|
2005 年 7 月 16 日 星期六 【清涼】
Kitchen
My Big Big 11
King Alex
>>July 18, 2005 at 4:03:11 PM GMT+8
2005 年 7 月 15 日 星期五 【晴】
三劍俠
洗費高昂, 如大江東去。
老友狗狗, 一套單看 poster 已覺得很吸引的戲, 在美心看見它的宣傳, 原來美心也為它出了個狗狗紅豆包, 很可愛,
和皇后餅店那個朱古力熊仔包一樣吸引, 可惜我不愛甜 ;p
與兩位小姐去街, 吃了小雨天, 天呀, 我的耐辣程度極低, 為何給我來了碗並非小辣的米線呢, 最後還是要來一杯清水
來中和。在葵芳走了個圈便去旺角, 有人要買衫去旅行喎。A小姐買了個靚靚散子包; B小姐買了髮夾和長褲, 哈,
我也有一條類似的款式; Josie 小姐則兩袖清風。A 小姐雅興大發, 提議食明將, 立即行動搭地鐵, 冷靜過後又嫌貴,
轉移陣地, 去了文記大排檔。第一次在地頭食大排檔, 點了青瓜炒鮮魷, 八珍扒豆腐, 水準不錯啊。那兒還有電視看,
正好是我的真夫時段, 只是聲音小了點, 氣溫熱了點, 哈。
期待~
>>July 18, 2005 at 3:47:51 PM GMT+8
2005 年 7 月 14 日 星期四 【晴】
憂鬱亞熱帶
弄了香蕉包做早餐, 好開心啊。但, 火爆的趙副校長令我心情有點差, sad~ 今天又有西餅吃, 因為有人 confirm 了,
美心出了新款啊, 菠蘿撻好味非常 (如圖示)。出糧大日子, OT 和 Medical expenses 也出了, 一條龍 !
明天有約會, 魚我所欲也, 熊掌我亦所欲也, 兩者豈能兼得 ?! 為何真夫要明天大結局呢 >. <"
今朝與軍聚, 來日共舉杯 ! 明天繼續 + oil 啊^^
Yummy~
>>July 17, 2005 at 4:49:46 PM GMT+8
2005 年 7 月 13 日 星期三 【晴】
李鍾程
早了三分鐘出門, 時間卻鬆動不少, 三分鐘, 其實不只三分鐘。一嘗螺旋藻產品, 原來是綠色的 !!! 看見它的賣相有點
想打退堂鼓, 然而還是喝了, 味道像凍的忌廉磨菇湯, 不是太難喝, 但有點嘔心的感覺 X|
同事忽發奇想, 中午沒有捧大廚場, 買了麥當當吃, 六折威力依然令人興奮。店內人龍滿佈, 員工也不少, 經理有三個,
我只是買了六個餐, 一杯新地, 兩件雞翼, 六隻公仔, 結果呢, 除了公仔, 小食外, 我得到七個餐, 但飲品只有五杯, 又要
多走一趟了。我試了蝦烤餅, 味道和蝦沙律差不多, 但翡翠蝦 ( <---- 我作的, 因為它的感覺好晶瑩, 有口感) 與烤餅的
配搭不夾, 有點怪, 還是蝦沙律比較好。整天也和阿程玩 Pride 遊戲, 好嘔心呢。李鍾程, 好名好名, 可惜欠了阿李。
這陣子好像香蕉特別有興趣, 例如好想吃從未吃過的香蕉船, 看見班 'cake' 的話總想挑香蕉味的, 聽見同事的香蕉包
早餐便想試試, 好像好新奇呢, 原來這個吃法好普遍的, 只是我孤陋寡聞 ;p
放工心癢, 便到百佳走一轉, 買了維記奶奶, 令人念念不忘的煙肉餅, 七條香蕉和一袋提子方包, 回家急不及待製作
香蕉包, 味道不錯啊, 珍姐也讚好, 我想白方包會更好, 下次再試, 大家也來試吧~ 看見仙樂飄飄的 leaflet, 賞面嗎 ?
季節 fans 今日返工, 加油啊, 等我叫別離沒有對錯的 sam sam 煲返個豬腳湯比你補返下啦^^ 那 fans 是誰 ? 不用問啦,
當然是你 !
>>July 14, 2005 at 4:15:43 PM GMT+8
2005 年 7 月 12 日 星期二 【晴】
食不停
返工前已知道有卷蛋等待著我, 我亦沒有買早餐的打算, 但落車後肚子實在有點餓, 深恐瘦長的卷蛋未能填飽我, 故此
在東海堂放下幾個大洋也。
早餐: 小雀之口水, 小麥包 + 嘉頓卷蛋
午餐: 本來 ----> 中式牛柳, 椰菜, 粉葛湯, 後因 '爐具損毀' <---- 告示板如是說, funny~ 前者改為 '斬料' 的叉燒, 很高成本呢。
下午: 鳥結糖 + 西餅
放工後去九折超市湊熱鬧, 買了兩盒螺旋藻, 新東東嗎? 不理它了, 是高cal 低 b 便行了。Angee 明天去台灣了, 帶埋我去啦 ;>
西餅咬一口~
>>July 17, 2005 at 4:53:04 PM GMT+8
2005 年 7 月 11 日 星期一 【酷熱】
謝謝 x 2
返到公司後發現了一條蛋卷橫臥桌上, 上有字條 ---- 你的 extra 食物, 原來是隊長做的好事 ......一人一 謝謝 ! 放工巧遇十一科,
幾個字後還見到十一哥呢, 謝謝你倆贈我的 'pink box'~ Batman returns! 我都好想坐飛機呢 ;> 肚子脹又實, 內藏大量
....... 所以吃了個吉味橙, 但未見效果。今天的食物味道很古怪, 除了吉味橙外, 還有蠟鴨味雞 !
