|
2007 年 6 月 27 日 星期三 【晴】
有一大堆野想講
*之前係陳冬敏生日呀
生日快樂啦
不過佢做野做到好夜先返黎
真係太辛苦喇
你快 d 辭左份工佢同我地玩啦
全世界都話好想同你玩喎 !
*始終一天 我會買隻手錶
始終一天 我會早點起身
始終一天 我會不再懶惰 不再遲到
*正所謂姣婆守唔到寡
蘿友痕的我又走左去整頭了 ..
難得今次有條大水喉射住唔駛俾錢
幾歹都要搞搞佢 !
睇黎我注定一世都留唔長 d 頭髮嗚 /.\
*咁呢 .. 又就黎放榜喇
雖然唔想諗起佢 但間唔中都會醒起
呢幾日醒起既頻率仲愈來愈高
其實我都已經有心理準備讀 high dip
不過都仲係好驚到時會面對唔到
*七月一日就快到 話咁快就十年
十年 .. 究竟做過 d 咩呢 ??
講真 青春呢家野話冇就冇
自己做過乜真係唔太記得
淨係知道自己不斷燃燒梗青春
*又係去台灣好似好悶咁 ?
不過我相信今次既 tour 會比上次更認識台灣
我唔要係走馬看花 一定要盡情嘆世界燒錢
同埋今次係仔仔召喚我去
點都要俾番幾分薄面去會一會佢
我要話佢知我同大 S 係同一日生日 !
*我呢 .. 由細到大分配到 d no. 都好好架
我個身份証頭三個字係 888
diary 尾三個字係 888
考生編號係 333366
全部都好易記 所以由細到大我都唔識記 no.
*考 al 果陣我寫左張考完必做 list
結果黎到今日好似淨係做左十分一
雖然放左好耐假
但係就好似仲有好多野要做
其實我覺得咁樣真係好充實
呢種生活太適合我喇
*去完台灣之後我可能會正式搵份工做
最好就係好似中五果陣果 d 咁筍啦
不過唔得都唔緊要既
或者會做 sales 儲下 exp. upgade 自己
最緊要係唔好做補習 真係補到厭
*之前返 mst 聯誼
結果我同連桷璋撐枱腳食飯盒
好似好慘 其實都幾好味個飯盒
何子仲會間唔中仲會燒 d 野黎過我地食
食野唔俾錢係最開心 !
*係喇何生袁小姐
又黎到我地一年幾度既大日子喇
你地生日諗住點呢 ?? 有冇想做既野 ?
你地睇唔睇國家體操精英大匯演 ?
諗得過架 ~~~~ 快 d 覆番我呀
*我睇到十八禁不禁第九集喇
而家又要跟番台灣既進度 ..
好多人都有睇 ,, on msn 果陣好多人詢問進度
不過最正都係李英 ruey
佢詢問完我就話 " 我呢邊而家播梗換換愛呀 ~ "
佢睇直播 ~~~~~~~~~~~~~~ ! ! !
*好想好想好想好想好想去 camp
好想好想好想好想好想去 beach
*搵日要同肥妮過大海觀光
順便返工
肥妮快 d 俾個期我 !
*盈盈 盈盈 我好掛住你呀
你番左黎就打打電話俾我啦
你不嬲都係我情緒顧問黎家嘛
就黎放榜我應該都係時候發癲架喇
你要幫幫我紓緩下情緒呢 ~
暫時咁多先啦
>>June 27, 2007 at 6:19:20 PM GMT+8
2007 年 6 月 21 日 星期四 【晴】
六月二十日
我而家病入膏肓 ..
遲 d 先補番篇日記。
>>June 21, 2007 at 5:54:23 PM GMT+8
2007 年 6 月 18 日 星期一 【晴】
今日係端午節呢 !
曬得濟 冇出到去睇比賽
留番起屋企睇 為左佢我好早就起左身喇
不過終有一次我一定會去現場睇比賽的 !
跟住袁幗儀打俾我叫我過盈盈屋企打雀
痴線我由屋企去盈盈屋企要成九個字 !
架 71k 真係慢到你唔信
今日打牌 just for fun
最後我同小紅都冇嬴冇輸 -.-"
難得我今日手風咁順食親都五番以上 ....
