寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Mei'z

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2007 年 6 月 27 日 星期三 【晴】

       



       有一大堆野想講


      *之前係陳冬敏生日呀
       生日快樂啦
       不過佢做野做到好夜先返黎
       真係太辛苦喇
       你快 d 辭左份工佢同我地玩啦
       全世界都話好想同你玩喎 !

      *始終一天 我會買隻手錶
       始終一天 我會早點起身
       始終一天 我會不再懶惰 不再遲到

      *正所謂姣婆守唔到寡
       蘿友痕的我又走左去整頭了 ..
       難得今次有條大水喉射住唔駛俾錢
       幾歹都要搞搞佢 !
       睇黎我注定一世都留唔長 d 頭髮嗚 /.\

      *咁呢 .. 又就黎放榜喇
       雖然唔想諗起佢 但間唔中都會醒起
       呢幾日醒起既頻率仲愈來愈高
       其實我都已經有心理準備讀 high dip
       不過都仲係好驚到時會面對唔到

      *七月一日就快到 話咁快就十年
       十年 .. 究竟做過 d 咩呢 ??
       講真 青春呢家野話冇就冇
       自己做過乜真係唔太記得
       淨係知道自己不斷燃燒梗青春

      *又係去台灣好似好悶咁 ?
       不過我相信今次既 tour 會比上次更認識台灣
       我唔要係走馬看花 一定要盡情嘆世界燒錢
       同埋今次係仔仔召喚我去
       點都要俾番幾分薄面去會一會佢
       我要話佢知我同大 S 係同一日生日 !

      *我呢 .. 由細到大分配到 d no. 都好好架
       我個身份証頭三個字係 888
       diary 尾三個字係 888
       考生編號係 333366
       全部都好易記 所以由細到大我都唔識記 no.

      *考 al 果陣我寫左張考完必做 list
       結果黎到今日好似淨係做左十分一
       雖然放左好耐假
       但係就好似仲有好多野要做
       其實我覺得咁樣真係好充實
       呢種生活太適合我喇

      *去完台灣之後我可能會正式搵份工做
       最好就係好似中五果陣果 d 咁筍啦
       不過唔得都唔緊要既
       或者會做 sales 儲下 exp. upgade 自己
       最緊要係唔好做補習 真係補到厭

      *之前返 mst 聯誼
       結果我同連桷璋撐枱腳食飯盒
       好似好慘 其實都幾好味個飯盒
       何子仲會間唔中仲會燒 d 野黎過我地食
       食野唔俾錢係最開心 !

      *係喇何生袁小姐
       又黎到我地一年幾度既大日子喇
       你地生日諗住點呢 ?? 有冇想做既野 ?
       你地睇唔睇國家體操精英大匯演 ?
       諗得過架 ~~~~ 快 d 覆番我呀

      *我睇到十八禁不禁第九集喇
       而家又要跟番台灣既進度 ..
       好多人都有睇 ,, on msn 果陣好多人詢問進度
       不過最正都係李英 ruey
       佢詢問完我就話 " 我呢邊而家播梗換換愛呀 ~ "
       佢睇直播 ~~~~~~~~~~~~~~ ! ! !

      *好想好想好想好想好想去 camp
       好想好想好想好想好想去 beach

      *搵日要同肥妮過大海觀光
       順便返工
       肥妮快 d 俾個期我 !

      *盈盈 盈盈 我好掛住你呀
       你番左黎就打打電話俾我啦
       你不嬲都係我情緒顧問黎家嘛
       就黎放榜我應該都係時候發癲架喇
       你要幫幫我紓緩下情緒呢 ~


       暫時咁多先啦



 

>>June 27, 2007 at 6:19:20 PM GMT+8


2007 年 6 月 21 日 星期四 【晴】

 



       六月二十日


       


       我而家病入膏肓 ..
       遲 d 先補番篇日記。



 

>>June 21, 2007 at 5:54:23 PM GMT+8


2007 年 6 月 18 日 星期一 【晴】

 



       今日係端午節呢 !
       曬得濟 冇出到去睇比賽
       留番起屋企睇 為左佢我好早就起左身喇

       不過終有一次我一定會去現場睇比賽的 !


       跟住袁幗儀打俾我叫我過盈盈屋企打雀
       痴線我由屋企去盈盈屋企要成九個字 !
       架 71k 真係慢到你唔信

       今日打牌 just for fun
       最後我同小紅都冇嬴冇輸 -.-"
       難得我今日手風咁順食親都五番以上 ....

