2005 年 10 月 11 日 星期二 【晴】
今日呢 ...
其實 出左門口了 ... 去到 九龍塘站了 ... 都係 唔想返 ... 就 過對面返左屋企了 ... haa..
出門口都諗左好耐 ... 結果 寧願 白行一個鐘 ... 都唔想返今日 o個堂 .... ^^"
我可以 去 海洋公園 halloween 了~~~ ha~
本來 應該係 好開心的 .... 但 我其實 ... 有D心痛要比咁多 $$ ....
雖然唔係我比 .... 但我都覺得 唔底 .... haa ... 算啦...
其實 本人都唔只一次 ... D friend 話 貼錢..=.=.... 想我一齊去玩 .....
不過 講的就多 ..... 今次 真係 有DD 過意唔去呢 ...
緊係啦 ~~~ 冇左我 都唔係 halloween la ~ haa......... ╮(╯▽╰)╭
本人都真係 幾鐘意 halloween ....
>>October 12, 2005 at 3:41:33 PM GMT+8
2005 年 10 月 9 日 星期日 【晴】
多謝 ...
今年 生日 發生的事 特別多 ..
22 歲要成熟 ... 處理 事情 同問題 都要smart ..用D腦 ...
作日 發生了 點事s .. 有開心有 唔開心 ...
這亦是我 小數的生日 會發生 唔開心的事 ...
可能 是 上天給的 22歲的 禮物 ...
點解 要這樣 ? 最憎D人 睇小女仔 睇小我 !!
怪我過份大力 ....
怪我無能為力 ....
怪我不遺餘力 ....
作天氣得想哭 ....
只想 和朋友真心說聲多謝 ...
還沒有說 ....
就發生了我 22歲的 第一個 劫...
作天有三個生日蛋糕 ... 這是我 預算之外 ..
作天晚上 , 咁arm 有 22條 粉腸s 和我慶祝 22歲的生日 ...
還有很多都是預算之外 ...
有D野 好想同 佢地 講 ...... 但如果 清楚我一些的 ..
大概也 會知道我想講什麼 ma ..
生日第一個打電話 比我的 腸粉s ....
知道了 ... 我 也不會再成日嫌棄朋友了 ..(盡量)
講野唔會咁直 ... 仲要 出泥撈ma ...
另外,呀婆話小氣的人冇發達..now都幾好, 或者我需要的是時間 ..
還有..是我神經緊張? 生日都 fashion ... cafe' discussion ..
粉腸們 對我真的很好 ....
多謝呀Fay 呀Hong 留言 ...Yabuki Joe 係 ....
我未能拯救世人的靈魂, 卻時刻倒亂人民的天堂 ..
今晚 本來 出去 同 friends o係我 繯頭打邊盧 ... 但真係 ...
下年推蛋糕出泥o個個會唔會係 一個 又lee又路的人 呢 ?~~~~ ha ..
My song is love
Love to the loveless shown
And it goes on
i don't have to be alone
my heavy heart
Is made of stone
And it's so hard to see myself clearly
i don't have to be on my own
i don't have to be on my own
And I'm not gonna take it back
Oh I'm not gonna say I don't mean that
You're the target that im aiming at
And I'm nothing on my own
Got to get to be on my own
>>October 10, 2005 at 2:05:45 PM GMT+8
2005 年 10 月 8 日 星期六 【晴】
Happy birthday
Happy new year
Happy x'mas
講就講得多..聽都聽得多 ..
又有幾多個.. ?
每年到今日都同自己講 ..唔開心就諗返生日o個日.. 就一定唔會唔開心..
但 唔開心的時候 又唔記得 要諗返今日 ...唔知自己都算係 幸福 ..
一個 可以有好多地方比人嫌棄的人....仲要成日 嫌棄人... 都冇比佢身邊的人 嫌棄 .. 真的很難得.
很幸福 .. 多謝各位呢 ~
>>October 8, 2005 at 5:42:43 PM GMT+8
2005 年 10 月 7 日 星期五 【晴】
看了Zuie 的日記 ...
