|
2007 年 3 月 10 日 星期六 【晴】
今日係雄仔的生日
雖然佢重色輕友 不過平時都總算待我不薄
所以我都會當佢係我既好朋友黎既 :)
我祝你 生日快樂 !
夢想成真 !
佢地今日勁襯 s-weet sweet =)
幅相個主角係我同阿虹 -3-
大合照 - 好墟冚呀 !
考完 A-lv 要再一齊去旅行呀下團友 !
雄仔's Birthday
>>March 11, 2007 at 4:56:55 PM GMT+8
2007 年 3 月 7 日 星期三 【晴】
今日 Last Day 。
雖然冇咩 mood 影相
不過都係影左好多 -.-"
唔同 form 既相信都係 speech day 先搵番影
放學同左好多唔同既組合影
d 笑容僵到嘔
雖然個個都話影到好辛苦
不過都係會大叫召喚同組組員影相 :)
奪 A 組
聖獸組
ex - 3D 組
補習導師組
SU 組
June Leung 組
廣福組
Happy Corner 6 組
黑框眼鏡組
朱佩媚組
其實我仲有好多組合相係其他人度
例如係 :
唐 Ling 個 friend 組
阿 Gap fan 屎組
覺得阿腸係賤人組
覺得譚港雄好狗組
愛社組
大埔組
有既唔該單聲先
唔知點解 form 5 果陣反而仲有影相 mood
果時影左 over 300 張相
可能係果時影飽左搞到濟到而家
Form 5 Last Day @ 天台
好喇 俾個遊戲你地玩下
試找出下面哪幅圖片不屬於同一組合
另外真係好多謝 Brella !
Brella 你真係好好呀
勁細心不辭勞苦咁幫我地曬相分相派相
如果冇你我地點會有咁多相傍身丫
我好耐都冇掂過真相紙喇
次次都係起電腦睇相
所以我真係真係真係好多謝你呀 :)
好多班相級相呀 *0*
莫壽增 bye bye 喇~
i luv u -3- 不過千祈唔好唔捨得我 !
S.7 Last Day
>>March 8, 2007 at 5:07:55 PM GMT+8
2007 年 3 月 6 日 星期二 【晴】
考了個他媽的混帳爛成績
不過真係抵自己死
但係我係唔會放棄架
冇人可以教我放棄
睇住黎啦 ! !
>>March 7, 2007 at 3:17:03 PM GMT+8
2007 年 2 月 21 日 星期三 【晴】
19-02-2007
朱凱忻生日快樂 !
係就係遲左少少
不過我硬係覺得唔係日記同你賀壽唔得
詳情 refer 番去 sms -3-
luv u -3-
好講番上個禮拜
話說年廿八同連桷璋去睇侏羅館
本身其實仲有其他人
同 ctm 緣慳一面 ><
真係好睇唔好講笑
又或者係我太耐冇睇戲 咩都話好睇
之後番去探小紅
仲約埋羅文鍵食飯
點知探完 sad 得濟 冇胃口食飯 -_-
同 Minda 盈盈周圍行下
之後都係餓得濟是但隊左碗粥
由於年廿八冇洗到邋遢
所以年廿九補番
真係執野執到炆 ,, d 野都唔係我既 !
最恐怖係整理我家姐 d 絲襪
執下又一對執下又一對
我數過 有七十二對 而佢有一對腳
真係要咩色有咩色要咩款有咩款
夜晚成家人出街食
勁開心幾年冇試過喇
之後陪家姐去 apm 血併 但沒我份
年三十晏晝同 Caca 阿 Lo 團年
我地既月經會變左半年一會 -_____-"
不過氣氛依舊 *v*
又係周圍 hea 周圍行
其實點解我地可以得閒到咁 ?
之後就去補習
勁慘紅假都要補習
不過我相信我既付出係值得既
夜晚就同屋企團年
我地爆筒 !
年初一有親戚黎拜年
今年除左呢日應該冇咩機會逗到利是
佢地嘈到我頭到暈埋
同表姐又係講下 a-lv 大學 etc.
佢話要介紹個 friend 幫我補 chem
如果真係合格到我又唔拘呀 ..
