2005 年 6 月 14 日 星期二 【晴】
今日 ..... 露絲小姐, 同 皮爾 ... 都比人 強姦左 ....... 好唔開心 !!
唔鍾意 呀英 !!!! ( o個一刻 ~)
之後 今日 好慘 !!
講 and 聽 了 普通話 5-6 個 hrs !!!!!!!!!!!!!!!!
我諗 .... 我的 普通話 ... 應該 係 差左 !!!!
因為 佢地 (講師) 講的 普通話 好差ga ~~~~~~~
好累 ~.~
>>June 14, 2005 at 6:03:39 PM GMT+8
2005 年 6 月 13 日 星期一 【晴】
今日 .... 識左 好多 新朋友 ~~~
今個星期 開始 ......
9:30am- 9:30pm (10:30pm) 就要 邦手 接待 上海電視台的 人 and 同佢地 一齊做 proj ~~ ^^
他們 都 好勁 T.T " ............ 我同 Lindy 只係 助手 ....(仲有2個 F 班的 同學仔 ~~)
上海 o個 4個電視台人 and 我地 IVE 4個 傻人 ...
唔洗 $$ .... 有得 聽 .... 已經 `好好 了 .... 雖然 今日 ..........
我 同了 "田亮" 一組 ...... 哈 ~ ( 其實 本人 唔覺佢好似 ~~~ )
SO ... VFX 無了期 待後 sin ...... 真sorry ~~ 對不起 我的 三位 美少女 ~~~
等我呀 !!! ~~~~~~~ 我唔會 再 day dreaming and out-focus ga la ~~~~~~~~ !!
(so now 要 sleep 了 ~.~ )
>>June 13, 2005 at 5:33:18 PM GMT+8
2005 年 6 月 11 日 星期六 【晴】
放假 的意思 (只係)------> 等如 完了 學校的功課
放假咁耐 ... 我都 .....mo 一日 唱過K .........
尋日 同Fai 去拍野 ......累到我 ...
一早 4:00 收倒 Fai 電話 .... 後泥 起身 座 MK N車 ... 都唔知座邊架 .... find了好耐 ... 決定 轉座小巴..
唔識路 ...我問 C機 ... 係咪就泥到 同羅灣 .....
佢話 : 有冇搞錯呀 !!? 中環都泥啦 ... #$@#................... (之後 我見倒 立法會 )...
落車時 (我座車頭),... 發覺後面D人 陰陰咀 笑 ... !! 同我落車o個個人 仲叫我 拾MTR ... !!!! (6:01分)
之後...... 全 日 都好好好 好好 彩 有呀 FAI !!!!!!
我地入 Happy valley ...一開門 .... 原來係佢 !! ...... (上年 同佢食過一次飯 ...~)
上年 art centre 都拍過佢了 ~~ 佢 兩個 BB 好 Q !!
之後 Stanley 又hot 又勁 晒 ..... 帶左 MO .... 都 晒黑左 ~~ T.T
仲要 個 沙灘 mo 啦啦 變左 SOGO 對出o個條街 ~~...... 影到 暈 咁濟 !!
之後 座巴士 去 呀爸癲..... o個 刻 ... 真係 有人拿住 刀辟 我... 都唔想 旭 ............ T.T !
之後 到 HKbaby ..... Zuie 陪左 我`地好耐 ^^ ...... 就好似 去左 天堂 咁 ......
影完 交野 ... and go happy ~~~
同Fai 去 食野 .... 好累 !
好好好 彩有 呀 Fai !! (因佢影野 叻, 聰明 熟路, 對 Ship, boat 的影法,有一定 level, ....
唔會 縑煩嫌 身苦 ... 唔怕 hot and 晒 , ... 識用 機 ...夾 ... 大力 ........哈 !! ^^ )
同佢 partner 真係 好安心 ~~~
希望 佢星期一 返 RTHK 都可以 拍D 好野, edit D 好野 .. 出泥 .... 比我睇啦 ~~~
睇好 你 ~~
now 我都 有 睇 ATV 新聞 and 天氣 ...... 知道 Danny and zuka 都 好辛苦 ....