終於都逼左官惠盈開 msn
密 d online 啦 babe ~
搞掂哂左有野就同 caca 走了。
>>June 19, 2007 at 3:14:31 PM GMT+8
2007 年 6 月 18 日 星期一 【晴】
琴晚忍唔住 .. 去左緊貼惡作劇2吻
要快 d 睇慣佢短頭髮個樣 otherwise 會死
>>June 18, 2007 at 4:58:54 PM GMT+8
2007 年 6 月 17 日 星期日 【晴】
我發覺我真係好少打日記而家
有乜理由第一版仲有考梗 a-lv 既日記至得假 ..
而家放榜都黎梗喇 ..
仲要見到之前考試既日記 ....
簡直不堪入目 ! !
所以我決定要打密番日記
因為種種障礙
原本去台灣個 plan 已經胎死腹中
不過好好彩
我個好姊妹袁大小姐好 Q 爽快咁話去就去
所以台灣之旅依然生效的 =)
袁幗儀冇咩好 ,,
就係呢樣野令我咁多年黎死都要屈服起佢既淫威底下
佢真係一個冇得頂既朋友黎架
除左 - 脾氣臭左 D 之外哈哈哈
總之就係一個抵讚既 babe 啦 -3-
今日終於成功出左去買機票
連機票都出埋 應該唔會去唔到掛 ? ..
之後去左信和睇鞋
原本只係諗住睇下既姐
點知袁小姐不斷慫恿我買左佢
結果真係好快就買左
如果我後悔 ,, 你一定要回番水俾我 ! !
之後就返大中食 tea
原來藍山咖啡都幾好食架喎
環境又 ok 舒適
又令我諗番起大尾督果段日子 真係好悠閒架
呢單野我成日都會羅黎同人講
事關真係好開心
食完野又要去工作了
補習個細路好叻呀 考試進步左十九分
佢阿媽開心到嘔 !
從此建立了非常好的口碑 ! !
見佢咁乖 我都要買 d 野獎勵下佢先
吳婉儀 雖然你去唔到台灣 ..
不過唔好唔開心啦
今年去唔到咪下年去囉
你一定會去到架
最緊要係 settle 番好 d messy thing 先嘛
我都相信會好快搞得掂架 don't worry !
我要補充
六月真係一個好月 !
六月 邊個個名最響 ?
梗係爸爸啦 ~ 父親節大家都很快樂呢 !
仲有 六月係佢地既生日
九號係第一位既仔仔生日
而琴日十七號就係第二位既小綜生日 !
正呀
>>June 18, 2007 at 5:08:49 PM GMT+8
2007 年 6 月 14 日 星期四 【晴】
6 th June 2007
2006 - 2007 年度聖公會莫壽增會督中學中七級謝師宴
冼家孖仔
大大話話都識左佢地十幾年喇
其實我覺得得佢地唔係話好似樣
所以由細到大都好易分到佢地
朱佩媚
呢個爛名 .. 同我地好襯
不過我地好犀利架
sing con 咁都有亞軍 ,, 光明會 :)
莫壽增小姐阿婆同莫壽增先生 steven
好襯呀佢地
似乎佢地都當選得好開心
不斷做佈景板俾我地合照
化學肥佬二人組同化學阿 sir 一
真係覺得佢好慘
第一年做阿 sir 就遇到我地
希望佢既教學前途唔好俾我地影響到
化學肥佬二人組同化學阿 sir 二
好對佢唔住呀
佢咁好咁循循善誘我都冇領情
仲有佢對我地真係好似一個爸爸呢
貽興王
麥子杰無啦啦扮貽興王扮到上哂位
眾女紛紛搵佢合照扮謎女郎
不過謎女郎都係由盈盈做最適合哈
謎
今次我係 adam 鄭
斤斤係謎女郎 貽興王繼續係貽興王
做 adam 鄭好過左謎女郎多多聲
食野中
頂佢間酒店孤寒到嘔
一人限飲兩杯野 其餘要自己俾錢
不過 d 野都幾好食既 尤其係肉類 !
girl friends in 7C
girl friends in form 7
student union ( 過氣的 )
煲劇小組 冇人知我地扮梗飛輪海 -.-"
龍哥 ! ! 幾有勢呀真係
7C 班相
好高興可以遇到你地呢班咁好既同學咁好既朋友咁好既老師 =)
相簿條 link : http://www.fotop.net/mei106/070606
>>June 17, 2007 at 5:36:47 PM GMT+8
2007 年 6 月 12 日 星期二 【晴】
今日好開心 路路蜴通
唔駛等過馬路 唔駛等巴士 唔駛等 lift 落親雨我都起室內 etc.
