|
2003 年 3 月 6 日 星期四 【陰】
今日要勁布置美食節d野呀, 好忙呀~.~
多謝阿van同比高幫我整個頭, 佢地個個都話好睇喎, 都算係我o既新嘗試, 我都覺得幾好睇, 不過我唔會除眼鏡喇, 因為我個黑眼圈真係好大、好大><”
阿Tray比左份Adidas o既三人籃球申請表比我, 我好想參加呀~~~~
不過每隊4人、要交$500報名費(抽到先比), 我好想報呀!不過又無人肯喎(我估), 入到每人有兩件T架, 除番開每人先百幾蚊, 當買兩件波衫都底啦!唉~~算
啦……
Lunch前同公主去禁機, 點知陪機壞左, 要走到勁遠至有喎, 又Book左HCB抬, 佢地做泰國,Dinner姐、肥B、秘書同粉絲入去先, 我同公主遲到……
哈!算你好彩, 如果唔係我實玩謝你呀, 哈哈:P
佢地個泰拳表演唔錯~~~
嘩!o係model rest. 掛布都掛到手軟呀~~
我、Dinner姐、肥B同蕃薯5點零6點先走……
今日係第三日, 恐怖o既事終於發生喇!就係放工果陣我、肥B同個M位一齊搭車, 我同肥B自顧自咁傾偈, 而佢就自己睇“忽周”, 之後我同M位一齊出閘&番屋企, 都係講埋晒d行野……算係咁啦……
>>March 11, 2003 at 1:35:53 PM GMT+8
2003 年 3 月 5 日 星期三 【雨】
今日都無乜野發生......
玩紙仔Killer囉~~
嘩!死咸濕妹!整到我條頸好痛呀~~~~~
之後去打羽毛球囉~~
有猛話驚[支力]o既肥B、謝斐、Dinner姐、我、唔舒服o既秘書、馬騮仔、唔方便o既粉絲、吉將軍、Taka、咸濕妹同埋打得最後果三個字o既叻叻公主~~~~~
哈哈!我今日狀態好好呀!雙打又贏、連續兩場一抽二都贏^^
Dinner姐!你要學忍耐、學包容、學大方......
唔唔......近排鍾意成日講笑,雖然有時自己都覺得自己好無聊,但係我鍾意見到你地笑,就算拎自己做笑炳都無所謂(一時時咋!),當我見到我成功令人開心果陣、自己都好開心架^^
>>March 6, 2003 at 3:09:13 PM GMT+8
2003 年 3 月 4 日 星期二 【雨】
嘩!今朝有芒果布甸食呀^^
不過......如果果個moment我拎住o既係其他野o既話我諗我真係會一野車埋去呀!
我真係好嬲呀><"
Lunch終於同到蕭公子食喇!好開心呀^^
番到去做左陣就走喇......
走之前成班人去睇HCB個攤位,我就走入去睇下,哈!一見到"羊胃"我竟然勁大聲"嘩"左一野,真係好搞笑呀~~~~~
我、豬4、比高、阿吉、粉絲同蕃薯去Pizza Hut,我無叫野食呀,因為已經食左......
好搞笑呀,勁同豬尾互窒:P
豬腳、比高、阿吉、蕃薯勁講佢地同男朋友仔d野,哈!算啦!當吸收經驗啦~~~
終於幫耳環買左喇,做緊特價呀!我自己都買番d呀,哈哈^^
公主聽日唔去打波,唉......
>>March 5, 2003 at 2:04:52 PM GMT+8
2003 年 3 月 3 日 星期一 【晴】
今日番學發生左好多事.......
有玩層層疊比miss鬧啦、靜靜雞玩Killer啦.......
今日放學同謝斐、蕃薯 & 肥B去食M記,超搞笑:P
我今日有訓晏覺呀!訓4-7pm,不過好似都係唔夠咁......
夜晚玩icq,同耳環o既對話好搞笑......
去camp嘛......我都唔知呀!好煩呀!
蕃薯o既理由我都有d認同......
噢......阿天o既Model夢應該無喇......
點解你唔可以比d信心比你個女朋友架?
