|
2008 年 1 月 14 日 星期一 【晴】
好鍾意 sem break ,, 零壓力 冇 assignment
如果一世都係 sem break 就好喇
不過 sem 2 無啦啦開始左 ..
始終一天 我會買隻手錶
始終一天 我會早點起身
始終一天 我會不再懶惰 不再遲到
>>January 15, 2008 at 7:44:56 AM GMT+8
2008 年 1 月 10 日 星期四 【晴】
又好耐冇黎過呢度打日記
似乎 真係對呢個日記有 d 半放棄狀態 ..
不過用開真係有感情
唔捨得刪 唔用又唔捨得摺左佢 生人霸死地
大大話話都用左佢五年 !
由中三開始用起 ..
以前講 d 野通常都比較敍事式
講下放學去玩咩 去左邊唱 k 上堂有咩笑料
而家睇番係完全可以勾起當時既回憶
呢度俾左咁多回憶我
我一定要繼續 keep 住佢
講番呢排做過咩黎先
31122007
唱 k
同行既有我吳婉狗麥子杰盈盈
好野終於有人同我唱農夫 freeze g 奶
仲爭何子 如果唔係 hotcha 一定會載譽回歸
哈哈行街果陣我地都仲係係咁唱農夫
join 埋何子落 mk
吳婉狗介紹左我落地下賭場
哈 果然係個打發時間既好地方
不過賭博呢味野真係唔應該沉迷
返屋企果陣同盈盈 deep talk 左陣
你地一定要加油呀
我地好多人都好支持你地架 ! !
01012008
a brand new day
倒完數之後上左袁承義屋企
四女一齊廢 hea 吹水打牌
好鍾意袁承義屋企 同我夠近
一個電話 call 我上去
出個門口搭部 lift 就到左
幸福女人官惠盈有佢個佬漏夜黎湊番屋企
之後就訓呀訓呀訓呀
訓到七點幾起身
出去大元羅位打邊爐
由於麥子杰號召力驚人
好多人都抽空出席
是晚食左好多好多好多好多好多好多肥牛
至少三十碟 正呀
仲有一路聽住叱吒 人生一大樂事
02012008
食完去左老麥廢 hea
hea hea 下決定一齊送麥子杰機
hea 到五點幾搭早班車入機場
又一次好唔捨得佢了
返黎既時間實在太短
我都未同你爆筒 ! ! ><
番到屋企諗住唔訓等到夜晚先訓 tune 番正個時間
不過衰左
起身食埋 dinner 就落大元搵何子 celebrate
03012008
原本約左李珮鍶去買野 dec 房
正當我裝梗身準備出去之際居然俾人召左去返學
原來呢日要返學 ..
2 點開始既堂我 4 點先到 ..
結果零八年既第一堂我還是走了 -_________-
八點幾落 cwb 行街街
返到 hall 同 kocher 吹水
成層都係醉酒佬 ! !
肥西溝了杯很好喝的 實在令人欲罷不能
不過佢地唔俾我飲咁多驚我會發癲
之後繼續吹水到九點
04012008
起身琴琴青換衫去擎天半島
事關爸爸有獎羅
一去到就好易搵到佢喇 佢太肥哈哈
之後有野食 但 no good
所以羅完獎舉家去佐敦打邊爐
其間阿花急 call 打牌
所以我都一個箭步飆番去 hall 打牌
打下玩下食下撻下又六點
所以決定遲 d 先入 camp
05012008
五點幾起身換埋衫就同 kocher 一齊出發
條友顧住同 freeze 傾計搞到遲左走左班船 ! !
不過都好
等船其間有得買下野黎食
入到梅窩有肥仔同 k 單車接送
凍到 hi hi 真係 ,, d 風係發發聲果隻
難為佢地仲係踢住拖咁踩出黎
一入到去就去左踩單車
返到黎岩岩好有得燒野食 great :D
燒左成 5 個鐘簡直係件創舉
圍住個火先覺得冇咁凍
食完野玩左 6 個鐘 killer ..
