寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 176  177  178  >>

2004 年 10 月 7 日 星期四 【晴】

今日好開心, 因為今日先知道原來我d新舊同學都好關心我~~ 不過我真係估唔到laa laa入嚟睇我日記~~ haha! 多謝!

今日9點半上QM, 朝早唔願起身, 要家姐拉我先起... 遲左少少出門口, 但20分鐘就返到poly~ 咁早... 入左library上陣網先~ 睇到版主俾我個留言, 俾話今日會寄野俾我啦喎~~

夠鐘上堂啦!! 上到課室阿jet即刻問我咩事..... 好長篇喎... 於是就summarize吓咁講... 由於呢排抵抗力差d, 加上我未完全咳好, 所以戴住口罩, 阿貓問我... 你仲未病好呀???....... 我都唔想...

lunch時想食意粉架!! 但意粉冇牛肉呀... 所以食飯... (係咪好乖呢~~~~~~~), 食飯時好攪笑, 佢地係咁講某人的"事跡, 笑到好辛苦!

lunch後上ISE, 今堂到CY教 Frontpage, 功課係每人做一個網頁介紹.... 吓?? 又整呀?? 好煩架喎!!! 好有衝動將之前做落, for個陳慧嫻網頁果版當係功課........... 唔駛煩...

放學後同kidith去新can食tea同傾econ report, 我地2個都食豆腐花~ 不過佢唔俾我落糖... 我地傾得好快! 因為一路食一路傾, 佢果碗未食完己經傾好~ 傾完佢未走住, 但我返屋企lu~~~~~~~~

總之.. 今日多謝哂各位同學, 除左laa laa, 阿jet, 仲有kidith, ada, candy, nicole同ruby!! 多謝!

仲有樣開心野~~ 就係2星期前的excel test我攞A+呀!!!! 好野!! 大學生活的第一個test攞A+... 係一個好開始!!

聽日poly open day, 我要做helper, 我明阿媽唔多想我去... 佢驚我頂唔住... 只不過我咁個人佢阻止唔到我... 不過我應承佢, 一舒服我會即刻走! 唔會勉強!!

點解我好似成日都會令身邊的人擔心我o既????

呢排黑仔... 不過我一定會捱落去o既!!!
抬頭吧黑暗過 會是晨曦
懷著樂觀 總有轉機

>>October 22, 2004 at 10:51:50 AM GMT+8


2004 年 10 月 6 日 星期三 【晴】

表哥仔的icq msg:
『哈~我地二個果然係表兄妹呀~你知唔知呀~表哥仔都同你一樣呀~因為表哥仔係十月四日整親隻手...仲好嚴重....因為表哥仔隻手脫臼.......要九個月先可以好返.......個日睇跌打仲痛到差的暈~~真慘!!!』
快d好番呀表哥仔!! 同埋唔好同姑姐佢地講!! 我冇事呀! 唔係一陣傳到去最高領導人度就煩啦!!!!

果晚o係醫院冇野做, o係度計數... 阿中打嚟問我做緊乜, 我話計數囉! 佢問我:『有cal咩你??』我話:『梗係有啦! 人地今朝出門口係諗住返學, 去睇醫生都係睇傷風咳之嗎! 點知放學要入院喎!』...

多謝各位朋友仔的問候..... 我會俾心機好番!!! 因為我唔想再入呢個鬼地方!!!!!!!!!!!!!

今日原本要返IC training, 但臨出門口時個天黑哂, 阿媽又見我訓到慒慒地, 於是叫我唔好返! 好呀~ 咁因為約過kidith 4點半傾econ report, 諗住打俾佢話唔傾, 聽日先, 但又打唔通... 算啦! 4點半返去啦唯有... 點知我返到poly先睇到kidith send俾我個sms... 佢話聽日先傾~ ........下次早少少send俾我好冇??? 算啦!! 我自己都有責任!~ 白行一趟我又唔甘心, 於是搭車去九龍塘攪個學生八逹通就搭車返屋企~

o係車度打俾表哥仔, 睇吓佢隻手點啦, 原來佢甩臼係甩.....................手指臼.............. (汗... ... =.=")我仲以為係膊頭,於是表哥仔好無辜咁俾表妹笑左好耐........... 真係好好笑呀嗎!!!

賤人william今日下午打過俾我,原來holly話佢知我的"近況",佢打嚟梗係唔會用一個好關心的語氣嚟問我啦!佢一開口第一句就話:『唔好死呀你!』大吉利是過你呀!!!之後又問駛唔駛買梳蕉上屋企俾我,我答佢話:『唔駛啦!留番俾你自己o也啦!!!』好cheap架佢真係!! 之後佢問我幾時好番... 我都想知囉........ 最後佢再話,叫我唔好死住,我死左冇人同佢打野喎!!痴線架!!!!!啋過你!!!