我覺得個男仔 底死到咁 ..應該自己跳樓死 唔好獻世.
最憎就係D咁冇尊嚴的男仔 .. 有辱男性之餘..
我係個女仔 就 兜腳 踢死 lee條咁 冇义用的 廢柴.
今日 ... 好lazy的我 在生日前 出返 電話了 ~
number 冇改 ..haa..
>>October 8, 2005 at 3:54:22 PM GMT+8
2005 年 10 月 7 日 星期五 【晴】
其實我仲有好多書想 買 ~~ Haa
我真係 好想 pick pick pick .... buy buy buy ... read read read ..... know know know...
but ... lee 四個 step 都有佢自己的 障礙 ... ^^
看了又看 .. 有D wingwingo地 tim ...
today 多謝輝 ~~~ haa ...
今日 MK 撞倒光仔 ~~
芸芸眾生, 情到濃時情轉薄.
情之所以傷, 因看不透人性.
情之所以傷, 因看透了人性.
善不思者, 在透與不透之間.
善不思者, 善忘不傷.
記得要 忘記
>>October 7, 2005 at 7:47:22 PM GMT+8
2005 年 10 月 5 日 星期三 【晴】
今年的 Final Proj .... 係跟 葵涌的year2 fashion design 同學 合作 ..
做本 magazine 同 VCD 出泥 ....
雖然 跟唔倒 3D or Video 的 Final proj ... (心水 緊係 想跟 __ 雲s 同 __win媽...... 啦 ~.~ )
但 唔知點解 一D 唔開心都冇 ....
反而 知道 後愈來愈開心 .. haa .., 可能 冇諗過 可以 接觸倒 Fashion design 的野 ...
覺得 好好玩 ... ~ 又mei tim 過 ....可以 學倒好多野 ~~....好開心ar ~~~~~~
不過呢 ....
開完第一次會呢 ...
發覺呢 ..
人地 fashion design 的同學 wear 得好 fashion law .... =.=" 仲有 小小 cool tim ...好似 ..
我諗起我對下 之後 開的會 都係wear 同一 兩套衫 ... 仲要係 好 old fashion... 我就唔想開會 la ...haa ...
好彩我地 都有 智恆 Danny 同 呀朗 ~~~~ 頂著 ........~.~ (冇咁失禮 ... =..=" )
Haa ..... 唔該 組員 買D新衫 比我 .... 哎呀都算係 組長 ... *o*~""
撇除 lee D ... 我都真係 好開心 ....~~~
She"s (im) in fashion ~~ yeah ~ 我要 Fat唇 D la ~ haa ..
She's the face on the radio
She's the body on the morning show
She's there shaking it out on the scene
She's the colour of ...a magazine ~~~
And she's in fashion O.O..O..
She's in fashion O.O..O.. ~~~~ ^^
>>October 6, 2005 at 2:08:45 PM GMT+8
2005 年 10 月 4 日 星期二 【晴】
4日之後 就 22 歲了....
21 歲的總結 ..
Smart左, Cool 左 .. 成熟左 ~~ haa .. (望都係咁望...)
22 歲 .. 要出泥做野了 ... 都姐係 大個了 ..
25的柏芝...都有個外國老男朋友, 有事業 有樣貌 有身材 有咁多fans 有得出外玩 有大屋ss..有有有
就算 22 都有 榭檸檬 有事業 有lee有路 ...
我 21 歲就好似 同舊飯 冇咩分別 ,
lee 21年 ... 我都唔知 做左D咩野 .. 正經野就冇件 做過出泥咁 ..
我諗 22都冇咩分別 , 23 24 25 都......
不過 21 到22 的 最大唔同 ... 應該係 出泥做野 .... (唔知我第一份工 係做咩呢 ?)
每年生日 多數 都係同 friend 食o下飯 ...
