2010 年 7 月 28 日 星期三 【晴】
2010/7/28
724後啱啱先坐番定d, 開始做得番野, 到今日又728, 又發過癲,
pm無啦啦諗起點唱!!! Yeah! 於是同一張fax左幾次 XD
無啦啦又黑雨… 上次5半話爭得唔多時間,
今次3半, 距離6點太遠, 都係冇得走! Hahah!
算啦! 橫掂你俾我走我都唔知走得去邊!
因為今日同22即日約左15個人出嚟食飯!! 好勁呀!!!
呢餐當係728 celebration, 亦都係re-u, 又係farewell埋專登由usa過來看concert的同學
貓豬整左個green tea脆脆蛋糕, 好好味呀!!!!!
姐姐! 生日快樂呀! 日日都要過得開心, 唔好喊啦~!!
祝你個巡迴演唱會, 站站成功, 越唱越勁呀~!! Yeah!
********************************
2010/7/27
喉嚨痛+鼻塞+流鼻水…
放工想去睇e生, 點知落大雨冇帶遮去唔到 =.= 咁算啦!
********************************
2010/7/26
乃野啦….
幾時delete哂d draft好等send的email ga??????????
幾版a4紙的字又要重頭打過啦..
唉…
因為仲好興奮, 但亦都仲好攰,
心情咁好其實好有心機做野ga, 不過冇體力郁唔到之ma!
********************************
2010/7/24-25
終於到左724啦!!! 等左呢日幾個月, 由最初uncertain究竟係咪真係開,
到知道724真係開得成, 倒數50幾日始訂飛, 再倒數一個月搵package, 一星期, 一日…
依家要以小時嚟計啦!! 好緊張呀!
唔知點解今次心情有d唔同, 以前開心緊張係因為又有得睇姐姐,
今次竟然感覺係戥姐姐緊張!!
24號朝早7點9到8點半, 貓豬收到大家的車輪戰morning call, 所以今次冇遲到!
一行23人, 可能大家都好興奮, 好準時就到齊哂!! 用左4小時左右終於到廣州了!
check-in後就約哂27個人一齊食飯, 分左3枱, 又係我地果枱最嘈…
食到6點9, 開始準備出發啦!! 廣州真係好塞車, 日又塞夜又塞, 去到場館已經7點半!
Hea一陣玩一陣, 8半左右開場… 姐姐出嚟啦!!!!!!!!!
成個show都好感動, 今次姐姐真係有唱”玩味”!!!
仲特別講係送俾22!! Wa!! 唔係送俾我但我都好感動呀!!
左邊的22喊左2首歌, 右邊的貓豬又喊, 喂你2個好啦喎! 好彩我夠冷靜頂得住你2個!!
我地每次都同姐姐講『演唱會唱玩味』, 今次真係唱呀!!!!
唱完之後大家都忍唔住要嗌出去多謝姐姐!!
雖則佢連我地坐邊都睇唔到!
第2感動係幕後俾姐姐的生日surprise, 姐姐一心諗住等下首歌響起之際,
隊band無啦啦彈生日歌,佢呆左企o係度, D人送埋花佢已經喊lu..
喊到要台上補妝, 冷靜下一陣好快繼續唱到歌,
其實個show好多歌都全場一齊大合唱, 好唔捨得散場呀!!
咁快3個鐘架啦?? 我未夠喉喎!!! 但要姐姐繼續唱又唔係好忍心 =.=
今次唱左好多平時唔唱的歌呀~ 好正呀~!!
雖然個位唔係對正個台, 音響又差, 爭d聽唔到姐姐講咩,
spot-light光到爭d相都影唔到, 淨係見到有幾條白色的光,
個台又唔知點解要搭到成個平頂金字塔咁, 去左對面就連影都唔見埋,
姐姐個人又mini-size, 又鍾意坐o係度唱歌, 成鬼日都唔見左佢 =.=
仲有唱飄雪時果d紙碎落雪效果, 營造左一場『特大暴風雪』!! 駛唔駛咁大雪呀???!! :s
Show後因為太興奮, 27人返hotel集合後去左隔離麥記開餐!
食完之後好開心咁傾下偈影下相後返房, 而我地呢邊就直頭傾偈傾到天光 =.=
起身後hea下食下野, 3點上車, 返hk啦, 姐姐老豆都同我地一齊搭大巴走,
離開hotel, 大家向應該仲訓緊的姐姐講: “你起身未呀??!!”
因為早睡(06:50)早起, 我真係好眼訓… 但訓唔到, 同我孖鋪的22太興奮, 一路訓一路聽到佢發開口夢!
返到hk, 同阿餅慶祝埋生日! Hotpot去!! 食左冇耐已經好眼訓, haah!
