2009 年 11 月 18 日 星期三 【晴】
2009/11/18
公司為左慶祝我做夠2年, 今日lunch食左餐maanagement lunch gathering!
席上有花雕酒提供, sm立即話:『gigi你唔好飲呀!!! 一陣成個下午坐o係度唔知做乜!』
(上承去年被灌下半枝紅酒的瘀事!)
A/C manager聽到sm咁講, 無啦啦叫: gigi! 乾杯!
於是扮野同佢乾杯, 但我冇飲所以俾佢話,
我話:飲完一陣下午做錯d乜俾mabel鬧點算呀!! XD
返到office, sm豎起4隻手指問: 我有幾多隻手指?
冇諗過佢咁無聊的關係, 答佢:『4隻!』
Sm:『haha! 醉啦你!! 我有5隻手指架!!』
Gigi:『好無聊呀你!!!』
已經行到好遠, Sm仲要擰番轉頭大聲話:『無聊咁你又答我!』
D高層無賴起上來真係好無賴!!
Ps: 其實餐大閘蟹只係GM無啦啦話公司請manager同supervisor食大閘蟹! 個人認為係佢想食但又唔想自己俾錢!
放工同jo, tt, 148去灣仔買decoration野, 144過來幫拖!
唉, 條TT都唔知佢想點, 野又唔做, 個噴畫design交左俾148
最後都係買唔到, 連design都未有, 點買ar?!...
Dinner with jo, 144 and his wife, 同144食飯, 是鬥智鬥力的一餐!!
144 wife話: o係屋企冇人俾佢糟質, 所以一見親你就玩番夠本!
=.=”
********************************
2009/11/17
一早開始期待放工!
噴畫呀噴畫.. 點算好呀???! 我有努力過諗下點整, 但我又真係無能為力!
終於等到放工! 唔知點解明明約左6半灣仔hotpot,
但我個腦就成日記錯係7點, 放工仲上左叮叮, 一坐低.. 死啦… 又記錯左!
叮左幾個站到中環LV果度落車轉mtr =.=”
Hotpot, 大家都食得好快, 未到9點已經停哂手
9點3, hotpot完, 冒住寒風地hea過會展, on the way好凍!
仲諗緊, 死啦, 等姐姐果度仲凍喎!
點知去到又冇乜風喎! 咁搵個暖暖地 o既位匿埋玩下!
玩到咁上下知道姐姐走先過番去! 仲玩到出汗, 好熱 =.=”
好耐冇見的姐姐出來了!! 你件褸好型呀! 好似個睡袋呀!! XD
竟然為左同我地影相而著番件咁麻煩的褸再下車! W
影完合照我正想行開時又捉住唔俾走住, reason係:『再影過啦頭先果張笑得唔好!』
Wahahahaa!!
同22係咁cher姐姐, 聚會聚會… 姐姐望下我地笑一笑繼續影相,
同22不約而同咁話: 唔好扮聽唔到我地講咩呀! 即係應承架啦!! XD
********************************
2009/11/16
噴畫是令人煩惱的項目
TT要jo坐隔離捉住先做, 仲要勁hea.. 唔掂喎咁!
叫佢加xxx落去, 佢仲答:『研究下呀!』頂…. 冇時間啦!
放工巴士上竟遇見紫樺, 真有緣!!
>>November 19, 2009 at 1:39:19 AM GMT+8
2009 年 11 月 14 日 星期六 【晴】
做私家看護, 佢有佢訓, 我有我上網等家姐買東西回來食 =.="
>>November 15, 2009 at 10:46:06 AM GMT+8
2009 年 11 月 13 日 星期五 【晴】
2009/11/14
發覺經過這一星期背得入腦的溫書, 今日上堂做exercise終於都順d =.="
又一屋病菌 =.="
********************************
2009/11/13
同photoshop玩, am 搵圖做抽獎人名紙, 到pm整捉老鼠地圖
噴畫compromise唔"全塊玻璃咁貼", 今年"碎上", 即係每一細塊噴畫可以自由貼位!
