|
2005 年 4 月 11 日 星期一 【晴】
今日 我樓下停車場 個 菜生比人 拉左 ~~
因為 偷車集團 原來佢有份 ........ *o* ~~
佢平時 對我 屋企人 好好的 ~~
又成日 buy 野比我地食 ..... 不嬲都help 我呀爸 睇車 ...... 我呀媽 又成日 bring D湯水落去 比佢飲 ....
估唔到佢 有份 偷車車 ~
但其實 ....我覺得... 大角咀 D人不嬲 都 "做唔倒大事的 ~" .......... 好心 就整幾單 "潔" 野 出泥啦 ~.~
成日都 淨係 聽倒樓下 機鋪 D 死o靚仔 o係度 喊打喊殺 .......... 又唔見佢 真係 殺wow ~....十年如一日 ~
呀媽 armarm 問 點解 無記新聞冇播.......
我話 ..."車......lee單野咁細..你話隔離棟樓 有炸 C奶 無啦啦集體跳樓就話姐 .........
...明明 大家都有笑的 ....... 點知 幾秒之後 ... 我呀媽玩 "變面" ..... 仲講左句 ... "cho 過你呀" ..... ~.~
>>April 12, 2005 at 4:06:26 PM GMT+8
2005 年 4 月 11 日 星期一 【晴】
唔係 你 ??????? o ~~~ *o* Zuie say 係 你 ga wow ~~~ =..="
咁係 邊個呀 ~~~~~~
呀德 SEND 左 個 問卷 泥 ~~~~ OK 好玩 啦 ~
問卷1
1.現在時間: 12:44
2.你的中文名: fly
3.你的英文名: Wing
4.在網路上的化名: wing
5.綽號: 大角咀小wingwing.. 根仔, 院長, ......
6.出生地: HK
7.家鄉: 廣
8.目前居住地: 大角咀
9.實際上幾多歲: 21
10.心理上幾多歲: 21
11.如果你係日本人你個名會係? 木野真琴 OR 水野呀美
12.你喜歡你的中文名嗎? NO
13.你出世果陣比你自己改名想叫咩? 小卓林
14.而家聽緊咩歌? 我不怕
15.你最後吃的一樣東西是什麼: 蛋卷
16.對上買的正版cd係咩? 唔記得
17.曾經愛一個人愛很深,深到讓你落淚? 有
18.曾經出過車禍嗎: 有
19.曾經因傷入過醫院嗎: 大把
20.(汽車)喜歡兩門式的還是四門式的: 是但
22.喜歡的地方: 無咩野人 fresh air 的地方
23.喜歡的襪子顏色: 黑
24.最喜歡的數字: 9
25.喜歡地毯還是櫸木地板: 櫸木地板
26.最懷念的假期: 中三聖誕
27.呢一刻最鍾意的人是誰? 呀爸
28.如果變成男生的話要做什麼: 溝女
29.如果都沒人聽到,你想大叫: 我好愛..你
30.最近最高興的事情是: build 左個人樣
31.最近最難過的事情是: 親人 pass 左 ...
32.最近最喜歡的男歌手: 張學友
33.最近最喜歡的女歌手: 王菲
34.俾你決定一個立刻收檔藝人: you meet ko
35.將來的夢想: 身邊的人 開心健康
36.尊敬的人: 呀爸
37.你重色輕友嘛: 係
38.覺得今生最想去的地方: 我想 環遊世界
39.地球滅亡的前一天要: 同愛人一齊食飯訓覺
40.覺得blythe恐怖嘛:唔知咩
41.會把什麼類型的人當做是自己的對手: 勁人
42.最希望他消失的人: 冇
43.第一次到xanga 的感想: 好
44.看過印象最深的演唱會: 梁詠琪
45.如果讓你自由選擇的話: ??