冇錯 又係 killer
尤記得當年中秋起 gap 哥屋企玩左 7 個鐘 ..
06012008
玩完出左去踩單車
踩左去沙灘果邊睇日出
淨係睇到天光見唔到日出 -.-
等到唔耐煩周圍踩
點知一返黎就見到個大太陽出左黎 ! .\ /.
then 踩去老麥食早餐
食完又周圍踩
風和日麗 感覺良好
javy 勁叻 岩岩學識踩就踩田邊小路
我呢 .. 身為大埔人踩單車都仲係頻頻奶野 .....
踩到咁上下就執野返 hall
07012008
sem break 冇了
要學 first aid
內心不斷呻笨
早知就拖遲佢等到暑假先學啦 ..
不過學包紮其實都幾好玩既
識得包紮講出黎都威呀
完左就同陸英哥去 tst 整頭
條友六神無主連整咩色都未諗 -0-
好彩整出黎效果良好
之後就起周圍逛逛逛
返 hall 搵 kocher 練包紮
好彩有 gap 維教
跟住又係撻撻撻撻撻傾傾傾傾傾到返學
哈哈我地係撻皮小隊
08012008
很支力很支力的一天
但包紮的確很好玩
所以學包既時候都冇話恰眼訓
放學即刻返去訓個靚覺
待續
>>January 10, 2008 at 11:21:20 PM GMT+8
2007 年 12 月 26 日 星期三 【晴】
話訓 又訓唔著
好 就等我講下呢幾日發生咩事
23122007 - 文達生日
文達生日快樂 ! !
一早就起左身 ,, 幾早 ? 四點幾 -.-
四點幾坐起度睇天光
我真係坐左起度咩都冇做
之後出左去明星飲茶
非常愉快既一餐茶
見番佢地 又係彷如隔世既感覺
尤其見到 gap 哥
簡直有種不可言喻既歡樂
不過好可惜講唔夠十句野佢就 x 我 -.-
之後就去左練 band
見到 full band 見到肥毛 見到場地
突然有種好淆壓力好大既感覺
自覺自己真係唔配做主音
從來唔覺得自己唱歌好聽
冇感情 冇風格 冇唱功 冇自信
如果而家即刻要我出 show
我真係死俾你睇
不過見到佢地玩音樂咁投入咁開心
其實有種莫明既感動
希望我都可以快 d 重投音樂既懷抱
練完就去左睇禮物
但係睇極都唔岩 ..
十點幾又出去食糖水 with girls
girls meeting 永遠都勁流暢 & 愉快
唔駛諗野講都會有滔滔不絕既話題
真係好鍾意好鍾意好鍾意同你地傾計
到走既時侯居然落雨
羅紀恆 & 何禮信雙雙出現黎湊女
此刻我先驚覺原來得我一個單身女人 ..
心中暗爆一句 " x ! "
24122007 - christmas eve
原先約左雄爺同 gap 哥仔唱歌
點知 .. 訓多左個圈
真係好對唔住 ! 講堅既 !
7 點果陣幾經掙扎先起到
即刻撲去朱凱忻屋企開 party
途經新達廣場
上去買左一孖魷魚以作抽獎用途
上到去佢地玩梗大電視
好彩我都趕得切玩 :D
李小紅同 steven 真係好好笑 !
內容如下 ,,
要估的字 : 仆街
李小紅 : 係粗口黎既 ! ( 跟手鞠左個躬 )
steven : 仆街 !
steven : 你咁樣我點估到呀 ..
要估的字 : 傾嚢而出
李小紅 : 岩喇 ! 係傾 x 而出架喇 ,, 爭一個字咋
李小紅 : 唉核突 d 喇 ,, 陰 ( 咩 ) 呀 ?
steven : 我知 ! 傾道而出 !