正呀蘇民峰話我今年有運行呀 :D
年初二留左起屋企溫書
真係好唔專心成日拎個電話黎打牌篤波
今年 d 煙花都幾有新意
當然 - 仲有唔少得斤斤生日
年初三都係溫書
仲溫通頂到年初四添
都唔知發咩癲 鬼打都冇咁精神
不過進度依舊
到左年初四爸媽北上
我忍唔住上左 youtube 睇花樣少年少女
鬼咩琴日我家姐 download 左黎睇仲係咁讚
我又 search 埋佢個漫畫 ......
點解 ? ... 點解我溫書唔會咁積極周圍搵資料 ?
跟住就去天外天同大夥兒食飯
羅文鍵勁白 ! 係咪外國冇太陽唔會曬黑 ?
miss leung 派利是 ! ! @0@
食完飯再食糖水
之後我早走了 我暫時同夜間活動斷絕關係
好而家年初五喇
我要努力溫 Bio ! 星期一打大佬 ! !
祝大家 新年快樂 ! 心想事成 !
恭喜恭喜 ~
>>February 21, 2007 at 5:58:35 PM GMT+8
2007 年 2 月 13 日 星期二 【晴】
小紅 你要快 d 好番 ! !
>>February 17, 2007 at 3:40:44 PM GMT+8
2007 年 2 月 5 日 星期一 【晴】
考 mock 先黎病 ..
唔通連個天都唔鍾意我 ? :<
今日假 Last day 真 Last PE
偏偏就病 Q 左
個人勁謝 真係頹到冇朋友
我部機影左好少相咋
跪求你地一定要 upload 番 d 相
S.7 Fake Last Day
今日隻眼腫到冇眼睇
級相
仲有級相
>>February 5, 2007 at 4:33:38 PM GMT+8
2007 年 1 月 31 日 星期三 【晴】
今個禮拜算係過得冇咁平淡
禮拜日
同李英睿食 lunch 洗塵
佢係台灣既生活真係梳乎到暈
夜食 夜蒲 夜唱 夜玩
糜爛既生活令我十分嚮往
考完 A-lv 一定要再去台灣走番轉
兩個禮拜 !
最緊要去到有得睇直播台劇 ! !
睿少到時記得關照下細佬我
夜晚睇 my girl
好好笑 我笑到喉嚨痛
禮拜一
原本 plan 左唔返學
點知晏晝要 rehersal ,, 返左
lunch 諗住唱個靚畸練下歌
點知間黑店 d lunch k full Q 左
跟住諗住搏一搏聚寶 得左
都幾抵 好開心 好似發現新大陸咁
以後黑店貴就去聚寶
之後就一行五人打的返學
我地 re 到好似開 concert 咁
如果比賽都係咁就好喇 *Q*
改名果陣笑到失聲
大家好 我們是 --- H.K.A.L.E. ( 國語 )
班細唔明我地 d 笑位
勁大 generation gap -_____________-
禮拜二
一出門口返學已經好後悔
返學真笨實 事實上亦都已經証明左
晏晝同 bad study corner + steve + 肥平 + 肥勤食
第一次同佢地食咋
都 ok 愉快 ! 波槐講粗口講到一舊舊
周圍都籠罩住一片寫紀念冊既氣氛
禮拜三
同左大夥兒去食飯
其實好耐冇同過你地食 -x-
我成日都好似好窮咁既 ..
依然都係不斷俾潘煒延同麥子杰攻擊
其實我好鍾意同佢地鬧交架 因為好好笑
不過佢地真係煩左 d .. 要戒喇
放學就去左影級相喇
跟高度排位原來我都排到好後
完全唔知發生咩事 我由細到大都排最前架
哈哈 我同盈盈勁開心
影左十數張
老師盛讚我地夠團結 :)
之後再 rehersal
頂佢支無線咪廢架 !
蹝哂我地 d 時間仲搞到補習遲到 !
芹芹黑面了 ~.~
補完習陪他們買紀念冊
禮拜四
今日開始有 Last day 既感覺
好似再無堂上咁
奈何要 prepare music contest ,,
讀書都放埋左一邊 .︹.
聽日之後我一定要日日與書為伴 !
寫紀念冊寫到嘔血
不過都唔夠吳婉儀 ,,
佢寫番 form 5 果五大張白紙俾我呀 ! ! !
