|
2003 年 2 月 4 日 星期二 【晴】
今日匆匆忙忙下食完一大碗"雙丸河"就走去樂富約左豬手去九龍城"執野",至於"執"乜喇喎~~嘻嘻,秘密*.*
我呀~差d唔記得點行落去呀,好在都勉強記得咁啦!我地影左咭、落過KC(淨係見到阿姐同Willie,Willie講左句野令我好想笑......)、行過"PK"買撻上M記......
之後我見差唔多時候,就搭車去尖咀,我地5:20pm到左恆生,等到搭半到豬尾黎埋,我仲估佢黎唔到添(我地成班後尾勁笑佢尋日係大陸落黎:P),謝斐、阿吉同TAKA都黎晒,係Dinner姐同Kenneth遲到......豬腳真係黎唔到,希望佢快d休息多d,早日康復啦!豬頭又好似人間蒸發咁喎......哈!之後成晚都好似好正常咁呀,G4無左對左右手,有d唔慣、唔慣......
我地去文化中心睇匯演,唔......麻麻地啦~~
唸住去"和民"食Dinner,點知太多人喇......後尾唸住行去"肥B"既時候,經過"寶勒黨"時見到"五十嵐",於是就順便囉位,嘩!超快有位囉!後尾Terry黎Join我地......D野食都OK既,不過d三文魚就......
哈哈!謝斐支可樂,起碼嗌左4次至黎~~哈!周街都係佢d親戚,笑死我:P
豬尾差唔多成晚都比Terry同Kenneth笑佢係大陸比人"收皮"既事,好好笑^^
食完野之後,佢地本來唸住食糖水架,我、謝斐、豬尾同豬手走先,後尾佢地都無去到,除左Dinner姐同Kenneth之外,我地齊齊搭地鐵,豬尾係咁望錶,趕住番屋企睇電視,我地沿途係咁講笑,好好玩^^
而阿吉就唔知係咪係度玩偷拍......
後尾我落車無耐,肥B打比我,哈!無帶鎖匙呀~~笑死我:P
不過遲d都有得睇啦!到時一次過睇番晒咪重好,麗音都唔駛較添啦,係咪^^
我而家感冒呀,勁打哈嚏,希望而家同我一樣病緊既朋友仔都快d好番啦!
>>February 6, 2003 at 8:09:55 AM GMT+8
2003 年 2 月 3 日 星期一 【晴】
今日係羊咩霖既生日,我祝佢有朝一日佢真係等到佢想等既人^,無論結果係點都好,都想佢有個答案^^
晏晝同屋企人去飲茶,唉~~~我都唔明,兩邊都有親戚,但係點解要咁小心眼?點解要分你定我?點解要對另一邊咁唔公平?
之後無耐我同阿媽去聯合探阿公,順便約埋傻仔去打波,睇黎阿公出院果度有d問題喇......
叻叻番黎果陣打比我,知道佢去三日就病足三日,希望佢快d無事啦!仲要同我地去尖咀架!
之後同傻仔打波,由6點打到差唔多9點半,打到隻手拉親都唔知呀><"
之後一齊去食"麥"野~~~~~好好玩、好好笑^^
>>February 5, 2003 at 4:41:44 AM GMT+8
2003 年 2 月 2 日 星期日 【晴】
今日係初三,我今日非常地覆行"早睡早起"既好習慣,我"朝早"1am訓覺,5am起身睇"火箭對帝王",好在我咁早起身係無白廢到,姚明好野!
跟住睇完波就上網,得3個人,仲要全部都係N/A,無奈~.~
晏晝係屋企食蘿蔔糕&馬蹄糕,之後一路食一路睇"阿Bu&毛毛",都幾好睇架!
之後就執書櫃,執左好耐,都係執得一個(Total四個)......
夜晚同Dinner姐駁3 lines約人星期三去尖咀,勁好笑^^
咦!Yvonne又有個新花名喎~~
最搞笑都係vicky同Dinner姐既對答,真係好好笑^^
>>February 5, 2003 at 4:23:25 AM GMT+8
2003 年 2 月 1 日 星期六 【晴】
今日係年初二,恭喜恭喜^^
朝早番阿婆度拜年,成日都好好玩,好耐無玩WE6喇,玩番全部都只係小勝一球......
未來舅母既打字速度好快,不過係唔識打附加鍵果d掣姐^^
夜晚同屋企人去尖咀睇煙花,今次好明顯靚過上次添馬鑑多多聲,款式都同以往有多少唔同,而且d煙花同風都好大,睇得勁清楚,不過呢......點解次次睇親煙花都好似差咁d野咁既呢?
