寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2011 年 3 月 11 日 星期五 【陰】

Shocking news of today in Japan, biggest earthquake (8.9) and huge tsunami (10 metre high) was happened at 13:45......
I feel very very horrible as I came back home to watch the news, such like seeing a movie ! CRAZY!!!
Although I hate Japan so much, but I reli dunt want to see this happen happened !
reli shocking...upset.....make me tremble.......
I pray for the death and those Japanese....and thanks for my GOD to give me anything I have had
Dunt do any regrets
Treasure anyone heart....treasure everymoment........treasure....treasure......

Another bad news from my idol...KELLY CHAN....
wanna cry............................

I went out with 雪榚妹tonite.....and this is our first dating.....
I'm reli happy that she trust me so, she'd share sth secret to me.....
the conclusion is....賤人same in lanuage...same in attitude.....same in academic background...same in....100%.... !!!!!!!
We have talked many many things.....unknowingly.....we have dinner 2 hrs lu.....
at last...I brough her to a lovely place which have my childhood there.....I saw her very happy and enjoy....ya~ I love sharing so so so much......she commend me 多主意鬼靈精...hahahaa....
Once again, tks our GOD let me make a new best frd


>>March 11, 2011 at 5:32:06 PM GMT+8


2011 年 3 月 9 日 星期三 【陰】

好在炸~原來今日大結局~
又睇到我暈佗佗暈佗佗 @v@ 暈佗佗入房 @v@ 暈佗佗出廳 @v@ 暈佗佗入廚房 @v@ 暈佗佗開門拎外賣 @v@ 暈佗佗得係SOFA @v@ 暈佗佗爬飯 @v@

我相信那是不可能的 絕對不可能的~um-
說我愛上了他 這簡直是無稽之談~um-
我想這只是出於妒忌 要麼就是看我孤單
我常常想些很多理由去騙自己
但如今再也不能繼續騙下去啦
I Think I Love You~
也許是那樣吧
Couse I Miss You~
如果沒有了你 我沒心思做任何事情
我一直只想着你 看到這些其實我的心裡也很明白
I’m Falling For You~
我雖然不曉得Now I Need You~
但你已經在我的心靈深處了
我們看起來不相配 做朋友最適合~um-
從一到十我們沒有相似點 怎麼可以跟你交往
這簡直不像話 雖然我是那麼說了
如今我不想那樣
I Think I Love You~
應該是那樣吧
Couse I Miss You~
如果沒有了你 我沒心思做任何事情
我一直只想着你 看到這些其實我的心裡也很明白
I’m Falling For You~
我雖然不曉得Now I Need You~
但你已經在我的心靈深處了
但我一直沒有察覺到那就是你Woo~
為甚麼沒有看到 應該就在眼前~Hoo Ye~
這些日子以來你一直就在我的身邊
但為甚麼我才看到這段感情~Hoo
I Think I Love You~
應該是那樣吧
Couse I Miss You~
如果沒有了你 我沒心思做任何事情
我一直只想着你 看到這些其實我的心裡也很明白
I’m Falling For You~
我雖然不曉得Now I Need You~
但你已經在我的心靈深處了

明天要A Za ZA FIGHTING!要.....要.......返回現實世界.......要推自己落床......起身返工了~~~


>>March 10, 2011 at 11:23:18 AM GMT+8


2011 年 3 月 9 日 星期三 【陰】

又冇所事事添~
又比魔鬼插大旗添~
突然好想食FRUIT TAT,芝士餅,唔酸既芒果布甸,bb燒......
丫~滾個綠豆沙塞住自己把口先~~~~~
一陣又可以睇v暈暈lu~~~
哈~依家播緊哈母太朗啊*v*