加油呀 ~~danny ~~ 睇多 D 新聞 可以 知多D 野 ma ~~ arm 晒你啦 ~~ (你 咁 八__ ~~ ) ^^
>>June 12, 2005 at 4:21:29 AM GMT+8
2005 年 6 月 10 日 星期五 【晴】
Zuie 呷醋 呀 ~~~~~~~ 哈 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
其實 mei 娟 講得 好 arm ga .... 不過 我mo 講 ... 又唔想 講 之 ma ...
其實 我唱 的時候 ...
都 有 諗返 前排 好唔開心 的 時候 ... 諗起 o個日 聽倒你 日記首song ...
又 諗起 o個日 你打泥 ..我又 ........ 所以 sin 有D 感動 ....
今日 .... 傾 VFX 的 Proj ..... 之 後 去左 行 APM ~~~
之後 又要 趕返 home ........
之後 我會 更加 珍惜 身邊 對我好 的 朋友 .....
冇左 呀天 ..... no longer is 五星戰隊 ..... no longer is 美少女 戰事 ...
now ... we are Cookies .... we are beyond ..... we are Beatles ~~~ ^^
>>June 10, 2005 at 5:08:40 PM GMT+8
2005 年 6 月 8 日 星期三 【晴】
今日 .... 上去 唱歌 ...正確泥講 係present ....
不過 .. 今日 一路睇熟D 歌詞 .... 一路 ...其實 係有 D 唔開心的 ...
因為 小Zu 係第一個作歌比我的 .... 睇D歌詞 又另我 諗起 呀佳 ... "一個好Best的freind .."
諗起 呀佳係第一個 "積"頸巾 比我的friend ....
其實中五佢知 我得一場 大病之後 .... 佢 身手 積左一條 頸巾比我 .....
我o個時的 心情 .... 同 睇倒 Zuie 作比我D歌詞 一樣 ..... 覺得 好好笑 ..... 好弱智 ...好低能 ....
o個一刻 係"冇" 好 warm 的感覺 .......一直都 mo ... 冇咩感覺 ....
但今日 唱一首 友情的歌 .... 我真係 諗起 佢一直一直 都對我好好 ... 好過對佢自己 ....
以前 我地 三個 跑 比賽 .... 400m 我第一, 呀佳第二 , 海思 第三 ... 200 m我都第一,海思第二,呀佳第三 ...
之後 一係 跑 接力 一齊 拿 金牌 .... 一齊玩的日子真係好開心 ...直到 初次拍拖 都要 等埋一齊 ..
佢會 陪我 去 圖書館 , 藝術管 , art workshop ... 全部都係 佢唔鐘意去的...但佢會 靜靜咁坐o係度陪我...
去 到圖書館, 我涷 ,... 永遠 佢都會比佢件 衫我 .... 就算係 佢都好涷 , 仲細粒過我 ...
有咩野 佢都會 預埋我一份 ,一齊出糧 無分比齒...
一樣的野, 一齊 buy的野 .. 多的是 ... 每次我唔開心 佢一定有 辦法.
佢成日都會話我 固執 , 死牛一面頸 , 但每次都係一路 "就"我一路講..
咁點解佢一直都 咁就我 ... 我就 一次都咁唔 "就" 得佢 ?
所以 我今日 就好唔開心 ....
>>June 8, 2005 at 6:49:26 PM GMT+8
2005 年 6 月 6 日 星期一 【晴】
That's why i dont like "Sailor Moon " and "Sailor Chibi Moon"AND "Sailor Mars "~~ ^^
You scored as Sailor Neptune . You are an excellent violinist and all around artist. You start off rather prudish towards the people, but tend to warm up to them. You are into cosmetics, blue, music and enjoy water.
Sailor Neptune
75% Sailor Mercury
67% Sailor Jupiter
67% Sailor Pluto
50% Sailor Saturn
50% Sailor Uranus.