歸家路上又聽下歌等自己唔好訓著,
耳筒內傳來好冷靜聲音, 同尋日咁激動的姐姐, 好大對比!
conclusion:
1. 最深刻係見到一個真情流露的姐姐,
2. 識左位道行高深的高人, 真係好正!!渡過了一個愉快的晚上!
3. 27個人的大旅行, 好開心!同邊個企埋都傾得兩咀, 去到邊都好似包場, 連影張大合照都有氣勢過人!
********************************
2010/7/23
大夫同22都請左假, 冇人陪我msn好悶呀!!!!
聽日就係啦, 各位要加油呀!!!!!!!!!!!
>>July 30, 2010 at 2:29:15 AM GMT+8
2010 年 7 月 22 日 星期四 【晴】
2010/7/22
大家的諗法同做事方法, 都有些出入, 就當我諗得太多!
橫掂都冇下次, kekekeke…
俾個變態運輸聊, 講完正經事後無啦啦問我返唔返大陸玩, 妖!
4點25, wa~ 紅雨喎! 咁啱有d肚餓, 走左入pantry食野,
食食下話黑雨, 吓?? 紅之ma! 20分先掛o既,
真係黑雨呀! 不過sm話都唔爭得多, 6點喎..
可能已經走咁d人, 路底情況比我想像中好~!!
********************************
2010/7/21
Wing wing地今日, 所以叫外賣o係公司食完之後訓左陣,
但成堆八婆o係度傾偈, 嘈到死, 一塞住耳仔聽姐姐就立即訓著左
訓到2點1, 170見我仲唔郁走嚟拍醒我 =.=
會唔會睇睇下演唱會都訓著ga??!
放工去做facial, 點解小巴會塞車塞到我遲到??
********************************
2010/7/20
170: 睇住黃芝芝情緒一日比一日高漲,好難想像星期六Gigi會變成點!
打風.. sm:『如果聽日有幸返工的話, draft定 xxxxxx...』
好想答佢: 咁你當我聽日不幸罷啦!
每日check住你有冇返工的, 唔只你老闆, 仲有你msn contact list上的fd!
要請假除左要向公司申請外, 亦需要通知你d fd, 報個平安, 唔係有人又會亂諗野:
佢去左邊呀? 係咪有咩事呀? 定係偷緊懶咋??
放工帶左179去灣仔食芝士麵, 點知行到去佢搬左,
以前佢真係唔o係商場度ga….
********************************
2010/7/19
Wa, 眼訓到ar今日…
由村巴上訓醒後一直都仲好眼訓!
開始打去澳門之旅的notice, 一路打, 其實我成個腦都諗緊廣州!
>>July 23, 2010 at 9:46:23 AM GMT+8
2010 年 7 月 18 日 星期日 【晴】
2010/7/18
是日日文堂, 上完之後食埋野就返歸lu!~
好緊張呀!! 仲有6日咋!!
********************************
2010/7/17
約左22同阿餅出深水po買bling bling,
其實好快已經買好要買的東西, 雖則間間賣的都差不多, 但d鋪頭真係好得意!
所以買完都逐間行!!
之後去cwb join埋ar fung食飯, 22都係忍唔住要爆俾邊鬼個鬧 =.=
我聽第3次!
之後上埋tancy屋企, 為姐姐的生日禮物裝飾一下
再聽第4次!
整完又要玩陣, 每次話走都未走, 最後1點左右先真係走得成! Haha!
********************************
2010/7/16
好鬼悶呀!!
可能我張証件相呃得下人, Agent今日問可唔可以1wk內返工
Wa! 咁我又唔可以咁對sm!
當年佢都俾1星期我resign, 話唔想我係d咁冇責任心的人,
就算依家走我都唔可以就咁走左去咁衰女!!
********************************
2010/7/15
朝早22俾人激親, 所以要借耳仔俾佢!
好好笑今朝…
佢填完後recept入去攞id card, cert影印, 唔小心跌左佢張id card,
Applicant: 你小心d攞得唔得呀! (超大聲鬧) 我唔見啦!
之後一路出門口一路鬧: Pxxxx Txxxxx呀! 都唔知咩垃圾公司嚟架! 呢d公司成世都請唔到人架!
再同坐門口填緊form的另一個applicant好惡咁講: 祝你好運呀!
出到門口等lift都仲繼續口up up咁鬧…
佢走左之後同sm圍埋o係recept度講
Sm話:佢填緊野時都覺得佢眼神有問題架啦
俾我同recept話佢又唔出聲 (understatement係馬後炮!!), 一陣佢無啦啦攞把刀出嚟砍我地點算!!
繼而講到, 公司應該買定d防禦衣物俾我地入去in人時著住! 以確保我地人身安全!
Sm話: 唔駛驚gigi, 你體積咁細應該冇咁易砍中!
=.=”””””””””
********************************
2010/7/14
一反抗, 區小姐就玩野!! 煩到頭都痛埋! 係時候又要俾佢睇”還原基本步”漫畫!!