如果日日都係咁 人生真係美好 =)
不過唯一唔好既係
我個鼻既正中間生左粒世紀大毒瘡 :(
即係我塊面既正中間生左粒世紀大毒瘡 ..
so horrible ....
搞到我今日唔敢直視他人 @@
補完之後去左 tst 行街
我想講
考完 al 到而家 我都未好好行過成個 tst
好好行下既定義 : 橫掃加連威老道金馬倫道彌敦道海防道廣東道
直至今日都仲係冇好好行過下 ...
連加連威老道都未行完就去左食飯
去了北京道一號食呢 !
很喜歡那裡 邊吃邊看無敵大海景
而且今天胃口很好
所以食左好多野
美美的夜景
>>June 12, 2007 at 6:40:37 PM GMT+8
2007 年 6 月 3 日 星期日 【晴】
琴日係傻仔李豪儀生日 ..
生日快樂 ! !
>>June 4, 2007 at 12:20:57 PM GMT+8
2007 年 6 月 1 日 星期五 【晴】
28 - 30 th May - 澳門中山虎門之旅
成員 : 肥鬼 Gap 雄仔 肥庭 麒麒 何子 唐拎 肥妮 我
第一站 - 澳門
未出發先興奮
為左可以起澳門大展鴻圖
我晨早已經儲定賭本
可惜未去之前已經駛到七七八八
可幸何生仗義相助 借出四舊水
去到澳門第一件事當然係食野
我地事但入左間起賭場附近既茶餐廳
循例都叫左個特色豬扒包食下
其實同大快活差唔多
第二件事係我認為呢趟旅行最重要既 event
入左金沙
我異常地冷靜 所謂賭台見真章
開頭玩左勁耐老虎機 just for fun
贏得果幾蚊 -.-
正所謂大雞唔食細米
所以點都要賭大少少
去左我既剋星 - 賭大細
頂佢跟左條自己好旺但唔旺我既阿叔
我一跟佢買大就衰
仲要連續兩鋪開一二三 !
邪到阿媽都唔認得
之後靠自己買左個一賠七
嬴左 :D
跟住由於太晏佢地趕住走所以冇得賭落去
總計嬴左二百
不過輸錢三寶輸得幾甘 佢地相當不滿
賭完就去瑪嘉烈
循例都叫左個特色葡撻食下
其實同肯得基差唔多
食完就過珠海
第二站 - 中山
起珠海搭車過中山
一到步就去超級市場掃野食先
之後就去肥鬼屋企
佢屋企勁大
擺低野就出去食飯
好恐怖 起當地去邊都唔駛用腳行
去邊都有專車接送 @@"
食完去左足沐
麥子杰同譚港雄堅持要女既靚既後生既師傅
結果得 " 女既 " 呢個條件係符合 ...
見到佢兩個 O 左嘴 我笑到痴左線
按得勁舒服 不過好痕
我著左條長褲搞到冇得按小腿 -x-
之後就按身
我地既師傅好好人好好傾
我地由吳尊傾到去胡歌 *O*
按完去焗蒸氣
我地三條虧野入一陣已經想死
我仲開唔到門
果刻真係以為會起入面焗死咁就一世
返到肥鬼屋企 play games
輸左要做家務
玩到四點幾返房訓
麒麒過黎傾左陣計之後俾肥妮打發走
我地兩個不斷堅持話要訓覺
點知又傾返計
最尾搞到十點先訓 -___________-"
兩點幾就俾佢地摷醒
落左三六九食
頂佢貴同呃人 !
由於我唔夠訓極躁所以臭罵呃人侍應一頓
食完去浸溫泉
大熱天時浸溫泉 都幾難頂
我第一次出咁多汗
不過果度環境真係相當優美
期望冬天黎再戰溫泉
浸完就搭車過虎門
第三站 - 虎門
去到虎門果頭司機唔識路
所以都兜左幾耐下
突然間雄仔指住話 " 係呢度喇 "
眾人嘩然
我地見到一間好大既既建築物 with 頂樓亂放 laser
呢個龐然大物就係雄仔姨丈開既
五星級的酒店
真係好驚架 shit !
