個節目,我怕我太感慨而唔開心
原來......真係冇評估錯 =(


>>March 20, 2011 at 3:36:12 PM GMT+8


2011 年 3 月 18 日 星期五 【雨】

睇了不該再睇既野...........................
崩潰喇)))))))))))))))
好多個點解!!!!!!!!好多個唔公平!!!!!!!!!!
點解!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!恨死你!!!!
白過!!!!!三年白過!!!!一直教你的,你不接受反罵我!!!依家你做緊什麼!!!!
如果唔係我....佢只一個一直比人背後唱咩都唔識既on9仔咋!!!!
冇良心既負心人!!!!!!!!!!!等天收!!!!!!

>>March 19, 2011 at 5:26:52 AM GMT+8


2011 年 3 月 17 日 星期四 【颳風】

又毛毛魚....又冷.....又病.....
今日全日又妄想地很想食一頓以為我預備的熱騰騰既主家飯
又熱又軟淋淋既白飯、九王炒旦、雞翼、冬菇、湯......
越是想.....越是多回想.......茄汁大蝦....蘿蔔炆牛腩.....芒果布甸........
孤獨感突然增強了不少
一整日都在看新聞......杞人憂天、蛇龜、冇安全感既我...越睇越感到dodo
海嘯黎時我可以點?地震時我會點自保??係銀行遇上大茶飯打劫時我點走???
岩岩睇新聞,講如果大亞灣漏輻射...香港人係冇得走.......
ok~我接受冇得走,係必要死,但我可否死在愛人親人身邊?!
如果仲有飛機可以走,我想我會因為冇$買機票而走不了...

好了,不再追求從五歲起的夢想了,我接受這是妄想的事了
如果萬一有咩天災,我感恩,感恩少了一班人為我傷心
因為沒有兒女,沒有丈夫,沒有奶奶老爺.......

>>March 18, 2011 at 3:46:37 PM GMT+8


2011 年 3 月 15 日 星期二 【乍雨乍晴】



>>March 16, 2011 at 2:09:08 PM GMT+8


2011 年 3 月 14 日 星期一 【乍雨乍晴】

父啊~我地知道你再來的時候會山崩地烈,更知道你不會再用洪水滅絕我們,而係用火....
每次見到日本既新聞,個心真的很難受,好似自己心同感受般;感恩,感恩我仍在世上生活中

今早明明很熱,但去到小巴站時,忽然起風及有毛毛雨,荷蘭的凍~
我一身廿一二度既裝束,冷得我deedee震 @﹏@"
幸好,HONEY知道我凍,走左黎小巴站等我,用佢壯健寬大既身軀為我擋風,再用一雙又長又粗既手臂扮頸巾咁cool住我條頸~暖晒~
收工後,氣溫更明顯下降,我感到自己好似巴黎鐵塔咁d風由下面直吹上頭頂!幸好,HONEY接我收工,仲抱得我緊緊...o o o ooo 0 0 0 O O O O O O O O O POK))))
=.=" 這是 C c WORLD..................................啦啦啦~
係小巴站只係見到條大魚游過......心沉了一沉.......由於轉移左視線....感覺不到冷.......維持數秒......之後不停un....不停震.............
到了午飯,擄左新同事陪我去買c襪,凍得我丫!回到公司趕快入TOILET休都休唔切~~~woo~~即時體溫上升一度左右~
收工時,凍到我發晒神經,條條毛髮都凍直晒!我根本冇可能捱到去fitfit地...所以...發揮女人本能......
一落小巴行上天橋,果陣強風加毛毛雨呢...........簡直係塞左自己個頭入冰箱咁!
萬幸,ON SALE、BUY "ME" GET "ME"、50% OFF向我招手,我個頭好似做頸部運動咁左右係咁fing...kkakaaaa....
入第一間*.*" 睇中了.......仲一take過.....
因為朝早一個忘了睇天氣預報就罰款左三百個大洋喇喇喇喇><""""""""
都好,總算有保暖作用,未冷傷風~
今天fitfit很不錯,最少記得識走位,仲記過下分咁囉~

嘻嘻........新同事讚我做事有條理、分明,我就回應"唔好咁講,做份內事,我做事要過到自己果關,我目標係做一個PROFESSIONAL既ADMIN,唔係上下網,瀉下鑊既人"
她的說話我又冇啦啦想了幾遍,如果比著從前,我聽完人地讚我會開心到飛起
依家我會想可能人地咁講都係想BUy下你;
依家又再會想多d,人地做左近三十年銀行,見人多過我食飯,佢講既野又非毫無道理既~~~
anyway.....我真的開心非因為自己既行為.......乃是由我既行為能夠榮耀神!哈lee lu 也~!*v*
yeah~又積寶在天lu~成績表又好睇左lu~~~~
最令我拍爛手掌係新同事都對公司既"獨有文化"都感到噴噴稱奇,我只能說只是我們"大香里"吧~!
冇錯~!慨然公司既青蛙唔需要我去改變青蛙既惡習或公司根深柢固既文化問題,我就要快d跳返出呢個井,以免在長時間下不知不覺間也被同化


>>March 15, 2011 at 4:10:54 PM GMT+8


2011 年 3 月 13 日 星期日 【炎熱】

可能受到日本地震影響,震鬆左d光纖,上網上唔到...
父啊,我地知道你會快來,但可否別太恐怖啊?!我地得救左姐,但好多人仲未...求你再畀d時間我地,我地會好努力傳福音ga lar.......
星期六第一次同阿積出街.......之前驚死冇阿喪傑係度會有DEADAIR.....點之.......咁既組合都夠晒皮.......大家由頭癲到尾~
仲...仲....被.....搞到破橙><買左兩樣野洗左我3xx個大洋!
平時"羅湖城"咁既價錢可以有3至4樣野了~~~~~
一件小木偶薄切切PINK PINK*v* + 買完唔識著既潮人Wyman 款leggings.......@﹏@"
人地襯限量絕版過六七千波鞋......依家....我估我......白飯魚好了~呵~破格!
我覺得條潮人Wyman 款leggings達左係度串我唔識著佢囉=.="

琴日返完教會就趕快會合d姊妹....唉.........be a professional 伴娘喇><
好在呢世人認識佢地咋,多得佢地教我玩鴨屎...原來我...我勾爆了~!
但鴨屎左之後......點disconnect ga?!??!?!?!? 冇 o. O"? $$$$$$$?

今日呢熱到跳起,後日啦就凍到縮埋~
等LIFT時,見到個牛王豆丁~好好好好得意!*v*
記得年頭時對自己講,唔理好差,咩都試左先
可是....每一次總有借口給自己去避開......搞咩呀cc你?!
可能是.....信心少了一點.....恐懼大了一點........
要是誠實愛我有哪樣難 要是殘酷撇脫有哪樣慘
作病.......還是早點兒睡吧~


>>March 14, 2011 at 1:44:08 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77931

Design & Scripting by ShowHappy.Net