Timing夾得啱啱好, 煩到頭頂出煙之際ginny話有fd公司請人,
仲請hr & admin, 雖則o係不討好的新po崗
是但啦, send左信先算!
放工去cwb買禮物, GOME個sales好好笑 XD
唔知點解行行下會腳版抽筋 =.= 仲要狠狠地抽左2次
********************************
2010/7/13
今朝村巴司機俾人抄牌, 俾交通警話佢好o係果度落客,
但印象中村巴個牌係有呢條線 =.=
微博上得知姐姐尋日為演唱會練左10小時, 今朝又要繼續,
短短3小時的演唱會, 台下面其實練左好多個10小時,
真係慘…. 姐姐加油撐住呀!!
>>July 19, 2010 at 2:19:10 AM GMT+8
2010 年 7 月 12 日 星期一 【晴】
2010/7/12
其實只要唔駛擘大個口嚟食的東西我都食到的!
lunch@office, 食完落街搵22兌人仔,
170聽到2個女仔拎住2萬蚊周圍行, 所以落埋嚟做保鑣
其實今日成日主要係忙於同22 MSN =.=
真係MSN足一日… 朝早吹水下午計數
微博係咪堅姐姐嚟架? 呢個疑團直到見到elson同閆生都關注左就解開!
********************************
2010/7/11
學完日文又返屋企訓覺, 呢2日訓左好多晏覺, 好幸福! Hahaah!!
World cup終於完結…
見到姐姐進駐微博呀!
********************************
2010/7/10
今日剝埋剩低2隻智慧牙, 可能已經剝過, 今次直到打麻醉針時先開始驚,
2隻都要開刀, 我個口好攰…
2點幾止哂血, 開始餓, 但麻醉葯未過又未食得野, 所以去訓陣覺先,
3點, 傷口開始痛, 但條脷仲係冇感覺, 都係食唔到野, 再訓過!
3點半, 唔得..痛到醒左, 點解條脷仲未得? 食左小半碗麥皮食葯先, 繼續訓!
4點訓醒… 終於過哂麻醉葯, 傷口亦唔痛, 舒服哂~!!
********************************
2010/7/9
今日放工同170, 104去mk, multi-purpose trip
Book埋澳門酒店房! 都係住番venetian啦, 其他酒店係驚訓唔到咁多人!
Book完酒店去睇人間喜劇, 好正!! 至鐘意睇喜劇!!
睇完食埋飯, 吹下水就歸家~
********************************
2010/7/8
趁今日有心機, 做埋個cf cfs俾sm, 再做埋東成new quotation, yeah~!
最討厭最厭惡的東西完了大半!
收工同170dinner @shatin, 好忙.. 買呢樣果樣, 食完雪糕先食飯 =.=
Dinner期間提到佢同jo談及過『gigi唔應該留o係PT』的問題,
老實說其實我都唔係好想留o係度 =.=
********************************
2010/7/7
10點未夠, 好悶喎大佬真係!!
同22講左幾句後就變得好充實!! 係咁上網搵資料!
********************************
2010/7/6
9:48分, jo已經打來話『好悶』, 10點都未到, 點算呀呀呀??
唯有又爭野做 =.=
繼續Cy cfs cy cfs… 明多左dd, 有d眉目!
新加坡的postcard們都平安到埗了!!
********************************
2010/7/5
Cy cfs cy cfs…
諗左成日, sm解釋第3次, 好似明又好似唔明, 直情想問都唔知點問好 =.=
今日阿ra返工, 其實佢做account真係會好過d ga! XD
夜晚發覺部新電腦上唔到網, 咁再裝多次個router la!
入左隻碟入去, 但個manual要pdf, 我未裝喎…
摷左好多碟出來都冇, 咁開netbk抄個adobe setup過去啦,
攪左一輪, 裝好pdf reader了, 突然腦袋空白了!
問家姐: 我地做咩要裝pdf??
家姐: 睇manual裝rounter呀白痴!!!
>>July 13, 2010 at 4:56:08 AM GMT+8
2010 年 7 月 4 日 星期日 【晴】
2010/7/4
約左170提供售後服務, 裝router, set埋新電腦,
因為電腦枱唔夠位容納個大mon, 原本諗住換電腦枱,
但170上到嚟提議不如改裝張電腦枱就可以解決問題..
咦!! 係喎!!!!!!!!!
於是阿大立即摷螺絲批俾佢拆枱!
呢個after-sales service真係完善, 連拆枱都包埋! Haahahah!
趁老豆阿媽都唔O係屋企, 就將屋企攪到打仗咁! Keke…
********************************
2010/7/3
睇牙醫, 又發炎, 又嚟多次個”root planning” (聽到個名啦今次!)
.. 頂!!! 又駛左成千蚊!