>>March 5, 2003 at 2:06:51 PM GMT+8
2003 年 3 月 2 日 星期日 【晴】
今個禮拜成個星期唔駛上堂,因為要整美食節d野......
放點半呀!無得同蕭公子食飯呀><"
放學同豬4、阿招、Dinner姐&謝斐去唱k,我同公主殿後,佢地開房先,點知去到巴士站果陣發生左d好恐怖既事呀!果一刻我真係好驚、好驚,但係又要o係度扮老定喎......死低B!
幾好玩呀^^
謝斐又有新名喇!"Bu Bi Bu Bi"呀,哈哈:P
嘩!公主send比我個心理測驗都幾準下喎!
>>March 4, 2003 at 3:29:35 PM GMT+8
2003 年 3 月 1 日 星期六 【晴】
今日晏晝同屋企人去新世紀飲茶,d waiter服務好差呀><"
見到啤梨、E-kids同方力申.......
之後自己番左屋企抖抖,因為今日要去將軍澳勞碌......
今晚我覺得我做得比尋日好好多架喇^^
不過嘛......欲加之罪,何患無詞呢......
哈!走果陣我終於明白平日落場時間肥B o既苦況喇,原來蕃薯真係唔願走架,哈哈!
點知就黎行到落地鐵站果陣,蕃薯竟然漏左部電話o係果度,咁咪陪佢番去拎番囉,點知......佢話個M要同我一齊走喎,我梗係唔信啦!就算真係我都扮唔知啦,死人架><"
嘩!又傳?咪玩我啦,受唔起呀!人地有蕭正楠架嘛^^
見到肥B家姐,真係有種型格架喎~~
不過呢!型同靚又係兩回事黎o既:P
>>March 4, 2003 at 3:15:13 PM GMT+8
2003 年 2 月 28 日 星期五 【晴】
今朝好悶~.~
晏晝開電腦,同阿旗傾左陣,哈哈!低B旗:P
無得同佢地去"肥B"食野呀><"
今日係第一日,梗係唔可以遲到啦!
我6點就番到去,但係個M整唔見左我張form,要填過......
整呢樣整果樣,咁我就野都無食就正式黎料喇~~
嘩!蕃薯同肥B差d遲到呀~~
都唔係好辛苦姐~~
不過中途就曾經發生d事令我唔係咁愉快......
嘩!黎左個怪女人!超搞笑,個M又走左喎,好在最後都無事姐~.~
同肥B一齊搭地鐵......
如果有得揀,其實我鍾意KC多d......算啦^^
加油、努力~^o^~
>>March 2, 2003 at 9:32:55 AM GMT+8
2003 年 2 月 27 日 星期四 【陰】
今日上餐樓前o係課室幫手Cut字仔,哈哈!好好玩......Yo~~Come on 肥B,哈哈:P
Lunch果陣,維維佢地有d事......好在最後都無咩事姐^^
做waiter,本來都無乜野o既,點知就愈做愈滾,係乜事我就唔講喇,因為都算係積積埋埋o既......
討論完之後,一出黎就見到"羊胃",哼!你走著看!
番到課室,訓到3點就走喇,臨走前去教員室問Miss拎野,仲見到嘉比奧、Bryan同肥Joe o係度同Miss傾偈添~~之後我走之前Miss問左我一個問題,哈!我都唔知點答至好~.~
之後自己一個行......
綿羊叫我打聽朝打波,不過我聽朝可能要番工呀,你地見我就見啦^^
之後兩個傾左陣,嘻嘻~~禮拜一你記住帶d書比我呀~~
從前有個橙,一日,佢流落荒島,比佢撞到個鍾意欺善怕惡o既肥大毒蘋果(簡稱"肥蘋"),佢被迫要同肥蘋拍住碌,本來一路上阿橙都忍得住肥蘋o既丟蠻,但係有一次肥蘋因為掛住周圍碌而令到阿橙極之不滿,終於都忍唔住,不過阿橙係一個明白事理o既橙,所以佢最後揀左自己硬食谷左好耐o既氣,終於比佢變左一杯非常可口o既芬達橙汁,而肥蘋由於成日掛住周圍亂咁碌,所以佢最後就比巫婆比高拎左去餚湯,比人榨乾榨淨......