>>February 3, 2003 at 1:25:39 AM GMT+8
2003 年 1 月 31 日 星期五 【晴】
今朝4點半先訓,唔好以為我去左維園,其實我只不過係屋企Hae,睇電視......
今日係年初一,係度祝大家新年快樂、新年進步、過"肥"年!(尤其係條條:P)
晏晝去阿嬤度拜年,睇電視直播丹麥對伊朗,年初四真係有d衝動去大球場睇波,因為香港波好少咁有氣氛同團結~~~睇左狐忍第十五期,爆正!係家姐部腦度開ICQ,同叻叻&秘書chat左陣,嘩!你咪話,果10個points唸得唔易架!
>>February 3, 2003 at 1:11:47 AM GMT+8
2003 年 1 月 30 日 星期四 【晴】
今日約左Gary姨同好耐無見既表弟阿祖飲茶,哈!衰仔,高左好多喎~~~下次要搵埋你黎打波至得^^
之後一齊上去聯合探阿公,阿公既精神都唔錯,不過呢個新年就要係醫院度過......百無禁忌既!
突然有d惆悵,因為好似同彩天班朋友仔既距離越黎越遠,我都唔想架><"
我應該點做至好呀~~~~~~~~~~~~~~
>>February 1, 2003 at 11:00:51 AM GMT+8
2003 年 1 月 29 日 星期三 【晴】
今日晏晝同家姐&阿媽落樓下"好好"食野,我當然梗係叫我既例菜---牛腩麵啦!
之後家姐要補習,我就同阿媽行左陣喇~~
無聊的下午......
夜晚全家去左德福食Pizza,好好味^^
約左Gary姨同阿祖聽朝見-.<
夜晚約左d同學仔去維園行年宵,約左9:30銅地恆等,我9點過d就到左,於是就行左去世貿,嘩!無去一排d野又唔同晒喎~~我仲有三十幾個未玩架!
落到地鐵站,豬手、豬腳、Dinner姐、Kenneth已經黎左,之後豬頭同謝斐都黎埋,哈!謝斐個新Look真係好搞笑!比豬頭話係爆炸狗&伊麵頭,笑死我:P拿Hand同佢男朋友仔都黎埋,最遲係燕窩...哈!
叻叻個頭嘛......唔......之前好睇d咁囉~~~
拿Hand一企埋佢男朋友仔隔離即刻靜晒呀,哈哈!(不過只係維持左無幾耐咋:P)
唔...氣氛都唔錯,豬頭仲一路行一路撩擺擋賣野果d男仔,哈哈!笑死我喇^^
Kenneth買左支火箭仔送比Dinner姐,可惜無幾耐就比豬頭......唔知係咪咁,豬頭眼有淚光......
拿Hand買左隻公仔抓,係度周圍朴,好痛架都><"
其實開始我就已經有d野,不過都無事既,點知後尾去左"小甜甜"食糖水,豬手肚痛要走先之後......
我就送左佢去搭車喇,希望佢無事啦!
豬手上左車之後,我本來唸住自己一個番屋企,因為我認得係邊度有車搭同想一個人靜下,點知都撞到佢地,之後陪叻叻去搭車,有d替佢擔心,因為佢講到好似幾恐怖咁......
謝斐、豬頭同豬尾就陪我搭巴士,係巴士度最嘈係我地四個,真係好搞笑,我地係度互踩,真係笑到我肚痛,其實我想要既玩笑,就係呢d類型^^
後尾佢地三個先落車,得番我一個,我就打比豬腳,點知佢先至岩岩到旺角,仲比個司機老昆,或者你講得岩,我唔應該咁介懷既~~不過,其實唔係今次先搞成咁,而係積積埋埋架!我真係忍唔住,但係我都一定唔會係你地面前發老憫,因為我慣左,我唔想搞到個環境咁彊......
其實我唔係話特別要嬲邊個,ok!送人去搭車係好應該,尤其係女仔添!邊個我都會!但係!我向某幾位人士之前都表達過,唔好再咁樣講野,就算係都要點到即止,但係佢地根本講開有隱,講真!我出門口果刻真係好嬲好嬲!首先!我唔係咁熟呢頭既路,第二!你地既"笑容",我有d頂唔順囉!
你地可能話我小器、唔玩得,我想講!我唔係唔玩得,因為我成日都口若懸河,得罪人多稱呼人少,我知道!但係!容忍真係有個限度!
我只不過想用文字發洩一下,因為我真係唔識用把口黎表達......