上年教訓是"全塊玻璃咁貼", print好的噴畫會比玻璃size大, 結果舊年剪剪貼貼咁剪咁d又駁番埋,
俾sm話唔收貨, 我地做到11點先走你話唔滿意!
汲取教訓, 今年碎上, 但唔知點解最後jo個design會有個"畫框"框住塊玻璃
咁請問有個框同舊年有咩分別?
佢話有! 個 框萬一唔啱size可以剪走中間拼番埋!
吓? 但框有花紋架喎! 拼唔番架!!
妖.. 講極都唔明! tt之前唔明, 聽完我講都明咩事,
但jo仲係唔明, 繼續堅持話ok..
me:『算啦, 你鍾意啦咁』加多心入面一句: 『我warn左你架啦!』
放工同yukari學hatha yoga,
因為搭mtr太逼太嘈, d細路太煩, 又開始肚痛, 不禁對住yukari黑左一陣面 =.="
不過同yukari玩左陣"rarara!!!"之後就冇事 XDXD
********************************
2009/11/12
吓?!.. 我都有份食大閘蟹? 但我唔食架喎!
洗乾淨哂但仲成日聞到陣鐵打酒味…
K dinner w/Vincent,
第一次入到k房係2個人都唔想唱歌, 反而坐低係咁食,
原來大家都好肚餓
都話左果舊野唔食得架囉, 你係咪好鍾意食啫?!..
>>November 16, 2009 at 4:02:07 AM GMT+8
2009 年 11 月 11 日 星期三 【晴】
2009/11/11
大家都讚嘆, 點解我隻手包得咁攪笑!
難道這是醫師為女病人而設的蝴蝶結連手鈪包紥法??
因為手指不方便 (又其實只係咁啱今日要做)
今天的情景是: 包著手指的傷殘人士在庇護工場,
摺信入信封貼郵票封口寄sponsor letter XD
********************************
2009/11/10
2x年前的今天, 矇眼表哥出世!! 袁FNIG DONE! 你又老一歲啦今日!!!
繼續忙忙地, 但又唔多記得做過d咩而忙 =.=”
掟起心肝去睇鐵打 … 俾醫師話做乜咁耐先睇? 又唔自己捽下野!
點知痛咁耐喎 =.=
>>November 12, 2009 at 1:42:54 AM GMT+8
2009 年 11 月 8 日 星期日 【晴】
2009/11/9
鬧鐘喉嚨痛? 點解今朝冇聲??
Meeting for misc. x’mas issue
冇左144係麻煩d, TT又唔係好靠得住, 雖然係咁但我地唔會死架嗎!!
可唔可以唔好連一個call貨車的電話號碼都話要搵144嚟問番??
我唔信公司filing落咁多野會搵唔番一個號碼!
********************************
2009/11/8
一間屋村茶樓, 2個後生女, 3點搭枱飲tea
好好笑 XD
>>November 10, 2009 at 3:41:51 AM GMT+8
2009 年 11 月 5 日 星期四 【晴】
2009/11/7
是日日文堂, 到底約左阿ra邊日???
上唔成堂, 咁同yuklari去mk行街, 一路行一路買左好多野
食埋個dinner. 返shatin學yoga, 呢個都算係for beginner??!!...
學完yoga去相識另一個幼稚園同學, wa... 佢都冇變過喎! 只係對角拉大左!
****************************
2009/11/6
用了半天時間, 把8成 x’mas party的paper work做完
朝早pantry跟同事閑談 HKBN 100m $99時, 咁啱sm回到公司, 給撞破正在吹水 =.=
個多小時後在toilet, 清潔阿姐問我讀邊間u... 然後給捉住講中大, sm又入了來,
今次唔關我事ar.....
放工去cwb hotpot w/ 22, fung and boris
睇張menu覺得貴, 但埋單又唔算貴bor! 仲好好service!