佢地勁怒吼勁爆粗
我啞左 所以只可以 O 嘴作回應
入到去 更驚
入面大到商鋪林立 仲有兩隻海龜
酒店留左五間房俾譚生
我地好好淨係要左四間咋
上左房定一定驚之後就落街食野
條街既野同間酒店好唔 match
間酒店太富麗堂皇太大太礙眼
我地不時回望間酒店
再報上一個滿意的微笑
食完就去左音樂龍唱 k
果度有個台俾人 solo 有沙槌有搖鼓
歌很新
最重要係收得平 !
九個人只需六十八一個鐘
只可惜我啞左 乜都唱唔到
唱到三點就埋單
跟住就返酒店訓了 很是舒服
第二日起身就去食 buffet , 日式的
d 野都 ok 好食
我地又試包場
埋單果陣有 d 麻煩
果度既人以為我地冇錢俾
不過雄爺撥左個輪之後
類似經理物體同個 waitress 講話 " 張單張小姐會埋 "
個 waitress 呆哂
之後
我地去廁所有人歡送
影相會有人主動黎問你駛唔駛揸機
食完就返香港了
第四站 - 香港
返黎就去左補習了
支力得濟 同佢 hea 補
hea 完就同何子去阿婆家姐度
去玩貓玩 wii 同溏心風暴
>>June 2, 2007 at 6:10:26 AM GMT+8
2007 年 5 月 23 日 星期三 【晴】
禮拜一全情投入起 Sammi 既世界
好好睇
三場勁歌熱舞 極盡視覺享愛
見佢咁 fit
我雖然唔係咩人都覺得得好自豪
她可是我喜歡了十六年的偶像啊 !
好犀利好犀利好犀利
天后既地位係唔會俾任何人動搖到的 !
不過 - 冇 encore ..
人生第二次冇 encore 既 concert ..
失望透頂
我地賴死唔走 XD
仲自行幫佢 encore 埋
之後返大墟食野發洩
相遲 d 先 post
禮拜二同盈盈去 tst 買 grad. din. 裙
盈盈真好 成日都肯陪我 -v-
好核突呀今年 d 裙
勁老顏色又怪 .. 錯哂 !
加上我又唔想買貴的
總之我又好麻煩咁呢樣果樣
之後起利時見到件比較似樣同平的
諗左十秒都冇就買左喇
費事官惠盈怨我白行一趟啦下話
買完就真行街
不過勁驚睇連身裙 怕 regret
好支力呀呢日
禮拜三睇男人之虎
又係我地三個聚頭既日子
太鍾意呢個鐵三角組合喇
袁小姐終於都肯戴 con
靚好多呀真係
不過冇起佢面前讚 以免佢囂
而家你見到呢篇日記自己沾沾自喜好喇
何生真係要讚
識路 真係一個大功
我地俾佢 lead 住真係勁有安全感
去邊都冇問題呀 !
思思你真係真係要好好珍惜喇 ~
好好睇
我狂笑 做完 yoga 個肚痛到嘔都仲要笑
仲有坐第一行真係好多福利
聽到佢呼吸聲見到佢噴口水佢仲會同你講野
我覺得 真係好抵睇
詹 sir 的確好有才華
識做戲識跳舞識唱歌識 rap
我想睇返佢套萬世歌王
唔 .. 袁大小姐而家上左黎等我 set 頭化妝
唔講 lu
>>May 24, 2007 at 6:58:56 AM GMT+8
|

msn : [email protected]
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
hey
<br>係我呢~
<br
>>November 17, 2008 at 2:34:22 PM GMT+8
我都好想知自己果條有幾低,,
<
>>July 25, 2008 at 4:40:04 PM GMT+8
阿May
<br>我好想同你唱
>>April 29, 2008 at 2:19:59 AM GMT+8
喂 呀媚 ,,
<br>你唔好
>>November 20, 2007 at 1:52:22 AM GMT+8
meimei~
<br>點解會
>>September 23, 2007 at 10:26:14 AM GMT+8
蔡宇媚呀 ..
<br
>>September 4, 2007 at 8:15:27 AM GMT+8
冇可能唔記得你!
<br>不知幾
>>August 9, 2007 at 4:25:19 PM GMT+8
你做咩打d唔打d嫁...