46.生活中覺得最快樂的事: 唱歌relax
47.生活中覺得最痛苦的事: 比呀媽scold
48.認為自己最有魅力的地方: 笑
49.把自己比喻成什麼動物: pig
50.你會想做阿嬌, 定阿sa: 嬌
51.咁想做kenny, 定steven: kenny
52.鍾意吳日言, 定薜凱琪多: 琪
53.你認為自己是個值得交的朋友嘛: 值 !
54.適婚年齡應該係: 隨緣
55.你覺得自己有幾長命: 同 愛人咁長命
56.印象最深刻的場所: home
57.接受到同性戀嘛: accept
58.在這封e-mail 前上一封是誰寄的: ??
59.第時個仔/囡叫咩名: 睇o下老公 姓咩sin
60.現在離你最遠的朋友是: 佳
61.你現在最想擁有既野係: 魔法
63.中左六合彩, 第一件事做咩: 同 家人 好朋友 環遊世界
64.最令你煩惱的事: 未同呀媽講要 讀多年
65.隱形一個鐘會做咩: 睇o下 愛人平時 做咩
66.還愛你的前度男朋友/女朋友嘛: no
67.全世界最好的事: 有愛
68.你的願望是: 人唔好咁自私
69.對上一次喊係幾時: 幾日 前
70.對上一次睇演唱會幾時? 前年
71.最鍾意的書: 唔like book
72.開心的夢: 夢倒愛人
73.你係人生中最後悔係: 冇好好讀書
74.你最信任的人: 自己
75.如果你聽日要死, 你會最想做乜: ....... 同愛人表白, 同呀媽呀爸 細佬 食飯
76.到呢一刻為止, 你認為邊個係影響你最大既人: 呀爸
77.最近你最唔開心事係咩: 自己重視的人 同第二D女仔講野
78.你最討厭自己D咩: 口不對心
79.信有外星人嘛: 信
80.有無發過明星夢: 冇
81.最令你自豪的一次表現係: 跑10km
82.你最鍾意既人鍾唔鍾意你: 唔鐘意
83.喜歡和家人住, 還是與朋友住, 還是自己住: 自己
84.比你選擇你想自己聰明定蠢: 聰明
85.究竟乜野先叫愛: 我愛佢 佢愛我
86.你著幾號鞋: 37
87.你有幾多知心既朋友呀: 4
88.今日天氣點呀: ok
89.最喜歡的歌: 你喜歡不如我喜歡
90.想成為: 出色的人
91.你而家最想搵邊個無見好耐的朋友食番餐飯: XBF
92.朋友!你快樂嗎: 快樂
93.放假最鍾意做咩: In home唱歌
94.最想去邊度旅行: 法國
95.如果跟男/女朋友相約, 能等他多久: 好耐
96.用顏色來形容自己: 紙色
97.小時候是個怎樣的孩子: 超級百厭
98.之後想理個怎麼樣的髮型: like now
99.有什麼 fashion style: 自然
100.現在幾點了: 1:20
>>April 11, 2005 at 5:39:05 PM GMT+8
2005 年 4 月 10 日 星期日 【晴】
今日 o係 home build Wingundam ~~
點知 build 到個 頭的時候 .................Build build o下 發現左 自己 build 左 個人樣 出泥 ~~~
真係 好似 ________ 呀 ~~ 大家 估o下 似邊個 .... ~~ 真係 笑死我 啦 ~~~~~~ ^^
真係 想 post 出泥比`大家 睇o下 有幾似 ~~~~ 哈 ......
呀財 ..... 係咪比我估仲左你 呢 ~~~~ ^^ 我成日都串錯 ga 啦 ~~ ^^
>>April 11, 2005 at 2:57:43 PM GMT+8
2005 年 4 月 9 日 星期六 【晴】
頂佢呀 ~~~~~~~~~
做做o下 hand 機 !!!! 個 Gundam 做到我 死呀 ~~~~~~~ part part 都起得唔似的 !!!!! 仲要 hand 機 !!!
點解 我老公 "maya" 會 咁唔生性 ga!!!!!!我要同佢 離婚 呀 !