歸家等麻醉葯過, 好辛苦!! 因為nurse話麻醉針打得好近鼻竇,
所以個鼻都好唔舒服!
新電腦送來了!! 不過冇心機and冇時間開箱!
過哂麻醉葯, 舒服哂, 心情立即好番!
出街上日文堂, 上完約左170去買router!
170話因為天氣太熱, 佢早左出街涼冷氣, 亦費事帶埋我一齊入去黃金度迫,
所以已經幫我買左, wahahah!! Gooooood!!
咁返shatin食飯, 想食埋開心果雪糕, 點知賣哂 =.= 真係好邪!!
********************************
2010/7/2
Wahaha! 我又唔記得左今日要restart server :p Sm提起先扮記得!
究叫cy, 咩叫cfs呀?? 我真係唔明ga!!
點解cfs又會有噸車ga??? 問到唔敢再問sm =.=
又牙痛.. 妖!!
因為urgent請暑期工, 叫左阿ra上來in, 仲即請, Wahahaha!
********************************
2010/7/1
又七一
由尋晚開始要螺出街, 螺到阿大開始嫌煩話不如出電腦, 好ar!
我地個幾月前睇all-in-one, 到轉軚要番desktop,
但到最後我地都係覺得個mon雖則依家冇事, 但都用左4-5年, 隨時死得,
咁不如俾多$1000左右買番all-in-one!
由部電腦開始, 到電腦枱, 到我書枱, 到電視櫃, 伸延去埋阿媽張床,
家姐話不如成間屋都攪攪佢 =.= 變態 …
********************************
2010/6/30
樓下撞見miss mok, say個hi, 點知佢皺埋眉頭捉住我隻手慘叫 =.=
Gigi: 做咩ar考試ar咁愁o既?
Miss mok: 放榜呀…
咦係喎! 乜依家咁早榜o既??!
Sm: gigi, 秘密個密字, 唔要個山字, 下面加再見個再字唔要一劃, 點讀??
Gigi: 吓…咁多劃即係唔再邊劃呀? 咁深o既今次條問題 ….
Sm: 個人姓呢個字ar, 真係”冇乜人性”
好爛ar!
同時contact左幾間新運輸攞qoutation,
有d未俾到quotation, mark住呢堆係『等運到』
即係『等緊運輸份報價單幾時到』 仲爛!!! XD
********************************
2010/6/29
Jo: 呢個同尋日果個, 邊個好d?
Me: 今日果個好d! 正常d!
Sm: 係呀, 好多人唔正常架依家真係
=.=”
放工170陪我去灣仔睇電腦, Wa! 乜又平咁多o既??
之前睇果d我以為已經係平d架啦喎! 乜過份到$2999都有 :s
睇完一齊搭mtr歸家, mk轉車時咁都俾我地撞到阿中!
********************************
2010/6/28
我又唔記得計part-time d糧ar ar ar ar!!!!!!!!!
是日628, 好熟口面, 原來係fans club生日 =.=
又即興約出來食飯慶祝, 食完去time spuare影陣相, 食埋甜品就散水!
一星期內食左兩次龍眼冰 XD
>>July 5, 2010 at 3:29:54 AM GMT+8
2010 年 6 月 27 日 星期日 【晴】
2010/6/27
170: 你宅左兩日啦喎!
Me: 你今日唔係宅男又點知我今日係宅女!
日文堂因為太大雨取消, 抵死在一話唔出門口之後冇耐,
D雨立即細左! hahaha!
********************************
2010/6/26
好大雨… 食完早餐過隔離村郵局攞野, 返到屋企成對腳全濕!!
仲要有d砂砂石石咁, 好核突!!!
170話佢今日係宅男,
實不相瞞, 我今日都係宅女 =.=
********************************
2010/6/25
好普通咁就過左呢日!
12點左右成班mgr出左去, yeah~ 冇王管!!
立即做自己野, 包括為黃家做秘書, and同表哥吹水!
Pm叫自己冷靜d, 上acc mgr度攞野,
你唔肯摷, 咁唯有問準你之後我自己摷啦!
放工約左candy仔, 提立米素好好味呀!
呢個乾度啱架啦, 再乾d都得添! 謝~!!
********************************
2010/6/24
其實呢, 我係好怕去搵acc mgr攞野, 通常都係攞唔到我要的東西!
今日sm叫上acc mgr度攞d BVI CI同HKCI copy,
但抵死o既係BVI CI sm自己係有copy的, 但又唔肯攞出嚟!
上到acc mgr度又俾佢話, “你地日日都話要嚟filing, 你file得幾多樣呀!!!!”
頂你呀! 我話要filing ga依家? 我都係照order做野啫!