我其實唔係想講乜,過左今晚之後,我唸我會無事架喇,係搭巴士果陣都已經開始無事,因為你地真係好搞笑,我都唔捨得嬲你地喇!希望你地下次唔好再係咁喇^^
>>January 31, 2003 at 1:58:44 PM GMT+8
2003 年 1 月 28 日 星期二 【晴】
今朝阿媽陪家姐去醫院睇醫生,又要排期驗血,希望無事啦!
晏畫阿媽同我入阿嬤度囉蘿蔔糕,無搵到你呀~~因為好快就走,我有唸過架!不過唔想你咁忙之嘛^^
今晚個電話有d問題......
本來唸住聽朝打波,但係......都係"下年"先再打過啦!
死喇!我唔記得搵阿妹呀><"
>>January 30, 2003 at 9:07:01 AM GMT+8
2003 年 1 月 27 日 星期一 【晴】
嘩!今日終於都考完個試喇!雖然唔知個result會係點,不過......我唸都唔會差得去邊掛:P
今朝撞到蕭公子,唸住同佢講d野既,不過途中我同佢都撞到人,而且路程甚短,所以......遲d先傾啦^^
本來都驚考完時間太早唔知去邊好,點知同佢地傾下一陣、講下又一陣,咁就夠鐘出發去唱K喇^^
阿吉話要去"寶勒黨"喎~~咁一行八人就直踩尖咀喇~~
嘩!都算耐啦!十一點零唱到差唔多四點喎!好好玩^^尤其係G4:Vicky(隊長)---豬頭、Amy---豬手、Neko---豬腳、Yvonne---豬尾,佢地好搞野呀!
叻叻、秘書、阿吉走先,我、Kenneth、Dinner姐、豬頭同豬尾就行左陣尖咀,仲影左貼紙相添!
果部貼紙機令我明白到時間就是金錢既道理:P
今晚聽左KTVTC合唱版既"朋友仔",你地兩個把聲底都好好,係夾唔岩時間同忍唔住笑姐!
練多d實掂呀!
唉~你地幾時先明架?叻叻同豬頭我估佢明dd啦!
>>January 29, 2003 at 7:08:26 AM GMT+8
2003 年 1 月 26 日 星期日 【晴】
今日既F&B嘛~~~我估我會唔合格......d procedure全部都係老作,最後比圖講名同functions果part就更加傷亡慘重......
之後又同d同學仔去休息室溫書,大家都好似當左考晒試咁,無心機溫書,我都唔例外,唔唔......金菇牛柳卷果然名不虛傳呀下......
後尾有幾個要早走,點知一個跟一個話去旺角行街,我本來唸住番屋企,但係係屋企我又唔會訓覺同咁早溫書,所以嘛......我都跟埋去:P
點知我地去到地鐵站,有把聲話黃大仙有人墮軌喎,咁架車去到九龍灣又停左好耐喎,咁我同叻叻就浮起左出閂搭車同佢地鬥快到旺角既念頭喇,點知......我地輸左......不過都好開心,哈!我都好耐無追過巴士喇^^
行左好耐,比我係旺角撞到中學教我倫理既勁好Miss---Miss Ho,同佢傾左一陣咁啦,我以為佢地會行先,點知阿吉係度等我喎,有d唔好意思添:P
哈!睇住馬騮仔佢地四個過馬路真係好好笑呀^^
Yeah~~~我地又叫B3,今次秘書、拿hand都有叫,好正~.~
後尾馬騮仔、叻叻走先,之後我地就去左影則紙相喇!唉~~至衰第一部機short左啦!好好架果部影得......不過第二部都唔係好差^^
番到屋企好[支力]呀,不過聽日係最後一科,要努力、加油!
不過......我個心飛左去電視度呀!因為"九五之尊"好好笑!
之前謝斐同域奇打比我,哈!次次佢地打黎我都好開心,因為佢地d對話真係好爆笑^^果套劇叫"九五之尊",唔係叫"九龍皇帝"呀^o^
我阿公發燒呀,雖然係低燒,但係唔退呀!希望佢快d無事啦><"
>>January 29, 2003 at 6:29:51 AM GMT+8
|
![]()
鐘意就寫,唔鐘意都盡量寫^^
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
heeheee...
<br>i
>>February 9, 2007 at 12:41:59 PM GMT+8
你呢度未荒廢wo~
<br>仲有
>>January 18, 2007 at 5:24:29 PM GMT+8
hahaha~~
<br>hal
>>October 8, 2006 at 10:49:13 AM GMT+8
i will look thro
>>October 18, 2005 at 3:44:50 AM GMT+8
生日快樂生日快樂!!生日快樂!
>>September 16, 2005 at 3:02:26 PM GMT+8
有幾耐無同你講過野呢??