我開心到聽唔到書囉
你真係對我好好呀 -3-
放學果陣老連返黎
我帶佢遊覽 mst ,, 條友懶感觸 -.-"
之後一齊去 hall 八下個 decoration
吹下水玩下 IQ 題 ,, d IQ 題勁令人毛骨悚然
連桷璋今日好正常
聽日見呀下
岩岩阿君打俾我呀
仲 firm 埋話聽日會黎
好開心呀今次應該唔係會吹水喇掛
聽日要玩得盡興 d !
>>February 1, 2007 at 4:23:10 PM GMT+8
2007 年 1 月 23 日 星期二 【晴】
生日快樂
多謝哂句生日快樂
多謝哂所有好朋友
對定驚大有作用
好野獨唱同合唱都入到決賽
神真係有保祐我呀 thank god
夠哂嚕好滿足嚕 =)
決賽盡情玩下音樂就得喇
最緊要開心
下次有邊個想我贈句生日快樂呀 ?
又好完美喇 *3*
入大學前冇咩遺憾喇 great
好 要努力入大學 ! !
>>January 24, 2007 at 3:30:03 PM GMT+8
2007 年 1 月 16 日 星期二 【晴】
我想問黃可恩小姐 settle down 哂未 ?
好耐冇你既消息喇 掛死我 T口T
琴日 sing con 呀
好好彩地入到初賽 :>
我記得你話過係你心目中我係最好聽既
我真係好開心好滿足架
事實係咪咁樣都唔重要
我唔係好貪心架咋
唔駛話要羅獎 入到決賽已經好開心架喇
求神保祐下我 Lar
仲有今年挑戰舞台極限
同唐拎斤斤組成跳舞組合
我一諗到自己跳舞個樣已經覺得好難頂
極有可能衰過燕尾蝶 -____________-"
唉都係唔講喇
要做中化作文 :<
>>January 17, 2007 at 3:54:08 PM GMT+8
2007 年 1 月 10 日 星期三 【晴】
我啞了
男甲 女丙 男團 女團 全總 最投入獎
值得值得
終於輪到我們了
過往的六年裡
都是吃白果看別人拿獎
今年終於苦盡甘來
終於輪到我們了 ! !
全靠愛社多好人 人緣好
社監好 社長好 社職好 社員好 校友好
總之乜都好 咁多年黎我一直係咁覺得
琴日我一聽到全總果陣就喊到 fi-li-fe-le
雖然未頒之前都覺得我地有機會羅
但係宣佈果刻感覺好唔同
我地終於都吐氣揚眉
唔止我地係度之前果六年
其實愛社十四年冇咁風光過
女團真係估佢唔到
我地大部分女仔不嬲都唔係運動型
但係分數係累積番黎
每人貢獻一分都已經好有用
仲有啦啦隊獎
我地真係好投入好癲架
加上山頂既朋友簡直如虎添翼
而家仲有邊個夠膽話呢個係豬肉獎 ?
我係第一個喊
個個都攬住我叫我唔好喊 但係實在太激動喇
我知仲有好多人都有喊架 佢地死都唔認 -x-
開心到喊係一件好事 雖然比較燸
我真係覺得好似 EO2 囉
佢地係咁 ban 我 ! .\ /.
總之就好開心好開心
七年既中學運動會生涯終於有一個圓滿既句號。
S.7 Sports day
>>January 11, 2007 at 1:29:16 PM GMT+8
|

msn : [email protected]
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
hey
<br>係我呢~
<br
>>November 17, 2008 at 2:34:22 PM GMT+8
我都好想知自己果條有幾低,,
<
>>July 25, 2008 at 4:40:04 PM GMT+8
阿May
<br>我好想同你唱
>>April 29, 2008 at 2:19:59 AM GMT+8
喂 呀媚 ,,
<br>你唔好
>>November 20, 2007 at 1:52:22 AM GMT+8
meimei~
<br>點解會
>>September 23, 2007 at 10:26:14 AM GMT+8
蔡宇媚呀 ..
<br
>>September 4, 2007 at 8:15:27 AM GMT+8
冇可能唔記得你!
<br>不知幾
>>August 9, 2007 at 4:25:19 PM GMT+8
你做咩打d唔打d嫁...