費事同佢嘈, 落番去同sm講, sm又話”呢條友攪錯呀! Xxxxxx.. (已經唔想理佢講乜)”
不如你自己打上去同佢講左先啦, 我唔想上到去又俾佢噴到一面屁,
你2個, 一個乜都要filing乜都要, 一個覺得果份野有人有copy就得,
冇乜事係唔需要file多個copy .. 你地傾掂數先啦不如!
唔好次次都夾我o係中間唔該!
放工同170, 104去睇分手說愛你,
鏡頭的拍攝手法令我好想嘔, 同埋爭d真係嘔左出嚟 =.=
********************************
2010/6/23
一早上網睇到一個名叫『還原基本步』的漫畫,
D情節勁似平時sm d麻煩野, 於是share左俾jo同144睇,
144仲send左俾sm睇, sm問佢咩意思, 笑爆 XD
出ad請人淨係得個position名, 又唔話俾人知係做乜, 呢d咪係低能白痴囉!
唉, 冇得揀, 分房一定要同jo一間房,
同144講定, 朝早唔見左我的話, 記得入嚟運番我返香港ar…
我唔知會俾佢點唔小心整, 同埋會唔小心幾多次!
********************************
2010/6/22
今日客串in人, in個shipping, 講到第3句佢話唔鐘意做shipping..
吓?? 我係咪睇錯左佢apply個post?? 冇喎!! 佢真係apply shipping ga wor!
算啦! Interview同拍拖一樣, 都係一個睇下對方啱唔啱自己,
對方又睇下你啱唔啱佢的process! 係有value 架!
成個pm都坐左去jo度砌email同分房, Jo講火星文, sm講水星文 =.=
唔好成日掛住自己講, 聽下人地講咩啦!
DINNER with 大bu大嬸+candy仔
放工話走就走, 去到cwb先諗起唔起得拎袋野俾佢地!!!!
打俾同事問今日幾點閂門.. “7 半呀!” 得!! 趕得切返嚟!!
於是又搭番mtr返公司, 再搭過去cwb.. 係咁搭地鐵 =.=
食完dinner大夫同我去睇電腦, 睇完去食甜品, 我仲係好鍾意個龍眼冰呀~!!
>>June 28, 2010 at 4:29:32 AM GMT+8
2010 年 6 月 24 日 星期四 【晴】
2010/6/21
又要返工啦…
今日最深刻印象係144講果句: 抵死呀! 放假呀拿!
超!!!
今日返工先諗起, 劃左個假紋身, sm會唔會鬧架 ……..
********************************
2010/6/20
是日休息, 晏覺都訓左2粒鐘~
********************************
2010/6/19
因為尋晚早訓, 大家都覺得呢晚訓極都未天光!
所以今日大家繼續係早左起身 =.=” 話咁快, 今日就要飛返香港啦!!
今日又搭80號去china town, 原來我地由hotel行出大路轉右行過兩個鋪位就有巴士站啦!!
仲等我地之前轉左, 過幾條馬路行幾mins先到 XD
早餐食亞坤kaya多士@ china town, 我們又迷路了!
遇上了新加坡之旅第5個好人!
就係yoga小姐, 見到我也攞住本書同map周圍望就主動問我地想去邊~
亞坤kaya多士因為太好味, 所以又叫多碟share食!
新加坡d凍檸茶都係特別好飲的~
食完就開始巡遊china town, 行完哂買哂手信先係10點幾11點,
決定再去多次ION食野同買斑蘭蛋糕!
坐低foodcourt, 又同yukari出去搵食, 每樣叫d share食,
食完買埋cake就返hotel 攞番d o急,
因為d野太重, 到埗當日由mrt拖o急去hotel行到好似走難咁,
加上阿公仲好有米, 於是決定搭的士, 舒舒服服去機場!!
但預約的士又要加sg$5, 所以我地賭一鋪, o係hotel附近截到就截, 截唔到就認命搭mrt!
好好彩, 一出hotel門口, 第一架taxi有人, 第二架都有人,
正望緊有冇第三架時, 紫樺[目及] 到頭先第二架的士o係我地後面落客!
Yeah yeah yeah!!!! 出門口唔駛1min 又跳上的士去機場了~~
仲好快就到, 呢程的士真係抵!
Check-in哂再出埋境, 有電腦上網, 突然諗起candy仔,
於是用左個佢極慢的腦上網send sms俾candy仔!
3點9起飛, 又想落雨啦, 一起飛就直衝左入舊好勁氣流的雲,
Dun左都幾耐下先解除個安全帶warning, 訓覺lu~
訓醒第一覺, 同yukari食野, 再訓第二覺
再醒, yukari話頭先toilet有人食煙, 俾人斷正! 機師仲broadcast左出嚟,
係咩??? 點解完全聽唔到??
Hea多好多陣, 望下雲又玩下前面個bb, 到hk lu, 仲飛過左沙田上空!