下一個目標係.......*v* pls~~~~~


>>March 10, 2011 at 8:20:48 AM GMT+8


2011 年 3 月 8 日 星期二 【乍雨乍晴】

凍到呢...足不出戶~hea足全日~
打開電視想睇新聞,冇啦啦一打開就見到阿RAIN!
呢一套米係我兩年前日煲夜煲屎V死既韓劇~呵呵呵~又睇到我心花怒放!卡卡卡~~~
睇到我V暈暈~啦啦啦~
AZAZAFIGHTING!!!!!
我記得第一次睇韓劇係金粉佳人,之後係金三順~都係睇到我v暈暈
不過我記得當時睇到喊,之後比人鬧仲話以為唔download比我睇 =(

日久見人心,反轉豬肚
感恩,有人收留~
我要努力向上,不枉諸君寄望~~~~


>>March 9, 2011 at 1:57:15 PM GMT+8


2011 年 3 月 7 日 星期一 【暴雨】

琴晚興奮到呢極難才能入眠~真係比自己激屎!
由一零年下半年開始,GATHERING冇停過呀))))太快樂)))太開心喇)))我屎喇)))kakakakaaaa
分別唔同有F.1B2啦~F.2A2啦~F.4AB啦~RF.5AB啦~kakakaaa仲未計其他喎~太開心喇))))上左天堂咁呀~啦啦啦~卡卡卡~~~
今早一起身,唔知係米太高漲,心情仍然很澎湃,所以.......不知不覺著少四度程度既衫,原來今早得13度炸~~~!!!!!
一出街,凍到呢~~乜野都縮埋晒~~~~~~~~~
但當聽住收音機,聽到一個大好消息時,全程車咬爛咀忍笑!
我內心那一團熊熊熊熊熊熊熊熊熊熊熊熊熊熊熊熊既猛火火火火火火發左出黎呀)))))
早幾日都有留意豬髀同牛舌單野,已經真係由心替佢地開心出黎
阿mi喎!對阿mi既感覺就好似BEST FRIEND咁!
依家見佢信左主,係感情上又dull dull轉轉到依家,真係我都開心埋一份呀!!!
但我對豬髀仍有所保留,學懂珍惜,專愛對世俗的人來說真的不易
但依家見阿mi咁開心,我真的真的真的真的真的真的從心喜悅出來!阿mi我永遠支持你!!!!!!

You know I got this
Let's Go! Live your life up day and night!
It's so high hiGH HIGH
Let's get it going, Let's get it going up
It's so high hiGH HIGH
You're gonna get go, Let's get it going up!!!!!!!


>>March 8, 2011 at 2:50:54 AM GMT+8


2011 年 3 月 7 日 星期一 【暴雨】

HAPPY DAY, CRAZY NIGHT !!!
kkakakaaaa...飽到碌回家,飽到依家!!!
第一次食咁大盤雪榚啊!!!仲有BAYLEYS!!!!kakakakaa...好幸福啊))))
全晚不停笑笑笑,同笑笑笑,同哈哈哈哈大笑!真係好開心呀~~~~
話我FORM 2時唔打理......哈哈哈花園咩~!
期待下一次~更人多,更嘈,更熱鬧~!
快d訓...快d訓....如果唔係又起唔到身 =P cc唔好咁過份~嘻嘻~


>>March 7, 2011 at 4:38:32 PM GMT+8


2011 年 3 月 5 日 星期六 【陰晴不定】

呢排太多風so事發生喇~
真係搞到我...............今天終於有點狂 不想正常 心花正怒放.......kakaakaa
星期五餐飯真係笑到我抽筋!真係想一個豉油碟車埋去!haahhaaha...
最樣衰係搞到隔離台果四個女仔都望一望我,睇下我咩料子,超law!
按捺不住便回家跟包租租講,點之...佢地當玩咁,第二日就同埋隻老鼠去=.=" 齊齊研究玩~
anyway食物質素真係一致好評既~