PS 拱樣 ! 還是 thea 最念念不忘 Sam Sam ;O
>>July 13, 2005 at 4:00:34 PM GMT+8
2005 年 7 月 10 日 星期日 【晴】
Sam Sam
身在 ifc 眼前出現了一個熟悉的身影, 喔~ 是 Chi Lam Sam ! 究竟他的姓氏是甚麼呢, 真的是 Chiu 嗎? 心情變得很
興奮, 回到地頭後立刻致電兩位前同事, Sam, Peter Chiu, 占屎, 阿 Wing, Fizona, 長江 Maggie, Polly ...... 停不了的笑聲,
都不是太過份啦, 只是吵醒了 Raymond 以及引來隊長的勸喻吧, 嘻 ^++++^
隊長約我去街街, 我倆結伴放工去, 思前想後, 終於買好了, 他還請我吃蜜瓜甜筒, 人家不好意思呢~別忘了開學後的約會啊 o ' ' o
車箱中的海膽 ...... 很想拍下它, 可惜可惜 一__一"
>>July 13, 2005 at 4:22:17 PM GMT+8
2005 年 7 月 9 日 星期六 【酷熱】
美麗的誤會, 食物堆填區
廚房人, 感覺良好
365 Kitty
敏之咖啡店
外星人反轉再反轉
Maybe Pride, must be!
Tired.........

>>July 18, 2005 at 4:21:19 PM GMT+8
2005 年 7 月 8 日 星期五 【乍寒還暖】
友.一聚
見證了天氣的多變, 雨無聲趕至, 聲勢浩大呢。我與軍軍在晨間去做口部運動, 軍軍很厲害, 時下的新曲也難不到他,
而我呢, 始終比較念舊, 哈 ;> 一個多的小時完全不夠呀, 好想再唱, 下次一定要唱到成功版刻不容緩 ! 歌後又下雨, 我倆只好
逛冷氣之城, 凍到飛起。期間還替紅姐添上絲絲暖意 !
Thea 後來居上, 希望 Juno 沒事吧^^ 我們左轉轉, 我們右轉轉, K2 是笑的源頭, see-through, 雷裙, 其後加映 2% 的
sexy '套裝', wow~ 下午茶款式少了, 但可以歇歇腳。有三個混混在狗狗攪攪震, 齊齊試衫有幫襯! 他們各有收獲, 我竟未能
覓尋下一位摰愛, 唉, 消費原來不簡單。不過試衫好好玩, 見到他們買東西好開心啊。其實有很多不太急需的東西想買,
I had no shoes and complained until I met a man who had no feet. 前者是我的寫照, 何時才能用得其所呢?!
最討厭後悔的感覺了。今天快樂不知時日過, 依依不捨地離去了。
現在現已夜深, 明天實會變熊貓了 o /﹏\ o 還有, 希望我的好鄰居快快復原 !
我想追求更多, 然而 'What is not started today is never finished tomorrow. (Johann Wolfgang von Goethe )'
這句話對我最管用。
>>July 11, 2005 at 1:33:56 PM GMT+8
2005 年 7 月 7 日 星期四 【晴】
姓甚名誰
A-level 放榜的日子, 慶幸自己已走過這一關, 本來想打比 Nami, 但原來沒有他的電話, 哈。今日竟然沒釣魚, 很神奇,
明明昨晚一時多才睡。大廚的翠玉瓜很美味, 和以往的不同, 給他一個捧 ! 飯後去了找咭數, 債仔還未清還欠款, 唉, 貧血呀。
Connie 的囡囡好可愛, 眼仔碌碌臉圓圓 > 3 < 本身隊長約我去街街的, 但檔期不合 ;<
........................................................
菜勁青 ! <---- 與原文有異, 但同音, 公開別人的姓名好像不是太好, 故經過特別處理。無意中看到的名字, 令兩名打工仔
發揮了無限的想像力。
余勁腥.竇勁甜.李勁爽.湯勁濃.梅勁姣.何勁滑.刀勁利.飯勁香.碗勁大 (<--- 邊有哩個姓呀 !!!).吾已豁出去爾,
知乎者也 ! .金勁堅.甘亦勁甘也 !! .孫勁正.鍾 (鐘) 勁準.程 (情) 勁長.(汝) 申勁癢 .(君) 羅勁大.孤勁寒.錢勁多.
孔勁大.譚勁多.史 ... 勁臭.廖勁黃.余甚聊, 吾感 hurt ... .人非草木也, 吾只卻與君閒話家常.聽君一度話, 勝讀十年豬.
豬者, 畜牲也.有研究指出 pig 可能比 dog 更 '醒'.豬狗一窩也 !
........................................................
smell a rat = 事有蹺蹊
eg. i smell a rat.
>>July 8, 2005 at 3:08:39 PM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|