個結局雖然有d牽強,不過好有寓意架!
>>March 1, 2003 at 8:24:53 AM GMT+8
2003 年 2 月 26 日 星期三 【晴】
今日o既小息有d小風波......
Lunch同阿招、粉絲、Dinner姐 & 肥B去許留山食,哈哈!好多燕窩o既野呀:P
車車~~咩身份證Number優惠,呃秤o既~.~
之後就去左打羽毛球,除左第一場同Dinner姐Part果場輸左之外(大家都未熱好身嘛~.~),之後場場都贏呀~~一對二又贏,part 叻叻、肥B & 馬騮仔都贏^^
不過呢~~我無諗過咁出力打架,因為之後仲要趕去打3鬥3,點知......比人激起左我o既鬥心,所以打得都幾落力......
我同肥B一齊早走(不過都唔算早架喇,成3點正先走呀),我以為會遲到,所以拋低左肥B自己行先,走之前仲要佢幫我拎住件褸添!但點知我趕到去跟本都未齊人,肥B行到黎都未,搞到我有d唔好意思添><"
第一場,我、阿Tray同Ronald本來都無諗過會贏,因為對手係Byran、阿德同Peter!我係抱住輸少當贏o既心態去打,可能就因為咁,我地都打得無乜壓力,不過完左半場我地都係輸8分,我o係上半場入左球我認為幾靚o既波,就係o係佢地面前連跳兩次搶贏籃版再自己補籃入波^^
下半場,唔知幾時開始,我地就慢慢追左上黎,最後更加憑阿Tray同Ronald o既三分波反超前一分,跟住佢地錯失左個反贏機會,就咁樣就比我地爆冷以27比26贏左喇!
雖然第二場以18比23輸比隔離班,出唔到線,但係我都覺得已經贏左,因為Bryan佢地對隔離班果隊係輸雙位數o既,而且佢地都幾矛下,最致命o既,都怪我之前去打羽毛球果陣太興奮,搞到打完第一場已經好[支力],不過算啦^^
估唔到我地班都有咁多人黎睇呀~.~
番到屋企已經勁[支力]喇~~
我驚聽朝起唔到身呀><"
今晚傾左好耐電話,有d覺得自己似個中間人,被夾左o係中間,我又唔想見到兩邊都有咁大o既誤會喎......
我諗過多排會無事o既!
>>February 28, 2003 at 11:11:04 AM GMT+8
2003 年 2 月 25 日 星期二 【晴】
今日無乜特別野呀~
只係呢......聽日又要打羽毛球, 打到一半要即刻仆番去打3on3比賽><"
Lunch同蕭公子去左"萬好"拎野,好熱呀~~
終於見到"明期"o既真面目喇!
今日去肥B同蕃薯做野果度見工,個經理竟然同我住埋同一座樓,噢, 糟糕了......
噢~好白痴呀我!
諗住打比公主,點知比人玩呀,瘀爆><"
>>February 28, 2003 at 10:18:16 AM GMT+8
|
![]()
鐘意就寫,唔鐘意都盡量寫^^
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
heeheee...
<br>i
>>February 9, 2007 at 12:41:59 PM GMT+8
你呢度未荒廢wo~
<br>仲有
>>January 18, 2007 at 5:24:29 PM GMT+8
hahaha~~
<br>hal
>>October 8, 2006 at 10:49:13 AM GMT+8
i will look thro
>>October 18, 2005 at 3:44:50 AM GMT+8
生日快樂生日快樂!!生日快樂!
>>September 16, 2005 at 3:02:26 PM GMT+8
有幾耐無同你講過野呢??
<br
>>December 14, 2004 at 4:55:14 PM GMT+8
Penny.......don'
>>October 26, 2004 at 5:40:05 PM GMT+8
哈哈哈..數數手指我都有勁勁勁勁
>>September 22, 2004 at 4:46:40 PM GMT+8
你點呀??
>>July 25, 2004 at 4:13:45 PM GMT+8
PENNY,
<br>你唔開心,
>>May 31, 2004 at 4:29:44 AM GMT+8
巧耐矛上黎添!^^
>>April 26, 2004 at 5:21:47 AM GMT+8
好掛住你呀
<br>你知唔知呢
>>March 13, 2004 at 3:49:21 PM GMT+8
我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 11:37:54 AM GMT+8
嘩!你好耐無寫過日記啦!
