寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Wingwingwing

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2005 年 3 月 8 日 星期二 【晴】

都唔明點解 明明 有名叫 Terence...... 但D人 就叫佢 長毛 .... 唔知 呀sir 佢知唔知ga 呢 ~~?
點解 男仔 長頭髮 就叫做 長毛 ... 女仔短頭髮 就叫 男仔頭 or les.....

Flash 唔識做 ............... 成日 就白費左 了 ~.~" 好似 Maya 易 D wow =.= ~~~

Zuie ................ lee個 世界 ... 係咪真係有 報應 ga ......?

>>March 9, 2005 at 11:50:06 AM GMT+8


2005 年 3 月 7 日 星期一 【晴】

加左呀邦 Diary ...... Zuie話佢叫我地 十虎 好嘔 .......
唔知呢 ^^" 不過..不嬲D人都係話我 pig咁蠢 ................ 終於都比人 發覺倒我係 虎了 ~~~~ Yeah ~~

想留言比 四哥好耐了 .... 不過我又唔係 Xang 的人 ....... 我想講 ....
你可唔可以 改左首 唔開心的 BGsong 呀 .....? 因為 首歌 ................................ 我唔鐘意law ~~~

開始 Flash and Wedding 了 ~~~~
天 ..你想唱歌嗎 ? .................. 叻,,,我至叻 ... 我地 餐餐都做 呀head ....... 叻 .... 我至叻 ... ~~~

連續 兩日 sleep 都發夢 做 Maya ...... 真係 上晒腦 ..... ~.~""

>>March 8, 2005 at 10:32:35 AM GMT+8


2005 年 3 月 5 日 星期六 【晴】

今次個 proj 真係 好好玩呀 ~~~~~~~~ ^^ ^^ ^^ (十萬個開心呀 ~~~~~~~ )

總結 ! :
proj 完成了 8成半 啦 ....... 就交貸了 ~~~~ ( 吹生晒 咁呀 !!! )
Terence Wong 好勁呀 ~~~~~ 最 Final 都要佢 邦一邦手 .... ^^
.......當我地個個 都 通完頂 好想返home sleep 時 ..... 佢仲會 繼續 留o係 學校 ............. 嘩 !!!! .....(堅!)
讀Lee科的 入場條件 : ( 崖得 e.g通頂 , 受得氣 , 識應能力 e.g 食野時間, sleep地方............)
Terence 仲叫我地 " 唔好讀lee科啦....轉科啦~~~ "
---------------> 放心啦 ! 你轉行 我地都未 轉科呀 ~~~

成個 weeks sleep 得勁小 ......尋日9:30 返去做 .... 本來 話要 做到 2:00 am 先走得 .........
點知 要o係學校 通頂到 第二日 1 :00 pm !!!
不過 我真係 一D都唔覺得 辛苦 ..... 仲好 enjoy tim ~~~ 都唔知 幾好玩 ~~~~~ 學左 好多野 呀 ~~~~
呀輝呀 ~~~~ 我諗我都o係 028 wow ~~~~ 唔通 126 ~~~ ^^
餐餐 都係 Terence 請 .... 會唔會 有D過份 呢 ?? ^^"
所以今日先唔知 一唔一齊eat好.... (又係佢請真係唔好意思 wo~....)

明天的 古巨基演唱會 ..... 就會有我地有份做的 2D 3D 片了 ~~~~~~
我要 "非" 呀 ~~~~ 我要現場 睇我 起 o個幾棟樓 ~~~~ 仲有D "林some野" !!!
我的 掛帽架 and 馬車 ..... 冇放落去呀 ~~~~~~~~~ ^^ 算..................啦 ~

>>March 6, 2005 at 12:29:59 PM GMT+8


2005 年 3 月 2 日 星期三 【晴】

成個 禮拜 都 好夜sleep ......
唔係 Sing cont .. 做 layout ... 就係 ku巨基 proj ....... 尋日 終於 頂唔住 .... 二點就 sleep 左.... =..="
今日 返到去 冇野比人睇 ..... 所以 一早英文堂 先 dum底 D野走左 落 028 做 3D .......
都做得唔多 ~.~ ........ 泥緊三日 最後 沖次 !! 星期五 六 全日 加油 !!!!
一切 順利 !!!
如無意外 ... 就可以 睇 巨基演唱會時 ... 可以 見倒 自己有份做的 3D片了 ~~~ ^^

