|
2003 年 11 月 6 日 星期四 【晴】
今日上account,non-stop食野囉我,
早餐一個包+一份芝腿治~
then冇絃耐lunch係一隻chicken leg + fishball~
oh~ then就去左library sleep for a while~ 好舒服~~~~
上完英文堂就back home lu~
好耐都冇咁早back home~
but返到home,就執野去study room,
cos覺得冇咩時間study喇........
去到study room,竟然俾我見到"大鼻"喎!patrick~~ hehheh~
溫左total....兩個hours,就打俾carol,call佢去食dinner~
cos了解一下公司情況嘛~~
haha,我地果然係留意到同一個人幾得呀下~~~
去左food court食,then bill 放工又黎埋,
一齊傾呀傾,until 9:00 返home睇tv~
哎唷~~~~今日冇派account!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 激水我~
>>November 7, 2003 at 2:58:08 PM GMT+8
2003 年 11 月 5 日 星期三 【晴】
上完computer堂就去行一陣sogo,then再去mong kok,
cos陪step去睇衫。嘩...........隻腳簡直係折磨~~~~~~
then就去瓊華等我家姐同d姊妹們囉,
去「壽司亨」食野~
嘩.....d姊妹..........我事前已有心理準備....
but...冇諗過係...咁........壞..到...咁....囉...
我對面o個三個....煙不離手,平日既佢地一定係......粗話不停口.....
不過.....佢地都幾搞笑既~
都笑水我~~~~~~
then我同step就back home lu~
cos唔想再吸二手煙!
返到home,準備sleep之際,竟然同呀媽傾左好耐..........
>>November 7, 2003 at 2:46:23 PM GMT+8
2003 年 11 月 4 日 星期二 【晴】
今朝一早起身,嘩then就落左mcdonald買breakfast~
then就嘩....執屋、掃地、拖地.....好耐都冇一次過做咁多housework....
lunch 又同carol食野,cos肚餓,哎呀,原本有may架!
不過都又撞到姚生~
haha,仲俾我見到ben食緊飯盒。
then就去左旺角~
買左件衫、利是封&又買左條手鍊俾自己& carol~
我真係覺得好靚喎!同款我都買左兩條俾自己~ hehe
tum下自己嘛~
then 4:30 返到sch test account~
bal 就bal到呀....but唔知岩唔岩呢?
then就step、我、derek、罡一齊搭mtr走人lu
我就去hollywood俾條鍊俾carol~
then就去百佳買"生抽"~
返到home,姑媽、姑丈、另一個姑媽同jacky已經到晒~
嘩....8個人一齊o係我home食.....8個"送"
有我最like既蝦~
我一個人又食左成斤囉~
最近開心左?
唔知呢? 都唔知自己開心定唔開心?
總之.....我just想個個人都開開心心~
我都有好多野諗既,都好野煩....,不過just放o係心入面諗,
唔想影響到我點去對人...
宜家......幾好呀...?
比起以前....我的確變了。
收了很多...
因為,多謝 主去改變了我。
要關心有需要的人;
要關顧他們的需要;
要為他們祈禱、祝福。
PS︰CHAK YAN、CARMAN、FONG FONG,HAPPY BIRTHDAY~~~~~~~
HAHA,今日就好啦~有人做左新世界中心既MCDONALD中,
有史以來年紀最....開MCDONALD生日會~~~
HAHAHA....唔係呀,其實你D同學仔好好~ 生日快樂!
>>November 5, 2003 at 3:29:29 PM GMT+8
2003 年 11 月 3 日 星期一 【晴】
今日一早8:00 wake up~
繼續整理埋d law notes,then就去搵carol食lunch~
順便俾份gifts to carol交俾方方同carman~
hehe...sorry呀,去唔到食dinner....but hope你地like我同step揀既gifts 啦~
哎唷,聽日澤昕生日~
食完lunch之後就去陪step入salon again~
then 我就去練琴~
哎呀,好開心喎,當我練完琴既時候,
出黎then就有個人叫我個名,我就呆左咁應佢,
點知佢問我有冇興趣o係度教琴? 佢話我彈得幾好,而且佢唔夠人~
我...嚇呆左....好...冇問題既....
如果你有需要就搵我啦....then我就留低phone no. &講低我個time table俾o個度既職員~
then我就去學琴( cos係兩間唔同既琴行)
就算教唔教到都好,唔知點解覺得god對我好好....好似俾到信心我咁...
cos我從來冇向人表演過彈琴,源自我的一顆自卑心...同冇信心...
then就出左mong kok陪step睇衫,
cos 下個星期五,好搞笑地我家姐不但請埋佢去觀禮,
仲叫埋佢做姊妹~ haha~~ 我都估唔到事情發展到咁~
竟然我個fd參與埋我家中喜事~
then我buy左一條鍊,then就我家姐都出埋黎~
陪佢睇左一陣野就back home lu~
返到hollywood,就同佢去2% 睇一條似晚裝既裙,
試左幾套............but最後佢都揀唔到...
then就back home~
聽日account test,點都要睇下...
