|
2003 年 10 月 21 日 星期二 【晴】
to All of you:
不快樂的,請不要記,甚至最好忘記。
>>October 22, 2003 at 12:35:04 AM GMT+8
2003 年 10 月 21 日 星期二 【晴】
一早7:00就擲醒左~
打左個電話,然後覆埋個sms,掙扎左半個鐘,起身。
琴晚個人既心情都不太好,
so興興地,唔想多講野,十點幾就offline。
then就同另一個朋友傾左個幾鐘,
又聽左好多故事...
不過,我感到榮幸,
因為感覺到佢真係毫不保留咁同我分享佢過去左既開心、唔開心,
甚至一d普通人唔會主動講出黎既野佢都有講...
信定唔信? 唔知。
個腦不停咁郁...諗左好多野
束手無策。
>>October 22, 2003 at 12:19:14 AM GMT+8
2003 年 10 月 20 日 星期一 【晴】
今日,day off。
晨咁早俾一個死肥仔打黎︰幾時食飯呀?!
我︰....zzZ 今日定聽日...呀..? ...聽日啦...
死肥仔︰好啦!bye!
死仔包呀!使唔使8點幾打黎問我呢個問題呀!少炳呀!
一起身就繼續整d帖、print、cut....
整整下我都悶lu。
lunch,去左新蒲崗同carol食lunch,
同同德個食q傾左幾句,
等到carol就去食lunch lu,都....食左幾耐下。
then就陪carol行番同德,突然見到ben個樣,好搞笑。
then就去學琴,
今日學琴都幾輕鬆,同呀sir都有講有笑,
你笑我,我笑佢。
then我一個人就落黃大仙買野,
咁就使左成百蚊,
然後又去hollywood 萬寧又用左百幾...
返home。
今日.....都有好多好多野諗、感慨...
今日分別同左幾個朋友傾過計,都....唉...
原來真係又估中一件事......萬般帶不走,唯有孽隨身
之前做錯過事,就要食果...
因為死不悔改。係可憐? 可悲? 抑或...活該? 冇答案。
心情....好沉重
因為有三個朋友分別有唔同既唔開心事,
我唔知點去幫佢地...
時間,係良藥。
眼見你地咁...我都好唔開心...
你地振作啦...
放低一d根本唔應該執著既野,
現實係殘酷,但要面對...
我...都唔知講乜好...
希望錯既人會知道錯...
逃避既人會識得勇敢面對...
希望....唔好再有犧牲品、試驗品...同...劣品
夜晚,都忙著整帖。
ps︰唔開心,可隨時搵我,樂意用真誠對話。
god...pls give a hand to those ppl who need help...
pls give a clear brain for them to understand what they are doing...& what they can do correctly..
pls...give them a hug....let them feel ur love...
我又應該點去.....對待一個人?
總括而言,我有點慶幸自己現在沒有感情煩惱。
>>October 21, 2003 at 2:39:39 PM GMT+8
2003 年 10 月 19 日 星期日 【晴】
today,冇乜點呀,
眼訓到爆.........7點幾起身,
thanks for someone's 鬧鐘again,
cos我又要沖一個涼先可以醒一醒。
返學,今日都冇乜特別,
大部分時間都focus on law homework。
其餘時間就....又同step人肉icq咁啦...
不過,haha今日竟然同desmond都可以玩呢隻icq喎!
今日上law初初真係頂唔順,之後就好好多!幾funny!
放學,同呀lui、eric傾左幾句,
cos自己驚moon,呀step又.....tired...
so自己都try to talk more、ask more...
咁就一程mtr lu。
hope u happy & brave.
to face....to accept..the reality
thanks god gave me a chance to talk more & know more about some classmates.
however, 我呢個位....有d難做..
dunno how to handle...
>>October 20, 2003 at 3:41:37 PM GMT+8
2003 年 10 月 18 日 星期六 【晴】
今日去大尾督bbq,
有step、我、峰、patrick、carol、carman、chai、方方、
pig yan、tracy、robin、loyu、sarah、sarah's bf、ann、lai sir、bill。
今日都幾晒,不過好彩不太熱,好彩有幾個馬人先去ba爐,
否則都唔使旨意有爐lu...
(放飛機名單︰catherine、hang、noel、gary!)
而我地就去左買野先,then就75x去大埔又買,
燒左好多野食,太好味喇個金菇肥牛....and....大半斤蝦都o係我個肚度~
都好幾,一次聚會,見番好多好耐冇見既人,傾下近況咁。
燒到5點幾6點,hehe,我仲食左一支雪條+一支甜筒先走~ 滿足~
but so tired!
then就一齊搭車去kcr station,
我搭去沙田,cos約左個傻仔,
未到前仲陪左肥lai去通利行左一round,
仲撞到校長老婆喎....
then得番我同個傻仔,
睇住佢食dinner,then行去傾計,
坐o係沙田某處傾..傾...傾...until9點幾,
就徒步行去萬里長城搭bus.....真係幾遠,
有d後悔要行咁遠.....
then就一個人帶住super sleepy既身軀by bus 返home...