琴日都好開心呀~kakakaa...
媬姆放心交左個乖豬比我抱比我餵奶~嘻嘻嘻~過下手癮都夠開心死死死死死我喇~*v*~
睇住乖豬食奶奶個樣,真係感到幸福架~
同佢支支針時又對住我kk笑~真係LIKE呀!
之後搭車出去搵吳剛c夫,從車窗望出去,見到一個滿頭白髮,衣褲破爛既老伯在燈位口擺賣,很深感到佢有一個很不愉快既經歷~
見到佢賣既係爛野有發晒黃爛爛容容既"白"飯魚一對、黃金金似地盤既爛褲、有爛衫,仲有崩晒既梳、膠鄧仔...........望果一刻,我心酸了,我估係老伯自己本身既物品
佢個檔灘放到長一長,其實....冇人會買的....
我想如果我求其執一件野,然後比廿蚊佢,我想佢可以買到四個麵包吧~

今日又係大快樂,唔知係米因為見到雪榚妹ne~
我仲對佢講左個想法,點知佢都有同感wor~anyway都要從長計議既~求天父帶領啦~
呢幾個月都係睇舊約,依家先發覺,舊約可以唔悶架!!!佢地講到好生鬼,每一次都令我好有追劇情既感覺,而且聽聽更對歷史有興趣起來
GREAT GREAT!!!

動盪變遷 世事難料 徬徨裡失去目標
生老病危 苦罪是迷 人生消失似煙

禍患困擾 天災難料 誰定向為我指示
唯獨救主 可指引方向 陪伴我尋覓那新一天

明天告別時 幻變世界會終結
唯獨你永活 永生永不改變
耶穌你是盼望 是你主宰今天
明日掌管於你手裡

今日又去左幸福女人二號果度,原來老闆娘有打算係佢身上收風~
幸福女人二號講因唔知頭唔知路而有擔心過我,um...佢既說話我真係唔識分,三分假七分真?七分假三分真?不曉得了~anyway多謝佢既鼓勵說話啊~
actually...雖然我自己本身都係非常認同personality同character緊要過學歷,但我總覺得我冇地方比人欣賞,人家才道出此言~而且短短兩小時既對話,就可以睇得出對方既personality 同 character?!我有保留~定係冇信心?亦都不曉得...
自己開始低能起來...heheee...電話既setting都轉了...um...仲有咩地方可以轉ne?

感恩,感恩天父給我自信,由外到內都係~
感恩,感恩呢份失去很久的喜樂返返來了~
感恩,感恩我再次由心感到豐足,喜樂起來~阿們~


>>March 6, 2011 at 2:52:28 PM GMT+8


2011 年 3 月 2 日 星期三 【晴】

cool啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦我的歌歌歌~~~~~~
琴晚high到依家冇停過!
kakakakaaaa自信返晒黎!!!!!!
琴晚比人講食殺k...hhahaaa....同喪傑一齊少醉~人地面紅紅,我就紅豆紅~魚~~~~~~din左~不停又笑!!!kakakaaa....

今早就係~~~~~~歡欣~心裡感謝神~歌唱~歸於聖父~讚頌~你賜下獨生的愛子~~~~~~
心中開花*頭頂開花*pokpokpokpok~
開香檳gur乳豬放煙花~pokpokpokpokpok))))
啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦~~~~~~
大快樂~大感恩~
多謝慈父既恩典~

整多首~
慈愛主~信實無邊~沒有分陰晴~主愛勵勉~
救命呀))))太開心喇)))))恩典夠晒我用有餘呀))))))
學習忍耐,學習等待,天父給你的永遠總是比自己想追求的更加更加更更更更加美好~


>>March 3, 2011 at 4:01:57 AM GMT+8


2011 年 3 月 1 日 星期二 【颳風】

電話仲未響啊....make me nervous!!!!eeeeee><!!!!
放左個電話係芒底,每隔兩分鐘便睇一睇....
唉~點解次次有希望都變為大大大失望架....
夠鐘喇....... =( reli upset.....
dowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwn


>>March 2, 2011 at 7:30:34 AM GMT+8


2011 年 3 月 1 日 星期二 【颳風】

希望三小時後有答案啦~等......真係好難頂.....
如果......三小時後都冇.........真係灰爆燈..................
期望越大,失望越大大大
父啊,求你叫我平安啦,我個心依家好扎扎跳啊~


>>March 2, 2011 at 4:55:40 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77931

Design & Scripting by ShowHappy.Net