42% Sailor Venus
42% Sailor Mars
42% Sailor Chibi Moon
33% Sailor Moon
17%
Which Sailor Moon character are you?
created with QuizFarm.com
>>June 7, 2005 at 1:11:08 PM GMT+8
2005 年 6 月 5 日 星期日 【晴】
我們一對
再 也 找 不 到 一 個
誰 會 像 你 對 我 好
能 獲 得 你 這 個 好 知 己
在 心 中
想 說 多 一 次
愉 快 的 這 幾 年
找 不 到 代 替 你 的 一 個 對 我 這 樣 好
回 想 到 在 這 裡
曾 經 跟 你 一 起 的 回 憶
直 到 再 遇 見
這 幾 年 遇 到 你
分 享 所 有 內 心 的 感 覺 和 很 多 的 快 樂 和 不 快 樂
明 白 到 我 和 你 永 遠 都 是 一 對 好 朋 友
絕 對 也 永 也 永 不 生 氣
我 們 一 對
在 這 班 房 裡 有 我 們 這 一 對
找 不 到 代 替 的 一 對
有 你 陪 著 我
有 我 陪 伴 你
不 後 悔
* 遇 到 你
分 享 所 有 內 心 的 感 覺 和 很 多 的 快 樂 和 不 快 樂
明 白 到 我 和 你 永 遠 都 是 一 對 好 朋 友
絕 對 也 永 也 永 不 生 氣
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
(日記 首song 係 我有份 produce ga ~~~~~ 好西利 呀 ~~~~~ 好開心呀 ~~~ 冇諗過 呀 ~~~ >.< ..^^)
今日 錄音 ^^ ....真係 好開心 ......
睇住 自己+ zuie + Danny + 呀sir 一齊合力 的作品 o係我的 優美的歌聲下 .....完成啦 ....哈 ~
大家唔可以 話 唔好聽 ... ( 就算 我唱得 唔好聽 ... ^^ )
成首 歌 (我們一對 ) ......
我 負責 (唱 + 作曲 (高潮 至完))
zuie 負責 (作詞 + base ) ........................................( Zuie 作比我 GAAAA ~~~~ ) ^^ ^^ ^^
Danny ( 作曲 , 開頭 )
呀Sir 負責 (邦我地 錄音 ...and 和唱左一D 我 和 極都 唱 唔好 的部份.... 汁音... )
(他花了很多時間邦 我地 錄音...) (歌中的男 聲 就係 佢了 ~~ ) 哈
其實 我地 的組員 o個D 都好聽 ga ~~ but 有D 音 冇 time 汁 ...... (eg 呀朗 o個首)
我地班 其實 都好好聽 .... 隔離 班都 勁好聽 law ~~~~
其實 唱好D 真係 出倒 碟 ga la ~~~~~
好多謝 好 多謝 真係 好多謝 ---------- > 龍威呀sir 咁有心機 邦我地 錄音 ~~~~ T.T
佢真係 好人 ..... 又問我 唱咩野歌 開倒聲 .. 我話 王菲 .... 之後 佢問我 邊首 ...
之後 就 即刻 (佢) 彈左 約定 , 我願意 , Silent all these years ....比我 開聲 ----> 好厲害呀佢 ~~
(佢 組組 都好有 heart 去 record ...... so 我地 到now sin 有得 錄 ^^ but 冇所謂啦 ~~ )
之後 去 Maya com 片 ..... 好多謝 呀英 .... 教我 ........ T.T 如果 唔係 ......