返到hk用e道入境, 我又俾佢困住呀!!!! 今次後面仲要有人排緊隊, 好樣衰!
攞埋行李, o係機場食埋野, 就一齊搭車返歸了!!~
新加坡~ 我有少少鍾意左你呀!! XD
********************************
2010/6/18
今日又比原定時間早左出門口, 是日早餐係肉骨茶, 搭mrt去farrer park,
上到地面, wa!! 駛唔駛咁大雨, 落得咁兇狠呀!!!! 真情係橫風橫雨喎!
等左陣趁佢細雨d就行, 行得幾步對鞋已經濕哂 =.=
生積的人食完一碗肉骨茶後話唔夠飽, 要叫多碗!
因為唔係咁好早餐就咁食瘦肉, 個人覺得肉骨茶不是我杯茶! Haha!
食完之後去little india, 因為想買tourist day pass, 問mrt的staff,
點知佢話呢個station冇, 叫我地之後去開cityhall先買,
然後仲攞左我地本guide book教我地點行去little india,
但我地係冇問過佢點去架bor! Haha! 佢講得好鬼清楚, 所以我地一行就搵到~
入到去行左個圈, 同紫樺畫左個tattoo, 我個tattoo細過紫樺但貴過佢sg$1
畫完又行一陣, 好colourful ar條街!
之後就搵巴士去suntec city, 其實應該話我地唔知果度有冇巴士去,
都係撞下, 3條友在bus stop疑惑緊究竟係咪真係有巴士啱搭時,
一個識講廣東話的中年女人問我地想去邊, Yeah! 真係有車啱搭架原來!!
新加坡之旅的第4個好人!
去到suntec city, 搵到duck tour的地方後就去行街,
首先要同yukari去每人買對socks換左佢!! 舒服哂~!!
又周圍行下d mall, 食少少野就去參加『乘風破浪鴨仔團』!!
係一架水陸兩用的車, 不過講解果個人講得有d眼訓!
鴨仔團後就去singapore eyes,
明明望到架啦, 點解硬係搵唔到路入去o既?? 幾經辛苦, 問左n個人點行,
途中仲要撞左入間high class hotel, 搵唔到路出番嚟XD
Singapore eyes最impress的, 新加坡果d黃甘甘的海水, 同埋隻眼入面個compass map!
坐完eyes, 去Esplanade, 途經食左個新加坡街頭雪糕磚~~ 好味好味!!
原本想去merlion park, 但由Esplanade呢望過去, 人頭湧湧咁, 過到去都影唔到相,
所以在對岸遙望過去影相就算lu~
入Esplanade mall 行一陣又坐一陣, 出發去orchard road,
因為天氣太熱, 在mrt見到有一邊出口係商場,
唔理啦!! 梗係行呢邊啦!! 原來呢度就係新開的ION!!
有冷氣又行一陣, 但我個膊頭好痛啦已經開始..
要坐低抖抖, 於是開始研究今晚去邊度食飯好,
攞起d guidebook發現我地仲未食胡椒蟹!! 見到newton food centre有得食!!
搭多個mrt就到啦! Gogogo!
去到.. 呢度都幾熱下喎! 好彩有外面都有位坐, 又涼d又冇咁大油煙仲有歌聽!
同yukari出動, 好正呢度真係! 我地叫左黑胡椒蟹, 加蛋炒的蘿蔔糕, 燒雞翼, 椰槳飯..
真係好好好好味!! 紫樺仲讓左2隻超大碼蟹鉗俾我同yukari食!! 好好味woooo~~
原本諗住返orchard road食甜品, 但唔得… 太飽啦已經食到..
因為時間很尚早, 今晚係3晚以來唯一一次搭mrt返hotel! Ahhah!
返到hotel開始pack野, 12點未夠已經訓哂 =.=
>>June 25, 2010 at 1:35:32 AM GMT+8
2010 年 6 月 22 日 星期二 【晴】
2010/6/17
今日比平定時間早了個多小時出門口, 先去vivo city食早餐
途中見到有巴士啱搭, 好野!!! 巴士多d野睇, 又唔駛行到咁遠又唔駛轉車~
早餐食士司工房, 排緊隊時諗緊食咩, 果d又係咩嚟的時間,
突然有人o係後面用廣東話解釋俾我地知!
個cashier以為佢識我地, 佢打趣話只係唔想我地阻住佢買野食! Hahha!
新加坡之旅的第三個好人!
食左個士司+養生蛋早餐後, 就過隔離買飛去環球影城
點知見到個牌寫住今日同明日的飛都sold out, 係咪咁旺場ar…..
商量左一陣, 決定今日繼續去sentosa, 橫掂唔入影城都仲有好多野玩!
好叻咩!! 個個爭住入去, 入面一定未開哂架!! Wahahhaha~ (吃不到的葡萄是酸的)
首先去左underwater world, 搭沙灘巴士去, 因為日快講錯名,
司機要我地講番啱先肯話我地知underwater world o係邊, 好攪笑!