今晚又試第二次條裙俾家姐睇,
整,又有D小問題!唔敢再試喇!
聽日要BUY番件外套!
有時細心留意一下你d朋友打俾你既時候,
第一句既稱呼會係乜呢?
「喂,美女?!」or「醜女~」by step ,then我就話︰「點樣樣呀」(指定動作) 我打俾佢就會嗌︰「唔該周大福呀!」,THEN佢就︰「點~攬~樣呀~!」HAHAHAA
「喂~~~~珊~珊~~」by oyan~~~ haha~ 停留o係form 5時既氣氛~「YAN YAN」
「喂唔該靚女呀~」haha....好多人都咁叫~~~
「喂,唔該.................o個個呀!!!」or「唔該stupid呀!」呢個係阿斌,次次都係打黎頭一句多數都係串我or影射我!有時態度惡劣~
「喂?! 唔該豬~珊~ 」by 姚豬豪~
「喂,唔該呀珊呀」都有好多~
「喂,唔該....X~X~X~呀」(全名)
唔知點解今日自己諗番起,覺得好得意喎,仲覺得好好笑~
>>November 4, 2003 at 3:49:35 PM GMT+8
2003 年 11 月 2 日 星期日 【晴】
今日直落成日....不過好似係第一日上堂上得咁"支力"!
cos全日早午晚三科我都好集中咁drop notes....到8:00放學既時候,個膊頭真的很累呀....
好彩搭車撞到"骨女"呀dawn,幫我練左幾野.....好舒服~
夜晚返黎一路食飯一路睇tv,
after that 就用電腦整理d notes......
訓
>>November 4, 2003 at 2:25:46 AM GMT+8
2003 年 11 月 1 日 星期六 【晴】
朝早陪家姐入左salon,我坐左一陣就走去by bus lu~
今日返church,又有我好鍾意既講道~
「不要怕,只要信」
如果係屬於你既,點都會係你既,唔使刻意去尋找or挽留;
相反,唔係你既,強求、刻意經營,始終有一日都會失去 ~
一切都交俾主為自己去安排,
因為信任"佢"一定會安排最好的給我們。
after church之後就去mk搵我家姐~
行金都~ 再去睇花~
then再食d野,我自己就拎d花走先~
cos佢約左jacky~
而我就by mini bus去左慈雲又行左一陣,
然後就一個人去market買"送",
好耐冇行market喇~ cos以前成日都係我買"送",
買左d菜、又買左d生果之後,再行一陣家庭用品,then就back home lu~
終於買左一個相架去"表"起form 7 sport day o個時,
班衫背脊上面o個牌"SHAN"喇,用個相架框起佢,靚好多~
COS好有紀念價值~
呀爸都話靚~
>>November 2, 2003 at 11:33:15 AM GMT+8
2003 年 11 月 1 日 星期六 【晴】
可唔可以o係傾緊計既時候唔好打機or玩電腦ar?
唔知有份者既你地睇唔睇到this diary,
really好無奈囉...
>>November 2, 2003 at 11:21:02 AM GMT+8
2003 年 11 月 1 日 星期六 【晴】
今日8:00就已經訓唔到lu~
琴晚幫家姐整花車o個d呀花~
haha,真係幾期待14號呀~
低bb啦,有人個呀媽以為結婚o個個係我???
個名差一個字就好大分別架喇!
then o個個人個女就繼續同佢呀媽講笑,
係呀,係呀,係呀珊結婚呀~
low bb~~~~
前日呀,大哥打長途黎,好野,可能佢都會由印尼黎睇婚禮~
好野~~希望黎啦~
好野,一陣返church~
返church之後就約左家姐去揀埋d野~
>>November 2, 2003 at 1:54:28 AM GMT+8
2003 年 10 月 31 日 星期五 【晴】
使唔使呀你......
已經俾好多人話喇....
下次O係ICQ講你就講啦....唔使再留言既..................!死婆!
唔係金!係........啡中....只係偏......黃ONLY...
>>November 1, 2003 at 10:44:53 AM GMT+8
2003 年 10 月 31 日 星期五 【晴】
今日又要返學~上最沉悶的econ課~~~~
今日carter好似傻左咁,係咁唱︰「婷婷~~~~」救命>.<
放左學就去左旺角,約左OYAN,今日食面譜,唉,原來面譜冇晒車仔面食.....
我最愛既冬陰功湯底....咁就冇左喇.......>.<
同OYAN行下睇下電話咁~再買左年YELLOW~
THEN我地就搭BUS去九龍BAY再行~~~
哎呀~~~~~~~~~今日揀唔到岩心水~.~
最後我地去左M記一齊歎左杯麥旋風就走LU~
低B婆,今日俾個傻婆蛤囉!搞到成架BUS都聽到我地把聲!
>>November 1, 2003 at 10:29:51 AM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|