呀英 今日 又 講 粗口 ^^
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
>>June 6, 2005 at 12:42:33 PM GMT+8
2005 年 6 月 4 日 星期六 【晴】
仲晒 ~
天秤座
你喜歡溫文爾雅、浪漫、斯文類型。藝術氣質也很重要(仲呀),如果他懂得玩音樂/畫畫/攝影之類,你一定會被他迷倒 (又仲)。你最怕就是粗獷型,尤其是肌肉發達的大隻佬。(仲 ! )
在愛情上你是個唯美派,你希望你的愛情會像童話故事那麼美麗,而對象的外表也很重要,更要有藝術品味。你重視愛情,更害怕寂寞,需要情人常伴在身邊。(仲 ^^)
天秤座害怕寂寞(係呀.. 所以成日傾電話 ~ ^^"),一定要身邊有個伴 (小Zu ~ ^^),經常在愛情之中追逐,而且需要一個貼身情人。在愛情上,天秤也講公平,自己付出了多少,也要求對方同樣付出那麼多。天秤座很有藝術品味,所以送禮給他一定要設計精巧、有品味,別緻的時裝、配飾、擺設,他都會喜歡。(係呀 ! 我最鐘意LeeD 花神野 ~~ ) 約會地點一定要夠浪漫,最好再加一點藝術氣息。( 約我去法國Y唔該 ~~~~ ^^)
天秤座 勝在人緣好 .....很著重跟別人的關係,所以絕少樹敵....
異地戀指數 : 85% 天秤座最怕寂寞,一個人孤零零在外國,點都要搵番個人陪下拍下拖。(仲?)
異地戀持久指數 : 60% 拖拖拉拉是天秤座強項,就算二人分隔異地甚至無晒感情,也不會輕易放手。(仲 ! )
>>June 5, 2005 at 1:53:00 PM GMT+8
2005 年 6 月 2 日 星期四 【乍寒還暖】
我決定 ... 暑假的第一個 Plan 係 ....
將我每日 傾電話的 20% 時間 ... cut 出泥 做正經野 ........
(大大話話 都有成 30 分鐘 .... )
i must promise myself ~~
(身邊的 大家 都可以 鬆一口氣了 ~~ .. 是嗎 ?! ^^" )
另外 .. 我冇 記錯 ... 今日係我 中三 26日 First Love 小情人的 生日 ...... ^^
五年冇見佢了 .... (至從 中五...)
希望 佢 .... 身體健康 ... 開開心心 .... ^^ ......
(其實 ...... 遠方的他 .. 都可能 唔知我會 記得佢生日 .... 亦都唔會 記得我 ....)
(但 ... 好無奈 .......... 我硬係 唔知 點解都仲 記得.... ^^ )
>>June 3, 2005 at 2:00:38 PM GMT+8
2005 年 6 月 2 日 星期四 【晴】
睇完大家的日記 .... 比較 鐘意呀蕉o個個 ......
係呀 .... 下年 Year 3 啦 ... 係大姐姐 ......哈 ~~~~~~~~~~~~~~
我一定會好 照顧D Year 1 ga ... 如果 佢地有野 find 我 邦手 ^^ ~~~
今日 Driven Key 的功課 唔係 咁好 ... 唔開心 之餘 ... 都只可以 同自己 講句 底死 .... ^^
lee 個 Summar ........... 我 仲未有 時間 Plan ^^
睇 大家日記..... 有D .... 都好似 唔係咁開心 .....
(係咪 見自己 個日記 冇咩人氣 .... 所以 "炸炸帝" 洗橫手 ...... 想"駁" 收視 呀 ~~~~ ??? ) ^^
呀Fai 話我 講中左 ... ^^ 好開心 呀 ~~
希望 佢 in 倒啦 ~~~~~ (我地班o個D 個個 得左 ..... 呀 Fai ... 你唔係咁 "sr" 呀 ~~~~~ ^^ )
今日 wear 左的 C文衫 ... 就係我呀媽 BUY 比我的 其中兩 件 啦 ~~~~ ^^
>>June 2, 2005 at 5:28:52 PM GMT+8
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
好朋友連結網址
ZUIE
細佬
Bernice
Jandy
C Head
阿德
KinYan
Mei
呀天
呀KU
小娟
小智恆
小朗
小輝
阿英
Ruby
呀蕉
i win
Danny
呀康
羅捷
Benny
小強
呀聰
Ar Fay
James
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8