食完殺上貓豬屋企hea 同等edmond分手信!
上到去無無謂謂, 同22好似hyper左咁, hea hea下冇乜野做但又幾開心咁, 好快就11半
好眼訓.... 散水啦都係 =.="
>>November 8, 2009 at 4:31:25 AM GMT+8
2009 年 11 月 4 日 星期三 【晴】
2009/11/5
發現本世紀最邪惡的application!!!『word background的msn』!!!
仲要可以自己整做excel底 / outlook底, or any other you like!
呢個application叫”JustChat”!
最邪惡的是, 遊途中一按 “ESC”, 就會變成一堆打緊的英文字,
呢堆字仲可以custom-made!! Wahahha! 好好笑真係!!
JO臨時臨急請假下午走, 點知到下午, SM拋下一句:『幫我搵xxx簽收張cheque聽日俾我』就走埋..
WAHHAHA! 冇王管啦! 咁去搵左xxx攞cheque先啦~
打上去… xxx 都放左假 =.=”
學170話齋: 唔駛用WORD個MSN啦咁你!
>>November 5, 2009 at 9:13:37 AM GMT+8
2009 年 11 月 3 日 星期二 【晴】
2009/11/4
全公司都用唔到hotmail同msn, 但攪笑在冇人敢出聲!
其實早在Monday朝早駁番電後我已經發覺開唔到hotmail,
但我一路都以為係hotmail問題,
直到尋日放工前開唔番msn, 再到今朝個個都開唔到 XD
其實我成日都諗唔明, 當你唔記得舊年大約d野幾時做,
但正常都諗到party果日放早呢d notice 唔係依家11月頭出吓嗎???!!
手指到依家仲有忽突起左, 掟起心肝去睇下醫生,
醫生話因為骨膜發炎要三五個星期先會好,
好彩有保險, 呢幾分鐘我只需要俾$30! 呢個時候好掛住呂醫生!
********************************
2009/11/3
真係要寫個服字
JO Friday請假, 好似俾sm悉穿左佢想走咁, 同recept流輪問佢去邊! 做乜請假
砌year plan, 問sm背得出2010年邊d同事個mpf contribution要加, 同埋佢地邊年邊月邊日入嚟!
會唔會有朝一日佢老人痴呆都loop住呢堆野??!!..
>>November 5, 2009 at 3:14:15 AM GMT+8
2009 年 11 月 2 日 星期一 【晴】
2009/11/2
因為要開門俾管理處入來開電掣, 8點3返到公司,
全日都好眼訓 zzz...
完成之後有組電開唔番, 算唔算係唔順利?
Jo話跟144去”考察”, 啱就跟埋佢去做
你問我有咩感覺, 驚又唔係驚, 開心又唔算
家姐問: 咁咪有得升你職囉?
唔會囉我覺得! 同埋最好唔好升我! 呢度唔係一個升職的好地方!
以前個sec做左5年咁耐, 個mgr走都冇得升, 情願請人回來,
何況我得2年? 我敢擔保admin dept一定冧 XD
********************************
2009/11/1
琪牛私房菜
先約了22 and 大bu伉儷行街
然後踩上阿牛屋企, 14人, 加埋佢屋企人, 19人 :s
Um… 好唔好食呢樣野, 只係可以我一向唔好越南野!
>>November 3, 2009 at 2:09:44 AM GMT+8
2009 年 10 月 31 日 星期六 【晴】
2009/10/31
日文堂@shatin IVE...
第一個位: yukari鼻敏感... 轉位!
第二個位: 好多蚊, 勁俾蚊咬.. 走!!
第三個位: 少d蚊, 但坐左一陣阿ra就話佢夠鐘要走 =.="""
去做gym...
wahah! 好抵呀physical個promo !!!
做完gym又yukari去做番個甜品補充體力 XD
>>November 1, 2009 at 4:19:15 AM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8