好想多謝 好多人 ....
多謝 呀朗 ....... 睇倒你lee個 留言 ..... 真係 覺得自己 渺小左 ~~
多謝 留言比我的人 .... 呀Ku ,光仔 and Zuka ............
and Mei 娟 你地 ...... Sing cont 你地 放學後 等左咁耐 支持我地 ... 點知我 唱到咁 .......
仲有 Danny and 四哥......... 你地o個日 o係 cantee 話我win左會請成班 buffet..三夾 就請唱K .... 真係唔係人人 講得出 ga ~~~ ^^ ( 雖然 最後 輸左 ,....... )

多謝 呀輝 , 呀邦 , lindy , 呀 Van ...... 唔係 你地 .... 我冇 機會 學倒咁多 野 ~~~~
仲有 Year 3 的 同學 and Terence Wong ...... 教左我地好多野 .. 又放心 咁比機會我地 ~~
仲有 多謝 四哥 , 呀 英 and 好Zuie ....... (好多 "林some野" 都係你地 help 我 ~~~ )
其實 我冇諗過 會有 $$ 的 ...... 因為 唔洗 $$ 我都 好想玩 ~~~ 學倒 好多野呀 ~~~~ ^^

好開心 呀 ~~~ 2C班 .................... 多多多謝各位 ~~~

>>March 3, 2005 at 1:01:39 PM GMT+8


2005 年 2 月 27 日 星期日 【乍雨乍晴】

今日 的 SING CONT 決賽 …… (淨係識得笑) ^^
我由 當初 好緊張 好緊張的心情 ….. 到 “上台時”好似冇咩意義的 感覺 ….
再到中段 又覺得 好有意義wo ……

因為 當我好緊張時 … 呀朗o係我旁邊 講左好多 “另我淡定的說話” …. E.g “呀wing ! 當我地值80 分的時候 … 我地要話比評判 知我地值 100分 !” ^^”
加上 … 上到台 路fu同肥DJ 同我地玩的時候 ….我望落台下….好似都 見唔倒D我想見的人 ……o個刻突然 覺得 “都冇人緊張”…. 之後 ………… 心情都未收拾 就 用我的 searching-eyes唱late左 “最好” 啦 ~~ ^^”

…對唔住呀~~~~………………………….. 呀朗 !!!
之後… 我發覺 “咁就唱完啦???” 的心情落台 ….都唔知自己唱緊咩 …..我地兩個都 用”好天真”的笑容 …唱 一首 “成熟的”慘情歌 …. ^^
雖然 我地o係台上 “拖著手” 咁唱 …. 但我諗 大家 經過 今日我地試範 …“都會明白咩野 叫做 “冇感覺”…^^”

今日 肥DJ 同 路fu 叫我地 “又籃又kiss…..”
我地雖然做足""…但就完全 比人識穿 我地係 “很難相愛” 的情侶 ~~~ ^^ (其實kiss又算得係咩呀~~ 就算 同朗 籃著一日都係冇感覺 ga 啦….)^^
其實 比賽前 問過 Zuie 拖手會唔會好假 ….
但 Zuie 話 … “你地已經冇感覺…. 你地唔拖手 仲加冇感情 “
……但事實上 …. 個台太光了 … “冇feel” … 加上我 不停笑 ….完全投入唔倒 …
我拖手時…覺得好似 兩個弱智佬 拖手 咁 … ^^

今日 得倒個 優異獎 ~~^^ …. 呀朗的 台風獎 … 大概係因為 “D評判係男仔”… 所以冇獎啦 ~~~ ^^

死啦 ….. 聽日 開始 …. 唔該 Zuie 呀Ku mei娟 ..你地旁著我返學放學呀 ~~
我唔想 入toilet時 比人用 cutter畫花我塊面呀 ……
D女現倒 我同 藍寶石皇子 “呀朗” o係台咁….. 一定唔會放過我ga !!

唔通真係冇一個人 … 可以另到我唱歌 係唱得 有感情的 ???
--> (即使有天開個唱 誰又要唱 他不可到現場
仍然仿似 “白活一場” 不戀愛 教我怎樣唱 ??
幾多愛歌給我唱 還是勉強 台前如何發亮
  難及給最愛在耳邊 低聲溫柔地唱
其實心裡最大理想 跟他歸家 為他唱) ^^
我心目中的他 …. 就好似 Find“威利”咁 …. 唔知o係邊 ~~ ^^

>>February 28, 2005 at 4:13:33 PM GMT+8


2005 年 2 月 24 日 星期四 【晴】

點解 "通頂" 係我的 強行 !!?
因為 我想 學多D野 ... 玩多D ....
2D 畫畫 唔係我 強行 又冇興趣 .... 3D 唔係勁 ..... 但我鐘意 3D ...
但 明明 係 想 搵 2D 3D人 .....
但明明 ....
但明明 .....