香港仔小素素 !! 兩合 檸檬茶 ??? 不如我 比 兩合 檸檬茶 你 ....... 你 hlep 返我呀 ~~~~ *o* "
呀輝呀 ~~ 你個 朵 都冇個 "輝" 字 ~~
起左 兩日 啦 ~~~~~ 快手的 .... 樓都起倒啦 !!!
問唔問 政府借錢好呢 ????
仲未同呀媽講要讀多年 .......... 佢仲 成日 問我做咩 唔去 迪士尼 見工 .......
又話 人地 7月sin 見工, 又好pay 又好玩 ........................聽到我咀都 O埋 .......
我都不知 幾多次 都好想 "me埋眼" ..話比佢聽 ............... " 呀媽..其實我仲 要讀多年 ..." o.o"
講 ?????? 一定 比佢 鬧死啦 !!!!! 如果 佢知道左 ........
我都 估倒 100% 佢係 會 "怒髮衝冠" 咁變左 條 世紀恐龍 !! ..... 周圍嘖火 .......O.O"
之後 ..................... 跑步咁快 又咁長氣 的我 ....................................... 見倒佢都 腳仔軟啦 !!!
唔講 !!! 死都唔講住 ...
唔呃都呃左 兩年 ......... 拖埋 lee 兩個月sin 算 .... *.*"
兩個月之後 ........................ 大家 同我 收 屍 啦 >.<”
>>April 10, 2005 at 4:15:01 PM GMT+8
2005 年 4 月 7 日 星期四 【晴】
準ma ?? ^^
http://www.geocities.com/gadogry/e_test1.html
第七型的人表面上看來很享受生命﹐但其實心裡總覺得一切可以更好﹐所以他們會不斷尋找新刺激﹐新興趣。
第七型 的人樂觀﹐愛玩﹐有創意﹐活力充沛﹐肯作新嘗試。他們很懂得享受﹐是個玩樂專家。
由於他們常常想保留很多選擇﹐所以他們的計劃會常常改變。他們也喜歡為改變而改變﹐來保持新鮮感。正因如此﹐他們不喜歡承諾﹐承諾了也未必可信。
他們怕悶﹐怕停下來就要面對負面情緒﹐所以他們喜歡很多行動。習慣了眼前的﹐就覺得需要新事物﹐新環境﹐來滿足自己想新鮮的需求。當他們到玩無可玩﹐要面對沉悶時﹐會變得自我中心﹐要別人迎合自己反覆無常的需要。尖酸﹐批判﹐認為是週圍的人的錯﹔極端的第七型會失控的閒遊放浪﹐甚至歇斯底里。
安定/受壓方位與側翼
安定方位﹕第五型
第七型安穩的時候會變得心思細密﹐會經過觀察和周詳的考慮後才下決定。
受壓方位﹕第一型
受壓的第七型會變得專制﹐固執﹐容易發怒﹐對別人有所要求。
第七型人的側翼﹕
擁有第六型側翼的人比較忠厚﹐踏實﹐誠實面對自己的問題和焦慮。
擁有第八型側翼的人比較懂得運用權力﹐決斷﹐有效率。
其他關於第七型的資料
最渴望﹕開開心心﹐無拘無束
最恐懼﹕悶﹐被束縛﹐被制肘
最難達到的美德﹕節制 (Sobriety)
最難克服的執念﹕多計 (Planning)
跟第七型的人相處...
1. 跟這些人吃喝玩樂時﹐盡量不要提工作﹐這樣會很掃他們的興。
2. 如果是和這些人合作的話﹐讓他們自由發揮﹔只要從旁協助他們完成繁瑣的小事﹐和善意﹐婉轉地提醒他們工作的最後限期。
3. 他們想到甚麼就會說甚麼﹐說了他們也可能沒留意﹐所以你可能會覺得他們不守信用。要他們承諾﹐一定要認真﹔他們隨口說的話﹐絕對不能盡信。
4. 可以的話﹐融入他們的世界﹐陪他們做夢﹐但要認清夢和現實的分別。
如果你是第七型...