>>July 18, 2007 at 5:01:20 AM GMT+8
靚女,,
<br>你張cert
>>July 12, 2007 at 1:46:43 AM GMT+8
阿宗麵線我都有食呀~要企係到食,
>>July 6, 2007 at 4:15:32 PM GMT+8
# WHY
<br>
<br>我
>>June 28, 2007 at 12:12:54 PM GMT+8
Mei!!!好番未ar??
>>June 26, 2007 at 12:08:04 AM GMT+8
# tungman
<br>
<
>>June 8, 2007 at 3:17:13 PM GMT+8
拿拿臨啦,好想睇相 !
>>June 8, 2007 at 3:55:44 AM GMT+8
# 寶雯
<br>
<br>勁開
>>May 20, 2007 at 4:10:19 PM GMT+8
waaaaaa...考完喇~~~
>>May 9, 2007 at 9:42:26 PM GMT+8
# 寶雯
<br>
<br>你咁
>>March 28, 2007 at 3:42:27 PM GMT+8
# Lei
<br>
<br>好
>>March 28, 2007 at 3:39:48 PM GMT+8
媚媚~~~~
<br>妳幾好嗎﹖
>>March 27, 2007 at 4:56:22 PM GMT+8
Mei姐
<br>^V^
<br
>>March 25, 2007 at 4:03:01 PM GMT+8
# Lok
<br>
<br>t
>>March 21, 2007 at 4:05:26 PM GMT+8
don't worry and
>>March 20, 2007 at 5:41:10 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>江結君
>>March 14, 2007 at 4:37:21 PM GMT+8
yeah 我而家好開心呀
<br
>>March 12, 2007 at 10:50:04 AM GMT+8
# 斤
<br>
<br>語帶相
>>March 11, 2007 at 5:01:38 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>有架有
>>March 11, 2007 at 5:00:06 PM GMT+8
我知!
<br>
<br>係最唔
>>March 10, 2007 at 4:21:06 PM GMT+8
搵啱有冇ä
>>March 9, 2007 at 1:55:44 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>你係真
>>February 1, 2007 at 4:28:08 PM GMT+8
今年終於可以拉banner喇
<
>>January 25, 2007 at 5:55:30 PM GMT+8
Yeah
<br>
<br>今
>>January 25, 2007 at 5:54:12 PM GMT+8
# WHY
<br>
<br>我
>>January 24, 2007 at 3:34:04 PM GMT+8
原來我無你album ga..
>>January 20, 2007 at 11:02:41 PM GMT+8
# why
<br>
<br>咁
>>January 20, 2007 at 6:22:19 PM GMT+8
我settle down哂啦(c
>>January 17, 2007 at 11:40:29 PM GMT+8
# 朱朱
<br>
<br>朱朱
>>January 17, 2007 at 2:39:23 PM GMT+8
我o係屋企都聽到愛社好大聲
<b
>>January 13, 2007 at 10:03:27 AM GMT+8
# 潘綺琪
<br>
<br>你
>>January 12, 2007 at 4:02:38 PM GMT+8
蔡宇媚
<br>我想平反一下
<
>>January 7, 2007 at 12:22:29 PM GMT+8
# 鯨魚
<br>
<br>鯨魚
>>January 6, 2007 at 5:34:45 PM GMT+8
# 何子
<br>
<br>哈哈
>>January 6, 2007 at 5:32:39 PM GMT+8
Mei ...
>>January 2, 2007 at 9:35:07 AM GMT+8
Mei
<br>
<br>估唔到
>>January 1, 2007 at 6:05:17 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>睇怕我
>>December 29, 2006 at 4:34:12 PM GMT+8
我要睇實物!
>>December 27, 2006 at 12:52:00 AM GMT+8
# 斤斤
<br>
<br>ye
>>December 25, 2006 at 12:11:26 PM GMT+8
# ctm
<br>
<br>佢
>>December 25, 2006 at 12:08:30 PM GMT+8
哈哈
<br>
<br>
>>December 22, 2006 at 3:18:44 PM GMT+8
哈哈你死喇你爸媽唔係屋企
<br
>>December 19, 2006 at 10:38:23 AM GMT+8
# 何子
<br>
<br>唉
>>December 8, 2006 at 3:28:42 PM GMT+8
|
|