但 我明唔明自己 好細路女 ....
今日又 一次 證明 自己 EQ 低 .... 打電話 泥的人 ........ 冇個 真心 ....
(除左 Zu_e) ........
今日 發覺 自己 個心再唔屬於 任何人 ... 唔再 留戀 任何人 .... 唔再 愛D 牛鬼蛇神.....
世界 上 所有人都係 傻瓜 ....... 一直以為 係 頂瓜瓜 的人 ...... 都係 大傻瓜..

每只螞蟻 都有眼睛鼻子
它美不美麗 偏差有沒有一毫厘 有何關系 ?
每一個人 傷心了就哭泣
餓了就要吃 相差大不過天地 有何刺激 ?

還有什么值得 歇斯底里 ?
對什么東西 死心塌地 ??

"......... 一個一個偶像 都不外如此
沉迷過的偶像 一個個消失 "

誰曾傷天害理
誰又是上帝 我們在等待 什么奇跡 ??

" 最后剩下自己 舍不得挑剔
最后對著自己 也不大看得起 ....................."
誰給我全世界 我都會懷疑

一個一個一個人 誰比誰美麗
一個一個一個人 誰比誰甜蜜
一個一個一個人 誰比誰容易 又有什么了不起 ???

今日 知道 相愛很難 景然 入到 決賽 .... 如果= 2 個開心的話......
今日 唔開心 事件 夾埋 有 9 個唔開心 ~

>>February 25, 2005 at 12:46:10 PM GMT+8


2005 年 2 月 23 日 星期三 【晴】

哎 ~
你個 輝 呀 ~ ...... 邊個 問你呀 !! ~~~ ^^
唔好o係我的美夢 無啦啦 出現先得 ga .... 變左個 惡夢啦 ~~ 唔好埋泥 呀 >.<

今日 有D失左手 Tim .....
頂佢呀 (坐我 隔離 個 " P ") .......... 唱 Silent 之前 聊我講野 ....
又問我 係咪 唱 相愛 o個個 ...... 又話你....你緊張.... 咁 關我 义事咩 ....
最 " 把幾火 " 的就係 唱 Silent o個時 勁做手勢 .... 亂晒我D 拍子 !! ..... 我 "P" 佢個 h 呀 !!!

今日 最 突出 都係 "光仔 " 你啦 .......唱左一個 我地個個 都未聽過的 "最動聽" 版本.... ^^
真係 好好聽 ga ... 好有 Feel 呀 ... 有 Feel 都真係 唔同 D ...
四朵小花 ..... 真係 好似 "小花" 咁 ..... 聽得出 你 地 好驚咁 .....
我都係呀 ..............今日 緊張 到我 呀 ..... =.=" (手都振晒 .... )
大家都 好緊張 .... Zuie 呀KU 又 話緊張 .... ~.~ ...... 你地又緊 D咩呀 .......

聽日 先知結果 .... 每組都得o個 6 個位 ...... D人又唱到咁激......... 我地 的 Karaoke 同 Buffet ......
Anyway ...... 都算係一個好 經驗 ...... 練o下D "膽量" ^^" .................
"" ............ 我要 大膽 D ................""

>>February 24, 2005 at 1:38:18 PM GMT+8


2005 年 2 月 22 日 星期二 【晴】

哈~ 今日 networking 堂 ... 我話 驚 聽日 初賽 會好驚 ....
之後 智恆 就話 讚助 我 $1 蚊 一秒鐘 .... 支持我
再之後呢.... 光仔同四哥 都話 加多 $0.1 and $0.5 一秒鐘....
10秒 就 $16 ..... 都好 wo ~~~~~ (四哥 仲話 1分鐘 後 $1蚊一分鐘 .... Yeah ~~~~~~~)

不過 ......... 聽 Zuka 講 .... 佢 只會 比你 唱幾句 就 丁你 的 ..... =.="
Zuka 仲話 D人 都幾勁 O.O .... 有個女仔 拿過 獎 Tim ....
明天 初賽....
1 首先係 Zuka & 光仔 .... 刻不容() ...
2 四朵小花 的 .... 我的心裹沒有他 ...
3 我 同 呀朗的 .... 相愛很難 .....
4 呀朗 的 死性不改 ................
我的 Silent 就最 尾 ....... 點解咁後 ga !!!?

仲要 返 屋企 做 Flash ga ma !!!! 仲有 Audio present ......... 仲有 MBE .....................