1. 把一切想的太完美有時是危險的﹐嘗試從另一個的角度想想潛在的問題。不去想問題不等於問題不存在。
2. 慎言。切忌信口開河﹐別要為了一時的氣氛而說了些自己負不起責任的話。
3. 踏實﹐節制。有時要把自己冷靜下來﹐觀察一下週圍 (學習第五型的優點)﹐你可能會有更大的啟發。
another (5 marks)
深層動機和表面形態都屬於遠離(move away)型﹐形成第四型與現實的半脫離狀態。第四型的人有心中的理想﹐而他們喜歡退縮到自己的幻想天地來實現他們的理想。
第四型的抽離讓他們能不受現實的制肘﹐有敏銳的直覺和創造力。他們很追求浪漫﹐並能透過藝術 (音樂﹐文字﹐美術等) 來表達自己。他們悟性也很高﹐常常有靈感。
他們還常常覺得自己很特別﹐覺得別人不了解他們。常認為自己總缺少了些甚麼﹐所以在哪裡都不能融入。
>>April 7, 2005 at 5:28:39 PM GMT+8
2005 年 4 月 6 日 星期三 【晴】
Maya present ..... 今次玩 "大包圍" !!!!! ! ....10 個 point 點都有一個仲掛 !!!?
所以 咩野 都 "室" 左落去 ...
雖然唔知 "好耐冇見" 係邊個 ....
(男又好, 女又好 ..... .....係咪我 平時唔聽電話o個幾個 都好 .....)
但想不到...我真的不想見你 ...
是男的...還是女的 ? 是曾經 欺騙我的人 ?
是你 ? 半年才見是 我要求高 ?
...我們和好了嗎. 我想大家和好嗎 .
其實不想 . 走出了, 應該向前, 不應向後 . 原來沒有你的聲音, 反而更好.
曾說過不再見的, 我做得到 .
以前 一起... 大家都不知道大家存在...... 不存在, 反而更好..
又有 message .... 不停的 message .. 討厭的 message ....
多次沒有聽的電話, 希望你知道 不是我電話沒有分鐘...
是我又愛又恨的人 ? ......只有恨的人 ..??
由如 歌中的 "原點"... 默契是最寶貴的語言
有些人, ......我們都希望 回到原點 , 背對背 , 從不知對方的存在 , 多好.
我重視的人, 只會傷害我, 不會愛我 .
你重視的人, 只會傷害你, ..... 給 "好耐冇見" ...
>>April 7, 2005 at 1:29:16 PM GMT+8
2005 年 4 月 5 日 星期二 【晴】
=.=" 今日 返到 學校 ... 一個二個 Flash 分晒 組 ....
其實 Zuie 唔係同我一組都係好的 ..... (我都想 離"開" 佢好耐啦 ... ^^" )
之後就 同左 Lindy 一組 ...... 因為 我同 Lindy 都係D 主動..都有自己idea 的人 ... (同Zuie好唔同~)
so ... 每次 同lindy合作 .... 都好似 細路仔 爭玩具咁 ..... e.g 好多時 都一齊要 click 個 mouse ....
廣告片o個次 ..... (本來 我地已經 每人一部機 ....... 但o個次 因為 有個 鏡頭 fix 左 ...)
得一部機 用得 O.O" ..... 我地兩個 都要爭 拍個 鏡頭一餐 ~.~" ............ 唉 !
不過諗返有時都覺得 幾好笑的 ........ ^^"
唔知 今次 會唔會 又係 咁 ....... .................. (待續......)
但我係 Expressive 的人泥的 ...... 係唔怕有 conflict ga ~~~ yo ~
之後 尋日 ........................... 都唔知 呀媽 點掃地的 !!!!
佢 尋晚 返泥 掃出泥的 塵 ......................... 景然 係我lee 幾日 掃出泥的塵 的 總和 !!! =..="
仲話我 掃個 "形式" ......... 明明 知道 佢返泥之前 十五分鐘 ............