>>July 18, 2007 at 5:01:20 AM GMT+8
靚女,,
<br>你張cert
>>July 12, 2007 at 1:46:43 AM GMT+8
阿宗麵線我都有食呀~要企係到食,
>>July 6, 2007 at 4:15:32 PM GMT+8
# WHY
<br>
<br>我
>>June 28, 2007 at 12:12:54 PM GMT+8
Mei!!!好番未ar??
>>June 26, 2007 at 12:08:04 AM GMT+8
# tungman
<br>
<
>>June 8, 2007 at 3:17:13 PM GMT+8
拿拿臨啦,好想睇相 !
>>June 8, 2007 at 3:55:44 AM GMT+8
# 寶雯
<br>
<br>勁開
>>May 20, 2007 at 4:10:19 PM GMT+8
waaaaaa...考完喇~~~
>>May 9, 2007 at 9:42:26 PM GMT+8
# 寶雯
<br>
<br>你咁
>>March 28, 2007 at 3:42:27 PM GMT+8
# Lei
<br>
<br>好
>>March 28, 2007 at 3:39:48 PM GMT+8
媚媚~~~~
<br>妳幾好嗎﹖
>>March 27, 2007 at 4:56:22 PM GMT+8
Mei姐
<br>^V^
<br
>>March 25, 2007 at 4:03:01 PM GMT+8
# Lok
<br>
<br>t
>>March 21, 2007 at 4:05:26 PM GMT+8
don't worry and
>>March 20, 2007 at 5:41:10 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>江結君
>>March 14, 2007 at 4:37:21 PM GMT+8
yeah 我而家好開心呀
<br
>>March 12, 2007 at 10:50:04 AM GMT+8
# 斤
<br>
<br>語帶相
>>March 11, 2007 at 5:01:38 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>有架有
>>March 11, 2007 at 5:00:06 PM GMT+8
我知!
<br>
<br>係最唔
>>March 10, 2007 at 4:21:06 PM GMT+8
搵啱有冇ä
>>March 9, 2007 at 1:55:44 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>你係真
>>February 1, 2007 at 4:28:08 PM GMT+8
今年終於可以拉banner喇
<
>>January 25, 2007 at 5:55:30 PM GMT+8
Yeah
<br>
<br>今
>>January 25, 2007 at 5:54:12 PM GMT+8
# WHY
<br>
<br>我
>>January 24, 2007 at 3:34:04 PM GMT+8
原來我無你album ga..
>>January 20, 2007 at 11:02:41 PM GMT+8
# why
<br>
<br>咁
>>January 20, 2007 at 6:22:19 PM GMT+8
我settle down哂啦(c
>>January 17, 2007 at 11:40:29 PM GMT+8
# 朱朱
<br>
<br>朱朱
>>January 17, 2007 at 2:39:23 PM GMT+8
我o係屋企都聽到愛社好大聲
<b
>>January 13, 2007 at 10:03:27 AM GMT+8
# 潘綺琪
<br>
<br>你
>>January 12, 2007 at 4:02:38 PM GMT+8
蔡宇媚
<br>我想平反一下
<
>>January 7, 2007 at 12:22:29 PM GMT+8
# 鯨魚
<br>
<br>鯨魚
>>January 6, 2007 at 5:34:45 PM GMT+8
# 何子
<br>
<br>哈哈
>>January 6, 2007 at 5:32:39 PM GMT+8
Mei ...
>>January 2, 2007 at 9:35:07 AM GMT+8
Mei
<br>
<br>估唔到
>>January 1, 2007 at 6:05:17 PM GMT+8
# 君
<br>
<br>睇怕我
>>December 29, 2006 at 4:34:12 PM GMT+8
我要睇實物!
>>December 27, 2006 at 12:52:00 AM GMT+8
# 斤斤
<br>
<br>ye
>>December 25, 2006 at 12:11:26 PM GMT+8
# ctm
<br>
<br>佢
>>December 25, 2006 at 12:08:30 PM GMT+8
哈哈
<br>
<br>
>>December 22, 2006 at 3:18:44 PM GMT+8
哈哈你死喇你爸媽唔係屋企
<br
>>December 19, 2006 at 10:38:23 AM GMT+8
# 何子
<br>
<br>唉
>>December 8, 2006 at 3:28:42 PM GMT+8
|
|