12 點果陣飲香檳慶祝聖誕
個個都舉杯果刻勁開心
不過 for friendship 果下真係好娘 .. XD
兩三點走去左老地方食宵
雄爺執到錢萬歲 正呀
食完野又去吹下水咁就到天光了
全晚既話題不斷圍繞住 7 點同埋孖魷魚 -_____-
非常成功的 x' mas party ! !
多謝婆仔雄爺 & 斤斤 :)
25122007 - christmas day
單身女人聚首一堂 so horrible !
chan tung man + ng yuen yee + poon yi ki
nyy 一黎就隊 d 野我地袋
ctm : 唔得 ,, 唔幫你袋
我 : x ! 好 x 重呀 !
朋友喎 .. 哈
首先去左食日本野
唔得 我死都要覺得好唔抵
要發洩一下
食完去左海港城同人逼
真係好逼 但係太靚 無奈要入
期間我地專搵 pro 友幫我地揸機
影左無限張相
之後去左 haagen dazs 食
ctm 有中銀信用卡 $ 37 兩球 勁抵玩
我地發哂癲咁
ctm 勁話我地著到身光頸靚做埋哂 d 7 野
其實經常都係咁
食完過海旁
期間又係搵 pro 友幫我地影
有個睇唔過眼 nyy 部 dc 用自己部 pro 野幫我地影
超好 ! 質素絕對可以媲美遊客影果 d $ 30 一張
之後同佢羅左 contact
pyk : 年齡係咪一個問題 ?
星光大道太多人 + pyk 勁嗌腳痛
所以轉戰小輪 & 中環
ifc 極靚 ! design 極其出色
佢棵聖誕樹係吊出黎的
then 去左皇后像果頭
熄哂燈 -.- kocher 話見到我呢 ~
pyk 跛了 ,, ctm 二話不說同佢換鞋
ctm 即時升格做雷敏
全名 : 有雷氣的陳冬敏
然後落 lkf
nyy 發現新大陸 !
俾我見到從前在恆基的大佬 !
實在巧遇很多人呢
返到 tp 又去老地方食宵
pyk 一群醉左的 fd 來打攪了一會兒
食完又去老麥再食再吹
咁又天光了
其實呢日事事順利好開心
相呀相呀相呀 ~
>>December 26, 2007 at 10:41:33 PM GMT+8
2007 年 12 月 17 日 星期一 【晴】
載譽歸來 ..
男性既典範 女性既恩物
的確很好看
罕有地續集沒有比上一輯差
希望道氣 keep 得住
親暱舉動多左 ,,
江直樹態度又好左 ,,
" 她是我老婆 "
" 比湘琴早又如何, 妳根本比不上她 "
" 晚飯晚點再吃好嗎 ? "
s-weet s-weet ♥
令人有想拍拖的衝動
實在很正 我需要咆哮一下 ! !
>>December 17, 2007 at 7:23:13 PM GMT+8
2007 年 12 月 10 日 星期一 【晴】
潘綺琪重現人間 ! !
超開心勁開心
我地兩個都正在發購物癲
等我儲定錢等下次見你 -3-
仲有聖誕要一齊 play 呢 ~
>>December 11, 2007 at 12:08:40 PM GMT+8
2007 年 12 月 8 日 星期六 【晴】
正所謂在家千日好
返左屋企真係好好好好好舒服
訓又訓得好食又食得好
仲多左好多睇電視既時間添
琴晚睇金馬獎
蕭敬騰這傢伙真的很正
有才華 有唱功 話少 怕醜
突然爆紅更正 ! !
超級星光大道真係人才輩出呀勁好睇
仲有點解東華咁早收左皮 ?
三點幾就做哂 ? ...
唔係話做通宵架咩 ..