Underwater world好靚, 好好玩, 仲摸左鯊魚, 魔鬼魚, 海星, 海螺..
玩完又洗手, 又玩又洗, 洗到終於忍受唔到隻手乾哂先唔玩, 繼續落樓下參觀~
樓下有海底隧道, 一口氣行左2次! 出嚟睇海賴shopw, 睇完又等多45mins睇海豚show,
好熱好熱好熱… 熱到心情都有d暴燥!!! 仲要遲開場先炆憎!!
一睇完show立即衝番入海底隧道凍一陣冷氣, underwater world張飛真係涼冷氣都抵番哂!!
然後去隔離個area睇4d movie, 好好睇!!
睇完去玩luge and skyride, 好好玩呀個luge!! 如果下次再去玩, 我要玩夠2次!!
坐上skyride, yukari好驚, 同時唔知點解我極度唔驚! Hahha!
上番山後又搵車落番beach, 等睇songs of the sea, 用水同光的視覺效果好好睇~
離開sentosa, 跟大夫本書返cityhall搵海南雞飯..
點知出事 … 算! 食第二間! 至於出咩事, 當事人遲d會知! Hahahah!!
因為阻住人地收鋪, 極快速地finish枱上的東西後就去clark quay飲野
想自拍時又遇上鬼仔主動幫忙拍照, 點知部機冇電,
佢走左後我地再用電話影, ready好之際鬼仔又行過, 望住我地又自拍, 勁樣衰!
飲完之後好好好攰, 繼續打的回hotel!
********************************
2010/6/16
出發啦今日!! 約左yukari同紫樺一齊o係樓下搭巴士去大圍轉機場巴士~
Check-in完食埋quick beakfast就入禁區,
之前一向用e道過關都係重試一兩次就得, 但今次俾部機困住要等入境處員嚟救 =.=
ETD 1110 但最後1110連SHUTTLE都未上到,
飛到SG已經3點, 去到HOTEL都4點幾, 間HOTEL都幾細! AHHAA!
食左少少野去SAFARI, 睇SHOW, 好大條蟒蛇, 毛管都戙埋,
去坐卡車入夜間動物園, 成程車都好不安, 死都要佢地俾我坐中間!
原來咁怕動物的人係唔應該去夜間動物園, 周圍咁黑好冇安全感!
離開動物園, 搭番頭先架巴士轉的士返hotel, 定係搭佢shuttle 轉的士好呢??
賣飛哥哥話車到我地去little india的mrt, 方便我地截的士返hotel,
最後司機哥哥見我地幾個女仔, 我地落車後叫番我地上車,
話再車我地去再近hotel d的地方, drop低我地搭5mins的士就到
司機哥哥係新加坡之旅遇上的第一個好人! 雖然我有懷疑過佢係咪真係咁好人!
轉乘的士, 前半程同司機英文對話, 當司機知我地hk後就轉channel講廣東話,
仲問邊個介紹我地住呢間hotel, 呢間係妓女竇 =.=
話口未完已經返到hotel門口, wa! 同出去時唔同哂環境,
真係有女企街, 於是司機專登兜多個圈俾我地一出的士就入hotel,
唔駛經過d妓女! 新加坡之旅遇上的第2個好人!
>>June 23, 2010 at 8:58:43 AM GMT+8
2010 年 6 月 20 日 星期日 【晴】
2010/6/15
成個心都已經諗住去旅行, 個腦成日諗住有咩野要交低呢??
返屋企pack埋最後的東西, 攪掂!! 等出發啦~~!!!
********************************
2010/6/14
與22上網買的東西趕得及在大家出發前送到, 好彩!!!
與22 lunch途中, 唔知點解貓豬打嚟問搵佢做咩,
但搵佢的係22唔係我 =.=”
成日扮好心啦唔該!
明知sm鍾意玩野, 自己又識講一向都係accounts自己攪掂renewal contract,
做乜仲要差隻腳去拿屎上身?? 係咪白痴ga!
執行李, 接近完成啦~!! Yeah!!
有好多野, 係返唔到轉頭ga!!!
習慣左2部電腦一人一部, 依家已經唔可以二人share一部! =.=”
********************************
2010/6/13
因為昨晚的事, 今天的心情給影響了!
阿媽想家姐出口話老豆的野蠻行為, 但自己又唔敢講,
係咁我叫話番俾家姐知尋晚個人講乜!
唔該… 算啦, 我唔想又家嘈屋閉啦, 耳仔好攰啦!!
還是壞電腦… 認命罷, 今次佢應該真係死左!
好彩尋日開到5mins 機, 夠我back-up哂d野先! …
********************************
2010/6/12
K lunch w/22, 因為pps張coupon仲用得, free左一個人錢
每人$30幾蚊, 有份lunch + 2drinks, 好抵ar!!