>>October 22, 2004 at 10:52:04 AM GMT+8


2004 年 10 月 5 日 星期二 【晴】

唔明!! 點解有d人, 好人好者, 明明冇事都要攪到自己有事??

隔離再隔離床果個女人, 卅歲左右啦! 尋晚10點幾入院, 原來係勁啪安眠葯, 醫生問佢食左幾多, 我聽到佢話400幾....

(我諗我真係聽錯!!)醫生鬧佢有冇諗過會死!..........唉... 我呢d就由細到大都成日病成日食葯, 係不情願情況下先食
葯, 但佢好地地一個人, 因為同人鬧交而啪葯, 攪到自己今朝連toilet都去唔到, 要阿姐扶先得... 有乜為呢咁又?? 點解
唔好好咁鍚住自己呢????

今朝好驚, 同一房內有個阿婆嘔血... 真係血呀!! 成個鼻同口都.....................真係好驚!!! 所以明明唔想食早餐都迫自

己食!! 我要快d好番, 快d出院離開呢個鬼地方!!!!!!

好彩10點幾姑娘話醫生俾我出院!! 好野!!!!!!!!!!!!!! 但... 尋日又話一次過check喎! 我住左一晚佢都係同我驗左血咋!!

都未照d內臟果d! 依家又要去専科排期... 我睇到尋晚抽血分報告.........血色素仲跌多少少, 得番8.2... 唔怪之得走時
醫生問我有冇唔舒服呀咁.. 我話冇, 咁佢話唔同我做輸血, 放我返屋企~~

依家諗諗吓先識驚..........原來我有個計時炸彈o係身都唔知...

>>October 22, 2004 at 10:52:19 AM GMT+8


2004 年 10 月 4 日 星期一 【晴】

不平凡的一天

朝早早咗返poly睇醫生, 睇到啦今次! 由於第一次睇, 醫生循例問以前病歷, 咁我就話貧血, 醫生睇完我隻眼同手

後就叫我驗血(難逃一拮添~~)抽完血攞埋葯就去library hea等lunch

lunch後是QM, 將近上堂時(lecturer)己經入咗嚟!), 電話响!!! 慌忙之下reject左個call冇聽, 但個人有留voice mail,

收到後即刻偷偷地聽... ...吓???? 醫生打嚟, 話有報告, 叫我最好下午去搵佢! 佢打得嚟都唔慌係好野架啦! 於是趁
break打俾紫樺, 留VM (voice mail), 因為我想佢陪我去!!

到左三點幾左右, 保健中心又打嚟叫我去, 由於約左vanessa, 所以約佢地3點50分, 紫樺三點幾放學就過嚟


入到醫生度.....醫生話... 我d血色素好低, 得番8.7.......低過8要輸血架啦!!! 我低人地成半呀! 所以醫生 寫封信我轉介
去威爾斯醫院急症室, 我仲以為醫生係話由得我幾時去... 點知紫樺話原來醫生意思係叫我即刻去...好彩紫樺陪我...

我地搭火車去大圍再 打的去急症, 全程手續由紫樺代辨, 急症室醫生問留唔留院check, 留就一次過check哂, if not就
分開book期check, 咁打過電話問阿媽後, 阿媽叫入院, 於是佢執d野嚟接應

就係咁就入左醫院! 10C房.......9成係老人家... 全場最young係我...

今日抽左2次血啦! 唔知幾時出得院呢?

依家(臨訓前)有個願望, 就係今晚訓到同聽朝身邊d阿婆唔好咁嘈!

去toilet時, 好低能咁諗...點解冇分男女廁????? Haha!! 係喎!! 女內科房嚟架嗎!! Haha!!!


今日o係poly時一見到張驗血報告, 唉!! 心情好似見到一張好多科fail的成績表.......


今日真係好多謝紫樺, 舊年失驚無神約佢3個字後食飯佢又得, 今日無啦啦叫佢陪我去睇報告佢又肯, 最後仲無啦啦

送埋我入院, 我同阿媽都好多謝佢! 佢識著我都算慘啦, 我帶左好多麻煩俾佢, 我又冇乜回報過!嗱!! 下次食飯咪爭
呀!!!!!!!!!!