哈哈唔講住而家要睇 mr. & mrs. smith
>>December 9, 2007 at 1:37:42 PM GMT+8
2007 年 12 月 5 日 星期三 【晴】
我想遊戲人間多幾日
所以頭先改遲左考 it 個期
我知道有好多人好睇唔過眼好想打我
但 .. 請讓我沉淪多幾日
畢竟我天生係做二世祖的料子
玩呀玩呀玩呀
hea 呀 hea 呀 hea 呀
頹呀頹呀頹呀
正呀正呀正呀
>>December 5, 2007 at 10:41:48 PM GMT+8
2007 年 12 月 2 日 星期日 【晴】
幸運之神再一次眷顧我 :)
趕 essay 趕到死左
毫無頭緒 -__________________-"
結果 hea 下 hea 下又到四點半
但係話說個 deadline 係 5 點
勁匆忙咁去 medic library 印功課
點知冇帶銀包冇 u card
幸運地有個好人幫我嘟左入去
print 完去等小巴
有好多架八號廿八號都 full 左同我擦身而過
終於有架係有僅餘少少位淨
幸運地我係最後一個上車
明明冇帶銀包應該冇錢俾
幸運地個袋無啦啦有張八達通仲要有錢的
起咁多不利因素又咁趕既情況下
幸運地我岩岩好準時交到份 essay
好野有符碌神功護體 !
>>December 3, 2007 at 9:22:46 PM GMT+8
2007 年 12 月 1 日 星期六 【晴】
Yeah ! ! 買左 Babe 的禮物了
babe + me + car car + amy 一人一對 -v-
807 同 806 的房物

今日心情特好
事關買到衫
購物慾愈來愈旺盛燒到 hum hum 聲
仲有好多好多野想買 正呀
>>December 3, 2007 at 9:21:09 PM GMT+8
2007 年 11 月 27 日 星期二 【晴】
生日快樂呀 Babe ! !
是你喜愛的姣粉紅耶 ~
我覺得這張相你笑得很真很好看呢
記得是什麼時候影的嗎 ?
那是捱過了當時認為 " 最痛苦 " 的迎新
黑黑實實的日子
所謂 " 最痛苦 "
還是捱過了
以為解決不了的
還是迎刃而解了
所以沒有困難痛苦是解決不到的
但願你可以繼續把那些 readings PBL 賤人 通通 ko
仲有要突破自己呀知冇 ?
最好得閒學下煮下野食 Larr
抱歉本週未能抽空買禮物
不過請放心
我一定會將禮物事宜辦得妥妥貼貼
至於生日節目嘛 ..
還是交給你的老公我的弟弟好了
何禮信請你搏盡做個好老公
最後希望你日日都可以好似幅相咁笑得咁開心
by 同房媚媚
>>November 27, 2007 at 10:01:28 PM GMT+8
|

msn : [email protected]
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
hey
<br>係我呢~
<br
>>November 17, 2008 at 2:34:22 PM GMT+8
我都好想知自己果條有幾低,,
<
>>July 25, 2008 at 4:40:04 PM GMT+8
阿May
<br>我好想同你唱
>>April 29, 2008 at 2:19:59 AM GMT+8
喂 呀媚 ,,
<br>你唔好
>>November 20, 2007 at 1:52:22 AM GMT+8
meimei~
<br>點解會
>>September 23, 2007 at 10:26:14 AM GMT+8
蔡宇媚呀 ..
<br
>>September 4, 2007 at 8:15:27 AM GMT+8
冇可能唔記得你!
<br>不知幾
>>August 9, 2007 at 4:25:19 PM GMT+8
你做咩打d唔打d嫁...
>>July 18, 2007 at 5:01:20 AM GMT+8
靚女,,
<br>你張cert
>>July 12, 2007 at 1:46:43 AM GMT+8
阿宗麵線我都有食呀~要企係到食,
>>July 6, 2007 at 4:15:32 PM GMT+8
# WHY
<br>
<br>我
>>June 28, 2007 at 12:12:54 PM GMT+8
Mei!!!好番未ar??