<br
>>December 14, 2004 at 4:55:14 PM GMT+8
Penny.......don'
>>October 26, 2004 at 5:40:05 PM GMT+8
哈哈哈..數數手指我都有勁勁勁勁
>>September 22, 2004 at 4:46:40 PM GMT+8
你點呀??
>>July 25, 2004 at 4:13:45 PM GMT+8
PENNY,
<br>你唔開心,
>>May 31, 2004 at 4:29:44 AM GMT+8
巧耐矛上黎添!^^
>>April 26, 2004 at 5:21:47 AM GMT+8
好掛住你呀
<br>你知唔知呢
>>March 13, 2004 at 3:49:21 PM GMT+8
我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 11:37:54 AM GMT+8
嘩!你好耐無寫過日記啦!
<br
>>February 26, 2004 at 7:30:22 AM GMT+8
今日好唔開心,好煩....
>>February 25, 2004 at 4:54:53 PM GMT+8
你點呀,知道你好多野發生,我又幫
>>February 25, 2004 at 4:53:14 PM GMT+8
我玩worldcombat都可以
>>February 12, 2004 at 6:51:14 PM GMT+8
可人~~~~
<br>唔緊要啦~
>>January 5, 2004 at 2:05:46 PM GMT+8
點解次次話出黎見下既時間都無架>
>>December 29, 2003 at 4:28:40 PM GMT+8
咁耐無來....
<br>竟然竟
>>December 27, 2003 at 4:05:56 PM GMT+8
我唔開心,你都唔開心,我唔係為之
>>November 26, 2003 at 5:10:17 PM GMT+8
拿拿~~~
<br>我琴晚都問你
>>October 15, 2003 at 3:26:43 PM GMT+8
我是一個被你遺忘的一個人
<br
>>October 13, 2003 at 5:13:05 PM GMT+8
係啦.....
<br>我下次經
>>October 13, 2003 at 9:56:43 AM GMT+8
嘩~~有幸同我講到野,
<br>
>>September 4, 2003 at 3:51:03 PM GMT+8
拜託快d寫番晒D日記~>..<
>>September 3, 2003 at 5:28:35 PM GMT+8
做咩事半個月你都唔寫日記ka~~
>>September 1, 2003 at 6:43:16 PM GMT+8
張話下星期五食飯喎!
<br>去
>>August 24, 2003 at 5:23:06 AM GMT+8
嘩~做咩個個都搞到咁靚靚a?~
>>August 18, 2003 at 3:53:37 AM GMT+8
SORRY~
<br>係日記先岩
>>August 15, 2003 at 5:04:59 PM GMT+8
靚左呀~~
<br>個留言~
>>August 15, 2003 at 5:04:23 PM GMT+8
你的od....好簡呀!!!
<
>>July 27, 2003 at 12:32:28 PM GMT+8
等左咁耐~終於有日記睇la~~
>>July 18, 2003 at 12:50:48 AM GMT+8
默默支持你!!!
<br>考試努
>>June 28, 2003 at 2:56:44 AM GMT+8
嘩~~ 太好了~~~'^=^
<
>>June 10, 2003 at 9:54:26 AM GMT+8
你好~~~~呵呵呵呵呵呵呵呵呵^
>>May 28, 2003 at 4:03:45 PM GMT+8
我唔要做叻哥..........
>>May 26, 2003 at 3:22:44 PM GMT+8
Me too ar.......
>>May 23, 2003 at 5:04:58 AM GMT+8
有咩工好介紹呀?????????
>>May 20, 2003 at 1:34:27 PM GMT+8
係我表姐前男朋友呀!!
<br>
>>May 16, 2003 at 4:15:59 PM GMT+8
超!你而家算係潤我呀!
<br>
>>May 12, 2003 at 10:29:12 AM GMT+8
哈哈~~~終於到你領教佢 D '
>>April 28, 2003 at 1:25:50 PM GMT+8
你o個三個原則我都好認同ar..
>>April 28, 2003 at 4:31:18 AM GMT+8
^^經一事,長一智
>>April 26, 2003 at 3:42:41 AM GMT+8
哈哈你個三個原則......
>>April 25, 2003 at 4:23:49 PM GMT+8
嘿!
<br>你家下算係幸災樂禍
>>April 21, 2003 at 10:10:54 AM GMT+8
Yeah...
>>April 20, 2003 at 11:40:17 AM GMT+8
To 羊:
<br>哈哈~因為我
>>April 20, 2003 at 10:12:38 AM GMT+8
To Monkey:
<br>嘩
>>April 20, 2003 at 10:11:13 AM GMT+8
To Christina:
<b
>>April 20, 2003 at 10:09:36 AM GMT+8
|
|