       終於都逼左官惠盈開 msn
       密 d online 啦 babe ~

       搞掂哂左有野就同 caca 走了。



 

>>June 19, 2007 at 3:14:31 PM GMT+8


2007 年 6 月 18 日 星期一 【晴】

 



       琴晚忍唔住 .. 去左緊貼惡作劇2吻


       

       

       

       

       

       

       

       

       

       


       要快 d 睇慣佢短頭髮個樣 otherwise 會死



 

>>June 18, 2007 at 4:58:54 PM GMT+8


2007 年 6 月 17 日 星期日 【晴】

 



       我發覺我真係好少打日記而家
       有乜理由第一版仲有考梗 a-lv 既日記至得假 ..
       而家放榜都黎梗喇 ..
       仲要見到之前考試既日記 ....
       簡直不堪入目 ! !
       所以我決定要打密番日記



       因為種種障礙
       原本去台灣個 plan 已經胎死腹中
       不過好好彩
       我個好姊妹袁大小姐好 Q 爽快咁話去就去
       所以台灣之旅依然生效的 =)

       袁幗儀冇咩好 ,, 
       就係呢樣野令我咁多年黎死都要屈服起佢既淫威底下
       佢真係一個冇得頂既朋友黎架
       除左 - 脾氣臭左 D 之外哈哈哈
       總之就係一個抵讚既 babe 啦 -3-

       今日終於成功出左去買機票
       連機票都出埋 應該唔會去唔到掛 ? ..
       之後去左信和睇鞋
       原本只係諗住睇下既姐
       點知袁小姐不斷慫恿我買左佢
       結果真係好快就買左
       如果我後悔 ,, 你一定要回番水俾我 ! !

       之後就返大中食 tea
       原來藍山咖啡都幾好食架喎 
       環境又 ok 舒適
       又令我諗番起大尾督果段日子 真係好悠閒架
       呢單野我成日都會羅黎同人講
       事關真係好開心

       食完野又要去工作了
       補習個細路好叻呀 考試進步左十九分
       佢阿媽開心到嘔 !
       從此建立了非常好的口碑 ! !
       見佢咁乖 我都要買 d 野獎勵下佢先



       吳婉儀 雖然你去唔到台灣 ..
       不過唔好唔開心啦
       今年去唔到咪下年去囉
       你一定會去到架
       最緊要係 settle 番好 d messy thing 先嘛
       我都相信會好快搞得掂架 don't worry !



       我要補充
       六月真係一個好月 !
       六月 邊個個名最響 ?
       梗係爸爸啦 ~ 父親節大家都很快樂呢 !

       仲有 六月係佢地既生日
       九號係第一位既仔仔生日
       而琴日十七號就係第二位既小綜生日 !
       正呀
            


 

>>June 18, 2007 at 5:08:49 PM GMT+8


2007 年 6 月 14 日 星期四 【晴】

 



       6 th June 2007



       2006 - 2007 年度聖公會莫壽增會督中學中七級謝師宴


       

       冼家孖仔 
       大大話話都識左佢地十幾年喇
       其實我覺得得佢地唔係話好似樣
       所以由細到大都好易分到佢地

       

       朱佩媚 
       呢個爛名 .. 同我地好襯
       不過我地好犀利架 
       sing con 咁都有亞軍 ,, 光明會 :)

       

       莫壽增小姐阿婆同莫壽增先生 steven
       好襯呀佢地
       似乎佢地都當選得好開心
       不斷做佈景板俾我地合照

       

       化學肥佬二人組同化學阿 sir 一
       真係覺得佢好慘 
       第一年做阿 sir 就遇到我地
       希望佢既教學前途唔好俾我地影響到

       

       化學肥佬二人組同化學阿 sir 二
       好對佢唔住呀
       佢咁好咁循循善誘我都冇領情
       仲有佢對我地真係好似一個爸爸呢       

       

       貽興王
       麥子杰無啦啦扮貽興王扮到上哂位
       眾女紛紛搵佢合照扮謎女郎
       不過謎女郎都係由盈盈做最適合哈

       

       謎
       今次我係 adam 鄭
       斤斤係謎女郎 貽興王繼續係貽興王
       做 adam 鄭好過左謎女郎多多聲

       

       食野中
       頂佢間酒店孤寒到嘔
       一人限飲兩杯野 其餘要自己俾錢
       不過 d 野都幾好食既 尤其係肉類 !