講就話興足 ... 實際 係 出泥 食餐飯 .. 傾o下計 ... haa
雖然 試過拍拖 , 但都未試過正日同個BF過生日 ..... 我諗 22歲今年都係 ... 算把啦 ...
我形住 下年23歲 生日 就會多個 又有形 有靚仔 又有事業 又專一 又對我D朋友好好 又細心 又聰明 又巴巴閉 又懶醒 又夾 又識得多野 又有$$ 又比晒D$$ 我 又唱歌好聽 又洗衫好叻 又高 又串 又好身材 又sunnyboy 又有愛心 又愛我屋企人 又lee又路 男朋友 啦 ~~ haaa... haaaaaaaaaa .........haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
之後24 歲我就要 統治 全世界 ~~~ 之後 25歲發達 ~~ 26歲 上太空 27 又發多次達 .. 28 又架洗我的小Wingwing至叻號 上火星 29 歲 又發多次達 30歲用念力打敗外星人 31 又發左達 32 打敗食人花 33全世界星球都圍著我轉.. 之後
直到 100歲 *o*~~~
>>October 5, 2005 at 4:57:48 AM GMT+8
2005 年 9 月 30 日 星期五 【晴】
哈 呀康 Yma ...
多謝你留言比我呀 ~~
係呀 .. add 左你 日記 in my link ~
你是和我 (好似) .. 唯一講過野 and 講最多野的 新同學 ...
(不過好似都唔過 5 句 ^^" haa ..)
cut o下眼 .. 開左學已經 三個 weeks 了 ~
心信好快 我地 就可以 打成一篇 ~
突然 諗起 ... VFX 做左無形的 leader 後...
Final proj 原來都係 leader ...
我都話唔知點解 我成日 都做埋D "咩長咩長" ga啦 .. ~.~
仲要我 由細到大都 唔係一個出色的 組長 班長 ...
睇泥 下一步要好似 毛主席咁 .... 搞革命 sin ...
(支持 共產黨 ... 打倒資識份子 ~~)
今日 同 鄧小儀 and 林蕉 去左 尖沙咀 .. 好累 ..
一齊 打倒 破壞地球的 壞份子 ... 生態 系統 冇 la ~~~
我最愛的 冬天 呀 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
冇冬天 .. 我會死ga ..
>>September 30, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
2005 年 9 月 29 日 星期四 【晴】
唔想返學
只想在家
因為 在家可以 一個人 ... 等死.
>>September 29, 2005 at 5:50:33 PM GMT+8
2005 年 9 月 28 日 星期三 【晴】
今日 有D 開心啦 ~~.... ^^"
因為 o係我一個人無聊的日子裹 ...
景然有個 人...(可能只是八卦) ... =.=
點都好 ... 都算關心了我 兩秒鐘..
放心啦 .... 終於有人 留意倒 呀蕉 同zuie friend 左啦 ~~~~ *o*"
係gaa !! ... 上年仲係我同 zuie 一齊痴豆 GAaa ...~~
今年 胡尼精 搶走 zuie 啦啦 啦 ...
... 不過 我冇介意 ~ and ....我同 zuie 同呀蕉都 冇過節 .... (我諗 v.v")
我又唔係 小學生 ....點會為 silly billy 同 lowB zuie 而唔開心wo ...
暑假 ...因為VFX ..大家都 build左D frinedship la ...
正如我當自己 多左兩個 細妹咁. ... 兩個 細妹一齊玩得開心 ...
我咪可以 開心去 食個麵 law ~
...... 仲有呢 ..
電髮 同 失戀無關 呢~ 冇戀點失呢 ~~
講真的 ...佢地兩個 開心 ..我都開心 ..
>>September 28, 2005 at 4:44:05 PM GMT+8
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
好朋友連結網址
ZUIE
細佬
Bernice
Jandy
C Head
阿德
KinYan
Mei
呀天
呀KU
小娟
小智恆
小朗
小輝
阿英
Ruby
呀蕉
i win
Danny
呀康
羅捷
Benny
小強
呀聰
Ar Fay
James
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8