今日 係 元宵佳節 ... 唔知我 未來 老公 or BF 做緊咩野 呢 ? ^^

>>February 23, 2005 at 1:25:32 PM GMT+8


2005 年 2 月 21 日 星期一 【乍雨乍晴】

=.=" 家陣 sing cont 姐 .... 搞到好似 100 m 初賽 咁 ..... 勁多人 參加 ~ ^^
原來 入 決賽都 咁難 .... 2c 都唔知 會唔會 "全軍複沒" tim ga ~
真係 ... .. "參賽 很難 " ...
大家都係 星期四 初賽 ... 但 原來 下星期一 就係 決賽 ... (真係 快到 嚇死人~.~)
入倒 真係比佢嚇返轉頭 ~~ ^^ 都係 盡力 啦 ~

呀輝 呀 ~ 其實 我都想 同你合唱 ..... 一定好好笑 ....
無奈 Zuie 都話 : 你宜家 去比賽 .. 唔係 去玩呀 !! (咁我就覺得 拍呀朗 入圍 機會大D啦 ~~ ^^ )

今日 好涷 .... 真係 死唔倒 起身 ... 唉 .......... 又錯失 左 ......
所以 我永遠 都覺得... "最好的野 ... 永遠 都冇我份 T.T"

>>February 22, 2005 at 9:45:04 AM GMT+8


2005 年 2 月 18 日 星期五 【晴】

睇展覽 ............ 成日 有 "BB"聲 .... 煩死人 !~
之後 帶 大家 去左 德發食野 ...... 坐左 幾次先 坐arm位 ......
個 老闆 仲 認得 我 ~ O.O" ............. 估唔到 ....
(成年都冇去 o個度 ..... 仲問我 返學未 .... #@#$ ...)

之後 打機 ....... (超 爛玩的輝 ... 玩 拍拍 機 實左 太勁了 ~~~~)
我同 呀邦 都敗左 比佢 !! (呀輝請我 玩的 單車Game ...簡直係 一大整估 !! ...)
(都係呀輝日記 寫得精彩 D ~~ ^^)
玩完 就去左 唱K ......

同 呀朗 諗左 "好好戀愛, 愛神之箭 , 目黑,...刻不容媛 ....... " ----> 都係 相愛很難 保險 D ....
雖然 都算 記得晒D 歌詞 ....................... BUT 好難唱 ....................... 硬係 小左 d野 (感情)......
睇倒 光仔 同 Zuka 唱到 咁頭入 ......----->>>>我就知 我地係 輸左 個 "世" 啦 ~~~ (Zuie 都係咁話....)
唔知 點解 呀朗哥 你咁 靚仔 (真的 ~) ... 但我都 投入唔倒 .... ^.^"
(又一次 證明 我唔係 鐘意 靚仔 啦 ~~ ^^ )

希望 我地三隊 都 順利 入 決賽 ...... ^^ ....... 仲裸晒 1,2,3 .... ^^

今日 比 Kinyan 同佢 BF 煩左 我成日 ................. 唉 ~ 硬係 冇晒自己的 時間 ~~~~~
其實 ........... 愛神之箭 都幾好聽呀 ~~ ^^
呀輝 ~~~~ 你 燦我 ^^.... 咁 我 燦 mei娟 佢地 and Zuka 光仔 啦 ~~~
唔知有咩方法 係 到時 好似王菲 咁 淡定 呢 ?

>>February 19, 2005 at 11:42:59 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


有一天 到世界末日那時候 沒有燈 沒有光 沒有你在身旁 沒電話 沒有美衣裳 我不怕 http://www.mutualworkshop.com/

廣告

讀者留言

路人留言   |

好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8

邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8

得行咪入大嶼山放&#21523;
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8

oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8

會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8

你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8

Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8

新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8

I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8

Hey wing <br> <
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8

對 <br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8

為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8

Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8

As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8

原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8

阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8

生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8

wing ~~ <br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8

提早幾日同你講.. <br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8

who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8

Wing, <br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8

又來看你日記了....... <
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8

我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8

廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8

入黎消暑一下 <br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8

wing wing <br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8

喂~大姐WING! <br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8

好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8

我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8

Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8

Wing Wing... <b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8

對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8

hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8

Why Me? <br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8

=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8

Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8

大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8

Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8

路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8

o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8

下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8

正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8

我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8

傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8

咪話我唔&#22175;睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8

Hi Wing, <br> <b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8

四哥一路都受女仔歡迎架啦!! <
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8

...唔見電話?= = <br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8

又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8

不如你用買條手機繩掛在頸 <br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8

人氣: 66385

Design & Scripting by ShowHappy.Net