(我仲掃多左一次地 .... 之後 ...... 細佬 仲相唔過我 .....又掃多左一次 ........... 汁到好整齊 ...)
唔通 佢把掃把 係吸塵機 泥的 ~~~????????
................................. 之後 仲 "B你巴啦"咁 .................... 鬧lee樣 鬧o個樣 ..............唉 ~
>>April 6, 2005 at 11:30:14 AM GMT+8
2005 年 4 月 3 日 星期日 【晴】
尋日 女朋友 上左泥 .................. 熟左 4個 公仔麵 .........之後變左 煎公仔麵 .......
因為 我o係雪櫃 拿左D 硬QQ的 肉...放落去怏要 熟的麵中....之後 麵熟 ,肉未熟 ....
之後 好怏又 冇晒D水 ........ 但D肉仲係 硬QQ ..... "文"倒D "lo"味 .............但D肉未熟 ...........
之後 就 煎左個 公仔麵 .........................................好彩 我負責 CooK .... 女朋友負責 洗 .........
我仲 叫佢用 雙養水 洗 tim............ ^^ ............ 我自己見倒個 BO 都驚 .........
之後又o係雪櫃 拿D "種" 出泥 煎 ......... 點知中間 仲係 硬的 ............... =.="
今日 同 光仔 Zuka and zuie 去左 apm ...... 佢地三個 好似 "呀呆"咁 .....
得我一個 玩 .................................................................................
>>April 4, 2005 at 12:17:15 PM GMT+8
2005 年 3 月 31 日 星期四 【晴】
今日我個 Friend 問我 .... 點解對我好好o個個 .... 唔係佢鐘意o個個 ......
唉 ..........又發覺有D人 ....... 你問佢點解 ......... 佢會問返你點解 .....
e.g D呀sir , IBR 點解 ....... 佢會問返你 覺得點解 .......
又列如 部 computer Cilck 唔倒 問佢 .... 佢會問返你 點解 Click 唔倒 .........
今日 返到 Home 太 Sleepy 了 .......一開眼 就以為係 夜晚三點幾 .......
第一時間 我就諗 ... 死啦 .. 仲未食飯 ga wow ...... (點知 只係 六點幾...)
Lee 兩個鐘發左 好多夢 ................. 至重 Year2 開始 .... 好多的夢 都同個 海 有關 ..... 真係 好多 ....
多數都係 好似 好驚咁 ......... 醒左...黑mama .... 聽左好多次 "花事了" .......... sin 平息返 ....
光仔 Zuka 兩個 留言都一齊 ...... ^^ 班中 又有兩個 小幸福 在三月 ......... 熱戀 了 .....
zuie 細佬又係 .....
同 Zuie 都諗 ..... 點解要 三月 ........... 唔可以等 鬼節 o個日 拍拖 ga 咩 ??
點解 lee 個世界的人 咁鐘意問點解 ........... 我鬼知咩 ~~~~
>>April 1, 2005 at 12:08:16 PM GMT+8
2005 年 3 月 30 日 星期三 【晴】
Zuie 唔舒服 的日子 ...... 冇得bringD file 返 Home .....傾電話小左 ...
返學放學 都好似 孤伶伶 咁 .....
自己 心情都差左 ...
今日Present 左三十秒都冇 ... 就比 Naveen 丁 走左 ......(Naveen 問我 知唔知自己 Up 咩 ......)
(其實 我知自己up 咩的 .........係唔知 個 Topic up咩姐 .....) =..="
sor ar ....... 成日都 整唔見野 ..... 我都知 又講 sor 都係 冇咩用了 .....................
今日光仔 Zuka 笑我屋企個 地板 ......... 係呀 ... 我呀媽又潔癖 的 ...... 所以我成日 都比佢煩law ~~
好彩你地唔係 住lee度 ........... ^^"
>>March 31, 2005 at 12:25:37 PM GMT+8
|
![]()
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8
|
|