>>October 22, 2004 at 10:52:47 AM GMT+8


2004 年 10 月 3 日 星期日 【晴】

今日ECON present時, 我同kidith(即係我個partner)2個都喉嚨唔舒服, 大家都好溫柔呀講得~~ 一開始kidith就同大家

講左我地都講唔到大聲先...報定案先呀嗎~~ present之前有個moment咳左一聲之後...........哎呀!!!! 冇哂聲呀我!! 講
唔到野..... 勁驚... 我做左咁耐唔想衰收尾... 個ppt...haha! 有都唔少的typing errors~ 中間又有少少野錯...但個tutor竟
然話我地做得幾好...話我地準備得足, 亦都好有信心.. (但我覺得唔係囉... 我自己覺得我地麻麻啫...) 就係咁... 有驚
無險咁就做左大學生生活的第一個presentation!~~

之後去bank入錢, 因為唔sure係hsbc定恆生... 都係打俾大夫問吓先... 好緊張呀打果時... 我重申多次!!! 我時把聲唔
係咁難聽架!!!!!!!!!!!!!!!去到bank... 同我入錢果個又係上次冇俾個名我對就入錢果個!!!!!!!!!冤家路窄呀!! 所以我今
次話要對啱個名先入.... 好彩... 唔駛俾多50蚊買教訓...

原本諗住去睇醫生... 因為咳得好辛苦呀今日... 點知去到原本要預約, 今日又full booking啦已經!! 所以...算啦!! 好彩
依家返到屋企又好d... 咳少左喎好似~~

總之今日........有少少屋漏兼逢夜雨啦.................一言難盡AR.....

>>October 22, 2004 at 10:53:23 AM GMT+8


2004 年 10 月 2 日 星期六 【晴】

一切由頭開始.........

我意思係... 喉嚨又作反... 勁咳... 上星期未睇醫生時d病徵又出動...

今朝仲好地地, 下午去左補習, 補左個半鐘, 個返到屋企食飯開始變變地聲, 臨訓時... 講唔到野呀!!! Wa!!!唔好呀!!
聽朝要present呀!!!! 啞左點講野呀!!!!!!!!!!!

>>October 22, 2004 at 10:54:14 AM GMT+8


2004 年 10 月 1 日 星期五 【晴】

今日做ppt做左個幾6個鐘... 好似返工咁... 好痛苦, 又一路做一路炆... 好彩小魔星有online同我chat吓........


原來有d野... 唉... 究竟係咪我唔啱呢????


今日翻風涼左, 起身冇耐就覺得.........喉嚨又有d唔妥啦......好煩呀! 一轉天氣又嚟!


秋天的風身邊輕輕吹

像對我說聲也許
就算以往愛得多累
仍然願意與你再聚


夜晚又彈左陣琴, 今次有新野玩, 係玩混音... 原來《傻女的新衣》配番個過門都唔錯.......

>>October 22, 2004 at 10:55:08 AM GMT+8


2004 年 9 月 30 日 星期四 【晴】

呢個世界真係好....................都唔知點講啦! 睇新聞時話長毛o係個國慶酒會叫口號... 我覺得係唔尊重個場合囉! 攪到好失禮! 唔係話唔俾你講, 但講之前係咪都應該諗吓呢個時候係咪適合去做呢件事先呢??........


唔知係咪我自己一向都係心急, 有野做我就而得快快手開工攪掂佢! 因為我好怕臨尾趕工! 趕幾日趕到的話唔係問

題, 但個quality會唔好囉一定! 咁既然係咁, 點解唔早d開工呢?? 就係咁, 下星期一個present, 個partner上星期因為屋

企有事+去ocamp+唔舒服而唔得閑做powerpoint, ok! 咁我做住個ppt先囉! 下午果時, 我send msg話有d野諗到, 我叫佢打俾我, 但到五點幾六點, 我自己都唔舒服食左粒葯... 係我憎的傷風葯! 我憎食佢係因為食完我就做唔到野, 眼訓到極點, 但食另一隻冇咁眼訓的又冇咁見效, 之前食左日幾都仲鼻塞!! 等等下我都好眼訓, 好辛苦, 但又驚佢打嚟唔

敢訓... 而且又怕訓左覺waste左d時間做唔切ppt...............果個moment........好無奈....... 到夜晚8點幾我地電話傾, 傾左成個鐘, 之後的結論係我下午唔訓覺時所畫的圖係冇用的.............要再圖過... d圖我係用小畫家畫架... 好難畫, 一
路做一路聽歌, 又同小魔星chat吓... 多謝佢聽我嘈!...最後做到10點幾near11點, 好眼訓... 我唔係話D乜... 只係我覺得.... 我自己心態係咪要adjust吓呢?????????????

>>October 22, 2004 at 10:55:34 AM GMT+8


<< 176  177  178  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132746

Design & Scripting by ShowHappy.Net