       

       girl friends in 7C       

       

       girl friends in form 7

       

       student union ( 過氣的 )

       

       煲劇小組 冇人知我地扮梗飛輪海 -.-"

       

       龍哥 ! ! 幾有勢呀真係

       

       7C 班相



       好高興可以遇到你地呢班咁好既同學咁好既朋友咁好既老師 =)



       相簿條 link : http://www.fotop.net/mei106/070606



 

>>June 17, 2007 at 5:36:47 PM GMT+8


2007 年 6 月 12 日 星期二 【晴】

 



       今日好開心 路路蜴通
       唔駛等過馬路 唔駛等巴士 唔駛等 lift 落親雨我都起室內 etc.
       如果日日都係咁 人生真係美好 =)

       不過唯一唔好既係
       我個鼻既正中間生左粒世紀大毒瘡 :(
       即係我塊面既正中間生左粒世紀大毒瘡 ..
       so horrible ....
       搞到我今日唔敢直視他人 @@

       補完之後去左 tst 行街
       我想講
       考完 al 到而家 我都未好好行過成個 tst
       好好行下既定義 : 橫掃加連威老道金馬倫道彌敦道海防道廣東道
       直至今日都仲係冇好好行過下 ...
       連加連威老道都未行完就去左食飯

       去了北京道一號食呢 !
       很喜歡那裡 邊吃邊看無敵大海景
       而且今天胃口很好
       所以食左好多野
       
       
       

       美美的夜景



 

>>June 12, 2007 at 6:40:37 PM GMT+8


2007 年 6 月 3 日 星期日 【晴】

 



       琴日係傻仔李豪儀生日 ..
       生日快樂 ! !

       



 

>>June 4, 2007 at 12:20:57 PM GMT+8


2007 年 6 月 1 日 星期五 【晴】

 



       28 - 30 th May - 澳門中山虎門之旅

       成員 : 肥鬼 Gap 雄仔 肥庭 麒麒 何子 唐拎 肥妮 我



       第一站 - 澳門


       未出發先興奮
       為左可以起澳門大展鴻圖
       我晨早已經儲定賭本
       可惜未去之前已經駛到七七八八
       可幸何生仗義相助 借出四舊水

       去到澳門第一件事當然係食野
       我地事但入左間起賭場附近既茶餐廳
       循例都叫左個特色豬扒包食下
       其實同大快活差唔多

       第二件事係我認為呢趟旅行最重要既 event
       入左金沙
       我異常地冷靜 所謂賭台見真章
       開頭玩左勁耐老虎機 just for fun
       贏得果幾蚊 -.-

       正所謂大雞唔食細米
       所以點都要賭大少少
       去左我既剋星 - 賭大細
       頂佢跟左條自己好旺但唔旺我既阿叔
       我一跟佢買大就衰
       仲要連續兩鋪開一二三 !
       邪到阿媽都唔認得

       之後靠自己買左個一賠七
       嬴左 :D
       跟住由於太晏佢地趕住走所以冇得賭落去
       總計嬴左二百
       不過輸錢三寶輸得幾甘 佢地相當不滿

       賭完就去瑪嘉烈
       循例都叫左個特色葡撻食下
       其實同肯得基差唔多
       食完就過珠海



       第二站 - 中山


       起珠海搭車過中山
       一到步就去超級市場掃野食先
       之後就去肥鬼屋企
       佢屋企勁大
       擺低野就出去食飯
       好恐怖 起當地去邊都唔駛用腳行
       去邊都有專車接送 @@"

       食完去左足沐
       麥子杰同譚港雄堅持要女既靚既後生既師傅
       結果得 " 女既 " 呢個條件係符合 ...
       見到佢兩個 O 左嘴 我笑到痴左線
       按得勁舒服 不過好痕
       我著左條長褲搞到冇得按小腿 -x-

       之後就按身
       我地既師傅好好人好好傾
       我地由吳尊傾到去胡歌 *O*
       按完去焗蒸氣
       我地三條虧野入一陣已經想死
       我仲開唔到門
       果刻真係以為會起入面焗死咁就一世

       返到肥鬼屋企 play games
       輸左要做家務
       玩到四點幾返房訓
       麒麒過黎傾左陣計之後俾肥妮打發走
       我地兩個不斷堅持話要訓覺
       點知又傾返計
       最尾搞到十點先訓 -___________-"
       兩點幾就俾佢地摷醒

       落左三六九食
       頂佢貴同呃人 !
       由於我唔夠訓極躁所以臭罵呃人侍應一頓

       食完去浸溫泉
       大熱天時浸溫泉 都幾難頂
       我第一次出咁多汗
       不過果度環境真係相當優美
       期望冬天黎再戰溫泉

       浸完就搭車過虎門



       第三站 - 虎門


       去到虎門果頭司機唔識路
       所以都兜左幾耐下
       突然間雄仔指住話 " 係呢度喇 "
       眾人嘩然

       我地見到一間好大既既建築物 with 頂樓亂放 laser
       呢個龐然大物就係雄仔姨丈開既
       五星級的酒店
       真係好驚架 shit !
       佢地勁怒吼勁爆粗
       我啞左 所以只可以 O 嘴作回應