>>June 26, 2007 at 12:08:04 AM GMT+8
# tungman
<br>
<
>>June 8, 2007 at 3:17:13 PM GMT+8
拿拿臨啦,好想睇相 !
>>June 8, 2007 at 3:55:44 AM GMT+8
# 寶雯
<br>
<br>勁開
>>May 20, 2007 at 4:10:19 PM GMT+8
waaaaaa...考完喇~~~
>>May 9, 2007 at 9:42:26 PM GMT+8
# 寶雯
<br>
<br>你咁
>>March 28, 2007 at 3:42:27 PM GMT+8
# Lei
<br>
<br>好
>>March 28, 2007 at 3:39:48 PM GMT+8
媚媚~~~~
<br>妳幾好嗎﹖
>>March 27, 2007 at 4:56:22 PM GMT+8
Mei姐
<br>^V^
<br
>>March 25, 2007 at 4:03:01 PM GMT+8
# Lok
<br>
<br>t
>>March 21, 2007 at 4:05:26 PM GMT+8
don't worry and
>>March 20, 2007 at 5:41:10 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>江結君
>>March 14, 2007 at 4:37:21 PM GMT+8
yeah 我而家好開心呀
<br
>>March 12, 2007 at 10:50:04 AM GMT+8
# 斤
<br>
<br>語帶相
>>March 11, 2007 at 5:01:38 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>有架有
>>March 11, 2007 at 5:00:06 PM GMT+8
我知!
<br>
<br>係最唔
>>March 10, 2007 at 4:21:06 PM GMT+8
搵啱有冇ä
>>March 9, 2007 at 1:55:44 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>你係真
>>February 1, 2007 at 4:28:08 PM GMT+8
今年終於可以拉banner喇
<
>>January 25, 2007 at 5:55:30 PM GMT+8
Yeah
<br>
<br>今
>>January 25, 2007 at 5:54:12 PM GMT+8
# WHY
<br>
<br>我
>>January 24, 2007 at 3:34:04 PM GMT+8
原來我無你album ga..
>>January 20, 2007 at 11:02:41 PM GMT+8
# why
<br>
<br>咁
>>January 20, 2007 at 6:22:19 PM GMT+8
我settle down哂啦(c
>>January 17, 2007 at 11:40:29 PM GMT+8
# 朱朱
<br>
<br>朱朱
>>January 17, 2007 at 2:39:23 PM GMT+8
我o係屋企都聽到愛社好大聲
<b
>>January 13, 2007 at 10:03:27 AM GMT+8
# 潘綺琪
<br>
<br>你
>>January 12, 2007 at 4:02:38 PM GMT+8
蔡宇媚
<br>我想平反一下
<
>>January 7, 2007 at 12:22:29 PM GMT+8
# 鯨魚
<br>
<br>鯨魚
>>January 6, 2007 at 5:34:45 PM GMT+8
# 何子
<br>
<br>哈哈
>>January 6, 2007 at 5:32:39 PM GMT+8
Mei ...
>>January 2, 2007 at 9:35:07 AM GMT+8
Mei
<br>
<br>估唔到
>>January 1, 2007 at 6:05:17 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>睇怕我
>>December 29, 2006 at 4:34:12 PM GMT+8
我要睇實物!
>>December 27, 2006 at 12:52:00 AM GMT+8
# 斤斤
<br>
<br>ye
>>December 25, 2006 at 12:11:26 PM GMT+8
# ctm
<br>
<br>佢
>>December 25, 2006 at 12:08:30 PM GMT+8
哈哈
<br>
<br>
>>December 22, 2006 at 3:18:44 PM GMT+8
哈哈你死喇你爸媽唔係屋企
<br
>>December 19, 2006 at 10:38:23 AM GMT+8
# 何子
<br>
<br>唉
>>December 8, 2006 at 3:28:42 PM GMT+8
|
|