唱完行陣街, 呢一陣由2點3唱完k行到6點3坐上小巴
行左4hrs …
夜晚pccw有人嚟話轉寬頻電話mode, 想問d資料for機樓做野
老豆左發癲咁係咁追住人嚟鬧,
頂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 好煩呀!!! 自己唔知頭唔知路就咪q嘈啦!
人地都走左, 仲要出走廊繼續鬧, 羞唔羞家架!!! 原始人嚟ga??!
我要努力蓄錢, 我要同家姐同阿媽搬走!!! 我唔可以同一個咁野蠻的人同一屋簷下!!
繼續壞電腦….
********************************
2010/6//11
想嘔… 尋晚飲左少少酒咋喎.. 冇理由訓唔著ga!
老細個仔帶埋老婆同個女嚟, jo同recept去接待佢地,
走左之後conference roomd杯杯碟碟, 我諗住一陣先執啦~
正確來說係我唔係好想執!
點知轉個頭sm入去執杯 =.= 雖則佢冇出聲, 咁我都冇理由繼續唔理…
執囉….攞哂d杯杯碟碟去pantry後回來, sm已經連枱都抺好埋 …
聞說sm在家是係少奶奶, 家務湊仔乜都唔駛做的!
原來公司係一個會令人去做屋企唔肯做的東西的地方!
壞電腦..
********************************
2010/6/10
俾新運輸公司的quotation玩死左 =.=
By courier收左件後發覺點解2張quotation一樣o既??
打上大陸問佢, 佢話email多次嚟, 好ar~
一收… 你又send多次我已經有的quotation俾我做乜??
再打… 今次終於收啱啦
執個chart啦可以… 死!! 咩叫CY, 咩叫CFS???
搵SM.. 教完之後好似明又好似唔明咁 …
個腦已經run唔到 =.= 係時候放工, 走罷啦 =.=
Bd dinner for 148 @cwb
食完去飲野, 好似包左場咁, 點解間野會冇人??
********************************
2010/6/9
今日lesson learnt係, 想用msn講人壞話時, 望清楚個list, 想同邊個講邊個壞話!!
點解今日嚟interview d人咁騎呢???? 坐到入去都唔知邊個in邊個 ...
放工同170落MK行信和睇玩具買148的生日禮物,
如果男朋友好呢樣野, 都真係幾慘 =.=”
>>June 21, 2010 at 2:43:15 AM GMT+8
2010 年 6 月 8 日 星期二 【晴】
2010/6/8
公司旅行, ban完又ban, 完全冇心機攪, 情願去搵下演唱會大旅行d野 =.=”
因為六合彩近來個pool好大, 之後到又金多寶,
大家又變得好懶賭, 一星期有4日放工都係去買六合彩!
********************************
2010/6/7
8半回到公司, jo已經開好左server =.= 算啦~ 白白早了回來總比有事而覺得冇白費好!
吔蕉好鬼煩呀真係!!! 點解要俾咁多choice d人揀??
去邊又俾人揀, 日期又俾人揀, 知唔知admin好難做架咁樣??
問番sm 上星期隻email究竟想講乜? Sm: 我咪同左jo講囉
Me: 但聽唔明佢講咩 =.=”
可唔可以唔好再將d要我做又牽涉到咁複雜concept的事, 透過jo嚟同我講??
盞你自己捉蟲又要講多次!!
Lunch w/ 14個同事, farewell 一個熟熟地的同事
叫到成枱都野食, 請埋個主角都係每人$60 =.= 係咪咁抵呀真係?
Thanks 170的自家粽!!
Dinner w/Yukari, 紫樺 @mk
旅行裝備準備中!
********************************
2010/6/6
訓醒完早餐後, 搬番哂d野返屋企
換過哂d床單被單枕頭袋, 都係自己張床舒服d! wahhaah!
********************************
2010/6/5
好眼訓, 成晚係咁訓係咁醒 =.=
阿中屋企hea左一陣就買埋lunch回家同芝媽食
5點 幾契媽契爺回來, 屋企開始好嘈
嘈到我想落yukari屋企避一避 … 最後都冇落到!
好鬼煩真係! 玩電腦契爺又話做咩唔開燈, 啱啱熄左3分鐘都冇喎盞燈!
我打埋幾粒字都打算起身架啦 =.= 算… 我去睇報紙!
契爺又話開得一邊燈睇報紙唔夠光, 對雙眼唔好!
頂!!! 駛唔駛spotlight射住先睇呀!!!! 夠哂光啦咁!!
7點9食完dinner, 拿拿臨閃番落阿中屋企先早根清靜
得我一個, 好彩帶左隻活出生命先冇咁悶! Wahah!
>>June 9, 2010 at 2:21:01 AM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8