<br
>>February 26, 2004 at 7:30:22 AM GMT+8
今日好唔開心,好煩....
>>February 25, 2004 at 4:54:53 PM GMT+8
你點呀,知道你好多野發生,我又幫
>>February 25, 2004 at 4:53:14 PM GMT+8
我玩worldcombat都可以
>>February 12, 2004 at 6:51:14 PM GMT+8
可人~~~~
<br>唔緊要啦~
>>January 5, 2004 at 2:05:46 PM GMT+8
點解次次話出黎見下既時間都無架>
>>December 29, 2003 at 4:28:40 PM GMT+8
咁耐無來....
<br>竟然竟
>>December 27, 2003 at 4:05:56 PM GMT+8
我唔開心,你都唔開心,我唔係為之
>>November 26, 2003 at 5:10:17 PM GMT+8
拿拿~~~
<br>我琴晚都問你
>>October 15, 2003 at 3:26:43 PM GMT+8
我是一個被你遺忘的一個人
<br
>>October 13, 2003 at 5:13:05 PM GMT+8
係啦.....
<br>我下次經
>>October 13, 2003 at 9:56:43 AM GMT+8
嘩~~有幸同我講到野,
<br>
>>September 4, 2003 at 3:51:03 PM GMT+8
拜託快d寫番晒D日記~>..<
>>September 3, 2003 at 5:28:35 PM GMT+8
做咩事半個月你都唔寫日記ka~~
>>September 1, 2003 at 6:43:16 PM GMT+8
張話下星期五食飯喎!
<br>去
>>August 24, 2003 at 5:23:06 AM GMT+8
嘩~做咩個個都搞到咁靚靚a?~
>>August 18, 2003 at 3:53:37 AM GMT+8
SORRY~
<br>係日記先岩
>>August 15, 2003 at 5:04:59 PM GMT+8
靚左呀~~
<br>個留言~
>>August 15, 2003 at 5:04:23 PM GMT+8
你的od....好簡呀!!!
<
>>July 27, 2003 at 12:32:28 PM GMT+8
等左咁耐~終於有日記睇la~~
>>July 18, 2003 at 12:50:48 AM GMT+8
默默支持你!!!
<br>考試努
>>June 28, 2003 at 2:56:44 AM GMT+8
嘩~~ 太好了~~~'^=^
<
>>June 10, 2003 at 9:54:26 AM GMT+8
你好~~~~呵呵呵呵呵呵呵呵呵^
>>May 28, 2003 at 4:03:45 PM GMT+8
我唔要做叻哥..........
>>May 26, 2003 at 3:22:44 PM GMT+8
Me too ar.......
>>May 23, 2003 at 5:04:58 AM GMT+8
有咩工好介紹呀?????????
>>May 20, 2003 at 1:34:27 PM GMT+8
係我表姐前男朋友呀!!
<br>
>>May 16, 2003 at 4:15:59 PM GMT+8
超!你而家算係潤我呀!
<br>
>>May 12, 2003 at 10:29:12 AM GMT+8
哈哈~~~終於到你領教佢 D '
>>April 28, 2003 at 1:25:50 PM GMT+8
你o個三個原則我都好認同ar..
>>April 28, 2003 at 4:31:18 AM GMT+8
^^經一事,長一智
>>April 26, 2003 at 3:42:41 AM GMT+8
哈哈你個三個原則......
>>April 25, 2003 at 4:23:49 PM GMT+8
嘿!
<br>你家下算係幸災樂禍
>>April 21, 2003 at 10:10:54 AM GMT+8
Yeah...
>>April 20, 2003 at 11:40:17 AM GMT+8
To 羊:
<br>哈哈~因為我
>>April 20, 2003 at 10:12:38 AM GMT+8
To Monkey:
<br>嘩
>>April 20, 2003 at 10:11:13 AM GMT+8
To Christina:
<b
>>April 20, 2003 at 10:09:36 AM GMT+8
|
|