       入到去 更驚
       入面大到商鋪林立 仲有兩隻海龜
       酒店留左五間房俾譚生
       我地好好淨係要左四間咋

       上左房定一定驚之後就落街食野
       條街既野同間酒店好唔 match
       間酒店太富麗堂皇太大太礙眼
       我地不時回望間酒店
       再報上一個滿意的微笑

       食完就去左音樂龍唱 k
       果度有個台俾人 solo 有沙槌有搖鼓
       歌很新
       最重要係收得平 !
       九個人只需六十八一個鐘
       只可惜我啞左 乜都唱唔到
       唱到三點就埋單

       跟住就返酒店訓了 很是舒服

       第二日起身就去食 buffet , 日式的
       d 野都 ok 好食
       我地又試包場

       埋單果陣有 d 麻煩
       果度既人以為我地冇錢俾
       不過雄爺撥左個輪之後
       類似經理物體同個 waitress 講話 " 張單張小姐會埋 "
       個 waitress 呆哂

       之後
       我地去廁所有人歡送
       影相會有人主動黎問你駛唔駛揸機

       食完就返香港了



       第四站 - 香港


       返黎就去左補習了
       支力得濟 同佢 hea 補

       hea 完就同何子去阿婆家姐度
       去玩貓玩 wii 同溏心風暴



 

>>June 2, 2007 at 6:10:26 AM GMT+8


2007 年 5 月 23 日 星期三 【晴】

 



       禮拜一全情投入起 Sammi 既世界

       好好睇
       三場勁歌熱舞 極盡視覺享愛
       見佢咁 fit 
       我雖然唔係咩人都覺得得好自豪
       她可是我喜歡了十六年的偶像啊 !
       好犀利好犀利好犀利
       天后既地位係唔會俾任何人動搖到的 !

       不過 - 冇 encore ..
       人生第二次冇 encore 既 concert ..
       失望透頂
       我地賴死唔走 XD
       仲自行幫佢 encore 埋
       之後返大墟食野發洩

       相遲 d 先 post


       禮拜二同盈盈去 tst 買 grad. din. 裙
       盈盈真好 成日都肯陪我 -v-

       好核突呀今年 d 裙
       勁老顏色又怪 .. 錯哂 !
       加上我又唔想買貴的
       總之我又好麻煩咁呢樣果樣

       之後起利時見到件比較似樣同平的
       諗左十秒都冇就買左喇
       費事官惠盈怨我白行一趟啦下話

       買完就真行街
       不過勁驚睇連身裙 怕 regret
       好支力呀呢日


       禮拜三睇男人之虎
       又係我地三個聚頭既日子
       太鍾意呢個鐵三角組合喇

       袁小姐終於都肯戴 con
       靚好多呀真係
       不過冇起佢面前讚 以免佢囂
       而家你見到呢篇日記自己沾沾自喜好喇

       何生真係要讚
       識路 真係一個大功
       我地俾佢 lead 住真係勁有安全感
       去邊都冇問題呀 !
       思思你真係真係要好好珍惜喇 ~

       好好睇
       我狂笑 做完 yoga 個肚痛到嘔都仲要笑
       仲有坐第一行真係好多福利
       聽到佢呼吸聲見到佢噴口水佢仲會同你講野
       我覺得 真係好抵睇

       詹 sir 的確好有才華
       識做戲識跳舞識唱歌識 rap
       我想睇返佢套萬世歌王

       唔 .. 袁大小姐而家上左黎等我 set 頭化妝
       唔講 lu



 

>>May 24, 2007 at 6:58:56 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


msn : [email protected]