返到home都成10點半....
then其實好sleepy,but still play sms with step 玩到12點,
]then頂唔順喇.......訓。
今日,有好多難以抒發既感想。
thanks god to gave me a chance for meeting them and listening from a crazy man.
>>October 20, 2003 at 3:35:38 PM GMT+8
2003 年 10 月 17 日 星期五 【晴】
放學後返中央,......又見到波衫人....horrible。
今日我做leader,好彩都ok,
仲serve左兩個外籍人士,有d滿足感,
又同左幾個細路仔玩下咁,
放左之後開既檢討會都幾搞笑,
起碼輕鬆。
返到home,唉,煩爆,
你又火,佢又火,佢又火,
我呢﹖唔可以火嘛....
但見住佢地火,我都...冇能為力吧...
只可望住個tv,由佢地向我呻囉~
而我just only can be a listener!
好想切左隻耳仔!
唉....好彩,
我還年輕,有排都未結婚.....咁叉煩...
原本一件應該開心既事,搞到日日嘈.....
而我,最無奈,最細係我,冇權發言,有責任去聽從。
好想喊。
呢一刻,仲o係我背後嘈緊,而我不理不理,打電腦。
唉~ 都係出門口喇!
早走早著
>>October 19, 2003 at 2:04:17 AM GMT+8
2003 年 10 月 16 日 星期四 【晴】
朋友們對我的好,我是感覺到。感謝主。
今日,一早就有鬧鐘叫醒,
響了兩次才能把我弄醒,
鬧鐘叫我坐起床才能停響,
就坐起來吧,停了。
可是,停了過後我還是倒下來繼續睡了一會兒。
又洗澡,最近習慣了早上多洗一個澡,希望精神點吧。
上學了,上會計課,又是沉悶的一課...
豬頸肉午飯後,各人都跑到圖書館內小睡一陣,
大家都似乎忘了今日圖書館的空調沒有開,
在這街外工程的嘈雜聲下,各人,仍然睡得我熟稔,
而我,睡下醒下...
不過,這個情景也蠻寫意。陽光,格外溫和。
上英文課,好不容易才挨了一堂。
放學了,一行四人跑到麥當奴下午茶一番,
當中閒話一下。
然後,又坐著我最討厭的地下鐵回家。
乘搭地下鐵,只要仔細點,你可以看到很多情景...
醜陋的都市人;
自私的香港人;
虛偽的城市人;
天真的小朋友;
無聊的青少年;
甜蜜的小情侶;
真誠的老人家...............很多很多,還有,車中玻璃反映下的自己。
只是留意一下周遭的人、物、事吧。
最討厭的是︰車箱內的隆、隆、隆聲吧,差不多每天都為我伴奏。
>>October 17, 2003 at 3:09:27 PM GMT+8
2003 年 10 月 15 日 星期三 【晴】
今日一早就俾人個phone嘈醒,玩野咩...
then就繼續睇埋套台劇,
再而take個bath先出門口,
同andrew & his fds 食lunch,唉。
then就上computer堂,
今日打中文,都有d難度。
then就去行左陣時代廣場,撞見蔡少芬呀,幾高下喎,
cos《戀之風"暴"》(carol said )都唔多地方有得睇既,
有都時間唔岩。
返home就開飯,拿拿臨食完就鬆人,
then就即興咁約左個fd去tws同治堂,拎隻碟俾人,
我冇食呀,just睇住佢食,順道hair一陣先返home,
9:00,back home。
>>October 16, 2003 at 1:16:06 PM GMT+8
2003 年 10 月 14 日 星期二 【晴】
今日又同CAROL、杰食LUNCH,一間超抵既車仔面!
THEN就去左LIBRARY,做功課,
做完之後去食左一個勁苦既龜零膏,
苦中更苦....
繼而繼續搵藉口唔返HOME住,等CAROL放工,
等既期間去左體育館HAIR一陣。
最後,都係要返HOME,COS...個胃頂唔順。
SORRY,冇去到組爸個RE-U...
>>October 15, 2003 at 11:03:11 AM GMT+8
2003 年 10 月 13 日 星期一 【晴】
起身,好靜。
繼而好嘈。
then o係home食完之後,
再去左馬理信,唉~失望~
不過GARY太勁喇!
之後就去左SUN PO KONG食LUNCH,
今次有柴、STEP、CAROL,其中三條粉紅人。
食完就行左陣HOLLYWOOD,夾左一包CANDY,
就去搭MINI BUS去學琴。
學完琴,就行去租《狂愛龍捲風》既5-8集,
行行下,聽到後面有個人同個細路仔講︰唔好整到姐姐呀,姐姐唔開心呀
......唔係化....背影都睇到我唔開心﹖
BUT佢又講得幾中喎...
返到HOME,媽叫我食糖水,
THEN就開COMPUTER。
夜晚PHONE左D人講ABOUT BBQ,
左邊一包COFFEE COOKIES,右邊一大包CANDY,中間中杯熱水,
其實都幾享受。
>>October 15, 2003 at 10:59:42 AM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|