廣告

讀者留言

路人留言   |

hey <br>係我呢~ <br
>>November 17, 2008 at 2:34:22 PM GMT+8

我都好想知自己果條有幾低,, <
>>July 25, 2008 at 4:40:04 PM GMT+8

阿May <br>我好想同你唱
>>April 29, 2008 at 2:19:59 AM GMT+8

喂 呀媚 ,, <br>你唔好
>>November 20, 2007 at 1:52:22 AM GMT+8

meimei~ <br>點解會
>>September 23, 2007 at 10:26:14 AM GMT+8

蔡宇媚呀      .. <br
>>September 4, 2007 at 8:15:27 AM GMT+8

冇可能唔記得你! <br>不知幾
>>August 9, 2007 at 4:25:19 PM GMT+8

你做咩打d唔打d嫁...
>>July 18, 2007 at 5:01:20 AM GMT+8

靚女,, <br>你張cert
>>July 12, 2007 at 1:46:43 AM GMT+8

阿宗麵線我都有食呀~要企係到食,
>>July 6, 2007 at 4:15:32 PM GMT+8

# WHY <br> <br>我
>>June 28, 2007 at 12:12:54 PM GMT+8

Mei!!!好番未ar??
>>June 26, 2007 at 12:08:04 AM GMT+8

# tungman <br> <
>>June 8, 2007 at 3:17:13 PM GMT+8

拿拿臨啦,好想睇相 !
>>June 8, 2007 at 3:55:44 AM GMT+8

# 寶雯 <br> <br>勁開
>>May 20, 2007 at 4:10:19 PM GMT+8

waaaaaa...考完喇~~~
>>May 9, 2007 at 9:42:26 PM GMT+8

# 寶雯 <br> <br>你咁
>>March 28, 2007 at 3:42:27 PM GMT+8

# Lei <br> <br>好
>>March 28, 2007 at 3:39:48 PM GMT+8

媚媚~~~~ <br>妳幾好嗎﹖
>>March 27, 2007 at 4:56:22 PM GMT+8

Mei姐 <br>^V^ <br
>>March 25, 2007 at 4:03:01 PM GMT+8

# Lok <br> <br>t
>>March 21, 2007 at 4:05:26 PM GMT+8

don't worry and
>>March 20, 2007 at 5:41:10 PM GMT+8

# 君 <br> <br>江結君
>>March 14, 2007 at 4:37:21 PM GMT+8

yeah 我而家好開心呀 <br
>>March 12, 2007 at 10:50:04 AM GMT+8

# 斤 <br> <br>語帶相
>>March 11, 2007 at 5:01:38 PM GMT+8

# 君 <br> <br>有架有
>>March 11, 2007 at 5:00:06 PM GMT+8

我知! <br> <br>係最唔
>>March 10, 2007 at 4:21:06 PM GMT+8

搵&#21873;有冇&#228
>>March 9, 2007 at 1:55:44 PM GMT+8

# 君 <br> <br>你係真
>>February 1, 2007 at 4:28:08 PM GMT+8

今年終於可以拉banner喇 <
>>January 25, 2007 at 5:55:30 PM GMT+8

Yeah <br> <br>今
>>January 25, 2007 at 5:54:12 PM GMT+8

# WHY <br> <br>我
>>January 24, 2007 at 3:34:04 PM GMT+8

原來我無你album ga..
>>January 20, 2007 at 11:02:41 PM GMT+8

# why <br> <br>咁
>>January 20, 2007 at 6:22:19 PM GMT+8

我settle down哂啦(c
>>January 17, 2007 at 11:40:29 PM GMT+8

# 朱朱 <br> <br>朱朱
>>January 17, 2007 at 2:39:23 PM GMT+8

我o係屋企都聽到愛社好大聲 <b
>>January 13, 2007 at 10:03:27 AM GMT+8

# 潘綺琪 <br> <br>你
>>January 12, 2007 at 4:02:38 PM GMT+8

蔡宇媚 <br>我想平反一下 <
>>January 7, 2007 at 12:22:29 PM GMT+8

# 鯨魚 <br> <br>鯨魚
>>January 6, 2007 at 5:34:45 PM GMT+8

# 何子 <br> <br>哈哈
>>January 6, 2007 at 5:32:39 PM GMT+8

Mei ...
>>January 2, 2007 at 9:35:07 AM GMT+8

Mei <br> <br>估唔到
>>January 1, 2007 at 6:05:17 PM GMT+8

# 君 <br> <br>睇怕我
>>December 29, 2006 at 4:34:12 PM GMT+8

我要睇實物!
>>December 27, 2006 at 12:52:00 AM GMT+8

# 斤斤 <br> <br>ye
>>December 25, 2006 at 12:11:26 PM GMT+8

# ctm <br> <br>佢
>>December 25, 2006 at 12:08:30 PM GMT+8

 哈哈  <br> <br> 
>>December 22, 2006 at 3:18:44 PM GMT+8

哈哈你死喇你爸媽唔係屋企 <br
>>December 19, 2006 at 10:38:23 AM GMT+8

# 何子 <br> <br>唉
>>December 8, 2006 at 3:28:42 PM GMT+8

人氣: 82268

Design & Scripting by ShowHappy.Net